Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Έχουμε αντίθετες απόψεις, απλά.Ρε Θεοδωρα, εχεις ακουσει κατι που λεγεται αναπροσαρμογη προφορικου βαθμου;;; Ειναι ενα πραγματακι που εξασφαλιζει οτι θα παρεις ο,τι αξιζεις!
Την άποψη μου την έχω πει, αν βάλεις σε όλους 20 χάνεται τελείως το νόημα ύπαρξης του σχολείου. Ας μετατραπεί σε καφετέρια, τουλάχιστον έτσι το βλέπω. Αν θες να τα πας άριστα να διαβάσεις, ok θα τύχουν φορές που δε θα προλάβεις να κάνει ασκήσεις, να διαβάσεις κτλ αλλά όχι να είσαι αδιάφορος και να πάρεις 20 για να προσαρμοστεί ο βαθμός σου.
Αυτά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Είπα ότι δεν θα συνεχίσω στο θέμα, αλλά το μήνυμα σου με στεναχώρησε. Δεν είχα σκοπό να σε θίξω και με συγχωρείς. (Ίσως ο τρόπος μου είναι λίγο απότομος). Δεν αμφισβητώ τους λόγους που έχεις την άποψη σου. Όμως, από όσο έχω διαπιστώσει, αυτή είναι γενικά η νοοτροπία των φροντιστηριακών. Για τους σχολικούς καθηγητές, έχεις δίκιο, μαλλον δεν ήμουν σαφής. Προφανώς και η γνώμη ενός δεν είναι αρκετή. Εδώ όμως έχω ακούσει τη γνώμη πολλών και γιαυτό με εξέπληξε η άποψη που γράφτηκε εδώ.Δια, Θεωρω αστοχο τον χαρακτηρισμο σου, οτι λεω οσα λεω επειδη ειμαι φροντιστης. Ξερεις, δεν μπορεις να τσουβαλιαζεις ανθρωπους. Λες π.χ. οτι θελεις την αποψη ενος καθηγητη του σχολειου. Μπορεις αραγε να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο μια αποψη ενος δημοσιου καθηγητη; Οχι φυσικα!
Καλο ταξιδι, οπως και να'χει
Καλές διακοπές και σε σένα (αν δεν πήγες ήδη).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evagreek
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γενικά θα δεις ότι είναι ελαστικοί οπότε αν τους δώσεις μια άριστη εικόνα θεωρώ περιττό να τους ζητήσεις να σου βάλουν 20 γιατί προφανώς θα σου βάλουν. Τώρα αυτό που λες για το ''κακό μάτι'' εξαρτάται από τους καθηγητές σου.ερωτηση...αν πιασεις τον καθηγητη απο την αρχη της χρονιας..η πριν τα τετραμηνα..να δωσει βαθμους..και εφοσον του εχεις δωσει αριστη!εικονα..και συμμετοχη και γραπτα ανω του 18..και του ζητησεις να σε βαλει 20 επειδη εχεις δυνατοτητες και θα γραψεις καλα!!θα σε παρει με στραβο ματι?τι λετε?δε γινεται να περιμενω τους καθηγητες του σχολειου να με τσακιζσουν οπως εκαναν περισυ!!(περισυ ημουν β..)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xrisa_kar
Νεοφερμένος
Δίνουν ελπίδες στο μαθητή...
Είναι επίσης ξεφτίλα να έχεις 20 στο τετράμηνο και να γράφεις στις πανελλήνιες κάτω από 15...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μην ξεχνάς ότι στις πανελλήνιες παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κι οσο αφορα τους καθηγητες που σκεφτονται τους μαθητες που κινδυνευουν να μεινουν, προτεινω τα εξης:
Να κανουν απο μονοι τους το σχολειο πιο ενδιαφερον και χρησιμο και να μην περιμενουν κανενα υπουργικο διαταγμα και καμια ακαδημαϊκη ερευνα που να υποδεικνυει πως θα γινεται καλυτερο μαθημα (αυτοι οι "ερευνητες" αναθεμα με αν ξερουν τι συμβαινει στις σχολικες ταξεις), ετσι ωστε να μην χρειαζονται φροντιστηρια (οποτε ο παραγοντας κουραση ελλατωνεται). Αν δεν τα καταφερουν με αυτο, ας παραιτηθουν, μαζι με το υπολοιπο 90% των σημερινων καθηγητων, για να ερθουν καινουριοι μπας και αλλαξει κατι προς το πιο ενδιαφερον (αρα ο παραγοντας "δεν με ενδιαφερει" φευγει). Και τελος, οσοι απο τους μαθητες δεν ειναι διατεθημενοι να προσπαθησουν εστω και στο ελαχιστο να παρουν κατι απο ενα σχολειο που με δεδομενα τα παραπανω, θα ειναι ενδιαφερον, χρησιμο και θα νοιαζεται για αυτους, ας φυγουν και αυτοι, ετσι ωστε να μην επικραττει η εικονα των μαντραχαλαδων που δεν ξερουν καν γιατι ερχονται στο σχολειο. Ετσι θα σχηματιστει ενα σχολειο με μαθητες και καθηγητες προθυμους για προσπαθεια και ετοιμους να δεχτουν τις συνεπειες οποιασδηποτε πραξης τους. Αλλιως θα χρειαζεται στους αιωνες των αιωνων να συμβαινει αυτο που συμβαινει τωρα, να βαθμολογουν δηλαδη οι καθηγητες αβερτα με εικοσαρια για να "βοηθησουν" τους μαθητες, τους οποιους δεν καταφεραν με οποιονδηποτε τροπο να τους πεισουν να δωσουν βαση στο μαθημα τους.
Επισης, οι βαθμοι υπαρχουν για να αξιολογουν αντικειμενικα την επιδοση του μαθητη και ΟΧΙ για να τον βοηθουν να περασει την ταξη. Πρωτα απο ολα υπαρχουν για να ξερει ο καθενας τι κανει και τι δεν κανει καλα. Αρα λοιπον, βαθμολογωντας χωρις κριση και χαριζοντας ετσι εικοσαρια, ο βασικος αυτος σκοπος την βαθμολογησης καταργειται και τοτε ειτε καταργειται και η βαθμολογια γενικως, ειτε προσπαθουν οι καθηγητες να τη φερουν παλι στα πλαισια της αξιοκρατιας...
Ακομα, οι καθηγητες που υποστηριζουν το "20 σε ολους" θεωρω οτι δεν θα επρεπε και να τιμωρησουν καποιον που εχει σκονακι λεγοντας μετα "αυτο που κανεις δε σε βοηθα" ή "στις πανελληνιες δεν θα εχει σκονακια", αφου στην ουσια κι αυτοι το ιδιο κανουν...
Συγχωρεστε με αν σε καποια σημεια βγηκα εκτος θεματος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Madia
Νεοφερμένος
Παρ' ολο που το θεμα δεν με παιρνει (τωρα θα παω β λυκειου :ρ), πιστευω οτι δεν θα επρεπε να παιρνουν ολοι 20 στο ετσι. Μετα θελουμε να μιλαμε και για αξιοκρατεια...
Κι οσο αφορα τους καθηγητες που σκεφτονται τους μαθητες που κινδυνευουν να μεινουν, προτεινω τα εξης:
Να κανουν απο μονοι τους το σχολειο πιο ενδιαφερον και χρησιμο και να μην περιμενουν κανενα υπουργικο διαταγμα και καμια ακαδημαϊκη ερευνα που να υποδεικνυει πως θα γινεται καλυτερο μαθημα (αυτοι οι "ερευνητες" αναθεμα με αν ξερουν τι συμβαινει στις σχολικες ταξεις), ετσι ωστε να μην χρειαζονται φροντιστηρια (οποτε ο παραγοντας κουραση ελλατωνεται). Αν δεν τα καταφερουν με αυτο, ας παραιτηθουν, μαζι με το υπολοιπο 90% των σημερινων καθηγητων, για να ερθουν καινουριοι μπας και αλλαξει κατι προς το πιο ενδιαφερον (αρα ο παραγοντας "δεν με ενδιαφερει" φευγει). Και τελος, οσοι απο τους μαθητες δεν ειναι διατεθημενοι να προσπαθησουν εστω και στο ελαχιστο να παρουν κατι απο ενα σχολειο που με δεδομενα τα παραπανω, θα ειναι ενδιαφερον, χρησιμο και θα νοιαζεται για αυτους, ας φυγουν και αυτοι, ετσι ωστε να μην επικραττει η εικονα των μαντραχαλαδων που δεν ξερουν καν γιατι ερχονται στο σχολειο. Ετσι θα σχηματιστει ενα σχολειο με μαθητες και καθηγητες προθυμους για προσπαθεια και ετοιμους να δεχτουν τις συνεπειες οποιασδηποτε πραξης τους. Αλλιως θα χρειαζεται στους αιωνες των αιωνων να συμβαινει αυτο που συμβαινει τωρα, να βαθμολογουν δηλαδη οι καθηγητες αβερτα με εικοσαρια για να "βοηθησουν" τους μαθητες, τους οποιους δεν καταφεραν με οποιονδηποτε τροπο να τους πεισουν να δωσουν βαση στο μαθημα τους.
Επισης, οι βαθμοι υπαρχουν για να αξιολογουν αντικειμενικα την επιδοση του μαθητη και ΟΧΙ για να τον βοηθουν να περασει την ταξη. Πρωτα απο ολα υπαρχουν για να ξερει ο καθενας τι κανει και τι δεν κανει καλα. Αρα λοιπον, βαθμολογωντας χωρις κριση και χαριζοντας ετσι εικοσαρια, ο βασικος αυτος σκοπος την βαθμολογησης καταργειται και τοτε ειτε καταργειται και η βαθμολογια γενικως, ειτε προσπαθουν οι καθηγητες να τη φερουν παλι στα πλαισια της αξιοκρατιας...
Ακομα, οι καθηγητες που υποστηριζουν το "20 σε ολους" θεωρω οτι δεν θα επρεπε και να τιμωρησουν καποιον που εχει σκονακι λεγοντας μετα "αυτο που κανεις δε σε βοηθα" ή "στις πανελληνιες δεν θα εχει σκονακια", αφου στην ουσια κι αυτοι το ιδιο κανουν...
Συγχωρεστε με αν σε καποια σημεια βγηκα εκτος θεματος
Αυτό που λες για την πρωτοβουλία των καθηγητών, είναι ανέφικτο. Υπάρχουν πάρα πολλοί καθηγητές οι οποίοι θα ήθελαν να πάρουν τέτοιες όμορφες πρωτοβουλίες ώστε να κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον, μαθητοκεντρικό κλπ αλλά μην ξεχνάς ότι έχουν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να βγάλουν έναν τεράστιο όγκο ύλης, πράγμα που αναγκαστικά οδηγεί σε ένα γρήγορο πασάλλειμμα, μη αφήνοντας περιθώρια για δημιουργικές και διαθεματικές δραστηριότητες. Το πρόβλημα βρίσκεται στη ρίζα του συστήματος, και όχι στην έλλειψη διάθεσης για βελτίωση από μέρους των καθηγητών. Οι καθηγητές δεν είναι οι ρυθμιστές του συστήματος, είναι εργαζόμενοι και αναγκάζονται να υπακούν.
Πιστεύω πρέπει να αναζητήσεις πιο βαθιά τη βάση του προβλήματος. Η αλήθεια είναι πως πάντα ως μαθητές τα βάζαμε με τους καθηγητές μας, αλλά τελικά είναι σαν να σε πυροβολούν και να τα βάζεις με το πιστόλι, και όχι μ' αυτόν που τραβάει τη σκανδάλη...
Και κάτι τελευταίο σχετικά με τους βαθμούς. Δεν νομίζω πως είναι κάτι τόσο σοβαρό ώστε να μιλάς για πτώση της αξιοκρατίας... Έτσι κι αλλιώς, ο βαθμός είναι κάτι το εντελώς περιττό, κατά τη γνώμη μου. Απλώς σε βάζει σε διαδικασία ανταγωνισμού με τον συμμαθητή σου. Αλλά ακόμη κι αν δεχτώ την ύπαρξη της αξιολόγησης με αυτόν τον τρόπο, δεν νομίζω πως κάποιος έχει λόγο να τον πειράξει αν ο βαθμός του άλλου είναι ψηλότερος, κι ας μην το αξίζει. Υποτίθεται πως ο βαθμός είναι για να δείξει σε σένα τον ίδιο κάτι πάλι για σένα τον ίδιο! Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με τον διπλανό σου... Τώρα αν σε πειράζει να σου βάλει ο καθηγητής παραπάνω... τι να πω! Κι εκεί, βέβαια, μπορείς να πας να παραπονεθείς!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Η παθογένεια έχει ριζώσει για τα καλά παντού: κρατικισμός και κομματισμός ===> οδηγούν σε απουσία λήψης πρωτοβουλιών, νέων ιδεών,...κτλ. Όλοι βολεμένοι στον κομματικό μικρόκοσμό τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τι εννοείς με το αναλυτικό πρόγραμμα;Το πρόβλημα όπως σωστά προανέφερε η Madia, δεν οφείλεται στους καθηγητές. Αυτοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι που "κινούνται" με έντολές κάποιων αναλυτικών προγραμμάτων και σχολικών ("κομματικών") συμβούλων. Ας ανατρέξουμε στην αίτια του προβλήματος με το όνομα Αναλυτικό Πρόγραμμα. Τοσες συζητήσεις έχω δει στην τηλεόραση αλλά και έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ, στις εφημερίδες,...κτλ για θέματα της μέσης εκπαίδευσης αλλά πουθενά κανείς δεν αναφέρει το αναλυτικό πρόγραμμα. Μέχρι και οι συνδικαλιστές των εκπαιδευτικών στις "διαδηλώσεις" μόνο για μισθούς, συντάξεις, αδιόριστους, συμβασιούχους,...κ.α. π_π_ριές μιλάνε. Το πως θα βελτιωθεί η δημόσια "δωρεάν" εκπαίδευση δυστυχώς δεν θα αποτελεί θέμα συνδικαλιστικών συνελεύσεων της ΟΛΜΕ ή άλλων κοινωνικών εταίρων συναφών με την παιδεία. Όλοι μας δουλεύουν αγρίως...Το δημόσιο σχολείο δυστυχώς, λειτουργεί με βάση μικροκομματικά συμφέροντα...
Η παθογένεια έχει ριζώσει για τα καλά παντού: κρατικισμός και κομματισμός ===> οδηγούν σε απουσία λήψης πρωτοβουλιών, νέων ιδεών,...κτλ. Όλοι βολεμένοι στον κομματικό μικρόκοσμό τους.
Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι καθηγητές έχουν τέτοιες εντολές όπως να βάζουν 20!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitraKaran
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Madia
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγώ πιστεύω πως ο καθηγητής πρέπει να βαθμολογήσει ανάλογα μα το τι θέλει ο μαθητής. Πχ, να ρωτήσει τους μαθητές πώς θέλουν να βαθμολογηθούν ο καθένας (σύμφωνα με αυτό που αξίζουν ή απλώς ένα 20 ανεξαρτήτως επιδόσεων) και να πράξει αναλόγως.
Αυτο μπορει να λειτουργει με εσενα αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχουν και φαντασμενα ατομα που νομιζουν οτι καποια πραγματα τα κανουν καλυτερα απο ο,τι στην πραγματικοτητα και καποια συγκρατημενα ατομα που πιστευουν οτι καποια πραγματα τα κανουν χειροτερα απο ο,τι στην πραγματικοτητα. Εξαλλου, τον εαυτο σου τον βαθμολογεις καθημερινα και συνεχως αν θελεις.
Αυτό που λες για την πρωτοβουλία των καθηγητών, είναι ανέφικτο. Υπάρχουν πάρα πολλοί καθηγητές οι οποίοι θα ήθελαν να πάρουν τέτοιες όμορφες πρωτοβουλίες ώστε να κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον, μαθητοκεντρικό κλπ αλλά μην ξεχνάς ότι έχουν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να βγάλουν έναν τεράστιο όγκο ύλης, πράγμα που αναγκαστικά οδηγεί σε ένα γρήγορο πασάλλειμμα, μη αφήνοντας περιθώρια για δημιουργικές και διαθεματικές δραστηριότητες. Το πρόβλημα βρίσκεται στη ρίζα του συστήματος, και όχι στην έλλειψη διάθεσης για βελτίωση από μέρους των καθηγητών. Οι καθηγητές δεν είναι οι ρυθμιστές του συστήματος, είναι εργαζόμενοι και αναγκάζονται να υπακούν.
Αν ο καθενας υπακουε τις οδηγιες του υπουργειου περα απο το οτι το μαθημα δεν θα διεφερε ειτε εισαι εβρο, ειτε εισαι κωλονακι, ειτε εισαι χανια, ειτε εισαι γερμανια (σε ελληνικο σχολειο)... Εχω μιλησει με καθηγητες που ασχολουνται με τα εκπαιδευτικα (οχι σε συνδικαλιστικο, αλλα σε ερευνητικο επιπεδο) και μου εχουν πει οτι οι οδηγιες δεν γινεται να ακολουηθουν κατα γραμμα, ειναι ανεφικτο κατι τετοιο. Αν ηταν ο καθε καθηγητης να αξιλογειται αναλογα με τις εκπαιδευτικες θεωριες που επικραττουν αυτη τη στιγμη τοτε ολοι οι εκπαιδευτικοι θα επρεπε να τρεχουν στα δικαστηρια τωρα (ως κατηγορουμενοι). Με λιγα λογια οι οδηγιες ειναι ακομα πιο ανεφικτες.
Επισης, να σου θυμισω οτι υπαρχουν τρια ειδη αλλαγης:
-Ειτε αλλαζεις εσυ, αλλαζει ο διπλα, αλλαζει ο παραδιπλα και αλλαζει ολο το σκηνικο τελικα.
-Ειτε αλλαζει το σκηνικο κι εσυ μετα προσπαθεις να προσαρμοστεις οπως οπως.
-Ειτε αλλαζεις εσυ ο ιδιος, προσπαθωντας να αλλαξεις ταυτοχρονα και το σκηνικο γυρω σου.
Αυτο που εσυ περιγραφεις μιλωντας για υπακοη στις οδηγιες αποτελει το δευτερο ειδος, το οποιο στην ακραια ( ; ) μορφη του απανταται π.χ. στη μεταπολιτευση. Χουντα δεν ειχαμε αλλα οι χαφιεδες και οι ΕΣΑτζιδες κυκλοφορουσαν ελευθεροι. Οπως και να γινει το συστημα αν δεν αλλαξουν οι εκπαιδευτικοι απο μονοι τους δεν καταφερνεται τιποτε.
(Εγω στη συγκεκριμενη περιπτωση προτιμω την τριτη μορφη)
Πιστεύω πρέπει να αναζητήσεις πιο βαθιά τη βάση του προβλήματος. Η αλήθεια είναι πως πάντα ως μαθητές τα βάζαμε με τους καθηγητές μας, αλλά τελικά είναι σαν να σε πυροβολούν και να τα βάζεις με το πιστόλι, και όχι μ' αυτόν που τραβάει τη σκανδάλη...
Περα απο το οτι σε αυτο απανταω εν μερη και παραπανω, σου λεω οτι αν στο φορουμ γραφανε και υπουργοι, τοτε πρωτα σε αυτους θα ασκουνταν κριτικη. Αλλα πού τετοια τυχη...
Και κάτι τελευταίο σχετικά με τους βαθμούς. Δεν νομίζω πως είναι κάτι τόσο σοβαρό ώστε να μιλάς για πτώση της αξιοκρατίας... Έτσι κι αλλιώς, ο βαθμός είναι κάτι το εντελώς περιττό, κατά τη γνώμη μου. Απλώς σε βάζει σε διαδικασία ανταγωνισμού με τον συμμαθητή σου. Αλλά ακόμη κι αν δεχτώ την ύπαρξη της αξιολόγησης με αυτόν τον τρόπο, δεν νομίζω πως κάποιος έχει λόγο να τον πειράξει αν ο βαθμός του άλλου είναι ψηλότερος, κι ας μην το αξίζει. Υποτίθεται πως ο βαθμός είναι για να δείξει σε σένα τον ίδιο κάτι πάλι για σένα τον ίδιο! Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με τον διπλανό σου... Τώρα αν σε πειράζει να σου βάλει ο καθηγητής παραπάνω... τι να πω! Κι εκεί, βέβαια, μπορείς να πας να παραπονεθείς!!!
Ισως αυτο να σε διαφωτισει σχετικα με το πως φανταζομαι την αξιολογηση μαθητων:
Επισης, οι βαθμοι υπαρχουν για να αξιολογουν αντικειμενικα την επιδοση του μαθητη και ΟΧΙ για να τον βοηθουν να περασει την ταξη. Πρωτα απο ολα υπαρχουν για να ξερει ο καθενας τι κανει και τι δεν κανει καλα. Αρα λοιπον, βαθμολογωντας χωρις κριση και χαριζοντας ετσι εικοσαρια, ο βασικος αυτος σκοπος την βαθμολογησης καταργειται και τοτε ειτε καταργειται και η βαθμολογια γενικως, ειτε προσπαθουν οι καθηγητες να τη φερουν παλι στα πλαισια της αξιοκρατιας...
Δεν νομιζω να εδωσα δικαιωμα πουθενα να σχηματιστει η αποψη οτι την βλεπω σαν κατι που εξυπηρετει συμπλεγματα βαθμοθηριας ή σαν τροπο προβολης και ανταγωνισμου με τον διπλανο.
Και επισης αν με γνωριζες προσωπικα θα ηξερες οτι η βαθμολογια δεν μετραει και τοσο πολυ για εμενα.
Πιστεύω πρέπει να αναζητήσεις πιο βαθιά τη βάση του προβλήματος. Η αλήθεια είναι πως πάντα ως μαθητές τα βάζαμε με τους καθηγητές μας, αλλά τελικά είναι σαν να σε πυροβολούν και να τα βάζεις με το πιστόλι, και όχι μ' αυτόν που τραβάει τη σκανδάλη...
Φυσικα και ο καθενας μας θα πρεπει να τα βαζει με το υπουργειο, αλλα δεν βλεπω κανεναν να το κανει αυτο. Οι μαθητες κανουν καταληψεις και ζητανε (τις περισσοτερες φορες) ανουσια πραγματα, ενω οι "συνδικαλιστες" εχουν αιτηματα σχεδον αποκλειστικα οικονομικα (θα αναφερθω παρακατω σε αυτο).
Επισης, στην ελλαδα δεν υπαρχει καποιος τυπος με πιστολι, ουτε αφθονια σε σφαιρες. Μια σφεντονα σπασμενη εχουμε που πεταει φακες και φασολια απο μονη της και αυτος που ειναι να τη χειριζεται την εχει ξεχασει...
nPb, ο ρόλος των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών είναι ακριβώς αυτός, να υπερασπίζονται τα διακαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν πρόκειται για π_π_ριές! Και επιπλέον, η ικανοποίηση των αιτημάτων των εκπαιδευτικών που προανέφερες βελτιώνει ταυτόχρονα και τις συνθήκες για τους μαθητές, αφού, επί παραδείγματι, μεταξύ αυτών είναι και η πρόσληψη περισσότερων καθηγητών. Εγώ φοιτώ στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και τις περισσότερες χρονιές οι προσλήψεις καθηγητών μουσικών οργάνων καθυστερούσαν ως και μετά την αλλαγή του χρόνου!!! Δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο το να τελειώνει και το 2ο τρίμηνο και ακόμη να υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν κάνει ούτε ένα μάθημα σε κάποιο όργανο... Ένα ακόμη αίτημα αφορά π.χ. την συνταξιοδότηση, η οποία πλέον φαντάζει άπιαστο όνειρο... Σκέφτεσαι να υπάρχουν ακόμη και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση καθηγητές 60-70 χρονών;;; Αυτό είναι καταστροφικό και για τους καθηγητές, αλλά και για τους μαθητές. Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι ο αγώνας καθηγητών - μαθητών είναι κοινός, καθώς οι ευνοϊκές μεταρρυθμίσεις για τον έναν, ωφελούν και τις 2 μεριές.
Δεν εχω δει μεχρι τωρα καποια σοβαρη συνδικαλιστικη κινηση η οποια να αναφερεται και στους μαθητες. Ουτε καν στους καθηγητες σαν τετοιους δεν αναφερεται παρα μονο σε αυτους σαν απλους "δημοσιους υπαλληλους", εφοσον τα αιτηματα ειναι οικονομικα στη συντριπτικοτατη πλειοψηφια των περιπτωσεων και οχι εκπαιδευτικα.
Και μην ξεχνας οτι στα συνδικατα πλεον κυριαρχουν τα κομματοσκυλα που αργοτερα ενσωματωνονται σε καποιο κομμα, την ιδια ωρα που υποτιθεται οτι οι συνδικαλιστες υπαρχουν για να πηγαινουν κοντρα στα συμφεροντα (τα κομματα δλδ).
Στο σχολειο σου υπηρχε καποιος καθηγητης που να παραπονεθηκε εντονα για την ελλειψη σε καθηγητες μουσικων οργανων; Αν ναι, τοτε ειστε πολυ τυχεροι που εχετε στο σχολειο σας μια "λαμπρη εξαιρεση". Τοσα χρονια τα σχολεια μοιαζουν με φυλακες και ψυχιατρεια και κανενας καθηγητης δεν παραπονεθηκε. Παρ' ολα αυτα ομως για τους μισθους γινονται μαθε μηνα κινησεις. Δεν λεμε να μην ασχολουνται με το οικονομικο, αλλα λεμε να ασχοληθουν ΚΑΙ με το εκπαιδευτικο, κατι που φυσικα δεν γινεται.
Οσο και να το θελουμε μαθητες-καθηγητες δεν "μαχονται" στις ιδιες γραμμες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
@ Theodora: υπάρχει μια κοινή γραμμή στην μέση εκπαίδευση από το πως θα διδαχτεί η ύλη (αναλυτικό πρόγραμμα), πως θα διορθωθούν τα γραπτά μέχρι και πως θα βαθμολογηθούν οι μαθητές. Η κοινή γραμμή συντονίζεται από το κομματικό καρκίνωμα ΟΛΜΕ και τις άλλες συνομοσπονδίες (π.χ. Μαθηματικές Εταιρίες,...κτλ) αλλά και από μαστερούχους τομεάρχες του Υπουργείου Παιδείας...οι οποίοι δεν έχουν πατήσει το πόδι τους ούτε ένα λεπτό σε μια σχολική αίθουσα εν ώρα μαθήματος και οι οποίοι απλά χαράσουν επιχειρησιακά μοντέλα στην δημόσια εκπαίδευση ερήμην (π.χ. διαδραστικοί πίνακες) χωρίς να έχουν εξεταστεί αρχικά, όλες οι παράμετροι του μοντέλου (π.χ. εφικτή υλοποιησιμότητα, απόσβεση, διδακτικό στόχο,..κτλ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ανάλογα με το κάθε εξεταζόμενο μάθημα δίνονται και οι εκάστοτε οδηγίες προκειμένου να έχουν όλοι οι καθηγητές έναν κοινό άξονα-πορεία ώστε η βαθμολόγηση να είναι όσο το δυνατό πιο αντικειμενική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Οκ όλα αυτά που μου λες. Οι εκπρόσωποι όμως της εκάστοτε ΟΛΜΕ δεν αναφέρουν πουθενά ότι οι μαθητές στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα θα παίρνουν 20. (Αυτό διαπραγματεύεται και το θέμα)
Ανάλογα με το κάθε εξεταζόμενο μάθημα δίνονται και οι εκάστοτε οδηγίες προκειμένου να έχουν όλοι οι καθηγητές έναν κοινό άξονα-πορεία ώστε η βαθμολόγηση να είναι όσο το δυνατό πιο αντικειμενική.
Aφού όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμοί του σχολείου στην μέση εκπαίδευση είναι καθαρά εικονικοί. Ξέρουμε επίσης ότι το απολυτήριο λυκείου είναι καθαρά ένα άχρηστο χαρτί που χρησιμεύει μόνο για να διοριστείς στον ΟΤΕ ωριμίσθιος συμβασιούχος τηλεφωνητής,...κτλ (τώρα νομίζω καταργήθηκε και αυτή η δυνατότητα). Η κατάληξη σε αυτήν την κατεύθυνση, δηλ., των εικονικών 20ριών, προέκυψε ύστερα από τις συνδικαλιστικές επιρροές με τον τίτλο "παιδαγωγικά σεμινάρια" στην πορεία της μέσης εκπαίδευσης. Σκοπός ήταν να υποβαθμιστεί τελείως η σημασία και ο ρόλος του δημοσίου σχολείου, για να ενισχυθεί ο φορολογικά επικερδής κλάδος της παραπαιδείας. Η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα, όπως διαφαίνεται τα τελευταία χρόνια αποτελεί έναν τενεκέ σκατά και έναν "οικονομικό" πονοκέφαλο για την Ελληνική πολιτική ηγεσία, αν κρίνουμε από την υπάρχουσα 30χρονη μεταπολιτευτική πελατειακή αντιμετώπιση, προεκλογικές εξαγγελίες, αόρατα κονδύλια, μαύρες τρύπες, λογική Αρσένη (μαζική παιδεία στα μέτρα μας χωρίς ποιότητα)...κτλ. Η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι μια ωρολογιακή βόμβα που κάποια στιγμή θα σκάσει, αφού κανείς δεν μπορεί να απενεργοποιήσει τον μηχανισμό δηλ., να εξαφανίσει τα υπάρχοντα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα που διορίζουν τον Υπουργό Παιδείας (και την κουστωδία του) αλλά και όλη την Κυβέρνηση. Μόνο περιστασιακές και ξεκάρφωτες "μεταρρυθμίσεις" γίνονται ανά 2 χρόνια στα χαρτιά που απλά αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη και να βουλώνουν τα στόματα κάποιων "πατέρων" της εκπαίδευση (π.χ. Βερέμης, Μπαμπινιώτης,...κ.α. φυτεμένων που ασκούν επιρροές στο κοινωνικό σύνολο). Μην ξεχνάμε ότι με την εκπαίδευση μπορείς να ελέγξεις έναν λαό. Σαν πρώην μαθητής, έχω το ίδιο παράπανο με τον Αμπελοφιλόσοφο. Όλες οι κοινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών μόνο για τους μισθούς, τις πλασματικές υπερωρίες και τις συντάξεις. Καμία διαδήλωση για την βελτίωση της ποιότητας της υπηρεσίας της εκπαίδευσης. Από την στιγμή όπου και η εκπαίδευση είναι ένα τμήμα του προγράμματος ενός κόμματος και όχι υπεράνω κομματικής λογικής...μην περιμένετε να υπάρχει βαθμολογική αξιοκρατία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Madia
Νεοφερμένος
nPb: Η Διαμαντοπούλου είπε θα αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα αυστηρά στους 30. Συνεπώς, ούτε ο καθηγητής μπορεί να κάνει το μάθημα, ούτε τα παιδιά να το παρακολουθήσουν. Κοινό συμφέρον η δημιουργία περισσότερων τμημάτων. Περισσότερα τμήματα = περισσότεροι καθηγητές. Επομένως η πρόσληψη καθηγητών συμφέρει και τον εκπαιδευτικό. Να πού μπορούν να συγκλίνουν καθηγητές - μαθητές, για παράδειγμα.Αυτο μπορει να λειτουργει με εσενα αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχουν και φαντασμενα ατομα που νομιζουν οτι καποια πραγματα τα κανουν καλυτερα απο ο,τι στην πραγματικοτητα και καποια συγκρατημενα ατομα που πιστευουν οτι καποια πραγματα τα κανουν χειροτερα απο ο,τι στην πραγματικοτητα. Εξαλλου, τον εαυτο σου τον βαθμολογεις καθημερινα και συνεχως αν θελεις.
Αν ο καθενας υπακουε τις οδηγιες του υπουργειου περα απο το οτι το μαθημα δεν θα διεφερε ειτε εισαι εβρο, ειτε εισαι κωλονακι, ειτε εισαι χανια, ειτε εισαι γερμανια (σε ελληνικο σχολειο)... Εχω μιλησει με καθηγητες που ασχολουνται με τα εκπαιδευτικα (οχι σε συνδικαλιστικο, αλλα σε ερευνητικο επιπεδο) και μου εχουν πει οτι οι οδηγιες δεν γινεται να ακολουηθουν κατα γραμμα, ειναι ανεφικτο κατι τετοιο. Αν ηταν ο καθε καθηγητης να αξιλογειται αναλογα με τις εκπαιδευτικες θεωριες που επικραττουν αυτη τη στιγμη τοτε ολοι οι εκπαιδευτικοι θα επρεπε να τρεχουν στα δικαστηρια τωρα (ως κατηγορουμενοι). Με λιγα λογια οι οδηγιες ειναι ακομα πιο ανεφικτες.
Επισης, να σου θυμισω οτι υπαρχουν τρια ειδη αλλαγης:
-Ειτε αλλαζεις εσυ, αλλαζει ο διπλα, αλλαζει ο παραδιπλα και αλλαζει ολο το σκηνικο τελικα.
-Ειτε αλλαζει το σκηνικο κι εσυ μετα προσπαθεις να προσαρμοστεις οπως οπως.
-Ειτε αλλαζεις εσυ ο ιδιος, προσπαθωντας να αλλαξεις ταυτοχρονα και το σκηνικο γυρω σου.
Αυτο που εσυ περιγραφεις μιλωντας για υπακοη στις οδηγιες αποτελει το δευτερο ειδος, το οποιο στην ακραια ( ; ) μορφη του απανταται π.χ. στη μεταπολιτευση. Χουντα δεν ειχαμε αλλα οι χαφιεδες και οι ΕΣΑτζιδες κυκλοφορουσαν ελευθεροι. Οπως και να γινει το συστημα αν δεν αλλαξουν οι εκπαιδευτικοι απο μονοι τους δεν καταφερνεται τιποτε.
(Εγω στη συγκεκριμενη περιπτωση προτιμω την τριτη μορφη)
Περα απο το οτι σε αυτο απανταω εν μερη και παραπανω, σου λεω οτι αν στο φορουμ γραφανε και υπουργοι, τοτε πρωτα σε αυτους θα ασκουνταν κριτικη. Αλλα πού τετοια τυχη...
Ισως αυτο να σε διαφωτισει σχετικα με το πως φανταζομαι την αξιολογηση μαθητων:
Δεν νομιζω να εδωσα δικαιωμα πουθενα να σχηματιστει η αποψη οτι την βλεπω σαν κατι που εξυπηρετει συμπλεγματα βαθμοθηριας ή σαν τροπο προβολης και ανταγωνισμου με τον διπλανο.
Και επισης αν με γνωριζες προσωπικα θα ηξερες οτι η βαθμολογια δεν μετραει και τοσο πολυ για εμενα.
Φυσικα και ο καθενας μας θα πρεπει να τα βαζει με το υπουργειο, αλλα δεν βλεπω κανεναν να το κανει αυτο. Οι μαθητες κανουν καταληψεις και ζητανε (τις περισσοτερες φορες) ανουσια πραγματα, ενω οι "συνδικαλιστες" εχουν αιτηματα σχεδον αποκλειστικα οικονομικα (θα αναφερθω παρακατω σε αυτο).
Επισης, στην ελλαδα δεν υπαρχει καποιος τυπος με πιστολι, ουτε αφθονια σε σφαιρες. Μια σφεντονα σπασμενη εχουμε που πεταει φακες και φασολια απο μονη της και αυτος που ειναι να τη χειριζεται την εχει ξεχασει...
Δεν εχω δει μεχρι τωρα καποια σοβαρη συνδικαλιστικη κινηση η οποια να αναφερεται και στους μαθητες. Ουτε καν στους καθηγητες σαν τετοιους δεν αναφερεται παρα μονο σε αυτους σαν απλους "δημοσιους υπαλληλους", εφοσον τα αιτηματα ειναι οικονομικα στη συντριπτικοτατη πλειοψηφια των περιπτωσεων και οχι εκπαιδευτικα.
Και μην ξεχνας οτι στα συνδικατα πλεον κυριαρχουν τα κομματοσκυλα που αργοτερα ενσωματωνονται σε καποιο κομμα, την ιδια ωρα που υποτιθεται οτι οι συνδικαλιστες υπαρχουν για να πηγαινουν κοντρα στα συμφεροντα (τα κομματα δλδ).
Στο σχολειο σου υπηρχε καποιος καθηγητης που να παραπονεθηκε εντονα για την ελλειψη σε καθηγητες μουσικων οργανων; Αν ναι, τοτε ειστε πολυ τυχεροι που εχετε στο σχολειο σας μια "λαμπρη εξαιρεση". Τοσα χρονια τα σχολεια μοιαζουν με φυλακες και ψυχιατρεια και κανενας καθηγητης δεν παραπονεθηκε. Παρ' ολα αυτα ομως για τους μισθους γινονται μαθε μηνα κινησεις. Δεν λεμε να μην ασχολουνται με το οικονομικο, αλλα λεμε να ασχοληθουν ΚΑΙ με το εκπαιδευτικο, κατι που φυσικα δεν γινεται.
Οσο και να το θελουμε μαθητες-καθηγητες δεν "μαχονται" στις ιδιες γραμμες...
Συμφωνώ στο ότι πλέον στον συνδικαλισμό μπαίνει η κομματικοποίηση, κι αυτό μπορεί όντως να αποβεί καταστροφικό γι' αυτόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
nPb: Η Διαμαντοπούλου είπε θα αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα αυστηρά στους 30. Συνεπώς, ούτε ο καθηγητής μπορεί να κάνει το μάθημα, ούτε τα παιδιά να το παρακολουθήσουν. Κοινό συμφέρον η δημιουργία περισσότερων τμημάτων. Περισσότερα τμήματα = περισσότεροι καθηγητές. Επομένως η πρόσληψη καθηγητών συμφέρει και τον εκπαιδευτικό. Να πού μπορούν να συγκλίνουν καθηγητές - μαθητές, για παράδειγμα.
Συμφωνώ στο ότι πλέον στον συνδικαλισμό μπαίνει η κομματικοποίηση, κι αυτό μπορεί όντως να αποβεί καταστροφικό γι' αυτόν.
Ναι ρεσυ, δεν λεμε οτι δεν μπορουν να υπαρξουν κοινα μετωπα. Λεμε οτι αυτα δεν υπαρχουν στο παρον. Και ουτε προκειται να δημιουργηθουν αν συνεχιστει η ιδια νοοτροπια απο ολους μας. Η κομματικοποιηση και η α-πολιτικοποιηση την εχουν κανει ηδη τη ζημια τους σε ατομικο και σε κοινωνικο επιπεδο και την κανουν συνεχως εδω και δεκαετιες (και οχι μονο στην παιδεια).
Οσο για τη διαμαντοπουλου... επαγγελματιας πολιτικαντισσα, νομαρχης απο τα 25 με τα παιδια της σε ιδιωτικο σχολειο. Δεν ειναι να περιμενουμε ασπρη μερα.
ΥΓ (ασχετο τελειως): Ωραιοι οι Ska-p
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
nPb: Η Διαμαντοπούλου είπε θα αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα αυστηρά στους 30...
Σήμερα είναι η Διαμαντοπούλου αύριο είναι η Σωτηροπούλου..και πάει λέγοντας. Κανένας υπουργός παιδείας δεν έκατσε πάνω από 2 χρόνια στην θέση του. Ξηλώθηκε λόγω ότι ο τενεκές με τα σκατά (δημόσια εκπαίδευση + παραπαιδεία) κόντευε να σπάσει από το παραγέμισμα ("πολιτικό κόστος" της εκάστοτε κυβέρνησης, αδυναμία υλοποίησης κομματικών υποσχέσεων στους ημέτερους,...κτλ) και να τους λερώσει όλους. Οι στόχοι ενός Υπουργού Παιδείας δεν είναι να βελτιώσει την δημόσια εκπαίδευση. Οι στόχοι είναι να εξασφαλίσει κυρίως αυτούς που τον "διόρισαν". Οι υποσχέσεις για μεταρρυθμίσεις είναι απλά ένα ξεροκόματο για τον αφελή λαό και απλά σπρώχνουν τον καιρό...μέχρι να έρθει ο επόμενος υπουργός για να ξηλώσει ότι έκανε ο προηγούμενος (ασχέτως αν ανήκουν στην ίδια κομματική παράταξη). Είμαστε από τις λίγες χώρες παγκοσμίως με ασαφή εκπαιδευτική πολιτική και ασταθές εκπαιδευτικό σύστημα. Τι ουσιαστική βελτίωση μπορεί να υπάρξει, όταν γίνονται κάθε δυο χρόνια γίνονται νέες μεταρρυθμίσεις στις νέες υπάρχουσες μεταρρυθμίσεις;
Έχω πάψει να πιστεύω ότι το σχολείο μπορεί να μάθει κάποιον γράμματα για πολλά χρόνια...Το σχολείο εξυπηρετεί καθαρά πελατειακούς στόχους και πολιτικές λογικές με δέκτες τους κακόμοιρους μαθητές που δεν φταίνε σε τίποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.