louminis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nasiak
Νεοφερμένος
Εγώ είχα ακούσει πως ο βαθμός του απολυτηρίου θα ισχύει στις πανελλήνιες το 2021 και όχι το 2020 , τι ισχύει τελικά ;Στο 10% την πρώτη χρονιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Καλημέρα Μία ερώτηση. Είπαν της μάνας μου να βάλλω και χαμηλόβαθμες σχολές στο μηχανογραφικό κι ας μην πάω, για να περάσω οπωσδήποτε σε κάποια για να μην χάσουμε την ασφάλεια. Θεωριτική είμαι. Αν περάσω σε κάποια σχολή και δεν πάω, και ξαναδώσω του χρόνου, θα αλλάζει κάτι στο πως θα εξεταστώ; Θα δώσω με το παλιό σύστημα;
Το έχω ξαναγράψει αλλά επειδή απασχολεί πολλούς θα το ξαναπώ. Δεν υπάρχει απολύτως καμία ενημέρωση ακόμα από το Υπουργείο πάνω σ΄αυτό το θέμα! Και όπως καταλαβαίνεις κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει! Απλά υποθέτουμε ( το "υποθέτουμε" όπως καταλαβαίνεις δεν σημαίνει "ξέρουμε") ότι υπάρχει περίπτωση για όσους δώσουν φέτος (2019) και τους αποφοίτους προηγούμενων ετών που θέλουν να ξαναδώσουν του χρόνου, να ισχύσει κάτι παρόμοιο με αυτό που ίσχυσε στις πανελλαδικές του 2016. Τότε έγιναν οι πανελλαδικές για πρώτη χρονιά με το νέο σύστημα και είχαν δώσει στους αποφοίτους τη δυνατότητα να εξεταστούν, αν επιθυμούσαν, με το παλιό σύστημα διεκδικώντας κάποιο ποσοστό επί των προσφερόμενων θέσεων. Αλλά και πάλι σου τονίζω ότι αν δεν εκδοθεί επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο, όλα είναι στον αέρα!
Εγώ είχα ακούσει πως ο βαθμός του απολυτηρίου θα ισχύει στις πανελλήνιες το 2021 και όχι το 2020 , τι ισχύει τελικά ;
Την πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου συστήματος, το 2020, δεν θα μετρήσει ο βαθμός του απολυτηρίου στον υπολογισμό των συνολικών μονάδων κάθε υποψηφίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Θα μετράει από τις εξετάσεις του 2021 και θα αποτελεί το 10% των μορίων εισαγωγής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotisdim_
Νεοφερμένος
Παιδια επειγον,οι αποφοιτοι με ποια υλη θα μπορουν να δωσουν το 2020?
Με την καινούργια κολλητε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Debby63
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Την πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου συστήματος, το 2020, δεν θα μετρήσει ο βαθμός του απολυτηρίου στον υπολογισμό των συνολικών μονάδων κάθε υποψηφίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Θα μετράει από τις εξετάσεις του 2021 και θα αποτελεί το 10% των μορίων εισαγωγής.
Δηλαδή εγώ που δίνω το 2021 θα μετράει το απολυτήριο ως 10% των μορίων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Δηλαδή εγώ που δίνω το 2021 θα μετράει το απολυτήριο ως 10% των μορίων;
Ακριβώς! Αυτή τη στιγμή που μιλάμε αυτό έχει ανακοινωθεί ότι θα ισχύσει! Τώρα αν στην πορεία αλλάξει κάτι, δεν το ξέρω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
η εξεταστέα ύλη στην βιολογία περιλαμβάνει τα κεφάλαια από το βιβλίο προσανατολισμού και τα κεφάλαια από το βιβλίο γενικής παιδείας;
αυτή η συγχώνευση δυο διαφορετικών μαθημάτων (όπως ίσχυε ως σήμερα) σε ένα δεν είναι αρκετά μεγάλη αύξηση της ύλης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
4. Σχετικά με το νέο εξεταστικό, η Νίκη Κεραμέως ενημέρωσε ότι τα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στη Γ’ Λυκείου θα εξεταστούν στο σύστημα που ψηφίστηκε πριν λίγους μήνες, σημειώνοντας ότι «δεν φταίνε οι μαθητές που αλλάζουν οι κυβερνήσεις». Ωστόσο προανήγγειλε «βελτιωτικές κινήσεις» σε στρεβλώσεις που υπάρχουν στο νέο σύστημα, όπως στη διδακτέα και εξεταστέα ύλη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φινεύς
Εκκολαπτόμενο μέλος
ίσως υπάρξουν κάποιες αλλαγές στην εξεταστέα ύλη. δεν διευκρινίζει για ποια χρονιά
4. Σχετικά με το νέο εξεταστικό, η Νίκη Κεραμέως ενημέρωσε ότι τα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στη Γ’ Λυκείου θα εξεταστούν στο σύστημα που ψηφίστηκε πριν λίγους μήνες, σημειώνοντας ότι «δεν φταίνε οι μαθητές που αλλάζουν οι κυβερνήσεις». Ωστόσο προανήγγειλε «βελτιωτικές κινήσεις» σε στρεβλώσεις που υπάρχουν στο νέο σύστημα, όπως στη διδακτέα και εξεταστέα ύλη.
Προσωπικά πιστεύω πως οι όποιες αλλαγές στην ύλη, θα πραγματοποιηθούν από τη σχολική χρονιά 2020-2021. Θεωρώ δύσκολο ως αδύνατο να προβούν σε αναθεώρηση της για την επόμενη χρονιά την τρέχουσα χρονική περίοδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Επαναφορά συντελεστών βαρύτητας
2) Μείωση της ύλης κατά 10-30%. Άλλωστε όπως είπε και η ίδια η Υπουργός η διδακτέα ύλη έχει πολλαπλασιαστεί με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να καλυφθεί, οπότε το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν τροποποιήσεις, ενώ έκανε λόγο για τις «στρεβλώσεις» που υπάρχουν στο νέο σύστημα και οι οποίες χρήζουν βελτίωσης.
3) Επιφυλάσσομαι για τον εξοβελισμό της λογοτεχνίας γιατί η συνεξέταση γλώσσας και λογοτεχνίας προβλεπόταν και στο εξεταστικό του Αρβανιτόπουλου.
4) Πιθανότατα να επαναφέρει τον παλαιό τρόπο εξέτασης στα αρχαία
Για αυτούς που θα δώσουν το 2021 θα αναστείλει την προσμέτρηση του 10% του απολυτηρίου και θα επαναφέρει τα λατινικά στη θέση της κοινωνιολογίας. Μάλιστα δεν αποκλείω και επαναφορά τους από τον φετινό Σεπτέμβρη στη β λυκείου στη θέση των βασικών αρχών κοινωνικών επιστημών στην ομάδα των ανθρωπιστικών σπουδών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Oι βασικές αναφορές της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για το θέμα του ασύλου, για το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για τον ορισμό του αριθμού εισακτέων από τα Πανεπιστήμια, για το άνοιγμα των σχολείων, για την αναστολή έναρξης λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης
Εξεταστέα ύλη. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εισήγηση του ΙΕΠ και μετά από διαβούλευση με επιστημονικές ενώσεις, προχωρούμε σε λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης στα μαθήματα για τα οποία η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή. Συγκεκριμένα, μειώνουμε την ύλη στη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά. Για τις λεπτομέρειες της εν λόγω απόφασης, μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Ενιαίος τρόπος εξέτασης Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Θεωρούμε θετική την ενιαία εξέταση των δύο αυτών μαθημάτων, καθώς με αυτό τον τρόπο καλλιεργείται η φιλαναγνωσία και ενισχύεται η κριτική σκέψη. Ωστόσο, θεωρούμε ότι ο τρόπος με τον οποίο εισήχθη, δεν είχε προετοιμαστεί επαρκώς αιφνιδιάζοντας μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κατά συνέπεια, προχωρούμε σε μείωση του συντελεστή βαρύτητας της Λογοτεχνίας στο 15% του συνολικού βαθμού του εν λόγω μαθήματος. Για τις λεπτομέρειες της εν λόγω απόφασης, μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spinalgr1990
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν διακρίνω σημαντικές διαφορές στο περιεχόμενο της νέας ύλης σε σχέση με την παλαιά (αναφέρομαι στην ύλη των μαθημάτων των ανθρωπιστικών σπουδών). Η μόνη που εντόπισα αφορά στο μάθημα της Ιστορίας και προβλέπει την αφαίρεση της ενότητας Β από το κεφάλαιο του Προσφυγικού Ζητήματος του 19ου αιώνα.
Στα Αρχαία Ελληνικά και την Κοινωνιολογία δεν διαπίστωσα κάποια τροποποίηση της ύλης. Σχετικά με τα Αρχαία, οι 22 διδακτικές ενότητες κρίνω πως είναι εφικτό να διδαχθούν επαρκώς μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Ως μόνα κωλύματα θεωρώ την ενδεχόμενη αδυναμία προσέγγισης όλων των παραλλήλων κειμένων του Φακέλου Υλικού, τα οποία,όμως, μαζί με τα κείμενα αναφοράς και τα κείμενα αυτενέργειας συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον και ουσιαστικό corpus φιλοσοφικών αποσπασμάτων, ικανών να βοηθήσουν το μαθητή να διεισδύσει στην αρχαία φιλοσοφία και να τη μελετήσει στη διαχρονία της. Το δεύτερο κώλυμα είναι ο περιορισμένος χρόνος σύνθεσης σημειώσεων για τις νέες διδακτικές ενότητες, γεγονός που θα επιβραδύνει την εμπέδωση τους.
Η ύλη της Κοινωνιολογίας μου φαίνεται πολλή και εξουθενωτική, ιδιαίτερα όταν διδάσκεται και αφομοιώνεται παράλληλα με την Ιστορία. Ωστόσο, παρουσιάζει ενδιαφέρον, καθώς θίγει καίρια κοινωνικά φαινόμενα και θεσμούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Δεν διακρίνω σημαντικές διαφορές στο περιεχόμενο της νέας ύλης σε σχέση με την παλαιά (αναφέρομαι στην ύλη των μαθημάτων των ανθρωπιστικών σπουδών). Η μόνη που εντόπισα αφορά στο μάθημα της Ιστορίας και προβλέπει την αφαίρεση της ενότητας Β από το κεφάλαιο του Προσφυγικού Ζητήματος του 19ου αιώνα.
Στα Αρχαία Ελληνικά και την Κοινωνιολογία δεν διαπίστωσα κάποια τροποποίηση της ύλης. Σχετικά με τα Αρχαία, οι 22 διδακτικές ενότητες κρίνω πως είναι εφικτό να διδαχθούν επαρκώς μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Ως μόνα κωλύματα θεωρώ την ενδεχόμενη αδυναμία προσέγγισης όλων των παραλλήλων κειμένων του Φακέλου Υλικού, τα οποία,όμως, μαζί με τα κείμενα αναφοράς και τα κείμενα αυτενέργειας συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον και ουσιαστικό corpus φιλοσοφικών αποσπασμάτων, ικανών να βοηθήσουν το μαθητή να διεισδύσει στην αρχαία φιλοσοφία και να τη μελετήσει στη διαχρονία της. Το δεύτερο κώλυμα είναι ο περιορισμένος χρόνος σύνθεσης σημειώσεων για τις νέες διδακτικές ενότητες, γεγονός που θα επιβραδύνει την εμπέδωση τους.
Η ύλη της Κοινωνιολογίας μου φαίνεται πολλή και εξουθενωτική, ιδιαίτερα όταν διδάσκεται και αφομοιώνεται παράλληλα με την Ιστορία. Ωστόσο, παρουσιάζει ενδιαφέρον, καθώς θίγει καίρια κοινωνικά φαινόμενα και θεσμούς.
Εγώ δεν έχω καταλάβει..σε σχέση με φέτος στα Αρχαία θα πρέπει να μάθουμε και άλλες μεταφράσεις απο το φάκελο υλικού; Επίσης η κοινωνιολογία θα είναι παπαγαλία;;;και στην έκθεση δεν θα έχει ασκήσεις με συνώνυμα αντωνυμα κτλ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ δεν έχω καταλάβει..σε σχέση με φέτος στα Αρχαία θα πρέπει να μάθουμε και άλλες μεταφράσεις απο το φάκελο υλικού; Επίσης η κοινωνιολογία θα είναι παπαγαλία;;;και στην έκθεση δεν θα έχει ασκήσεις με συνώνυμα αντωνυμα κτλ;
Με το νέο σύστημα του 2019 η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου καταργείται και αντικαθίσταται από μία ερώτηση κατανόησης κλειστού ή ανοικτού τύπου. Συνεπώς, οφείλεις να γνωρίζεις την μετάφραση του κειμένου, όμως όχι παπαγαλία, αλλά για να απαντήσεις ορθά στην ερώτηση κατανόησης.
Σχετικά με την Κοινωνιολογία κανείς δεν είναι βέβαιος για το αν πρέπει να αφομοιωθεί και να αναδιατυπωθεί το περιεχόμενο του βιβλίου στις εξετάσεις με "παπαγαλία". Συμβουλεύω να τη μαθαίνεις πολύ καλά και όσο το δυνατό πιο πιστά στο βιβλίο, για να είσαι "ασφαλής".
Ο νέος τρόπος (συν)εξέτασης Έκθεσης και Λογοτεχνίας δεν αποκλείει απαραίτητα ασκήσεις συνωνύμων-αντωνύμων, αφού γίνεται αναφορά σε ενδεχόμενες ασκήσεις εξέτασης λεξιλογίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.