TheClash
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όσον αφορά αυτά που είπες για το θέμα της ιστορίας,με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.Μου άρεσε πολύ αυτό που είπες...Μου το πήρες και απο το στόμα
Και αυτό με τους βαθμούς που είπες,κατ'εμέ είναι σωστό.Μια χαρά το είπες...Και εγώ γνωρίζω τέτοια παιδιά(εγώ 14 πήρα φέτος και 15 πέρσι,άριστο δεν με λες,αλλά...).Δεν έχει σημασία ο βαθμός...
ΒΕ16 συμφωνώ μαζί σου για τον βαθμό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheClash
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ωραίο μάθημα βρήκαν για το τέλος...Τέλοσπαντων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειρηνάκι
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
η λυση καθημερινων προβληματων με την μεθοδο των τριων ας πουμε, απαιτηται να την ξερουμε ολη μας. ετσι και αλλιως, τα μαθηματικα σου προσφερουν τον αναλυτικο τροπο σκεψης και οχι μια στειρα γνωση.
Δεν νομίζω οτι εγώ που δεν το ξέρω έχω χάσει και το νόημα της ζωής...
-----------------------------------------
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Η Ιστορία είναι ένα απο τα σημαντικότερα μαθήματα αλλά επειδή το βιβλίο είναι κακογραμμένο και βαρετό αλλά και η διδασκαλία της ακόμα πιο βαρετή τα περισσότερα παιδιά κάνουν μία άρνηση στο να την διαβάσουν και αν την μάθουν (όπως και εγώ είμαι ένα απο αυτά τα παιδιά!). Κατά την γνώμη μου η Ιστορία θα έπρεπε να διδάσκεται με έρευνα δηλαδή να ψάχναμε εμείς μέσα απο πηγές,εγκυκλοπαίδιες, πληροφορίες κλπ, για τα διάφορα στοιχεία του κάθε πολιτισμού και τα διάφορα γεγονότα και όχι να τα μαθαίνουμε παπαγαλία όπως τώρα που σε 3 βδομάδες δεν θυμόμαστε τίποτα! Έ τσι θα ήταν πιο διασκεδαστικό το μάθημα αλλά και θα μας έμεναν οι πληροφορίες εφόσον θα τις είχαμε συλλέξει εμείς!
Συμφωνω απολυτως... οι περισσοτεροι μαθητες διαγραφουν αυτοματα οτι εχουν διαβασει για την ιστορια, αφου το δωσουν ενδοσχολικα η πανελλαδικα, γιατι πολυ απλα τους δημιουργει μια απεχθεια ο τροπος αυτος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επίσης οι καθηγητές θετικών μαθημάτων γενικής ήταν πιο αυστηροί στη βαθμολογία στα παιδιά της θεωρητικής σε σχέση με τους φιλολόγους που βάζανε πολύ καλούς βαθμούς, γενικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
τα μαθηματικα βοηθουν στην λογικη. η μεθοδος των τριων ειναι κατι που διδαχτηκες στο δημοτικο. αν τωρα το μισος σου στα μαθηματικα, σε κανει να νιωθεις αυτο το αισθημα της "αδικιας".Δεν νομίζω οτι εγώ που δεν το ξέρω έχω χάσει και το νόημα της ζωής...
υπαρχουν καθηγητες ειτε των θετικων, ειτε των φιλολογικων μαθηματων που κανουν διακρισεις. αυτο σιγουρα ειναι αρνητικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!
:iagree:Συμφωνώ απόλυτα!Τα παιδιά της Θεωρητικής αντιμετωπίζουν ένα είδος πρωτοφανούς ρατσισμού τόσο από συμμαθητές,όσο και από καθηγητές.Ένας "θετικός" καθηγητής μάλιστα έφτασε σε σημείο να πει ότι τα θεωρητικά μαθήματα σε αντίθεση με τα θετικά διαβάζονται ακόμα και στην...τουαλέτα.Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ!Κάποιος πρέπει να τους πει ότι δεν πάσχουμε από έλλειψη νοημοσύνης,αλλά απλά ενδιαφερόμαστε,γι' αυτό και επικεντρωνόμαστε περισσότερο στα Θεωρητικά μαθήματα.Άλλωστε είναι η φύση του εκπαιδευτικού συστήματος να εξοντώνει τους μαθητές,με αποτέλεσμα να μην είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να διαβάζουν τέλεια τα μαθήματα εκτός κατεύθυνσης.Μια στοιχειώδης κατανόηση δε βλάπτει σε καμία περίπτωση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 272341
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
τεχνολογικη και παλι τεχνολογικη !!περιλαμβανει μαθηματικα φυσικη εκθεση οικονομικα πληροφορικη με λιγα λογια απο ολα!!
Δεν τίθεται θέμα "ποια Κατεύθυνση είναι καλύτερη".Άλλωστε,οι επιλογές του καθενός είναι απόλυτα σεβαστές.Προσωπικά θεωρώ και τις τρεις Κατευθύνσεις ισοδύναμες και εξίσου ενδιαφέρουσες,απλά με ελκύει περισσότερο η Θεωρητική.Το ζήτημα έγκειται στην απαράδεκτη συμπεριφορά αρισμένων που πιστεύουν ότι οι μαθητές της Θεωρητικής είναι επιεικώς χαζοί...:nono:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sethis
Νεοφερμένος
Βεβαια δεν υπαρχει λογος τετοιων ρατσιστικων συμπεριφορων αφου ο καθενας εχει τις κλισεις του...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί?
Γιατί οι ''τέλειοι'' και ''γαμάτοι'' φυσικοί πχ αντί να κάνουν κάτι σοβαρό,σε δημόσιο σχολείο κατέληξαν και να μισούν τη δουλειά τους.
Θα έπρεπε να καταλάβουν ότι ο κάθε ένας μαθητής έχει τα χαρισμάτα του και τα ονειρα του είτε αυτά είναι συνώνυμα με τα μαθηματικά είτε με τα αρχαία. Δεν γίνεται να δίνουμε σημασία στον κάθε καλάμα που η μόνη σχολή με χαμηλή βαση το 1967 πΧ ήταν το φυσικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maryactr
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
milanezos92
Εκκολαπτόμενο μέλος
...προφανως ζω σε αλλη χωρα καθως τετοια φαινομενα δεν εχω συναντησει ποτε...παντως για αυτο που λες οσον αγορα τις ωρες που ειναι υποχρεωμενοι οι μαθητες να παρακολουθουν μαθηματα γενικης παιδειας ως επι των πλειστων θετικοτεχνολογικα,στην συζητηση που αρχισε για την παιδεια ο ιδιος ο μπαμπινιωτης ειπε πως πρεπει να αυξηθουν ακομη περισσοτερο τα μαθηματα θετικων επιστημων(ο οποιος ειναι και φιλολογος)...............Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!
-----------------------------------------
Συμφωνω μαζι σου γιατι αντιμετωπιζω πανομοιοτυπη αντιμετωπιση -εγω κ ολοι οσοι επελεξεν τη θεωρητικη κατευθυνση- απο τους μαθηματικους. Ως τρανταχτο παραδειγμα θετω την καθηγητρια που μας κανει Αλγεβρα η οποια λεει πως ρατσιστρια με τους θεωρητικους (ακρως αντιπαιδαγωγικη εκφραση θα ελεγα) κ οτι το μονο που μαθαινουν ειναι να "ζωγραφιζουν" ωραια τις περισπωμενες . Επισης αρνειται να φερθει με επιεικεια στα ατομα αυτα (σχετικα με το βαθμο του 4μηνου). Υποθετω οτι αν της απαντουσα κατι αναλογο θα ημουν αυθαδης
Αντιθετως, η φιλολογος που μας κανει Αντιγονη εχει ξεκαθαρισει οτι θα βαλει ευκολα θεματα (και ηταν, οντως, γιατι απο γραμματικη μονο τα ουσιαστικα περιλαμβανονταν). Ομως πολλα παιδια που ειναι στην θετικη κ τεχνολογικη κατευθυνση αντεδρασαν εντονα λεγοντας οτι ουτε τα διδαχθηκαμε αυτα στην Αντιγονη (κ ομως τα διδαχτηκαμε...) πιστευω πως το παραμυθακι αυτο περι δυσκολων θεματων στα θετικοτεχνολογικα πρεπει να κοφτει...τα παιδεια της θεωρητικης δεν μπορουν να αντιληφθουν την ευκολια των θεματων και μονιμος παραπονοιουνται...στο σχολειο μου οι καθηγητες βαλαν τοσο ευκολα θεμτα σε αλγεβρα φυσικη και ειδικα χημεια, αλλα οι θεωρητικοι συνεχησαν να παραπονοιουνται χωρις να ξερουν οτι σε αντιστοιχεια με τα μαθηματα θεωρητικης ηταν σαν να βαλαν στις εξετασεις να κλινουμε το λυω....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.