PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Εν τω μεταξύ μόνο εδώ μέσα το 65% των παιδιών έχει γράψει πάνω από 15 Φυσική... Αν ήταν έτσι τα στατιστικά όλης της Ελλάδας εγώ δε θα πέρναγα ούτε απ' έξω απ τις σχολές που θέλω
Έχει ξαναειπωθεί, αλλά μην ξεχνάς οτι το ischool είναι 'φυτώριο'.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την φυσική, σύμφωνα με τις λύσεις στο ιντερνετ είμαι πάνω από 97 και ότι χάσω θα είναι από καμία αιτιολόγηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KeepDreaming!
Δραστήριο μέλος
Έχει ξαναειπωθεί, αλλά μην ξεχνάς οτι το ischool είναι 'φυτώριο'.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την φυσική, σύμφωνα με τις λύσεις στο ιντερνετ είμαι πάνω από 97 και ότι χάσω θα είναι από καμία αιτιολόγηση!
Φάσκεις και αντιφάσκεις..
Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας δίνετε κουράγιο λέγοντας ότι έχετε γράψει ΤΟΥΣ βαθμούς!Αν λέτε αλήθεια τα συγχαρητήριά μου..Αν όχι καθίστε και σκεφτείτε λίγο με τον εαυτό σας!Εγώ θεωρώ ότι είχα κάνει μια πάρα πολύ καλή προετοιμασία κι όμως τα σημερινά θέματα μου φάνηκαν αρκετά απαιτητικά.
Φιλικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
underweller
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vilas
Νεοφερμένος
Καλα αποτελέσματα να έχουμε παιδια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tipotas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
Παιδιά το Γ4 κάποιοι καθηγητές μου λένε ότι δε χρειαζόταν να αλλάξουμε το D στο Γ4 εφόσον μπορεί να τη θεωρήσουμε εξαναγκασμένη ταλάντωση...Κατα πόσο στέκει;
εξαναγκασμενη γιατι?δεν υπαρχει καποιος διεγερτης..ειναι απλα σαν ενα νεο προβλημα,μια διαφορετικη συχνοτητα εξ'αρχης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πρωτη φορα το ακουω,εφοσον αλλαζει η συχνοτητα,αλλαζει το λ αρα αλλαζει και το πλατος ταλαντωσης του φελλου,αν θυμαμαι καλα.Παιδιά το Γ4 κάποιοι καθηγητές μου λένε ότι δε χρειαζόταν να αλλάξουμε το D στο Γ4 εφόσον μπορεί να τη θεωρήσουμε εξαναγκασμένη ταλάντωση...Κατα πόσο στέκει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Teobak
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Όλοι και πάντα κάθε χρόνο αμέσως μετά τις εξετάσεις αυτό λένε. Δεν έχουν νόημα οι συγκρίσεις κάτω από συναισθηματική φόρτιση.....πιστεύω τα θέματα ήταν πιο δύσκολα από πέρσι...
Δεν είναι αιτιολόγηση το να απορρίψεις τα άλλα. (Στις εκλογές και στα ριάλιτι ψηφίζουμε έτσι, όχι στις πανελλήνιες). Πάντως, μερικά λίγα μοριάκια τα δίνουν.Ναι, όλα αυτά τα χρόνια νομίζω ότι ακυρώνουν τέτοιες αιτιολογήσεις με άτοπο. Πρέπει να αιτιολογήσεις κατευθείαν το σωστό.
Έχει κρούση δίσκων (άσκηση 4.27, σελ. 137).που έχει στο σχολικό βιβλίο κρούση ραβδών;
Κάθε βήμα που οδηγεί προς τη λύση βαθμολογείται θετικά.Αν στο θέμα Β διαλέξουμε τη σωστή απάντηση και έχουμε γράψει αρκετά για την αιτιολόγηση ως κάποιο σημείο αλλά δεν έχουμε φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα, παίρνουμε τίποτα για αυτά που γράψαμε;
Εδώ δεν είναι σαν τις ταλαντώσεις που το D δεν μεταβάλλεται. Εδώ το D εξαρτάται από τη συχνότητα, καθώς αυτή επηρεάζει τις δυνάμεις μεταξύ των μορίων του μέσου.Παιδιά το Γ4 κάποιοι καθηγητές μου λένε ότι δε χρειαζόταν να αλλάξουμε το D στο Γ4 εφόσον μπορεί να τη θεωρήσουμε εξαναγκασμένη ταλάντωση...Κατα πόσο στέκει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Greysanatomy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και γαμώ τα θέματα!!!! Γουστάρεις να λύνεις
Αρκεί να χεις λίγο χρόνο παραπάνω..
Παιδιά ελπίζω να μη κόβουν πολύ από τα αριθμητικά αλλά επικεντρώνουν την προσοχή τους στο γεγονός της "φυσικής κατανόησης"..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Greysanatomy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρκεί να χεις λίγο χρόνο παραπάνω..
Παιδιά ελπίζω να μη κόβουν πολύ από τα αριθμητικά αλλά επικεντρώνουν την προσοχή τους στο γεγονός της "φυσικής κατανόησης"..
Αν είναι σωστό δεν νομίζω να σου κόψουν πολύ άλλοι δεν κόβουν καθόλου..Και φυσικά το λάθος μετράει μια φορά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν είναι σωστό δεν νομίζω να σου κόψουν πολύ άλλοι δεν κόβουν καθόλου..Και φυσικά το λάθος μετράει μια φορά
Σε όλο το διαγώνισμα έχω κάνει 3 αριθμητικά μόνο...δεν ξέρω τώρα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό που γράφεις γενικά ισχύει, όμως το θέμα των αριθμητικών λαθών είναι πιο πολύπλοκο.... ελπίζω να μη κόβουν πολύ από τα αριθμητικά αλλά επικεντρώνουν την προσοχή τους στο γεγονός της "φυσικής κατανόησης"..
1) Αν το λάθος σου δεν επηρεάζει τη "φυσική εξέλιξη" της άσκησης, τότε (υποτίθεται ότι) σου κόβουν κάτι λίγο (1 ή το πολύ 2 μόρια) μόνο στο ερώτημα που το έκανες. Π.χ. αν στο ερώτημα (1) βρήκες λάθος το χρόνο, άρα στο (2) βρίσκεις λάθος τιμή για την ταχύτητα, τότε ο διορθωτής θα πρέπει να δει αν η τιμή της ταχύτητας που βρήκες είναι σωστή με βάση το χρόνο που βρήκες στο (1) και αν αυτό συμβαίνει δεν θα σου κόψει και από το (2). Όμως, μην είσαι και πολύ σίγουρος ότι θα κάτσει να κάνει αυτή τη δουλειά και δεν θα κόψει στα γρήγορα 1 μόριο και από το ερώτημα (2).
2) Αν το λανθασμένο σου αριθμητικό αποτέλεσμα δεν είναι "φυσικά" ορθό (π.χ. βρήκες ταχύτητα του φωτός στο γυαλί μεγαλύτερη από αυτή στο κενό), θα σου ροκανίσει αρκετά μόρια, (καθώς διαφορετικά θα έτριζαν τα κόκκαλα του θείου Albert).
3) Αν το λάθος αποτέλεσμά σου είναι "εμπόδιο" για την ολοκληρωμένη απάντηση σε άλλο ερώτημα (π.χ. βρίσκεις μια λάθος απομάκρυνση με συνέπεια στο επόμενο ερώτημα δεν μπορείς να βρεις αρχική φάση, καθώς βγάζεις ημφο = 0,25) θα σου κόψουν μπόλικα μόρια και από το ερώτημα αυτό.
4) Αν το αριθμητικό σου λάθος επηρεάζει καθοριστικά την πορεία της άσκησης (π.χ. σε μια συμβολή βρήκες λάθος κάποιο χρόνο και αυτός χρειάζεται σε επόμενο ερώτημα, αλλά ο σωστός χρόνος θα ήταν μετά τη συμβολή των κυμάτων, ενώ ο δικός σου πριν), τότε θα σου κόψουν ολόκληρο το επόμενο ερώτημα (καθώς ουσιαστικά θα έχεις λύσει άλλη άσκηση).
5) Για τέτοια θέματα καλύτερα να ρωτάτε τους καθηγητές των σχολείων που είναι και βαθμολογητές. Οι φροντιστές (καθώς δεν έχουν διορθώσει γραπτά πανελληνίων) πολλές φορές λένε ότι έχουν ακούσει ή ότι φαντάζονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.