mara
Πολύ δραστήριο μέλος
λίγο να βρισκόμουνα
στις ίδιες τάξεις, στα ίδια θρανία
με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεια
και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποτα
ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Βέβαια πως ακριβώς μπορούμε να εξηγήσουμε το γεγονός ότι όταν τα ζούμε στον πραγματικό χρόνο ανυπομονούμε να τελειώσουμε, να φύγει αυτό το βάρος από πάνω μας, την πίεση του σχολείου και του "περιορισμού" κατά κάποιον τρόπο και την ανυπομονησία μας να περάσουμε στο επόμενο στάδιο της φοιτητικής, ανεξάρτητης ζωής......
Πρώτον, απο περιέργεια και ανυπομονησία για το επόμενο στάδιο και δεύτερον γιατί τώρα εξιδανικεύουμε κάπως το σχολείο στο μυαλό μας, θυμόμαστε μόνο τα θετικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος
Μεγάλη αληθεια. Σαν άνθρωποι τείνουμε να θυμόμαστε τα ευχάριστα και να ξεχνάμε τα δυσάρεστα αλλιώς θα κάναμε ΚΟΥΚΟΥ όλοι.Βέβαια αν θυμάσαι το γιατί σε χάλαγε κάτι απλά σε κρατά και σε επαφή με την πραγματικότητα αν έχει ακόμα αξία η αιτία. Γιαυτό και οι περισσότεροι άνδρες βρίζουν 10 χρόνια για την θητεία αλλά μετά μόνο τις πλάκες και τον χαβαλέ θυμούνται.στο μυαλό μας, θυμόμαστε μόνο τα θετικά...
Είναι τρελοί αυτοί οι άνθρωποι.
ΠΟλυ αστεριξ κυκλοφορεί τελευταία στο μυαλό μου. Και σίγουρα δεν έχω διαβάσει. Ανησυχώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Κεφάλαιο πρώτο - Το Valderάκι πάει Γυμνάσιο
Ένα ψηλό παιδάκι με γυαλάκια και παραφουσκωμένη τσαντούλα, μπαίνει -κλασσικά- μισή ώρα πιό αργά στο μάθημα! Μέχρι να βγάλει τα σύνεργα της μάθησης χτυπάει το κουδούνι για διάλλειμα. Στην ώρα του διαλλείματος κάνει παρέα με άλλα παιδάκια και προσπαθεί να βρεί τον πόθο του στον επάνω όροφο, μια κοπελίτσα από το Α2! Η κοπελίτσα ούτε που καταλαβαίνει τι εστί Βαλντεράκι μέχρι τη στιγμή που εκείνο αρχίζει τις απίστευτες χαζομάρες και της τραβάει τελικά την προσοχή. Την τελευταία ώρα κάνει κοπάνα και πάει σπίτι του για να ακούσει κασετούλες με μουσική και να σκεφτεί την κοπελίτσα (αυτό το κάνει και σήμερα αλλά με mp3 στο πισί αλλά και διαφορετική κοπελίτσα ).
Ο καιρός περνάει και το Βαλντεράκι βάζει υποψηφιότητα σε δεκαπενταμελές σχολείου αλλά και πενταμελές. Πρός έκπληξη όλων το παιδάκι με τα γυαλάκια και την τρελιάρικη συμπεριφορά, μπαίνει και στα δύο και το όνομά του αρχίζει και λάμπει σαν αστεράκι ανάμεσα σε μαθητές και καθηγητές. Η λάμψη όμως αντισταθμίζεται από τους βαθμούς του στα μαθήματα, οι οποίοι είναι κλάφτα Χαράλαμπε, από 10 ως 15. Μέσος όρος πρώτης τάξης 16 γιατί κάποιο Βαλντεράκι ξεσκίστηκε στα 19ρια στις εξετάσεις! Πρώτο σοκ για τα άλλα παιδάκια!
Β γυμνασίου το Βαλντεράκι κυνηγάει ακόμα την κοπελίτσα δίχως αποτέλεσμα. Τότε κάνει τις πρώτες του προσπάθειες και σε μεγαλύτερες και πάλι δίχως αποτέλεσμα. Τελικά τα φτιάχνει με την ξαδέρφη του κολλητού του και χαζοχαίρεται για την πρώτη του επιτυχία. Οι δόξες για το Βαλντεράκι δεν είχαν τελειώσει ακόμα καθώς πρωταγωνιστεί στο θεατρικό έργο που ανεβάζει το σχολείο του (έργο αρχαίου τραγωδού). Οι προβολείς, οι θεατές διάσημοι και μη, οι δημοσιογράφοι, οι κάμερες με τα κόκκινα "φωτάκια" στρέφονται επάνω στον μικρό μας φίλο, του οποίου πλέον η φήμη έχει βγεί έξω και από το νομό του. Μέρες αργότερα ενα γεγονός σαμποτάζ του έργου κάνει το Βαλντεράκι να δεί την πικρή πλευρά της ζωής και ξεσπάει σε κλάμματα μπροστά σε όλο το σχολείο. Φυσικά η τρέλα του δεν τελειώνει εκεί και αρχίζει να μπλέκεται στους πρώτους καβγάδες και ζημιές! Βαθμολογίες; Οι ίδιες!
Η Γ γυμνασίου χαρακτηρίζεται ως χρονιά μεταβατική γι αυτό που θα επακολουθούσε. Το Βαλντεράκι πρώτο στο δεκαπενταμελές πλέον, πρώτο μέσα στις μάγκικες παρέες αλλά τελευταίο στις αγάπες και στα μαθήματα. Η κοπελίτσα που ήθελε 3 χρόνια τα φτιάχνει με τον κολλητό του μικρού μας φίλου. Δεύτερη πικρή πλευρά της ζωής. Εδώ δε χωράει κλάμα. Με θάρρος, πάει και μιλάει στην κοπέλα και στέκεται σαν άντρας μπροστά από τον "φίλο" του και τελικά αυτοί χωρίζουν, δίχως όμως ο Βαλντερούλης να αδράξει την ευκαιρία. Σε ένα άτυχο γεγονός αποκαλύπτεται ότι η κοπέλα πληγώθηκε περισσότερο από κουβέντες που είπε αυτός παρά το φρεσκοδιωγμένο αγόρι της. Τρίτη πικρή πλευρά της ζωής. Ο μικρός αυτοκαταστρέφεται και οι βαθμοί είναι πιά στο 15.
Ήρθε όμως η ώρα για το....
Κεφάλαιο Δεύτερο - Το Valderάκι πάει Λύκειο
Α λυκείου, ένα σωρό νέα παιδιά στο σχολείο, νέες παρέες φτιάχνονται και νέες ευκαιρίες για διαφορετικό ξεκίνημα ανοίγονται μπροστά στον πρωταγωνιστή της ιστορίας μας. Η αποχή από τις ζημιές, τις κοπάνες και κάθε είδους πολιτική μέσα σε δεκαπενταμελές, είναι πλέον γεγονός. Η συμπάθεια πλέον μετασχηματίζεται σε σεβασμό από κάθε είδους παιδί, geek ή μαγκάκι, του σχολείου. Κάποιοι καβγάδες παραμένουν και αφού το Valderάκι σφήνωσε ένα ψευτομαγκάκι στο παράθυρο κάποιου LADA, τα πνεύματα ηρεμούν πιά και ο σεβασμός είναι καθολικός στην πόλη. Οι βαθμοί ελαφρώς ανεβαίνουν.
Β Λυκείου, "ο αφασίας αναδύεται" και κάποια πράγματα αρχίζουν να λέγονται χύμα πρός κάθε πλευρά. Οι πρώτες ισχυρές φιλίες ξεκινούν αλλά και κάποιοι "αντίπαλοι" διαφαίνονται στον ορίζοντα. Ας βάλουμε ένα στοίχημα, λέει ο μικρός, θα τα καταφέρω να μπω στην καλύτερη σχολή για υπολογιστές μιας και μ αρέσουν. Τρελό γέλιο ακόμα και από συγγενείς... "Που πας ρε κακομοίρη γυμνός στ' αγγούρια" ήταν η ατάκα της ημέρας καθώς οι βαθμοί ανέβαιναν μεν αλλά σε δεκαδικό επίπεδο δίπλα στο 16.
Γ Λυκείου, το Valderάκι ξεσαλώνει, κόβει νόλτες στο διπλανό Λύκειο για -τρείς παρακαλώ!!!- κοπέλες που του άρεσαν. Τελικά τα φτιάχνει με μια μικρή εκτός Λυκείου και κερδίζει το πρώτο του φιλί που μένει χαραγμένο για πάντα στη ζωή του, από μια κοπέλα από αυτές που ούτε και ο ίδιος είχε διανοηθεί ότι θα "έριχνε" ποτέ. Η 5νθήμερη στη Ρόδο, ήταν άλλο ένα θεσπέσιο κομμάτι αχαλιναγώγητης "μάθησης" για το 17χρονο πλέον φίλο μας. Τσιγάρα, ποτά, ξενύχτια, καπνογόνα και ότι άλλο φανταστεί κανείς, "βουλιάζουν" τη Ρόδο! Στο μαθητικό κομμάτι, ο θεότρελος Valder διαβάζει ασταμάτητα με 3 ώρες ύπνο κάθε μέρα και τελικά βρίσκεται στο τοπ 3 της τάξης. Στόχος επετεύχθη!
Συγγενείς και φίλοι κείτονται λυπόθιμοι στο έδαφος για το στοίχημα που έχασαν και ο μάγκας μας τρισευτυχισμένος αρπάζει το πρώτο αεροπλάνο και πάει στην κοπέλα του διακοπές.
Το σχολείο λοιπόν, ναι μου λείπει, πέρασα καλά και αγωνίστηκα γι αυτό. Η τρέλα όμως παραμένει και έτσι δε θα ήθελα να γυρίσω ξανά πίσω, ακριβώς γιατί είμαι περίεργος να δω το μέλλον μου και να το ζήσω ακόμα πιό τρελά και όμορφα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hakuna Matata
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AstRoPeLeKi
Πολύ δραστήριο μέλος
Πρώτον, απο περιέργεια και ανυπομονησία για το επόμενο στάδιο και δεύτερον γιατί τώρα εξιδανικεύουμε κάπως το σχολείο στο μυαλό μας, θυμόμαστε μόνο τα θετικά...
Συμφωνώ... και είναι κατά κάποιον τρόπο η ανυπομονησία για την ανεξαρτησία... η ανυπομονησία ότι πλέον θα μας παίρνουν πιο σοβαρά στα υπ' όψιν (κατά κάποιον τρόπο)
Μεγάλη αληθεια. Σαν άνθρωποι τείνουμε να θυμόμαστε τα ευχάριστα και να ξεχνάμε τα δυσάρεστα αλλιώς θα κάναμε ΚΟΥΚΟΥ όλοι.Βέβαια αν θυμάσαι το γιατί σε χάλαγε κάτι απλά σε κρατά και σε επαφή με την πραγματικότητα αν έχει ακόμα αξία η αιτία. Γιαυτό και οι περισσότεροι άνδρες βρίζουν 10 χρόνια για την θητεία αλλά μετά μόνο τις πλάκες και τον χαβαλέ θυμούνται.
Είναι τρελοί αυτοί οι άνθρωποι.
ΠΟλυ αστεριξ κυκλοφορεί τελευταία στο μυαλό μου. Και σίγουρα δεν έχω διαβάσει. Ανησυχώ.
Όποτε μας συμφέρει φυσικά θυμόμαστε και τα άσχημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
η ανυπομονησία ότι πλέον θα μας παίρνουν πιο σοβαρά στα υπ' όψιν (κατά κάποιον τρόπο)
Κι έτσι όμως δεν ευχαριστιόμαστε την παιδική και εφηβική μας ηλικία... Συνεχώς ανυπομονούμε να μεγαλώσουμε, μέχρι (κάπου στα 25) να έρθει η ώρα που θα αρχίσουμε να θέλουμε να μικρύνουμε... Τότε όμως είναι πλέον αργά...
Συνεχώς παραπονιόμαστε οτι τα παιδιά δεν ζουν την παιδική τους ηλικία και κάνουν σαν μικρομέγαλα ενώ δεν έχουμε καταλάβει οτι για να τη ζήσουν αυτό που χρειάζεται είναι να αλλάξουμε ΕΜΕΙΣ συμπεριφορά. Να τα παίρνουμε ΕΜΕΙΣ πιο σοβαρά, να τα εκτιμάμε περισσότερο, να τους έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη... Μόνο τότε θα σταματήσουν να ανυπομονούν τόσο πολύ να μεγαλώσουν... Και όσο βλέπουν απαξίωση απο τους "μεγάλους" για τις μικρές ηλικίες, τόσο λιγότερο τις ζουν... Ουσιαστικά το πρόβλημα για την "κατάντια" (κατά πολλούς, όχι για μένα) της νεολαίας είναι ακριβώς αυτοί οι ίδιοι που την κατακρίνουν. Τα παιδιά αποδοχή θέλουν. Όταν βλέπουν οτι δεν την έχουν λόγω ηλικίας, λογικό είναι να θέλουν να κάνουν τα πάντα για να γίνουν και εν τω μεταξύ να δείξουν μεγαλύτεροι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
underwater
Περιβόητο μέλος
Συνεχώς παραπονιόμαστε οτι τα παιδιά δεν ζουν την παιδική τους ηλικία και κάνουν σαν μικρομέγαλα ενώ δεν έχουμε καταλάβει οτι για να τη ζήσουν αυτό που χρειάζεται είναι να αλλάξουμε ΕΜΕΙΣ συμπεριφορά. Να τα παίρνουμε ΕΜΕΙΣ πιο σοβαρά, να τα εκτιμάμε περισσότερο, να τους έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη... Μόνο τότε θα σταματήσουν να ανυπομονούν τόσο πολύ να μεγαλώσουν... Και όσο βλέπουν απαξίωση απο τους "μεγάλους" για τις μικρές ηλικίες, τόσο λιγότερο τις ζουν... Ουσιαστικά το πρόβλημα για την "κατάντια" (κατά πολλούς, όχι για μένα) της νεολαίας είναι ακριβώς αυτοί οι ίδιοι που την κατακρίνουν. Τα παιδιά αποδοχή θέλουν. Όταν βλέπουν οτι δεν την έχουν λόγω ηλικίας, λογικό είναι να θέλουν να κάνουν τα πάντα για να γίνουν και εν τω μεταξύ να δείξουν μεγαλύτεροι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Όου γιές. Όταν δεν τυγχαίνουμε της ανάλογης αποδοχής θέλουμε όντως να γυρίσουμε σελίδα.Κι έτσι όμως δεν ευχαριστιόμαστε την παιδική και εφηβική μας ηλικία... Συνεχώς ανυπομονούμε να μεγαλώσουμε, μέχρι (κάπου στα 25) να έρθει η ώρα που θα αρχίσουμε να θέλουμε να μικρύνουμε... Τότε όμως είναι πλέον αργά...
Όσο κι αν θέλουμε να ξαναγυρίσουμε πίσω, δεν πρόκειται. Και δεν πρέπει. Καλά περάσαμε, όσοι περάσαμε, αλλά κοιτάμε μπροστά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος
Ίσως και να έχεις δίκιο, δεν έχω γενική άποψη. Προσωπικά θυμάμαι το άσχημο καθαρά δια της λογικής.. Ότι δλδ για να έβριζα τότε, ε δεν μπορεί κάποιος λόγος θα υπήρχε.Επειδή εγώ δεν το θυμάμαι δεν αναιρεί το άσχημο του πχ.Όποτε μας συμφέρει φυσικά θυμόμαστε και τα άσχημα
Παράδειγμα η θητεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mania
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soydelsur
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mitsos The Great
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drteddy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akpe
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stupid bitch
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kazmir84
Δραστήριο μέλος
Δεν μου λείπει φυσικά καθόλου το διάβασμα του σχολείου κάτεργο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
princess
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μου άρεσε ο τρόπος που κάναμε τα μαθήματα, το όλο κλίμα της τάξης. Το γεγονός ότι δεν παίρναμε απλά ένα βιβλίο και έπρεπε να το μάθουμε, αλλά ότι λύναμε ασκήσεις στην τάξη μαζί με τον καθηγητή, μας ρωτούσε, συζητούσαμε τις ασκήσεις μεταξύ μας κτλ.
Τώρα στο πανεπιστήμιο νιώθω σαν κάτι να μου λείπει.
Σαν να γίνεται μια απρόσωπη παράδοση την οποία παρακολουθούμε.
Είναι φυσιολογικό αυτό? Γιατί όλοι οι υπόλοιποι δεν νιώθουν καθόλου έτσι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ALEX_
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.