UK University
Νεοφερμένος
ΔΕΝ είπα οτι είναι φιλανθρωπικές οργανώσεις και μην προσπαθείς να φτάσεια στα άκρα για να υποστηρίξεις τις απόψεις σου!!!
ΘΕΛΕΙΣ και δίνει αν ΔΕΝ θέλεις μην δίνεις!!!! Οι φορείς αντιλαμβανόμενοι τις ξεχωριστές δεξιότητες των μαθητών και προσπαθώντας να κάνουν νέα και πρωτοπόρα συστήματα αξιόλογησης έχουν κάνει πολλά πιστοποιητικά!!!! για την οποία προσπάθεια τους θέλουν και να πληρωθο'υν!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
όπως πληρώνεις τον κάθε καθηγητή στο φροντιστήριο για να σ κάνει μθμ έτσι θα πληρώσεις και τους καθηγητές για τα πιστοποιητικά τους. Για να βγούν τα θέματα πρέπει πολλοί καθηγητές να μπούν στη σκέψη και στο ψάξιμο... άλλωστε αυτή είναι και η δουλειά τους!!!!
ΔΕΝ είπα οτι είναι φιλανθρωπικές οργανώσεις και μην προσπαθείς να φτάσεια στα άκρα για να υποστηρίξεις τις απόψεις σου!!!
ΘΕΛΕΙΣ και δίνει αν ΔΕΝ θέλεις μην δίνεις!!!! Οι φορείς αντιλαμβανόμενοι τις ξεχωριστές δεξιότητες των μαθητών και προσπαθώντας να κάνουν νέα και πρωτοπόρα συστήματα αξιόλογησης έχουν κάνει πολλά πιστοποιητικά!!!! για την οποία προσπάθεια τους θέλουν και να πληρωθο'υν!!!!
Κατ' αρχάς μη γράφετε με κεφαλαία.
Δείχνει σαν να φωνάζετε. (netiquette)
Δεν φτάνω στα άκρα για να υποστηρίξω τις απόψεις μου απλώς λέω την αλήθεια. Εξάλλου έχω τονίσει σε προηγούμενο ποστ ότι ο πλουραλισμός αυτός βοήθησε τις εξετάσεις του Cambridge και του Michigan.
Το ερώτημά μου όμως παραμένει. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ένα τέτοιο παζάρι πτυχίων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
UK University
Νεοφερμένος
Οσον αφορα στην Ελλάδα: Όντως ίσως είναι η μόνη χώρα που έχει τις πιο πολλές πιστοποιησεις αγγλικών, σε αυτό όμως δεν μπορούμε να μην συμπεριλάβουμε το γεγονός οτι στην Ελλάδα υπάρχει μια τάση υπερ εξειδικευσης και συλλογής πιστοποιητικών και προσόντων! Κάποιοι μθτ δν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα τεστ παλι΄ν φορέων οποτε καλά κάνουν και πηγαίνουν σε άλλους και σε άλλους... αν τους εξυπηρετούν... φαίνεται πως το Michigan κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά αυτό εν σημαίνει οτι τα τεστσ του εξυπηρετούν όλους τους μαθητές!!!!
Πολλοί μαθητές, πολλες απαιτήσεις, ανάγκη για καινοτόμα τεστ=> πολλές πιστοποιησεις!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Το θέμα που έθεσα ουσιαστικά είναι η φύση της ενασχόλησης με την ξένη γλώσσα... Η γλωσσομάθεια που προάγουν τα φροντιστήρια είναι πολύ "τυπική" και "μηχανική" και περιορίζεται στην εκμάθηση της γραμματικής, του συντακτικού, της γραπτής και της προφορικής έκφρασης, για απλά ως επί το πλείστον θέματα. Αφού καποιος μαθητής "τελειοποιήσει" (?) μια ξένη γλώσσα με την απόκτηση διπλώματος επιπέδου Γ2, δεν του παρέχεται καμμία δυνατότητα συνέχισης της εκμάθησης...Το πιστοποιητικο πρέπει να είναι το έναυσμα για να ξεκινησει κάποιος την βαθυτατη εξερευνηση μιας γλώσσας.Οι πιο πολλοι σταματουν την ενασχοληση με την κατοχη του πιστοποιητικου.Αλλα εκει πρεπει να ξεκινησει η πραγματικη ενασχοληση με τη γλωσσα,τα ηθη,τα εθιμα,την κουλτουρα και πολιτισμο της.
Ο μέσεος μαθητής μπορεί να έχει το Proficiency, λόγου χάριν, αλλά να μην έχει γνώσεις για τον αγγλικό πολιτισμό... Ως φοιτήτρια φιλολογίας, έχω ακούσει πάμπολλες φορές σε πανεπιστημιακές διαλέξεις να τονίζεται πως η γλώσσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον πολιτισμό ενός λαού (των ομιλητών της), γεγονός που αποσιωπάται εντελώς στα φροντιστήρια!
Σαφώς και η εκμάθηση της δομής μιας γλώσσας είναι απαραίτητη, αλλά η γλωσσομάθεια δεν σταματάει εκεί!!! Αυτή είναι μόνο η αρχή για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά για την ουσιαστική γνώση ξένων γλωσσών!!!
Κατ'εμέ κάθε κάτοχος ξενόγλωσσων διπλωμάτων (και όχι πτυχίων, όπως λανθασμένα έχει επικρατήσει - το πτυχίο είναι μόνο το πανεπιστημιακό), θα έπρεπε να γνωρίζει έστω και τα βασικά στοιχεία για τον πολιτισμό των γλωσσών που έχει μάθει (και με τη λέξη "πολιτισμός" εδώ εννοώ την ιστορία, τη λογοτεχνία, τα ήθη, τα έθιμα και τη νοοτροπία ενός λαού...). Και ας μην βιαστεί κάποιος να πεί ότι η νοοτροπία μαθαίνεται μόνο αν ζήσει κάποιος σε μια ξένη χώρα... Η νοοτροπία μαθαίνεται και έτσι, αλλά και μέσω των βιβλίων, των ιστορικών αφηγήσεων κλπ. Πάράδειγμα η αρχαία Ελλάδα: κανείς από εμάς δεν έζησε εκείνη την εποχή, αλλά γνωρίζουμε κάποια πράγματα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, λόγω των βιβλίων που έχουμε διαβάσει, στα σχολικά, πανεπιστημιακά και μετέεπιτα χρόνια...
Φιλικά,
Lita Athens
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Χαχαχα!!! Παζάρι πτυχίω;;;;;;; Για όνομα του Θεού!!! Αποκαλείς παζάρι, την δραστηριότητα μεγάλων πανεπιστημίων και παγκοσμίως αναγνωρισμένων φορέων πιστοποίησης??? Ελπίζω να μην το εννοείς! όπως είπατε και οι δύο στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές πιτοποιησεις αγγλικών! Φυσικά και όχι! Τεο εσύ ήσουν που ΄φώναζες΄ και έλεγες για κάποιους φορείς οτι κάνουν εξετάσεις μόνο σε μερικές χώρες ενώ αλλοι σε πολλές.... Για να διενεργούν εξετάσεις σε πολλές ώρες και πολλοί οργανισμοί σημαίνει οτι υπάρχουν και σε άλλεσ χώρες πολλές πιστοποιησεις!
Οσον αφορα στην Ελλάδα: Όντως ίσως είναι η μόνη χώρα που έχει τις πιο πολλές πιστοποιησεις αγγλικών, σε αυτό όμως δεν μπορούμε να μην συμπεριλάβουμε το γεγονός οτι στην Ελλάδα υπάρχει μια τάση υπερ εξειδικευσης και συλλογής πιστοποιητικών και προσόντων! Κάποιοι μθτ δν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα τεστ παλι΄ν φορέων οποτε καλά κάνουν και πηγαίνουν σε άλλους και σε άλλους... αν τους εξυπηρετούν... φαίνεται πως το Michigan κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά αυτό εν σημαίνει οτι τα τεστσ του εξυπηρετούν όλους τους μαθητές!!!!
Πολλοί μαθητές, πολλες απαιτήσεις, ανάγκη για καινοτόμα τεστ=> πολλές πιστοποιησεις!!!
Αναγνωρισμένος παγκοσμίως φορέας το TIE, η EUROPALSO και ο "ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή";
Απ' ό,τι φαίνεται θα τρελαθούμε...
Εγώ δεν μπορώ να σας αλλάξω γνώμη αλλά αφού δε μου λύσατε την προηγούμενη απορία καλά θα κάνετε να μου λύσετε αυτήν:
Τεο εσύ ήσουν που ΄φώναζες΄ και έλεγες για κάποιους φορείς οτι κάνουν εξετάσεις μόνο σε μερικές χώρες ενώ αλλοι σε πολλές....
Από πού κι ως πού τόση οικειότητα με ένα παλιό μέλος κι εσείς είστε καινούργιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Γιατί κολλάτε τόοοοοοοοοοοοοσο πολύ στα διπλώματα και χάνετε την ουσία της εκμάθησης ξένων γλωσσών??? Το δίπλωμα είναι απλώς μια πιστοποιήση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιδιαιτερα για τη δουλεια τους.
Δεν νομιζω να θελουν να μαθουν ολη την κουλτουρα μιας χωρας.
Ειδικα για αγγλικα αρπα κολλα που πας και σε 6 μηνες εχεις ECCE ή ECPE.
Μιλαμε για τη ψυχρη λογικη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Η ενστασή μου πηγάζει από το γεγονός ότι υπαρχουν άτομα που υπερηφανεύονται (έχω δει πολλά στο πανεπιστήμιο) πως γνωρίζουν καλά αγγλικά λόγω της κατοχής διπλωμάτων και δεν γνωρίζουν ποιά ήταν η βασίλισσα Βικτώρια, τί εργα έχει γράψει ο Shakespeare, ποιος ήταν ο James Joyce, η Jane Austen κλπ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
UK University
Νεοφερμένος
όσον αφορά στην europalso ούτε αυτή είναι φορέας πιστοποιησης αλλά μια ένωση /ένας σύλλογος Πανελλήνιος Σύνδεσμος που είναι ευπέθυνος για τις εξετάσεις κάποιων φορέων π.χ UCLan η europalso δεν είναι φορέας!!!! Η απορία σου ήταν γτ να υπάρχουν τόσες πιστοποιησεις ε? Δεν νομίζω να μην έγινα κατανοητός από το προηγούμενο μου μηνυμα τι να πω!!!!
Δεν δείχνω τρομερή οικιότητα με τον τεο δεν μπορώ να καταλάβω πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι αλλά γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ουσία?
Η ενστασή μου πηγάζει από το γεγονός ότι υπαρχουν άτομα που υπερηφανεύονται (έχω δει πολλά στο πανεπιστήμιο) πως γνωρίζουν καλά αγγλικά λόγω της κατοχής διπλωμάτων και δεν γνωρίζουν ποιά ήταν η βασίλισσα Βικτώρια, τί εργα έχει γράψει ο Shakespeare, ποιος ήταν ο James Joyce, η Jane Austen κλπ...
Η κατοχή διπλώματος γλωσσομάθειας είναι κατοχή διπλώματος γλωσσομάθειας και όχι πολιτισμού των ατόμων που την έχουν ως μητρική.
Εσύ μπορεί να το θεωρείς ανεπίτρεπτο όπως κι εγώ.
Όμως το δίπλωμα γλωσσομάθειας είναι δίπλωμα γλωσσομάθειας και δεν είναι τίποτα άλλο.
-----------------------------------------
Αγαπητό μου παιδί!!!! μάλλον δεν ξέρεις τι ακριβώς γίνεται! η europalso και το TIE δεν είναι φορεί πιστοποιησης!!!! Το ΤΙΕ είναι πιστοποιηση η οποία βγήκε πριν λίγα χρόνια και είναι η μόνη που δεν είναι τόσο αναγνωρισμένη με φορέα πιστοποιησης το Υπουργείο Παιδείας της Ιρλανδίας και υπεύθυνος διεξαγωγής εξετάσεων εδώ είναι GNossis Assessment!
όσον αφορά στην europalso ούτε αυτή είναι φορέας πιστοποιησης αλλά μια ένωση /ένας σύλλογος Πανελλήνιος Σύνδεσμος που είναι ευπέθυνος για τις εξετάσεις κάποιων φορέων π.χ UCLan η europalso δεν είναι φορέας!!!! Η απορία σου ήταν γτ να υπάρχουν τόσες πιστοποιησεις ε? Δεν νομίζω να μην έγινα κατανοητός από το προηγούμενο μου μηνυμα τι να πω!!!!
Δεν δείχνω τρομερή οικιότητα με τον τεο δεν μπορώ να καταλάβω πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα!!!!
Η ικανότητά σας για συζήτηση έχει πιστεύω φανεί.
Θα ήταν βέβαια πιο χρήσιμο να μάθετε εσείς σωστά Ελληνικά και μετά να κηρύττετε υπέρ Αγγλικών...
(Φιλική συμβουλή)
:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Αγαπητέ Χρόνη,Η κατοχή διπλώματος γλωσσομάθειας είναι κατοχή διπλώματος γλωσσομάθειας και όχι πολιτισμού των ατόμων που την έχουν ως μητρική.
Εσύ μπορεί να το θεωρείς ανεπίτρεπτο όπως κι εγώ.
Όμως το δίπλωμα γλωσσομάθειας είναι δίπλωμα γλωσσομάθειας και δεν είναι τίποτα άλλο.
-----------------------------------------
:thanks:
Κατανοώ τη διαφορά που επισημαίνεις...
Ως φοιτήτρια φιλολογίας, όμως, έχω ακούσει πολλάκις σε πανεπιστημιακές διαλέξεις να επισημαίνεται η άρρηκτη σύνδεση γλώσσας (και γλωσσομάθειας) και πολιτισμού, όπως τόνισα και σε προηγούμενο post μου!!! Επομένως, η διάκριση που κανεις δεν είναι τόσο απόλυτη, μιας και γλώσσα χωρίς πολιτισμό δεν μπορεί να υπάρξει, όπως δεν μπορεί να υπάρξει και πολιτισμός χωρίς γλώσσα.
Για να μην ξεφύγω, όμως, τελείως από το θέμα της συζήτησης, θα ήθελα για μια ακόμη φορά να υπογραμμίσω, προς επίρρωσιν των θέσεών μου, ότι το δίπλωμα ξένης γλώσσας θα έπρεπε να είναι η αρχή και όχι το τέλος της εκμάθησής της...
Φιλικά,
Lita Athens
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Αγαπητέ Χρόνη,
Κατανοώ τη διαφορά που επισημαίνεις...
Ως φοιτήτρια φιλολογίας, όμως, έχω ακούσει πολλάκις σε πανεπιστημιακές διαλέξεις να επισημαίνεται η άρρηκτη σύνδεση γλώσσας (και γλωσσομάθειας) και πολιτισμού, όπως τόνισα και σε προηγούμενο post μου!!! Επομένως, η διάκριση που κανεις δεν είναι τόσο απόλυτη, μιας και γλώσσα χωρίς πολιτισμό δεν μπορεί να υπάρξει, όπως δεν μπορεί να υπάρξει και πολιτισμός χωρίς γλώσσα.
Για να μην ξεφύγω, όμως, τελείως από το θέμα της συζήτησης, θα ήθελα για μια ακόμη φορά να υπογραμμίσω, προς επίρρωσιν των θέσεών μου, ότι το δίπλωμα ξένης γλώσσας θα έπρεπε να είναι η αρχή και όχι το τέλος της εκμάθησής της...
Φιλικά,
Lita Athens
Πρόσεξε να δεις.
Το πτυχίο γλωσσομάθειας για ποιους λόγους δημιουργήθηκε;
Για να πιστοποιήσει το επίπεδο συννενόησης ενός ατόμου σε μία γλώσσα.
Δεν μιλάμε για πανεπιστημιακού επιπέδου μόρφωση όπως αυτή που αναφέρεις.
Εξάλλου τα πτυχία αυτά εξετάζουν τη γλώσσα ως προς το εύρος και όχι ως προς το βάθος της όπου εκεί μετράει ο πολιτισμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Πρόσεξε να δεις.
Το πτυχίο γλωσσομάθειας για ποιους λόγους δημιουργήθηκε;
Για να πιστοποιήσει το επίπεδο συννενόησης ενός ατόμου σε μία γλώσσα.
Δεν μιλάμε για πανεπιστημιακού επιπέδου μόρφωση όπως αυτή που αναφέρεις.
Εξάλλου τα πτυχία αυτά εξετάζουν τη γλώσσα ως προς το εύρος και όχι ως προς το βάθος της όπου εκεί μετράει ο πολιτισμός.
Ποιός είπε ότι το να ξέρει κάποιος ποιά ήταν η βασίλισσα Βικτώρια ή ο James Joyce είναι γνώση πανεπιστημιακού επιπέδου... ?
Δηλαδή ο μαθητής του λυκείου που (οφείλει να) γνωρίζει ότι ο Θουκυδίδης ήταν ιστοριογράφος και ο Πλάτων φιλόσοφος ή ότι η ελληνική επανάσταση εναντίον των Τούρκων έγινε το 1821 είναι κάτοχος πανεπιστημιακού πτυχίου?
Κατ'εμέ, ο κάθε μαθητής που ενδιαφέρεται ερασιτεχνικά για τις ξένες γλώσσες και θέλει πραγματικά να γνωρίζει μαι ξένη γλώσσα οφείλει να πάει σε ένα βιβλιοπωλείο, παραδείγματος χάριν, να αγοράσει ένα βιβλίο ξένου συγγραφέα ή ένα βιβλίπ σχετικό με τον κάθε ξένο πολιτισμό του οποίου τη γλώσσα μελετά... Υπάρχουν μάλιστα βιβλία για αρχάριους, μέσους και προχωρημένους μαθητές...
-----------------------------------------
και κάτι ακόμα... θεωρείς την απλή ικανότητα συνεννόησης σε μια γλώσσα ουσιαστική παιδεία, γνώση με περιεχόμενο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Ποιός είπε ότι το να ξέρει κάποιος ποιά ήταν η βασίλισσα Βικτώρια ή ο James Joyce είναι γνώση πανεπιστημιακού επιπέδου... ?
Δηλαδή ο μαθητής του λυκείου που (οφείλει να) γνωρίζει ότι ο Θουκυδίδης ήταν ιστοριογράφος και ο Πλάτων φιλόσοφος ή ότι η ελληνική επανάσταση εναντίον των Τούρκων έγινε το 1821 είναι κάτοχος πανεπιστημιακού πτυχίου?
Κατ'εμέ, ο κάθε μαθητής που ενδιαφέρεται ερασιτεχνικά για τις ξένες γλώσσες και θέλει πραγματικά να γνωρίζει μαι ξένη γλώσσα οφείλει να πάει σε ένα βιβλιοπωλείο, παραδείγματος χάριν, να αγοράσει ένα βιβλίο ξένου συγγραφέα ή ένα βιβλίπ σχετικό με τον κάθε ξένο πολιτισμό του οποίου τη γλώσσα μελετά... Υπάρχουν μάλιστα βιβλία για αρχάριους, μέσους και προχωρημένους μαθητές...
-----------------------------------------
και κάτι ακόμα... θεωρείς την απλή ικανότητα συνεννόησης σε μια γλώσσα ουσιαστική παιδεία, γνώση με περιεχόμενο???
Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.
Πρώτον: Τα πτυχία εξετάζουν το βαθμό γλωσσομάθειας της γλώσσας και τίποτα άλλο. Τα syllabus τους είναι συγκεκριμένα και προορίζονται για όλους. Δεν απαιτούν γενικές γνώσεις ή μάθηση εγκυκλοπαιδικών γνώσεων καθώς προορίζονται πρώτον για να προσδιορίσουν το εύρος της επικοινωνίας με έναν ομιλητή που έχει τη γλώσσα ως μητρική και από εκεί και πέρα στη διευκόλυνση εύρεσης εργασίας και σε διεθνές επίπεδο.
Δεύτερον: Εκτός από τον τεχνοκρατικό σκοπό της απόκτησης πτυχίων, πιο σωστή θα ήταν μία ανθρωπιστική παιδεία και σε αυτόν τον τομέα. Έτσι θα είναι πιο ωφέλιμο για τον μαθητή να μαθαίνει καινούργιες κουλτούρες.
Αυτό όμως δεν αναιρεί το πρώτο και αντιστρόφως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Γιατί πραγματικά δεν μπορώ να ακούω άτομα να ισχυρίζονται πως γνωρίζουν πολύ καλά αγγλικά και να καυχιούνται για αυτό αλλά να μην γνωρίζουν τί ήταν η Βιομηχανική Επανάσταση...
Και μια σημείωση ακόμα: η φράση "γλωσσομάθεια γλώσσας" είναι πλεονασμός - το σωστό είναι "γλωσσομάθεια" (χωρίς γενική προσδιοριστική δίπλα) ή "εκμάθηση γλώσσας" (περιφραστικά).
Φιλικά,
Lita Athens
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Γνώμη μου, πάντως, είναι μετά την απόκτηση των πτυχίων ή κατά τη διάρκεια της εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας, να γίνεται κάποια προσπάθεια προσέγγισης του πολιτισμού των ομιλητών της κάθε γλώσσας...
Γιατί πραγματικά δεν μπορώ να ακούω άτομα να ισχυρίζονται πως γνωρίζουν πολύ καλά αγγλικά και να καυχιούνται για αυτό αλλά να μην γνωρίζουν τί ήταν η Βιομηχανική Επανάσταση...
Και μια σημείωση ακόμα: η φράση "γλωσσομάθεια γλώσσας" είναι πλεονασμός - το σωστό είναι "γλωσσομάθεια" (χωρίς γενική προσδιοριστική δίπλα) ή "εκμάθηση γλώσσας" (περιφραστικά).
Φιλικά,
Lita Athens
Αν καυχιέται καυχιέται για το επίπεδο γλωσσομάθειάς του και όχι για τον αν νιώθει Άγγλος ή όχι.
-----
Βασικά εννοούσα τη γλωσσομάθεια της ξένης γλώσσας για να προσδιορίσω καλύτερα αλλά εν τη ρύμη του λόγου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Αν καυχιέται καυχιέται για το επίπεδο γλωσσομάθειάς του και όχι για τον αν νιώθει Άγγλος ή όχι.
-----
Βασικά εννοούσα τη γλωσσομάθεια της ξένης γλώσσας για να προσδιορίσω καλύτερα αλλά εν τη ρύμη του λόγου...
Πάντως η πεποίθηση ότι η γλωσσομάθεια ταυτίζεται με την γνώση γραμματικής και συντακτικού (που πιστοποιούν τα διπλώματα) είναι λανθασμένη, σύμφωνα με τη φιλολογία...
Στο κάτω - κάτω, τα ιδια αυτά άτομα είναι που αν κληθούν να κάνουν μια εργασία με αγγλόφωνη βιβλιογραφία, θα ανοίξουν 100 φορές το λεξικό, γιατί έχουν ξεχάσει πολλά απ'αυτά που έμαθαν...
Επίσης, άλλο το να "νιώθεις Αγγλος" και άλλο το να έχεις κάποιες γνώσεις για τον αγγλικό πολιτισμό...
-----------------------------------------
Η ένστασή μου δεν αφορά τα διπλώματα καθ'εαυτά... Πράγματι πιστοποιούν ορισμένες γνώσεις και έχουν αρχίσει να γίνονται απαραίτητα για να καταστεί κάποιος "ανταγωνιστικός¨στη σημερινή αγορά εργασίας...
Και εγώ η ίδια έχω τέτοια διπλώματα...
Η ένστασή μου βασίζεται στη στάση των μαθητών - φοιτητών και γενικώς των διδασκομένων μια ξένη γλώσσα, που θεωρούν πως αποκτώντας ένα δίπλωμα επιπέδου Γ2 σε μια ξένη γλώσσα, έχουν ολοκληρώσει την εκμάθησή της!!!
Αυτό που θα ήθελα να γίνει κατανοητό, μέσω των όσων γράφω, είναι πως τείνουμε να ξαχνούμε την ουσία της γλωσσομάθειας όταν αναλωνόμαστε σε συζητήσεις για τα διπλώματα που τις πιστοποιούν και, κατ'επέκτασιν, να απομακρυνόμαστε από την πραγματική ουσία της παιδείας, το βαθύτερο περιεχόμενο και νόημα των γνώσεών μας...
Φιλικά,
Lita Athens
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
treirini
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απλά τα πράγματα!! Ένα χαρτί είναι που θα μας βοηθήσει να βρούμε δουλειά!!!
Πιστεύω ότι η εκμάθηση κουλτουρας πολιτισμου κ.τ.λ αφόρα μόνο εκείνους που θα ασχοληθουν με Αγγλική φιλολογία και τα σχετικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Αυτό που λές είναι δυστυχώς ή ευτυχώς σωστό και ανταποκρίνεται στην πεζή πραγματικότητα και στην ανταγωνιστική αγορά εργασίας, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Αυτό, όμως, που επεσήμανα εγώ (παρ'ότι δεν σπουδάζω αγγλική αλλά ελληνική φιλολογία) είναι ότι η περιρρέουσα αυτη νοοτροπία της συσσώρευσης πιστοποιητικών για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού μας έχει κάνει να ξεχάσουμε την ουσία της γλωσσομάθειας και προέτρεψα τους μαθητές τουλάχιστον, η πλειονότητα των οποίων δεν εργάζεται, να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν από μια άλλη οπτική τη γλώσσα, ούτως ώστεκαι το πιστοποιητικό τους να έχουν και ουσιαστικές γνώσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 96 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- EleniPapa!
- Argyrisar
- Εριφύλη
- VouDou
- BatGuin
- iminspain
- Entropy24
- ioanna2007
- Leo komm
- woasibe
- nicole1982
- SKG
- gegeorgiou90
- omitsop
- Earthquake 123
- stergios191919
- Helen06
- constansn
- Corfu kitty
- Bleach_enjoyer
- charmander
- ultraviolence
- Albert.123
- george777
- Ουριήλ
- nearos
- bibliofagos
- Hecticism
- Paladin
- shuuu
- AggelikiGr
- Mammy Nun
- Eagle Eye
- Hased Babis
- Pierre Bezukhov
- Τρελας123
- despoina13
- giannhs2001
- Reader
- synthnightingale
- American Economist
- Antonia Alexandra
- eukleidhs1821
- Magissoni
- Angie15
- ένας τυχαίος
- tsiobieman
- Ariana2018
- mermaid89
- kost28
- Scandal
- Unboxholics
- Φινεύς
- hirasawayui
- Dmzk
- Maynard
- chester20080
- averel
- michaelsfak
- Don25
- New member
- Clary
- Nikos05
- Ευθυμος
- Intravenous_drug
- Fanimaid
- Doctorblue
- sofia!
- Ryuzaki
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.