Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!;)

νομιζω οτι εχουμε καταλαβει λαθος τι θα πει κατευθυνση και το ιδιο το σκεπτικο του εκπαιδευτικου συστηματος(και οι μαθητες και οι καθηγητες). καθαρα θεωριτικα και χωρις να κρινω αν ειναι καλο η κακο, αποτυχημενο η επιτυχημενο θα πρεπει να λαβουμε υπ οψιν οτι θεωρηθηκε καλο να διδασκομαστε καποια πραγματα ασχετα απο τις πιο εξειδικευμενες γνωσεις που θα παρουμε, αναλογα με την κατευθυνση που θα παρουμε. ενας μαθηματικος πρεπει να γνωριζει καποια πραγματα για την λογοτεχνια της χωρας του, την ιστορια και τις ριζες της γλωσσας που πρεπει να μιλαει. οπως επισης και ενας φιλολογος θα πρεπει να γνωριζει μια στοιχειωδης φυσικη, βιολογια οπως επισης και καποια μαθηματικα χρησιμα και εφαρμοσιμα στη ζωη του(π.χ. στατιστικη). ξανα ,υπενθυμιζω οτι δεν αναφερομαι στον τροπο που γινεται το μαθημα, ουτε στην ποιοτητα του

τωρα, θεωρω ηλιθιο να θεωρουν οτι οι μαθητες που διαλεξαν θεωρητικη ειναι στουρναρια, οπως επισης θεωρω βλακωδες το στερεοτυπο οτι οι θεωριτικοι γραφουν καλητερες εκθεσεις
-----------------------------------------
djimako, ιστορία δεν μαθαίνεις στο σχολειο, ένα το κρατούμενο.
η γλώσσα είναι το σηματικότερο όλων.κάθε μάθημα έχει τη δική του γλώσσα.αν δεν τη ξέρεις, δε συννενοείσαι.δεν ξέρεις τι παρανοήσεις γίνονται...
3ον, το λέγω στον αόριστο β γίνεται έλεγον.
μην μιλατε γ αρχαία γιατί είδαμε και της γενικής πως είναι...πιο ευ΄κολα κι απτης 3ης γυμνασίου....το λεω εγω π μαλλον παω για θετικη
4.ε ναι, οι φιλόλογοι δεν χαρίζονται,
5.η χημεία γενικής μόνο χημεία δεν είναι....
6.οι θεωρητικοί ώρες ώρες εκθέτουν τον ευατό τους και την κατεύθυνση τους μαυτα που λένε......ενω υπαρχουν παιδια π αξίζουν κιειναι πανέξυπνα, ειναι 2-3 άσχετοι και υποτιμάται όλη η κατευθυνση....το ίδιο και γ τεχνολογική αλλά το αντίστροφο...
7.έκθεση πράγματι δν γράφεις αυτά π πιστεύεις....μια φορά το κανα κι πήρα 13 για αντίθετη άποψη λέει και αντιδημοκρατικό ύφος.....μεβαλε να την ξαναγράψω σύμφωνα με το πρότυπο της συμμαθήτριάς μου παπαγάλου....σας πληροφορώ ότι πήρα 20...
8.δεν ΄΄εχω να πω κάτι άλλο...

μα τι στο καλο εγραψες για να ειναι αντιδημοκρατικο???
οτι εισαι υπερ της θανατικης ποινης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ernesto_freemAn

Νεοφερμένος

Ο ernesto_freemAn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
οπως και να εχει ...σε αυτήν την εποχή παραμένουμε μόρια νερου που προσπαθούμε να πάμε μπροστα εχοντας όμως <<αντίπαλο το ρεύμα της εποχης >> , το κυμα .....

ο,τι και να κανουμε ,πέρα απο τα καθιερωμένα ,θα βρεθούμε σε συγκρουση με το κύμα .....
παρ'όλα αυτά την τελικη θεση νομίζω πως την καθοριζουν οι επιλογές αν και μας ριχνει ψυχολογικα το κύμα είναι στο χέρι μας να μεταμορφωθουμε σε ψαράκια και να κάνουμε αυτό που θέλουμε.....

ας μην ξεχνάμε .....

...τόλμες είναι τα μέταλλα
που γίνονται χρυσάφι , με τη λίθο της ψυχής

πόσο ψηλά φτερουγίζει ο μάγος δεν το ξέρουν οι εξουσίες.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
Εμάς πέρυσι κανένας θεωρητικός δεν ασχολιόταν με μαθήματα γενικής εκτός από έκθεση..Δηλαδή έμεναν πολλά (Χημεία,φυσική,άλγεβρα,γεωμετρία) στα οποία έπρεπε να προσπαθήσει ο ίδιος, αλλά αντίθετα κανένας αυτής της κατεύθυνσης δεν προσπαθούσε.Μετά πώς να βοηθήσει ο καθηγητής; Και εμείς που ήμασταν θετική-τεχνολογική,γιατί συμμετείχαμε και στην Αντιγόνη και στα Κείμενα κτλ;



Aκριβως...οχι να το παινευτω αλλα ειμαι θετικη και αντιγονη εγραψα 19,8...καλυτερα απο την θεωρητικη....μα το χουν βρει και οι θεωρητικοι τωρα....α μα δεν τα καταλαβαινω...μα εχουμε ποιο πολλες ωρες μαθηματικα και οχι θεωρητικα....φετος στην τριτη σας πληροφορω οτι τα μαθηματα τα θεωρητικα ειναι πιο πολλα....και να φανταστεις καναμε κειμενα και πιο πολλα ελεγα εγω παρα η θεωρητικη....ενταξει ειναι αδικια να κανουν διακρισεις αλλα το εκμεταλλευονται κ αυτοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Aκριβως...οχι να το παινευτω αλλα ειμαι θετικη και αντιγονη εγραψα 19,8
Ειμαι θετικη και Αντιγονη στις εξετασεις της Β Λυκειου εγραψα 14,2. :P Διαβαζα ελαχιστα βεβαια σ' αυτο το μαθημα. Περριτο να πω οτι οι περισσοτεροι της θεωρητικης σε εκεινες τις εξετασεις ειχαν 17-18 αρχαια κατευθυνσης (με αγνωστο μεσα) και Αντιγονη γυρω στη βαση! :P


Καλα... δεν ειναι καινουργιο φρουτο οι διακρισεις που κανουν οι καθηγητες (τυπου θετικη τα αστερια και θεωρητικη-τεχνολογικη τα τουβλα). Κατ' εμε τετοιοι καθηγητες απλα δεν αξιζουν. Καθε μαθητης ειναι διαφορετικος και δεν πρεπει να "στιγματιζεται" απο το ποια κατευθυνση επελεξε.

Και κατι ακομα... Στα Μαθηματικα κατευθυνσης στις φετινες πανελληνιες οι θετικοι του σχολειου (και υποτιθεται οι καλυτεροι μαθητες του) γραψαμε απο... 1,2 (:P) μεχρι 16,4. Σε ολο το σχολειο δυο παιδια εγραψαν ολοστρογγυλο 20αρι σ' αυτο το μαθημα. Και τα δυο ηταν απο τεχνολογικη... Επισης οι θεωρητικοι εγραψαν τις χειροτερες εκθεσεις! :P Αρα λοιπον αυτα τα στερεοτυπα απλα δεν στεκουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexia1992

Νεοφερμένος

Η Αλεξια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Παντως αυτο που λένε για τους αριστουχους και την θετικη είναι σχετικο εγω,για παραδειγμα, ειμαι μαθητρια του 19-20 και πηγα θεωρητικη γιατι αυτό μου αρεσει να κάνω, αυτό αγαπω. Δευτερον φετος στις πανελληνιες όλοι περιμεναν απο τους αριστουχους της θετικής να πάνε πολύ καλά ( τα οποια και "πατωσαν") :'(και τελικά πρωτος στο σχολείο βγηκε παιδι απο την θεωρητικη(Φιλολογίας Αθήνας):xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fusebb

Νεοφερμένος

Η Δαναη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σταμάτα (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
ειμαι γ' λυκειου και η καθηγητρια που εχυμε μαθηματικα γενικης δηλωσε οτι στο διαγωνισμα οι "θεωριτικοι" θα εχουν να αντιμετωπισουν πιο ευκολα θεματα.Δηλαδη εμεις οι "θετικοτεχνολογικοι" που γραφουμε τα ιδια με αυτους στα κειμενα και τα αρχαια δεν αδικουμαστε?

δεν πιστευω οτι υπαρχει "δεν καταλαβαινω τιποτα" υπαρχει μονο η επαναπαυση στο οτι "δεν τα πιανω με την πρωτη" και ετσι δεν προπαθω καθολου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nelly

Νεοφερμένος

Η Nelly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Καλά κι εγώ είμαι θεωρητική και πολλές φορές χημεία-φυσική γράφω καλύτερα παιδιά θετικής και τεχνολογικής. Πιστεύω είναι στον κάθε μαθητή. Αν προσπαθεί άνετα γράφει και σε μαθήματα που δεν είναι της κατεύθυνσής του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
νομιζω οτι εχουμε καταλαβει λαθος τι θα πει κατευθυνση και το ιδιο το σκεπτικο του εκπαιδευτικου συστηματος(και οι μαθητες και οι καθηγητες). καθαρα θεωριτικα και χωρις να κρινω αν ειναι καλο η κακο, αποτυχημενο η επιτυχημενο θα πρεπει να λαβουμε υπ οψιν οτι θεωρηθηκε καλο να διδασκομαστε καποια πραγματα ασχετα απο τις πιο εξειδικευμενες γνωσεις που θα παρουμε, αναλογα με την κατευθυνση που θα παρουμε. ενας μαθηματικος πρεπει να γνωριζει καποια πραγματα για την λογοτεχνια της χωρας του, την ιστορια και τις ριζες της γλωσσας που πρεπει να μιλαει. οπως επισης και ενας φιλολογος θα πρεπει να γνωριζει μια στοιχειωδης φυσικη, βιολογια οπως επισης και καποια μαθηματικα χρησιμα και εφαρμοσιμα στη ζωη του(π.χ. στατιστικη). ξανα ,υπενθυμιζω οτι δεν αναφερομαι στον τροπο που γινεται το μαθημα, ουτε στην ποιοτητα του

τωρα, θεωρω ηλιθιο να θεωρουν οτι οι μαθητες που διαλεξαν θεωρητικη ειναι στουρναρια, οπως επισης θεωρω βλακωδες το στερεοτυπο οτι οι θεωριτικοι γραφουν καλητερες εκθεσεις
-----------------------------------------


μα τι στο καλο εγραψες για να ειναι αντιδημοκρατικο???
οτι εισαι υπερ της θανατικης ποινης?

και μπλουμ έπεσες μέσα....λέει τέλεια έκφραση ηθική μηδέν....μα κυρά μου τα επιχειρήματά μου βαθμολογείς ή την ηθικη μου???:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Κάποιος πρέπει να πει κάποτε στους θεωρητικούς ότι τα αντικείμενα μελέτης τους δεν αποτελούν -εξ' ορισμού- επιστήμη, ε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Κάποιος πρέπει να πει κάποτε στους θεωρητικούς ότι τα αντικείμενα μελέτης τους δεν αποτελούν -εξ' ορισμού- επιστήμη, ε.
Μολις διαβασα απο την αρχη ολο το τοπικ και επιτελους στο τελος διαβαζω αυτο που ηθελα να πω και εγω.:no1:

Δεν εχω να παρατηρησω κατι. Απλως να επισημανω πως παντου υπαρχουν 'καλοι' και 'κακοι'(καθηγητες), 'εξυπνοι' και 'παπαγαλακια'(μαθητες).
Χωρις να σημαινει πως ειναι 'ισαξιες'(οτι κι αν αυτο σημαινει) οι 2 κατευθυνσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
djimako, ιστορία δεν μαθαίνεις στο σχολειο, ένα το κρατούμενο.
η γλώσσα είναι το σηματικότερο όλων.κάθε μάθημα έχει τη δική του γλώσσα.αν δεν τη ξέρεις, δε συννενοείσαι.δεν ξέρεις τι παρανοήσεις γίνονται...
3ον, το λέγω στον αόριστο β γίνεται έλεγον.
μην μιλατε γ αρχαία γιατί είδαμε και της γενικής πως είναι...πιο ευ΄κολα κι απτης 3ης γυμνασίου....το λεω εγω π μαλλον παω για θετικη
4.ε ναι, οι φιλόλογοι δεν χαρίζονται,
5.η χημεία γενικής μόνο χημεία δεν είναι....
6.οι θεωρητικοί ώρες ώρες εκθέτουν τον ευατό τους και την κατεύθυνση τους μαυτα που λένε......ενω υπαρχουν παιδια π αξίζουν κιειναι πανέξυπνα, ειναι 2-3 άσχετοι και υποτιμάται όλη η κατευθυνση....το ίδιο και γ τεχνολογική αλλά το αντίστροφο...
7.έκθεση πράγματι δν γράφεις αυτά π πιστεύεις....μια φορά το κανα κι πήρα 13 για αντίθετη άποψη λέει και αντιδημοκρατικό ύφος.....μεβαλε να την ξαναγράψω σύμφωνα με το πρότυπο της συμμαθήτριάς μου παπαγάλου....σας πληροφορώ ότι πήρα 20...
8.δεν ΄΄εχω να πω κάτι άλλο...

Γι αυτο για την εκθεση , κριση του μαθητη σε μια εκθεση υπαρχει και επιβαλλεται, εγω οποια φιλολογο ειχα μεχρι τωρα ολες ηταν του στυλ να χρησιμοποιουμε την κριτικη μας σκεψη.
Λογικο ειναι, αν αρχισετε τις παπαρολογιες και τα λογυδρια να μην παρετε βαθμο.Εκθεση ειναι, δεν γραφει ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του και μετα αυτο το ονομαζουμε ελευθερια και κριτικη σκεψη.
Οσογια την ηθικη που ανεφερες, μια εκθεση πρεπει να χει και εναν ιδεολογικο προσανατολισμο τεκμηριωμενο με επιχειρηματα, δεν ειναι μονο εκφραση και επιθετα, αυτα ειναι για νηπειαγωγιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Κάποιος πρέπει να πει κάποτε στους θεωρητικούς ότι τα αντικείμενα μελέτης τους δεν αποτελούν -εξ' ορισμού- επιστήμη, ε.

Μιας και το ανεφερες,μπορεις να μου δωσεις εναν ορισμο της επιστημης? Ας ξεκολλησουμε απο την αντιληψη οτι οι επιστημες ειναι τα μαθηματικα η φυσικη η χημεια και οσα προκυπτουν απο αυτα.Ενταξει,μπορει να εχουμε κανει επιστημη τη γραμματικη και το συντακτικο και να ασχολουμαστε με αφηρημενα πραγματα τα οποια ισως δεν θα μας χρησιμευσουν ποτε,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Κι αν δεν υπηρχαν καποιοι θεωρητικοι καποτε ισως εσυ να μην μπορουσες καν να γραψεις το παραπανω μηνυμα οπως επισης αν δεν υπηρχαν καποιοι τεχνολογικοι-θετικοι εγω να μην ειχα υπολογιστη για να σου απαντησω!Ολα χρειαζονται και η επιστημη δεν ειναι αυταξια,η χρηση της ειναι αυτη που μετραει.:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taratata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ηρώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 159 μηνύματα.
παιδια,κακα τ ψεματα,η μια κατευθυνση συμπληρωνει τν αλλη...ολα χρειαζονται εστω κ στοιχιωδωσ...
τ λεω εγω αυτο π οταν βλεπω αρχαια παθαινω αλλεργικο σοκ...κ ομωσ,τ παραδεχομαι,ολα τ μαθηματα χρειαζονται...τ μαθηματικα χρειαζονται τν γλωσσα κ η γλωσσα χρειαζεται τν συγκροτημενη σκεψη τν μαθηματικων κ παει λεγοντασ γ ολα τ μαθηματα...
αλλα απο κει κ περα,ο καθενασ ακολουθει τν κλιση τ,γ αυτο ειν οι κατευθυνσεισ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Μιας και το ανεφερες,μπορεις να μου δωσεις εναν ορισμο της επιστημης? Ας ξεκολλησουμε απο την αντιληψη οτι οι επιστημες ειναι τα μαθηματικα η φυσικη η χημεια και οσα προκυπτουν απο αυτα.Ενταξει,μπορει να εχουμε κανει επιστημη τη γραμματικη και το συντακτικο και να ασχολουμαστε με αφηρημενα πραγματα τα οποια ισως δεν θα μας χρησιμευσουν ποτε,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Κι αν δεν υπηρχαν καποιοι θεωρητικοι καποτε ισως εσυ να μην μπορουσες καν να γραψεις το παραπανω μηνυμα οπως επισης αν δεν υπηρχαν καποιοι τεχνολογικοι-θετικοι εγω να μην ειχα υπολογιστη για να σου απαντησω!Ολα χρειαζονται και η επιστημη δεν ειναι αυταξια,η χρηση της ειναι αυτη που μετραει.:thanks:

Δεν υπάρχει ουσιαστική επαγωγή πουθενά, μόνον αξιώματα και οπτικές που επιδέχονται μεγάλης αμφισβήτησης. Δεν λέω, χρήσιμο και ωραίο, απαραίτητο θα έλεγα, αλλά δεν είναι επιστήμη, είναι πάμε για καφέ και δουλεύει το μυαλό μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Η επιστημη ομως τι ειναι τελικα?Δηλαδη στα μαθηματικα δεν εχει αξιωματα?Ειμαι σιγουρη οτι και σ αυτους τους κλαδους θα εκφραζονται διαφορετικες αποψεις,εξαλλου ετσι προχωρα η επιστημη.Στο τελος ομως για τη συνεννοηση των επιστημονων γινονται οι συμβασεις,εγω δεν δεχομαι οτι 1+1=2(τοσο δεν κανει?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenou

Νεοφερμένος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Χαχαχαχα!
ναι ετσι ειναι!
μας αντιμετωπιζουν σαν ανθρωπους-παπαγαλους που δεν μπορούν να σκεφτούν.

δεν ειναι οτι δεν μπορω να σκεφτω!!!Απλά βαριεμαιιιι!!

Παντως νομιζουν πως τα αρχαια δεν χρειαζονται σκεψη...
ΚΥΡΙΩΣ το συντακτικο ειναι καθαρα εντονη εξασκηση του μυαλου!!!
Και τελος ΓΟΥΣΤΑΡΩ τα αρχαια.ναι ειμαστε μαζοχες!:jumpy:
Αντε πια:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Είναι αμιγώς αδιαμφισβήτητη επαγωγή... Υπάρχουν μερικά μόνο λογικά αξιώματα στις παρυφές των.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ουσιαστική επαγωγή πουθενά, μόνον αξιώματα και οπτικές που επιδέχονται μεγάλης αμφισβήτησης. Δεν λέω, χρήσιμο και ωραίο, απαραίτητο θα έλεγα, αλλά δεν είναι επιστήμη, είναι πάμε για καφέ και δουλεύει το μυαλό μας.
Οι ανθρωποι δεν ειναι ρομποτ ειναι και προσωπικοτητες, τα μαθηματα αυτα σε δημιουργουν σαν προσωπικοτητα , εν αντιθεση με τις φυσικες επιστημες που ειναι ψυχρη λογικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως, αυτό όμως δεν τα κάνει μέρος μιας επιστήμης :). Δεν τα απαξίωσα πουθενά, δεν είπα ότι δεν είναι απαραίτητα στην παιδεία ενός ανθρώπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Δεν μου απαντησες στο πρωτο μου ερωτημα ακομα.Τι παραπανω πρεπει να εχουν για να θεωρηθουν επιστημη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top