Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

BE16

Νεοφερμένος

Η BE16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
εμας το αντιθετο χαχα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
[/b]

ακριβως ! δεν ειπε κανεις οτι η δικη μας κατευθυνση ειναι η πιο δυσκολη ολες οι κατευθηνσεις εχουν την δυσκολια τους !! κ σε καμια περιπτωση δεν γκρινιαζουμε για την επιλογη μας !! προσωπικα μαρεσουν παρα πολυ τα μαθηματα της κατευθηνσης μου !! γκρινιαζουμε γιατι το συστημα ειναι αδικο προς εμας αυτο λεμε !! κ φυσικα δεν φταινε ουτε οι καθηγητες ( δεν μιλαμε για κατι ηλιθιους -κομπλεξικους) ουτε φυσικα εσεις οι μαθητες των αλλων κατευθυνσεων !! απλα αμα ζυγισουμε τα πραγματα ευνοειστε πιο πολυ εσεις γιατι ακομα και η Αντιγονη ειναι αρκετα απαιτητικη ακομα κ για εμας !!! αρα εμεις πχ στις εξετασεις δεν εχουμε την ανεση να ειμαστε χαλαροι οπως ειστε εσεις στα μισα μαθηματα !!!!:)
να με συμπαθας αλλα εχεις αδικο. ουτε εγω ημουν χαλαρος σε ενα μαθημα της δευτερας λυκειου, αν ηθελα να τα παω καλα.
δεν ευννοουντε καθολου παραπανω τα ατομα των δυο αλλων κατευθυνσεων. αλλωστε, πολλες φορες η υλη ειναι διαφορετικη. ιδιατερα στην δευτερα λυκειου. τα μαθηματικα δεν ειχαν σχεση με την καυτεθυνση και στη φυσικη το κοινο κομματι γινοταν πρωτα στην γενικη και μετα στην κατευθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
να με συμπαθας αλλα εχεις αδικο. ουτε εγω ημουν χαλαρος σε ενα μαθημα της δευτερας λυκειου, αν ηθελα να τα παω καλα.
δεν ευννοουντε καθολου παραπανω τα ατομα των δυο αλλων κατευθυνσεων. αλλωστε, πολλες φορες η υλη ειναι διαφορετικη. ιδιατερα στην δευτερα λυκειου. τα μαθηματικα δεν ειχαν σχεση με την καυτεθυνση και στη φυσικη το κοινο κομματι γινοταν πρωτα στην γενικη και μετα στην κατευθυνση.
Τωρα γινεται πρωτα στην κατευθυνση και μετα στη γενικη.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
στην κατευθυνση καναμε πρωτα νομους αεριων. στη γενικη καναμε για πεδια και για κυκλωματα
-----------------------------------------
ναι αλλα εχετε κανει το μυαλο σας να σκεφτεται ετσι σας ειναι παρα πλ ευκολο σε σχεση με εμας !! εγω το κρινω και απο τους συμμαθητες μου που κανουν 2 λεπτα να βγαλουν μια ασκηση και εμεις μιση ωρα !! Στην Αντιγονη φυσικα εμεις βγαζουμε πολυ ευκολα το συντακτικο κ την γραμματικη εγω μιλαω ομως για την μεταφραση καθως ειναι ποιητικος λογος !!! βεβαια και παλι δεν ειμαστε 50 - 50 παλι εμεις εχουμε να αντιμετωπισουμε γεωμετρια, φυσικη, χημεια...κ μη μου πειτε για την λογοτεχνια κ την ιστορια γτ εμεις δεν τα κανουμε στη β' στην κατευθυνση και σιγα το μαθημα που γινεται σαυτα τα μαθηματα ειδηκα στη λογοτεχνια

παρ'ολα αυτα η υλη της χημειας στη δευτερα δεν εχει καμια σχεση με την αντιθετη της κατευθυνσης. οργανικη στη γενικη, στην κατευθυνση καναμε για δεσμους, αντιδρασεις και αν θυμαμαι για ενεργεια. η γεωμετρια ειναι εξισου δυσκολη για εμας.

να σε κανω μια ερωτηση. ασχοληθηκες ποτε ενεργα με την αλγεβρα φετος; γενικοτερα, ο τροπος σκεψης που ανεφερες δεν διαμορφωνεται στο λυκειο, αλλα κυριως στο γυμνασιο.
εν ολιγοις, δεν ισχυει οτι τα παιδια της θεωρητικης εχουν να αντιμετωπισουν περισσοτερα μαθηματα. ολοι εχουν να αντιμετωπισουν τα ιδια μαθηματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Τα μαθ κατ δεν ειναι αλγεβρα,ειναι αναλυτικη γεωμετρια.

Τοτε ειστε ευνοοιμενοι στη γεωμετρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αλλο αναλυτικη γεωμετρια, αλλο ευκλειδια γεωμετρια. βεβαια αυτα ξερεις, αυτα λες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Δεν εχει σχεση η υλη.

Ουτε η μεταφραση της Αντιγονης εχει σχεση με τη μεταφραση του Μαντιθεου, του Δημοσθενη, και του Ισοκρατη! Η μεταφραση της Αντιγονης ειναι πιο δυσκολο να βγει, παρ ολα αυτα βγαινει και απο μαθητες που δεν ξερουν την τυφλα τους για να το πω και ετσι!
-----------------------------------------
αλλο αναλυτικη γεωμετρια, αλλο ευκλειδια γεωμετρια. βεβαια αυτα ξερεις, αυτα λες

Λες και ημουν υποχρεωμενος να το γνωριζω! Πειτε μου κιολας οτι εχετε και παραπονο με τη γεωμετρια και την αλγεβρα στη β λυκειου, να φουνταρω επιτοπου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roilCall

Νεοφερμένος

Η Γλυκερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Δεν έχω κανένα τέτοιο πρόβλημα, γιατί μέχρι πριν τα Χριστούγεννα ήμουν θετική και μετά, προς μεγάλη κατάπληξη όλων, άλλαξα σε θεωρητική. Οπότε όλοι οι καθηγητές και γενικής και κατεύθυνσης με ξέρουν σαν την καλή μαθήτρια επειδή είμαι τρίτη στη β' τάξη. Με ξέρουν και για άλλους λόγους, αλλά άσχετο... =/ Η αλήθεια είναι πως πολλοί καθηγητές κάνουν διακρίσεις και λένε πχ. να και ένα θέμα δύσκολο, κυρίως για τα παιδιά της κατεύθυνσης. Το θέμα είναι πως οι περισσότεροι (μαθητές και καθηγητές) δεν καταλαβαίνουν πως η κατεύθυνση δεν είναι τόσο θέμα μαθημάτων, όσο θέμα ενδιαφέροντος ή/και κλίσης. Άσχετο αν εμείς επιλέγουμε με βάση τα επαγγέλματα...

Πάντως, αν το βλέπεις να γίνεται τόσο άσχημα και απροκάλυπτα, ίσως θα έπρεπε να μιλήσεις με τρόπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Ουτε η μεταφραση της Αντιγονης εχει σχεση με τη μεταφραση του Μαντιθεου, του Δημοσθενη, και του Ισοκρατη! Η μεταφραση της Αντιγονης ειναι πιο δυσκολο να βγει, παρ ολα αυτα βγαινει και απο μαθητες που δεν ξερουν την τυφλα τους για να το πω και ετσι!
-----------------------------------------


Λες και ημουν υποχρεωμενος να το γνωριζω! Πειτε μου κιολας οτι εχετε και παραπονο με τη γεωμετρια και την αλγεβρα στη β λυκειου, να φουνταρω επιτοπου!

τι δε καταλαβαινεις ακριβως απο το γεγονος οτι ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ. αν το θετεις ετσι παντως εχουμε/ειχαμε τα ιδια παραπονα μαζι σου, με τη διαφορα οτι μας αρεσε η αλγεβρα και βρισκαμε ενδιαφερουσα την γεωμετρια
-----------------------------------------
υτε η μεταφραση της Αντιγονης εχει σχεση με τη μεταφραση του Μαντιθεου, του Δημοσθενη, και του Ισοκρατη! Η μεταφραση της Αντιγονης ειναι πιο δυσκολο να βγει, παρ ολα αυτα βγαινει και απο μαθητες που δεν ξερουν την τυφλα τους για να το πω και ετσι!
πως τη βγαζουν μαθητες που δεν ξερουν την τυφλα τους; ισα ισα. ενω οι υπολοιποι δεν ειναι σε θεση να την βγαλουν, και ειναι υποχρεωμενοι να την παπαγαλισουν, εσεις ειστε σε θεση να βγαλετε ενα κομματι αν ξεχασετε ενα κομματι της μεταφρασης. σε καθε περιπτωση τι ακριβως θελεις; μηπως να απαλλαγειτε απο τα μαθηματα ΓΕΝΙΚΗΣ(καποιος λογος υπαρχει που ονομαζονται ετσι) παιδειας επειδη ειστε αδικημενοι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foux

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα παιδιά που ακολουθούν τη θεωρητική, το κάνουν επειδή απλά δεν πάνε φυσικές και μαθηματικά και πιστεύουν ότι το να παπαγαλίζουν είναι ευκολότερο.
ε ναι λοιπόν είναι!
δεν νομίζω τα μαθηματικά να μπορούν να συγκριθούν με τα λατινικά ας πούμε.
θεωρητική = εύκολη λύση :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα παιδιά που ακολουθούν τη θεωρητική, το κάνουν επειδή απλά δεν πάνε φυσικές και μαθηματικά και πιστεύουν ότι το να παπαγαλίζουν είναι ευκολότερο.
ε ναι λοιπόν είναι!
δεν νομίζω τα μαθηματικά να μπορούν να συγκριθούν με τα λατινικά ας πούμε.
θεωρητική = εύκολη λύση :)

Ευκολη λυση αμα διαβαζεις 6 ωρες την ημερα.. Αμα διαβαζεις 1-2 τοτε ειναι πολυ δυσκολη..
Επισης η διαφορα που εχω παρατηρησει ειναι οτι με 2-3 ωρες την ημερα διαβασμα στην θετικη/τεχνολογικη βγαζεις βαθμους που βγαζουν παιδια της θεωριτικης με 6-7 ωρες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
τι δε καταλαβαινεις ακριβως απο το γεγονος οτι ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ. αν το θετεις ετσι παντως εχουμε/ειχαμε τα ιδια παραπονα μαζι σου, με τη διαφορα οτι μας αρεσε η αλγεβρα και βρισκαμε ενδιαφερουσα την γεωμετρια
-----------------------------------------

πως τη βγαζουν μαθητες που δεν ξερουν την τυφλα τους; ισα ισα. ενω οι υπολοιποι δεν ειναι σε θεση να την βγαλουν, και ειναι υποχρεωμενοι να την παπαγαλισουν, εσεις ειστε σε θεση να βγαλετε ενα κομματι αν ξεχασετε ενα κομματι της μεταφρασης. σε καθε περιπτωση τι ακριβως θελεις; μηπως να απαλλαγειτε απο τα μαθηματα ΓΕΝΙΚΗΣ(καποιος λογος υπαρχει που ονομαζονται ετσι) παιδειας επειδη ειστε αδικημενοι;

1) Και τι ήθελες, να είναι ίδια η ύλη της Φυσικής/Μαθηματικών με της κατεύθυνσης; Άλλο τίποτα;

2) Πολύ δύσκολα γράφεις μετάφραση στην Αντιγόνη χωρίς να την ξέρεις απ'έξω! Είναι ποιητικός λόγος, οι λέξεις στο κείμενο τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία σχέση με την μετάφραση, άλλες παραλείπονται, άλλα εννοούνται! Άλλα φαίνεται πόσο ασχολήθηκες και εσύ με τα Αρχαία Γενικής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο "τσακώνεστε"-διαφωνείτε...Έχουμε χάσει το νόημα,όσον αφορά τα μαθήματα και τον σκοπό του κάθε μαθήματος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roilCall

Νεοφερμένος

Η Γλυκερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ακριβώς: πλέον μας νοιάζει μόνο ένας εύκολος τρόπος ή όσο το δυνατόν λιγότερο κουραστικό για να περάσουμε σε μια σχολή... Κατάντια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BE16

Νεοφερμένος

Η BE16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
δυστυχως το συστημα μας βασιζεται στην παπαγαλια και στην αποστηθιση ειδικα στην εκθεση αλλα συγνωμη για μενα ειναι λιγο ακυρο αυτο που θιξατε για το θεμα που μιλαμε καθως δεν διαμαρτυρομαστε για την δυσκολια των μαθηματων της κατευθυνσης που ειναι απαραιτητα για να περασουμε σε καλη σχολη, μιλαμε για γενικης παιδειας μαθηματα......κ συγκεκριμενα το πως ειναι τα θετικα μαθηματα σε μας τους θεωρητικους!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
1) Και τι ήθελες, να είναι ίδια η ύλη της Φυσικής/Μαθηματικών με της κατεύθυνσης; Άλλο τίποτα;

2) Πολύ δύσκολα γράφεις μετάφραση στην Αντιγόνη χωρίς να την ξέρεις απ'έξω! Είναι ποιητικός λόγος, οι λέξεις στο κείμενο τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία σχέση με την μετάφραση, άλλες παραλείπονται, άλλα εννοούνται! Άλλα φαίνεται πόσο ασχολήθηκες και εσύ με τα Αρχαία Γενικής...


1) μηπως, λεω μηπως, τωρα προκαλεις αντιφασεις στα ιδια τα λεγομενα σου. απο τη μια μας λες οτι ευννοουμαστε σε μαθηματα που για εσενα εχουν σχεση με την κατευθυνση μας, και απο την αλλη υποστηριζεις οτι "αυτο ελειπε να ειναι ιδια η υλη". αν δεν διαβαζουμε και εμεις τα γενικης, δε μπορουμε να αποδωσουμε σε αυτα. Τοσο απλο!

2) σαφως ομως εισαι σε καλυτερη σχεση απο μενα, που δεν εχω δουλεψει ουτε το συντακτικο (υπαρχει βεβαια και αυτο) κ.ο.κ. οπως το εχεις δουλεψει εσυ.
εν τελει δεν απαντησες. ποιο ειναι το προβλημα σου; νιωθεις πραγματικα αδικημενος; επειδη στην "λεει" ο καθηγητης σου, αν δεν ασχολησε με το μαθημα του;
-----------------------------------------
Ευκολη λυση αμα διαβαζεις 6 ωρες την ημερα.. Αμα διαβαζεις 1-2 τοτε ειναι πολυ δυσκολη..
Επισης η διαφορα που εχω παρατηρησει ειναι οτι με 2-3 ωρες την ημερα διαβασμα στην θετικη/τεχνολογικη βγαζεις βαθμους που βγαζουν παιδια της θεωριτικης με 6-7 ωρες

για να βγαλω 18.700 μορια στην τεχνολογικη μονο 2-3 ωρες την ημερα δε διαβαζα. και εν τελει, αν πολλα παιδια δεν εχουν μαθει να διαβαζουν, ειτε θετικης ειτε τεχνολογικης, ειτε θεωρητικης ουτε 13 ωρες δε θα τους φτασουν
-----------------------------------------
Εγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο "τσακώνεστε"-διαφωνείτε...Έχουμε χάσει το νόημα,όσον αφορά τα μαθήματα και τον σκοπό του κάθε μαθήματος...

εχεις δικιο

μηπως να απαλλαγειτε απο τα μαθηματα ΓΕΝΙΚΗΣ(καποιος λογος υπαρχει που ονομαζονται ετσι) παιδειας επειδη ειστε αδικημενοι;
τα μαθηματα γενικης παιδειας ειναι ανεξαρτητα κατευθυνσεων και πρεπει να διδασκονται σε ολους. οπως επισης θεωρω και την φιλοσοφια ως μαθημα γενικης παιδειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foux

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
πιστεύω ότι τα αρχαία και τα μαθηματικά πρέπει να εξετάζονται απο όλους πανελλαδικά.
είναι τα σημαντικότερα μαθήματα (κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
1) μηπως, λεω μηπως, τωρα προκαλεις αντιφασεις στα ιδια τα λεγομενα σου. απο τη μια μας λες οτι ευννοουμαστε σε μαθηματα που για εσενα εχουν σχεση με την κατευθυνση μας, και απο την αλλη υποστηριζεις οτι "αυτο ελειπε να ειναι ιδια η υλη". αν δεν διαβαζουμε και εμεις τα γενικης, δε μπορουμε να αποδωσουμε σε αυτα. Τοσο απλο!

2) σαφως ομως εισαι σε καλυτερη σχεση απο μενα, που δεν εχω δουλεψει ουτε το συντακτικο (υπαρχει βεβαια και αυτο) κ.ο.κ. οπως το εχεις δουλεψει εσυ.
εν τελει δεν απαντησες. ποιο ειναι το προβλημα σου; νιωθεις πραγματικα αδικημενος; επειδη στην "λεει" ο καθηγητης σου, αν δεν ασχολησε με το μαθημα του;

1) Άλλο ύλη, άλλο αντικείμενο ;)

2) Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενο είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί; Από το δημοτικό τα κάνουν οι μαθητές! στα Αρχαία Γενικής, άντε να ζητήσουν καμιά γενική διαιρετική, καμιά αντικειμενική η κάποια δοτική, που πιάνει 2/100! Τρομερή απώλεια... και δεν νομίζω να είναι δύσκολο επίσης να σου δίνουν 5 λέξεις της νεοελληνικής, και να βρεις τις ετυμολογικά συγγενείς λέξεις μέσα από το κείμενο! (πχ. πράξη - έπραττον)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
πιστεύω ότι τα αρχαία και τα μαθηματικά πρέπει να εξετάζονται απο όλους πανελλαδικά.
είναι τα σημαντικότερα μαθήματα (κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα)
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top