Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Ναι. Σωστά αλλά και πάλι είναι αδικία για Κάπιο παιδί να διαβάζει συνέχεια και να το mionoun. Και ολλας. Στο λέω από προσωπική πείρα
Που να δεις αν δεν διαβαζεις και νομιζουν οτι ολη μερα εισαι με ενα βιβλιο και σε λενε φυτο πως νοιωθεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Ναι. Σωστά αλλά και πάλι είναι αδικία για Κάπιο παιδί να διαβάζει συνέχεια και να το mionoun. Και ολλας. Στο λέω από προσωπική πείρα
Μην ανησυχείς αυτές οι βλακειες θα σταματήσουν αργά ή γρήγορα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tiffany.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Εκτός όμως από την. Λέξη φυτό που αυτό είναι το λιγότερο υπάρχει και ο ρατσισμός σε ολλες τις μορφές. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα
Το θεμα ειναι οτι και τα παιδια που ειναι χαρακτηρισμενα ως φυτα καθονται και ασχολουνται. Εμ μετα φυσικο δεν ειναι να το συνεχιζουν και οι αλλοι? αν καθομαι να ακουω τον καθε βλακα να με λεει φυτο ( γιατι αυτο γινεται) και καθομαι στενοχωριεμαι, κλαιω, λεω γιατι δεν θα αλλαξει ποτε κατι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tiffany.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Επισης το να έχεις 18-20 δεν δείχνει τίποτα . Προσωπικα έγραψα 18,952 και δεν στερηθηκα τίποτα . Φίλοι με παρόμοια ζωή με μένα τα πήγαν ακόμα καλύτερα . Αυτα τα παιδια για μένα ειναι προτύπΑ και οχι κάποιος που τα παει καλα επειδη όλη μερα διαβάζει . Μαλιστα αυτο δείχνει Ανασφάλεια και υποβάθμιση της προσωπικότητας τους γιατι πολυ απλα το να διαβάζουν τόσο πολυ δείχνει οτι δεν πιστεύουν στο μυαλο τους !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tiffany.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Ναι σίγουρα. Ξέρω κοπέλα που δεν έζησε την παιδική της ηλικία διότι ήταν συνέχεια επί καθημερινής βάσεως στα φροντιστήρια. Τώρα είναι μαθήτρια του 20 αλλά τι να το κάνεις?
Το 20 στο σχολειο μπορει να σημαινει 0 στην ζωη δεν υπαρχει περιπτωση να βγεις εξω αυριο μεθαυριο και να σε ρωτησουν ποσο εβγαλες στο 2ο τριμηνο της β και της γ γυμν το κακο ειναι οτι για αυτα τα παιδια το παν ειναι το διαβασμα... Εγω αμφιβαλλω πραγματικα αν με τοσα φροντ και ωρες διαβασματος το 20 τους αξιζει....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μην τσουβαλιάζετε τον κόσμο, δεν είναι πεπόνια. Υπάρχουν μαθητές του 18 που είναι σπαστικοί βαθμοθήρες και μαθητές του 20 που ούτε που τους νοιάζει ο έλεγχος. Υπάρχουν μαθητές που διαβάζουν 6 ώρες την ημέρα γιατί γουστάρουν το αντικείμενο και άλλοι που διαβάζουν 2 ώρες μόνο για να εντυπωσιάσουν την άλλη μέρα. Δεν υπάρχουν αντικειμενικοί ή απόλυτοι όροι για τέτοια θέματα, να πεις μετά τις x ώρες φυτοποιήθηκες. Κάθε περίπτωση διαφέρει. Και στην τελική, γιατί μια γκόμενα που έχει όνειρο τον χορό και προπονείται 5 ώρες την ημέρα να είναι πρότυπο και να γίνεται και ταινία, ενώ ένας τύπος που γουστάρει τα μαθηματικά και λύνει ολοκληρώματα 5 ώρες την ημέρα να είναι φυτό και να τον στέλνουμε να κοιταχτεί. Είναι λίγο double standard...
Γιατι το μα διαβάσεις 5 ώρες ολόκληρωματα ειναι ανούσιο . Το μονο που θα καταφέρεις ειναι να μάθεις δέκα τεχνικές παραπάνω . Τσάμπα κόπος δηλαδή . Στο σχολείο τα μαθηματικα που κανείς ειναι πολυ βασικές έννοιες και τεχνικές . Δεν έχεις το αντικείμενο να εμβάθυνεις ουτε δύσκολες έννοιες . Απλα τα πράγματα !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
3.δηλαδή θεωρείς ότι το να έχει κάποιος μεγάλα όνειρα είναι έγκλημα και οφείλουμε εμείς,οι γ@μάτοι μαθητέ και συνάμα αλάνια,εν ολίγοις οι τέλειοι τύποι ,να τους κολλήσουμε την ταμπέλα του φυτού.......ας κάνουμε μια υπόθεση,ότι ένας μαθητής αρκετά νεαρός σε ηλικία,έχοντας χάσει κάποιο δικό του από μία ασθένεια,βάλει στόχο να κάνει έρευνα και να βρεί τη θεραπεία για αυτήν την ασθένεια,θεωρείται φυτό;3) Τα φυτά έχουν ως στόχο την ζωή τους να ασχοληθούν με κάτι μεγάλο που δεν συνδέεται με ένα απλό επάγγελμα. Δηλαδή το φυτό δε θα πει θέλω να γίνω ιατρός , να κάνω μια ειδικότητα και να δουλέψω αλλά θα λέει θέλω να γίνω ιατρός και να κάνω έρευνα πάνω στις νέες ασθένειες και τα εμβόλια σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού
6) Το φυτό φοιτητής δε χαίρεται ούτε με το 6 ούτε με το 7. Θεωρεί ότι σε όλα τα μαθήματα πρέπει να πάρει άριστα και αν δε πάρει τότε ο καθηγητής ειναι σκάρτος.
8) Το φυτό βοηθάει τους συμμαθητές και τους συμφοιτητές του ως ένα μικρό βαθμό έτσι για να πει ότι βοήθησε. Όμως κρατάει για τον εαυτό τα πιο σημαντικά πράγματα (π.χ. τι είπε sos ο καθηγητής, η δαπ μοιράζει παλιά θέματα).
10) Λογική φυτού Τι και αν δε έχω ακουμπήσει ποτέ μπάλα στην ζωή μου, τι και αν δεν έχω παει ποτέ γυμναστήριο τι αν δεν ξέρω κανέναν κανονισμό από δημοφιλή στην χώρα μου αθλήματα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ πρέπει να πάρω 20 γιατί μαθηματικά, φυσική , χημεία πήρα 20. Αν μου βάλει ο γυμναστής μικρότερου του 20 βαθμο είναι κομπλεξικός και θέλει να μου κατεβάσει βαθμό.
(τα ίδια και για τη Μουσική), θρησικευτικά.....
11)Θα ανανεώνω την λίστα
12)προσθέστε και αλλα χαρακτηριστικά που έχω ξεχάσει.
6.σύμφωνα με αυτό το χαρακτηριστικό είμαι και εγώ φυτό.έχω όνειρο να μπώ σε μια σχολή με πολλά μόρια και γενικά πολύ απαιτητική,και θέλω να είμαι πολύ καλή στα μαθήματα κατεύθυνσης
8.φώκο μου;μερικά πράγματα στα οποία έχει πέσει πολύς κόπος και προσωπική αναζήτηση,νομίζω ότι αν έχεις μια στάλα εγωισμού δεν τα δίνεις..π.χ. εργασίες τριμήνων/τετραμήνων/εξαμήνων κλπ.πείτε με φυτό εγωίστρια ,αλλά εγώ μια εργασία 20 σελίδων δεν θα την έδινα να την αντιγράψουν
10.ξεχνάς μου φαίνεται ότι:
α)δεν γεννηθήκαμε όλοι αθλητές.Δεν είναι δυνατόν η βαθμολογία στη γυμναστική να εξαρτάται από το πόσα γκόλ/καλάθια έβαλες
β) το κυριότερο:ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝ ΑΥΤΆ!είναι βέβαια λάθος το να σε βάζει ο καθηγητής να κάνεις 5 γύρους το προαύλιο,10 πουσαπς,και να σε στέλνει να παίξεις μπάλα,ενώ αυτός κάθεται στο γραφείο των καθηγητών...επομένως η βαθμολογία δεν έχει τόσο αυστηρά κριτήρια(συνήθως δεν έχει κανένα κριτήριο),άρα εξαρτάται συχνά από τη διάθεση του καθηγητή όταν περνάει το βαθμό στη καρτέλα
11)μας απειλείς
12)πολλή γραφειοκρατία στη διαδικασία της ταμπελοποίησης.Και να σου οι διορθώσεις,οι εξαιρέσεις και τα τοιαύτα
δεν το βρήκα να το παραθέσω αλλά κάποιος είπε ότι ένα ακόμη κριτήριο είναι το ότι διαβάζεις για τις ενδοσχολικές.Για αυτό το γελοίο κριτήριο ένα έχω να πω:
παιδιά νομίζω ότι με αυτό το θέμα διαιωνίζεται ο θεσμός της ταμπέλας ,μόνο που γίνεται με έναν πιο μελετημένο και σχολαστικό τρόπο.έχω και εγώ προσπαθήσει να δώσω ένα χαρακτηρισμό φυτού αλλά ήταν μέγα λάθος.αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αποτρέψουμε τα παιδιά(including me ) από το να προσπαθούν να εγκλωβίσουν τις διάφορες συμπεριφορές σε ένα παρατσούκλι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν υπάρχει επιχείρημα απέναντι στην υπερβατική φράση "το να διαβάζεις 5 ώρες ολοκληρώματα είναι ανούσιο".
Σαφώς ναι υπάρχει . Τα ολόκληρωματα που κανείς στο Λύκειο ειναι τα πολυ πολυ εισαγωγικά . Αν κάτσεις δέκα ώρες και διαβάσεις προσεκτικά ( και πολυ λέω ) τελειώνεις σε άριστο επίπεδο την ύλη των ολοκληρωματων του λυκείου . Δεν κανείς ολοκληρωτικό λογισμό . Μια εισαγωγή κάνεις . Να κάτσεις να διαβάσεις 5 ώρες την μερα ολόκληρωματα δείχνει απλα οτι νιώθεις ανασφάλεια για την νοημοσύνη σου . Άλλο να κάτσεις στο πανεπηστιμιο να διαβάσεις για δέκα μέρες πέντε ώρες την μερα πραγματική ανάλυση και άλλο να διαβάσεις τόσες ώρες μια είσαγωγη στα ολόκληρωματα . Αυτα που κανετε στο Λύκειο στο πανεπιστήμιο θα σας τα πουν σε μια ώρα το πολυ . ( για ολόκληρωματα μιλάω )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άμα είναι έτσι, αντί να κάθομαι να ρίχνω 5ωρα στο σπίτι, να περάσω από ΣΕΜΦΕ μια βόλτα κατά τον Νοέμβρη και με καμιά βδομάδα παρακολούθηση το πολύ, να καθαρίσω ένα 20ράκι Μαθ Κατ, Μαθ Γεν και Φυσ Κατ. Τι σκοτώνομαι ο μαλάκας...Σαφώς ναι υπάρχει . Τα ολόκληρωματα που κανείς στο Λύκειο ειναι τα πολυ πολυ εισαγωγικά . Αν κάτσεις δέκα ώρες και διαβάσεις προσεκτικά ( και πολυ λέω ) τελειώνεις σε άριστο επίπεδο την ύλη των ολοκληρωματων του λυκείου . Δεν κανείς ολοκληρωτικό λογισμό . Μια εισαγωγή κάνεις . Να κάτσεις να διαβάσεις 5 ώρες την μερα ολόκληρωματα δείχνει απλα οτι νιώθεις ανασφάλεια για την νοημοσύνη σου . Άλλο να κάτσεις στο πανεπηστιμιο να διαβάσεις για δέκα μέρες πέντε ώρες την μερα πραγματική ανάλυση και άλλο να διαβάσεις τόσες ώρες μια είσαγωγη στα ολόκληρωματα . Αυτα που κανετε στο Λύκειο στο πανεπιστήμιο θα σας τα πουν σε μια ώρα το πολυ . ( για ολόκληρωματα μιλάω )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άμα είναι έτσι, αντί να κάθομαι να ρίχνω 5ωρα στο σπίτι, να περάσω από ΣΕΜΦΕ μια βόλτα κατά τον Νοέμβρη και με καμιά βδομάδα παρακολούθηση το πολύ, να καθαρίσω ένα 20ράκι Μαθ Κατ, Μαθ Γεν και Φυσ Κατ. Τι σκοτώνομαι ο μαλάκας...
Ο τρόπος που διδάσκονται τα μαθηματικα στο πανεπηστιμιο ειναι τελείως διαφορετικός . Δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε δέκα τεχνικές να λύσουμε πέντε ασκήσεις . Αυτο που μας νοιάζει ειναι μα κατανοήσουμε σε βάθος τις μαθηματικές έννοιες και απο εκει και πέρα ο καθένας μόνος του εξασκεί το μυαλο του . Αν διαβάζεις 5 ώρες την μερα μάλλον η ανασφάλεια σου ειναι τεράστια .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δηλαδή, έτσι όπως μας τα λες και ο Niels Bohr να ερχόταν εκεί, θα τα παρατούσε από το α' εξάμηνο.Ο τρόπος που διδάσκονται τα μαθηματικα στο πανεπηστιμιο ειναι τελείως διαφορετικός . Δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε δέκα τεχνικές να λύσουμε πέντε ασκήσεις . Αυτο που μας νοιάζει ειναι μα κατανοήσουμε σε βάθος τις μαθηματικές έννοιες και απο εκει και πέρα ο καθένας μόνος του εξασκεί το μυαλο του . Αν διαβάζεις 5 ώρες την μερα μάλλον η ανασφάλεια σου ειναι τεράστια .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δηλαδή, έτσι όπως μας τα λες και ο Niels Bohr να ερχόταν εκεί, θα τα παρατούσε από το α' εξάμηνο.
Δεν καταλαβαίνω απο που προέκυψε αυτο που λες και δεν νομίζω να είπα κάτι τέτοιο . Επισης δεν διέκρινα κανένα ίχνος εξυπναδας στο σχόλιο σου !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Και ανασφαλής και βλάκας δηλαδή? Όχι, γμτ, κι είχα τόσα όνειρα για το μέλλον!Δεν καταλαβαίνω απο που προέκυψε αυτο που λες και δεν νομίζω να είπα κάτι τέτοιο . Επισης δεν διέκρινα κανένα ίχνος εξυπναδας στο σχόλιο σου !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.