mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορεί να "κάνει μάθημα" ένας αλγόριθμος! Τι θέλω να πω. Γράφει μαθητής σε ένα εύκολο τεστ 18 και στο διαγώνισμα για 1002 παράγοντες (που πολλές φορές δεν μπορείς να τους σκεφτείς κιόλας) δεν τα πηγαίνει καλά! Ο αλγόριθμος θα αποτύχει στην σωστή βαθμολόγηση! Υπάρχουν φαντάζομαι και πολλά άλλα παραδείγματα! Είναι βασανιστικό πάντως να βάζει κανείς βαθμολογίες! Μέσω της αξιολόγησης των μαθητών, αξιολογεί ο καθηγητής (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε) και την δουλειά του!
Έχετε απόλυτο δίκαιο !
Γι' αυτό και το επάγγελμα του καθηγητή ίσως είναι αν όχι το πιο ψυχοφθόρο, απ' τα πιο ψυχοφθόρα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ναι, αλλά η διάθεση βοηθάει στην καλύτερη επεξήγηση του μαθήματος. Σίγουρα το έχεις παρατηρησει.
Εννοείται ότι το έχω παρατηρήσει κι εύχομαι να μπορούσε να γίνεται πάντα έτσι. Δεν θεωρώ τους καθηγητές μηχανές και βλέπω καθημερινά τις δυσκολίες τους, αλλά δυστυχώς μέσα στην πληθώρα των προβλημάτων πρέπει να γίνουν λίγο επαγγελματίες και μετά άνθρωποι...Αν είχαμε λύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα, τότε ναι, θα υπήρχε η πολυτέλεια να λυσουμε και των καθηγητών...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αχ, πόσο δύσκολο να τα ταιριάξεις και τα δύο!... πρέπει να γίνουν λίγο επαγγελματίες και μετά άνθρωποι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
Γιατί οι ταραξίες να μου στερούν τη γνώση και να κάνουν τους καθηγητές να πονοκεφαλιάζουν και να γίνονατι κακοί ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρίωνας
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να χωριστούμε.
Γιατί οι ταραξίες να μου στερούν τη γνώση και να κάνουν τους καθηγητές να πονοκεφαλιάζουν και να γίνονατι κακοί ;
Και πως θα γίνεται ο διαχωρισμός; Με τι κριτήρια; Με βάση την προσωπική άποψη του καθηγητή; Με τεστ στην αρχή της χρονιάς;Τι θα εξετάζουν αυτά τα τεστ; Μέχρι ποιους βαθμούς θα ορίζονται οι κακοί και μέχρι ποιους οι καλοί;
Όπως βλέπεις προκύπτουν εξαρχής πολλά πρακτικά προβλήματα αλλά υπάρχουν και άλλα:
Πως θα βοηθήσει ο διαχωρισμός; Θα δημιουργήσει δύο τμήματα εκ τω οποίων στο ένα δε θα υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός ("κακοί") και στο άλλο ("καλοί"), όπου θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, οι μαθητές θα γίνονται βαθμοθήρες. Πως θα προοδεύσουν αυτά τα δύο τμήματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
-εκ κρήτης-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
220volt
Νεοφερμένος
Οποιος ξυνεται να μη παιρνει 13-14 αλλα να μενει. Ναι να μενει. Γιατι τοτε θα κανει μια προσπαθεια (οχι κατ αναγκη μεγαλη, εστω 1 ωρα τη μερα) και θα περασει και θα παρει κατι απ το σχολειο.
Και για να το επεκτεινω λιγο, εφοσον εφαρμοσθει αυτο, δε χρειαζεται καν να μεινεις 1 φορα για να αρχισεις να προσπαθεις, αρκει να ξερεις οτι υπαρχει το ενδεχομενο γιατι εμεινε ο Τακης ο γιος της κυρα Σουλας περισυ.
Γιατι πλεον το απολυτηριο λυκειου δεν εχει απολυτως κανενα νοημα, απλα δειχνει οτι ησουν εκει μεσα, μπορει να ξυνοσουν αλλα απολυτηριο να παρεις.
Αλλωστε πως αλλιως θα παρει ψηφους η κυβερνηση; (Βλ. ουυυυ αφηνουν τα παιδια μας στην ιδια ταξη τι αντιλαικα μετρα ειναι αυτα παιδεια για ολους κλπ. Μ αυτα καταληξαμε τελικα να ΜΗΝ εχουμε παιδεια.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
Σιγά μην κάτσουν αυτοί να τον φάνε στη μάπα ένα χρόνο παραπάνω.
Έτσι , παίρνουν απολυτήριο Λυκείου , γίνεται ένας διαγωνισμός σε τράπεζες , από τύχη πετυχαίνουν και πάμε μαι μέρα στη τράπεζα να κάνουμε ανάληψη και τους βλέπουμε και τρίβουμε τα μάτια μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Βάλια!
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.