Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
μηπως παλι, αναιρεις τα ιδια τα λεγομενα σου;Άλλο ύλη, άλλο αντικείμενο
οι δευτερευουσες προτασεις δεν ειναι παντα για τους θετικοτεχνολογικους ευκολες να βρεθουν, υπαρχουν και πολλα στα αρχαια που εσυ (στα αληθεια δεν το ηξερα οτι το συντακτικο μας περιοριζεται στο υποκειμενο-ρημα-αντικειμενο) εισαι σε θεση να αναγνωριζεις λογω εξασκησης (τι λεγαμε για περι αντικειμενου και υλης ενω αλλα ατομα οχι. και εγω θεωρω πολυ ευκολη τη λυση μιας δευτερεβαθμιας, θεωρω, πλεον, γελοια την παραγοντοποιηση κ.ο.κ. θεωρω επισης πανευκολη ασκηση με ενα κεκλιμενο, που για πολλα ατομα δεν ειναι.2) Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενο είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί; Από το δημοτικό τα κάνουν οι μαθητές! στα Αρχαία Γενικής, άντε να ζητήσουν καμιά γενική διαιρετική, καμιά αντικειμενική η κάποια δοτική, που πιάνει 2/100! Τρομερή απώλεια... και δεν νομίζω να είναι δύσκολο επίσης να σου δίνουν 5 λέξεις της νεοελληνικής, και να βρεις τις ετυμολογικά συγγενείς λέξεις μέσα από το κείμενο! (πχ. πράξη - έπραττον)!
ξαναρωταω. ποιο ειναι εν τελει το προβλημα σας;
-----------------------------------------
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.
το θεμα ειναι γιατι να εξεταζονται πανελλαδικα, απο τη στιγμη που δεν αφορα τον κλαδο που επελεξες να ειδικευτεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roilCall
Νεοφερμένος
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.
Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά. Ούτε εμένα μου αρέσει η φυσική, ασχολούμαι όμως, και όχι για να πάρω τον καλό βαθμό ή για να είμαι έτοιμη για τον Ιούνιο, αλλά επειδή πρόκειται για απλά καθημερινά πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος. Αλλιώς πού θα μάθαινα γιατί πέφτει η ασφάλεια στο σπίτι; (που το έμαθα φέτος.)
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Το ειπα επειδη το να ξερει κανεις μαθηματικα μονο κακο δεν του κανει.Απο τη στιγμη ομως που εξεταζονται τα νεα ελληνικα γιατι να εξεταζονται και τα αρχαια.Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά.
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.
Οσο για αυτο με τις περισσοτερες ωρες εμενα αυτο με χαλαει.ΟΚ για ιστορια και εκθεση,αλλα τα κειμενα κανονικα πρεπει να καταργηθουν η να αλλαξει ο τροπος διδακαλιας τους.Οχι να αυξηθουν και οι ωρες.Κι αυτο γιατι η λογοτενια ειναι τεχνη,και δε μπορει να διδασκεται με αυτον τον τυποποιημενο τροπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά. Ούτε εμένα μου αρέσει η φυσική, ασχολούμαι όμως, και όχι για να πάρω τον καλό βαθμό ή για να είμαι έτοιμη για τον Ιούνιο, αλλά επειδή πρόκειται για απλά καθημερινά πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος. Αλλιώς πού θα μάθαινα γιατί πέφτει η ασφάλεια στο σπίτι; (που το έμαθα φέτος.)
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.
η φιλοσοφια δεν ειναι γλωσσολογικο μαθημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BE16
Νεοφερμένος
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.
το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Θα σου χρησιμεύσουν στο να μάθεις να σκέφτεσαι.Δεν το λεω προσωπικά για εσένα,γενικά αναφέρομαι.το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
Όσο για τα αρχαία με τον τροπο που διδάσκονται δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roilCall
Νεοφερμένος
-----------------------------------------
Το ειπα επειδη το να ξερει κανεις μαθηματικα μονο κακο δεν του κανει.Απο τη στιγμη ομως που εξεταζονται τα νεα ελληνικα γιατι να εξεταζονται και τα αρχαια.
Οσο για αυτο με τις περισσοτερες ωρες εμενα αυτο με χαλαει.ΟΚ για ιστορια και εκθεση,αλλα τα κειμενα κανονικα πρεπει να καταργηθουν η να αλλαξει ο τροπος διδακαλιας τους.Οχι να αυξηθουν και οι ωρες.Κι αυτο γιατι η λογοτενια ειναι τεχνη,και δε μπορει να διδασκεται με αυτον τον τυποποιημενο τροπο.
Σύμφωνοι, είναι τέχνη, και ούτε εμένα μου αρέσει έτσι όπως τη μαθαίνουμε, ή που του χρόνου θα πρέπει να αποστηθίζουμε σημειώσεις κειμένων απ' έξω, γιατί αυτά ζητάνε. Όμως αν δεν υπήρχε αυτό, οι περισσότεροι δε θα είχαν ιδέα από λογοτεχνία, τη νεοελληνική γραμματεία μας, και θα τους έλεγες Σεφέρης και θα νόμιζαν πως είναι ποδοσφαιριστής.
Τελικά όλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν σ' αρέσει κάτι, σ' αρέσει, αλλιώς το βλέπεις πολύ κριτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
τα αρχαια βοηθουν στην καλυτερη γνωσση της ελληνικης. ειναι, ομως, μονο ικανη και οχι αναγκαια συνθηκη.το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
δηλαδη, μπορεις να μαθεις την νεα ελληνικη, χωρις να διδαχθεις αρχαια.
και τα ημιτονα ειναι σημαντικα, και η στατιστικη ειναι σημαντικη και οι εξισωσεις ειναι σημαντικες. εφαρμογες αυτων ειναι σχεδον ολα τα αντικειμενα που χρησιμοποιεις στην καθημερινη σου ζωη. τωρα αν θεωρεις οτι δεν πρεπει να εισαι σε θεση να βγαζεις εναν μεσο ορο, ξερω γω, για μενα εχεις λαθος.
ακομα δεν εχετε απαντηση στην ερωτηση μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
froso a.
Νεοφερμένος
----------------------------------------Τα ανθρωπιστικά μαθήματα δεν είναι γλωσσικά. Είναι αυτά που ασχολούνται με τον άνθρωπο και δεν είναι η φιλοσοφία ανάμεσα σε αυτά τότε δεν ξέρω ποιο είναι.
η φιλοσοφια , γενικα , εντασεται στισ ανθρωπιστικεσ επιστημεσ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Τα κείμενα μου αρέσουν σαν μαθημα,απλά είπα πως δεν υπάρχει λόγος να αυξηθούν οι ώρες που διδασκονται.Διαβάστε πρωτα ακριβώς τι λεω,και μετά να κάνετε σχόλια.Τα ανθρωπιστικά μαθήματα δεν είναι γλωσσικά. Είναι αυτά που ασχολούνται με τον άνθρωπο και δεν είναι η φιλοσοφία ανάμεσα σε αυτά τότε δεν ξέρω ποιο είναι.
-----------------------------------------
Σύμφωνοι, είναι τέχνη, και ούτε εμένα μου αρέσει έτσι όπως τη μαθαίνουμε, ή που του χρόνου θα πρέπει να αποστηθίζουμε σημειώσεις κειμένων απ' έξω, γιατί αυτά ζητάνε. Όμως αν δεν υπήρχε αυτό, οι περισσότεροι δε θα είχαν ιδέα από λογοτεχνία, τη νεοελληνική γραμματεία μας, και θα τους έλεγες Σεφέρης και θα νόμιζαν πως είναι ποδοσφαιριστής.
Τελικά όλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν σ' αρέσει κάτι, σ' αρέσει, αλλιώς το βλέπεις πολύ κριτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
οι δευτερευουσες προτασεις δεν ειναι παντα για τους θετικοτεχνολογικους ευκολες να βρεθουν, υπαρχουν και πολλα στα αρχαια που εσυ (στα αληθεια δεν το ηξερα οτι το συντακτικο μας περιοριζεται στο υποκειμενο-ρημα-αντικειμενο) εισαι σε θεση να αναγνωριζεις λογω εξασκησης (τι λεγαμε για περι αντικειμενου και υλης ενω αλλα ατομα οχι. και εγω θεωρω πολυ ευκολη τη λυση μιας δευτερεβαθμιας, θεωρω, πλεον, γελοια την παραγοντοποιηση κ.ο.κ. θεωρω επισης πανευκολη ασκηση με ενα κεκλιμενο, που για πολλα ατομα δεν ειναι.
Στα αρχαια γενικης της Β Λυκειου δε ζητανε δευτερευουσες προτασεις, ουτε υποθετικους λογους! Το μονο που χρειαζεται ειναι απλη γραμματικη και απλο συντακτικο! Α Β Γ κλιση δηλαδη, παραθετικα, συννηρημενα, αοριστος β, τετοια! (απ την 1η γυμνασιου γινονται αυτα)
-----------------------------------------
Θα σου χρησιμεύσουν στο να μάθεις να σκέφτεσαι.Δεν το λεω προσωπικά για εσένα,γενικά αναφέρομαι.
Όσο για τα αρχαία με τον τροπο που διδάσκονται δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.
Μια χαρα προσφερουν ωραιοτατο λεξιλογιο και εκφραση, και αυτο το βλεπει κανεις απο τη Β Λυκειου και επειτα!
-----------------------------------------
το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
Ακριβώς, εσένα δε θα σου χρησιμεύσουν πχ που θέλεις να ακολουθήσεις κάτι που δεν έχει σχέση με τέτοιου είδους μαθηματικά! Σε άλλους πάλι ναι, είναι χρήσιμα
-----------------------------------------
αν μαλλον εννοουσες. τα αρχαια βοηθουν στην καλυτερη γνωσση της ελληνικης. ειναι, ομως, μονο ικανη και οχι αναγκαια συνθηκη.
δηλαδη, μπορεις να μαθεις την νεα ελληνικη, χωρις να διδαχθεις αρχαια.
και τα ημιτονα ειναι σημαντικα, και η στατιστικη ειναι σημαντικη και οι εξισωσεις ειναι σημαντικες. εφαρμογες αυτων ειναι σχεδον ολα τα αντικειμενα που χρησιμοποιεις στην καθημερινη σου ζωη. τωρα αν θεωρεις οτι δεν πρεπει να εισαι σε θεση να βγαζεις εναν μεσο ορο, ξερω γω, για μενα εχεις λαθος.
ακομα δεν εχετε απαντηση στην ερωτηση μου
Τα ημίτονα δεν χρησιμεύουν πουθενά στην καθημερινή ζωή. ο μέσος όρος ναι, αλλά είναι κάτι πολύ γελοίο που το μαθαίνει κανείς από το δημοτικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
η λυση καθημερινων προβληματων με την μεθοδο των τριων ας πουμε, απαιτηται να την ξερουμε ολη μας. ετσι και αλλιως, τα μαθηματικα σου προσφερουν τον αναλυτικο τροπο σκεψης και οχι μια στειρα γνωση.Στα αρχαια γενικης της Β Λυκειου δε ζητανε δευτερευουσες προτασεις, ουτε υποθετικους λογους! Το μονο που χρειαζεται ειναι απλη γραμματικη και απλο συντακτικο! Α Β Γ κλιση δηλαδη, παραθετικα, συννηρημενα, αοριστος β, τετοια! (απ την 1η γυμνασιου γινονται αυτα)
-----------------------------------------
Μια χαρα προσφερουν ωραιοτατο λεξιλογιο και εκφραση, και αυτο το βλεπει κανεις απο τη Β Λυκειου και επειτα!
-----------------------------------------
Ακριβώς, εσένα δε θα σου χρησιμεύσουν πχ που θέλεις να ακολουθήσεις κάτι που δεν έχει σχέση με τέτοιου είδους μαθηματικά! Σε άλλους πάλι ναι, είναι χρήσιμα
-----------------------------------------
Τα ημίτονα δεν χρησιμεύουν πουθενά στην καθημερινή ζωή. ο μέσος όρος ναι, αλλά είναι κάτι πολύ γελοίο που το μαθαίνει κανείς από το δημοτικό...
στα πλαισια της γενικης παιδειας, ειναι σημαντικο να εχεις καποια εργαλεια (μαθηματικα, γλωσσα) με τα οποια θα μπορεις να κατανοησεις και να καταλαβεις ΚΑΛΥΤΕΡΑ τον κοσμο. αυτος ειναι ο σκοπος της καθολικης μορφωσης, που απ'οτι φαινεται, δε μπορειτε και οι δυο σας να καταλαβετε.
και τα μαθηματικα ειναι σημαντικα, και η βιολογια/ανατομια ειναι πολυ σημαντικη κ.ο.κ., οπως σημαντικη ειναι και η γνωση της γλωσσας, της ιστοριας. ειναι ΤΟΣΟ απλο και δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΙΟΣ ειναι ο λογος που γκρινιαζετε.
επιτελους, απαντηστε στην ερωτηση που σας ειχα κανει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Πιστεύω πως γίνεται επειδή έχει βγει μία θεωρία και κάποια "πιστεύω" τα οποία λένε πως τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά (!). Κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί δεν πιστεύω πως υπάρχουν χαζοί, γενικώς! Στο κάτω κάτω το να είσαι έξυπνος δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να ακολουθήσεις θετική κατεύθυνση ή κάτι παρόμοιο! Εξίσου εξυπνάδα θέλει και η Θεωρητική κατεύθυνση και περισσότερη κρίση ! Γι' αυτό καλό θα ήταν να σταματήσει ο διαχωρισμός μεταξύ "χαζών" της Θεωρητικής και "έξυπνων" της Θετικής!
Αυτός που πιστεύει πως όσα παιδιά είναι στην Θεωρητική είναι χαζά τότε είναι τόσο χαζός όσο και όλα τα παιδιά των Θεωρητικών κατευθύνσεων της μαζί!:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheClash
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γιατί να μην τα μαθαίνουμε απλώς και να μην παίρνουμε τους ηλίθιους βαθμούς;Αυτή είναι η ανταπόδωση της προσπάθειας θα πει κάποιος...Άρα οι Σουηδοί τσάμπα διαβάζουν και μαθαίνουν,αφού δεν έχουν βαθμούς,έτσι;Εμ,δεν είναι έτσι...Γιατί να υπάρχει άγχος στο σχολείο(είτε κάποιος διαβάζει είτε όχι)για να αποκτήσει κάποιος γνώσεις,για να μην γίνεται υποχείριο,αποχαυνωμένος και απαθής πολίτης στο μέλλον;Γιατί το άγχος;Γιατί οι βαθμοί;
Γράφει ένας μαθητής ένα διαγώνισμα...Ποιά είναι η πρώτη ερώτηση του συμμαθητή του;Πως τα πήγες;Τι βαθμό;
Αυτό έχει σημασία λοιπόν;Αν πήρε "καλό" βαθμό;Ή αν τα έμαθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;
Άρα,είμαι της άποψης,ότι όλα τα μαθήματα(αν και θα μπορούσε να υπήρχαν και άλλα μαθήματα διδασκαλίας...)είναι χρήσιμα και μας προσφέρουν,με την σωστή διδασκαλία τους κλπ,μια καθολική μόρφωση που θα μας βοηθήσει μελλοντικά στην καθημερινή μας ζωή...
-----------------------------------------
Και όσον αφορά τον διαχωρισμό θεωρητικής και θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης...
Εγώ είμαι στην τεχνολογική κατεύθυνση,λόγω της τεχνολογίας επικοινωνιών και μόνο...
Φυσική κατεύθυνσης και μαθηματικά κατεύθυνσης δεν είναι τα δυνατά μου σημεία γιατί δεν μπορώ,πολύ απλά(φυσική κατεύθυνσης χάλια...)
Στην άλγεβρα όμως και στην γεωμετρία,πάω καλά,επειδή είναι εύκολα...
Όσον αφορά τα κείμενα,ιστορία και έκθεση παίρνω συνεχώς πάνω απο 17(αλλά δεν έχει σημασία),μόνο και μόνο επειδή διαβάζω εξωσχολικά βιβλία(βιβλία ιστορίας,βιβλία έρευνας,αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και λογοτεχνία),αλλά αρχαία δεν τα πάω καλά(στην μετάφραση μια χαρά αλλά στην γραμματική...).
Είναι λάθος τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά και αυτά της θεωρητικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι αγράμματα...Να τελειώνει αυτή η κατάσταση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BE16
Νεοφερμένος
Το θέμα είναι ότι όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και το καθένα έχει τις δικές του δυσκολίες κλπ.Αλλά το πρόβλημα είναι,ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται.Για παράδειγμα:Η ιστορία γιατί είναι ένα απο τα πιο μισητά μαθήματα στο σχολείο;Ο τρόπος διδασκαλίας της είναι το πρόβλημα(μεταξύ άλλων...),αλλά η ιστορία είναι απο τα καλύτερα,κατά την ταπεινή μου άποψη,μαθήματα.
Γιατί να μην τα μαθαίνουμε απλώς και να μην παίρνουμε τους ηλίθιους βαθμούς;Αυτή είναι η ανταπόδωση της προσπάθειας θα πει κάποιος...Άρα οι Σουηδοί τσάμπα διαβάζουν και μαθαίνουν,αφού δεν έχουν βαθμούς,έτσι;Εμ,δεν είναι έτσι...Γιατί να υπάρχει άγχος στο σχολείο(είτε κάποιος διαβάζει είτε όχι)για να αποκτήσει κάποιος γνώσεις,για να μην γίνεται υποχείριο,αποχαυνωμένος και απαθής πολίτης στο μέλλον;Γιατί το άγχος;Γιατί οι βαθμοί;
Γράφει ένας μαθητής ένα διαγώνισμα...Ποιά είναι η πρώτη ερώτηση του συμμαθητή του;Πως τα πήγες;Τι βαθμό;
Αυτό έχει σημασία λοιπόν;Αν πήρε "καλό" βαθμό;Ή αν τα έμαθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;
Άρα,είμαι της άποψης,ότι όλα τα μαθήματα(αν και θα μπορούσε να υπήρχαν και άλλα μαθήματα διδασκαλίας...)είναι χρήσιμα και μας προσφέρουν,με την σωστή διδασκαλία τους κλπ,μια καθολική μόρφωση που θα μας βοηθήσει μελλοντικά στην καθημερινή μας ζωή...
-----------------------------------------
Και όσον αφορά τον διαχωρισμό θεωρητικής και θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης...
Εγώ είμαι στην τεχνολογική κατεύθυνση,λόγω της τεχνολογίας επικοινωνιών και μόνο...
Φυσική κατεύθυνσης και μαθηματικά κατεύθυνσης δεν είναι τα δυνατά μου σημεία γιατί δεν μπορώ,πολύ απλά(φυσική κατεύθυνσης χάλια...)
Στην άλγεβρα όμως και στην γεωμετρία,πάω καλά,επειδή είναι εύκολα...
Όσον αφορά τα κείμενα,ιστορία και έκθεση παίρνω συνεχώς πάνω απο 17(αλλά δεν έχει σημασία),μόνο και μόνο επειδή διαβάζω εξωσχολικά βιβλία(βιβλία ιστορίας,βιβλία έρευνας,αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και λογοτεχνία),αλλά αρχαία δεν τα πάω καλά(στην μετάφραση μια χαρά αλλά στην γραμματική...).
Είναι λάθος τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά και αυτά της θεωρητικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι αγράμματα...Να τελειώνει αυτή η κατάσταση...
ειναι η καλυτερη απαντηση που εχει δωθει σαυτο το θεμα!! εχεις απολυτο δικιο σαυτο που λες σχετικα με τον τροπο που γινεται η παραδοση του μαθηματος κ οτι εχει γινει αυτοσκοπος ο βαθμος που θα επρεπε να θεωρειται απλη ανταμοιβη προσπαθειας ωστε ο μαθητης να εχει ως σκοπο του την γνωση .....:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Εντάξει οι βαθμοί πάνω κάτω χρειάζονται για να ξέρουμε σε πιο επίπεδο βρισκόμαστε αλλά το σχολείο μας μας έχει περάσει μια λάθος νοοτροπία πως όποιος έχει 20 έχει και τις περισσότερες γνώσεις. Τραγικό λάθος! Ξέρω παιδιά του 11 που τις γνώσεις τους δεν μπορεί να τις φτάσει κανένας μαθητής του 20! Οι αληθινές γνώσεις μαθαίνονται εκεί έξω και όχι στην γυάλα του σχολείου. Απλά το σχολείο είναι ένα ξεκίνημα.!
Υ.Γ. Εφόσον, όπως λες, είσαι καλύτερος στα θεωρητικά μαθήματα γιατί δεν πας στην θεωρητική κατεύθυνση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Foux
Εκκολαπτόμενο μέλος
φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να βρεις συνημίτονα στη πραγματική ζωή αλλά γενικά τα μαθηματικά σε βοηθάνε να σκέφτεσαι, το ίδιο και τα αρχαία αλλά πάνω σε διαφορετικά πράγματα.
για παράδειγμα μια κονσέρβα πρέπει πρώτα να σκεφτείς τρόπο για να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα αρχαία) και έπειτε να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα μαθηματικά)
ξέρω κουλό το παράδειγμα αλλά έτσι βλέπω τα πράγματα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaliorova
Νεοφερμένος
Πολύ καλά τα λες μπράβο!!:no1:[/B]
ειναι η καλυτερη απαντηση που εχει δωθει σαυτο το θεμα!! εχεις απολυτο δικιο σαυτο που λες σχετικα με τον τροπο που γινεται η παραδοση του μαθηματος κ οτι εχει γινει αυτοσκοπος ο βαθμος που θα επρεπε να θεωρειται απλη ανταμοιβη προσπαθειας ωστε ο μαθητης να εχει ως σκοπο του την γνωση .....:no1:
-----------------------------------------
Μα όλα χρησιμεύουν στα πάντα! Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να διαλέξουμε κατευθύνσεις!τα αρχαία θα σε βοηθήσουν στα θεωρητικά ζητήματα στη ζωή σου ενώ τα μαθηματικά στα πρακτικά ζητήματα.
φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να βρεις συνημίτονα στη πραγματική ζωή αλλά γενικά τα μαθηματικά σε βοηθάνε να σκέφτεσαι, το ίδιο και τα αρχαία αλλά πάνω σε διαφορετικά πράγματα.
για παράδειγμα μια κονσέρβα πρέπει πρώτα να σκεφτείς τρόπο για να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα αρχαία) και έπειτε να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα μαθηματικά)
ξέρω κουλό το παράδειγμα αλλά έτσι βλέπω τα πράγματα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.