Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mourkos
Εκκολαπτόμενο μέλος
επίσης
επειδή ένας καθηγητής έχει τη τάση να διακρίνει κατά κάποιο τρόπο τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής με αυτά της θεωρητικής, δε σημαίνει πως το κάνουν όλοι οι καθηγητές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Όχι μόνο προς εμένα,γενικά.Ισως επειδη τα καταφερνεις μια χαρα και στα θετικοτεχνολογικα, να μην καταπιαστηκες ποτε με το αν αδικεισαι η οχι
Εκτός από μια φιλόλογο που έλεγε πως τα θεωρητικά είναι τα ελληνικά μαθήματα και δεν πρέπει να πάμε θετική-υεχνολογικη επειδή αυτά είναι ξενόφερτα δεν ʼεχω δει κανένα άλλο φαινʼομενο σαν αυτά που περιγράφουν οι περισσότεροι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
superman
Δραστήριο μέλος
Α! Και τώρα που το θυμηθηκα η μαθηματικος που είχα στη Γ γυμνασίου,όταν της είπα ότι θέλω θεωρητική μου λέει αυτολεξεί:"Παιδί μου,γιατί καταστρέφεις τον εαυτό σου?"
Και γενικά μου λένε διαφορα,άλλα πιστεύω δεν το κάνουν απο κακία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
αν σκεφτείς πόσα αρχαία φάγαμε τα προηγούμενα χρόνια θα καταλάβεις πως δεν είστε και τόσο ριγμένοι
επίσης
επειδή ένας καθηγητής έχει τη τάση να διακρίνει κατά κάποιο τρόπο τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής με αυτά της θεωρητικής, δε σημαίνει πως το κάνουν όλοι οι καθηγητές
Δεν μιλαμε για τα προηγουμενα χρονια, αλλα για τη Β'Λυκειου
Τα αρχαια στη Β'Λυκειου δεν ειναι καθολου απαιτητικα. Σου ζητανε να μαθεις μια μεταφραση (που ειναι δυσκολη για ολους), μια εισαγωγη και καποια σχολια για να πιασεις το 16! Τα υπολοιπα ειναι γραμματικα φαινομενα με ελαχιστες δυσκολιες "για να φανει το 20" οπως λενε αρκετοι καθηγητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikos45
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggel A4 forever
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ολα ειναι θεμα διαβασματος ,ενδιαφεροντος ,αφοσιωσης και βασεων. Πρεπει να διαβαζουμε και τα θετικα και τα θεωριτικα ουτως ή αλλως για αυτο δεν αγνοειται η υπαρξη τους απο το σχολικο παρον.Αν δεν τρεφεις την αντιληψη και την πεποιθηση οτι εγω εχω παραταχθει στους θετικους αρα δεν με νοιαζει αρχαια(τι να μαθω τωρα τα λελυκα,πεπραχα,πεφυλαχα κ.τ.λ) ,κειμενα(το επικοδομητικο,ειδυλλιακο,αγλη,αμμιλα και το αρχαιο το πνευμα το αθανατο),ιστορια
η αντιγονη (ε τι να μου κανει εμενα ενα αρχαιο δραμα του σοφοκλη) .
2009
Ή για τους θεωριτικους τα μαθηματικα (4χ+5χ+6χ)+45 =2-|-3|: (5,892 + 55,6 )
,φυσικη (τι με ενδιαφερει οτι η γωνια προσπτωσης με την γωνια ανακλασης ισουνται),χημεια (το αγριλιο πως συμβολιζεται,το οξυγονο τι χημικη ενωση ειναι κ.τ.λ) και η βιολογια (οι χρωμμοσωμικες ανωμαλιες,οι αληλλουχιες,το RNA,το ζυγωτο και οι τακτισμοι).
Αν λοιπον δεν διεκατεχεσαι απο αυτο το διαχωρισμο ,διαβαζεις ισοτιμα και ισαξια και ολες τις κατηγοριες εχεις βασεις και μπορεις να ανταπεξελθεις σε οτι αντιξοοτητες και δυσκολιες που μελλεται να συναντησεις στο αμεσο μελλον σου .Να διαβαζεις και να αφοσιωνεσαι ακομα και στο λυκειο σε ολα ανεξαρτητως δυσκολιας αρκει να προσπαθει και να διαπρεπεις σε αυτο οσο και στα μαθηματα της κατευθυνσης σου και να μην λες μισω μαθηματικα,μισω αρχαια,ιιιι
τι μαλακια που εχω να φαω αυριο στα κειμενα και τι μπορδες θα μας πει η αρχηστη η στριτζο η χημικος!!!!
Αν εχεις διαβασει και ξερεις τα μαθηματα αυτα μπορεις να λυσεις μια σκηση χημειας εξισου καλα οσο μια αρχαιων σε ενα θεμα στις εξετασεις ας ειναι και δυσκολες.Αν σε αδικουν μιλησε και εξεφρασε την αδικια που εχεις υποστει.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ .
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βetty
Δραστήριο μέλος
Θα συμφωνήσω ότι πρέπει να δώσεις ίδια βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα,τόσο Θεωρητικά,όσο και Θετικά.Βέβαια,κάτι τέτοιο,ιδιαίτερα για τα παιδιά της Θεωρητικής είναι αρκετά δύσκολο.Δυστυχώς,η δομή του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος ευνοεί τη μονομέρεια,αφού ο μαθητής είναι αναγκασμένος να σπαταλά ατελείωτες ώρες σε φροντιστήρια και διάβασμα στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου,για να επιτύχει τη πολυπόθητη είσοδό του στο Πανεπιστήμιο.Έτσι,καθίσταται σχεδόν αδύνατο,να έχει το χρόνο κάποιος να διαβάζει όλα τα μαθήματα εξίσου καλά.Εγώ προσωπικά,παρόλο που ήμουν κατασταλαγμένη από την Α' Λυκείου ότι θα πάω Θεωρητική,έδινα βαρύτητα και στα Θετικά.Ωστόσο,στη Β' Λυκείου,κάτι τέτοιο ήταν ακατόρθωτο,αφού προτεραιότητα είχαν σαφώς τα μαθήματα της Κατεύθυνσης και ο χρόνος ήταν πραγματικά πιεστικός.Όσον αφορά τους θετικοτεχνολογικούς,θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των θεωρητικών μαθημάτων,καθώς δεν προϋποθέτουν την εξάσκηση και τη συνεχή επαφή,όπως τα Μαθηματικά ή η Φυσική.Σίγουρα τα πάντα είναι συνάρτηση διαβάσματος και θέλησης,μα το σύστημα είναι τόσο εξοντωτικό που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.Όσο τώρα για το ρατσισμό που υφίστανται οι θεωρητικοί είναι έντονος,τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο...
+1000000000000000000000!!!!!!!!!!
Για να καταλαβεις τα θετικα μαθηματα πρεπει να εχεις εναν καθηγητη συνεχεια πανω απο το κεφαλι σου!!!!!!ενω στην ιστορια για απαραδειγμα κατι τετοιο δεν ισχυει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niwerio
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες.....εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1:
Τα μαθηματικά είναι άχρηστα;Πόσο "αλλού"μπορεί να είσαι;Επειδή δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις δεν σημαίνει ότι μπορείς να χαρακτηρίζεις μία από τις σημαντικότερες επιστήμες άχρηστη.Πως κρίνει την εξυπνάδα ενός μαθητή η αποστήθιση;Κοίτα που καταντήσαμε..ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά συνέλθετε λίγο.Και εμένα δεν με ενδιαφέρει η Ιστορία και η Χημεία αλλά ποτέ δεν τόλμησα να τις αποκαλέσω άχρηστες επιστήμες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
superman
Δραστήριο μέλος
Νομίζω ότι υπερβάλλεις...Και στο λέω εγώ που θα πάω και θεωρητική. Επειδή δηλαδή εχεις επιλέξει άλλη κατεύθυνση σημαίνει ότι πρέπει να σνομπάρεις τα μαθηματικά?Και ναι οι περισσότεροι Έλληνες δε γνωρίζουν Ιστορία και γι αυτό είναι υπεύθυνοι όσοι γράφουν τα βιβλία του μαθήματος αυτού γεμίζοντάς τα με ψέματα.Και πέρα απο αυτό οι περισσότεροι καθηγητές ζητούν αποστήθιση και όχι πραγματική γνώση.Άρα λοιπόν δε μπορείς να λες ότι οι θεωρητικοί είναι οι πιο μορφωμένοι!Και λυπάμαι πραγματικά που δε μπορείς να αντιληφθείς τη σπουδαιότητα των μαθηματικών λέγοντας ότι τα μαθηματικά είναι μόνο ασκησεις.Παιδιά δε χρειάζεται να είστε ανταγωνιστικοί με παιδιά άλλων κατευθύνσεων ούτε να λειτουργείτε τοσο δογματικά και ρατσιστικά!!!ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες.....εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Μακάρι να ήταν όλα τα άχρηστα πράγματα τόσο χρήσιμα όσο τα μαθηματικά.Και όποιος έχει στοιχειώδη μόρφωση ξέρει πως δεν είναι άχρηστα είτε του αρέσουν είτε όχι.Και πότε διδαχτήκαμε στο σχολείο πυρηνική φυσική;Λίγη αντικειμενικότητα δεν βλάπτει παιδιά.ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες.....εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1:
Α!Και η λογοτεχνία είναι τέχνη,η τέχνη στον κάθε άνθρωπο εκφράζει κάτι το διαφορετικό,οπότε ο τρόπος με τον οποίο διδιάσκεται στο σχολείο είναι εντελώς λανθασμένος.Ίσως να είναι όλως τα μαθημάτων αλλά των κειμένων πιο πολύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Να υπενθιμήσω πως αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά δεν θα υπήρχαν ηλεκτρονικοί υπολογιστές και δεν θα είσασταν εδώ τώρα να λέτε ή να υποστηρίζετε αδιανόητα πράγματα.Αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένα άτομα(σε 2) όχι σε όλους.Ο,τι δεν μας αρέσει ή μας ρίχνει τον βαθμό δεν είναι άχρηστο.
Το θέμα δεν είναι να μην υπήρχαν, απλά δεν βοηθούν ψυχικά το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντές του, αναγκάζοντάς το να κολλάει σε πράξεις και αριθμούς.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Βασικά,το ότι βοηθούν το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντες του είναι ο βασικός λόγος που διδάσκονται στο σχολείο.Και δεν είναι μόνοι πραξεις.
Στον ψυχολογικό τομέα αναφέρομαι......Εκτός από πράξεις,συναρτήσεις κλπ, τι άλλο υπάρχει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.