costas
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Συγγνώμη αλλά το αν κάποιος δεν είναι "σαΐνι" αυτόματα θεωρείται άχρηστος; Αν για σένα αυτό αρκεί για να χαρακτηρίσεις ένα άτομο, τι να πω, πάσο.
Σχετικά με το θέμα, είναι αντιπαιδαγωγικό να χωρίζονται, το 'χουμε ξαναπεί. Ο διαχωρισμός που γίνεται στα Αγγλικά είναι άλλη περίπτωση, καθώς κάποια παιδιά έχουν κάποια διπλώματα οπότε δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο μάθημα με τα παιδιά που δεν έχουν.
Και στις λίγες περιπτώσεις που υπάρχουν άτομα που δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν μάθημα, υπάρχει και η ωραία αποβολή, το 'χω ξαναπεί.
Επιπλέον qwerty, μου φαίνεται ότι αγνοείς μία σημαντική έννοια: κοινωνικό σύνολο. Ζεις σε μια κοινωνία και δεν μπορείς να επιβάλλεις τους δικούς σου ρυθμούς στους άλλους. Ελπίζω καθώς μεγαλώνεις να μάθεις τι εστί κοινωνική συμβίωση - καθώς και μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.
Τέλος, εάν θέλεις να έχεις τους δικούς σου ρυθμούς - γιατί προφανώς θα 'χεις κάποιο χάρισμα που δεν έχουν οι άλλοι, μαγκιά σου - κόψε το σχολείο/φροντηστήριο και κάνε ιδιαίτερα.
Μπορεί να σου κοστίσουν κάτι παραπάνω (ή μάλλον στους γονείς σου θα κοστίσει) αλλά θα έχεις όποιο ρυθμό σου κάνει κέφι.
+100000 φίλε... μαζί σου!!
συμμετέχουμε σε πολλές κοινωνικές ομάδες... μία από αυτές είναι το σχολείο και ειδικότερα η τάξη μας... δεν μπορούμε να επιβάλλουμε τους ρυθμούς μας στους άλλους.. πρέπει να μάθουμε να παραχωρούμε και να συμβιβαζόμαστε κάποιες φορές.... ή αν θεωρείς πως είσαι τόσο καλός... διάβασε και κάτι μόνος σου... μην τα περιμένεις όλα από την κοινωνία και τους άλλους... και επιπλέον τα χαρίσματά μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε και τους άλλους κι όχι μόνο για την εαυτάρα μας... είσαι καλός στα μαθηματικά π.χ. βοήθησε κάποιον συμμαθητή σου/ φίλο σου που δεν είναι τόσο καλός κι έχει πρόβλημα... να δεις αμέσως πως θα γεμίσουν οι ώρες σου και δεν θα σου φαίνεται το σχολείο τόσο βαρετό.... τέλος όπως σου χα ξαναπει (νομίζω) επειδή εσύ έχεις κάποιο χάρισμα αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι υπόλοιποι είναι "άχρηστοι" ή ό,τι άλλο τους λες... πρέπει να προσέχεις τι λες γιατί ξέρεις "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις" ή να στο πω και στα αγγλικά "what goes around, comes all the way back around" (justin timberlake)... γι αυτό πρόσεχε τι λες και πως εκφράζεσαι για τους άλλους... και επιπλέον αν συνεχίσεις να περιφρονείς και μιλάς έτσι για τους υπόλοιπους, στο τέλος θα καταλήξεις να χεις εσύ πρόβλημα... επειδή δεν θα χεις κανέναν!! γι αυτό πρόσεχε... αυτά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
No comment.Οπωςδήποτε δεν αρκεί αυτό για να χαρακτηριστεί ένα άτομο, παίζει ρόλο και η εξωτερική εμφάνιση.![]()
Αν δεν ρωτήσουν πώς θα μάθουν; Εσύ δηλαδή δεν κάνεις ερωτήσεις; Εκτός κι αν τα ξέρεις - οπότε δεν έχει νόημα που πας σχολείο.εννοώ αυτούς που δεν καταλαβαίνουν και ρωτάνε συνέχεια ροκανίζοντας το χρόνο!![]()
Εσύ ξέρεις με τι ρυθμούς θες να προχωράς. Μπορεί σχολείο οι "άχρηστοι" που αναφέρεις να είναι η αιτία για να κάνετε 2 σελίδες τη μέρα. Αν θες να κάνεις 10 σελίδες την ημέρα κάνε ιδιαίτερα και προχώρα όπως σ' αρέσει.Τι εννοείς να επιβάλω τους δικούς μου ρυθμούς?![]()
Πρώτον επιτρέπεται κατά περιπτώσεις η κατ' οίκον διδασκαλία.Μα αν το κάνω αυτό που λες (εκτός του ότι το απαγορεύει ο νόμος) θα χάσω παρέα και φίλους!
Κι όσον αφορά παρέα και φίλους: τώρα τους θυμήθηκες; Θες να τους έχεις μαζί σου αλλά στην τάξη να μην κάνουν ερωτήσεις...
Κάποια στιγμή θα βρεθείς κι εσύ σ' ένα Α3...Τελοσπάντων, εγώ δε θέλω να επιβάλω ρυθμούς και τέτοια σε κανέναν, η άποψή μου είναι γνωστή: Καλοί μαθητές στο Α1 και Α2 βούγια (κρητική λέξη για το βόδι) στο Α3 και Α4. Έτσι απλά, βοηθιούνται όλοι!
![Bye :bye: :bye:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/2018/bye.gif)
ΥΓ> Και μάθε σε παρακαλώ να κάνεις σωστές παραθέσεις. Ένα σαΐνι σαν εσένα θα ήξερε πώς να το κάνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
πίστεψέ με, αυτό το έχω κάνει πάμπολλες φορές... αν δω ότι το κάνω αυτό τσάμπα γιατί ο άλλος έχει το μυαλό του αλλού... απαξιώ να τον βοηθήσω. Ειδάλλως... μετά χαράς να βοηθήσω τον οποιονδήποτε...και επιπλέον τα χαρίσματά μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε και τους άλλους κι όχι μόνο για την εαυτάρα μας... είσαι καλός στα μαθηματικά π.χ. βοήθησε κάποιον συμμαθητή σου/ φίλο σου που δεν είναι τόσο καλός κι έχει πρόβλημα...
Εννοώ τους τύπους που το κάνουν αυτό συνέχεια, παρόλο που τους απαντάει ο καθηγητής, αυτοί έχουν αλλού το μυαλό τους και ξαναρωτάνε (αρκετές φορές για την πλάκα τους)Αν δεν ρωτήσουν πώς θα μάθουν; Εσύ δηλαδή δεν κάνεις ερωτήσεις; Εκτός κι αν τα ξέρεις - οπότε δεν έχει νόημα που πας σχολείο.
έταιρον εκάτερον...Πρώτον επιτρέπεται κατά περιπτώσεις η κατ' οίκον διδασκαλία.
Κι όσον αφορά παρέα και φίλους: τώρα τους θυμήθηκες; Θες να τους έχεις μαζί σου αλλά στην τάξη να μην κάνουν ερωτήσεις...
από που το συμπέρανες αυτό?Κάποια στιγμή θα βρεθείς κι εσύ σ' ένα Α3...
Τις παραθέσεις τις κάνω έτσι για δικούς μου λόγους...ΥΓ> Και μάθε σε παρακαλώ να κάνεις σωστές παραθέσεις. Ένα σαΐνι θα ήξερε πώς να το κάνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Να υποθέσω δηλαδή πως όταν μπαίνεις στην τάξη ξεχνιέται η έννοια "φιλία", ε; Καθώς για τον πραγματικό μας φίλο θέλουμε το καλό του - να μάθει, να διασκεδάζει, να 'ναι καλά, να περάσει στη σχολή που θέλει, κτλ. Αν για σένα έχουν ισχύ εκτός τάξης και είναι λόγος για "διαχωρισμό επιπέδων"....έταιρον εκάτερον...
Justice, my humble friend. :iagree:από που το συμπέρανες αυτό?
Και ποιοι είναι αυτοί; Λόγοι ευκολίας;Τις παραθέσεις τις κάνω έτσι για δικούς μου λόγους...
Χαλάς τη ροή της συζήτησης έτσι μιας και είναι δύσκολο στον αναγνώστη να καταλάβει ποιο μήνυμα σχολιάζεις. Οφείλεις όπως όλοι μας (κι εγώ μέσα, δεν με βγάζω απ' έξω) να κάνεις σωστές παραθέσεις - ειδικά στα μεγάλα μηνύματα όπως το προηγούμενο, γιατί έτσι υπάρχει συνοχή.
Είναι η τελευταία φορά που στο διορθώνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Να υποθέσω δηλαδή πως όταν μπαίνεις στην τάξη ξεχνιέται η έννοια "φιλία", ε; Καθώς για τον πραγματικό μας φίλο θέλουμε το καλό του - να μάθει, να διασκεδάζει, να 'ναι καλά, να περάσει στη σχολή που θέλει, κτλ. Αν για σένα έχουν ισχύ εκτός τάξης και είναι λόγος για "διαχωρισμό επιπέδων"....
Justice, my humble friend. :iagree:
Και ποιοι είναι αυτοί; Λόγοι ευκολίας;
Χαλάς τη ροή της συζήτησης έτσι μιας και είναι δύσκολο στον αναγνώστη να καταλάβει ποιο μήνυμα σχολιάζεις. Οφείλεις όπως όλοι μας (κι εγώ μέσα, δεν με βγάζω απ' έξω) να κάνεις σωστές παραθέσεις - ειδικά στα μεγάλα μηνύματα όπως το προηγούμενο, γιατί έτσι υπάρχει συνοχή.
Είναι η τελευταία φορά που στο διορθώνω.Two can play at that game που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι. :iagree:![]()
1)Απλά δε συνάπτω φιλίες με βούγια!
2)Σε λίγο θα φωνάξεις και δικαστή...
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
2)Απλά δεν το βρίσκω αναγκαίο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Χμ.. σε μας έκαναν πριν 3-4 χρόνια κατάληψη στο σχολείο μας γι' αυτό το θέμα ακριβώς.Επίσης η πλειοψηφία της νεολαίας δεν θα δεχόταν κάμερες στα σχολεία, θα γίνονταν μεγάλες κινητοποιήσεις.
Νομίζω κατάληψη στην καντίνα.
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
(μιας και σε ιδιωτικό τι κατάληψη να κάνεις?)
Πάντως όσο εφαρμόσιμο είναι αυτό με τις κάμερες άλλο τόσο κι αυτό. Τουλάχιστον όσον αφορά τα δημόσια σχολεία, δεν παίζει να έχουμε καμία ριζική αλλαγή μιας και άλλοι είναι οι στόχοι της εκάστοτε κυβέρνησης - φόροι, ασφαλιστικό, κτλ..
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
στον κόσμο μου τελείως
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
τέσπα
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
ΥΓ: μη το πας οφ-τοπικ αυτό
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EpaRon
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ο διαχωρισμός αυτός είναι λίγο "ρατσιστικός" κατάτη γνώμη μου, καο ο ρατσισμός δεν πρέπει να έχει θέση μέσα στο σχολείο. Επίσης καμία λογική δεν αποδέχεται την "κρίση" των ανθρώπων με βάση τις μαθητικές τους ικανότητες και τις γνώσεις τους.
Άλλωστε στην κοινωνία όλοι χρειάζονται....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Εγώ θα πρότεινα κάτι διαφορετικό και θέλω να δω και την δική σας άποψη πάνω σε αυτό: Να μειωνόταν ο χρόνος που καθόμαστε το Πάσχα και το καλοκαίρι (μια καλή σκέψη είναι να συμπεριλάβουμε στις σχολικές εργάσιμες ημερες και τα Σάββατα), έτσι ώστε να μειωθεί το ωράριο σε 5ωρα (της μιας ώρας όχι των 45 λεπτών) καθημερινώς και να μπορούν οι καθηγητές να μένουν παραπάνω ώρες σε ένα μάθημα που δυσκολεύει τους μαθητές και να έχουν οι μαθητές λιγότερο διάβασμα στο σπίτι για να αφομοιώνουν καλύτερα την ύλη.
Πώς σας φαίνεται;
![hmmm :hmm: :hmm:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/hmmm.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Εγώ θα πρότεινα κάτι διαφορετικό και θέλω να δω και την δική σας άποψη πάνω σε αυτό: Να μειωνόταν ο χρόνος που καθόμαστε το Πάσχα και το καλοκαίρι (μια καλή σκέψη είναι να συμπεριλάβουμε στις σχολικές εργάσιμες ημερες και τα Σάββατα), έτσι ώστε να μειωθεί το ωράριο σε 5ωρα (της μιας ώρας όχι των 45 λεπτών) καθημερινώς και να μπορούν οι καθηγητές να μένουν παραπάνω ώρες σε ένα μάθημα που δυσκολεύει τους μαθητές και να έχουν οι μαθητές λιγότερο διάβασμα στο σπίτι για να αφομοιώνουν καλύτερα την ύλη.
Πώς σας φαίνεται;![]()
Κοιτα φιλε μου, εσει προφανος εχεις την ορεξη να κατσεις σε ενα μαθημα και να προσεχεις, και ειναι και πολυ καλο αυτο! Αλλα για κοιτα και τους συμαθητες σου λιγο... Ποσοι απο αυτους αντεχουν να προσεχουν επι τοσες ωρες;.... Πρωσοπικα απο την 2-3 ωρα καθε μερα ειμαι αλλου, δεν μπορω να προσεξω... Αμα λοιπον ητανε και το Σαββατο θα ητανε ακομα χοιροτερα για μενα! Και με το να γινει το 6ωρο-5ωρο δεν βρησκω καπιο ιδιετερο κερδος...
ΑΣε που η καθηγιτες εχουν την αποψη πως αν δεν λυσουμε ασκησεις στο σπιτι δεν προκειτε να καταλαβουμε αυτα που πρεπει, οποτε θα συνεχισουν να βαζουν τον ιδιο ογκο ασκησεων, και οτι θεωριτικο πρεπει να μαθουμε θα πρεπει ουτος η αλλος να το διαβαζουμε, οποτε μονο χαμενοι βγαινουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Συγκαταβατικό :/: :/:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/condescending.gif)
Αν από τα 45 λεπτά αξιοποιούνται τα 40 (γιατί οκέι, σιγά μην αξιοποιούνται και τα 45) τότε είναι υπέραρκετό.
Και υπάρχει και η περίπτωση βέβαια να μην κάνεις ξέρω 'γω Θρησκευτικά για περισσότερες ώρες Μαθηματικών (πολύ το χαιρόμουν όταν κάναμε Μαθηματικά αντί Θρησκευτικών).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Στα Αρχαία , γενικά η τάξη δεν τα πήγε πολύ καλά... Εγώ, 5 κορίτσια και άλλα 2 αγόρια πήραμε 20. (Ξεθέωμα στο διάβασμα, βλέπετε).
Λοιπόοον.... εκτός από μας τα εικοσαράκια άλλα 4 παιδιά στο σύνολο, πήραν 19 και τα υπόλοιπα παιδιά κάτω από 15!
Η φιλόλογος λοιπόν (για να πάρουν μπροστά μερικοί, μερικοί) μας έβαλε 5 φύλλα (φύλλα, όχι σελίδες :!: ) ασκήσεις! Και στους άριστους και στα βούγια! Όταν παραπονεθήκαμε, μας είπε "σύνολο είστε, όχι μεμονωμένα άτομα"
ΝΑ ΤΟ ΧΕΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ!
Αν οι τάξεις είχαν χωριστεί, τότε δε θα έπαιρνα εγώ και άλλα 10 παιδιά ένα πάκο ασκήσεις , τις οποίες -στο κάτω κάτω της γραφής- δεν αξίζαμε να πάρουμε! Άντε τώρα να κάθεσαι χριστουγεννιάτικα, να λύνεις 20 ασκήσεις (τις μέτρησα) , που από τη στιγμή που ο μέσος όρος θα ανέβαινε, θα γινόταν πολύ λιγότερες!
Αι στο καλό ! ΒΑΡΕΘΗΚΑ να πληρώνω βλακείες άλλων! Να ξεπατώνομαι εγώ στο διάβασμα για να καταλήγω να παίρνω τον ίδιο φόρτο εργασιών που θα έπαιρνα αν δεν είχα διαβάσει!
ΕΛΕΟΣ !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Και στο κάτω κάτω, τι είναι 20 ασκήσεις για κάποιο που διαβάζει και παίρνει 20 στα διαγωνίσματα; :fss:
(Συνεπώς δεν έχετε το ίδιο φόρτο εργασίας αφού "τα βούγια" αν είναι να τις λύσουν θα πρέπει πρώτα να διαβάσουν).
Σωστός ο φιλόλογος. :no1:
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σχετικα με τα επιλεκτικα σχολεια και την κατηγοριοποιηση, εφαρμοζεται στη Βρετανια οπου γενικα η παραγωγη και η οικονομια δουλευουν καλυτερα κι ενα απο τα αιτια ειναι το εκπαιδευτικο συστημα.
Απο κει και περα ομως διαφωνω ηθικα και σοσιαλιστικα με καθε ειδους κατηγοριοποιηση, εστω και με τιμημα, ουσιαστικα καπιταλιστικης φυσεως. Ο κοσμος δεν θα γινει καλυτερος μονο αν γινουμε ολοι πιο πλουσιοι, αλλα αν γινουμε ολοι πιο ανθρωποι.
Οπερ συμπεραινοντας, διαφωνω καθετα με την κατηγοριοποιηση σε "καλους" και "κακους" (αλλωστε η συγχρονη παιδαγωγικη εχει καταργησει εδω και πολλα χρονια αυτους τους ορους), αλλα συμφωνω μονο με την κατηγοριοποιηση διακριτων επιπεδων μαθητων, οπως για παραδειγμα εφαρμοζεται στα δημοσια γυμνασια χωρισμος τμηματων ξενης γλωσσας αναλογα με το επιπεδο κατεχομενων τιτλων και διπλωματων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μα στο σχολείο για να μάθετε πάτε.
Και στο κάτω κάτω, τι είναι 20 ασκήσεις για κάποιο που διαβάζει και παίρνει 20 στα διαγωνίσματα; :fss:
(Συνεπώς δεν έχετε το ίδιο φόρτο εργασίας αφού "τα βούγια" αν είναι να τις λύσουν θα πρέπει πρώτα να διαβάσουν).
Σωστός ο φιλόλογος. :no1:
-petros
Δεν είπα ότι θα είναι δύσκολο! Είπα ότι είναι ανούσιο και βαρετό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.