Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορεί να "κάνει μάθημα" ένας αλγόριθμος! Τι θέλω να πω. Γράφει μαθητής σε ένα εύκολο τεστ 18 και στο διαγώνισμα για 1002 παράγοντες (που πολλές φορές δεν μπορείς να τους σκεφτείς κιόλας) δεν τα πηγαίνει καλά! Ο αλγόριθμος θα αποτύχει στην σωστή βαθμολόγηση! Υπάρχουν φαντάζομαι και πολλά άλλα παραδείγματα! Είναι βασανιστικό πάντως να βάζει κανείς βαθμολογίες! Μέσω της αξιολόγησης των μαθητών, αξιολογεί ο καθηγητής (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε) και την δουλειά του!


Έχετε απόλυτο δίκαιο !

Γι' αυτό και το επάγγελμα του καθηγητή ίσως είναι αν όχι το πιο ψυχοφθόρο, απ' τα πιο ψυχοφθόρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ετσι πρεπει να αντιμετωπιζονται οι μαθητες για μενα. Ρεαλιστικοτατα. Και στις Πανελλαδικες θα εχουν μια σειρα απο ατυχιες. Ο διορθωτης ομως δεν τις παιρνει υπ'οψιν του. Αφου λοιπον το συστημα μας ειναι καθαρα εξετασεοκεντρικο νομιζω οτι η ρεαλιστικοτητα βοηθαει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Εγώ συμφωνώ με αυτό. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνεται μία τέτοια επιπεδοποιήση. Όπως είχα διαβάσει και στο βιβλίο της Έκθεσης σε ένα κέιμενο "Ο χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα, θα οφελήσει και τους "καλούς" μαθητές, και τους αδύναμους. Αφού οι πρώτοι δε θα χρειάζεται να επαναλαμβάνουν την ύλη εξαιτίας των αδύναμων μαθητών, ενώ οι δεύτεροι δε θα ντρέπονται να συμμετέχουν στο μάθημα επειδή οι γνώσεις τους είναι κατώτερες από αυτές των άλλων μαθητών"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
και το μάθημα θα έναι πιο ευχάριστω και για τον καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο καθηγητής είναι εργαζόμενος, είναι λοιπόν για μένα το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο ευχάριστο. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι μάχιμος, όχι καρεκλοκύριος. Όσο σκληρο κι αν ακούγεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Ναι, αλλά η διάθεση βοηθάει στην καλύτερη επεξήγηση του μαθήματος. Σίγουρα το έχεις παρατηρησει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, αλλά η διάθεση βοηθάει στην καλύτερη επεξήγηση του μαθήματος. Σίγουρα το έχεις παρατηρησει.


Εννοείται ότι το έχω παρατηρήσει κι εύχομαι να μπορούσε να γίνεται πάντα έτσι. Δεν θεωρώ τους καθηγητές μηχανές και βλέπω καθημερινά τις δυσκολίες τους, αλλά δυστυχώς μέσα στην πληθώρα των προβλημάτων πρέπει να γίνουν λίγο επαγγελματίες και μετά άνθρωποι...Αν είχαμε λύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα, τότε ναι, θα υπήρχε η πολυτέλεια να λυσουμε και των καθηγητών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
... πρέπει να γίνουν λίγο επαγγελματίες και μετά άνθρωποι...
Αχ, πόσο δύσκολο να τα ταιριάξεις και τα δύο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ποιος είπε ότι είναι εύκολο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Κανείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Μην είστε τόσο αυστηροί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Δεν είμαστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Να χωριστούμε.
Γιατί οι ταραξίες να μου στερούν τη γνώση και να κάνουν τους καθηγητές να πονοκεφαλιάζουν και να γίνονατι κακοί ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Να χωριστούμε.
Γιατί οι ταραξίες να μου στερούν τη γνώση και να κάνουν τους καθηγητές να πονοκεφαλιάζουν και να γίνονατι κακοί ;

Και πως θα γίνεται ο διαχωρισμός; Με τι κριτήρια; Με βάση την προσωπική άποψη του καθηγητή; Με τεστ στην αρχή της χρονιάς;Τι θα εξετάζουν αυτά τα τεστ; Μέχρι ποιους βαθμούς θα ορίζονται οι κακοί και μέχρι ποιους οι καλοί;

Όπως βλέπεις προκύπτουν εξαρχής πολλά πρακτικά προβλήματα αλλά υπάρχουν και άλλα:

Πως θα βοηθήσει ο διαχωρισμός; Θα δημιουργήσει δύο τμήματα εκ τω οποίων στο ένα δε θα υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός ("κακοί") και στο άλλο ("καλοί"), όπου θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, οι μαθητές θα γίνονται βαθμοθήρες. Πως θα προοδεύσουν αυτά τα δύο τμήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Αν και μισώ τους βαθμούς , αφού δεν υποδηλώνουν την πραγματική αξία ενός μαθητή , πιστευώ "καλύτερα" βαθμοθήρες , παρά να παίρνουν ~15 και να το διαλαλούν.

-εκ κρήτης-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ό,τι παίρνει κανείς καλό είναι. Σε ένα τμήμα όπου δεν υφίσταται σύγκριση χαμηλών-υψηλών επιδόσεων δεν οφελείται κανένας. Δεν υπάρχουν παντως οι όροι καλός και κακός μαθητής, ούτε καν αδύναμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

220volt

Νεοφερμένος

Ο 220volt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Οχι χωρισμος, αλλα ουσιαστικη αξιολογηση σιγουρα, οπως γινοταν παλιοτερα.
Οποιος ξυνεται να μη παιρνει 13-14 αλλα να μενει. Ναι να μενει. Γιατι τοτε θα κανει μια προσπαθεια (οχι κατ αναγκη μεγαλη, εστω 1 ωρα τη μερα) και θα περασει και θα παρει κατι απ το σχολειο.
Και για να το επεκτεινω λιγο, εφοσον εφαρμοσθει αυτο, δε χρειαζεται καν να μεινεις 1 φορα για να αρχισεις να προσπαθεις, αρκει να ξερεις οτι υπαρχει το ενδεχομενο γιατι εμεινε ο Τακης ο γιος της κυρα Σουλας περισυ.
Γιατι πλεον το απολυτηριο λυκειου δεν εχει απολυτως κανενα νοημα, απλα δειχνει οτι ησουν εκει μεσα, μπορει να ξυνοσουν αλλα απολυτηριο να παρεις.
Αλλωστε πως αλλιως θα παρει ψηφους η κυβερνηση; (Βλ. ουυυυ αφηνουν τα παιδια μας στην ιδια ταξη τι αντιλαικα μετρα ειναι αυτα παιδεια για ολους κλπ. Μ αυτα καταληξαμε τελικα να ΜΗΝ εχουμε παιδεια.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Οι καθηγήτες δεν αφήνυον κανένα 2η χρονιά και ας το αξίζει.
Σιγά μην κάτσουν αυτοί να τον φάνε στη μάπα ένα χρόνο παραπάνω.
Έτσι , παίρνουν απολυτήριο Λυκείου , γίνεται ένας διαγωνισμός σε τράπεζες , από τύχη πετυχαίνουν και πάμε μαι μέρα στη τράπεζα να κάνουμε ανάληψη και τους βλέπουμε και τρίβουμε τα μάτια μας. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Αν και ούτε εμένα μου αρέσουν οι διαχωρισμοί συμφωνώ γιατί μερικές φορές είναι απαραίτητοι, όπως στα αγγλικά για παράδειγμα μιας και όλοι ξέρουμε ότι ότι μαθαίνουμε στα αγγλικά δεν το κάνουμε στο σχολείο αλλά στο φροντηστήριο. Οπότε δεν έχουν φτάσει όλα τα παιδιά στο ίδιο επίπεδο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Παρ'όλο που διαφωνώ γενικά με τις διακρίσεις, συμφωνώ με την συγκεκριμένη. Βοηθάει όσους έχουν κενά να τα καλύψουν και να μην πέφτουν σε απόγνωση όταν βλέπουν άλλους που έχουν προχωρήσει περισσότερο στην ύλη (κυρίως λόγω φροντιστηρίων), αλλα και τους πιο "προχωρημένους" να βρίσκονται συνέχεια σε εγρήγορση και να μην επαναπαύονται επειδή βλέπουν άτομα πιο "αδύναμα" κατα τη γνώμη τους (το λέω απο προσωπική εμπειρία). Άλλο ρατσισμός, και άλλο να αναγνωρίζουμε οτι ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Κατα τη γνώμη μου, αυτό που γίνεται σήμερα (να πηγαίνει όλο το τμήμα με μια ταχύτητα) είναι χειρότερο, γιατί αφήνει ανεκμετάλλευτες τις ικανότητες της μιας η της άλλης "ομάδας" μαθητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top