GiorgosM
Νεοφερμένος
Σωστό το έχει κ γω έτσι το έκανα.... Δες τη λύση του Δ3 που δίνει ο οεφε
Με βάση προηγούμενο σχόλιο η λύση του οεφε στο δ3 είναι λάθος.Δεν γίνετε να βγάλεις τα f
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chem2000
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
στο δευτερο μισο οι λυσεις της επιτροπης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Αν τα θέματα ήταν για παπαγάλους τότε θα έγραφαν το θέμα Γ το οποίο πάρα πολλά άτομα δεν το ξεκίνησαν καν με το που είδαν ότι δεν είναι ίδιο με τις ασκήσεις που έχουν κάνει. Όσον αφορά το Δ3 ξέρω μέχρι στιγμής 3 διαφορετικές λύσεις που έχουν δοθεί από το σχολείο μου και απ'το φροντιστήριο όποτε σίγουρα ήταν ένα ερώτημα που απαιτούσε κριτική σκέψη( δεν ξερω τι λύση έδωσε ο οεφε). Όπως και ολόκληρο το θέμα Δ απαιτούσε σκέψη και δεν ήταν σκέτη μεθοδολογία. Τα υπαρξιακά θεωρήματα από την άλλη οταν χρησιμοποιούνται για να δείξουμε ύπαρξη ρίζας σε "τερατα" εξισώσεις χωρίς κανέναν σκοπό τότε πρόκειται για άσκοπα ερωτήματα με μόνο σκοπό να μπερδέψουν και να σε αναγκάσουν να λύσεις 1000 κατηγορίες ασκήσεων στο καθε υπαρξιακό θεώρημα χωρίς λογο
Τα θέματα των παγκυπριακών εξετάσεων τα έχεις δει καθόλου ;
Δες τα λίγο εάν έχεις χρόνο και μετά ευχαρίστως να μιλησουμε για παπαγαλία .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μα που ξέρεις που είναι το 1 για να πεις με σιγουριά ότι δεν ανήκει στο (α, χ2) , αφού στο πίνακα μονοτονίας έχεις τα χ1 και χ2 με το α στη μέση ουσιαστικά........ Εγώ πιστεύω να το πάρουν σωστό....o οεφε αλλαξε την απαντηση στο Δ3 που ειπε στην ερτ για λυση αν και δε νομιζω να ηταν λαθος ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Μα που ξέρεις που είναι το 1 για να πεις με σιγουριά ότι δεν ανήκει στο (α, χ2) , αφού στο πίνακα μονοτονίας έχεις τα χ1 και χ2 με το α στη μέση ουσιαστικά........ Εγώ πιστεύω να το πάρουν σωστό....
αυτο ακριβως,δεν ξερεις που βρισκεται οποτε απλα το θεωρεις,μπορει να ειναι,μπορει να μην ειναι,γι αυτο ειναι λαθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Γιατί να μην γράψει και ο Γιωργάκης και να χαρεί και η μαμά Μαρία ;
Έ Λ Ε Ο Σ ρε παιδιά . Αυτό το μίσος να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα δεν το καταλαβαίνω.
Θέματα για παπαγάλους ήταν τα σημερινά . Μονοτονία-Κυρτότητα-Σημεία καμπής . Που είναι τα θεωρήματα ; που είναι η αντιπαραγώγιση ;
Έχουμε φτάσει στο σημείο εξαίτιας κάποιων καθηγητάκων τα παιδιά να φοβούνται τα μαθηματικά. Και σήμερα τους επιβεβαίωσαν οι αθεόφοβοι( ακόμα κα η λύση του Οεφε είναι λάθος στο Δ3) με τα αισχρά θέματα που έβαλαν .
Να βάλουμε και όγκους , να βάλουμε και πρίσματα , να μπουν και οι μιγαδικοί και οι πίνακες και καμιά ακολουθία για να χορτάσουμε μαθηματικά....
Είτε μας αρέσει είτε όχι, πρόκειται για ανταγωνιστική διαδικασία που βασίζεται στο βαθμό που θα γράψεις, οπότε δε μπορείς να το αποφύγεις. Κάπως πρέπει να ξεχωρίσουν κάποιοι. Από κει και πέρα, δε θεωρώ ότι ήταν θέματα για παπαγάλους. Αν έβαζαν δηλαδή θεωρήματα δε θα ήταν για παπαγάλους; Εδώ εσύ είπες ότι τα παιδιά κάνουν 700 θέματα ΘΜΤ και τους βάζουν μήκος κύκλου. Ίσα ίσα τότε θα ήταν για παπαγάλους.
Ένα γενικό σχόλιο: Τα μαθηματικά είναι φοβιστικά λόγω της διδασκαλίας τους. Τα σωστά μαθηματικά θέλουν ευρύτητα, κριτική σκέψη, συνδυασμό γνώσεων από πολλά πεδία και τάξεις, άνεση χρόνου και ανοχή στα λάθη. Όλα αυτά ακυρώνονται με το ισχύον σύστημα που ποινικοποιεί τα λάθη, βάζει χρονικά όρια και εξετάζει συνεχώς συγκεκριμένες ύλες. Όταν τα παιδιά έχουν μάθει όμως να λειτουργούν έτσι, καθετί που ξεφεύγει τους χτυπάει άσχημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
ΥΓ : Στα μαθηματικά συγκέντρωση βαθμολογιών από 12-16 ελάχιστοι πάνω απο 16 , αρκετοι κάτω απο 12 (λόγω θεμα Γ)
Και οι βάσεις το ίδιο. Καταλαβαίνεις ότι αν απλά διευκολύνουν τις πανελλήνιες θα έχουμε φαινόμενα με παιδιά που θα χάνουν τις σχολές τους για 5-10 μόρια; Καλύτερα να τους βάζουν θέματα που θα εξετάζουν αν ξέρουν να σκέφτονται τα παιδιά παρά να παίζει ρόλο ένα 0,1 σε κάποιο μάθημα και να εξαρτώνται από την έκθεση στο που θα μπουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καθόμαστε κάθε χρόνο και γκρινιάζουμε αν ήταν εύκολα ή δύσκολα.Η βάση καθορίζεται από τους βαθμους οπότε άμα ήταν δυσκολα οι βάσεις θα πέσουν και αμα ήταν εύκολα οι βάσεις θα ανέβουν.Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε άσκοπα.Ποιος ο λόγος να γράψεις 18.000 μόρια με εύκολα θέματα και εκεί που νόμιζες ότι περνάς άνετα,η βαση να εκτοξεύεται στα 18500 και να μένεις εκτός απο μια σχολή που την είχες σιγουρακι
αυτο που λες οτι δεν εχει σημασια η δυσκολια των θεματων γιατι ειναι διαγωνισμος ειναι ο,τι πιο χαζο κυκλοφορει τα τελευταια χρονια ... οι πανελληνιες δεν ειναι διαγωνισμος με τη μορφη που εχουν οι διαγωνισμοι μαθηματικων , φυσικης, χημειας , βιολογιας κτλ του λυκειου ... αυτοι οι διαγωνισμοι εχουν στοχο να ανιχνευσουν τους 100 καλυτερους της Ελλαδας στο συγκεκριμενο τομεα δε τους ενδιαφερει ουτε στο ελαχιστο να πετυχουν κατανομη των μαθητων με βαση τις δυνατοτητες τους στο μαθημα , εκει ενας που εγραψε πανελληνιες το 2016 στη φυσικη 100 και ενας αλλος που εγραψε 70 στο διαγωνισμο φυσικης θα γραψουν και οι δυο βαθμους πολυ κοντα στο 0 -10% (δεν υπαρχει διαβαθμιση) . Η δυσκολια των θεματων στις πανελληνιες θα πρεπει να ειναι συγκεκριμενη ( να υπαρχουν ευκολα , μετρια και δυσκολα θεματα και ερωτηματα ) ετσι ωστε να παρει ο καθε μαθητης ενα βαθμο που αντιπροσωπευει τι εχει καταλαβει στο μαθημα( το ποσο εχει διαβασει ειναι αδιαφορο για τους θεματοδοτες και σωστα για μενα) . Τα πανευκολα θεματα ευνοουν παντα τους μετριους μαθητες και ειναι ο ο,τι χειροτερο για τους ασχετους -αδιαφορους και τα πανδυσκολα θεματα( δεν εχουν πεσει ποτε θεματα επιπεδου διαγωνισμου στο συνολο τους σε Μαθηματικα και Φυσικη οσο χαλια και να ηταν τα αποτελεσματα) ευνοουν απιστευτα τους ασχετους-αδιαφορους καθως και τους μαθητες με ιδιαιτερη κλιση στο μαθημα ( τα λεγομενα τζιμανια του μαθηματος και ναι μερικοι απο αυτους εχουν διακριθει σε διαγωνισμους ) ενω αδικουν τους μετριους , καλους και πολυ καλους . Σημερα τα θεματα στο συνολο τους δεν ηταν θεματα για τζιμανια αλλα ειχαν τον αυξημενο βαθμο δυσκολιας των μαθηματικων των τελευταιων χρονων ... η γνωμη μου ειναι οτι το ΘΕΜΑ Δ θα επρεπε να ειναι ενα απαιτητικο αλλα ευκολοτερο θεμα απο αυτο που επεσε .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μα που ξέρεις που είναι το 1 για να πεις με σιγουριά ότι δεν ανήκει στο (α, χ2) , αφού στο πίνακα μονοτονίας έχεις τα χ1 και χ2 με το α στη μέση ουσιαστικά........ Εγώ πιστεύω να το πάρουν σωστό....
η εκφώνηση δίνει α > 1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Είτε μας αρέσει είτε όχι, πρόκειται για ανταγωνιστική διαδικασία που βασίζεται στο βαθμό που θα γράψεις, οπότε δε μπορείς να το αποφύγεις. Κάπως πρέπει να ξεχωρίσουν κάποιοι. Από κει και πέρα, δε θεωρώ ότι ήταν θέματα για παπαγάλους. Αν έβαζαν δηλαδή θεωρήματα δε θα ήταν για παπαγάλους; Εδώ εσύ είπες ότι τα παιδιά κάνουν 700 θέματα ΘΜΤ και τους βάζουν μήκος κύκλου. Ίσα ίσα τότε θα ήταν για παπαγάλους.
Ένα γενικό σχόλιο: Τα μαθηματικά είναι φοβιστικά λόγω της διδασκαλίας τους. Τα σωστά μαθηματικά θέλουν ευρύτητα, κριτική σκέψη, συνδυασμό γνώσεων από πολλά πεδία και τάξεις, άνεση χρόνου και ανοχή στα λάθη. Όλα αυτά ακυρώνονται με το ισχύον σύστημα που ποινικοποιεί τα λάθη, βάζει χρονικά όρια και εξετάζει συνεχώς συγκεκριμένες ύλες. Όταν τα παιδιά έχουν μάθει όμως να λειτουργούν έτσι, καθετί που ξεφεύγει τους χτυπάει άσχημα.
Αναφέρομαι στην μη εξέταση όλης της ύλης ( για το ΘΜΤ ) και την επανάληψη συγκεκριμένων ερωτημάτων και κεφαλαίων της ύλης , οποτε δεν καλυφθηκε πλήρως η ύλη , ούτε σημαντικό μέρος αυτής. Επιπλέον έγινε μόδα η γραφική παράσταση. Δεν ήξερα ότι στον χώρο εργασίας ζητάνε γραφικές παραστάσεις στο χέρι όταν δίπλα τους έχουν τον υπολογιστή.
Για το Θεμα Γ που γίνεται ο ντόρος . Δικαιολογημένος είναι όποιος κόλλησε στο πρώτο ερώτημα ή πελάγωσε .
Κατάφεραν να ξεχωρίσει ο πιο τυχερός και όχι ο πιο ικανός . Ααα και σε 3 ώρες κανένας δεν έγινε ικανότερος από τον άλλον.
Το βιβλίο περιέχει τους μιγαδικούς και τους πολύ σημαντικους πίνακες , τα οποία για έναν εξαφανίστηκαν από τη διδαχθείσα ύλη.
Αναθεώρησε την ύλη , συνδύασε τα 2 βιβλία (γενικης -κατεύθυνσης ) , νεο προσωπικό (όχι της καραβάνες του ΕΜΠ και της ΕΜΕ ).
Όσο για την ανταγωνιστική διαδικασία , γιατρός είναι και αυτός από την Αλεξανδρούπολη και απο την Αθηνα και απο την Θεσ/νικη και από τα Γιάννενα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Και οι βάσεις το ίδιο. Καταλαβαίνεις ότι αν απλά διευκολύνουν τις πανελλήνιες θα έχουμε φαινόμενα με παιδιά που θα χάνουν τις σχολές τους για 5-10 μόρια; Καλύτερα να τους βάζουν θέματα που θα εξετάζουν αν ξέρουν να σκέφτονται τα παιδιά παρά να παίζει ρόλο ένα 0,1 σε κάποιο μάθημα και να εξαρτώνται από την έκθεση στο που θα μπουν.
Εκεί τους οδήγησαν με τα σημερινά τραγικά θέματα.
Αλλά για πολλοστή φορά κλείνουμε τα μάτια στο πρόβλημα το οποίο συναντάμε μπροστά μας κάθε φορά και επαναλαμβάνεται.
Γίνομαι γραφικός αλλά θα το ξαναεπαναλάβω , δείτε λίγο τα θέματα των παγκυπριακών και συγκρίνετέ τα με τα αντίστοιχα δικά μας .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Θα γίνω πολύ κακός, αλλά απορώ πώς υπάρχουν μαθητές της Γ λυκείου που δεν ξέρουν να βρουν το μήκος και το εμβαδόν κύκλου (γνώση του δημοτικού) και θεωρούν ότι είναι ικανοί για πανεπιστήμια και πολυτεχνεία.
Αν δεν γνωρίζουν το μήκος και το εμβαδόν του κύκλου δεν είναι πρόβλημα των μαθητών αλλά των καθηγητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα γίνω πολύ κακός, αλλά απορώ πώς υπάρχουν μαθητές της Γ λυκείου που δεν ξέρουν να βρουν το μήκος και το εμβαδόν κύκλου (γνώση του δημοτικού) και θεωρούν ότι είναι ικανοί για πανεπιστήμια και πολυτεχνεία.
Ένα μεγάλο μέρος των μαθητών στο πεδίο των οικονομικών αγνοούν και το τι είναι ακτίνα ενός κύκλου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.