Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Πες τις αντιρρήσεις Φάνη να σφαχτουμ'. :D :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
δε θεωρω οτι απαραιτητα θα αυθηθει η επιδοση των μαθητων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Χμ. Καλά εδώ υποθέσεις κάνουμε, εννοείται πως σίγουροι δεν μπορούμε να είμαστε. Απλά βασιζόμαστε στο ότι αν είναι δύο τμήματα, στο τμήμα των αδύναμων μαθητών οι καθηγητές θα έχουν την δυνατότητα να καλύψουν τα κενά τους, κάτι που δεν είναι εφικτό στα 45 λεπτά, αφού με την τωρινή κατάσταση είναι σαν να κρατάνε πίσω τους καλούς. Ενώ στο τμήμα των δυνατών οι καθηγητές θα βάζουν πιο περίπλοκες ασκήσεις ίσως, για να κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους. Κάπως έτσι το φαντάστηκα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chrisnats16

Νεοφερμένος

Ο chrisnats16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω τι σε απωθεί από αυτή την ιδέα...
Εσύ θες να κάνεις σωστό και ποιοτικό μάθημα ή να είσαι απλά στο ίδιο τμήμα με την παρέα σου?
Και το λέω μόνο στην περιπτώση που αν οι φίλοι σου ήταν πιο πίσω στην ύλη και στην κατανόηση από σένα.

Σωστό και ποιοτικό μάθημα μπορεί να γίνει αν υπάρχουν καλοί καθηγητές που μπορούν να ελέγξουν την τάξη και να κάνουν τους μαθητές να αγαπήσουν και να ενδιαφερθούν για το μάθημα. Σε καμία περίπτωση το ποιοτικό μάθημα δε μπορεί να γίνει μέσα απο φασιστικού τύπου ιδέες. Λυπάμαι, αλλά δε μπορώ να συμφωνήσω με αυτή τη θεωρία όσο και αν προσπαθώ να βρώ ένα θετικό για αυτήν......... Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προωθήσει τις κοινωνικές ανισότητες και να τις προβάλλει απο μικρές ηλικίες... Και μη μου πείτε οτι είμαι υπερβολικός - όταν στον άλλο λες μπες σ' αυτό το τμήμα επειδή δεν τα καταφέρνεις (άρα είσαι κατώτερος) τον μειώνεις ανεπανόρθωτα.... Κρίμα που νεοναζιστικές ιδές που δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ να προσφέουν προωθούνται στο χώρο της εκπαίδευσης.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Σωστό και ποιοτικό μάθημα μπορεί να γίνει αν υπάρχουν καλοί καθηγητές που μπορούν να ελέγξουν την τάξη και να κάνουν τους μαθητές να αγαπήσουν και να ενδιαφερθούν για το μάθημα.
Δεν είναι δουλεία των καλών μαθητών να κρατούν ισορροπίες! Των κακών μαθητών είναι να σέβονται!

Σε καμία περίπτωση το ποιοτικό μάθημα δε μπορεί να γίνει μέσα απο φασιστικού τύπου ιδέες. Λυπάμαι, αλλά δε μπορώ να συμφωνήσω με αυτή τη θεωρία όσο και αν προσπαθώ να βρώ ένα θετικό για αυτήν.........
Δεν θεωρώ φασιστικό κάτι τέτοιο. Φασισμός είναι να σε αναγκάζουν. Οι μαθητές αν προσπαθήσουν μπορούν αν αλλάξουν.
Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προωθήσει τις κοινωνικές ανισότητες και να τις προβάλλει απο μικρές ηλικίες... Και μη μου πείτε οτι είμαι υπερβολικός - όταν στον άλλο λες μπες σ' αυτό το τμήμα επειδή δεν τα καταφέρνεις (άρα είσαι κατώτερος) τον μειώνεις ανεπανόρθωτα.... Κρίμα που νεοναζιστικές ιδές που δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ να προσφέουν προωθούνται στο χώρο της εκπαίδευσης.......
Ο Χριστός και η μάνα του και η υπόλοιπη δωδεκάδα!
Ξέρεις να κρίνεις τι είναι φασισμός?
Το έχεις ζήσει?
Μην μιλάς!
Στο εκπαιδευτικό σύστημα όποιας ποιότητας και να είναι αυτό παλεύεται η στοιχειώδης καλύτερη ποιότητα του μαθήματος! Έλεος με τον κάθε στόκο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Δεν είναι δουλεία των καλών μαθητών να κρατούν ισορροπίες! Των κακών μαθητών είναι να σέβονται!


Γιατι υπονοεις οτι οι κακοι μαθητες δε σεβονται; Εκτος αν εννοεις ως κακους τους φασαριοζηδες αλλα δεν ειναι ολοι οι κακοι φασαριοζηδες. Τελικα ο χωρισμος πως θα γινει; Φασαριοζηδες-καλοι ή κακοι-καλοι; Τη μια λετε το ενα τη μια υπονοειτε το αλλο.
Επισης ο σεβασμος κερδιζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Γιατι υπονοεις οτι οι κακοι μαθητες δε σεβονται; Εκτος αν εννοεις ως κακους τους φασαριοζηδες αλλα δεν ειναι ολοι οι κακοι φασαριοζηδες. Τελικα ο χωρισμος πως θα γινει; Φασαριοζηδες-καλοι ή κακοι-καλοι; Τη μια λετε το ενα τη μια υπονοειτε το αλλο.
Επισης ο σεβασμος κερδιζεται.

Άλλο αδύναμος μαθητής, και άλλο κακός μαθήτης. Μην μπερδεύεις τις έννοιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Άλλο αδύναμος μαθητής, και άλλο κακός μαθήτης. Μην μπερδεύεις τις έννοιες.

Μα δε τις μπερδευω εγω αυτο ειναι το θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
[FONT=&quot]Tο σχολειο δεν ειναι μηχανη γνωσης. Σκοπος του δεν ειναι να φορτωσει τους μαθητες με οσες περισσοτερες στειρες γνωσεις μπορει, ετσι οπως το θετετε μου θυμιζει πολυεθνικη οχι σχολειο...Το σχολειο πανω απ ολα οφειλει να εχει στοχο να περασει στους μαθητες την εννοια της αλληλεγγύης, κριση, ανθρωπια, αξιες... Αλλωστε ειναι και μια μικρη προσομοίωση της κοινωνιας. Εγω προσωπικα πιστευω πως ειμαι περισσοτερο κερδισμενη αν κατσω μιση ωρα να συζητησω κατι με ολη την ταξη, να ακουσω ολες τις αποψεις των αλλων, οτι μεσο ορο και αν βγαζουν στο τετραμηνο, παρα να εχω την ευκαιρια να προχωρησω ενα κεφαλαιο περισσοτερο. Προτιμω μια ταξη που οι πιο "καλοι" μαθητες θα βοηθησουν τους πιο "αδυναμους" ωστε να εχουν ολοι ενα κοινο επιπεδο, οπου οι μαθητες θα ειναι δεμενοι και συνεργασιμοι παρα μια ταξη με "λαμπρα μυαλα" και ας εχουν βγαλει και την υλη 25 φορες.[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου ο χωρισμός είναι απαραίτητος. Δε μπορεί ο καλός μαθητής να μένει στα ίδια και τα ίδια επειδή οι συμμαθητές του δεν ενδιαφέρονται ή δε διαβάζουν γιατί ξέρουν ότι δε θα πάρουν 17-18 π.χ. Αυτό θα κάνει τον καλό μέτριο και τον κακό ακόμα χειρότερο. Το ιδανικότερο σύστημα θα ήταν αυτό των Γερμανικών σχολείων. Τα παιδιά χωρίζονται μετά από το Δημοτικό ανάλογα με τη βαθμολογία και προβιβάζονται ή υποβιβάζονται πάλι ανάλογα σε ανώτερες βαθμίδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~LoVeR BoY~

Διάσημο μέλος

Ο ~LoVeR BoY~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,344 μηνύματα.
Συμφωνώ.Αν ο άλλος είναι ανέστητος γιατί να καθυστεροί τους άλλους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Whatmarie

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Whatmarie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
αφου βλεπεις οτι μερικοι τουριστες ερχονται και κανουν φασαρια και δεν ενδιαφερονται,δεν θα ηταν καλυτερο να μην ενοχλουν αυτους που θελουν να παρακολουθησουν???ισα ισα εγω πιστευω οτι ολοι θα το ηθελαν αυτο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Βεβαίως και συμφωνώ.Εγώ στην τάξη μου έχω κάτι τρελούς ώστε για 5-6 άτομα δεν μπορούν να κάνουν μάθημα οι άλλοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chrisnats16

Νεοφερμένος

Ο chrisnats16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Λυπάμαι αλλά δε θέλω να συνεχίσω με αυτή τη συζήτηση. Ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ο,τι θέλει.... Φασιστικές και ναζιστικές ιδέες δεν τις έχει ζήσει κανένας μας εδώ μέσα (έτσι νομίζω τουλάχιστο) αλλά όλοι λίγο - πολύ τις καταλαβαίνουμε και μας προκαλούν απωτροπιασμό. Συμφωνώ απόλυτα μαζί με όσους λένε οτι όλοι οι μαθητές πρέπει να προσπαθούν, αλλά η κατάσταση αλλάζει οταν κάποιοι απλά δυσκολεύονται περισσότερο στην κατανόηση. Αυτούς δεν τους απομωνόνεις αλλά τους προσέχεις λίγο παραπάνω μέσα στην ΙΔΙΑ τάξη. Αυτό θα τους βοηθήσει πραγματικά, οχι το να τους υποβιβάζεις.... Τέλος, δε το ξαναπιάνω το θέμα - Συγγνώμη αν νευρίασα κάποιους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εγώ βασικά ανοίκα στους 4-5 της τάξης μου, απλά εγώ κι ο διπλανός μου τα ξέραμε μια χαρά και στα μαθηματικά... βαριόμασταν που τα ξέραμε και κάναμε λίγη φασρία. Μα δεν γίνεται να προσπαθούν να μου μάθουν να βάζω καλά το γνώμονα ώστε να τραβήξω ορθή γωνία... Δηλαδή... τώρα έλεος. Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για το μάθημα επειδή είναι ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ βαρετό και εύκολο. Αν με δυσκόλευαν τα μαθηματικά της έκτης, πραγματικά, δεν ΜΠΟΡΩ να διανοηθώ να κάνουν μαθηματικά οι συμμαθητές μου. Οι εξαιρέσεις είναι δύο με τρεις. Όταν ξέρεις όλα όσα κάνετε, τότε δεν μπορείς να κάνεις μάθημα, όπως και το αντίθετο. Έτσι θα μπορούσαν οι μαθητές που είναι αδύναμοι να κάνουν πιο εύκολα βιβλία, ενώ μπορεί τα καινούρια, πιο δύσκολα και προκλητικά βιβλία να τραβούσαν το ενδιαφέρον των αδιάφορων και ίσως πιο έξυπνων μαθητών....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

efoula18

Νεοφερμένος

Η εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι οι μαθητές θα έπρεπε να είναι χωρισμένοι σε τμήματα με βάση το επίπεδό της απόδοσής τους στο μάθημα (ουσιαστικά: καλοί - κακοί / αδύναμοι μαθητές );

Θεωρείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τις δύο πλευρές ή μήπως ότι μια τέτοια κίνηση είναι αντιπαιδαγωγική ; :hmm:




-petros
διαφωνω, γιατι κατι τετοιο θα ευνοουσε μονο τους ΚΑΛΟΥΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
διαφωνω, γιατι κατι τετοιο θα ευνοουσε μονο τους ΚΑΛΟΥΣ.
Και τους ''κακούς'' μαθητές θα ευνοούσε γιατί το μάθημα θα γινόταν στα μέτρα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lacta144

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία-Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,098 μηνύματα.
διαφωνω, γιατι κατι τετοιο θα ευνοουσε μονο τους ΚΑΛΟΥΣ.
Πιστεύω ότι θα ευνοούσε και τους πιο αδύναμους γιατί αν γινόταν ο χωρισμός θα προχωρούσαν πιο αργά, θα τους εξηγούσαν περισσότερς φορές οι καθηγητές και θα έκαναν ίσως ευκολότερες ασκήσεις για να κατανοήσουν τα μαθήματα,κάτι που ίσως να μη γινόταν αν υπήρχαν πολύ καλοί μαθητές στο τμήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
διαφωνω, γιατι κατι τετοιο θα ευνοουσε μονο τους ΚΑΛΟΥΣ.
Νομίζεις.
Αν ήταν να ευννοήσουν μόνο τους καλούς, οι κακοί θα είχαν μόνιμα γυμναστική.
Όλους τους μαθητές τους βοηθάει γιατί το μάθημα γίνεται με βάση τις δυνατότητες τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top