giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Nα σου προτείνω και εγώ μερικές ενδιαφέρουσες κατ εμέ;
-Σεμφε
-Χημικό
-Βιοχημείας&Βιοτεχνολογίας
-Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Όλα εκτός του τελευταίου έχει διεξόδους τόσο σε εκπαίδευση όσο και σε άλλα πράγματα
Το τελευταιο δεν αξίζει καν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
ps ετοιμαζόμουν να σου στείλω ΠΜ για κάτι που θέλω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Το τελευταιο δεν αξίζει καν...
Πληροφορικη ΑΣΟΕΕ λεμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Πληροφορικη ΑΣΟΕΕ λεμε
Έτσι.
Γιατί;
ps ετοιμαζόμουν να σου στείλω ΠΜ για κάτι που θέλω
Γιατί ειναι λίγο περιττό πτυχίο. Πρώτον, δεν ειναι CS Department όπως του ΑΠΘ, του Καποδιστριακού, της ΑΣΟΕΕ ή του Π.Κρήτης. Και δεύτερον, εφαρμόζει την Πληροφορική σε τι; Κάθε επαγγελματίας πλεον μαθαινει να εφαρμόζει την πληροφορικη στη δουλειά του, δεν χρειαζεται πληροφορικό εφαρμογών...Χωρίς να είμαι απόλυτος. Απλως ειμαι της άποψης οτι αν καποιος θελει ν'ασχοληθει με πληροφορική καλυτερα να το κανει αμιγώς από ένα τμήμα CS. Κι εντάξει, κι εμεις μεχρι πριν 15 χρονια εφαρμοσμένη ημασταν αλλά από τότε εχουμε αλλαξει ριζικά όνομα, προγραμμα σπουδών και μέλη ΔΕΠ, οπότε δεν υπάρχει συσχετισμός πλέον με το παλιό πτυχίο. Εκτός του ότι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δεν ειναι κι ό,τι καλύτερο γενικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Έτσι.
Γιατί ειναι λίγο περιττό πτυχίο. Πρώτον, δεν ειναι CS Department όπως του ΑΠΘ, του Καποδιστριακού, της ΑΣΟΕΕ ή του Π.Κρήτης. Και δεύτερον, εφαρμόζει την Πληροφορική σε τι; Κάθε επαγγελματίας πλεον μαθαινει να εφαρμόζει την πληροφορικη στη δουλειά του, δεν χρειαζεται πληροφορικό εφαρμογών...Χωρίς να είμαι απόλυτος. Απλως ειμαι της άποψης οτι αν καποιος θελει ν'ασχοληθει με πληροφορική καλυτερα να το κανει αμιγώς από ένα τμήμα CS. Κι εντάξει, κι εμεις μεχρι πριν 15 χρονια εφαρμοσμένη ημασταν αλλά από τότε εχουμε αλλαξει ριζικά όνομα, προγραμμα σπουδών και μέλη ΔΕΠ, οπότε δεν υπάρχει συσχετισμός πλέον με το παλιό πτυχίο. Εκτός του ότι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δεν ειναι κι ό,τι καλύτερο γενικά...
Από ποια άποψη;:what: Εννοώ οργάνωση μαθήματα;κτλ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas_osfp
Νεοφερμένος
:what:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!w@Nn4
Πολύ δραστήριο μέλος
εγώ λέω να πάω τεχνολογική για φυσικός, από την άλλη έχω ρίξει τόσο διάβασμα στα φιλολογική που λυπάμαι τις ώρες που αφιέρωσα!Καμιά ιδέα?
:what:
Καλύτερα τεχνολογική, εφόσον πας για φυσικός. Κι εξάλλου, ο χρόνος που διέθεσες στα φιλολογικά δεν έχει καμία σχέση. Είναι ανάλογα τι σ'αρέσει κι όχι πού διαβάζεις πολύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gewrgia_D
Νεοφερμένος
Γι'αυτό όλοι απορούν με μένα, που τα καταφέρνω τόσο καλά στην Έκθεση και στη Φυσική γράφω 13 και 15!!!
Τελικά σε ποιά κατεύθυνση να πάω; Έχω καταμπερδευτεί. Όλοι με λένε πως έχω μαθηματικό μυαλό, αλλά πως γίνεται αυτό το μυαλό να μη τίθεται σε λειτουργία όταν πρέπει να λύσει μια αναθεματισμένη άσκηση Φυσικής; Θέλω πολύ να είμαι καλή και στα πρακτικά μαθήματα, ειδικά στη Φυσική επειδή ο καθηγητής μου φαίνεται να με συμπαθεί και προσπαθεί να με βοηθήσει, όμως δε τα καταφέρνω ενώ ξέρω ότι μπορώ και διαβάζω! Τι να κάνω;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas_osfp
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
THERISTIS
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Για μένα στη Β δεν έπρεπε να υπάρχει η τεχνολογική γιατί είναι χωρίς νόημα και στο κάτω κάτω η μόνη διαφορά από τη θετική είναι αντί για χημεία η τεχνολογία επικοινωνιών που είναι μια βλακεία και μισή. Η γνώμη μου είναι στη Β όσοι δεν θέλουν θεωρητική να πηγαίνουν θετική και στη Γ να αλλάζουν. Έτσι και αλλιως η τεχνολογική στη Β έχει καταντήσει χάλι. Στο σχολείο μου έχουμε 2 τμήματα θετική και 1 τεχνολογική και εκεί ο απουσιολόγος είχε βαθμό από την Α 13 και οι καθηγητές μας λένε ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.
Speak for yourself θετικέ-ανώτερε.Γιατί και συ δε θα ξές προγραμματισμό αν μπεις σε κανένα πολυτεχνείο ή σε καμιά πληροφορική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Για μένα στη Β δεν έπρεπε να υπάρχει η τεχνολογική γιατί είναι χωρίς νόημα και στο κάτω κάτω η μόνη διαφορά από τη θετική είναι αντί για χημεία η τεχνολογία επικοινωνιών που είναι μια βλακεία και μισή. Η γνώμη μου είναι στη Β όσοι δεν θέλουν θεωρητική να πηγαίνουν θετική και στη Γ να αλλάζουν. Έτσι και αλλιως η τεχνολογική στη Β έχει καταντήσει χάλι. Στο σχολείο μου έχουμε 2 τμήματα θετική και 1 τεχνολογική και εκεί ο απουσιολόγος είχε βαθμό από την Α 13 και οι καθηγητές μας λένε ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.
.
.
.
Ναι, ας παει ενα παιδι θετικη για να εχει καλο επιπεδο και ενα παραπανω μαθημα που θελει διαβασμα. Ας ζοριζεται μια χρονια παραπανω, εστω και ελαχιστα.
Εγω δηλαδη που ειμαι και τις 2 χρονιες τεχνολογικη ειμαι απο τους ηλιθιους;
Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
Δεν εννοεί αυτό.Εγώ πιστεύω πως θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός,δηλαδή οι θετικοί να μην μπορούν μα περάσουν σε πλεροφορικές και οι τεχνολογικοί να μην περνάνε σε χημικά-βιολογικά.Επίσης πιστευω πως οι τεχνολογικοί θα έπρεπε να είχαν πλεονέκτημα για το 5ο πεδίο.
Ηδη εχουν ενα τεραστιο πλεονεκτημα που λεγεται μαθηματικα γενικης και αλλο ενα που λεγεται ΑΟΘ.
edit
Σορρυ για τον επιθετικο τονο, αλλα ελεος πια. Πιανετε την κατασταση που επικρατει στο σχολειο σας και σε 2-3 γνωστα σε σας, και το κανετε γενικευση. Εμεις μια χαρα μαθημα καναμε, και η τεχνολογια επικοινωνιων περα απο ευκολο μαθημα, ειναι και αρκετα ενδιαφερον οσον αφορα την ιστορια της εξελιξης στις τεχνολογιες επικοινωνιας.
Αν καποιος θελει να παει θετικη στην τριτη, ας πηγαινει απο τη δευτερα. Αλλιως δεν βρισκω νοημα στο να αλλαζει καποιος θετικη->τεχνολογικη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
:no1::no1::no1:.
.
.
Ναι, ας παει ενα παιδι θετικη για να εχει καλο επιπεδο και ενα παραπανω μαθημα που θελει διαβασμα. Ας ζοριζεται μια χρονια παραπανω, εστω και ελαχιστα.
Εγω δηλαδη που ειμαι και τις 2 χρονιες τεχνολογικη ειμαι απο τους ηλιθιους;
Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Kι αυτο είναι καλό;Εγώ το βρίσκω άδικο.Ένα σχολείο που στιγματίζει την τεχνολογική και ωθεί τους μαθητές της β λυκείου στη θετική,στη συνέχεια τους φέρνει σε μειονεκτική θέση,διδάσκοντας ΑΕΠΠ σε συγκεκριμένους μαθητές.Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.