despoina_92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pennyy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
despoina_92
Νεοφερμένος
Ναι χανεις την πολη συνηθως..Πολλα παιδια ισως και την σχολη ομως.. Αν ειναι για λιγα μορια,ισως πεσουν οι βασεις.. Κι εγω εχασα το ΗΜΜΥ της Θεσσαλονικης για το 19 των καθηγητων και περναω Πατρα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pennyy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
despoina_92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pennyy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
despoina_92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όπως είναι το σύστημα όχι μόνο οι πανελλήνιες δεν έχουν αποδεσμευτεί από το Λύκειο αλλά ίσα ίσα ο βαθμός των πανελληνίων μετράει για το απολυτήριό σου, οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν θέλουν δεν θέλουν κάποια κατεύθυνση και να δώσουν πανελλήνιες είτε τους ενδιαφέρει να σπουδάσουν είτε όχι! τι θα κάνουν όμως οι μαθητές όπου θα γράψουν στο τέλος 0,0001? Πως θα πάρουν απολυτήριο αυτοί; Το σκέφτηκε κανείς αυτό; ή μήπως η κυρία Διαμαντοπούλου αποκλείει τέτοια φαινόμενα γιατί έχει σπουδάσει στα καλύτερα Κολλέγια του εξωτερικού και νομίζει ότι παντού έτσι είναι;
Και για να αντικρούσω το επιχείρημα που ειπώθηκε παραπάνω, ότι αφού γίνεται προσαρμογή του προφορικού στο γραπτό τι το κουράζουμε και τι νόημα έχει να συζητάμε, απαντάω ότι πολύ σωστά τα λές αλλά η προσαρμογή ισχύει μόνο για τον βαθμό πρόσβασης και όχι για το απολυτήριο. Τι θα απογίνουν οι μαθητές του 0,00001? Εκτός αν είσαστε σε σχολεία όπου δεν έχετε τέτοια φαινόμενα οπότε ναι εκεί μπορείς να βάλεις στον καθένα ότι αξίζει. Αλλά συνήθως δεν είναι αυτή η μέση κατάσταση.
Δυστυχώς έτσι είναι το σύστημα και αναγκαζόμαστε να βάζουμε 20αρια κυρίως στους μαθητές του 0,0000... Οπότε βάζω και στους μέτριους και στους άριστους. Θα ήταν αδικία αλλιώς. Ούτε εμένα μαρέσει αλλά μόνο έτσι μπορώ να σώσω την κατάσταση.. Τι να κάνουμε . Αυτό είναι το σύστημα αλλά κανείς δεν κάνει κάτι να το αλλάξει. Ποτέ δεν το είδα σαν αίτημα στις καταλήψεις την αποδέσμευση του Λυκείου από τις πανελλήνιες... παρά μόνο να κάνουμε κατάληψη να χάσουμε μάθημα για να έχουμε πιο πολύ χρόνο για τα φροντιστήρια.. Τέλος πάντων αυτό είναι μια άλλη κουβέντα..
To καλύτερο σύστημα είναι το εξής:
1. οι κατευθύνσεις να μην είναι υποχρεωτικές και όποιος δεν ενδιαφέρεται για πανελλήνιες και σπουδές να κάνει μόνο μαθήματα γενικής παιδείας με πολλά μαθήματα επιλογής του ενδιαφέροντός του. Δεν καταλαβαίνω την λογική μαθητής που δεν ενδιαφέρεται για σπουδές να πρέπει να κάνει 5 ώρες μαθηματικά κατεύθυνσης στην Γ Λυκείου και να ακούει πράγματα που του είναι αδιάφορα. Δεν θα ήταν καλύτερα αυτός ο μαθητής να είχε την δυνατότητα να επιλέξει 4 ξένες γλώσσες; ποιό κερδισμένος δεν θα έβγαινε;
2. Όλα τα μαθήματα να δίνονται σε ενδοσχολικό επίπεδο και με πολύ μέτριο επίπεδο δυσκολίας. Ο βαθμός αυτός θα καθορίζει τον βαθμό απολυτηρίου. Όσοι ενδιαφέρονται για πανελλήνιες, αφού πάρουν το απολυτήριό τους θα δίνουν πανελλήνιες αμέσως μετά το τέλος των ενδοσχολικών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άδικο θα έχει. Αφού κάνεις ιδιαίτερα και τα ξέρεις, γιατί δεν προσέχεις και στο μάθημα; Αιώνια απορία.Να ρωτήσω κάτι:
- Ας πούμε ότι ένας μαθητής σε όλη τη χρονιά αδιαφορεί εντελώς σε ένα μάθημα (π.χ. βιολογία γενικής). Δεν συμμετέχει, την κοπανάει πολλές φορές, στα διαγωνίσματα γράφει γύρω στο 10-12. Ο καθηγητής χαριστικά του βάζει προφορικό 16.
- Ο μαθητής στο τέλος μόνος του και με ιδαίτερο διαβάζει και τελικά γράφει 18. Λόγω του 16 προφορικά, το 18 γίνεται 17,4, χάνει μόρια και δεν πετυχαίνει για λίγο τη σχολή που θέλει. Παντού βρίζει τον καθηγητή ότι τον αδίκησε και τον χαντάκωσε και ότι θα του κάψει το αυτοκίνητο.
- Έχει δίκιο αυτός ο μαθητής ή όχι?
Ένα γραπτό δεν είναι ικανό για να βάλουμε σε κάποιον ένα βαθμό. Το γραπτό δε λέει από μόνο του κάτι, είναι απλά ένας αριθιμός. Μπορεί να είμαι τυχερός και να έπεσαν αυτά που διάβασα, μπορεί να είχα άγχος και να μην έγραψα. Χίλια μπορεί. Η συνολική εικόνα μετράει. Και ναι, υπάρχουν ιδιότροποι καθηγητές. Πχ αρχαία γ γυμνασίου είχα 16 (το μεγαλύτερο) και α' λυκείου 19. Δεν τα έμαθα σε ένα καλοκαίρι απλά κάποιοι είναι ιδιότροποι.εγω στην 3η λυκειου ημουν το μονο ατομο στο τμημα που δεν ειχε παρει 20αρια. Το πιο τραγικο ηταν που ενω εγραφα 15 με 20 στα περισσοτερα μαθηματα (εκτος των μαθηματικων, που εκει δεν εγραφα πανω απο 10), μου εβαζαν βαθμους απο 12 ως 18. Μονο στην γυμναστικη ειχα 20 Οι φιλες μου που εγραφαν πολλες φορες πολυ πιο χαλια απο μενα κατεληγαν με 20 σε ολα τα μαθηματα. Στα περισσοτερα μαθηματα στις πανελλαδικες εγραψα παραπανω απο οτι ειχα στους βαθμους του τριμηνου. Αυτη η κατασταση με τους βαθμους μου συνεβαινε απο το γυμνασιο. Οσο και αν διαβαζα δεν μου εβαζαν ποτε καλους βαθμους, τα 18, 19, 20 τα εβλεπα με το τηλεσκοπιο. Ξερεις πως οσο και να διαβασεις δεν προκειται να αλλαξει κατι, οποτε απο ενα σημειο και μετα δεν ενδιαφερεσαι για τιποτα. Ποιος εχει δικιο στη δικη μου περιπτωση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ένα κομμάτι από το blog μου που αφορούσε ένα παραπλήσιο θέμα:.........
Δυστυχώς έτσι είναι το σύστημα και αναγκαζόμαστε να βάζουμε 20αρια κυρίως στους μαθητές του 0,0000... Οπότε βάζω και στους μέτριους και στους άριστους. Θα ήταν αδικία αλλιώς.
......
Ισχύει αυτό; Το έχετε συναντήσει ως εκπαιδευτικός;Μετά ακούς τους καθηγητές να διαμαρτύρονται για τον πανικό που επικρατεί μέσα στην τάξη. Μα, φυσικό δεν είναι; Αν ο μαθητής ξέρει πως θα πάρει έναν άριστο βαθμό με μηδαμινή προσπάθεια γιατί να μην το εκμεταλλευτεί έτσι ώστε να περάσει ευχάριστα μέσα στη τάξη, να κάνει το κέφι του και να ξεφύγει από τη μονοτονία και τη ρουτίνα του διαβάσματος και των φροντιστηρίων;
Ας μην παραπονιούνται λοιπόν οι καθηγητές για το χάος που επικρατεί στις σχολικές αίθουσες και κυρίως στη Γʼ λυκείου. Αν το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να δώσει ικανά κίνητρα που να εγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί, και γιατί να μη συνεχιστεί άλλωστε;
Φαντάζομαι όλοι θα θέλαμε να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος
Άδικο θα έχει. Αφού κάνεις ιδιαίτερα και τα ξέρεις, γιατί δεν προσέχεις και στο μάθημα; Αιώνια απορία.
Ένα γραπτό δεν είναι ικανό για να βάλουμε σε κάποιον ένα βαθμό. Το γραπτό δε λέει από μόνο του κάτι, είναι απλά ένας αριθιμός. Μπορεί να είμαι τυχερός και να έπεσαν αυτά που διάβασα, μπορεί να είχα άγχος και να μην έγραψα. Χίλια μπορεί. Η συνολική εικόνα μετράει. Και ναι, υπάρχουν ιδιότροποι καθηγητές. Πχ αρχαία γ γυμνασίου είχα 16 (το μεγαλύτερο) και α' λυκείου 19. Δεν τα έμαθα σε ένα καλοκαίρι απλά κάποιοι είναι ιδιότροποι.
ημουν απο τα πιο ησυχα ατομα στο τμημα μου, συμμετειχα στο μαθημα οσο μπορουσα και εκανα παντα τις εργασιες μου. Δεν εκανα ποτε σκονακια και ποτε δεν αντεγραψα. Καποιοι αλλοι συμμαθητες μου με αρκετες αποβολες, που εκαναν παντα φασαρια στη ταξη, που εσκιζαν τα βιβλια που περισσευαν και τα εκαναν μπαλακια και τα πετουσαν στην ταξη, που δεν συμμετειχαν στο μαθημα, που εγραφαν χαλια, επαιρναν 20 σε ΟΛΑ τα μαθηματα. Αν λοιπον αυτοι οι κυριοι καθηγητες θελουν να βαζουν 20, τοτε να βαζουν σε ολους τους μαθητες και οχι να κανουν διακρισεις. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να επαιρνε ο καθενας τον βαθμο που του αξιζε. Το "λαθος" μου ηταν που οι γονεις μου δεν ειχαν γνωριμιες με τους καθηγητες, οπως τα υπολοιπα παιδια της ταξης.
Ακομα και να ειναι οπως τα λες, δεν γινεται παντα να εισαι κ*λοφαρδος και να γραφεις καλα, επι 6 χρονια για την ακριβεια. Στη περιπτωση μου απο την 1η γυμνασιου ως την 3η λυκειου ειχα αυτο το προβλημα. Εγραφα 19, επαιρνα 15. Επισης ειναι υποχρεωση του καθηγητη να ενθαρρυνει τα παιδια να συμμετεχουν στο μαθημα. Καποια ατομα ειναι πιο συνεσταλμενα απο καποια αλλα, αλλοι δεν αρεσκονται να σηκωνουν το χερι τους ψηλα για να απαντησουν, παρολο που γνωριζουν την σωστη απαντηση. Αλλωστε δεν ειναι λογος η μη συμμετοχη για να σου κατεβαζουν(!) τον βαθμο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πως γινεται μαθητες με την συμπεροφορα που περιεγραψες να παιρνουν 20 σε ολα τα μαθηματα οπως ειπες?Πρωτη φορα την ακουω αυτη την περιπτωση..Συμφωνω στο οτι ο καθενας πρεπει να παιρνει οποιο βαθμο του αξιζει,τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο..Οι γονεις ολων των υπολοιπων παιδιων της ταξης σου ειχαν επαφες με τους καθηγητες?Στο λυκειο μου μονο 10 γονεις το εκαναν αυτο και τους κραζαμε ολα τα υπολοιπα παιδια.. Γιατι δεν γινεται να γραφεις καλα(19-20) επι 6 χρονια?Νταξει καποια παιδια ειναι ηπιων τονων αλλα αν δεν συμμετεχεις με καποιο τροπο στην ταξη πως θα δειξεις στον καθηγητη οτι εισαι διαβασμενος?ημουν απο τα πιο ησυχα ατομα στο τμημα μου, συμμετειχα στο μαθημα οσο μπορουσα και εκανα παντα τις εργασιες μου. Δεν εκανα ποτε σκονακια και ποτε δεν αντεγραψα. Καποιοι αλλοι συμμαθητες μου με αρκετες αποβολες, που εκαναν παντα φασαρια στη ταξη, που εσκιζαν τα βιβλια που περισσευαν και τα εκαναν μπαλακια και τα πετουσαν στην ταξη, που δεν συμμετειχαν στο μαθημα, που εγραφαν χαλια, επαιρναν 20 σε ΟΛΑ τα μαθηματα. Αν λοιπον αυτοι οι κυριοι καθηγητες θελουν να βαζουν 20, τοτε να βαζουν σε ολους τους μαθητες και οχι να κανουν διακρισεις. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να επαιρνε ο καθενας τον βαθμο που του αξιζε. Το "λαθος" μου ηταν που οι γονεις μου δεν ειχαν γνωριμιες με τους καθηγητες, οπως τα υπολοιπα παιδια της ταξης.
Ακομα και να ειναι οπως τα λες, δεν γινεται παντα να εισαι κ*λοφαρδος και να γραφεις καλα, επι 6 χρονια για την ακριβεια. Στη περιπτωση μου απο την 1η γυμνασιου ως την 3η λυκειου ειχα αυτο το προβλημα. Εγραφα 19, επαιρνα 15. Επισης ειναι υποχρεωση του καθηγητη να ενθαρρυνει τα παιδια να συμμετεχουν στο μαθημα. Καποια ατομα ειναι πιο συνεσταλμενα απο καποια αλλα, αλλοι δεν αρεσκονται να σηκωνουν το χερι τους ψηλα για να απαντησουν, παρολο που γνωριζουν την σωστη απαντηση. Αλλωστε δεν ειναι λογος η μη συμμετοχη για να σου κατεβαζουν(!) τον βαθμο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.
Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!
Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10
ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....
αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pennyy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Ισως μερικοι να μην αξιζουν να παρουν απολυτηριο παντως....Προσωπικα εχω βαρεθει να βλεπω μαθητες που επρεπε να μεινουν και στις 3 ταξεις του Λυκειου να παιρνουν 17αρια και 18αρια ωστε να περασουν την ταξη...Αλλα απο την αλλη και να μεινουν δεν ξερω κατα ποσο θα τους κανει καλο, ισως και το αντιθετο μαλιστα1. δεν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρουν 20
2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.
Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!
Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10
ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....
αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος
Πως γινεται μαθητες με την συμπεροφορα που περιεγραψες να παιρνουν 20 σε ολα τα μαθηματα οπως ειπες?Πρωτη φορα την ακουω αυτη την περιπτωση..Συμφωνω στο οτι ο καθενας πρεπει να παιρνει οποιο βαθμο του αξιζει,τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο..Οι γονεις ολων των υπολοιπων παιδιων της ταξης σου ειχαν επαφες με τους καθηγητες?Στο λυκειο μου μονο 10 γονεις το εκαναν αυτο και τους κραζαμε ολα τα υπολοιπα παιδια.. Γιατι δεν γινεται να γραφεις καλα(19-20) επι 6 χρονια?Νταξει καποια παιδια ειναι ηπιων τονων αλλα αν δεν συμμετεχεις με καποιο τροπο στην ταξη πως θα δειξεις στον καθηγητη οτι εισαι διαβασμενος?
κοιτα, στις αρχες συμμετειχα παρα πολυ, αλλα οταν βλεπεις πως δεν υπαρχει ανταποκριση απο την πλευρα των καθηγητων, αισθανεσαι υποτιμητικα και δεν εχεις καμια απολυτως διαθεση για συμμετοχη και διαβασμα. Στο λυκειο συμμετειχα ολοενα και λιγοτερο, αλλα συμμετειχα, μετρια θα λεγα, και οταν με ρωτουσαν ξεκαρφωτα, απαντουσα. Διαφωνω καθετα στο να παιρνουν ολοι 20, αλλα επισης διαφωνω και στο να παιρνει καποιος μικροτερο βαθμο απο αυτον που πραγματικα του αξιζει. Αλλωστε οπως προειπα, η συμμετοχη ανεβαζει τον βαθμο, δεν τον κατεβαζει. Ασχετα αν εμενα μου τον κατεβαζαν. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι το οτι στις πανελλαδικες, και στην 2α και στην 3η λυκειου, ειχα γραψει σχεδον σε ολα τα μαθηματα περισσοτερο απο οτι ειχα στον ελεγχο.
1. δεν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρουν 20
2. Τους έχω πει ότι αν προσέχουν στο μάθημα και δεν κάνουν φασαρία θα πάρουν όλοι 20.
Οπότε δεν ισχύουν αυτά που λες περι έλλειψης κινήτρων!!
Έτσι έχουμε και λέμε:
Μέσος όρος προφορικών: 20
Γραπτά πανελληνίων: 0
Βαθμός μαθήματος (για απολυτήριο): 10
ίσα να περάσει δηλαδή. Τι να κάνουμε. Αφού το σύστημα είναι έτσι, έχεις να διαλέξεις ανάμεσα από δύο δρόμους: ή ο μαθητής να μην πάρει ποτέ στην ζωή του απολυτήριο ή να του βάλεις 20άρια και να τον βοηθήσεις να πάρει απολυτήριο με ένα 10....
αυτή είναι η κατάσταση... δυστυχώς...
προσωπικα αυτη τη λογικη την βρισκω εντελως λαθος. Οι μαθητες πηγαινουν σχολειο για να αποκτησουν μια x μορφωση. Το να τους κανεις την χαρη και να τους περνας κακο τους κανεις παρα καλο. Πως αυτα τα παιδια, που ουσιαστικα δεν εχουν αποκομησει απολυτως τιποτα απο το λυκειο, θα βγουν στην κοινωνια; Πως θα αντιμετωπισουν την ζωη;
Το σωστο ειναι ο καθενας να παιρνει αυτο που αξιζει. Να ξερει που βρισκεται και ο μαθητης. Το να βαζεις συνεχεια 20, απο το γυμνασιο ακομα, δεν βοηθας τον μαθητη να αξιολογησει που χρειαζεται βελτιωση, να εξερευνησει την σωστη κατευθυνση που θα παρει, να διαβασει με μεγαλυτερη ορεξη και να προσπαθησει πιο σκληρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μα είναι λάθος το ίδιο το σύστημα όταν για να πάρει απολυτήριο κάποιος πρέπει ντε και καλά να δώσει πανελλήνιες. Άρα και η λογική είναι λάθος αφού προσπαθεί να αντικρούσει ένα λάθος σύστημα!προσωπικα αυτη τη λογικη την βρισκω εντελως λαθος.
Το θέμα αναφέρεται αποκλειστικά στην Γ Λυκείου. Στις υπόλοιπες τάξεις που κάνω το 9άρι και το 8άρι πάει σύννεφο!Το να βαζεις συνεχεια 20, απο το γυμνασιο ακομα, δεν βοηθας τον μαθητη να αξιολογησει που χρειαζεται βελτιωση, να εξερευνησει την σωστη κατευθυνση που θα παρει, να διαβασει με μεγαλυτερη ορεξη και να προσπαθησει πιο σκληρα.
Απλά μαθηματικά είναι :
Μέσος όρος προφορικών βαθμών: 20
Γραπτά πανελλαδικά: 0
----------------------------------------
Τελικός βαθμός (για απολυτήριο): 10
Τι το κακό υπάρχει στην λογική μου; 10 θα του καταχωρηθεί στο τέλος.. όχι 20
Συγνώμη αλλά διαφωνώ 100%. Κάποιος μπορεί να μην τα παίρνει τα μαθηματικά αλλά να είναι άριστος κάπου αλλού. Γιατί να του στερήσεις το απολυτήριο Λυκείου όταν χωρίς αυτό δεν θα μπορεί να δουλέψει πουθενά; Επειδή το σύστημα είναι λάθος και θεωρεί ότι όλοι πρέπει να ακολουθήσουν κάποια κατεύθυνση και όλοι πρέπει να δώσουν πανελλήνιες, θα την πληρώσει ο μαθητής; Ε όχι εγώ δεν το επιτρέπω αυτό.Ισως μερικοι να μην αξιζουν να παρουν απολυτηριο παντως....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
despoina_92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ποια θεωρείτε πως είναι η ηθική ικανοποίηση ενός καθηγητή που βάζει σε όλους 20 ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του;
Για παράδειγμα, δική μου ηθική ικανοποίηση, όταν ήμουν μαθήτρια, ήταν όταν οι κόποι μου ανταμείβονταν.
Έτσι, εικάζω πως η ηθική ικανοποίηση των καθηγητών έρχεται όταν το λειτούργημά τους "πιάσει τόπο" που λέμε.
Επίσης, το λύκειο δεν εντάσσεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση οπότε αν δεν θέλει να διαβάσει δεν πάει.
Και κάτι ακόμα γιατί με έχουν καλύψει τα παιδιά, ο μαθητής που θα γράψει 0 σημαίνει ότι δε διάβασε καθόλου, δε νιώθετε πως σας εκθέτει;
Αν δεν μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός να εμφυσήσει στους μαθητές κάποιες αξίες δεν είναι σωστός εκπαιδευτικός.
Τέλος, εκεί που σχολιάσατε το λάθος εκπαιδευτικό σύστημα, δεν αναφέρει πουθενά αυτό το λάθος σύστημα ότι όλοι οι μαθητές θα παίρνουν 20! Αν δε μας αρέσει κάτι προσπαθούμε να το αλλάξουμε και όχι να το χειροτερέψουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.