Το Λύκειο στη Σουηδία

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Παιδιά κακά τα ψέματα το λύκειο στη Σουηδία δε το φτάνουμε τώρα και αμα συνεχίσουμε έτσι δε το φτάνουμε ούτε για 0.01%.
μακάρι να το είχαμε το λύκειο στη Σουηδία αλλά εδώ είναι ότι να ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sommerfeld

Δραστήριο μέλος

Ο Sommerfeld αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 582 μηνύματα.
Γιατι βρε παιδια να το φτασουμε το λυκειο της σουηδίας?? Καλα δεν ειμαστε και τωρα με την παιδεία μας και τα υπέροχα σχολεία μας???
Εμεις οι έλληνες δεν θελουμε σχολεια στα οποια να γινονται ολην την ωρα καταληψεις, συνελευσεις(καθηγητων/μαθητων), χασιμο απειρων σχολικων ωρων πχ λογω δοκιμαστικων, να μπαινουν βαθμοι της πλάκας ισα ισα για να περναμε χωρις να διαβαζουμε ουτε ενα βιβλιο σε ολην την χρονια, να κανουμε και κανα ωραιο γκραφιτι επανω στους τοιχους και τιποτα ωραια σκαλισματα επανω στα θρανεια μας, να γκρινιαζουμε για την παιδεια αρκει να περναμε πιο ευκολα την ταξη, να κανουμε ολοι μας του κοσμου τις κοπανες και αν δεν μαθουμε και τιποτα δεν βαριεσαι βρε αδερφε, θα πληρωσουν τα κοροιδα για φροντιστηρια και ιδιατερα για να τα εμπεδωσουμε καλα....και και και???....Καλα δεν περνανε τα ελληνοπουλα και με αυτα τα σχολεια??

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Παρακαλαω να χανω ωρες μαθηματος με οποιοδηποτε τροπο υπηρχει. But that's me.. Παντα πιστευα οτι οι καθηγητες δεν μπορουν να με κανουν να μαθω και ετσι τα εκανα ολα στα ιδιαιτερα. Επισης γενικα κατα την γνωμη μου πολλα μαθηματα ειναι σκουπιδια :P Ειμαι απο τα κακη ειδη μαθητων πιστευω. Δεν δινω δεκαρα για πολλα πραγματα βεβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Γιατι βρε παιδια να το φτασουμε το λυκειο της σουηδίας?? Καλα δεν ειμαστε και τωρα με την παιδεία μας και τα υπέροχα σχολεία μας???
Εμεις οι έλληνες δεν θελουμε σχολεια στα οποια να γινονται ολην την ωρα καταληψεις, συνελευσεις(καθηγητων/μαθητων), χασιμο απειρων σχολικων ωρων πχ λογω δοκιμαστικων, να μπαινουν βαθμοι της πλάκας ισα ισα για να περναμε χωρις να διαβαζουμε ουτε ενα βιβλιο σε ολην την χρονια, να κανουμε και κανα ωραιο γκραφιτι επανω στους τοιχους και τιποτα ωραια σκαλισματα επανω στα θρανεια μας, να γκρινιαζουμε για την παιδεια αρκει να περναμε πιο ευκολα την ταξη, να κανουμε ολοι μας του κοσμου τις κοπανες και αν δεν μαθουμε και τιποτα δεν βαριεσαι βρε αδερφε, θα πληρωσουν τα κοροιδα για φροντιστηρια και ιδιατερα για να τα εμπεδωσουμε καλα....και και και???....Καλα δεν περνανε τα ελληνοπουλα και με αυτα τα σχολεια??
Ακριβώς. ΑΥΤΟ το σχολείο που έχουμε θέλουμε. Δεν επιθυμούμε καμία αλλαγή. Πέρυσι έγινε μια απόπειρα να μην περνάνε οι μαθητές με μέσο όρο 5 στα Μαθηματικά, ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες και ο ΣΥΡΙΖΑ το κατήργησε. Θέλουμε να περνάμε όλοι την τάξη άσχετα από επίδοση ή απουσίες. Θέλουμε να χάνουμε διαρκώς μαθήματα. Θέλουμε να καταστρέφουμε το σχολείο μας και να μην τιμωρούμαστε. Τι Σουηδίες και πράσινα άλογα να συζητάμε τώρα;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Αυτο για τα μαθηματικα δεν το ξερα μεχρι τωρα. Απο απουσιες παντος μενεις πολυ ευκολα στο λυκειο τουλαχιστον γιατι στο γυμνασιο τις διαγραφουν πολλες φορες. Με τραπεζα θεματων εμενες οχι ευκολα,κατι παραπανω απο ευκολα. Αλλα τωρα ισχυει περνας πολυ ευκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Ακριβώς. ΑΥΤΟ το σχολείο που έχουμε θέλουμε. Δεν επιθυμούμε καμία αλλαγή. Πέρυσι έγινε μια απόπειρα να μην περνάνε οι μαθητές με μέσο όρο 5 στα Μαθηματικά, ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες και ο ΣΥΡΙΖΑ το κατήργησε. Θέλουμε να περνάμε όλοι την τάξη άσχετα από επίδοση ή απουσίες. Θέλουμε να χάνουμε διαρκώς μαθήματα. Θέλουμε να καταστρέφουμε το σχολείο μας και να μην τιμωρούμαστε. Τι Σουηδίες και πράσινα άλογα να συζητάμε τώρα;

Μεγάλη αλήθεια δυστυχώς. Γενικά έτσι πως είναι η νοοτροπία σχολείο παιδική χαρά και μάθημα στο φροντιστήριο δουλειά δεν γίνεται. Οι μαθητές βολεύτηκαν έτσι, οι καθηγητές μια από τα ίδια και όλα "καλά".

Για να μη παρεξηγηθώ δεν ήμουν εγώ κανένα υπόδειγμα διάβαζα ίσα να παίρνω πιο εύκολα βαθμούς που τους δίναν οι καθηγητές απλόχερα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Ακριβώς. ΑΥΤΟ το σχολείο που έχουμε θέλουμε. Δεν επιθυμούμε καμία αλλαγή. Πέρυσι έγινε μια απόπειρα να μην περνάνε οι μαθητές με μέσο όρο 5 στα Μαθηματικά, ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες και ο ΣΥΡΙΖΑ το κατήργησε. Θέλουμε να περνάμε όλοι την τάξη άσχετα από επίδοση ή απουσίες. Θέλουμε να χάνουμε διαρκώς μαθήματα. Θέλουμε να καταστρέφουμε το σχολείο μας και να μην τιμωρούμαστε. Τι Σουηδίες και πράσινα άλογα να συζητάμε τώρα;


Εδώ γίνεται και το άλλο δηλαδή κανένας δε νοιάζεται για την παιδεία.
Έχω ακούσει και βουλευτή να λέει (τι με νοιάζει εμένα η παιδεία γιατί μόνο και μόνο το επάγγελμα του είναι γιατρός).
Πόσο μάλλον το να μην σπάμε θρανία η να μην κάνουμε καταλήψεις για θέματα γελοία ξέρω εγώ γιατί οι τυρόπιτες είναι τρίγωνες και οχι τετράγωνες.
Για να φτάσουμε την Σουηδία πρέπει να περάσουμε όσες χώρες είναι από πάνω μας και μετά φτάνουμε και την Σουηδία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sommerfeld

Δραστήριο μέλος

Ο Sommerfeld αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 582 μηνύματα.
Εδώ γίνεται και το άλλο δηλαδή κανένας δε νοιάζεται για την παιδεία.
Έχω ακούσει και βουλευτή να λέει (τι με νοιάζει εμένα η παιδεία γιατί μόνο και μόνο το επάγγελμα του είναι γιατρός).
Πόσο μάλλον το να μην σπάμε θρανία η να μην κάνουμε καταλήψεις για θέματα γελοία ξέρω εγώ γιατί οι τυρόπιτες είναι τρίγωνες και οχι τετράγωνες.
Για να φτάσουμε την Σουηδία πρέπει να περάσουμε όσες χώρες είναι από πάνω μας και μετά φτάνουμε και την Σουηδία

Είναι γεγονός ότι απο το κεφάλι βρωμάει το ψάρι, εδώ οι ίδιοι οι πολιτικοι γράφουν εκει που δεν πιανει μελανι την παιδεία, την μάθηση, τα σχολεία κλπ, άρα τι ειδους παιδεία να έχει αυτή η διαλοχωρα?? Αλλα και τους πολιτικους καρεκλοκενταυρους καποιοι τους ψηφισαν που επισης γραφουν εκει που δεν πιανει μελανι την εννοια της παιδειας(η συντριπτικη πλειοψηφια)...Φαύλος κύκλος με λιγα λογια...Τι εξέλιξη μπορει να εχει αυτος ο τοπος με τέτοια ηλιθια μυαλα??

Αυτο για τα μαθηματικα δεν το ξερα μεχρι τωρα. Απο απουσιες παντος μενεις πολυ ευκολα στο λυκειο τουλαχιστον γιατι στο γυμνασιο τις διαγραφουν πολλες φορες. Με τραπεζα θεματων εμενες οχι ευκολα,κατι παραπανω απο ευκολα. Αλλα τωρα ισχυει περνας πολυ ευκολα.

Δεν θα το ελεγα ότι μπορει καποιος να μεινει στο λυκειο απο απουσιες! Ειχα πολλους συμμαθητες περυσι (΄β λυκειου)που ειχαν αγγίξει ακριβως το οριο των 51 απουσιων(αδικαιολογητων) και ουτε που τους καιγονταν καρφακι αφου ηξεραν οτι ολο και καποια διαγραφη θα τις εκαναν ή απλά θα έπαιρναν ενα μουφα δικαιολογητικο απο τους γονεις τους οτι ησαν αρρωστοι(και οχι οτι εκαναν κοπανα για φραπε)και τελος...Εδω ξερω ατομα απο το σχολειο μου που εφαγαν αποβολή σε μια εκδρομη και επειδη κινδυνευαν να μεινουν τους "εκοψαν" μερικες απουσιες φτανοντας τους απλως στο οριο...
Επισης με την τραπεζα θεματων δεν καταλαβαινω πως ηταν δυνατον να μεινει καποιος?? Με θέματα που ηταν ορατα σε ολους στο ιντερνετ??? Που υπηρχαν ενα σωρο γελοια θεματα που τα απαντουσαν και οι κλωσσες?? Και το 50% των θεματων το εβαζαν οι καθηγητες?? Και αντι για 9,5 εμενες με πλεον με ακεραιο 10?? Στο δικο μου σχολειο ετυχαν πραγματικα γελοια θεματα, η δυσκολια τους δεν αγγιζε καν την δυσκολια των θεματων που βαζουν καθιερωμενα οι καθηγητες....Πιστευω οτι ολοι οι μαθητες που εμειναν απο την τραπεζα θεματων ηταν καταδικασμενοι να μεινουν ουτως ή αλλως απο την στιγμη που δεν υπηρχαν τα βοηθηματα των καθηγητων, το τεμαχισμα της υλης(όπως γινοταν καθε χρονια), τα sos θεματα κοκ....Αν ειναι δυνατον ενας μαθητης να κλαιγεται επειδη εβγαλε 9,5 και δεν μπορει να περασει, καλα να παθει....Ας μεινει...Πιο πολλα προβληματα δημιουργουνται με το παιρνουν το ενδεικτικο σε συκευασια δωρου μαθητες-γλαστρες...

Ακριβώς. ΑΥΤΟ το σχολείο που έχουμε θέλουμε. Δεν επιθυμούμε καμία αλλαγή. Πέρυσι έγινε μια απόπειρα να μην περνάνε οι μαθητές με μέσο όρο 5 στα Μαθηματικά, ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες και ο ΣΥΡΙΖΑ το κατήργησε. Θέλουμε να περνάμε όλοι την τάξη άσχετα από επίδοση ή απουσίες. Θέλουμε να χάνουμε διαρκώς μαθήματα. Θέλουμε να καταστρέφουμε το σχολείο μας και να μην τιμωρούμαστε. Τι Σουηδίες και πράσινα άλογα να συζητάμε τώρα;



Η φωτο ειναι ενδεικτικη, δειχνει το ενδιαφερον που εχουν κατα τα αλλα οι μαθητες για τα δημοσια σχολεια που απλα τα καταστρεφουν ετσι για την ψευτομαγκια τους και ας ειναι δικη τους(μας) περιουσια...Κατα τα αλλα καταληψεις και διαμαρτυριες στο ονομα της παιδειας...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Είναι γεγονός ότι απο το κεφάλι βρωμάει το ψάρι....
...αλλά και η ουρά δεν είναι άοσμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Ερώτηση: Μαθητές και καθηγητές που καπνίζουν;; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Επρεπε να ειχες γενικο μεσο ορο 9.5 ενω με την τραπεζα θεματων επρεπε να βγαζεις 8-10 μεσο ορο σε καθε μαθημα ξεχωριστα. Και ηταν απλα καθαρη τυχη οπως ειπες, σε εσενα ετυχαν τα ευκολα και σε αλλους ετυχαν θεματα που οι καθηγητες θα σπαγαν το κεφαλι να τα λυσουν. Μαθηματικα καποιος που ειχε 10 10 επρεπε να γραψει 10 στις εξετασεις . Δεν ειναι και ευκολο..Ειχα μεινει ιστορια εγω φαντασου. Ναι το αξιζα βεβαια αλλα επεσαν και κατι θεματα η παναγια να κατεβει δεν τα ελυνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Επρεπε να ειχες γενικο μεσο ορο 9.5 ενω με την τραπεζα θεματων επρεπε να βγαζεις 8-10 μεσο ορο σε καθε μαθημα ξεχωριστα. Και ηταν απλα καθαρη τυχη οπως ειπες, σε εσενα ετυχαν τα ευκολα και σε αλλους ετυχαν θεματα που οι καθηγητες θα σπαγαν το κεφαλι να τα λυσουν. Μαθηματικα καποιος που ειχε 10 10 επρεπε να γραψει 10 στις εξετασεις . Δεν ειναι και ευκολο..Ειχα μεινει ιστορια εγω φαντασου. Ναι το αξιζα βεβαια αλλα επεσαν και κατι θεματα η παναγια να κατεβει δεν τα ελυνε.

Και εδώ πρέπει να αναρωτηθούμε: γιατί πρέπει να περνάνε όλοι? Κάποιος με 10, 10 στα Μαθηματικά στα τετράμηνα που δεν μπορεί να γράψει 10 στις εξετάσεις (το 5 είναι η θεωρία συνήθως...) αξίζει να προαχθεί στην επόμενη τάξη? Το πρόβλημα της τράπεζας δεν ήταν η δυσκολία, ήταν το ότι κάθε σχολείο είχε διαφορετικά θέματα, κάτι πολύ εύκολο να αλλάξει με ενιαίο πρόγραμμα εξετάσεων και ενιαία θέματα σε κάθε μάθημα. Πιστεύω ότι όλα τα θέματα θα έπρεπε να καθορίζονται από το Υπουργείο στο πνεύμα των Πανελλαδικών, και οι βαθμολογίες να ακολουθούν την κανονική κατανομή. Η βαθμολογική κλίμακα είναι για να χρησιμοποιείται ολόκληρη, όχι να αγνοούμε τους βαθμούς κάτω του 10!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LadyPhantom

Νεοφερμένος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Καλα το εκπαιδευτικο συστημα της σουηδιας δεν παιζεται!! Σε σχεση με την ελλαδα ειναι χιλιες φορες καλυτερο βεβαια!! :) :clapup: Μπραβο τους! Αναλαμβανουν πληρη ευθυνη για το σοβαρο θεμα της εκπαιδευσης και τα παιδια εκει ειναι ετοιμα οταν θα βγουν στη κοινωνια και ειναι συνειδητοποιημενοι πολιτες που γνωριζουν τα δικαιωματα και τις υποχρεωσεις τους! :D Μακαρι να φοιτουσα και εγω σε ενα τετοιο ονειρεμενο σχολειο! Και τι να πω για τις εγκαταστασεις τους καμια σχεση με την καταντια που εχουν τα σχολεια εδω! :mad: Αλλα δεν ειναι ολα ροδινα και καλα εκει,ειναι πολυ δυσκολη η εκπαιδευση και χρειαζεται μεγαλη υπομονη! :confused: κατι που φροντιζουν για τα παιδια οι γονεις και οι προηγουμενες βαθμιδες εκπαιδευσης στη Σουηδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Συμφωνω με τα περισσοτερα που εχουν ειπωθει παραπανω ! Ωστοσο , ας μην ειμαστε τοσο αρνητικοι ! Αδιαμφισβητητα , το ελληνικο σχολειο περα απο ολα αυτα τα μειονεκτηματα εχει εξισου πολλα πλεονεκτηματα! Γινεται αρκετα καλη δουλεια εαν σκεφτει κανεις τις πολυαριθμες ελλειψεις που πληττουν το δημοσιο σχολειο! Δεν ειναι τυχαιο πως πολλοι επιστημονες ειναι ελληνες και παιρνουν υποτροφιες και διαπρεπουν στο εξωτερικο κλπ κλπ! Επαναλαμβανω , λοιπον, ας προσπαθησουμε να εξαλειψουμε τα αρνητικα αλλα πανω απο ολα ας μην υποβαθμιζουμε αλλο το ελληνικο δημοσιο σχολειο! Αλλωστε,κρατος με τα χειροτερα δημοσια σχολεια ειναι καλυτερο απο κρατος διχως σχολεια! Ακόμη, οσο εμεις το υποτιμουμε τοσο εκεινο θα πληττεται μεχρι που στο τελος θα "καταρρευσει"! Τελος, καλο και το σχολειο στην Σουηδια , στη Γερμανια , στη Φιλανδια αλλα και το δικο μας σχολειο μπορει να συγκριθει ανετα μαζι τους εαν πρωτα γινουν ορισμενες αναβαθμισεις την ποιοτητα του μαθηματος!
Τονιζω πως εχω επισκεφτει και εγω τεχνικο λυκειο στη Σουηδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Συμφωνω με τα περισσοτερα που εχουν ειπωθει παραπανω ! Ωστοσο , ας μην ειμαστε τοσο αρνητικοι ! Αδιαμφισβητητα , το ελληνικο σχολειο περα απο ολα αυτα τα μειονεκτηματα εχει εξισου πολλα πλεονεκτηματα! Γινεται αρκετα καλη δουλεια εαν σκεφτει κανεις τις πολυαριθμες ελλειψεις που πληττουν το δημοσιο σχολειο! Δεν ειναι τυχαιο πως πολλοι επιστημονες ειναι ελληνες και παιρνουν υποτροφιες και διαπρεπουν στο εξωτερικο κλπ κλπ! Επαναλαμβανω , λοιπον, ας προσπαθησουμε να εξαλειψουμε τα αρνητικα αλλα πανω απο ολα ας μην υποβαθμιζουμε αλλο το ελληνικο δημοσιο σχολειο! Αλλωστε,κρατος με τα χειροτερα δημοσια σχολεια ειναι καλυτερο απο κρατος διχως σχολεια! Ακόμη, οσο εμεις το υποτιμουμε τοσο εκεινο θα πληττεται μεχρι που στο τελος θα "καταρρευσει"! Τελος, καλο και το σχολειο στην Σουηδια , στη Γερμανια , στη Φιλανδια αλλα και το δικο μας σχολειο μπορει να συγκριθει ανετα μαζι τους εαν πρωτα γινουν ορισμενες αναβαθμισεις την ποιοτητα του μαθηματος!
Τονιζω πως εχω επισκεφτει και εγω τεχνικο λυκειο στη Σουηδια!

Να σου πω κάποια σχολεία κλείνουν από το πολύ κρύο στην Ελλάδα (ειδικά στη βόρεια) γιατί δεν έχουν πετρέλαιο.
Μια παραγωγική μονάδα κλείνει όταν δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
Έχω μείνει άφωνος.Τι καταπληκτικό σύστημα εκπαίδευσης είναι αυτό;Στην Ελλάδα των αποτυχημένων αυτά είναι ουτοπίες και τίποτα περισσότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Έχω μείνει άφωνος.Τι καταπληκτικό σύστημα εκπαίδευσης είναι αυτό;Στην Ελλάδα των αποτυχημένων αυτά είναι ουτοπίες και τίποτα περισσότερο.


Φώτη μου το εκπαιδευτικό σύστημά τους είναι όντως από άλλο αιώνα, του μέλλοντος. Σε εκθέσεις που διαβάζω, συγκρίνονται με βάση τα δεδομένα της Μ.Βρετανίας και Αυστραλίας. Το μοναδικό πρόβλημα που έχουν είναι ότι πολλοί καθηγητές διδάσκουν από το βιβλίο χωρίς κάποιο αυτοσχεδιασμό παρ' όλο που έχουν πλήρη ελευθερία από που και τι θα διδάξουν όπως και στην Αγγλία. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι η διδακτέα ύλη θα πρέπει να έχει εξεταστικό ενδιαφέρον.

Η Σουηδία μέχρι το 1960 είχε δεξί τιμόνι στα αυτοκίνητα. Έχουν υιοθετήσει το αγγλοσαξωνικό μοντέλο εκπαίδευσης και σε βασικά μαθήματα κάνουν από δίγλωσσα βιβλία (η δεύτερη σελίδα είναι η αγγλική μετάφραση) του εμπορίου. Στα Μαθηματικά του Γυμνασίου δίνουν μεγάλη έμφαση στη Στατιστική, Πιθανότητες και Γεωμετρία Στερεών Σωμάτων. Τα σχολικά βιβλία σε θέματα σελιδοποίησης, βιβλιοδεσίας είναι σαν τα βιβλία των αγγλικών.

Πριν κατηγορήσουμε γιατί η Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση, μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε πάνω σε τι αξίες συνεχίζει την ύπαρξή του κράτος μας; Η Ελλάδα δυστυχώς την καθημερινή "ενέργειά" της σε υποδομή την διοχετεύει μόνο σε κομματικές φιέστες, άκυρες εκλογές, ανάδειξη φελλών ως πετυχημένων τίποτα με μεγάλους μισθούς, πολιτικολογία, αιώνια εμφυλιοπρογονοπληξία και όχι στην εκπαίδευση των μελλοντικών γενιών, στην καινοτομία ουσίας που να δώσουν πραγματικές θέσεις εργασίας ακόμη και σε άτομα τεχνικής / υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Μη ρωτάμε αυτονόητα πράγματα. ;) Κάποτε πρέπει να δεχτούμε το παρόν και με αυτό να πορευτούμε στο μέλλον αφού η πλειονότητα του Ελληνικού λαού δεν θέλει να αλλάξει τίποτα.

Στην ζωή έχω μάθει ότι αν ζει κάποιος μέσα σε μια κοινότητα με βαρίδια και οπισθοδρόμηση, μιζέρια και απουσία οράματος τότε να κοιτάζεις να βρεις τρόπους να ξεφύγεις γιατί η ζωή του καθενός είναι ατομική μερίδα. Μια φορά ζεις. Πολλά πράγματα θα μου άρεσαν να ήταν αλλιώς για την Ελλάδα αλλά δυστυχώς μιας και το έφερε η κουβέντα, έχω συμβιβαστεί με την Ελλάδα αυτή. Το έχω αποδεχθεί ότι δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετική, όπως η Ελβετία ή Σουηδία γιατί αν ήταν, θα είχε γίνει από αιώνες. Στη ζωή όλα είναι εφικτά, εφόσον υπάρχει η θέληση και η σκληρή δουλειά. Κάτι άλλο που επίσης αποτελεί εθνικό καρκίνο είναι ο διχασμός: η απουσία της συνεργασίας. Από το δημοτικό το κάθε παιδί μεγαλώνει ως καλύτερος βαθμός από τον συμμαθητή του. Οι νοοτροπίες δεν αλλάζουν από μια δεκαετία στην επόμενη. Για παράδειγμα, οι τενεκέδες του 1980 μεταλαμπάδευσαν την ίδια νοοτροπία στα τέκνα τους. Δυστυχώς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
Φώτη μου το εκπαιδευτικό σύστημά τους είναι όντως από άλλο αιώνα, του μέλλοντος. Σε εκθέσεις που διαβάζω, συγκρίνονται με βάση τα δεδομένα της Μ.Βρετανίας και Αυστραλίας. Το μοναδικό πρόβλημα που έχουν είναι ότι πολλοί καθηγητές διδάσκουν από το βιβλίο χωρίς κάποιο αυτοσχεδιασμό παρ' όλο που έχουν πλήρη ελευθερία από που και τι θα διδάξουν όπως και στην Αγγλία. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι η διδακτέα ύλη θα πρέπει να έχει εξεταστικό ενδιαφέρον.

Η Σουηδία μέχρι το 1960 είχε δεξί τιμόνι στα αυτοκίνητα. Έχουν υιοθετήσει το αγγλοσαξωνικό μοντέλο εκπαίδευσης και σε βασικά μαθήματα κάνουν από δίγλωσσα βιβλία (η δεύτερη σελίδα είναι η αγγλική μετάφραση) του εμπορίου. Στα Μαθηματικά του Γυμνασίου δίνουν μεγάλη έμφαση στη Στατιστική, Πιθανότητες και Γεωμετρία Στερεών Σωμάτων. Τα σχολικά βιβλία σε θέματα σελιδοποίησης, βιβλιοδεσίας είναι σαν τα βιβλία των αγγλικών.

Πριν κατηγορήσουμε γιατί η Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση, μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε πάνω σε τι αξίες συνεχίζει την ύπαρξή του κράτος μας; Η Ελλάδα δυστυχώς την καθημερινή "ενέργειά" της σε υποδομή την διοχετεύει μόνο σε κομματικές φιέστες, άκυρες εκλογές, ανάδειξη φελλών ως πετυχημένων τίποτα με μεγάλους μισθούς, πολιτικολογία, αιώνια εμφυλιοπρογονοπληξία και όχι στην εκπαίδευση των μελλοντικών γενιών, στην καινοτομία ουσίας που να δώσουν πραγματικές θέσεις εργασίας ακόμη και σε άτομα τεχνικής / υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Μη ρωτάμε αυτονόητα πράγματα. ;) Κάποτε πρέπει να δεχτούμε το παρόν και με αυτό να πορευτούμε στο μέλλον αφού η πλειονότητα του Ελληνικού λαού δεν θέλει να αλλάξει τίποτα.


Συμφωνώ απόλυτα φίλε.Τα 2 ξαδέλφια μου που πάνε σε σχολείο στην Γερμανία μου λένε κάτι πράγματα που ζηλεύω παρά πολύ.Ολες οι βόρειες χώρες είναι σε άλλο επίπεδο.Η Ελλάδα δεν είναι καν στα 40 κορυφαία συστήματα του πλανήτη.Τεραστια δυναμική και ασιατικές χώρες όπως Νότια Κορέα και Ιαπωνία.

https://www.google.gr/url?sa=i&sour...aw2zAnuAtzVYXUg18eTGbtAb&ust=1575652373420143
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα φίλε.Τα 2 ξαδέλφια μου που πάνε σε σχολείο στην Γερμανία μου λένε κάτι πράγματα που ζηλεύω παρά πολύ.Ολες οι βόρειες χώρες είναι σε άλλο επίπεδο.Η Ελλάδα δεν είναι καν στα 40 κορυφαία συστήματα του πλανήτη.Τεραστια δυναμική και ασιατικές χώρες όπως Νότια Κορέα και Ιαπωνία.

https://www.google.gr/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjzq6yngZ_mAhXD5-AKHYM4DRAQjhx6BAgBEAI&url=https%3A%2F%2Fstudyindenmark.dk%2Fnews%2Fdanish-education-ransk-12th-in-global-study&psig=AOvVaw2zAnuAtzVYXUg18eTGbtAb&ust=1575652373420143

H Κορέα και η Ιαπωνία είναι χώρες με αξιοσημείωτη τεχνολογική βιομηχανία που εξάγεται στο εξωτερικό ενώ παρέχουν και την τεχνική υποστήριξη. Μην συγκρίνουμε τέτοιες οικονομίες με τη χώρα μας. Θα ήταν καλό η Ελλάδα να συγκριθεί με την Αλβανία ή τη Βουλγαρία.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
H Κορέα και η Ιαπωνία είναι χώρες με αξιοσημείωτη τεχνολογική βιομηχανία που εξάγεται στο εξωτερικό ενώ παρέχουν και την τεχνική υποστήριξη. Μην συγκρίνουμε τέτοιες οικονομίες με τη χώρα μας. Θα ήταν καλό η Ελλάδα να συγκριθεί με την Αλβανία ή τη Βουλγαρία.


Ουδέν σχόλιο.
https://m.youtube.com/watch?v=mTRs89ZAMgU
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top