Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Εννοείται ότι όλοι πρέπει να πάρουν 20!
Μέσος όρος προφορικών: 20 - Γραπτά πανελληνίων: 0 - Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10 , ίσα να περάσει δηλαδή. ..
Μα είναι λάθος το ίδιο το σύστημα όταν για να πάρει απολυτήριο κάποιος πρέπει ντε και καλά να δώσει πανελλήνιες. Άρα και η λογική είναι λάθος αφού προσπαθεί να αντικρούσει ένα λάθος σύστημα!.... Επειδή το σύστημα είναι λάθος και θεωρεί ότι όλοι πρέπει να ακολουθήσουν κάποια κατεύθυνση και όλοι πρέπει να δώσουν πανελλήνιες, θα την πληρώσει ο μαθητής; Ε όχι εγώ δεν το επιτρέπω αυτό.
Όχι killbill. Διαφωνώ ριζικά. Είσαι εντελώς λάθος, πιο λάθος και από το σύστημα που κατηγορείς. Αν είχα καθηγητή που έκανε αυτά που λες, η εκτίμηση μου για αυτόν θα ήταν μηδέν.
Πρώτα-πρώτα αφού ξέρουν όλοι ότι θα τους βάλεις 20 θα σε είχαν γραμμένο. Και αυτό που λες ότι δεν θα το έλεγες από την αρχή δεν στέκει, γιατί όλοι μαθαίνουν τι έχεις κάνει την προηγούμενη χρονιά και αν δεν το ήξεραν θα το έβλεπαν στο τετράμηνο. Οι μαθητές που ενδιαφέρονται για το μάθημα για τις πανελλήνιες θα έβλεπαν την τέλεια αδικία σου σε βάρος τους και θα σε περιφρονούσαν. Αν π.χ. είχα καταξεσκιστεί να συμμετέχω στο μάθημα, να σηκώνομαι στον πίνακα, να λύνω ασκήσεις και για το σχολείο και μου είχες 20, αλλά 20 έβαζες και στον διπλανό μου που δεν ξέρει ούτε πρόσθεση, θα με απογοήτευες πάρα πολύ. Σκέψου το: σαν καθηγητής πρέπει να ενδιαφέρεσαι για όλα τα παιδιά με το σωστό τρόπο και όχι για να διορθώσεις όπως νομίζεις την κοινωνική αδικία, να φτύνεις αυτούς που αξίζουν κάτι.
Έπειτα: δεν τα λες σωστά. Δεν χρειάζεται 10 στα μαθηματικά για να περάσει. Χρειάζεται 9,5 στο γενικό μέσο όρο πανελλαδικών και ενδοσχολικών. Θα μπορούσες να κάνεις αυτό που μας είπε ότι κάνει ο φυσικός μου: Σε όσους αξίζουν από 17 και πάνω τους βάζει 20 και το πάει κλιμακωτά ώστε ο εντελώς αδιάφορος να έχει 12. (Εντάξει και αυτό δεν είναι εντελώς δίκαιο, αλλά είναι δεκτό). Οπότε ο αδιάφορος ας γράψει 4-5 στις πανελλήνιες, ας διαβάσει και λίγο στα ενδοσχολικά (να έχει κι εκεί 12-13 προφορικά) να γράψει 8-10 και πέρασε. Στο τέλος-τέλος αν κάποιος είναι τόσο ντούβος ας μην το πάρει το απολυτήριο. (Τι το κάναμε? σαν τις πίτσες, στις 3 η μία δώρο?). Ας ξαναδώσει την επόμενη χρονιά να το πάρει.
Λυπάμαι που είμαι σκληρός, αλλά έχω μάθει να λέω αυτό που πιστεύω και ας δυσαρεστώ τους άλλους. Όμως, επειδή ως τώρα είχα την εντύπωση ότι είσαι σωστό άτομο, έχω την ελπίδα ότι αυτά που έγραψες δεν τα πιστεύεις, αλλά ήθελες να δεις αντιδράσεις. Αν τα πιστεύεις όμως (και θέλεις να είσαι σωστός καθηγητής) νομίζω πρέπει να το ξανασκεφτείς το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Σιχουρα οχι διοτι για παραδειγμα δεν μπορεις να εξεισωνεις ενα μαθητη που διαβαζει προσπαθει και ειναι συνεπεις με εναν οποιος ναι μεν διαβαζει και πρωσπαθει αλλα η αποδοσει του ειναι πιο χαμηλη ασε που μπορει να παρουν και να μυαλα του αερα και να μην προσπαθησει περισσοτερο αυτη η τακτικη βαζω 20 και ξελασπωσα οδηγη σε αδιεξοδο για αλλους διοτι δεινει και ψευτηκες ελπιδες στους γονεις οι οποιοι ασε καποια αποτηχη του παιδιου τους θα καταρακοθουν εδω θα με πειτε οτι και αυτη που αξιζουν το 20 κατι παει στραβα και δεν γραφουν αλλα για σκευτητε το ποσοστο αυτο τον περιπτοσεων με αυτο που θα δημιουργηθει αν μπουν ολοι οι μαθητες στο ιδιο καζανι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
βασικα δεν θα επρεπε να μετρανε οι βαθμοι στισ πανελληνιες γιατι ο καθε βλακας βρισκει την ευκαιρια να κανει το απιχνιδι του κ να παρει πισω το αιαμ του για το γραψιμο που τρωει.για μενα σιγουρα δεν πρεπει να παρουν ολοι 20,γιατι αδικουνται οι καλοι.πρεπει απλα να βαζουν λιγο παραπανω,αλλα να μην πηγαινουμε κ στο αλλο ακρο.εγω εχασα μορια απο το βαθμο του σχολειου ασ πουμε κ στα 2 μαθηματα βαρυτητασ.δν ειναι αδικο ?κ ημουν αριστη μαθητρια,δεν ειναι οτι μου εκατσαν τα θεματα η κατι τετοιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Όχι killbill. Διαφωνώ ριζικά. Είσαι εντελώς λάθος ........
Πρώτα-πρώτα αφού ξέρουν όλοι ότι θα τους βάλεις 20 θα σε είχαν γραμμένο. Και αυτό που λες ότι δεν θα το έλεγες από την αρχή δεν στέκει, γιατί όλοι μαθαίνουν τι έχεις κάνει την προηγούμενη χρονιά και αν δεν το ήξεραν θα το έβλεπαν στο τετράμηνο.
Δεν διάβασες καλά τι έγραψα παραπάνω: Απαραίτητη προυπόθεση να πάρουν 20 είναι να μην με έχουν γραμμένο και να ενδιαφέρονται για το μάθημα. Σε πληροφορώ ότι τόσο καλό μάθημα πρώτη φορά κάνω στη ζωή μου. Ε, θέλει και κίνητρα!

Αν π.χ. είχα καταξεσκιστεί να συμμετέχω στο μάθημα, να σηκώνομαι στον πίνακα, να λύνω ασκήσεις και για το σχολείο και μου είχες 20, αλλά 20 έβαζες και στον διπλανό μου που δεν ξέρει ούτε πρόσθεση, θα με απογοήτευες πάρα πολύ.
Όχι γιατί να το δείς έτσι; Εγώ είμαι ξεκάθαρος και έχω πει στα παιδιά ότι κάποιοι θα πάρουν 20 και θα είναι υπερήφανοι για αυτό γιατί το αξίζουν, και κάποιοι που δεν το αξίζουν αλλά πρέπει να τους βοηθήσω να πάρουν απολυτήριο λόγω του κακού συστήματος. Δεν έχει νιώσει κανείς άσχημα από αυτούς που πραγματικά αξίζουν το 20, γιατί νιώθει υπερήφανος ότι το αξίζει ενώ ξέρει ότι ο άλλος το πήρε χαριστικά. Όλοι το έχουν αποδεχθεί! Εξάλλου στις πανελλήνιες θα δείξεις τι αξίζεις.

Έπειτα: δεν τα λες σωστά. Δεν χρειάζεται 10 στα μαθηματικά για να περάσει. Χρειάζεται 9,5 στο γενικό μέσο όρο πανελλαδικών και ενδοσχολικών.
Εντάξει για 0,5 κάνεις έτσι; Εντάξει δεν θα βάλω 20 αλλά 19.

Οπότε ο αδιάφορος ας γράψει 4-5 στις πανελλήνιες
Ανέκδοτο είναι αυτό; Μακάρι να έγραφε 5!! Μιλάμε για 0,1 στην καλύτερη περίπτωση.


ο εντελώς αδιάφορος να έχει 12. (Εντάξει και αυτό δεν είναι εντελώς δίκαιο, αλλά είναι δεκτό)
A όχι με συγχωρείς. Με την λογική σου ή ο καθένας θα πάρει αυτό που του αξίζει ή όχι! Από που και ως που 12?

Όμως, επειδή ως τώρα είχα την εντύπωση ότι είσαι σωστό άτομο, έχω την ελπίδα ότι αυτά που έγραψες δεν τα πιστεύεις, αλλά ήθελες να δεις αντιδράσεις. Αν τα πιστεύεις όμως (και θέλεις να είσαι σωστός καθηγητής) νομίζω πρέπει να το ξανασκεφτείς το θέμα.
Εξαρχής είπα ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνω, αλλά είναι μια κίνηση που με δεσμεύει λόγω του λάθους του συστήματος. Είπα επίσης ότι στην Α και Β Λυκείου το 8άρι πάει σύννεφο. Η Γ Λυκείου έχει πρόβλημα και πρέπει οι μαθητές στις επόμενες καταλήψεις να απαιτήσετε την αποδέσμευση τουλάχιστον του βαθμού του απολυτηρίου από τις πανελλήνιες αν όχι ολόκληρου του Λυκείου από αυτές, ώστε και ο καθηγητής να μπορεί να βάλει πραγματικούς βαθμούς.

Πάντως σκέφετεσαι πολύ σωστά και δίκαια! και εγώ όταν ήμουν μαθητής έτσι σκεφτόμουν. Αν γίνεις καθηγητής θα δεις ότι αλλάζει ο τρόπος σκέψης και λειτουργείς υπερ του μαθητή ειδικά στην Γ Λυκείου. Βέβαια υπάρχουν και οι παραδοσιακοί τιμωροί καθηγητές που αφήνουν στην ίδια τάξη 2 και 3 φορές κάποιον. Μετά από χρόνια στην εκπαίδευση καταλαβαίνεις και βλέπεις κάποια πράγματα διαφορετικά.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despoina_92

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Μα για να γραψει 0.1 σημαινει οτι δεν ανοιξε βιβλίο όλη τη χρονιά! Κι εσείς θα τον επιβραβευέσετε με το 20? Ακομη και στα μαθηματικα, όλοι γνωρίζουμε πως η θεωρία πιάνει 25 μορια..5 βαθμούς δηλαδή! Αν κάποιος δεν είναι τόσο αδιάφορος και αξίζει το 20 που του βάλατε θα μπορουσε να γραψει τουλάχιστον την απόδειξη και την ερώτηση θεωρίας..Το 4 δηλαδή ειναι βαθμός που εύκολα μπορείς να πιάσεις ακόμη κι αν μισείς τα μαθηματικά..Απλα λίγο ενδιαφέρον..Οποτε καταλαβαινετε πως δεν εχετε και τόσο δικιο για το δήθεν ενδιαφέρον αυτών των μαθητων..Και επιπλέον σκεφτείτε πως δεν αδικείτε μόνο τους καλούς μαθητές σας,αλλά και χιλιάδες άλλους άριστους μαθητές σε όλη την Ελλάδα..Συμφώνω με τα παιδιά παραπάνω πως αν σκεφτόταν έτσι ο δικός μου καθηγητής,δε θα τον εκτιμούσα και τόσο..Ηδη νιώθω αδικημένη επειδή έγραψα άριστα στα μαθηματικα και ο καθηγητής μου είχε βάλει βαθμό λιγότερο από όσο έγραψα.Αλλα βλέπω εδώ πως δεν είμαι η μόνη που το έπαθα.

Νομίζω πως ο τρόπος που έχετε επιλέξει για να διαμαρτυρηθείτε απέναντι στο άδικο και λανθασμένο σύστημα,δεν είναι και ο καταλληλότερος. Βρείτε εναν αλλο τρόπο που θα ευνοεί όλους τους μαθήτες και δε θα ''χαϊδεύει απλά τα αυτιά'' των αδιάφορων.Γιατί στην ουσία ,όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, όλο αυτό δεν ωφελεί κανέναν.Ούτε καν αυτούς..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

minouki

Νεοφερμένος

Η Μίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
αμφιβάλλω αν όντως αξίζει κανείς το 20 του σχολείου στην τρίτη λυκείου. Εγώ δεν έκανα ποτέ τις ασκήσεις που έβαζαν οι καθηγητές για το σπίτι γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ. Και όταν ήμουν μέσα στην τάξη άλλες μέρες παρακολουθούσα και άλλες δεν μπορούσα να κάθομαι καν στην καρέκλα. ήμουν από τις καλές μαθήτριες και οι καθηγητές μου έβαλαν παντού 20. μου έσπαγε τα νεύρα που και ο πιο αδιάφορος έπαιρνε καλούς βαθμούς αλλά σε καμία περίπτωση δεν ένιωθα ότι ήταν αδικία. αν ο άλλος είναι όντως αδιάφορος και δεν αξίζει πραγματικά τον βαθμό τότε δεν θα γράψει και στις πανελλήνιες. Αυτό είναι όλο. Και 20 να έχει στα προφορικά δεν τον βοηθάει σε κάτι.
Και πέρα από το γεγονός ότι το σχολείο το έχουμε λίγο πολύ γραμμένο όσον αφορά τα μαθήματα και το διάβασμα, ισχύει επίσης ότι οι καθηγητές πρέπει να βαθμολογούν τους μαθητές με βάση αυτά που οι ίδιοι διδάσκουν και όχι τις γνώσεις που έχει ο μαθητής από το φροντιστήριο. Και νομίζω ότι η πλειοψηφία των καθηγητών της Γ Λυκείου δεν κάνει σοβαρό μάθημα οπότε οι περισσότεροι μπορούν να γράψουν καλό βαθμό αν εξεταστούν πάνω σε αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
@ killbill

Νομίζω ότι θα πρέπει να σε προβληματίσουν οι γνώμες που γράφτηκαν εδώ και να σκεφτείς μήπως αυτό που κάνεις δεν είναι το σωστό. Στο κάτω-κάτω γιατί θα πρέπει να χαρίζεται σε όλους τόσο εύκολα το απολυτήριο? Δεν νομίζω ότι είσαι από αυτούς (όπως έγραψε η φίλη παραπάνω) που δεν κάνουν σοβαρό μάθημα στη Γ και άρα βάζουν σε όλους 20 για να ξεμπερδεύουν. Με όλο το θάρρος, πιστεύω (και όπως έχεις γράψει, το πιστεύεις κι εσύ) ότι οι καθηγητές πρέπει παίρνουν σοβαρά υπόψη τους τις γνώμες των μαθητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι πως αυτο το θεμα με εχει απασχολησει και στο παρελθον, στο blog μου, τοτε. Για να πω και εγω την αποψη μου:

Fact 1: Τα περισσοτερα παιδια, πανω στις 30 ωρες του σχολειου/εβδομαδα, εχουν επιπλεον καμια 15ρια ωρες φροντιστηριο, δηλαδη επιπλεον "μισο" σχολειο ακομη!

Fact 2: Τα περισσοτερα παιδια δινουν περισσοτερη σημασια στο φροντιστηριο, για διαφορους λογους [επειδη το πληρωνουν, επειδη ειναι πιο μπροστα στην υλη, και παει λεγοντας].

Fact 3: Ο προφορικος βαθμος που βαζει ο καθηγητης στο τετραμηνο αναπροσαρμοζεται αυτοματα στο τελος στο συν-πλην δυο του γραπτου.

Απο τα Facts 1 & 2, μπορει να προκυψει κατι καταστροφικο: Ο μαθητης ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ λιωνει στην κουραση, οποτε τις λιγοστες δυναμεις που του μενουν τις δινει στο φροντιστηριο [καμια φορα ουτε και σε αυτο]. Ειχα φετος μια μαθητρια, απο τις καλυτερες του τμηματος μου. Πραγματικα το κοριτσι τα επιανε ολα. Αλλα, δεν αντεχε την κουραση και τα εδινε ολα μονο σε μενα. Το αποτελεσμα ηταν ο καθηγητης του σχολειου να εχει μια εντελως στρεβλη εικονα για αυτην. Της εβαλε στο τετραμηνο, και η κοπελα αναγκαστηκε να μην δωσει ΑΟΘ πανελληνιως και να χασει ολοκληρο το 5ο πεδιο, ετσι, μεσα σε μια μερα.

Ειδικα για το Fact 2, εχω συναντησει μερικους καθηγητες του δημοσιου που ειναι μαλιστα ανταγωνιστικοι ως προς το φροντιστηριο, βαζοντας στην μεση τα παιδια. Ο συγκεκριμενος καθηγητης που εβαλε το 12αρι, γυρισε και ειπε στην μαθητρια μου "να πας να το βρεις απο το φροντιστηριο το εικοσαρι, αφου εκει παρακολουθεις". Και εγω ευχηθηκα να του καει το αυτοκινητο.

Ολη αυτη η συζητηση περι προφορικου, και για το κατα ποσον ανταμειβει τον καλο μαθητη κτλ, ειναι τοσο αστοχη, μιας και ολοι γνωριζουμε οτι ενα εικοσι μπορει ανετα να γινει πεντε, στο τελος. Δηλαδη, κοροιδευομαστε μεταξυ μας; Δηλαδη ο καθηγητης που βαζει τον βαθμο, πως μπορει να ειναι 100% σιγουρος οτι το παιδι θα γραψει κατω απο αυτο που του βαζει, δεδομενων των Facts 1&2; Και για να το παω και λιγο πιο μακρια, μπορει να ειναι σιγουρος ο καθηγητης για αυτο το πραγμα ακομη και για του χρονου ή του παραχρονου, αν το παιδι αποφασισει να ξαναδωσει; Γιατι να με κυνηγαει ενα 12αρι για 2 χρονια;

Και μερικα προσωπικα παραδειγματα, που ετυχαν σε μενα ως μαθητη:

Φυσικη γενικης, Β' Λυκειου [διναμε και τοτε πανελληνιες], α' εξαμηνο, βαθμος 17. Σε υλη 35 σελιδων. Με διαγωνισμα 19,8. Με διαγωνισμα στην κατευθυνση [και βαθμο τετραμηνου φυσικα] 20. Απο τον ιδιο ανθρωπο ολα αυτα. Οταν πηγα να ζητησω τον λογο, μου ειπε οτι μια φορα με σηκωσε στον πινακα και δεν ειπα την θεωρια παπαγαλια, και για αυτο μου εβαλε 17. Αν δεν ηταν η μανα μου διπλα μου, μαλλον θα απολυομουν απο αλλο λυκειο.

ΑΟΘ, α' εξαμηνο, με εικοσαρι στο διαγωνισμα, αμετρητη συμμετοχη στην ταξη [μαλλον καποιος φαινοταν οτι θα γινει οικονομολογος :Ρ], βαθμος 19. Οταν πηγα να ζητησω τον λογο μου ειπε "δεν σου φτανει που σας εβαλα και ευκολο διαγωνισμα να γραψετε ολοι, θελεις και εικοσι;". Στο β' εξαμηνο, συμπτωματικα την πετυχα στο γραφειο να βαζει βαθμους, ενω εγω ηθελα να δικαιολογησω καποιες απουσιες. Με ρωτησε αν θελω να μου βαλει εικοσι. Της ειπα να κανει ο,τι νομιζει, και αυτη ανοιξε και ειδε τους υπολοιπους βαθμους μου, που ηταν ολοι πανω απο 19 [στα πανελληνια]. "Αααα", μου λεει, "εσυ εισαι καλος". Τι να το κανω ομως οταν το διαπιστωνεις λιγο αργα βρε μαλακω;

Θελω να πω, οτι καθε καθηγητης, μπορει να κανει ενα λαθος, μια λαθος εκτιμηση, και να αδικησει καποιον. ΕΣΕΙΣ αν ησασταν καθηγητες, θα παιρνατε την ευθυνη να βαλετε εναν χαμηλο βαθμο σε καποιον, εναν βαθμο που θα τον ακολουθησει για 2 ακομη χρονια, την στιγμη που ξερετε οτι θα αναπροσαρμοστει σε σχεση με τον γραπτο; ΕΓΩ δεν θα το εκανα ΠΟΤΕ. Θα ξηγιομουν απο την αρχη, παιδια παρτε ολοι ενα 20 και πατε στην ευχη του Θεου να δωσετε πανελληνιες, και οποιος θελει ας παρακολουθησει. Καλυτερα να κρατησω εναν μαθητη στην παρακολουθηση με την διδασκαλια μου και οχι με τον εκβιασμο του βαθμου. Μιλαμε για μαθητες 17-18 χρονων, οχι 12.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Ο μαθητης ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ λιωνει στην κουραση, οποτε τις λιγοστες δυναμεις που του μενουν τις δινει στο φροντιστηριο [καμια φορα ουτε και σε αυτο]. Ειχα φετος μια μαθητρια, απο τις καλυτερες του τμηματος μου. Πραγματικα το κοριτσι τα επιανε ολα. Αλλα, δεν αντεχε την κουραση και τα εδινε ολα μονο σε μενα. Το αποτελεσμα ηταν ο καθηγητης του σχολειου να εχει μια εντελως στρεβλη εικονα για αυτην. Της εβαλε στο τετραμηνο, και η κοπελα αναγκαστηκε να μην δωσει ΑΟΘ πανελληνιως και να χασει ολοκληρο το 5ο πεδιο, ετσι, μεσα σε μια μερα.

ήδη τη χρονιά που μας πέρασε(β' λυκείου) ακολουθούσα ένα πραγματικά εξοντωτικό διάβασμα. [επί καθημερινής βάσεως(λόγω θεωρητικής κατεύθυνσης) είχα ένα 7ωρο στο σχολείο, μετά στο σπίτι ένα μισάωρο διάλειμμα για φαγητό και μετά διάβασμα για το φροντιστήριο που είχα το απόγευμα, το απόγευμα 3-4 ώρες μάθημα στο φροντ. και μετά στο σπίτι πάλι μέχρι τις 3, πολλές φορές, τα ξημερώματα διάβασμα για το σχολείο χωρίς κανένα άλλο διάλειμμα και δεν έλειψα σχεδόν ποτέ από το μάθημα(όλη τη χρονιά είχα συνολικά 12 απουσίες)]. ξέρω, λοιπόν, πολύ καλά τι θα πει να κοπιάζεις πραγματικα, όπως επίσης ξέρω ότι πράγματι είναι πολύ δύσκολο να ακολουθείς ένα τέτοιο πρόγραμμα.

ακόμα, έχω μάθει πως το σχολείο είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας. πρέπει να μάθεις να κοπιάζεις για να κατακτήσεις πράγματα και να διεκδικείς με όλο σου το είναι αυτά που θέλεις αρκεί να μην αδικείς τους άλλους. και με το να παίρνεις αναίμακτα τα 20ρια όταν θα βγεις έξω στη βιοπάλη η ζωή θα σου φαίνεται βουνό.

αυτό που θέλω να πω και θεωρώ σωστό και το έχω εφαρμόσει, είναι να μην αφήνω κανένα καθηγητή είτε στο φροντιστήριο είτε στο σχολείο να σχηματίσει στρεβλή εντύπωση για 'μένα. όλοι οι καθηγητές μου ανεξαιρέτως περιμένουν από 'μένα να γράψω στις πανελλήνιες από 19 και πάνω(χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάει κάτι στραβά). αν δε δείξεις εσύ τι πραγματικά αξίζεις, ο καθηγητής δεν είναι ούτε μάντης ούτε προφήτης για να το καταλάβει.

Ειδικα για το Fact 2, εχω συναντησει μερικους καθηγητες του δημοσιου που ειναι μαλιστα ανταγωνιστικοι ως προς το φροντιστηριο, βαζοντας στην μεση τα παιδια. Ο συγκεκριμενος καθηγητης που εβαλε το 12αρι, γυρισε και ειπε στην μαθητρια μου "να πας να το βρεις απο το φροντιστηριο το εικοσαρι, αφου εκει παρακολουθεις". Και εγω ευχηθηκα να του καει το αυτοκινητο.

Φυσικη γενικης, Β' Λυκειου [διναμε και τοτε πανελληνιες], α' εξαμηνο, βαθμος 17. Σε υλη 35 σελιδων. Με διαγωνισμα 19,8. Με διαγωνισμα στην κατευθυνση [και βαθμο τετραμηνου φυσικα] 20. Απο τον ιδιο ανθρωπο ολα αυτα. Οταν πηγα να ζητησω τον λογο, μου ειπε οτι μια φορα με σηκωσε στον πινακα και δεν ειπα την θεωρια παπαγαλια, και για αυτο μου εβαλε 17. Αν δεν ηταν η μανα μου διπλα μου, μαλλον θα απολυομουν απο αλλο λυκειο.

ΑΟΘ, α' εξαμηνο, με εικοσαρι στο διαγωνισμα, αμετρητη συμμετοχη στην ταξη [μαλλον καποιος φαινοταν οτι θα γινει οικονομολογος :Ρ], βαθμος 19. Οταν πηγα να ζητησω τον λογο μου ειπε "δεν σου φτανει που σας εβαλα και ευκολο διαγωνισμα να γραψετε ολοι, θελεις και εικοσι;". Στο β' εξαμηνο, συμπτωματικα την πετυχα στο γραφειο να βαζει βαθμους, ενω εγω ηθελα να δικαιολογησω καποιες απουσιες. Με ρωτησε αν θελω να μου βαλει εικοσι. Της ειπα να κανει ο,τι νομιζει, και αυτη ανοιξε και ειδε τους υπολοιπους βαθμους μου, που ηταν ολοι πανω απο 19 [στα πανελληνια]. "Αααα", μου λεει, "εσυ εισαι καλος". Τι να το κανω ομως οταν το διαπιστωνεις λιγο αργα βρε μαλακω;

αυτό όντως συμβαίνει και φυσικά είναι κατακριτέο, αλλά είναι το άλλο άκρο. σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για την αντικειμενίκη βαθμολόγηση που πρέπει να έχουν οι μαθητές σύμφωνα με την εικόνα τους στην τάξη, χωρίς οι καθηγητές να χαϊδευουν, όπως έχει ειπωθεί, τα αυτία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
ήδη τη χρονιά που μας πέρασε(β' λυκείου) ακολουθούσα ένα πραγματικά εξοντωτικό διάβασμα. [επί καθημερινής βάσεως(λόγω θεωρητικής κατεύθυνσης) είχα ένα 7ωρο στο σχολείο, μετά στο σπίτι ένα μισάωρο διάλειμμα για φαγητό και μετά διάβασμα για το φροντιστήριο που είχα το απόγευμα, το απόγευμα 3-4 ώρες μάθημα στο φροντ. και μετά στο σπίτι πάλι μέχρι τις 3, πολλές φορές, τα ξημερώματα διάβασμα για το σχολείο χωρίς κανένα άλλο διάλειμμα και δεν έλειψα σχεδόν ποτέ από το μάθημα(όλη τη χρονιά είχα συνολικά 12 απουσίες)]. ξέρω, λοιπόν, πολύ καλά τι θα πει να κοπιάζεις πραγματικα, όπως επίσης ξέρω ότι πράγματι είναι πολύ δύσκολο να ακολουθείς ένα τέτοιο πρόγραμμα.

ακόμα, έχω μάθει πως το σχολείο είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας. πρέπει να μάθεις να κοπιάζεις για να κατακτήσεις πράγματα και να διεκδικείς με όλο σου το είναι αυτά που θέλεις αρκεί να μην αδικείς τους άλλους. και με το να παίρνεις αναίμακτα τα 20ρια όταν θα βγεις έξω στη βιοπάλη η ζωή θα σου φαίνεται βουνό.

αυτό που θέλω να πω και θεωρώ σωστό και το έχω εφαρμόσει, είναι να μην αφήνω κανένα καθηγητή είτε στο φροντιστήριο είτε στο σχολείο να σχηματίσει στρεβλή εντύπωση για 'μένα. όλοι οι καθηγητές μου ανεξαιρέτως περιμένουν από 'μένα να γράψω στις πανελλήνιες από 19 και πάνω(χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάει κάτι στραβά). αν δε δείξεις εσύ τι πραγματικά αξίζεις, ο καθηγητής δεν είναι ούτε μάντης ούτε προφήτης για να το καταλάβει.

αυτό όντως συμβαίνει και φυσικά είναι κατακριτέο, αλλά είναι το άλλο άκρο. σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για την αντικειμενίκη βαθμολόγηση που πρέπει να έχουν οι μαθητές σύμφωνα με την εικόνα τους στην τάξη, χωρίς οι καθηγητές να χαϊδευουν, όπως έχει ειπωθεί, τα αυτία.

Καταρχην καταλαβαινω το ενδεχομενο μια καλη μαθητρια οπως ισχυριζεσαι εσυ, να αδικειται απο τις αποψεις μου. Επαναλαμβανω ομως, απο την στιγμη που ολοι ξερουμε οτι ο βαθμος θα αναπροσαρμοστει, τι νοημα εχει; Μου λες οτι κανεις τιτανια προσπαθεια να μην δωσεις στρεβλη εντυπωση σε κανεναν καθηγητη. Δεν στο ευχομαι, αλλα ΑΝ σου τυχει καμια στραβη με καποιον καθηγητη, μια μερα που δεν προλαβες να διαβασεις πχ επειδη ησουν ΠΤΩΜΑ και δεν εγραψες καλα σε ενα απροειδοποιητο τεστακι, τι θα λες; Ή αν ενας καθηγητης δεν σε συμπαθησει; Ή οτιδηποτε;

Μου μιλας για μικρογραφια της κοινωνιας, ωραια λοιπον. Να σου θυμισω λοιπον οτι στην κοινωνια της οποιας μικρογραφιας ειναι το σχολειο, η πιο διαδεδομενη μορφη εξετασης, απο την οποια κρινονται πολλες δουλειες και επιτυχιες ειναι ΓΡΑΠΤΕΣ: Μετα το λυκειο, οι γραπτες εξετασεις ειναι συντριπτικα περισσοτερες απο τις προφορικες που θα αντιμετωπισεις. Στο πανεπιστημιο θα καλεισαι να αποδειξεις τις γνωσεις σου γραπτως, γραπτως θα κανεις τις εργασιες σου, μετα γραπτως θα δωσεις ΑΣΕΠ, γραπτες ειναι οι εξετασεις για τις τραπεζες, και παει λεγοντας. Το ξερουμε πολυ καλα οτι οι προφορικες συνεντευξεις εχουν μεγαλο ποσοστο υποκειμενικοτητας, και για αυτον τον λογο γινονται πολλες φορες αδικες.

Εδω συζηταμε, με δεδομενο το συστημα προσβασης στην τριτοβαθμια, αν πρεπει οι καθηγητες να βαζουν μεγαλους βαθμους. Εφοσον λοιπον δεν αδικειται κανεις εν τελει λογω αναπροσαρμογης του προφορικου, δεν βρισκω κανεναν λογο γιατι να μην γινεται. Ο καλος ο μαθητης, ουτως η αλλως θα γραψει καλυτερα απο τον μετριο ή τον κακο, αρα θα εχει καλυτερο αναπροσαρμοσμενο προφορικο, και φυσικα περισσοτερα μορια μιας και ο γραπτος πιανει 70%. Για μενα, ειναι καλυτερο να προσπαθησουν οι καθηγητες του δημοσιου να μην αδικησουν κανεναν ακομη και αν πρεπει να ριξουν τον εγωισμο τους, απο το να προσπαθησουν να κανουν τον κριτη για 30-40 παιδια καθε χρονια. Ολο και σε καποιο θα κανουν μαλακια. Ακομη και για αυτο το παιδι, αν ειναι ενα μονο εστω, αξιζει για μενα να μην το ρισκαρει κανεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
@ killbill,
[FONT=&quot]Περιμένω και εγώ μια απάντηση. :)[/FONT]
@ killbill,
Ποια θεωρείτε πως είναι η ηθική ικανοποίηση ενός καθηγητή που βάζει σε όλους 20 ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του; :hmm:
Για παράδειγμα, δική μου ηθική ικανοποίηση, όταν ήμουν μαθήτρια, ήταν όταν οι κόποι μου ανταμείβονταν.
Έτσι, εικάζω πως η ηθική ικανοποίηση των καθηγητών έρχεται όταν το λειτούργημά τους "πιάσει τόπο" που λέμε.

Επίσης, το λύκειο δεν εντάσσεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση οπότε αν δεν θέλει να διαβάσει δεν πάει.

Και κάτι ακόμα γιατί με έχουν καλύψει τα παιδιά, ο μαθητής που θα γράψει 0 σημαίνει ότι δε διάβασε καθόλου, δε νιώθετε πως σας εκθέτει;

Αν δεν μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός να εμφυσήσει στους μαθητές κάποιες αξίες δεν είναι σωστός εκπαιδευτικός.

Τέλος, εκεί που σχολιάσατε το λάθος εκπαιδευτικό σύστημα, δεν αναφέρει πουθενά αυτό το λάθος σύστημα ότι όλοι οι μαθητές θα παίρνουν 20! Αν δε μας αρέσει κάτι προσπαθούμε να το αλλάξουμε και όχι να το χειροτερέψουμε! :)
Επίσης διαφωνώ με τον ισχυρισμό σας ότι «στις πανελλήνιες θα δείξεις τι αξίζεις». Ωστόσο δεν θα επεκταθώ γιατί θα κατευθύνω αλλού το θέμα.

Για γραπτά 0,1 με έχουν καλύψει τα παιδιά, εκτός από το ενιαίο λύκειο που απαιτεί διάβασμα υπάρχουν και τα ΕΠΑ.Λ, ΤΕΕ κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Καταρχην καταλαβαινω το ενδεχομενο μια καλη μαθητρια οπως ισχυριζεσαι εσυ, να αδικειται απο τις αποψεις μου. Επαναλαμβανω ομως, απο την στιγμη που ολοι ξερουμε οτι ο βαθμος θα αναπροσαρμοστει, τι νοημα εχει; Μου λες οτι κανεις τιτανια προσπαθεια να μην δωσεις στρεβλη εντυπωση σε κανεναν καθηγητη. Δεν στο ευχομαι, αλλα ΑΝ σου τυχει καμια στραβη με καποιον καθηγητη, μια μερα που δεν προλαβες να διαβασεις πχ επειδη ησουν ΠΤΩΜΑ και δεν εγραψες καλα σε ενα απροειδοποιητο τεστακι, τι θα λες; Ή αν ενας καθηγητης δεν σε συμπαθησει; Ή οτιδηποτε;

δε ξέρω αν είναι τιτάνιες οι προσπάθειες που κάνω και δεν το είπα για να φανώ κάπως, ούτε απαιτώ από κάποιο να με πιστεψει, είμαι σίγουρη όμως πως πολλά παιδιά της γενιας μου θέλοντας και μη ακολουθούν ένα τέτοιο ρυθμό. και κυρίως την προσπάθεια που καταβάλλω την κάνω πρώτα για εμένα, γιατί το σχολείο είναι κάτι που αρέσει πολύ, για να πετύχω το στόχο μου και να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου, και μετά για τον οποιοδήποτε καθηγητή. παρ' όλα αυτά από καθηγητές κρίνομαι και βαθμολογουμαι, δε βαθμολογώ εγώ τον εαυτό μου.

φυσικά και μου έχει τύχει να μην τα πάω καλά σε κάποιο τεστ επειδή είχα πάθει μπλακ άουτ και έγραψα κάτω από τη βάση, δεν είμαι θεός, αλλά θεωρώ πως ένας καθηγητής δεν περιμένει από ένα μεμονωμένο περιστατικό να σχηματίσει μία γνώμη καλή ή κακή για το μαθητή. τώρα για να μη με συμπαθεί κάποιος καθηγητής πρέπει εγώ να έχω δώσει κάποιο δικαίωμα, και πιστεύω πως δεν έχω δώσει τέτοια περιθώρια κάτι που φαίνεται και από τη σχέση που έχω μαζί τους.


Μου μιλας για μικρογραφια της κοινωνιας, ωραια λοιπον. Να σου θυμισω λοιπον οτι στην κοινωνια της οποιας μικρογραφιας ειναι το σχολειο, η πιο διαδεδομενη μορφη εξετασης, απο την οποια κρινονται πολλες δουλειες και επιτυχιες ειναι ΓΡΑΠΤΕΣ: Μετα το λυκειο, οι γραπτες εξετασεις ειναι συντριπτικα περισσοτερες απο τις προφορικες που θα αντιμετωπισεις. Στο πανεπιστημιο θα καλεισαι να αποδειξεις τις γνωσεις σου γραπτως, γραπτως θα κανεις τις εργασιες σου, μετα γραπτως θα δωσεις ΑΣΕΠ, γραπτες ειναι οι εξετασεις για τις τραπεζες, και παει λεγοντας. Το ξερουμε πολυ καλα οτι οι προφορικες συνεντευξεις εχουν μεγαλο ποσοστο υποκειμενικοτητας, και για αυτον τον λογο γινονται πολλες φορες αδικες.

Εδω συζηταμε, με δεδομενο το συστημα προσβασης στην τριτοβαθμια, αν πρεπει οι καθηγητες να βαζουν μεγαλους βαθμους. Εφοσον λοιπον δεν αδικειται κανεις εν τελει λογω αναπροσαρμογης του προφορικου, δεν βρισκω κανεναν λογο γιατι να μην γινεται. Ο καλος ο μαθητης, ουτως η αλλως θα γραψει καλυτερα απο τον μετριο ή τον κακο, αρα θα εχει καλυτερο αναπροσαρμοσμενο προφορικο, και φυσικα περισσοτερα μορια μιας και ο γραπτος πιανει 70%. Για μενα, ειναι καλυτερο να προσπαθησουν οι καθηγητες του δημοσιου να μην αδικησουν κανεναν ακομη και αν πρεπει να ριξουν τον εγωισμο τους, απο το να προσπαθησουν να κανουν τον κριτη για 30-40 παιδια καθε χρονια. Ολο και σε καποιο θα κανουν μαλακια. Ακομη και για αυτο το παιδι, αν ειναι ενα μονο εστω, αξιζει για μενα να μην το ρισκαρει κανεις.

συμφωνώ μαζί σου στο ότι γενικότερα στη ζωή οι σχέσεις οποιουδήποτε είδους είναι απρόσωπες, αλλά μιας και ανέφερες το παράδειγμα με τις εξετάσεις, πριν πας να γράψεις δεν απαιτείται μία περίοδος καλής προετοιμασίας?. και σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. δεν αισθάνομαι αδικημένη αν κάποιος που δεν αξίζει πάρει τον ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό από εμένα αρκεί να ξέρω ότι εγώ έχω πάρει αυτό που πράγματι μου αξίζει, εξάλλου είμαι πάντα πρόθυμη όταν μου το ζητάνε να δίνω τις ασκήσεις μου να αντιγράφουν- αν και το ξέρω ότι είναι ανώφελο- και μάλιστα την έχω πληρώσει κιόλας από καθηγητή που το κατάλαβε, αλλά μυαλό δεν έβαλα;).

απλά πιστεύω πως με το να βάζεις απλόχερα τα 20ρια ο μαθητής επαναπαύεται και δεν έχει κίνητρο να προσπαθήσει έστω και στο ελάχιστο για κάτι καλύτερο.. θα μου πεις τώρα με το να του δίνεις έτοιμες απαντήσεις το ίδιο αποτέλεσμα δεν είναι? απλά πιστεύω πως αν προσπαθήσω να του εξηγήσω το λάθος του από το ένα αυτί θα μπει και από το άλλο θα βγει, και είμαι βέβαιη πως ένας καθηγητής καταλαβαίνει αν μία εργασία ανήκει σε κάποιο μαθητή ή όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
@ killbill,
Ποια θεωρείτε πως είναι η ηθική ικανοποίηση ενός καθηγητή που βάζει σε όλους 20 ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του; :hmm:
Για παράδειγμα, δική μου ηθική ικανοποίηση, όταν ήμουν μαθήτρια, ήταν όταν οι κόποι μου ανταμείβονταν.
Έτσι, εικάζω πως η ηθική ικανοποίηση των καθηγητών έρχεται όταν το λειτούργημά τους "πιάσει τόπο" που λέμε.

Επίσης, το λύκειο δεν εντάσσεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση οπότε αν δεν θέλει να διαβάσει δεν πάει.

Και κάτι ακόμα γιατί με έχουν καλύψει τα παιδιά, ο μαθητής που θα γράψει 0 σημαίνει ότι δε διάβασε καθόλου, δε νιώθετε πως σας εκθέτει;

Αν δεν μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός να εμφυσήσει στους μαθητές κάποιες αξίες δεν είναι σωστός εκπαιδευτικός.

Τέλος, εκεί που σχολιάσατε το λάθος εκπαιδευτικό σύστημα, δεν αναφέρει πουθενά αυτό το λάθος σύστημα ότι όλοι οι μαθητές θα παίρνουν 20! Αν δε μας αρέσει κάτι προσπαθούμε να το αλλάξουμε και όχι να το χειροτερέψουμε! :)

Δεν ειμαι ο ανθρωπος στον οποιο απευθυνεσαι, αλλα βρισκω πατημα να απαντησω:

Σχετικα με την ηθικη ικανοποιηση του καθηγητη: Η μεγαλυτερη ηθικη ικανοποιηση για μενα ως καθηγητη ειναι ο καθε μαθητης να αποδωσει τα μεγιστα και να τα παει οσο το δυνατον καλυτερα. Ηθικη ικανοποιηση σιγουρα δεν σου προσφερει το ενδεχομενο ο μαθητης να γραψει παραπανω απο το -2 του προφορικου.

Οσον αφορα τον προαιρετικο χαρακτηρα του λυκειου, συμφωνουμε, αν και δεν σημαινει πως αν ενα παιδι δεν διαβαζει για το μαθημα της ημερας στο σχολειο στην Γ λυκειου, δεν διαβαζει γενικως. Διαβασε και λιγα ποστ πιο πανω το Fact 1 & 2.

Οσον αφορα την εκθεση: Για ποια εκθεση μιλας οταν προκειται να γινει αναπροσαρμογη του προφορικου;

Που κολλανε οι αξιες, αληθεια;

Για το εκπαιδευτικο συστημα θα χρειαζομασταν μαλλον ενα εντελως διαφορετικο θεμα για να μιλησουμε :)


δε ξέρω αν είναι τιτάνιες οι προσπάθειες που κάνω και δεν το είπα για να φανώ κάπως, ούτε απαιτώ από κάποιο να με πιστεψει, είμαι σίγουρη όμως πως πολλά παιδιά της γενιας μου θέλοντας και μη ακολουθούν ένα τέτοιο ρυθμό. και κυρίως την προσπάθεια που καταβάλλω την κάνω πρώτα για εμένα, γιατί το σχολείο είναι κάτι που αρέσει πολύ, για να πετύχω το στόχο μου και να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου, και μετά για τον οποιοδήποτε καθηγητή. παρ' όλα αυτά από καθηγητές κρίνομαι και βαθμολογουμαι, δε βαθμολογώ εγώ τον εαυτό μου.

φυσικά και μου έχει τύχει να μην τα πάω καλά σε κάποιο τεστ επειδή είχα πάθει μπλακ άουτ και έγραψα κάτω από τη βάση, δεν είμαι θεός, αλλά θεωρώ πως ένας καθηγητής δεν περιμένει από ένα μεμονωμένο περιστατικό να σχηματίσει μία γνώμη καλή ή κακή για το μαθητή. τώρα για να μη με συμπαθεί κάποιος καθηγητής πρέπει εγώ να έχω δώσει κάποιο δικαίωμα, και πιστεύω πως δεν έχω δώσει τέτοια περιθώρια κάτι που φαίνεται και από τη σχέση που έχω μαζί τους.

συμφωνώ μαζί σου στο ότι γενικότερα στη ζωή οι σχέσεις οποιουδήποτε είδους είναι απρόσωπες. και σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. δεν αισθάνομαι αδικημένη αν κάποιος που δεν αξίζει πάρει τον ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό από εμένα αρκεί να ξέρω ότι εγώ έχω πάρει αυτό που πράγματι μου αξίζει, εξάλλου είμαι πάντα πρόθυμη όταν μου το ζητάνε να δίνω τις ασκήσεις μου να αντιγράφουν- αν και το ξέρω ότι είναι ανώφελο- και μάλιστα την έχω πληρώσει κιόλας από καθηγητή που το κατάλαβε, αλλά μυαλό δεν έβαλα;).

απλά πιστεύω πως με το να βάζεις απλόχερα τα 20ρια ο μαθητής επαναπαύεται και δεν έχει κίνητρο να προσπαθήσει έστω και στο ελάχιστο για κάτι καλύτερο.. θα μου πεις τώρα με το να του δίνεις έτοιμες απαντήσεις το ίδιο αποτέλεσμα δεν είναι? απλά πιστεύω πως αν προσπαθήσω να του εξηγήσω το λάθος του από το ένα αυτί θα μπει και από το άλλο θα βγει, και είμαι βέβαιη πως ένας καθηγητής καταλαβαίνει αν μία εργασία ανήκει σε κάποιο μαθητή ή όχι.

Οπως και να'χει, σεβαστη η αποψη σου, μιας και νομιζω οτι απο εδω και περα θα αρχισουμε να επαναλαμβανομαστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δεν ειμαι ο ανθρωπος στον οποιο απευθυνεσαι, αλλα βρισκω πατημα να απαντησω:

Σχετικα με την ηθικη ικανοποιηση του καθηγητη: Η μεγαλυτερη ηθικη ικανοποιηση για μενα ως καθηγητη ειναι ο καθε μαθητης να αποδωσει τα μεγιστα και να τα παει οσο το δυνατον καλυτερα. Ηθικη ικανοποιηση σιγουρα δεν σου προσφερει το ενδεχομενο ο μαθητης να γραψει παραπανω απο το -2 του προφορικου.

Οσον αφορα τον προαιρετικο χαρακτηρα του λυκειου, συμφωνουμε, αν και δεν σημαινει πως αν ενα παιδι δεν διαβαζει για το μαθημα της ημερας στο σχολειο στην Γ λυκειου, δεν διαβαζει γενικως. Διαβασε και λιγα ποστ πιο πανω το Fact 1 & 2.

Οσον αφορα την εκθεση: Για ποια εκθεση μιλας οταν προκειται να γινει αναπροσαρμογη του προφορικου;

Που κολλανε οι αξιες, αληθεια;

Για το εκπαιδευτικο συστημα θα χρειαζομασταν μαλλον ενα εντελως διαφορετικο θεμα για να μιλησουμε :)
Εννοώ όταν σε έναν μαθητή βάζεις χαριστικά 20 και αυτός στις πανελλήνιες γράψει 0,1, δε νιώθετε ότι σας εκθέτει; Δηλαδή εσείς από τη μεριά σας του βάλατε έναν άριστο βαθμό, οπότε θεωρώ ότι το παιδί έχει κάποιες ''υποχρεώσεις'' απέναντι σας. :)

Οι αξίες κολλάνε κυρίως σε διάφορα άλλα τμήματα της συζήτησης, στα οποία έγινε παραλληλισμός του σχολείου με την κοινωνία. Το σχολείο ως φορέας κοινωνικοποίησης οφείλει να μεταλαμπαδεύσει στα παιδιά ένα σύστημα αξιών. Το πιο απλό, ότι τίποτα δεν αποκτάς χωρίς προσπάθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Οχι, δεν νιωθω οτι το παιδι εχει καποια υποχρεωση απεναντι μου. Υποχρεωση μου βρισκω να του δωσω ο,τι μπορω να του δωσω για τα μορια που θα βγαλει, ειτε αυτο αφορα το γνωστικο μερος, ειτε την ψυχολογικη υποστηριξη, ειτε εναν βαθμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
@ Sourotiri

Δεν μπορώ να μην κάνω ένα σχόλιο:
Εσύ μιλάς από τη μεριά του καθηγητή του φροντιστηρίου (κι έτσι έχεις το δίκιο σου). Το φροντιστήριο θέλει (δική σου έκφραση) να παίζει μόνο του μπάλα. Δεν θέλει ο μαθητής να ασχολείται και με το σχολείο του. Οπότε θεωρεί ιδανικό το σχολείο που βάζει σε όλους 20 χωρίς κριτήρια. Το θέμα για μένα είναι τι πιστεύει ένας καθηγητής σχολείου.
Και έχεις δίκιο: αρχίζουμε να επαναλαμβανόμαστε. Δεν θα συνεχίσω. (Έτσι κι αλλιώς αύριο φεύγω...).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
@ Sourotiri

Δεν μπορώ να μην κάνω ένα σχόλιο:
Εσύ μιλάς από τη μεριά του καθηγητή του φροντιστηρίου (κι έτσι έχεις το δίκιο σου). Το φροντιστήριο θέλει (δική σου έκφραση) να παίζει μόνο του μπάλα. Δεν θέλει ο μαθητής να ασχολείται και με το σχολείο του. Οπότε θεωρεί ιδανικό το σχολείο που βάζει σε όλους 20 χωρίς κριτήρια. Το θέμα για μένα είναι τι πιστεύει ένας καθηγητής σχολείου.
Και έχεις δίκιο: αρχίζουμε να επαναλαμβανόμαστε. Δεν θα συνεχίσω. (Έτσι κι αλλιώς αύριο φεύγω...).

Δια, μιλαω α)ως παθων πριν καμια δεκαρια χρονια και ως εκ τουτου,
β)ανθρωπινα, επειδη εχω προσφατο παραδειγμα πολυ καλου μαθητη που αδικηθηκε.

Θεωρω αστοχο τον χαρακτηρισμο σου, οτι λεω οσα λεω επειδη ειμαι φροντιστης.

Ξερεις, δεν μπορεις να τσουβαλιαζεις ανθρωπους. Λες π.χ. οτι θελεις την αποψη ενος καθηγητη του σχολειου. Μπορεις αραγε να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο μια αποψη ενος δημοσιου καθηγητη; Οχι φυσικα!

Καλο ταξιδι, οπως και να'χει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Οχι, δεν νιωθω οτι το παιδι εχει καποια υποχρεωση απεναντι μου. Υποχρεωση μου βρισκω να του δωσω ο,τι μπορω να του δωσω για τα μορια που θα βγαλει, ειτε αυτο αφορα το γνωστικο μερος, ειτε την ψυχολογικη υποστηριξη, ειτε εναν βαθμο.
Το παιδί όμως δεν είναι ηθικά σωστό να καταβάλει μια -έστω- απειροελάχιστη προσπάθεια ώστε κατά κάποιον τρόπο να σας ευχαριστήσει και να κάνει μια προσπάθεια να αποδείξει ότι άξιζε το βαθμό; Αυτό εννοώ με την έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Το παιδί όμως δεν είναι ηθικά σωστό να καταβάλει μια -έστω- απειροελάχιστη προσπάθεια ώστε κατά κάποιον τρόπο να σας ευχαριστήσει και να κάνει μια προσπάθεια να αποδείξει ότι άξιζε το βαθμό; Αυτό εννοώ με την έκθεση.

Κατα την γνωμη μου, δυνατα και καθαρα, ΟΧΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Κατα την γνωμη μου, δυνατα και καθαρα, ΟΧΙ.
Μα στη ζωή δε μαθαίνουμε μόνο να παίρνουμε αλλά και να δίνουμε. Πόσω μάλλον να παίρνουμε κάτι που δεν αξίζουμε.
Και κακά τα ψέματα μπορούμε όλοι να αξιολογήσουμε στο περίπου τον εαυτό μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top