Οχι, γιατί σε κάθε χρονιά υπάρχουν καλοί και κακοί. Και επίσης, είχατε εύκολα θέματα, μη γελιόμαστε. Όπως και το 2007
Μάλλον κάποιος δεν είχε δει τα θέματα τα θέματα της χημείας το 2007....
Να δω εγώ μαθητή της Θετικο-Τεχνολογικής να κάνει άγνωστο και μετά να έρθει να πει ότι η Θεωρητική είναι εύκολη. Για αυτό κι εγώ πάντα θεωρώ ότι αν ένα παιδί από Θετική ή Τεχνολογική συγκεντρώσει τα ίδια μόρια με ένα της Θεωρητικής, τότε αυτός της Θεωρητικής έχει κοπιάσει περισσότερο.
Αρχικά να πώ ότι τελείωσα τη Θετική. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να βγάλουμε μία κατεύθυνση η οποία είναι πιο δύκολη. Οι κατευθύνσης βγήκαν ανάλογα με τις κλίσεις του καθενός και είναι φυσιολογικό κάποιος ο οποίος επιλέγει τη μία να τη θεωρεί πιο εύκολη για ΑΥΤΟΝ και μόνο! Όλες έχουν δύσκολα μαθήματα. Κι επείδη, αν και Θετική, και ξέρω παιδιά Θεωρητικής και έχω κρατήσει βιβλία πριν από διαγωνίσματα, και έχω μία αρκετά καλή βάση στα θεωρητικά μαθήματα λόγω του ότι με προορίζανε για Θεωρητική από το σπίτι μπορώ να εκτιμήσω τη δυσκολία των μαθημάτων. Δε βγάζεις δύσκολα μαθήματα, αυτό είναι υποκειμενικό. Πιστεύω ότι αν κάποια κατεύθυνση έχει ελυρυντικό αυτή είναι η Τεχνολογική γιατί έχει δύο μαθήματα τα οποία θέλουν απλά διάβασμα κι όχι απαραίτητα κάποια κριτική ικανότητα. Τελείωσα τη Θετική και μπορώ με σιγουριά να πω ότι με καμία παναγία δε τη λες εύκολη κατεύθυνση. Η δυσκολία της όμως δεν σημαίνει αυτομάτως ευκολία στη Θεωρητική. Ας κάνει ο καθένας τη δική του προσωπική αξιολόγηση και ας πορευτεί με τα μόρια που έβγαλε χωρίς να υποβαθμίζει τους άλλους που έβγαλαν περισσότερα λέγοντας ότι ήταν σε πιο εύκολη κατεύθυνση σε στυλάκι "Είμαι κι εγώ έξυπνος, απλά αντιμετώπισα πιο δύσκολα"...
κι ομως πιστευω για τις σχολες ελιτ πρεπει να παιζει ρολο και οεικτης νοημοσυνης δεν μπορει τυχααιοι μαθητες να μπαινουνν επειδη τους εκατσαν τα θεματα?παλια τη δεκαετια του 90 πριν το νεο συστημα για να μπεις επρεπε να διεθετες και λιγο μυαλο τωρα εχουν γινει ολα τυποποιημενα εχει χαθει τελειως η αξια των εξετασεων:iagree:
Εσύ ρε παιδί μου, τι λυσσάς? Ωραία τα θέματα ήταν ευκολότερα, γράψαμε ίσως καύτερα από άλλες χρονιές. Ε και? Αυτό δεν υποβαθμίζει την προσπάθεια των άλλων, ούτε μας εγγυάται επιτυχία, ούτε καν μας εξασφαλίζει είσοδο σε κάποια σχολή. Τι να το κάνω εγώ να βγάλω 18,759 μορια και η Βιολογία που θέλω να ανέβει από το 18,331 στο 19,500??? Οι μεγάλοι βαθμοί απλά είναι μία πλάνη, για να χαίρονται οι μαθητές το καλοκαίρι. Οι θέσεις είναι ίδιεσ, δεν ααδικείτα κανείς και πάλι ξεχωρίζουν οι καλύτεροι, απλά ο πήχης ανεβαίνει και τσουρουφλίζονται 17αρια ακόμα και 18άρια... Και εν τέλει, όλο το σύστημα της εισαγωγής στο πανεπιστήμιο έχει χασει το νόημα του και είναι σάπιο από η ρίζα. Τα δύσκολα έως άλυτα θεματα δεν έχουν χρησιμότητα, απλά δίνουν την ευκαιρία στις μεγαλοφυίες να αποδείξουν την ακία τους και το ηθικό όλων των άλλων(όσως διάβασαν και προσπάθησαν, δε μιλάω για τοθυς αδιάφορους) πέφτει στα πατώματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.