Πότε είναι ικανός ένας φοιτητής να παρέχει υπηρεσίες ιδιαιτέρων μαθημάτων;

Είναι ικανός ένας προπτυχιακός φοιτητής να διδάσκει σε μαθητές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 82)
  • Ναι

    Ψήφοι: 58 70.7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 20 24.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 4 4.9%

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
O μισθός πόσο κυμαίνεται (μετά τη φορολογική παρακράτηση);
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
@eukleidhs1821 Γενικά για τους μόνιμους γίνεται ΑΣΕΠ , ο οποίος δυστυχώς έχει να γινει απο το 2008!
Ειναι γραπτός διαγωνισμός και μοριοδοτείσαι και με ακαδημαϊκά αλλα και με κοινωνικά κριτήρια.
Αυτα βεβαια τα ορίζει η κυβέρνηση καθε φορα.
Παρολαυτα σκέψου οτι ενας νεος απόφοιτος ,που κυριολεκτικά μολις εχει βγει απο τη σχολη , εχει ελάχιστες πιθανότητες.Για τους νεους φιλολόγους χωρις master μας ελεγαν στη σχολη οτι έχουμε πιθανότητα ενα 2% .Και ειναι εξετάσεις στις οποιες πρεπει να αφιερώσεις ενα 6μηνο διαβάσματος , δεν ειναι παιξε γέλασε.
Πολλοί καταφέρνουν να ειναι στους επιτυχόντες αλλα οχι Στους διοριστεους.
Παρολαυτα γνωρίζω ατομα που απλά διαβασαν πολυ και περασαν, αρα αμα έχεις μαστερ και χρόνο να κάτσεις ένα 6μηνο να κανεις μόνο αυτο, αξιζει η προσπάθεια. :)

@nPb Γυρω στο 850 παίρνουνε.
Γενικα αμα εισαι στον τοπο σου είσαι εντάξει αλλα αξίζει να πας και μακρια καθως μαζεύεις μόρια για να έρθεις στον τοπο σου την επόμενη χρονιά.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Παρολαυτα σκέψου οτι ενας νεος απόφοιτος ,που κυριολεκτικά μολις εχει βγει απο τη σχολη , εχει ελάχιστες πιθανότητες.Για τους νεους φιλολόγους χωρις master μας ελεγαν στη σχολη οτι έχουμε πιθανότητα ενα 2% .Και ειναι εξετάσεις στις οποιες πρεπει να αφιερώσεις ενα 6μηνο διαβάσματος , δεν ειναι παιξε γέλασε.
Πολλοί καταφέρνουν να ειναι στους επιτυχόντες αλλα οχι Στους διοριστεους.
Παρολαυτα γνωρίζω ατομα που απλά διαβασαν πολυ και περασαν, αρα αμα έχεις μαστερ και χρόνο να κάτσεις ένα 6μηνο να κανεις μόνο αυτο, αξιζει η προσπάθεια
Καταργήθηκαν οι εξετάσεις, πλέον μόνο με τους πίνακες
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Καταργήθηκαν οι εξετάσεις, πλέον μόνο με τους πίνακες


Αυτοι οι διορισμοί αφορούσαν την γενικη και την ειδικη αγωγή, ουσιστικα δεν έχουμε καμια ενημέρωση για την δευτεροβάθμια.
Λογικό μου φαίνεται παντως, καθως ειναι αστείο να γίνονται εξετάσεις πλέον δεδομένου οτι οι θέσεις θα καλυφθούν απο τους παλαιότερους .
Για μενα το δίκαιο θα ηταν να υιοθετήθει ενα σύστημα ομοιο της Κύπρου ώστε και οι νεοι να έχουν όντως πιθανότητες διορισμου αλλα και οι παλιοι να μην αδικούνται.
Γενικά οταν ανοίγεις τοσες "καθηγητικές" σχολές, αυτα γινονται.
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Ποιος είναι ο μισθός κάποιου καθηγητή που διορίζεται μόνιμα τον πρώτο χρόνο εργασίας του ;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Αυτοι οι διορισμοί αφορούσαν την γενικη και την ειδικη αγωγή, ουσιστικα δεν έχουμε καμια ενημέρωση για την δευτεροβάθμια.
Λογικό μου φαίνεται παντως, καθως ειναι αστείο να γίνονται εξετάσεις πλέον δεδομένου οτι οι θέσεις θα καλυφθούν απο τους παλαιότερους .
Για μενα το δίκαιο θα ηταν να υιοθετήθει ενα σύστημα ομοιο της Κύπρου ώστε και οι νεοι να έχουν όντως πιθανότητες διορισμου αλλα και οι παλιοι να μην αδικούνται.
Γενικά οταν ανοίγεις τοσες "καθηγητικές" σχολές, αυτα γινονται.

Aκριβώς. Ξέρω παιδιά που γι' αυτό το ανελαστικό σύστημα διορισμού ακόμη και αναπληρωτής, άλλαξαν χώρα ή επάγγελμα. Ή και σπουδές. :( Ήμουν δυο χρονιές στις αιτήσεις για αναπληρωτής στην ΠΥΣΔΕ Αχαϊας. Τότε δεν είχε ακόμη εφαρμοστεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα και η ουρά της απελπισίας, όπως την αποκαλώ, ξεκινούσε 2-3 τετράγωνα οικοδομής, στην περιοχή του Αγ.Αλεξίου (όσους ξέρουν από Πάτρα) και μήνα Αύγουστο, να βράζουμε στον ήλιο. Έβλεπες ανθρώπους κάθε ηλικίας από τις 6 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι να περιμένουν καρτερικά από όλες τις ειδικότητες, να περιμένουν να πάρουν το χαρτάκι σειράς από ένα ρολό που το έδινε ένας ντελάλης καθηγητής της υπηρεσίας, ο οποίος έκανε και ρόλο πορτιέρη. Το τι παράβολα, ερωτήσεις, λάθος δικαιολογητικά, κλπ καθυστερούσαν τη διαδικασία δεν λέγεται. Πόσοι υποψήφιοι συμπλήρωναν λάθος την αίτηση χειρόγραφα που επίσης ήταν εμπόδιο στην ταχύτατη εξυπηρέτηση. Οι υπάλληλοι καθηγητές έκαναν ό,τι μπορούσαν από την πλευρά τους στην καταχώρηση των υποψηφίων ενώ η ηλεκτρονική φόρμα καταχώρησης πολλές φορές έπεφτε και εκεί περιμέναμε κάπου 30 λεπτά με μια ώρα σαν διάλειμμα.

Εκεί είδα και άκουσα απίστευτα περιστατικά για κάποιους ξεφτίλες (το λιγότερο που μπορώ να πω σε ένα φόρουμ) που κάθε χρόνο ήταν στις ίδιες θέσεις, δεύτερη τρίτη σειρά. Επικρατούσε απογοήτευση και εκεί σκεφτόμουν πόσο δύσκολο είναι να γίνεις καθηγητής σε Ελληνικό σχολείο...εκτός και αν είσαι της πρωτοβάθμιας. Κάθε χρόνο με τις νέες εγγραφές άνεργων πτυχιούχων από τις τελευταίες ορκωμοσίες, ακόμη και εκείνων που δεν έδιναν φυσική παρουσία στις αιτήσεις γιατί είχαν βρει δουλειά ή συνέχιζαν σπουδές αλλού, αλλά τα ονόματά τους υπήρχαν στην λίστα, θυμάμαι ότι μόνο για τον Αύγουστο του 2013 ήταν κάπου 2.500 Μαθηματικοί ΠΕ03 αριθμημένοι ονομαστικώς ένας προς ένας μόνο για την περιφέρεια Αχαϊας! Η Αχαϊα παίζει να μην είχε ούτε μισή θέση κενή για καθηγητή Μαθηματικών. Λέγοντας για Αχαϊα δεν αναφέρομαι μόνο στην δημοτική περιφέρεια της Πάτρας αλλά μέχρι την Ακράτα...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτοι οι διορισμοί αφορούσαν την γενικη και την ειδικη αγωγή, ουσιστικα δεν έχουμε καμια ενημέρωση για την δευτεροβάθμια.
Λογικό μου φαίνεται παντως, καθως ειναι αστείο να γίνονται εξετάσεις πλέον δεδομένου οτι οι θέσεις θα καλυφθούν απο τους παλαιότερους .
Για μενα το δίκαιο θα ηταν να υιοθετήθει ενα σύστημα ομοιο της Κύπρου ώστε και οι νεοι να έχουν όντως πιθανότητες διορισμου αλλα και οι παλιοι να μην αδικούνται.
Γενικά οταν ανοίγεις τοσες "καθηγητικές" σχολές, αυτα γινονται.

Το δίκαιο σύστημα το έχει μόνο η Ευρώπη και ο υπόλοιπος κόσμος (εκτός εξαιρέσεων). Θα ήταν καλό να δημοσιεύονται θέσεις ανά σχολική μονάδα και υπάρχει μοντέλο ελαστικής πρόσληψης μέσω συνέντευξης από application pool. Δηλαδή, οι Σουηδοί, οι Άγγλοι, οι Δανοί, οι Γάλλοι, οι Ολλανδοί, οι Ιταλοί, οι Γερμανοί, οι Εμιρατιανοί,...κ.α. είναι ηλίθιοι; Μόνο οι Έλληνες πράττουν σωστά σε αυτό τον κόσμο;

Αν για παράδειγμα κάνουν αίτηση 300 Μαθηματικοί π.χ. για το 3ο Λύκειο Πατρών, να επιλέγονται οι 10 καλύτεροι και από εκεί με συνέντευξη ο 1 ή 2 καλύτερος-οι για τη θέση σε αυτό το Λύκειο. Η θέση εργασίας να είναι 3μηνη δοκιμαστική (probation period) και μετά από αξιολόγηση στο σχολείο, αν κρίνεται ο άλλος ικανός για καθηγητής να μένει ειδάλλως να λήγει η σύμβασή του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Αυτοι οι διορισμοί αφορούσαν την γενικη και την ειδικη αγωγή, ουσιστικα δεν έχουμε καμια ενημέρωση για την δευτεροβάθμια.
Λογικό μου φαίνεται παντως, καθως ειναι αστείο να γίνονται εξετάσεις πλέον δεδομένου οτι οι θέσεις θα καλυφθούν απο τους παλαιότερους .
Για μενα το δίκαιο θα ηταν να υιοθετήθει ενα σύστημα ομοιο της Κύπρου ώστε και οι νεοι να έχουν όντως πιθανότητες διορισμου αλλα και οι παλιοι να μην αδικούνται.
Γενικά οταν ανοίγεις τοσες "καθηγητικές" σχολές, αυτα γινονται.
Σίγουρα θα γίνουν και στην δευτεροβάθμια από την στιγμή που έγιναν δεκτές οι αιτήσεις από ένα σωρό ΠΕ ειδικότητες. Δεν νομίζω να καλυφθούν όλες από τους παλιούς καθώς οι περισσότεροι παλιοί έχουν κυρίως την προϋπηρεσία και το βασικό πτυχίο(και μάλιστα όχι πάντα τόσα χρόνια ώστε να πάρουν και τα 120 μόρια), σίγουρα κάποιοι νέοι που είναι ψηλά στους πίνακες λόγω πολλών πτυχίων κάπου θα χωθούνε, έστω και σε νησιά/χωρία.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Aκριβώς. Ξέρω παιδιά που γι' αυτό το ανελαστικό σύστημα διορισμού ακόμη και αναπληρωτής, άλλαξαν χώρα ή επάγγελμα. Ή και σπουδές. :( Ήμουν δυο χρονιές στις αιτήσεις για αναπληρωτής στην ΠΥΣΔΕ Αχαϊας. Τότε δεν είχε ακόμη εφαρμοστεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα και η ουρά της απελπισίας, όπως την αποκαλώ, ξεκινούσε 2-3 τετράγωνα οικοδομής, στην περιοχή του Αγ.Αλεξίου (όσους ξέρουν από Πάτρα) και μήνα Αύγουστο, να βράζουμε στον ήλιο. Έβλεπες ανθρώπους κάθε ηλικίας από τις 6 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι να περιμένουν καρτερικά από όλες τις ειδικότητες, να περιμένουν να πάρουν το χαρτάκι σειράς από ένα ρολό που το έδινε ένας ντελάλης καθηγητής της υπηρεσίας, ο οποίος έκανε και ρόλο πορτιέρη. Το τι παράβολα, ερωτήσεις, λάθος δικαιολογητικά, κλπ καθυστερούσαν τη διαδικασία δεν λέγεται. Πόσοι υποψήφιοι συμπλήρωναν λάθος την αίτηση χειρόγραφα που επίσης ήταν εμπόδιο στην ταχύτατη εξυπηρέτηση. Οι υπάλληλοι καθηγητές έκαναν ό,τι μπορούσαν από την πλευρά τους στην καταχώρηση των υποψηφίων ενώ η ηλεκτρονική φόρμα καταχώρησης πολλές φορές έπεφτε και εκεί περιμέναμε κάπου 30 λεπτά με μια ώρα σαν διάλειμμα.

Εκεί είδα και άκουσα απίστευτα περιστατικά για κάποιους ξεφτίλες (το λιγότερο που μπορώ να πω σε ένα φόρουμ) που κάθε χρόνο ήταν στις ίδιες θέσεις, δεύτερη τρίτη σειρά. Επικρατούσε απογοήτευση και εκεί σκεφτόμουν πόσο δύσκολο είναι να γίνεις καθηγητής σε Ελληνικό σχολείο...εκτός και αν είσαι της πρωτοβάθμιας. Κάθε χρόνο με τις νέες εγγραφές άνεργων πτυχιούχων από τις τελευταίες ορκωμοσίες, ακόμη και εκείνων που δεν έδιναν φυσική παρουσία στις αιτήσεις γιατί είχαν βρει δουλειά ή συνέχιζαν σπουδές αλλού, αλλά τα ονόματά τους υπήρχαν στην λίστα, θυμάμαι ότι μόνο για τον Αύγουστο του 2013 ήταν κάπου 2.500 Μαθηματικοί ΠΕ03 αριθμημένοι ονομαστικώς ένας προς ένας μόνο για την περιφέρεια Αχαϊας! Η Αχαϊα παίζει να μην είχε ούτε μισή θέση κενή για καθηγητή Μαθηματικών. Λέγοντας για Αχαϊα δεν αναφέρομαι μόνο στην δημοτική περιφέρεια της Πάτρας αλλά μέχρι την Ακράτα...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Το δίκαιο σύστημα το έχει μόνο η Ευρώπη και ο υπόλοιπος κόσμος (εκτός εξαιρέσεων). Θα ήταν καλό να δημοσιεύονται θέσεις ανά σχολική μονάδα και υπάρχει μοντέλο ελαστικής πρόσληψης μέσω συνέντευξης από application pool. Δηλαδή, οι Σουηδοί, οι Άγγλοι, οι Δανοί, οι Γάλλοι, οι Ολλανδοί, οι Ιταλοί, οι Γερμανοί, οι Εμιρατιανοί,...κ.α. είναι ηλίθιοι; Μόνο οι Έλληνες πράττουν σωστά σε αυτό τον κόσμο;

Αν για παράδειγμα κάνουν αίτηση 300 Μαθηματικοί π.χ. για το 3ο Λύκειο Πατρών, να επιλέγονται οι 10 καλύτεροι και από εκεί με συνέντευξη ο 1 ή 2 καλύτερος-οι για τη θέση σε αυτό το Λύκειο. Η θέση εργασίας να είναι 3μηνη δοκιμαστική (probation period) και μετά από αξιολόγηση στο σχολείο, αν κρίνεται ο άλλος ικανός για καθηγητής να μένει ειδάλλως να λήγει η σύμβασή του.



Καταλαβαίνω τι εννοείς...Ανάλογη εικόνα μου έχει περιγράψει ο μπαμπάς μου στον Ασεπ.
Έκανε επιτήρηση κι πραγματικά έβλεπες ανθρώπους καθε ηλικίας να παλεύουν για λίγες θεσουλες δίνοντας εξετάσεις στα 40 τους, αφού έχουν ηδη δώσει ποσες στη ζωη τους ...
Να τους βαζεις να κάτσουν κτλ κτλ .
Οκ, δεν εννοώ "να διορίζονται" όλοι , προφανώς.
Φυσικα και πρεπει να υπάρξει κάποιο σύστημα αξιολόγησης απλα οχι αυτό .
Το θεμα ειναι να βγαίνει ενας λογικός αριθμός και μετά ας καθοριστεί ο τρόπος διορισμου.
Τωρα ο τρόπος που λες θα μπορούσε να ισχύσει σε οποιαδήποτε θεση δημοσίου και προϋποθέτει οτι οι αρμόδιοι θα κρίνουν αξιοκρατικά.
Επίσης οι αναπληρωτές τραβάνε τα πάνδεινα, δε ειναι σωστό να μην έχουν παραπάνω μορια.
Και δεν ειναι μονο οι αναπληρωτές.
Αυτός με το αυτοανοσο θα πάρει παραπάνω μορια, τι να πεις δεν ειναι δίκαιο;
Στις χωρες που περιγράφεις δεν γινεται ο χαμος για μια θεση στο σχολείο.
Ισα ισα που οι μισθοί καθηγητή στην Γερμανια και στη Σουηδία ειναι πολυ μικρότεροι απο αλλα επαγγέλματα Που μπορούν να βρουν.
Ναι ειναι μια χαρα , αλλα όχι κάτι που κυνηγάνε σαν τρελοί .
Οι απόφοιτοι έχουν όντως επιλογές και το βασικότερο , δεν ειναι τοσοι πολλοι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Σίγουρα θα γίνουν και στην δευτεροβάθμια από την στιγμή που έγιναν δεκτές οι αιτήσεις από ένα σωρό ΠΕ ειδικότητες. Δεν νομίζω να καλυφθούν όλες από τους παλιούς καθώς οι περισσότεροι παλιοί έχουν κυρίως την προϋπηρεσία και το βασικό πτυχίο(και μάλιστα όχι πάντα τόσα χρόνια ώστε να πάρουν και τα 120 μόρια), σίγουρα κάποιοι νέοι που είναι ψηλά στους πίνακες λόγω πολλών πτυχίων κάπου θα χωθούνε, έστω και σε νησιά/χωρία.

Eίχα κάνει αίτηση για την πιο απομακρυσμένη περιοχή της χώρας και η υπάλληλος που καταχωρούσε τα στοιχεία μου γέλασε. Μου λέει, επειδή είσαι νέος, χωρίς μόρια προϋπηρεσίας είναι μάλλον απίθανο και δεν είχε άδικο. :crazy:
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
μαλιστα ευχαριστω.οι αιτησεις δηλαδη γινονται καθε χρονο φεβρουαριο??γτ ειδα οτι φεβρουαριο γραφει αυτο το pdf.επισης αυτη η παιδαγωγικη επαρκεια που γραφει τι ειναι??ξερω αρκετα παιδια που το ειχανε κανει θεμα και μαλιστα παροτι αποφασιστηκε να λαμβανουν μαζι με το πτυχιο και πιστοποιητικο παιδαγωγικης επαρκειας δεν το ελαβαν!τι γινεται?δεν μπορουν να κανουν καν αιτηση??και επισης υπαρχει καποιο ποσοστο που παιρνουν καθε χρονο??

Αν διαβάσεις με προσοχή το pdf όπως επίσης και αυτό https://www.minedu.gov.gr/ekpaideut...tou-anotatou-symvouliou-epilogis-prosopikoy-6 θα βρεις τις απαντήσεις που θέλεις.
Για την παιδαγωγική επάρκεια εκτός από αυτά που αναφέρονται στα παραπάνω, έχει γίνει συζήτηση και εδώ https://www.ischool.gr/threads/Παιδαγωγική-και-διδακτική-επάρκεια.167333/#post-4490828
Ο αριθμός προσλήψεων κάθε χρόνου δεν είναι σταθερός. Εξαρτάται από τα κενά που υπάρχουν και από το κονδύλι που έχει προβλεφθεί να διατεθεί για τον συγκεκριμένο λόγο.
Οι αναπληρωτές καθηγητές θα προσλαμβάνονται πλέον από τον ίδιο πίνακα του ΑΣΕΠ.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Eίχα κάνει αίτηση για την πιο απομακρυσμένη περιοχή της χώρας και η υπάλληλος που καταχωρούσε τα στοιχεία μου γέλασε. Μου λέει, επειδή είσαι νέος, χωρίς μόρια προϋπηρεσίας είναι μάλλον απίθανο και δεν είχε άδικο. :crazy:
Ναι άμα κατέθεσες ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό και 2 γλώσσες φυσικά δεν θα έχεις πιθανότητες να περάσεις 5+ χρόνια προϋπηρεσίας. Εγώ είπα για πολλά πτυχία. Πχ μεταπτυχιακό + διδακτορικό σε μόρια = 6 χρόνια προϋπηρεσίας + γλώσσες κτλ να δούμε η κύρα Σούλα που τόσα χρόνια τρέχει αναπληρώτρια και δεν είχε ασχοληθεί με τίποτα άλλο παρά το βασικό πτυχίο και ένα lower, πως μπορεί να τα χτυπήσει. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά αυτό είναι το νόημα του ΑΣΕΠ, όποιος βγάλει τα περισσότερα, το πως θα τα βγάλει είναι άλλη κουβέντα.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Ναι άμα κατέθεσες ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό και 2 γλώσσες φυσικά δεν θα έχεις πιθανότητες να περάσεις 5+ χρόνια προϋπηρεσίας. Εγώ είπα για πολλά πτυχία. Πχ μεταπτυχιακό + διδακτορικό σε μόρια = 6 χρόνια προϋπηρεσίας + γλώσσες κτλ να δούμε η κύρα Σούλα που τόσα χρόνια τρέχει αναπληρώτρια και δεν είχε ασχοληθεί με τίποτα άλλο παρά το βασικό πτυχίο και ένα lower, πως μπορεί να τα χτυπήσει. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά αυτό είναι το νόημα του ΑΣΕΠ, όποιος βγάλει τα περισσότερα, το πως θα τα βγάλει είναι άλλη κουβέντα.
Το πιο στενάχωρο είναι ότι θα έχεις κάνει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σπουδές και πάλι σπουδές, θα έχεις τέλεια εκπαιδευτική κατάρτιση και στην τελική θα τρέχεις από το ένα μέρος στο άλλο για να παίρνςις το μήνα 850-900 ευρώ για δουλειά κάποιους μήνες το χρόνο, θα υποβάλλεις κάθε χρόνο πάλι αιτήσεις κλπ + όπου πας θα πρέπει να πληρώνεις ενοίκιο (αν υποθέσουμε ότι φεύγεις από το σπίτι σου) και άλλα πολλά... Κρίμα πολύ κρίμα για τους ανθρώπους αυτής της χώρας.

Προσωπικά δεν θα το έκανα αυτό το πράγμα στον εαυτό μου, θα αναζητούσα κάτι καλύτερο.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Το πιο στενάχωρο είναι ότι θα έχεις κάνει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σπουδές και πάλι σπουδές, θα έχεις τέλεια εκπαιδευτική κατάρτιση και στην τελική θα τρέχεις από το ένα μέρος στο άλλο για να παίρνςις το μήνα 850-900 ευρώ για δουλειά κάποιους μήνες το χρόνο, θα υποβάλλεις κάθε χρόνο πάλι αιτήσεις κλπ + όπου πας θα πρέπει να πληρώνεις ενοίκιο (αν υποθέσουμε ότι φεύγεις από το σπίτι σου) και άλλα πολλά... Κρίμα πολύ κρίμα για τους ανθρώπους αυτής της χώρας.

Προσωπικά δεν θα το έκανα αυτό το πράγμα στον εαυτό μου, θα αναζητούσα κάτι καλύτερο.
Ότι είναι κρίμα, είναι. Και πιο πολύ το γεγονός πως και να θέλει ένας νέος άνθρωπος να διδάξει το έχουν κάνει σχεδόν αδύνατον. Χρειάζεται να βγάλεις ένα κάρο σπουδές και να συναγωνιστείς με ανθρώπους που έχουν με το ζόρι τα βασικά απλά γιατί έχουν κάποια προϋπηρεσία. Απλά είναι η λογική της μονιμότητας. Άμα γίνεις μόνιμος θα έρθεις και στην περιοχή σου κάποια στιγμή και θα έχεις τα πλεονεκτήματα(και μειονεκτήματα) ενός καθηγητή του δημοσίου.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Και το θέμα είναι ότι για να αποκτήσεις όλα αυτά τα πτυχία απαιτείται χρόνος πολύς, στα 30 σου να τα έχεις αποκτήσει αν τα τελειώνεις στην ώρα τους, μέχρι τότε πώς βιοπορίζεσαι; Μόνο σπουδές θα κάνεις;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Το πιο στενάχωρο είναι ότι θα έχεις κάνει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σπουδές και πάλι σπουδές, θα έχεις τέλεια εκπαιδευτική κατάρτιση και στην τελική θα τρέχεις από το ένα μέρος στο άλλο για να παίρνςις το μήνα 850-900 ευρώ για δουλειά κάποιους μήνες το χρόνο, θα υποβάλλεις κάθε χρόνο πάλι αιτήσεις κλπ + όπου πας θα πρέπει να πληρώνεις ενοίκιο (αν υποθέσουμε ότι φεύγεις από το σπίτι σου) και άλλα πολλά... Κρίμα πολύ κρίμα για τους ανθρώπους αυτής της χώρας.

Eίναι πραγματικά αξιολύπητοι οι άνθρωποι αυτοί σε τι φάση μπαίνουν με σπατάλη κανονικού εργασιακού βίου και αξιολύπητη η χώρα σε επίπεδο λογικής. Το θεσμικό επιτελείο της χώρας αντιθέτως βολεύεται με αυτή την ασαφή μοριοδότηση και την πτυχιολαγνεία καθώς κινείται η αγορά διπλωματικών εργασιών, οι πολιτικάντηδες των νομών που προωθούν τους δικούς τους, τα φροντιστήρια από ξένες γλώσσες μέχρι τεχνικές υποβολής αιτήσεων, σεμινάρια διδασκαλίας σε φώκιες με voucher τσιτσί από την περιφέρεια, κλπ. Έτσι δεν μένει κανείς παραπονεμένος και άνεργος. Θέλει μεγάλη τέχνη να είσαι πολιτικός απατεώνας και να ποδηγετείς έναν λαό κοιμισμένο. Σε κανονικές χώρες δημιουργούν δουλειές με απόδοση ΦΠΑ και στην Ελλάδα στριμωχνόμαστε για 7 μόρια. Αηδία και μόνο...

Προσωπικά δεν θα το έκανα αυτό το πράγμα στον εαυτό μου, θα αναζητούσα κάτι καλύτερο.

Nα είμαστε φίλε μου λίγο ρεαλιστές. Οι περισσότεροι σε αυτό το φόρουμ μιας και δεν έχουν περάσει ούτε απέξω από κάποια ΠΥΣΔΕ, αλλά θεωρούν πολύ συνηθισμένο το γεγονός για 2-3 ξένες γλώσσες, ή διδακτορικό δίπλωμα. Από τη στιγμή που ξέρω ότι η πλειονότητα έχει κάποιο Lower μόνο και παρατημένη τη γλώσσα. Οι πτυχιούχοι που έχουν κάποια ανώτερη πιστοποίηση γλώσσας συνήθως είναι από θεωρητικές επιστήμες επειδή το συνδύασαν με την φιλολογία και την ευρύτερη γλωσσομάθεια. Στις θετικές επιστήμες ή στις περισσότερες τεχνολογικές επιστήμες (και πρώην ΤΕΙ) σπάνια θα βρεις καλή γλωσσομάθεια.

Το δε διδακτορικό δίπλωμα αν είναι τόσο δεδομένο με βάζει σε ανήθικες και άσχημες σκέψεις για τον τρόπο λήψης του. Στο εξωτερικό είχαμε άπειρες συζητήσεις με τους καθηγητές για να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε διδακτορικό και υπό ποιες προϋποθέσεις αξίζει ένα τέτοιο ακαδημαϊκό δίπλωμα. Η συζήτηση ξεκίνησε: "δεν ψάχνουμε στη Google για να βρούμε υπόδειγμα". Όσες φορές έτυχε να επισκεφτώ φίλους στο Μαθηματικό Πατρών που κάθονταν σε κάποιο εργαστήριο του Τμήματος, λόγω διδακτορικού κάνοντας έρευνα σε ποιο καφέ στην Πάτρα έχει το καλύτερο φρέντο καπουτσίνο, έψαχναν συνέχεια για αναδημοσιευμένες εργασίες και υποδείγματα. Κάτι που είναι τελείως έξω από τη λογική των ξένων Πανεπιστημίων. Στην Ελλάδα μας, είναι όλα φυσιολογικά και εύκολα. Τελευταία βλέπω στο linkedin πολλούς Έλληνες με τίτλο Dr και απλά γελάω. Καλά κάνουν. Απλά όταν τους κάνεις μια επιστημονική ερώτηση, σε μπλοκάρουν. :crazy:
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Ναι άμα κατέθεσες ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό και 2 γλώσσες φυσικά δεν θα έχεις πιθανότητες να περάσεις 5+ χρόνια προϋπηρεσίας. Εγώ είπα για πολλά πτυχία. Πχ μεταπτυχιακό + διδακτορικό σε μόρια = 6 χρόνια προϋπηρεσίας + γλώσσες κτλ να δούμε η κύρα Σούλα που τόσα χρόνια τρέχει αναπληρώτρια και δεν είχε ασχοληθεί με τίποτα άλλο παρά το βασικό πτυχίο και ένα lower, πως μπορεί να τα χτυπήσει. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά αυτό είναι το νόημα του ΑΣΕΠ, όποιος βγάλει τα περισσότερα, το πως θα τα βγάλει είναι άλλη κουβέντα.


Η κυρία Σούλα όμως στο μεταξύ πολλές φορές κανει (πολλα) παιδιά.
Οι τελευταίοι μαλιστα που διορίστηκαν ηταν ακριβώς επειδή έγιναν πολύτεκνοι.
Γενικά το να συλλέγεις πτυχία με την πιθανότητα να γίνει κάποτε ΑΣΕΠ δε στέκει.
Αλλο να ξερεις συγκεκριμένα και να γνωρίζεις οτι όντως εχεις πιθανότητες.
Πχ γνωρίζω δυο περιπτώσεις για ειδική αγωγή , κοντά στα 30 που κάθισαν όντως ενα χρονο περισυ κι επέρναν πτυχία.(Ειχαν ήδη πτυχίο παιδαγωγικού και μεταπτυχιακού ειδικης αγωγής).Ε φέτος θα διοριστούν.
Τωρα για την δευτεροβάθμια καλύτερα να βρεις να κάνεις κατι αλλο με τη ζωη σου παρά να κυνηγάς πτυχία τα οποία και κοστίζουν και σε αφήνουν προσκολλημένο στο ιδιο αντικείμενο.
Το αναφερω αυτό γιατι περα απο γλώσσες κτλ ,οτιδήποτε αλλο έχεις σε μεταπτυχιακό πρεπει να ειναι σχετικο με τον πρώτο πτυχίο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Επίσης και ένα μεταπτυχιακό δεν είναι εύκολο στην απόκτησή του. Τι πίνετε ορισμένοι σε αυτό το φόρουμ; :mastigio Παίδες, στην Αυστρία παίζει να ήμουν ο μόνος που ορκίστηκε σε διάρκεια 2 ακαδημαϊκών ετών και μάτωσα κυριολεκτικά για να το πάρω το δίπλωμα. Λίγο να είχα λοξοδρομήσει με φοιτητική ζωή, ταξιδάκια στη Βιέννη και Μόναχο για σαββατοκύριακο καφέ, ακόμη θα ήμουν φοιτητής. Σκεφτείτε ότι γύρισα στην Ελλάδα αδυνατισμένος και κουρασμένος επειδή κάθε χρόνο από την πίεση των σπουδών καθημερινά δεν μου έμενε χρόνος για κανονικό φαγητό και ύπνο. Για 3-4 μήνες κοιμόμουν 4 ώρες ημερησίως μόνο. Έπρεπε να συντηρώ και νοικοκυριό (πλύσιμο ρούχων, βραδινό μαγείρεμα, λογαριασμούς, βλάβες, κλπ). Οι υπόλοιποι Αυστριακοί, ντόπιοι κιόλας, απλά ατόνησαν. Κάνουν σπουδές με έμφαση στα χόμπι όσο βαρεθούν. Ελάχιστοι είναι συνειδητοποιημένοι και εκεί. Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ αλλά αναγκάζομαι γιατί λέγονται πολλές ανακρίβειες εδώ μέσα όπως και με τις πανελλήνιες.
 

ksnuwanda

Νεοφερμένος

Η ksnuwanda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Ναι άμα κατέθεσες ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό και 2 γλώσσες φυσικά δεν θα έχεις πιθανότητες να περάσεις 5+ χρόνια προϋπηρεσίας. Εγώ είπα για πολλά πτυχία. Πχ μεταπτυχιακό + διδακτορικό σε μόρια = 6 χρόνια προϋπηρεσίας + γλώσσες κτλ να δούμε η κύρα Σούλα που τόσα χρόνια τρέχει αναπληρώτρια και δεν είχε ασχοληθεί με τίποτα άλλο παρά το βασικό πτυχίο και ένα lower, πως μπορεί να τα χτυπήσει. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά αυτό είναι το νόημα του ΑΣΕΠ, όποιος βγάλει τα περισσότερα, το πως θα τα βγάλει είναι άλλη κουβέντα.
Ναι, μονο που η κυρια Σουλα που τρεχει τοσα χρονια αναπληρωτρια εχει περισσοτερη πειρα στην εκπαιδευση και μεγαλυτερη επαφη με την μαθητικη ταξη απ οση εχει ενας που σπουδαζει συνεχως κι εχει να δει το φως του ηλιου απο τοτε που τελειωσε το σχολειο.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Η κυρία Σούλα όμως στο μεταξύ πολλές φορές κανει (πολλα) παιδιά.
Οι τελευταίοι μαλιστα που διορίστηκαν ηταν ακριβώς επειδή έγιναν πολύτεκνοι.
Γενικά το να συλλέγεις πτυχία με την πιθανότητα να γίνει κάποτε ΑΣΕΠ δε στέκει.
Αλλο να ξερεις συγκεκριμένα και να γνωρίζεις οτι όντως εχεις πιθανότητες.
Πχ γνωρίζω δυο περιπτώσεις για ειδική αγωγή , κοντά στα 30 που κάθισαν όντως ενα χρονο περισυ κι επέρναν πτυχία.(Ειχαν ήδη πτυχίο παιδαγωγικού και μεταπτυχιακού ειδικης αγωγής).Ε φέτος θα διοριστούν.
Τωρα για την δευτεροβάθμια καλύτερα να βρεις να κάνεις κατι αλλο με τη ζωη σου παρά να κυνηγάς πτυχία τα οποία και κοστίζουν και σε αφήνουν προσκολλημένο στο ιδιο αντικείμενο.
Το αναφερω αυτό γιατι περα απο γλώσσες κτλ ,οτιδήποτε αλλο έχεις σε μεταπτυχιακό πρεπει να ειναι σχετικο με τον πρώτο πτυχίο.

Φυσικά και δεν στέκει απλά λέω ότι υπάρχει αυτή η διαφορά συνήθως. Οι νέοι απόφοιτοι έχουν πιο πολλά πτυχία (και αυτό όχι μόνο για να μπουν στο δημόσιο αλλά γιατί γενικά όσο περνάνε τα χρόνια ακόμα και το διδακτορικό θα καταλήξει να φαίνεται ως υποχρεωτική εκπαίδευση έτσι όπως θα το κάνουν οι περισσότεροι) ενώ οι παλιοί έχουν συνήθως προϋπηρεσία αλλά ελάχιστα προσόντα. Υπάρχουν τρύπες που μπορείς να τους προσπεράσεις, αυτό εννοώ.
Επίσης και ένα μεταπτυχιακό δεν είναι εύκολο στην απόκτησή του. Τι πίνετε ορισμένοι σε αυτό το φόρουμ;
Δεν έχει σημασία αν είναι εύκολο ή δύσκολο, αλλά ότι σε 1,5 - 2 χρόνια το έχεις και βγάζεις σε μόρια όσα θα έβγαζε κάποιος με 2 χρόνια προϋπηρεσίας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναι, μονο που η κυρια Σουλα που τρεχει τοσα χρονια αναπληρωτρια εχει περισσοτερη πειρα στην εκπαιδευση και μεγαλυτερη επαφη με την μαθητικη ταξη απ οση εχει ενας που σπουδαζει συνεχως κι εχει να δει το φως του ηλιου απο τοτε που τελειωσε το σχολειο.
Σίγουρα οι εμπειρίες από μια αληθινή τάξη είναι σημαντικές και καλά κάνουν και μετράνε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνει απαραίτητα σωστά την δουλειά . Στην πρακτική, καθηγήτρια των γαλλικών με χρόνια πείρα, καταλάβαινε αμέσως ποιος κατάλαβε και ποιος όχι, ήξερε το βιβλίο απ' έξω, αλλά οι μέθοδοί της ήταν συνήθως αρχαίοι... τους έβαζε να αντιγράφουν στο τετράδιο όλο το κείμενο του βιβλίου και η απάντησή της για την αδιαφορία των μαθητών ήταν "εε τι να κάνουμε δεν είναι όλοι για όλα τα μαθήματα". Γιατί να μην δίνεται η ευκαιρία σε νέους ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με την επιστήμη πέρα των βασικών; Η πείρα θα έρθει και θα κουμπώσει με τις γνώσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
... και στην τελική θα τρέχεις από το ένα μέρος στο άλλο για να παίρνςις το μήνα 850-900 ευρώ για δουλειά κάποιους μήνες το χρόνο, θα υποβάλλεις κάθε χρόνο πάλι αιτήσεις κλπ + όπου πας θα πρέπει να πληρώνεις ενοίκιο (αν υποθέσουμε ότι φεύγεις από το σπίτι σου) και άλλα πολλά...

Αυτό το τρέξιμο που λες για τους εκπαιδευτικούς ισχύει τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια (με μικρές εξαιρέσεις)!
Πάντα έψαχναν τις πιο δυσπρόσιτες περιοχές που έδιναν τα περισσότερα μόρια και ξενιτεύονταν μέχρι να μπορέσουν να επιστρέψουν κοντά στον τόπο κατοικίας τους.
Και ασφαλώς ποτέ δεν τους έφταναν τα χρήματα που έπαιρναν (νοίκι, φως, νερό, τηλέφωνο, θέρμανση, διατροφή, ταξίδια κτλ).
Και καλά αν κάποιος ήταν ελεύθερος υποχρεώσεων, τσόνταραν λίγο και όσοι γονείς είχαν τη δυνατότητα και κάπως τα κουτσοκατάφερνε.
Το δράμα ήταν όταν ήταν παντρεμένος με παιδιά που αντί ν΄αυξηθεί το οικογενειακό εισόδημα λόγω του διορισμού του αντιθέτως μειωνόταν αφού όχι μόνο εξανεμιζόταν ο μισθός του προκειμένου να μπορέσει να ζήσει αλλά χρειαζόταν να τραβήξει και χρήματα που σε άλλη περίπτωση θα είχαν διατεθεί για τα παιδιά του!
Και όλες αυτές οι θυσίες για την ώρα που επιτέλους θα είχε συγκεντρώσει τα μόρια για να μπορέσει να επανασυνδεθεί με την οικογένειά του.
Και όμως τις έκαναν αυτές τις θυσίες επειδή ήξεραν ότι θα ζορίζονταν για λίγα χρόνια και μετά θα ησύχαζε το κεφάλι τους δια παντός αφού θα έπαιρναν βρέξει-χιονίσει τον σίγουρο μισθό τους μέχρι να βγουν στη σύνταξη.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top