Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

costas

Νεοφερμένος

Ο Κων/νος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά το αν κάποιος δεν είναι "σαΐνι" αυτόματα θεωρείται άχρηστος; Αν για σένα αυτό αρκεί για να χαρακτηρίσεις ένα άτομο, τι να πω, πάσο.

Σχετικά με το θέμα, είναι αντιπαιδαγωγικό να χωρίζονται, το 'χουμε ξαναπεί. Ο διαχωρισμός που γίνεται στα Αγγλικά είναι άλλη περίπτωση, καθώς κάποια παιδιά έχουν κάποια διπλώματα οπότε δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο μάθημα με τα παιδιά που δεν έχουν.

Και στις λίγες περιπτώσεις που υπάρχουν άτομα που δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν μάθημα, υπάρχει και η ωραία αποβολή, το 'χω ξαναπεί.


Επιπλέον qwerty, μου φαίνεται ότι αγνοείς μία σημαντική έννοια: κοινωνικό σύνολο. Ζεις σε μια κοινωνία και δεν μπορείς να επιβάλλεις τους δικούς σου ρυθμούς στους άλλους. Ελπίζω καθώς μεγαλώνεις να μάθεις τι εστί κοινωνική συμβίωση - καθώς και μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.

Τέλος, εάν θέλεις να έχεις τους δικούς σου ρυθμούς - γιατί προφανώς θα 'χεις κάποιο χάρισμα που δεν έχουν οι άλλοι, μαγκιά σου - κόψε το σχολείο/φροντηστήριο και κάνε ιδιαίτερα.
Μπορεί να σου κοστίσουν κάτι παραπάνω (ή μάλλον στους γονείς σου θα κοστίσει) αλλά θα έχεις όποιο ρυθμό σου κάνει κέφι.

+100000 φίλε... μαζί σου!!

συμμετέχουμε σε πολλές κοινωνικές ομάδες... μία από αυτές είναι το σχολείο και ειδικότερα η τάξη μας... δεν μπορούμε να επιβάλλουμε τους ρυθμούς μας στους άλλους.. πρέπει να μάθουμε να παραχωρούμε και να συμβιβαζόμαστε κάποιες φορές.... ή αν θεωρείς πως είσαι τόσο καλός... διάβασε και κάτι μόνος σου... μην τα περιμένεις όλα από την κοινωνία και τους άλλους... και επιπλέον τα χαρίσματά μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε και τους άλλους κι όχι μόνο για την εαυτάρα μας... είσαι καλός στα μαθηματικά π.χ. βοήθησε κάποιον συμμαθητή σου/ φίλο σου που δεν είναι τόσο καλός κι έχει πρόβλημα... να δεις αμέσως πως θα γεμίσουν οι ώρες σου και δεν θα σου φαίνεται το σχολείο τόσο βαρετό.... τέλος όπως σου χα ξαναπει (νομίζω) επειδή εσύ έχεις κάποιο χάρισμα αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι υπόλοιποι είναι "άχρηστοι" ή ό,τι άλλο τους λες... πρέπει να προσέχεις τι λες γιατί ξέρεις "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις" ή να στο πω και στα αγγλικά "what goes around, comes all the way back around" (justin timberlake)... γι αυτό πρόσεχε τι λες και πως εκφράζεσαι για τους άλλους... και επιπλέον αν συνεχίσεις να περιφρονείς και μιλάς έτσι για τους υπόλοιπους, στο τέλος θα καταλήξεις να χεις εσύ πρόβλημα... επειδή δεν θα χεις κανέναν!! γι αυτό πρόσεχε... αυτά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
πραγματικά απαξιώ να απαντήσω στον qwerty:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Οπωςδήποτε δεν αρκεί αυτό για να χαρακτηριστεί ένα άτομο, παίζει ρόλο και η εξωτερική εμφάνιση. :P
No comment.


εννοώ αυτούς που δεν καταλαβαίνουν και ρωτάνε συνέχεια ροκανίζοντας το χρόνο! :mad:
Αν δεν ρωτήσουν πώς θα μάθουν; Εσύ δηλαδή δεν κάνεις ερωτήσεις; Εκτός κι αν τα ξέρεις - οπότε δεν έχει νόημα που πας σχολείο.



Τι εννοείς να επιβάλω τους δικούς μου ρυθμούς? :hmm:
Εσύ ξέρεις με τι ρυθμούς θες να προχωράς. Μπορεί σχολείο οι "άχρηστοι" που αναφέρεις να είναι η αιτία για να κάνετε 2 σελίδες τη μέρα. Αν θες να κάνεις 10 σελίδες την ημέρα κάνε ιδιαίτερα και προχώρα όπως σ' αρέσει.

Μα αν το κάνω αυτό που λες (εκτός του ότι το απαγορεύει ο νόμος) θα χάσω παρέα και φίλους!
Πρώτον επιτρέπεται κατά περιπτώσεις η κατ' οίκον διδασκαλία.
Κι όσον αφορά παρέα και φίλους: τώρα τους θυμήθηκες; Θες να τους έχεις μαζί σου αλλά στην τάξη να μην κάνουν ερωτήσεις...


Τελοσπάντων, εγώ δε θέλω να επιβάλω ρυθμούς και τέτοια σε κανέναν, η άποψή μου είναι γνωστή: Καλοί μαθητές στο Α1 και Α2 βούγια (κρητική λέξη για το βόδι :lol: ) στο Α3 και Α4. Έτσι απλά, βοηθιούνται όλοι!
Κάποια στιγμή θα βρεθείς κι εσύ σ' ένα Α3... :bye:





ΥΓ> Και μάθε σε παρακαλώ να κάνεις σωστές παραθέσεις. Ένα σαΐνι σαν εσένα θα ήξερε πώς να το κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
και επιπλέον τα χαρίσματά μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε και τους άλλους κι όχι μόνο για την εαυτάρα μας... είσαι καλός στα μαθηματικά π.χ. βοήθησε κάποιον συμμαθητή σου/ φίλο σου που δεν είναι τόσο καλός κι έχει πρόβλημα...
πίστεψέ με, αυτό το έχω κάνει πάμπολλες φορές... αν δω ότι το κάνω αυτό τσάμπα γιατί ο άλλος έχει το μυαλό του αλλού... απαξιώ να τον βοηθήσω. Ειδάλλως... μετά χαράς να βοηθήσω τον οποιονδήποτε...

Αν δεν ρωτήσουν πώς θα μάθουν; Εσύ δηλαδή δεν κάνεις ερωτήσεις; Εκτός κι αν τα ξέρεις - οπότε δεν έχει νόημα που πας σχολείο.
Εννοώ τους τύπους που το κάνουν αυτό συνέχεια, παρόλο που τους απαντάει ο καθηγητής, αυτοί έχουν αλλού το μυαλό τους και ξαναρωτάνε (αρκετές φορές για την πλάκα τους)

Πρώτον επιτρέπεται κατά περιπτώσεις η κατ' οίκον διδασκαλία.
Κι όσον αφορά παρέα και φίλους: τώρα τους θυμήθηκες; Θες να τους έχεις μαζί σου αλλά στην τάξη να μην κάνουν ερωτήσεις...
έταιρον εκάτερον...

Κάποια στιγμή θα βρεθείς κι εσύ σ' ένα Α3...
από που το συμπέρανες αυτό?

ΥΓ> Και μάθε σε παρακαλώ να κάνεις σωστές παραθέσεις. Ένα σαΐνι θα ήξερε πώς να το κάνει.
Τις παραθέσεις τις κάνω έτσι για δικούς μου λόγους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
έταιρον εκάτερον...
Να υποθέσω δηλαδή πως όταν μπαίνεις στην τάξη ξεχνιέται η έννοια "φιλία", ε; Καθώς για τον πραγματικό μας φίλο θέλουμε το καλό του - να μάθει, να διασκεδάζει, να 'ναι καλά, να περάσει στη σχολή που θέλει, κτλ. Αν για σένα έχουν ισχύ εκτός τάξης και είναι λόγος για "διαχωρισμό επιπέδων"....


από που το συμπέρανες αυτό?
Justice, my humble friend. :iagree:



Τις παραθέσεις τις κάνω έτσι για δικούς μου λόγους...
Και ποιοι είναι αυτοί; Λόγοι ευκολίας;
Χαλάς τη ροή της συζήτησης έτσι μιας και είναι δύσκολο στον αναγνώστη να καταλάβει ποιο μήνυμα σχολιάζεις. Οφείλεις όπως όλοι μας (κι εγώ μέσα, δεν με βγάζω απ' έξω) να κάνεις σωστές παραθέσεις - ειδικά στα μεγάλα μηνύματα όπως το προηγούμενο, γιατί έτσι υπάρχει συνοχή.


Είναι η τελευταία φορά που στο διορθώνω.
Two can play at that game που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι. :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Να υποθέσω δηλαδή πως όταν μπαίνεις στην τάξη ξεχνιέται η έννοια "φιλία", ε; Καθώς για τον πραγματικό μας φίλο θέλουμε το καλό του - να μάθει, να διασκεδάζει, να 'ναι καλά, να περάσει στη σχολή που θέλει, κτλ. Αν για σένα έχουν ισχύ εκτός τάξης και είναι λόγος για "διαχωρισμό επιπέδων"....



Justice, my humble friend. :iagree:




Και ποιοι είναι αυτοί; Λόγοι ευκολίας;
Χαλάς τη ροή της συζήτησης έτσι μιας και είναι δύσκολο στον αναγνώστη να καταλάβει ποιο μήνυμα σχολιάζεις. Οφείλεις όπως όλοι μας (κι εγώ μέσα, δεν με βγάζω απ' έξω) να κάνεις σωστές παραθέσεις - ειδικά στα μεγάλα μηνύματα όπως το προηγούμενο, γιατί έτσι υπάρχει συνοχή.


Είναι η τελευταία φορά που στο διορθώνω.
Two can play at that game που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι. :iagree:


1)Απλά δε συνάπτω φιλίες με βούγια!
2)Σε λίγο θα φωνάξεις και δικαστή... :D
2)Απλά δεν το βρίσκω αναγκαίο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ο χωρισμός αυτός πάντως είναι πρακτικά δύσκολος να υλοποιηθεί καθώς οποιαδήποτε τρανταχτή καινοτομία κολλάει σ' αυτή τη χώρα, κυρίως λόγω του αργού κρατικού μηχανισμού και της γραφειοκρατίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Επίσης η πλειοψηφία της νεολαίας δεν θα δεχόταν κάμερες στα σχολεία, θα γίνονταν μεγάλες κινητοποιήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Επίσης η πλειοψηφία της νεολαίας δεν θα δεχόταν κάμερες στα σχολεία, θα γίνονταν μεγάλες κινητοποιήσεις.
Χμ.. σε μας έκαναν πριν 3-4 χρόνια κατάληψη στο σχολείο μας γι' αυτό το θέμα ακριβώς.


Νομίζω κατάληψη στην καντίνα. :P
(μιας και σε ιδιωτικό τι κατάληψη να κάνεις?)


Πάντως όσο εφαρμόσιμο είναι αυτό με τις κάμερες άλλο τόσο κι αυτό. Τουλάχιστον όσον αφορά τα δημόσια σχολεία, δεν παίζει να έχουμε καμία ριζική αλλαγή μιας και άλλοι είναι οι στόχοι της εκάστοτε κυβέρνησης - φόροι, ασφαλιστικό, κτλ.. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οτινάναι σε λάθως τοπικ απάντησα XAXAXAAX
στον κόσμο μου τελείως :P
τέσπα :P

ΥΓ: μη το πας οφ-τοπικ αυτό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EpaRon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νώντας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Διαφωνώ.....
Ο διαχωρισμός αυτός είναι λίγο "ρατσιστικός" κατάτη γνώμη μου, καο ο ρατσισμός δεν πρέπει να έχει θέση μέσα στο σχολείο. Επίσης καμία λογική δεν αποδέχεται την "κρίση" των ανθρώπων με βάση τις μαθητικές τους ικανότητες και τις γνώσεις τους.
Άλλωστε στην κοινωνία όλοι χρειάζονται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
(Και) Εγώ διαφωνώ με τη λήψη ενός τέτοιου μέτρου, παρότι είμαι μαθητής με τον χαρακτηρισμό σε όλους τους ελέγχους μου "άριστα" [19+] -και χωρίς φροντηστήρια-(αυτό το αναφέρω για να δούν μερικά πρωτάκια του γυμνασίου αν θα το καταφέρουν ποτέ) και οι λόγοι είναι ευνόητοι.

Εγώ θα πρότεινα κάτι διαφορετικό και θέλω να δω και την δική σας άποψη πάνω σε αυτό: Να μειωνόταν ο χρόνος που καθόμαστε το Πάσχα και το καλοκαίρι (μια καλή σκέψη είναι να συμπεριλάβουμε στις σχολικές εργάσιμες ημερες και τα Σάββατα), έτσι ώστε να μειωθεί το ωράριο σε 5ωρα (της μιας ώρας όχι των 45 λεπτών) καθημερινώς και να μπορούν οι καθηγητές να μένουν παραπάνω ώρες σε ένα μάθημα που δυσκολεύει τους μαθητές και να έχουν οι μαθητές λιγότερο διάβασμα στο σπίτι για να αφομοιώνουν καλύτερα την ύλη.

Πώς σας φαίνεται;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Νομίζω οτι η σχολική ώρα των 45 λεπτών δεν έχει διαλεχτεί αφθαίρετα αλλά βασισμένα σε διάφορες έρευνες που έδειξαν οτι απο τα 45 λεπτά και μετά ο μέσος άνθρωπος δυσκολέυεται να συγκεντρωθεί για να μάθει κάτι νέο και χρειάζεται ένα διάλειμμα ή έστω αλλαγή θέματος. Βέβαια εμείς κάναμε 2ωρα συνεχομένα στο ίδιο μάθημα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Εγώ θα πρότεινα κάτι διαφορετικό και θέλω να δω και την δική σας άποψη πάνω σε αυτό: Να μειωνόταν ο χρόνος που καθόμαστε το Πάσχα και το καλοκαίρι (μια καλή σκέψη είναι να συμπεριλάβουμε στις σχολικές εργάσιμες ημερες και τα Σάββατα), έτσι ώστε να μειωθεί το ωράριο σε 5ωρα (της μιας ώρας όχι των 45 λεπτών) καθημερινώς και να μπορούν οι καθηγητές να μένουν παραπάνω ώρες σε ένα μάθημα που δυσκολεύει τους μαθητές και να έχουν οι μαθητές λιγότερο διάβασμα στο σπίτι για να αφομοιώνουν καλύτερα την ύλη.

Πώς σας φαίνεται;:hmm:

Κοιτα φιλε μου, εσει προφανος εχεις την ορεξη να κατσεις σε ενα μαθημα και να προσεχεις, και ειναι και πολυ καλο αυτο! Αλλα για κοιτα και τους συμαθητες σου λιγο... Ποσοι απο αυτους αντεχουν να προσεχουν επι τοσες ωρες;.... Πρωσοπικα απο την 2-3 ωρα καθε μερα ειμαι αλλου, δεν μπορω να προσεξω... Αμα λοιπον ητανε και το Σαββατο θα ητανε ακομα χοιροτερα για μενα! Και με το να γινει το 6ωρο-5ωρο δεν βρησκω καπιο ιδιετερο κερδος...
ΑΣε που η καθηγιτες εχουν την αποψη πως αν δεν λυσουμε ασκησεις στο σπιτι δεν προκειτε να καταλαβουμε αυτα που πρεπει, οποτε θα συνεχισουν να βαζουν τον ιδιο ογκο ασκησεων, και οτι θεωριτικο πρεπει να μαθουμε θα πρεπει ουτος η αλλος να το διαβαζουμε, οποτε μονο χαμενοι βγαινουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μία ώρα είναι too much για μένα. :/:
Αν από τα 45 λεπτά αξιοποιούνται τα 40 (γιατί οκέι, σιγά μην αξιοποιούνται και τα 45) τότε είναι υπέραρκετό.


Και υπάρχει και η περίπτωση βέβαια να μην κάνεις ξέρω 'γω Θρησκευτικά για περισσότερες ώρες Μαθηματικών (πολύ το χαιρόμουν όταν κάναμε Μαθηματικά αντί Θρησκευτικών).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Άλλο ένα επιχείρημα προστέθηκε για να υποστηρίξει τις αμετακίνητες απόψεις μου για το διαχωρισμό των μαθητών σε επίπεδα.

Στα Αρχαία , γενικά η τάξη δεν τα πήγε πολύ καλά... Εγώ, 5 κορίτσια και άλλα 2 αγόρια πήραμε 20. (Ξεθέωμα στο διάβασμα, βλέπετε).

Λοιπόοον.... εκτός από μας τα εικοσαράκια άλλα 4 παιδιά στο σύνολο, πήραν 19 και τα υπόλοιπα παιδιά κάτω από 15!

Η φιλόλογος λοιπόν (για να πάρουν μπροστά μερικοί, μερικοί) μας έβαλε 5 φύλλα (φύλλα, όχι σελίδες :!: ) ασκήσεις! Και στους άριστους και στα βούγια! Όταν παραπονεθήκαμε, μας είπε "σύνολο είστε, όχι μεμονωμένα άτομα"

ΝΑ ΤΟ ΧΕΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ!

Αν οι τάξεις είχαν χωριστεί, τότε δε θα έπαιρνα εγώ και άλλα 10 παιδιά ένα πάκο ασκήσεις , τις οποίες -στο κάτω κάτω της γραφής- δεν αξίζαμε να πάρουμε! Άντε τώρα να κάθεσαι χριστουγεννιάτικα, να λύνεις 20 ασκήσεις (τις μέτρησα) , που από τη στιγμή που ο μέσος όρος θα ανέβαινε, θα γινόταν πολύ λιγότερες!

Αι στο καλό ! ΒΑΡΕΘΗΚΑ να πληρώνω βλακείες άλλων! Να ξεπατώνομαι εγώ στο διάβασμα για να καταλήγω να παίρνω τον ίδιο φόρτο εργασιών που θα έπαιρνα αν δεν είχα διαβάσει!

ΕΛΕΟΣ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Είναι ρατσιστικό από τη μεριά των καθηγητών. Γιατί όταν θα πηγαίνουν στους προχωρημένους θα λένε. Α, ωραία τώρα πάω στις δοιάνοιες και θα κάνω μάθημα "πανεπιστημίου". Ενώ όταν θα πηγαίνουν στους Αρχάριους τότε θα λένε ό,τι πάω στους άχρηστους. Βέβαια το μάθημα θα έχει πολύ καλή εξέλιξη για εμάς αλλά όταν κάποιος έναι στους αρχάριους τότε το πρόβλημα θα είναι ακόμα μεγαλύτερο με αποτέλεσμα να μην μαθαίνουν σχεδόν τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,675 μηνύματα.
Μα στο σχολείο για να μάθετε πάτε. :)
Και στο κάτω κάτω, τι είναι 20 ασκήσεις για κάποιο που διαβάζει και παίρνει 20 στα διαγωνίσματα; :fss:

(Συνεπώς δεν έχετε το ίδιο φόρτο εργασίας αφού "τα βούγια" αν είναι να τις λύσουν θα πρέπει πρώτα να διαβάσουν).

Σωστός ο φιλόλογος. :no1:

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Συγγνωμη, αλλα δεν καταλαβαινω τη λογικη σου ρε qwertyuiop. Ισα-ισα που απο εσας τα 20αρια επρεπε να ζηταει περισσοτερα. Μην παραπονιεσαι λοιπον. Οταν παιρνεις 20, ειδικα σε α' τριμηνο πρωτης ταξης, δεσμευεσαι απεναντι στον καθηγητη σου οτι θα ανταποκριθεις πληρως σε ο,τι σου ζητησει. Μαλλον αυτοι που θα επρεπε να παραπονιουνται ειναι αυτοι του <15, που ειτε τυχαια ειτε εκουσια αδιαφορουν για το μαθημα.
Σχετικα με τα επιλεκτικα σχολεια και την κατηγοριοποιηση, εφαρμοζεται στη Βρετανια οπου γενικα η παραγωγη και η οικονομια δουλευουν καλυτερα κι ενα απο τα αιτια ειναι το εκπαιδευτικο συστημα.
Απο κει και περα ομως διαφωνω ηθικα και σοσιαλιστικα με καθε ειδους κατηγοριοποιηση, εστω και με τιμημα, ουσιαστικα καπιταλιστικης φυσεως. Ο κοσμος δεν θα γινει καλυτερος μονο αν γινουμε ολοι πιο πλουσιοι, αλλα αν γινουμε ολοι πιο ανθρωποι.
Οπερ συμπεραινοντας, διαφωνω καθετα με την κατηγοριοποιηση σε "καλους" και "κακους" (αλλωστε η συγχρονη παιδαγωγικη εχει καταργησει εδω και πολλα χρονια αυτους τους ορους), αλλα συμφωνω μονο με την κατηγοριοποιηση διακριτων επιπεδων μαθητων, οπως για παραδειγμα εφαρμοζεται στα δημοσια γυμνασια χωρισμος τμηματων ξενης γλωσσας αναλογα με το επιπεδο κατεχομενων τιτλων και διπλωματων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Μα στο σχολείο για να μάθετε πάτε. :)
Και στο κάτω κάτω, τι είναι 20 ασκήσεις για κάποιο που διαβάζει και παίρνει 20 στα διαγωνίσματα; :fss:

(Συνεπώς δεν έχετε το ίδιο φόρτο εργασίας αφού "τα βούγια" αν είναι να τις λύσουν θα πρέπει πρώτα να διαβάσουν).

Σωστός ο φιλόλογος. :no1:

-petros


Δεν είπα ότι θα είναι δύσκολο! Είπα ότι είναι ανούσιο και βαρετό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top