valantis21
Δραστήριο μέλος
Με το νέο σύστημα του 2019 η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου καταργείται και αντικαθίσταται από μία ερώτηση κατανόησης κλειστού ή ανοικτού τύπου. Συνεπώς, οφείλεις να γνωρίζεις την μετάφραση του κειμένου, όμως όχι παπαγαλία, αλλά για να απαντήσεις ορθά στην ερώτηση κατανόησης.
Σχετικά με την Κοινωνιολογία κανείς δεν είναι βέβαιος για το αν πρέπει να αφομοιωθεί και να αναδιατυπωθεί το περιεχόμενο του βιβλίου στις εξετάσεις με "παπαγαλία". Συμβουλεύω να τη μαθαίνεις πολύ καλά και όσο το δυνατό πιο πιστά στο βιβλίο, για να είσαι "ασφαλής".
Ο νέος τρόπος (συν)εξέτασης Έκθεσης και Λογοτεχνίας δεν αποκλείει απαραίτητα ασκήσεις συνωνύμων-αντωνύμων, αφού γίνεται αναφορά σε ενδεχόμενες ασκήσεις εξέτασης λεξιλογίου.
Είσαι εξαιρετικά ενημερωμένος πάντως..πιστεύεις ότι και ως απόφοιτος 2016 θα μπορώ να δώσω με το νέο σύστημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Από τη στιγμή που δεν είσαι απόφοιτος του 2019, καταλαβαίνω ότι μπορείς να δώσεις και με το νέο. Ωστόσο, δεν είμαι 100% βέβαιος και θα σου πρότεινα να ρωτήσεις το σχολείο από το οποίο αποφοίτησες το 2016.Είσαι εξαιρετικά ενημερωμένος πάντως..πιστεύεις ότι και ως απόφοιτος 2016 θα μπορώ να δώσω με το νέο σύστημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Είσαι εξαιρετικά ενημερωμένος πάντως..πιστεύεις ότι και ως απόφοιτος 2016 θα μπορώ να δώσω με το νέο σύστημα;
Χωρίς να έχει γίνει κάπου ξεκάθαρο, πιστεύω ότι αποκλειστικά με το νέο σύστημα θα δώσουν τα παιδιά που θα πάνε Γ΄Λυκείου τον Σεπτέμβριο και θα δώσουν πανελλαδικές το 2020.΄Ολοι οι απόφοιτοι προηγούμενων ετών θα μπορούν να επιλέξουν σύστημα εξέτασης. Μένει ασφαλώς να το δούμε και επίσημα γραμμένο για σιγουριά!
Με το νέο σύστημα του 2019 η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου καταργείται και αντικαθίσταται από μία ερώτηση κατανόησης κλειστού ή ανοικτού τύπου. Συνεπώς, οφείλεις να γνωρίζεις την μετάφραση του κειμένου, όμως όχι παπαγαλία, αλλά για να απαντήσεις ορθά στην ερώτηση κατανόησης.
Σχετικά με την Κοινωνιολογία κανείς δεν είναι βέβαιος για το αν πρέπει να αφομοιωθεί και να αναδιατυπωθεί το περιεχόμενο του βιβλίου στις εξετάσεις με "παπαγαλία". Συμβουλεύω να τη μαθαίνεις πολύ καλά και όσο το δυνατό πιο πιστά στο βιβλίο, για να είσαι "ασφαλής".
Ο νέος τρόπος (συν)εξέτασης Έκθεσης και Λογοτεχνίας δεν αποκλείει απαραίτητα ασκήσεις συνωνύμων-αντωνύμων, αφού γίνεται αναφορά σε ενδεχόμενες ασκήσεις εξέτασης λεξιλογίου.
Μπράβο Βαγγέλη! Συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις! Να ξέρεις ότι πολλοί υποψήφιοι που διαβάζουν τις εγκυκλίους, έχουν απορίες και περιμένουν επεξηγήσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σε επικοινωνία με τον καθηγητή μου τα λεγόμενα του Βαγγέλη είναι σωστά..θα υπάρξει επιλογή συστήματος απο τούς ίδιους τους αποφοίτους...όποιος θέλει το νέο δίνει με υο νέο
Οπότε θα έχουμε διαφορετικές βάσεις εισαγωγής για τους υποψήφιους των ανθρωπιστικων σπουδών, σωστά; Δεν μου φαίνεται δίκαιο υποψήφιοι που θα εξεταστούν στα λατινικά να "καλύψουν" θέσεις απο τους υποψηφίους που θα εξεταστούν στην κοινωνιολογια. Είναι ξεκάθαρο πως οι επιδόσεις στην κοινωνιολογια θα είναι χειρότερες από αυτές των λατινικών. Έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν έχω διαβάσει κάτι για την ύπαρξη ή μη ξεχωριστών βάσεων.Οπότε θα έχουμε διαφορετικές βάσεις εισαγωγής για τους υποψήφιους των ανθρωπιστικων σπουδών, σωστά; Δεν μου φαίνεται δίκαιο υποψήφιοι που θα εξεταστούν στα λατινικά να "καλύψουν" θέσεις απο τους υποψηφίους που θα εξεταστούν στην κοινωνιολογια. Είναι ξεκάθαρο πως οι επιδόσεις στην κοινωνιολογια θα είναι χειρότερες από αυτές των λατινικών. Έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης
Αδιευκρίνιστο παραμένει αν το εισαγωγικό σημείωμα που πλαισιώνει τις διδακτικές ενότητες του νέου εγχειριδίου αποτελεί αντικείμενο προς εξέταση. Σε αδρές γραμμές, οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν το παλιό εγχειρίδιο αποκλειστικά και μόνο στην εκμάθηση της εισαγωγής, στην οποία δεν έχουν επέλθει αλλαγές.Δεν διακρίνω σημαντικές διαφορές στο περιεχόμενο της νέας ύλης σε σχέση με την παλαιά (αναφέρομαι στην ύλη των μαθημάτων των ανθρωπιστικών σπουδών). Η μόνη που εντόπισα αφορά στο μάθημα της Ιστορίας και προβλέπει την αφαίρεση της ενότητας Β από το κεφάλαιο του Προσφυγικού Ζητήματος του 19ου αιώνα.
Στα Αρχαία Ελληνικά και την Κοινωνιολογία δεν διαπίστωσα κάποια τροποποίηση της ύλης. Σχετικά με τα Αρχαία, οι 22 διδακτικές ενότητες κρίνω πως είναι εφικτό να διδαχθούν επαρκώς μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Ως μόνα κωλύματα θεωρώ την ενδεχόμενη αδυναμία προσέγγισης όλων των παραλλήλων κειμένων του Φακέλου Υλικού, τα οποία,όμως, μαζί με τα κείμενα αναφοράς και τα κείμενα αυτενέργειας συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον και ουσιαστικό corpus φιλοσοφικών αποσπασμάτων, ικανών να βοηθήσουν το μαθητή να διεισδύσει στην αρχαία φιλοσοφία και να τη μελετήσει στη διαχρονία της. Το δεύτερο κώλυμα είναι ο περιορισμένος χρόνος σύνθεσης σημειώσεων για τις νέες διδακτικές ενότητες, γεγονός που θα επιβραδύνει την εμπέδωση τους.
Η ύλη της Κοινωνιολογίας μου φαίνεται πολλή και εξουθενωτική, ιδιαίτερα όταν διδάσκεται και αφομοιώνεται παράλληλα με την Ιστορία. Ωστόσο, παρουσιάζει ενδιαφέρον, καθώς θίγει καίρια κοινωνικά φαινόμενα και θεσμούς.
Σε ό,τι άπτεται της Κοινωνιολογίας, θα παρατηρήσεις ότι η ύλη δεν παρέμεινε ίδια, αλλά αφαιρέθηκαν οι παράγραφοι του τέταρτου κεφαλαίου. Ο τρόπος μελέτης με ταλανίζει εξίσου και επαμφοτερίζομαι ανάμεσα στην κατά λέξη απόδοση του περιεχομένου και την παράφρασή του. Το ερώτημα φαίνεται να συσχετίζεται με την παπαγαλία ή όχι της Ιστορίας. Τα τελευταία διαγωνίσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων πιστοποιούν ότι τα κατεβατά βαθμιαία εξοβελίζονται και αντικαθίστανται από την αποσπασματική παράθεση χωρίων του βιβλίου. Η εξέταση της Κοινωνιολογίας δεν μπορεί παρά να κινείται στο ίδιο πλαίσιο. Επομένως, για να επιτύχουμε έναν αξιοπρεπή βαθμό στα δύο αυτά μαθήματα είναι απαραίτητο να προσεγγίσουμε το περιεχόμενο των βιβλίων κριτικά, επιστρατεύοντας την αφαιρετική μας ικανότητα.
Με το νέο σύστημα του 2019 η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου καταργείται και αντικαθίσταται από μία ερώτηση κατανόησης κλειστού ή ανοικτού τύπου. Συνεπώς, οφείλεις να γνωρίζεις την μετάφραση του κειμένου, όμως όχι παπαγαλία, αλλά για να απαντήσεις ορθά στην ερώτηση κατανόησης.
Σχετικά με την Κοινωνιολογία κανείς δεν είναι βέβαιος για το αν πρέπει να αφομοιωθεί και να αναδιατυπωθεί το περιεχόμενο του βιβλίου στις εξετάσεις με "παπαγαλία". Συμβουλεύω να τη μαθαίνεις πολύ καλά και όσο το δυνατό πιο πιστά στο βιβλίο, για να είσαι "ασφαλής".
Ο νέος τρόπος (συν)εξέτασης Έκθεσης και Λογοτεχνίας δεν αποκλείει απαραίτητα ασκήσεις συνωνύμων-αντωνύμων, αφού γίνεται αναφορά σε ενδεχόμενες ασκήσεις εξέτασης λεξιλογίου.
Η αφαίρεση της μετάφρασης από το διδαγμένο κείμενο δεν συνιστά νέο μέτρο, απεναντίας εφαρμόστηκε πέρυσι και αντικαταστάθηκε από ερωτήματα κατανόησης. Έκτοτε ο τρόπος εξέτασης δεν έχει μεταβληθεί. Ας σημειωθεί ότι μέλος της συγγραφικής ομάδας του φακέλου υλικού δημοσίευσε κατατοπιστικές σημειώσεις για την πρώτη θεματική ενότητα, οι οποίες παρατίθενται εδώ.
Στη συνεξέταση των Νέων Ελληνικών ανακοινώθηκαν ουσιώδεις αλλαγές που απασχολούν τους μαθητές όλων των πεδίων. Τα θέματα Α, Β και Δ εξετάζουν τα μη λογοτεχνικά κείμενα και, ως προς την βαθμολογία, η συνοπτική απόδοση περιεχομένου/απόψεων (θέμα Α) βαθμολογείται με 15 μονάδες (από 10). Η Λογοτεχνία εξετάζεται ως προς την παραγωγή ενός ερμηνευτικού σχολίου στο θέμα Γ και βαθμολογείται με 15 μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Αναφερόμουν κι εγώ στο σύστημα του έτους 2018-2019 και όχι στο φετινό. Παράλειψη μου το σχόλιο σου για την τροποποίηση στην ύλη της Κοινωνιολογίας.Αρχική Δημοσίευση από Αρχική δημοσίευση:Σε ό,τι άπτεται της Κοινωνιολογίας, θα παρατηρήσεις ότι η ύλη δεν παρέμεινε ίδια, αλλά αφαιρέθηκαν οι παράγραφοι του τέταρτου κεφαλαίου. Ο τρόπος μελέτης με ταλανίζει εξίσου και επαμφοτερίζομαι ανάμεσα στην κατά λέξη απόδοση του περιεχομένου και την παράφρασή του. Το ερώτημα φαίνεται να συσχετίζεται με την παπαγαλία ή όχι της Ιστορίας. Τα τελευταία διαγωνίσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων πιστοποιούν ότι τα κατεβατά βαθμιαία εξοβελίζονται και αντικαθίστανται από την αποσπασματική παράθεση χωρίων του βιβλίου. Η εξέταση της Κοινωνιολογίας δεν
Η αφαίρεση της μετάφρασης από το διδαγμένο κείμενο δεν συνιστά νέο μέτρο, απεναντίας εφαρμόστηκε πέρυσι και αντικαταστάθηκε από ερωτήματα κατανόησης. Έκτοτε ο τρόπος εξέτασης δεν έχει μεταβληθεί.
Σχετικά με τα εισαγωγικά σημειώματα κάθε θεματικής ενότητας του Φακέλου Υλικού, διαπίστωσα ότι περιέχουν μεγάλο μέρος των σχολίων του study4exams.gr για την περσινή ύλη (κυρίως στη δεύτερη θεματική ενότητα). Ίσως να αποτελούν μέρος ερμηνευτικών σχολίων, χρήσιμων για την προσέγγιση και κατανόηση των διδακτικών ενοτήτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Οπότε θα έχουμε διαφορετικές βάσεις εισαγωγής για τους υποψήφιους των ανθρωπιστικων σπουδών, σωστά; Δεν μου φαίνεται δίκαιο υποψήφιοι που θα εξεταστούν στα λατινικά να "καλύψουν" θέσεις απο τους υποψηφίους που θα εξεταστούν στην κοινωνιολογια. Είναι ξεκάθαρο πως οι επιδόσεις στην κοινωνιολογια θα είναι χειρότερες από αυτές των λατινικών. Έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως;
Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν διαφορετικές βάσεις εισαγωγής! Οι μόνοι που θα δώσουν υποχρεωτικά Κοινωνιολογία θα είναι όσοι ξεκινούν τώρα τη Γ΄Λυκείου οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δεν θα έχουν διδαχθεί καθόλου Λατινικά.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ "ΠΡΑΣΙΝΕΣ" ΚΑΙ "ΚΟΚΚΙΝΕΣ" ΣΧΟΛΕΣ
Αυτό το είδατε;
" Κατηγοριοποίηση τμημάτων. Θα προτείνουμε στη Βουλή των Ελλήνων ενιαία αντιμετώπιση των τμημάτων, αίροντας την κατηγοριοποίησή τους σε «ελεύθερης πρόσβασης» και «κατόπιν εξετάσεων», καθώς η κατηγοριοποίηση αυτή ενέχει δύο βασικές στρεβλώσεις: αφενός οι μαθητές καλούνται να μαντέψουν, κατά την πρώτη επιλογή, ποια τμήματα θα είναι ελεύθερης πρόσβασης και ποια όχι, αφετέρου οδηγεί στο διαχωρισμό των τμημάτων μεταξύ εκείνων που διατηρούν αυξημένο κύρος και εκείνων που απαξιώνονται."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenaki001
Νεοφερμένος
Πάντως, αν δεν απατώμαι, το 2016 τηρήθηκε η πρακτική των διαφορετικών βάσεων για τους υποψήφιους του παλαιού και του νέου συστήματος.Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν διαφορετικές βάσεις εισαγωγής! Οι μόνοι που θα δώσουν υποχρεωτικά Κοινωνιολογία θα είναι όσοι ξεκινούν τώρα τη Γ΄Λυκείου οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δεν θα έχουν διδαχθεί καθόλου Λατινικά.
Και είναι πράγμα εύλογο, όπως επισήμαναν οι προλαλήσαντες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Πάντως, αν δεν απατώμαι, το 2016 τηρήθηκε η πρακτική των διαφορετικών βάσεων για τους υποψήφιους του παλαιού και του νέου συστήματος.
Και είναι πράγμα εύλογο, όπως επισήμαναν οι προλαλήσαντες
Επιφυλασσόμαστε μέχρι να βγουν οι τελικές ανακοινώσεις. Τότε είχε καθοριστεί ότι οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος ΓΕΛ θα διεκδικούσαν το 4% των θέσεων που αντιστοιχούσαν στις θέσεις των συμμετεχόντων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων έτους 2016.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenaki001
Νεοφερμένος
Επιφυλασσόμαστε μέχρι να βγουν οι τελικές ανακοινώσεις. Τότε είχε καθοριστεί ότι οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος ΓΕΛ θα διεκδικούσαν το 4% των θέσεων που αντιστοιχούσαν στις θέσεις των συμμετεχόντων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων έτους 2016.
Ορθή η επιφύλαξη, ας μην προδικαζουμε τίποτα μέχρι να υπάρξει επίσημη ενημέρωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλύτερα με το νέο σύστημα παιδιά..η κοινωνιολογία την μαθαίνεις παπαγαλία γράφεις..εμένα με βολεύει παραπάνω απ ότι τα λατινικά..
καλα κατσε να σου ερθει το κατεβατο για διαβασμα και θα παρακαλας για Λατινικα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Με το σύστημα Γαβρόγλου οι συντελεστές βαρύτητας καταργούνται. Η νέα υπουργόςΚαι κάτι άλλο ρε παιδιά ισχύει ότι φέτος τα Αρχαία και η ιστορία δεν θα έχουν συντελεστή βαρύτητας 1.3 και 0'7 αντίστοιχα ;
δήλωσε ότι το σύστημα αυτό θα παραμείνει για τουλάχιστον 2 χρόνια με εξαίρεση τις τροποποιήσεις που ανακοινώθηκαν στις 02/08. Επομένως, αν δεν γίνει κάποια άλλη εξαγγελία της κ.Κεραμέως για τους συντελεστές, αυτοί δεν θα υφίστανται στις Πανελλήνιες του 2020.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenaki001
Νεοφερμένος
Με το σύστημα Γαβρόγλου οι συντελεστές βαρύτητας καταργούνται. Η νέα υπουργός
δήλωσε ότι το σύστημα αυτό θα παραμείνει για τουλάχιστον 2 χρόνια με εξαίρεση τις τροποποιήσεις που ανακοινώθηκαν στις 02/08. Επομένως, αν δεν γίνει κάποια άλλη εξαγγελία της κ.Κεραμέως για τους συντελεστές, αυτοί δεν θα υφίστανται στις Πανελλήνιες του 2020.
Γνωρίζουμε ποια θα είναι τα κριτήρια ισοβαθμίας κατόπιν της κατάργησης των συντελεστών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Αναζητήσα σε διάφορα σημεία την ερώτηση που θέτεις, αλλά δεν εντόπισα κάτι. Πιθανώς- το τονίζω ότι πρόκειται για ενδεχόμενο- να ισχύει η δεύτερη συνθήκη που ίσχυε μέχρι το 2018, δηλαδή να εισάγεται εκείνος που έχει το μεγαλύτερο άθροισμα των τεσσάρων βαθμών. Τα υπόλοιπα κριτήρια ισοβαθμίας σχετίζονται με τους συντελεστές, οπότε λογικά αποκλείονται.Γνωρίζουμε ποια θα είναι τα κριτήρια ισοβαθμίας κατόπιν της κατάργησης των συντελεστών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos496
Νεοφερμένος
Αναζητήσα σε διάφορα σημεία την ερώτηση που θέτεις, αλλά δεν εντόπισα κάτι. Πιθανώς- το τονίζω ότι πρόκειται για ενδεχόμενο- να ισχύει η δεύτερη συνθήκη που ίσχυε μέχρι το 2018, δηλαδή να εισάγεται εκείνος που έχει το μεγαλύτερο άθροισμα των τεσσάρων βαθμών. Τα υπόλοιπα κριτήρια ισοβαθμίας σχετίζονται με τους συντελεστές, οπότε λογικά αποκλείονται.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν συντελεστές, αν κάποιοι έχουν το ίδιο άθροισμα βαθμών θα εχουν τα ίδια μόρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Πολύ σωστή η σκέψη σου. Επομένως, πρέπει να περιμένουμε κάποια αντίστοιχη εξαγγελία.Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν συντελεστές, αν κάποιοι έχουν το ίδιο άθροισμα βαθμών θα εχουν τα ίδια μόρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.