Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

ShatteredIce

Δραστήριο μέλος

Η ShatteredIce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 573 μηνύματα.
Πρέπει να είναι πιο ελαστικοί στους βαθμούς σε σχέση με την α και τη β τάξη, αλλά σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει να παίρνει ένας μαθητής του 10 ή του14 το 20 γιατί έτσι αδικείται ο μαθητής που του αξίζει το άριστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Το σωστο ειναι να μην δινουν παραπανω μορια οι προφορικοι.Απο τη στιγμη ομως που μετρανε και πολλοι καθηγητες ριχνουν τα 20αρια αβερτα σε αρκετα σχολεια τοτε πιστευω πως ειναι το πιο δικαιο, αν ο μαθητης γραφει καλα στα διαγωνισματα 17+ και προσεχει αρκετα στο μαθημα, να παιρνει 20αρι.


Εγω φετος εχασα 20 μορια λογω προφορικων.
Και είναι δίκαιο κάποιος που γράφει 19 να παίρνει 20 όπως και ένας που θα γράψει 17;
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν εννοώ ότι ο βαθμός διαμορφώνεται από ένα γραπτό, οπότε υποθέτουμε ότι δεν έχουν την ίδια συμμετοχή στο μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Όχι, βέβαια. Ο καθένας πρέπει να παίρνει το βαθμό που του αξίζει και αν αξίζει 20 τότε να το πάρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Oταν καποιος μαθητης προσπαθει πιστευω οτι πρεπει να του βαζουν 20 κι ας μην το αξιζει για να βοηθηθει στο βαθμο προσβασης και στον βαθμο απολυτηριου. Αυτοι βεβαια που αδιαφορουν καλυτερα να περνουν αυτο που τους αξιζει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Και είναι δίκαιο κάποιος που γράφει 19 να παίρνει 20 όπως και ένας που θα γράψει 17;
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν εννοώ ότι ο βαθμός διαμορφώνεται από ένα γραπτό, οπότε υποθέτουμε ότι δεν έχουν την ίδια συμμετοχή στο μάθημα.
Ειναι δυσκολο να απαντησω.:/:Ισως και να μην ειναι δικαιο.Αν μπορουσε να εξασφαλιστει η αξιοκρατια σε ολα τα σχολεια ισως ενα 18-19 να ηταν σωστοτερο.Με το παρον συστημα ομως αυτος που θα δειξει ενδιαφερον για το μαθημα θα πρεπει να ανταμοιφθει απο τη στιγμη που το 50-60% αδιαφορει και παρ ολα αυτα εχει αξιοπρεπεις βαθμους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Ειναι δυσκολο να απαντησω.:/:Ισως και να μην ειναι δικαιο.Αν μπορουσε να εξασφαλιστει η αξιοκρατια σε ολα τα σχολεια ισως ενα 18-19 να ηταν σωστοτερο.Με το παρον συστημα ομως αυτος που θα δειξει ενδιαφερον για το μαθημα θα πρεπει να ανταμοιφθει απο τη στιγμη που το 50-60% αδιαφορει και παρ ολα αυτα εχει αξιοπρεπεις βαθμους.
Δεν ειναι δυσκολο να απαντησεις..;) Αν υπηρχε αξιοκρατια,ο μαθητης του 17 θα επαιρνε 17..Αλλωστε αυτο δεν ειναι το λογικο?Επειδη τωρα τα πραγματα ειναι ετσι οπως ειναι,ο μαθητης αυτος ας παρει 18 το πολυ..Δεν γινεται να γραφει στα διαγωνισματα 17 και να παρει 19..Ειναι παραλογο αν το σκεφτεις αντικειμενικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Ενας καθηγητης φετος μας ελεγε οτι αν διαβαζαμε οτι μας ελεγαν οι καθηγητες στο σχολειο και αν προσεχαμε οπως προσεχουμε στα φροντιστηρια τοτε δεν θα χρειαζοταν να πηγαινουμε φροντιστηρια!Θα ηταν εφικτο να γραψουμε και πανω απο 19000 μορια στις πανελληνιες!
-------------Δυστυχώς δεν έχουν δίκιο για τους εξής λόγους:
1) Στο σχολείο δεν είναι όλοι οι καθηγητές πάντα σωστοί.
2) Σε μια τάξη σχολείου είναι πάρα πολλά τα 25 παιδιά.
3) Στο σχολείο σχεδόν οι μισές ώρες χάνονται.
4) Αφού κάνουν φροντιστήριο κάποιοι άλλοι, λόγω ανταγωνισμού πρέπει να τους φτάσεις.
-------------Όμως αν οι μαθητές έκαναν αυτό που σας έλεγαν, θα μειώνονταν στο μισό οι ώρες στα φροντιστήρια.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Δεν ειναι δυσκολο να απαντησεις..;) Αν υπηρχε αξιοκρατια,ο μαθητης του 17 θα επαιρνε 17..Αλλωστε αυτο δεν ειναι το λογικο?Επειδη τωρα τα πραγματα ειναι ετσι οπως ειναι,ο μαθητης αυτος ας παρει 18 το πολυ..Δεν γινεται να γραφει στα διαγωνισματα 17 και να παρει 19..Ειναι παραλογο αν το σκεφτεις αντικειμενικα..
Θα επαιρνε 17 σε αλλη ταξη του Λυκειου.Θεωρω πως μια ελαστικοτητα επιβαλλεται να υπαρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
-------------Δυστυχώς δεν έχουν δίκιο για τους εξής λόγους:
1) Στο σχολείο δεν είναι όλοι οι καθηγητές πάντα σωστοί.
2) Σε μια τάξη σχολείου είναι πάρα πολλά τα 25 παιδιά.
3) Στο σχολείο σχεδόν οι μισές ώρες χάνονται.
4) Αφού κάνουν φροντιστήριο κάποιοι άλλοι, λόγω ανταγωνισμού πρέπει να τους φτάσεις.
Αυτα τα επιχειρηματα(και καποια αλλα)του ειχα πει του καθηγητη μου..Ειδικα στο 2ο και στο 4ο συμφωνω απολυτα..Για το 3ο μου ελεγε οτι αν οι μαθητες πιεζαν ωστε να μην χανονται ωρες ολα θα ηταν οκ..Για το 1ο μου ελεγε οτι πρεπει να επισημαινουμε τα λαθη και τις αδυναμιες των καθηγητων μας ωστε να διορθωνονται..Πιστευω πως οσο υπαρχει το συστημα με τις πανελληνιες(και τις ενδοσχολικες εξετασεις),οπου ο μαθητης ειναι υποχρεωμενος να κανει μηχανικη προσληψη των γνωσεων,θα υπαρχουν και τα φροντιστηρια και εκατομμυρια οικογενειες θα δινουν ολοκληρες περιουσες σε μια προσπαθεια να εξασφαλιστει το μελλον των παιδιων τους(και τελικα πολλες φορες να φτανουν σε αδιεξοδο)..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Θα επαιρνε 17 σε αλλη ταξη του Λυκειου.Θεωρω πως μια ελαστικοτητα επιβαλλεται να υπαρχει.
Ποιος την επιβαλλει αυτην την ελαστικοτητα?:confused: Εστω οτι τα σχολεια ηταν αξιοκρατικα..Και παλι θα επρεπε να υπηρχε αυτη η ελαστικοτητα?:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Αν αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα και καταργηθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις όπως στο εξωτερικό, τότε το απολυτήριο λυκείου θα είναι άκρως αντιπροσωπευτικό του μαθητή και τότε θα δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Πανελληνιες=Μαρασμος της κριτικης σκεψης=>Χειραγωγηση+Εκμεταλλευση των αδυναμων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Πανελληνιες=Μαρασμος της κριτικης σκεψης=>Χειραγωγηση+Εκμεταλλευση των αδυναμων

θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα,μας θελουν καλους παπαγαλους,και οχι εξυπνους,γιατι αν μας αφυπνησουν κινδυνευουν....
δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι η παιδεια ειναι ενας τομεας που παραμενει ιδιος απο εποχες μεταπολιτευσης,και οσοι προσπαθησαν τους ''εκοψαν''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Πανελληνιες=Μαρασμος της κριτικης σκεψης=>Χειραγωγηση+Εκμεταλλευση των αδυναμων

Aναπτύχτε το παραπάνω θέμα σε μια έκθεση 500-600 λέξεων. (40 μον) :D :clapup: :clapup: :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα,μας θελουν καλους παπαγαλους,και οχι εξυπνους,γιατι αν μας αφυπνησουν κινδυνευουν....
δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι η παιδεια ειναι ενας τομεας που παραμενει ιδιος απο εποχες μεταπολιτευσης,και οσοι προσπαθησαν τους ''εκοψαν''
Ακριβως..Μας θελουν πιονια και το εχουν καταφερει μιας και η παιδεια ειναι το καλυτερο μεσο..Ομως οπως ειχε πει καποιος καποτε "πιονι απο πιονι διαφερει,το θεμα ειναι να καταφερει στην ακρη της σκακιερας να φτασει κι οταν φτασει να μην ξεχασει τι εχει περασει..." :)

Aναπτύχτε το παραπάνω θέμα σε μια έκθεση 500-600 λέξεων. (40 μον) :D :clapup: :clapup: :clapup:
:D:D:D Αν το εβαζαν αυτο ποτε,πιστευω τα περισσοτερα παιδια αριστα θα εγραφαν!!! :P:P:P;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
παιδια εγω εγραψα πανελληνιεσ 19,2 κ ειχα 19 στο τετραμηνο,ενω του εγραφα 20 στα τετραμηνα κ εχασα μορια απο την βλακια του.δεν βαζουν δικαια βαθμουσ.εδω κειμενα γενικη παιδια μου εβαλε 19 ενω παλι ειχα γραψει 20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
παιδια εγω εγραψα πανελληνιεσ 19,2 κ ειχα 19 στο τετραμηνο,ενω του εγραφα 20 στα τετραμηνα κ εχασα μορια απο την βλακια του.δεν βαζουν δικαια βαθμουσ.εδω κειμενα γενικη παιδια μου εβαλε 19 ενω παλι ειχα γραψει 20
Aυτο ειναι εντελως αδικο.. :mad: Αν μου συνεβαινε, θα του εκαιγα το αυτοκινητο!! :whistle::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
χαχαχαχαχ ειναι κ φαντασου οτι σε αλλα σχολεια βαζανε 20αρια για την πλακα.για μενα δεν θα επρεπε να μετραει ο βαθμος του σχολειου στισ πανελληνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
χαχαχαχαχ ειναι κ φαντασου οτι σε αλλα σχολεια βαζανε 20αρια για την πλακα.για μενα δεν θα επρεπε να μετραει ο βαθμος του σχολειου στισ πανελληνιες
Οντως! :/: Παντως ετσι οπως ειναι το συστημα,σε τετοιες περιπτωσεις,δεν μπορεις να επεμβεις(θα μου πεις σε ποια περιπτωση μπορεις να επεμβεις σχετικα με τις πανελληνιες?σε καμια! :P)..Δεν μπορεις να κανεις τιποτα και μου την δινει αυτο..:mad: Γι'αυτο σου λεω..Αυτος επρεπε να ψαχνει για καινουριο αμαξι τωρα!! :P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
χαχαχαχ.ελπιζω μονο να μην ανεβουν οι βασεις και να περναω εκει που θελω γιατι αλλιως οντως θα χρειαστει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top