Τμήματα Μετσοβίου Πολυτεχνείου: Βοήθεια στην Επιλογή

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
κουράστηκες να το ψάχνεις μαν :/:


είχες κανένα περιθώρειο ξεκούρασης τουλάχιστον, μετά απο αυτήν την ακατάπαυστη αναζήτηση; :rolleyes:

Εντάξει το μαθηματικο τα σπάει . Καλύτερο απο την Σεμφε . Μακράν κιόλας . Και φυσικα ΠΙΟ ΔΎΣΚΟΛΟ . Εγω μπήκα Σεμφε έτσι για τον χαβαλέ . Άντε καληνύχτα !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Εντάξει το μαθηματικο τα σπάει . Καλύτερο απο την Σεμφε . Μακράν κιόλας . Και φυσικα ΠΙΟ ΔΎΣΚΟΛΟ . Εγω μπήκα Σεμφε έτσι για τον χαβαλέ . Άντε καληνύχτα !

Μαν έχεις θέματα ψυχολογικά να λύσεις που λέει και το άσμα...


Εγώ έγραψα ΜΟΝΟ για τις λάθος τοποθετήσεις σου.


Στο αν είναι καλύτερο το μαθηματικό απο τη Σέμφε, είναι ξεκάθαρα ανάλογα στο τι ταιριάζει και τι θέλει ο καθένας ;)

Τέλος δεν είπα οτι η Σέμφε είναι κακή σχολή.Απεναντίας , όταν ήμουν 3η λυκείου την είχα μέσα στις επιλογές μου μαζί με το μαθηματικό.Προς το τέλος αποφάσισα οτι "the only way to learn mathematics,is to do mathematics" που είπε και ο Halmos.Το "do" έχει ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά με το "use".


Άντε, καληνύχτες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Δεν έχω ψυχολογικα απλα βαρέθηκα την σύγκριση αυτών των δυο σχολών . Ο καθένας κανει την επιλογή του κ ανάλογος ανταμοιβεται . Επισης απτά πολλα μαθηματικα που θ κανείς πρόσεχε μην τρελαθεις .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andrespan12345

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο andrespan12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 346 μηνύματα.
ρε vikam,μηπως ξερεις να μου πεις ποσοστο (στο περιπου) αυτων που απο σεμφε πηγαινουν φυσικη και αυτων που πανε μ αθηματικα.επειδη στα μηνυματα σου συγκρινεις μονο σεμφε μαθηματικων και μαθηματικο εκπα μπορεις να κανεις μια συγριση για φυσικη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Εγω παλι τωρα προκειται να παω Γ Λυκειου και ειχα στο μυαλο μου το σεμφε. Δυστυχως ο καθηγητης στο φρο , μου ειπε οτι ειναι σχολη χωρις μελλον τοσο για την σχολη οσο και για μενα .. τωρα το κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Το κακό που έχει το πολυτεχνείο είναι ότι υπάρχουν αντίστοιχα τμήματα στα ΤΕΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,899 μηνύματα.
εγώ πάντως που το έψαξα γιατί ενδιαφερόταν ο αδερφος μου και επιανε και το τει και το πολυτεχνειο στην κοζανη μηχανολογιας και το ψάξαμε πολυ καλά.. Μας είπαν οτι είναι ακριβώς το ίδιο! ιδια διακαιώματα κτλ οπότε καταλήξαμε στο ΤΕΙ που είναι και λίγο η πολύ -αυτό δεν το ξέρω- πιο εύκολο.


Ολα τα πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν έχουν ΚΕΔ;

Ο Μηχανολόγος ΑΕΙ έχει κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα ενώ ο απόφοιτος ΤΕΙ όχι. Αυτό που μπορεί να κάνει ο δεύτερος είναι να χρησιμοποιήσει τα δικαιώματα των υπομηχανικών (που δεν υπάρχουν πια). Αυτή τη στιγμή συμφέρει να τελειώσει κάποιο κολλέγιο ( Π.Δ.38/2010) παρά ΤΕΙ τεχνικών επαγγελμάτων.

Αυτό αναμένεται να αλλάξει κάτι που ακούγεται εδώ και χρόνια αλλά τώρα φαίνεται να πλησιάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

gth

Νεοφερμένος

Ο gth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Δεν έχω ψυχολογικα απλα βαρέθηκα την σύγκριση αυτών των δυο σχολών . Ο καθένας κανει την επιλογή του κ ανάλογος ανταμοιβεται . Επισης απτά πολλα μαθηματικα που θ κανείς πρόσεχε μην τρελαθεις .

Ακόμα νομίζεις ότι τα πολλά μαθήματα είναι μαγκιά ή δεν ξέρω και εγώ τι φαντάζεσαι ,ότι τελιώνοντας τη σχολή θα γίνεις γαμάτος και θα τα ξέρεις όλα. Δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα.(όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ) Ακόμα και με 10αρια να περνάς τα μαθήματα δεν ξέρω αν είναι δυνατό να κατανοήσει κάποιος τόσο μεγάλη ύλη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.Τό πρόγραμμα της σεμφε πάντως δείχνει να είναι πολύ καλό( στα χαρτιά).Οι υποψήφιοι σκέφτοναι :" Γιατί να πάω μαθηματικό ή φυσικό;Θα πάω σεμφε, αφού στη σέμφε είναι 2 σε 1. Είναι τέλοια στη σέμφε, με 15 μαθήματα το εξάμηνο θα γίνω πολύ γαμάτος."

Τελικά τι έχει μεγαλύτερη αξία; Η ποσότητα ή η ποιότητα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Δηλαδη ο αποφοιτος Μηχανολογιας δεν θεωρειται ,απ'του ΕΜΠτες, Μηχανικος ?
Αφου πτυχιο μηχανικου παιρνουν...μηχανολογια σπουδαζουν...

Αλλο mechanic αλλο engineer. Απλα στα ελληνικα μεταφραζονται το ιδιο, μηχανικος. Μηχανικο λεμε και αυτον που σχεδιαζει αεροσκαφη, μηχανικο και αυτον που δουλευει στο συνεργειο του μπαρμπα-Γιαννη στην Ανω Ραχουλα, εχουν μια διαφορα ομως ε?

Προφανως και δεν ειναι ιδια αλλα τα εργασιακα διαικωματα ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδια.
Εσυ θα κανεις ποτε σου σχεδιο ?:/::whistle:

Ο Μηχανολογος του ΤΕΙ μαθαινει πρακτικες γνωσεις πανω στη Μηχανολογια. Ο Μηχανολογος του ΑΕΙ εχει πολυ πιο ευρυ φασμα γνωσεων, μαθαινει πιο πολλα θεωρητικα γιατι αυτα πρακτικα ειναι το πεδιο του, δν θα κατσει ποτε να επισκευασει κατι αν θες να στο πω πολυ χοντρικα.

Και ναι ολα τα τμηματα Μηχανολογων εχουν Μηχανολογικο Σχεδιο

Και να ξαναπω οτι το Πολυτεχνιο ειναι παλοουουουουκι σε σχεση με το ΤΕΙ


Οχι αγαπητε δεν εννοω στη σχολη.
Στην επαγγελματικη (που ελπιζω να εχεις δεδομενων των καιρων) σου σταδιοδρομια εννοω

Τελειως διαφορετικη αποκατασταση γιατι ειναι τελειως διαφορετικα τα πεδια. Αλλες δουλειες χτυπαει εκεινος που εχει βγαλει ΤΕΙ, αλλες εκεινος που τελειωσε ΑΕΙ. Δεν ειναι τυχαιο οτι ΤΕΙτζηδες μηχανικοι δινουν εξετασεις να μπουν στα αει μηχανολογιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
ακουτε τους καθηγητες σας παιδια και θα πατε μπροστα ! οποιος θελει πραγματικα να μαθει για τη σεμφε ας ερθει στη σχολη να ρωτησει η να στειλει μειλ σε καθηγητες τησ σχολης , αλλων σχολων η και γενικως του πολυτεχνειου . βαρεθηκα να ακουω τον καθε ασχετο να λεει την μ**** του . ο αλλος λεει οτι στη σεμφε ειναι 2 σε 1 . ελεος . το οτι δηλαδη παιρνεις κατευθυνση μαθηματικου η φυσικου στις αρχες του τριτου ετους το αγνοει οπως επισης οτι τα 9 μαθηματα φυσικης που εχουμε ολα και ολα ( αν παρεις κατευθυνση μαθηματικου ) ειναι παρα πολυ σημαντικα και μετρανε πολυ τοσο στην καλυτερη κατανοηση των μαθηματικων οσο και στο κυρος του πτυχιου σου . και επισης αν δεις το προγραμμα σπουδων μιας πολυτεχνειακης σχολης θα καταλαβεις οτι με τις ροεσ που επιλεγεις απλα παιρνεις μια επιπλεον εξειδικευση . για το λογο αυτο σε πολλα πανεπηστημια κυριως του εξωτερικου μετραει σαν μαστερ και μπορεις να κανεις απευθειας διδακτορικο . εχω γνωστους που εχουν ακολοθησει αυτην την πορεια αλλα προσωπικα δεν εχω κατι τετοιο στο μυαλο μ .

οσο αναφορα τον φιλο που ρωταει για την σεμφε εχει να κανει την χρονια . δηλαδη μπορει την μια χρονια να πανε πολλοι φυσικο και την αλλη μαθηματικο . γενικως ειναι 50/50 . αμα θες για φυσικο ψαξτο εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια . επισης ξερω οτι φοιτητες της σεμφε συχνα καταληγουν στο cern μιας και εχουμε καθηγητες τον γαζη , την βλαστου , τον κουτσουμπα κτλ ! δεν ξερω πολλες λεπτομεριες ομως για το φυσικο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Αλλο mechanic αλλο engineer. Απλα στα ελληνικα μεταφραζονται το ιδιο, μηχανικος. Μηχανικο λεμε και αυτον που σχεδιαζει αεροσκαφη, μηχανικο και αυτον που δουλευει στο συνεργειο του μπαρμπα-Γιαννη στην Ανω Ραχουλα, εχουν μια διαφορα ομως ε?



Ο Μηχανολογος του ΤΕΙ μαθαινει πρακτικες γνωσεις πανω στη Μηχανολογια. Ο Μηχανολογος του ΑΕΙ εχει πολυ πιο ευρυ φασμα γνωσεων, μαθαινει πιο πολλα θεωρητικα γιατι αυτα πρακτικα ειναι το πεδιο του, δν θα κατσει ποτε να επισκευασει κατι αν θες να στο πω πολυ χοντρικα.

Και ναι ολα τα τμηματα Μηχανολογων εχουν Μηχανολογικο Σχεδιο



Τελειως διαφορετικη αποκατασταση γιατι ειναι τελειως διαφορετικα τα πεδια. Αλλες δουλειες χτυπαει εκεινος που εχει βγαλει ΤΕΙ, αλλες εκεινος που τελειωσε ΑΕΙ. Δεν ειναι τυχαιο οτι ΤΕΙτζηδες μηχανικοι δινουν εξετασεις να μπουν στα αει μηχανολογιας

Σιγουρα εχουν διαφορα δεν λεω, μην νομιζεις ομως οτι με το που θα τελιωσεις ΕΜΠ θα σχεδιαζεις αεροπλανα και βαπορια (και με τους φιλους τους παλιουουους:whistle:)

Φιλε χωρις παρεξηγηση για την σχολη σου αλλα ,το οτι οι ΕΜΠτες δεν θα κατσουν να επισκευασουν ειναι μαλλον στα αρνητικα της σχολης
Η Ελλαδα δεν εχει τιποτα βιομηχανιες αμαξιων-αεροσκαφων-πλοιον κτλ,οποτε το να λες ενας του ΑΕΙ δεν θα επισκευασει ποτε, ειναι σαν να μου λες οτι (στην Ελλαδα) παρα τις πολλες γνωσεις (δεν το αμφισβτει κανεις αυτο) θα ειναι ανεργος.
Για παραδειγμα πιο πολλες πιθανοτητες εχει να δουλεψει ενας που φτιαχνει καλοριφερ παρα ενας που σχεδιαζει αεροπλανα (για την Ελλαδα μιλω παντα)

Και οσο για το σχεδιο αν διαβασες την κουβεντα που ειχα με τον φιλο ανωνυμος ,θα καταλαβαινες οτι δεν μιλαω για σχεδιο στη σχολη.
Μιλαω για σχεδιο στην δουλεια ,με την εννοια οτι θα κανεις σχεδιο στην δουλεια σου.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το κακό που έχει το πολυτεχνείο είναι ότι υπάρχουν αντίστοιχα τμήματα στα ΤΕΙ
Διαφωνω καθετα,οριζοντια και διαγωνια
Ειναι καλο να υπαρχουν και τα ΤΕΙ για εγω που δεν εγραψα 18 εχω παλι το δικαιωμα να σπουδασω αυτο που θελω.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι κατασκευές και οι επισκευές οχημάτων, πλοίων κτλ. απ΄όσο ξέρω γίνονται κυρίως στη Κίνα, την Κορέα και την Ιαπωνία(για τα πλοία). Δεν μπορείς να ασχοληθείς μ'αυτά εντός Ελλάδας αλλά αν πας σε μια απ΄αυτές τις χώρες είτε ως εκπρόσωπος ελληνικής εταιρίας είτε όχι οι χρηματικές απολαβές θα είναι πάρα πολύ καλές τουλάχιστον συγκριτικά. Το μείον του ΕΜΠ για μένα είναι οι πολλές καταλήψεις και τα "λαμόγια" καθηγητές που λέγεται ότι το απαρτίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Οι κατασκευές και οι επισκευές οχημάτων, πλοίων κτλ. απ΄όσο ξέρω γίνονται κυρίως στη Κίνα, την Κορέα και την Ιαπωνία(για τα πλοία). Δεν μπορείς να ασχοληθείς μ'αυτά εντός Ελλάδας αλλά αν πας σε μια απ΄αυτές τις χώρες είτε ως εκπρόσωπος ελληνικής εταιρίας είτε όχι οι χρηματικές απολαβές θα είναι πάρα πολύ καλές τουλάχιστον συγκριτικά. Το μείον του ΕΜΠ για μένα είναι οι πολλές καταλήψεις και τα "λαμόγια" καθηγητές που λέγεται ότι το απαρτίζουν.
Σωστος ο σωζον αλλα, μην νομιζεις οτι η Κινα εχει ευκολη ζωη.
Ασε που στην Κινα οι γνωσεις του Πολυτεχνιου δεν επαρκουν ,με την εννοια οτι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και μονο με ενα μαστερ ειναι δυσκολο να σε παρουν αφου μαστερ εχουν οι περισσοτεροι που δουλευουν στις εν λογω βιομηχανιες.

Σε αυτες τις ανατολικες χωρες τα θετικοτεχνολογικα επαγγελματα δινουν και παιρνουν;)

Σε ντοκιμαντερ που ειδα για την Κινα εξαιτιας του ανταγωνισμου στα θετικοτεχνολογικα επαγγεμλατα οι αποφοιτοι των Κινεζικων (ποσο μαλλον τον Ελληνικων) Πολυτεχνιων ,στην καλυτερη περιπτωση γινονται οδηγοι τρενων η κατι τετοιο.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι αλλά έτσι δεν είναι και σε κάθε άλλη χώρα?:hmm: Αναφέρομαι στις αναπτυγμένες βέβαια,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Ναι αλλά έτσι δεν είναι και σε κάθε άλλη χώρα?:hmm: Αναφέρομαι στις αναπτυγμένες βέβαια,
Ναι ρε συ.
Αμα εισαι καλος θα σε παρουν και θα παιρνεις πολλα φραγκα.

Εδω ο θειος μου δουλευει ηλεκτρολογος (απο ΤΕΙ) σε εργοστασιο της Γερμανιας και παιρνει πολλα φραγκα.
Βεβαια εκει εχει και υψηλους φορους αλλα αυτα που του μενουν φτανουν και περισευουν;)

Φαντασου δηλαδη να ηταν ΕΜΠτης και να σχεδιαζε αεροπλανα


Τελειως διαφορετικη αποκατασταση γιατι ειναι τελειως διαφορετικα τα πεδια. Αλλες δουλειες χτυπαει εκεινος που εχει βγαλει ΤΕΙ, αλλες εκεινος που τελειωσε ΑΕΙ. Δεν ειναι τυχαιο οτι ΤΕΙτζηδες μηχανικοι δινουν εξετασεις να μπουν στα αει μηχανολογιας
Μην νομιζεις οτι θα γινεις τιποτα υπερμηχανικαρα.
Λιγοι πολυτεχνιτες χτυπουν δουλειες που εινα αναλογες με το επιπεδο των σπουδων τους ,δηλαδη εσυ που κανεις για τους πυρηνικους αντιδραστηρες δεν παιζει να χρησιμοποιησεις την γνωση σου στην Ελλαδα.
Και δεν ισχυει το τελευταιο.
Λιγοι δινουν κατατακτηριες για ΕΜΠ και οσοι το κανουν,το κανουν επειδη θελουν παραπανω γνωσεις και για κανεναν αλλο λογο.
Και μεταξυ μας θα ειναι πολυ καλυτεροι μηχανικοι αφου θα εχουν και πρακτικες και θεωρητικες γνωσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Σιγουρα εχουν διαφορα δεν λεω, μην νομιζεις ομως οτι με το που θα τελιωσεις ΕΜΠ θα σχεδιαζεις αεροπλανα και βαπορια (και με τους φιλους τους παλιουουους:whistle:)

Φιλε χωρις παρεξηγηση για την σχολη σου αλλα ,το οτι οι ΕΜΠτες δεν θα κατσουν να επισκευασουν ειναι μαλλον στα αρνητικα της σχολης
Η Ελλαδα δεν εχει τιποτα βιομηχανιες αμαξιων-αεροσκαφων-πλοιον κτλ,οποτε το να λες ενας του ΑΕΙ δεν θα επισκευασει ποτε, ειναι σαν να μου λες οτι (στην Ελλαδα) παρα τις πολλες γνωσεις (δεν το αμφισβτει κανεις αυτο) θα ειναι ανεργος.
Για παραδειγμα πιο πολλες πιθανοτητες εχει να δουλεψει ενας που φτιαχνει καλοριφερ παρα ενας που σχεδιαζει αεροπλανα (για την Ελλαδα μιλω παντα)

Και οσο για το σχεδιο αν διαβασες την κουβεντα που ειχα με τον φιλο ανωνυμος ,θα καταλαβαινες οτι δεν μιλαω για σχεδιο στη σχολη.
Μιλαω για σχεδιο στην δουλεια ,με την εννοια οτι θα κανεις σχεδιο στην δουλεια σου.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαφωνω καθετα,οριζοντια και διαγωνια
Ειναι καλο να υπαρχουν και τα ΤΕΙ για εγω που δεν εγραψα 18 εχω παλι το δικαιωμα να σπουδασω αυτο που θελω.


Το ζητημα ομως οτι οι Μηχανολογοι ΕΜΠ (το ιδιο ισχυει και για Ηλεκτρολογους, Χημικους και αλλες σχολες) εχουν πολλα πεδια που μπορουν να ασχοληθουν, δν πανε ολοι να σχεδιαζουν αεροπλανα και ουτε αυτο θελω να κανω εγω στην καριερα μου (οποτε ακυρη η νουθεσια σου για το τι θα κανω οταν βγω). Η δικια μας σχολη εχει 4 κατευθυνσεις (ροες), μεσα απο τις οποιες υπαρχουν ακομα περισσοτεροι κλαδοι. Ενδεικτικα σου αναφερω ορισμενους:

Βιοιατρικη τεχνολογια, Ρομποτικη, Ελεγχος Παραγωγης, Ελεγχος Ποιοτητας, Συντηρηση, Μελετη Παραγωγης και Σχεδιασμος Προιοντων, Διαχειριση ενεργειας, Εφοδιαστικη, Πωλησεις, Μαρκετινγκ, Μελετες Μηχανολογικων Εγκαταστασεων, Οικονομοτεχνικες Μελετες, Μελετες Επαγγελματικου Κινδυνου, Ενεργειακες Μελετες, Επιβλεψη Συστηματων Ενεργειακης Διαχειρισης Κτηριων, Σχεδιασμος και συντηρηση συστηματων Αντιρυπανσης, Ενεργειακα Εργα, Ενεργειακη Επιθεωρηση, Κατασκευαστικος Κλαδος. Θες κι αλλα? Αν μπορει να τα κανει αυτα ενας Μηχανολογος του ΤΕΙ, δηλωνω να δωσω πανελληνιες το 2014 και να μπω εκει. Μην τα κανουμε ολα ισα και ομοια. Ο Μηχανολογος ΑΕΙ κανει αλλα απο αυτον του ΤΕΙ, οπως και ο Ηλεκτρονικος του ΑΕΙ κανει αλλα απο αυτον του ΤΕΙ, το ιδιο και ο Ηλεκτρολογος.

Σωστος ο σωζον αλλα, μην νομιζεις οτι η Κινα εχει ευκολη ζωη.
Ασε που στην Κινα οι γνωσεις του Πολυτεχνιου δεν επαρκουν ,με την εννοια οτι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και μονο με ενα μαστερ ειναι δυσκολο να σε παρουν αφου μαστερ εχουν οι περισσοτεροι που δουλευουν στις εν λογω βιομηχανιες.

Σε αυτες τις ανατολικες χωρες τα θετικοτεχνολογικα επαγγελματα δινουν και παιρνουν;)

Σε ντοκιμαντερ που ειδα για την Κινα εξαιτιας του ανταγωνισμου στα θετικοτεχνολογικα επαγγεμλατα οι αποφοιτοι των Κινεζικων (ποσο μαλλον τον Ελληνικων) Πολυτεχνιων ,στην καλυτερη περιπτωση γινονται οδηγοι τρενων η κατι τετοιο.




Δν σε φτανουν τα χαρτια για να βρεις δουλεια, ζητανε κοσμο σε αυτοκινητοβιομηχανιες και δν εχουν καν σαν απαραιτητο προσον το πτυχιο του μηχανικου παρα μονο σαν επιθυμητο, οποτε μην περιμενεις οτι αν κανεις Master στο Master ω Master θα γινεις διευθυνταρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
H Σεμφε εχει 58 μαθήματα ( 32 μαθηματικα , 8 φυσικές , 11 πληροφορικές , 9 οικονομικα ) έναντι 36 του μαθηματικου ( 28 μαθηματικα , 3 πληροφορικές , 2 φυσικές , 3 οικονομικα ).

Χμμμ... δηλαδή είστε εν δυνάμει Πληροφορικοί, Οικονομολόγοι και αν κάτσει και Μηχανικοί. Σαν διαφήμιση τελεμάρκετινγκ είναι για μίξερ που λέει: τα κάνω όλα και συμφέρω... :P:hmm::eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Χμμμ... δηλαδή είστε εν δυνάμει Πληροφορικοί, Οικονομολόγοι και αν κάτσει και Μηχανικοί. Σαν διαφήμιση τελεμάρκετινγκ είναι για μίξερ που λέει: τα κάνω όλα και συμφέρω... :P:hmm::eek:

Πιπερι :mastigio

Τι ειναι αυτα που λες για αυτο το φοβερο τμημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Ας πάρουμε δυο βασικά κλασικά εξαμηνιαία μαθήματα μαθηματικών κορμού ..στην ΣΕΜΦΕ:

Αναλυτική Γεωμετρία και Γραμμική Άλγεβρα
Διανυσματικός Λογισμός: Έννοια ελεύθερου διανύσματος, συγγραμμικά, συνεπίπεδα διανύσματα, συστήματα συντεταγμένων. Εσωτερικό, εξωτερικό και μικτό γινόμενο διανυσμάτων. Γεωμετρική ερμηνεία των διανυσματικών γινομένων. Ευθεία στο χώρο: Διανυσματική εξίσωση, αναλυτικές και παραμετρικές εξισώσεις ευθείας. Ασύμβατες ευθείες. Επίπεδο: Διανυσματική, αναλυτική και παραμετρικές εξισώσεις επιπέδου. Απόσταση σημείου από επίπεδο. Καμπύλες στο επίπεδο και στον χώρο. Αλγεβρικές Δομές: Ημιομάδα, ομάδα, δακτύλιος, σώμα. Διανυσματικοί χώροι: ορισμός, έννοια υπόχωρου, γραμμικοί συνδυασμοί, αθροίσματα υποχώρων. Γραμμικώς ανεξάρτητα και γραμμικώς εξαρτημένα διανύσματα. Έννοια βάσης και διάστασης. Πίνακες: Ορισμός, κατηγορίες πινάκων, πράξεις πινάκων, ιδιότητες. Ορίζουσες: Ορισμός, ιδιότητες. Υπολογισμός αντίστροφου πίνακα. Γραμμικά συστήματα: Επίλυση γραμμικών συστημάτων, μέθοδος απαλοιφής Gauss, σύστημα Cramer. Γραμμικές απεικονίσεις: Πίνακας γραμμικής απεικόνισης, αλλαγή βάσης, όμοιοι πίνακες, ισοδύναμοι πίνακες. Βαθμός πίνακα, διερεύνηση γραμμικών συστημάτων.

Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις
Εισαγωγικές Έννοιες: Oρισμοί, Έννοια λύσης και γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Προβλήματα αρχικών συνοριακών τιμών. Καλά τοποθετημένα προβλήματα. Διαφορικές εξισώσεις χωριζόμενων μεταβλητών,γραμμικές, ομογενείς, ακριβείς, Διαφορικές εξισώσεις πρώτης τάξης: Riccati,Lagrange, Clairaut. Ποιοτική θεωρία: Υπαρξη και μοναδικότητα λύσης. Θεωρήματα Picard, Peano. Γραμμικές διαφορικές εξισώσεις: Γενική θεωρία. Γραμμική ανεξαρτησία. Ορίζουσα Wronski. Ομογενείς εξισώσεις με σταθερούς συντελεστές. Μέθοδος μεταβολής των παραμέτρων(Lagrange). Μέθοδος προσδιοριστέων συντελεστών. Εξίσωση Euler. Επίλυση με σειρές: Δυναμοσειρές. Λύση σε ομαλό σημείο. Εξίσωση Legendre. Λύση σε κανονικό ανώμαλο σημείο. Θεωρία Frobenius. Eξισώσεις Βessel. Συστήματα διαφορικών εξισώσεων: Εισαγωγή, επίλυση με απαλοιφή. Γενική θεωρία. Συστήματα με σταθερούς συντελεστές, ομογενή και μη ομογενή. Μετασχηματισμός Laplace: Ορισμός. Ιδιότητες. Αντίστροφος μετασχηματισμός Laplace. Εφαρμογές. Συνάρτηση Heaviside. Συνάρτηση δέλτα του Dirac. Συνέλιξη. Χρήση υπολογιστικών προγραμμάτων.

Με δεδομένο ότι ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο βάση νόμου διαρκεί μέχρι και 13 εβδομάδες πλήρους διδασκαλίας και αν λάβουμε υπόψιν συχνές καταλήψεις ή άλλα προβλήματα που διασπούν την διδακτική συνοχή πότε προλαβαίνουν και διδάσκουν τέτοιο όγκο ύλης; Σε τι βαθμό αναλυτικής παρουσίασης (θεωρήματα και ασκήσεις) την διδάσκουν; Στην Ελλάδα είμαστε και όχι στην Καλιφόρνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Ας πάρουμε δυο βασικά κλασικά εξαμηνιαία μαθήματα μαθηματικών κορμού ..στην ΣΕΜΦΕ:

Αναλυτική Γεωμετρία και Γραμμική Άλγεβρα
Διανυσματικός Λογισμός: Έννοια ελεύθερου διανύσματος, συγγραμμικά, συνεπίπεδα διανύσματα, συστήματα συντεταγμένων. Εσωτερικό, εξωτερικό και μικτό γινόμενο διανυσμάτων. Γεωμετρική ερμηνεία των διανυσματικών γινομένων. Ευθεία στο χώρο: Διανυσματική εξίσωση, αναλυτικές και παραμετρικές εξισώσεις ευθείας. Ασύμβατες ευθείες. Επίπεδο: Διανυσματική, αναλυτική και παραμετρικές εξισώσεις επιπέδου. Απόσταση σημείου από επίπεδο. Καμπύλες στο επίπεδο και στον χώρο. Αλγεβρικές Δομές: Ημιομάδα, ομάδα, δακτύλιος, σώμα. Διανυσματικοί χώροι: ορισμός, έννοια υπόχωρου, γραμμικοί συνδυασμοί, αθροίσματα υποχώρων. Γραμμικώς ανεξάρτητα και γραμμικώς εξαρτημένα διανύσματα. Έννοια βάσης και διάστασης. Πίνακες: Ορισμός, κατηγορίες πινάκων, πράξεις πινάκων, ιδιότητες. Ορίζουσες: Ορισμός, ιδιότητες. Υπολογισμός αντίστροφου πίνακα. Γραμμικά συστήματα: Επίλυση γραμμικών συστημάτων, μέθοδος απαλοιφής Gauss, σύστημα Cramer. Γραμμικές απεικονίσεις: Πίνακας γραμμικής απεικόνισης, αλλαγή βάσης, όμοιοι πίνακες, ισοδύναμοι πίνακες. Βαθμός πίνακα, διερεύνηση γραμμικών συστημάτων.

Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις
Εισαγωγικές Έννοιες: Oρισμοί, Έννοια λύσης και γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Προβλήματα αρχικών συνοριακών τιμών. Καλά τοποθετημένα προβλήματα. Διαφορικές εξισώσεις χωριζόμενων μεταβλητών,γραμμικές, ομογενείς, ακριβείς, Διαφορικές εξισώσεις πρώτης τάξης: Riccati,Lagrange, Clairaut. Ποιοτική θεωρία: Υπαρξη και μοναδικότητα λύσης. Θεωρήματα Picard, Peano. Γραμμικές διαφορικές εξισώσεις: Γενική θεωρία. Γραμμική ανεξαρτησία. Ορίζουσα Wronski. Ομογενείς εξισώσεις με σταθερούς συντελεστές. Μέθοδος μεταβολής των παραμέτρων(Lagrange). Μέθοδος προσδιοριστέων συντελεστών. Εξίσωση Euler. Επίλυση με σειρές: Δυναμοσειρές. Λύση σε ομαλό σημείο. Εξίσωση Legendre. Λύση σε κανονικό ανώμαλο σημείο. Θεωρία Frobenius. Eξισώσεις Βessel. Συστήματα διαφορικών εξισώσεων: Εισαγωγή, επίλυση με απαλοιφή. Γενική θεωρία. Συστήματα με σταθερούς συντελεστές, ομογενή και μη ομογενή. Μετασχηματισμός Laplace: Ορισμός. Ιδιότητες. Αντίστροφος μετασχηματισμός Laplace. Εφαρμογές. Συνάρτηση Heaviside. Συνάρτηση δέλτα του Dirac. Συνέλιξη. Χρήση υπολογιστικών προγραμμάτων.

Με δεδομένο ότι ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο βάση νόμου διαρκεί μέχρι και 13 εβδομάδες πλήρους διδασκαλίας και αν λάβουμε υπόψιν συχνές καταλήψεις ή άλλα προβλήματα που διασπούν την διδακτική συνοχή πότε προλαβαίνουν και διδάσκουν τέτοιο όγκο ύλης; Σε τι βαθμό αναλυτικής παρουσίασης (θεωρήματα και ασκήσεις) την διδάσκουν; Στην Ελλάδα είμαστε και όχι στην Καλιφόρνια.
να σε ρωτησω κατι ; οι καταρκτηριες εξετασεις για ημμυ η μηχανολογους μηχανικους ειναι δυσκολες γενικα ξερεις ποσους παιρνουν στις καταταρκτηριες γιατι εαν δεν περσω του χρονου σε καμια σχολη ημμυ η μηχανολογια λεω να δωσω μετα αφου τελειωσω οποιοα σχολη επιλεξω μαλλον πληροφορικη αν δεν περασω μηχανολογων να δωσω καταταρκτηρειεις σε μια απο τις δυο σχολες του εμπ(ημμυ η εμπ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top