Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
το σχολειο παρεχει και τα τρια, κατα την αποψη μου

Κατά τη δική μου, το πρώτο ειναι αυτό που έχει προτεραιότητα, γιατί δεν γίνεται ν'αποκτηθεί σε κανένα φροντιστήριο, ενώ είναι αυτό που πραγματικά σημαίνει ισοτιμία, δεδομένου ότι αυτός που έχει, πάντα θα μπορεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω στο παιδί του. Το μόνο που δεν εξαγοράζεται είναι 12 χρόνια ζωής στη σχολική κοινότητα, η τεράστια μόρφωση και παιδεία που αυτό συνεπάγεται και που προυποθέτει την ποικιλομορφία. Χάριν αυτού, εγώ νομίζω ότι το γνωστικό κομμάτι της Εκπαίδευσης (δεν διαφωνεί κανείς ότι τα ομοιογενή τμήματα τρέχουν καλύτερα), μπορεί σε κάποιο βαθμό να θυσιάζεται.
-----------------------------------------
Mα τα άλλα φροντιστήρια είναι ακόμη χειρότερα! Τι το πέρασες εδώ, Αθήνα; Σου λέω πως εφόσον είναι έτσι το σύστημα τότε θα έπρεπε να υπάρχουν καλύτερα σχολεία, κάτι που δεν διαθέτουμε, οπότε καλό φροντιστήριο, που δεν έχουμε...

Ε, και τι μου λες; Ότι το σχολείο πρέπει να καλύψει την επαγγελματική ανεπάρκεια του φροντιστηρίου; Έλα παπά και θάβε...Προφανώς, σου ξαναείπα, για να επιβιώνει η επιχείρηση, κάποιοι (κι εσύ μαζί) την προτιμούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chrisnats16

Νεοφερμένος

Ο chrisnats16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Το θεωρώ απλά απαράδεκτο!!!!! Και παρόλο που θεωρούμε απο τους "καλούς" μαθητές, δεν θα υποστήριζα σε καμία περίπτωση αυτή τη θεωρία... Δηλαδή άν εμένα οι καλύτεροι φίλοι μου δεν είναι τόσο καλοί, θα πρέπει να αλλάξουν τμήμα???? Έλεος τι άλλο θα δούμε σ' αυτή τη χώρα..........................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Βασικά, εγώ στη θεωρία συμφωνώ... αλλά στη πρακτική πράγματι, μπορεί (αν υπήρχαν εξετάσεις γι' αυτό) να έγραφα λάθος για να πάω με κάποιους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Το θεωρώ απλά απαράδεκτο!!!!! Και παρόλο που θεωρούμε απο τους "καλούς" μαθητές, δεν θα υποστήριζα σε καμία περίπτωση αυτή τη θεωρία... Δηλαδή άν εμένα οι καλύτεροι φίλοι μου δεν είναι τόσο καλοί, θα πρέπει να αλλάξουν τμήμα???? Έλεος τι άλλο θα δούμε σ' αυτή τη χώρα..........................
Δεν καταλαβαίνω τι σε απωθεί από αυτή την ιδέα...
Εσύ θες να κάνεις σωστό και ποιοτικό μάθημα ή να είσαι απλά στο ίδιο τμήμα με την παρέα σου?
Και το λέω μόνο στην περιπτώση που αν οι φίλοι σου ήταν πιο πίσω στην ύλη και στην κατανόηση από σένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Αν θελετε και την αποψη μου πιστευω πως το σχολειο δεν μπορει να χωριζεται σε καλους-κακους, χαζους-εξυπνους, διαβαστερους-αδιαβαστους.. Το θεμα ειναι να κοιταξουμε γιατι αυτα τα παιδια δεν διαβαζουν και δεν ειναι "καλοι". Αν δεν εχουν καποιο προβλημα (που οι περισσοτεροι οχι μονο δν εχουν αλλα ειναι και πανεξυπνοι) τοτε θα επρεπε να αποδειδουν στα μαθηματα..
Απλα το σχολειο κατ'με τους απωθει να διαβασουνε και τους απομακρυνει απο την γνωση..

Αρα καλυτερο θα ηταν να αναβαθμησουμε το δημοσιο σχολειο παρα να το κατηγοριοποιησουμε και να το κανουμε καθαρα ελιτιστικο γιατι περι αυτου συζηταμε.. Και οσοι ειναι υπερ ενος τετοιου μετρου μαλλον ανηκουν στην "καλη καστα" και οχι στην κακη γιατι δεν ξερω πως θα απαντουσαν αν ηταν καπως αδυναμοι και κατα συνεπεια ποια αντιμετωπιση θα ειχαν απο τους "καλους" (συμ)μαθητες τους..
Και να σας πω και κατι πολυ απλο για το πως θα αναβαθμιστει το δημοσιο σχολειο.. Τα τμηματα αντι για 25-30 παιδια που εχουν να γινουν 10-15.. Δεν πιστευω οτι ειναι τοσο ανεφικτο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου δεν χωρίζονται σε χάζους και έξυπνους.
Μην τα τραγικοποιήτε όλα.
Αμέσως μόλις χωριστούν οι αδύνατοι ''ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!!!''....
Χωρίζονται σε άτομα με γρήγορη κατανόηση και συστηματική δουλειά και σε άτομα με δυσκολία κατανόησης και προσφορά βοήθειας ώστε να είναι όλοι παράλληλα.
Κανείς δεν είναι χαζός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

madster95

Νεοφερμένος

Ο Panos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου δεν χωρίζονται σε χάζους και έξυπνους.
Μην τα τραγικοποιήτε όλα.
Αμέσως μόλις χωριστούν οι αδύνατοι ''ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!!!''....
Χωρίζονται σε άτομα με γρήγορη κατανόηση και συστηματική δουλειά και σε άτομα με δυσκολία κατανόησης και προσφορά βοήθειας ώστε να είναι όλοι παράλληλα.
Κανείς δεν είναι χαζός.
σωστα!
αν και συγκεκριμένα στο μαθημα των αγγλικών που εφαρμόζεται αυτο το μέτρο οι μαθητες χωριζονται σε αυτους που πάνε φροντιστήριο και σε αυτους που δεν πανε...

(ΟFF TOPIC)@Kotatsuneko η sig σου τα σπαει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Στα αγγλικά οι περισσότεροι τα σκατώνουν στο τεστ για να πάνε στο τμήμα με την λίγοτερη δουλειά(υποτίθεται)και να κάνουν χαβαλέ με την παρέα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
βασικα δε θα προχωρουσαν παραλληλα. στους μεν θα εψαχνες την ελιτ στα παντα, ενω τους αλλους θα τους προοριζες για εργατες ξερω γω. εξ ορισμου δημιουργει ανισοτητα αυτο το μετρο.

θα συμφωνησω με τον mangkac.
επιπλεον, θεωρω οτι ειναι απλα μια μικρη δικαιολογια το επιχειρημα οτι οι "κακοι" μαθητες κρατουν την ταξη πισω. υπαρχουν πολλοι τροποι και να τους βοηθησεις και να ξεπερασεις αυτο το "εμποδιο" αν πραγματικα θελεις να προχωρησεις μπροστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
βασικα δε θα προχωρουσαν παραλληλα. στους μεν θα εψαχνες την ελιτ στα παντα, ενω τους αλλους θα τους προοριζες για εργατες ξερω γω. εξ ορισμου δημιουργει ανισοτητα αυτο το μετρο.

θα συμφωνησω με τον mangkac.
επιπλεον, θεωρω οτι ειναι απλα μια μικρη δικαιολογια το επιχειρημα οτι οι "κακοι" μαθητες κρατουν την ταξη πισω. υπαρχουν πολλοι τροποι και να τους βοηθησεις και να ξεπερασεις αυτο το "εμποδιο" αν πραγματικα θελεις να προχωρησεις μπροστα.
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες.
Κανείς δεν ψάχνει την ελίτ.
Δεν το θεωρώ κακό οι δε να ήταν σε ξεχωριστό τμήμα με περισσότερη βοήθεια.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αποφεύγετε.
Και εγώ στους απροχώρητους ήμουν αλλά πήρα αρκετή βοήθεια η οποία ήταν πολύ χρήσιμη για το Lower που έδινα τότε.
Δεν είναι ντροπή,ούτε ρατσισμός.
Παιδαγωγική μέθοδος είναι αλλά όπως πάντα δεν μας αρέσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pinotubo

Νεοφερμένος

Η Οχι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Υμηττός (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
φυσικά και συμφωνω... :iagree:τα βόδια να κάνουν μάθημα αλλού!:mad: Δε θα μας καθυστερούν εμάς με τη σκραποσύνη τους...:nono:Σιγά να μην είναι αντιπαιδαγωγικό...:nono:


οποιος δεν διαβαζει δεν σημαινει πως ειναι βοδι. μη χαρακτηριζεις. παρολα αυτα συμφωνω με τον διαχωρισμο αλλα με τη προυποθεση οτι οι αδυναμοι μαθητες θα ενισχυονται και οι καθηγητες θα βοηθουν γνωριζοντας οτι διδασκουν σε κατωτερο επιπεδο επιδοσης μαθητων. (ανηκω σε αυτο, γτ τα βιβλια μου ειναι ακαταλαβιστικα και μπορω να καταλαβω μονο κατα τη διαρκεια του μαθηματος. Μερικες φορες παλι δεν μπορω γτ προχωρουν γρηγορα καθηγητες με την ταχυτητα των αριστουχων!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Παιδαγωγική μέθοδος είναι αλλά όπως πάντα δεν μας αρέσει.

Εχεις μπερδεψει τα συκα με την σκαφη.. (μην σου πω και την βουρτσα..)
Δεν ειναι παιδαγωγικη μεθοδος και αναρωτιεμαι πως στο καλο το ανακαλυψες οτι ειναι παιδαγωγικο? Δηλαδη αντιπαιδαγικο για σενα ειναι μονο το ξυλο?

Εγω παντως ενα θα σας πω.. Χασαμε τον γαμο και πηγαιμε για τα πουρναγια.. Αντι να συζηταμε πως θα γινει καλυτερο το δημοσιο σχολειο συζηταμε πως θα το κανουμε ταξικο.. Σε αυτο το δημοσιο σχολειο ουτε οι καλοι θα χανονται (αφου τοσο πολυ σας ανχωνει αυτο) ουτε οι κακοι θα μενουν σκραπες.. Οσο για τα αγγλικα ρε παιδια που λετε δεν εχει καμια σχεση και μην τα συνχεεται.. Αλλο ειμαι σε μια ταξη που ειναι χειροτερη για χαβαλε και για να ... και αλλο να παψ σε μια ταξη που θα κρινει το μελλον μου... Βρειτε λυσεις ουσιαστικες και οχι μεσοβαζικες και ευκολες... Γιατι πιστεψε με αυτο που θα γινει αυριο μεθαυριο (γιατι θα γινει καποια στιγμη ολη η Ευρωπη το κανει η Ελλαδα θα μεινει πισω) ειναι το ευκολο και οχι το ουσιαστικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pinotubo

Νεοφερμένος

Η Οχι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Υμηττός (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
2)Απλά με το να γίνεις μαραγκος βγάζεις πολύ λιγότερα, από το να γίνεις π.χ γιατρός, αρχιτέκτονας, δικηγόρος, καθηγητής κτλ.


τα γνωστα κορεσμενα επαγγελματα που κυκλοφορουν στην αγορα εργασιας.. μη παιρνεις και ορκο οτι θα βγαζεις περισσοτερα τωρα πια! τελειωσαν αυτες οι εποχες του "θα σπουδασω γιατρος" παμε για αλλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Επιπλεον για να μιλησω και λιγο πιο προσωπικα στον kotastuneko (που το βρηκες αυτο το ονομα ρε μεγαλε??) δεν μπορω να καταλαβω γιατι σκεφτεσαι τοσο "στενα" και οχι να βρεις τις προεκτασεις του θεματος.. (Εισαι και Β λυκειου τρομαρα σου δεν εισαι Β γυμνασιου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ψήσου λίγο να δεις ότι είμαι κορίτσι

Και δεν σκέφτομαι στενά.
Συμφωνώ με το διαχωρισμό.
Είναι παιδαγωγικό γιατι βοηθάει τους αδυναμους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Για να απαντησω κι ολας θελω να μου πεις ποια πιστευεις οτι καλυτερα μετρα...
1) Μειωση μαθητων σε 10-15 ανα τμημα..
2) Αυξηση μισθων στους καθηγητες
3) Μειωση των ηλικιων στις συνταξεις για του καθηγητες
4) Αυξηση δαπανων για την παιδεια για κτηρια κτλ..
(δεν μου ερχονται αλλα)

Εσυ τι πιστευεις οτι ειναι πιο πρωτευων.. Να χωρισουμε τους μαθητες η τα παραπανω? Και να σου πω και κατι.. Αν γινουν τα παραπανω σιγα μην καθεσαι να συζητας για ταξικους διαχωρισμους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Η παιδεία είναι δημόσια και αυτό συνεπάγεται ότι μεταχειρίζεται όλους τους μαθητές το ίδιο χωρίς να τους προσδίδει ταμπέλες.
Επίσης ο μαθητής δεν θα κοινωνικοποιηθεί επαρκώς αν δεν έχει κοινωνικές επαφές με όλους ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης(οι καλοί μαθητές ως επί το πλείστον είναι από ανώτερα αστικά στρώματα)
Αν σε μερικούς δεν αρέσει αυτή η κατάσταση και θέλουν πιο ιδιαίτερη εκπαίδευση τα λεφτά του μπαμπάκα τους και σε ιδιωτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες.
Κανείς δεν ψάχνει την ελίτ.
Δεν το θεωρώ κακό οι δε να ήταν σε ξεχωριστό τμήμα με περισσότερη βοήθεια.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αποφεύγετε.
Και εγώ στους απροχώρητους ήμουν αλλά πήρα αρκετή βοήθεια η οποία ήταν πολύ χρήσιμη για το Lower που έδινα τότε.
Δεν είναι ντροπή,ούτε ρατσισμός.
Παιδαγωγική μέθοδος είναι αλλά όπως πάντα δεν μας αρέσει.


ισα ισα, για ποιο λογο να μην υπαρχουν μεικτα τμηματα στα οποια οι δυνατοι μαθητες θα βοηθουν και θα δινουν κινητρα στους πιο αδυναμους; για ποιο λογο πρεπει να βαλεις ενα 11 χρονο παιδι να νιωθει οτι ειναι "χαζο", επειδη στα ματια του δε θα ειναι στο προχωρημενο τμημα. στα ματια μου ειναι ακρως αντιπαιδαγωγικο και δεν βοηθαει ουτε στο ελαχιστο το ρολο του σχολειου, ο οποιος αφορα την διαπαιδαγωγιση και τη μεταδοση γενικων γνωσεων. μερος αυτης ειναι και ομαδικοτητα, η συλλογικοτητα, η οποια θεωρω οτι πληττεται απο αυτο το μετρο.
τι παει να πει "τμημα με περισσοτερη βοηθεια"; ενα τμημα διαφορετικης βοηθειας; ενα τμημα με μαλλον περισσοτερες ωρες;

θεωρω οτι ετσι οπως εχει δομηθει η κοινωνια, υπαρχουν ανισοτητες και υπαρχουν προσπαθειες για τη διαιωνιση τους. σε αυτη τη λογικη, ψαχνουν την ελιτ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Η παιδεία είναι δημόσια και αυτό συνεπάγεται ότι μεταχειρίζεται όλους τους μαθητές το ίδιο χωρίς να τους προσδίδει ταμπέλες.
Επίσης ο μαθητής δεν θα κοινωνικοποιηθεί επαρκώς αν δεν έχει κοινωνικές επαφές με όλους ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης(οι καλοί μαθητές ως επί το πλείστον είναι από ανώτερα αστικά στρώματα)
Αν σε μερικούς δεν αρέσει αυτή η κατάσταση και θέλουν πιο ιδιαίτερη εκπαίδευση τα λεφτά του μπαμπάκα τους και σε ιδιωτικό.
ισα ισα, για ποιο λογο να μην υπαρχουν μεικτα τμηματα στα οποια οι δυνατοι μαθητες θα βοηθουν και θα δινουν κινητρα στους πιο αδυναμους; για ποιο λογο πρεπει να βαλεις ενα 11 χρονο παιδι να νιωθει οτι ειναι "χαζο", επειδη στα ματια του δε θα ειναι στο προχωρημενο τμημα. στα ματια μου ειναι ακρως αντιπαιδαγωγικο και δεν βοηθαει ουτε στο ελαχιστο το ρολο του σχολειου, ο οποιος αφορα την διαπαιδαγωγιση και τη μεταδοση γενικων γνωσεων. μερος αυτης ειναι και ομαδικοτητα, η συλλογικοτητα, η οποια θεωρω οτι πληττεται απο αυτο το μετρο.
τι παει να πει "τμημα με περισσοτερη βοηθεια"; ενα τμημα διαφορετικης βοηθειας; ενα τμημα με μαλλον περισσοτερες ωρες;

θεωρω οτι ετσι οπως εχει δομηθει η κοινωνια, υπαρχουν ανισοτητες και υπαρχουν προσπαθειες για τη διαιωνιση τους. σε αυτη τη λογικη, ψαχνουν την ελιτ.

Ευτυχως που ειναι και αλλοι που εχουν την ιδια αποψη με μενα γιατι με αυτα που διαβασα στην αρχη αρχιζα να ανησυχω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Εχεις μπερδεψει τα συκα με την σκαφη.. (μην σου πω και την βουρτσα..)
Δεν ειναι παιδαγωγικη μεθοδος και αναρωτιεμαι πως στο καλο το ανακαλυψες οτι ειναι παιδαγωγικο? Δηλαδη αντιπαιδαγικο για σενα ειναι μονο το ξυλο?

Εγω παντως ενα θα σας πω.. Χασαμε τον γαμο και πηγαιμε για τα πουρναγια.. Αντι να συζηταμε πως θα γινει καλυτερο το δημοσιο σχολειο συζηταμε πως θα το κανουμε ταξικο.. Σε αυτο το δημοσιο σχολειο ουτε οι καλοι θα χανονται (αφου τοσο πολυ σας ανχωνει αυτο) ουτε οι κακοι θα μενουν σκραπες.. Οσο για τα αγγλικα ρε παιδια που λετε δεν εχει καμια σχεση και μην τα συνχεεται.. Αλλο ειμαι σε μια ταξη που ειναι χειροτερη για χαβαλε και για να ... και αλλο να παψ σε μια ταξη που θα κρινει το μελλον μου... Βρειτε λυσεις ουσιαστικες και οχι μεσοβαζικες και ευκολες... Γιατι πιστεψε με αυτο που θα γινει αυριο μεθαυριο (γιατι θα γινει καποια στιγμη ολη η Ευρωπη το κανει η Ελλαδα θα μεινει πισω) ειναι το ευκολο και οχι το ουσιαστικο
Δεν μπορώ να καταλάβω ρε φίλε τι δεν σου αρέσει.
Σχώρα με αλλά δεν μπορώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top