Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αν ακόμα είχα πίστη στην ανθρωπότητα, θα έλεγα ότι όταν φέρεσαι στα παιδιά σαν να είναι ίσα με σένα σε intellect και δεν τους φέρεσαι σαν να είσαι ο φύρερ τους και αυτοί σε στατόπεδο συγκέντρωσης, όπως κάνουν οι καθηγητές του σήμερα, αυτά θα φερθούν ανάλογα, ώριμα.
Όμως τώρα συμφωνώ.
Τα παιδιά είναι ανώριμα και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό.
Αυτό είναι δράση αντίδραση πάντως...Οι μαθητές φέρονται έτσι γιατί οι καθηγητές φέρονται ανάλογα, αλλά ισχύει και το αντίστροφο.
Γιατί υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών/φοιτητών που παρερμηνεύουν την ισότητα ως βλακεία/χαλαρότητα/αδιαφορία και σε καβαλάνε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaleidoscope
Επιφανές μέλος
Και νομίζω ότι οι φοιτητές δεν μπορούν να κάνουν σωστή αξιολόγηση γιατί κρίνουν ακόμα και στα 20 τους με εμπειρίες από το σχολείο.
Επίσης, τι ακριβώς να αξιολογήσουν όταν η πλειοψηφία δεν πατά στα αμφιθέατρα;
[βγαίνω off, σταματάω ]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
^natasa666^
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
αλλα,παράδειγμα. πηρα χτες βαθμους... αλγεβρα στο διαγωνισμα εγραψα 19...στο τετραμηνο 18... και οντως για 18 αξιζα γιατι δεν συμμετεχω καθόλου (εχουμε τελευταιες ωρες καθε φορα...και δεν την παλευω για αλγεβρα..)
ρωταω εγω τωρα... γιατι του χρονου να μου εχει στα τετραμηνα 17-18(εστω και αν για τοσο αξιζω..) αλλα παω και γράψω 19-20...? γιατι να μου χαλάσει τον βαθμό?
παλιο περισταατικο στο σχολείο μου και σίγουρα δεν ειναι το μονο σχολειο ...
καθηγητης βάζει σε μαθητη 15 φυσικη κατευθυνση...και το παιδί γράφει 19 στις πανελληνιες..και έχασε την σχολή του ..για αυτο...
περιστατικο με την αδερφη μου... στο αοθ ειχε ερθει για μια χρονια μια καθηγητρια... και της έβαλε 18...στις πανελληνιες εγραψε 20... και έ χασε ποσα μόρια για αυτό το 18..
επι της ουσίας...βάλε 20 εσυ...και ας μην το αξίζει...αλλα τουλάχιστον βοηθησε το παιδι... μπας και 1 στο εκατομμυριο γράψει καλά...
ούτως η άλλως ο βαθμός ειναι υποκειμενικός.. πχ μπορει ο καθηγητης να σου κάνει ολο το τετραμηνο 3 ερωτησεις και να τυχει να μην ξέρεις καμια απο αυτες...
αλλα αυτομάτως ο βαθμός σου μειωνεται.. γιατι ο καθηγητής θα νομίζει οτι δεν τα ξέρεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
επι της ουσίας...βάλε 20 εσυ...και ας μην το αξίζει...αλλα τουλάχιστον βοηθησε το παιδι... μπας και 1 στο εκατομμυριο γράψει καλά...
+10000
εξάλλου δεν κοστίζει τίποτα στον καθηγητή ο βαθμός, δε θα πάθει τίποτα αν βάλει 20...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rebel1
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
Μηπως να κανουμε και την παρουσια προαιρετικη??Και τα φροντιστηρια να γινουν ιδιωτικα σχολεια??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Ενα παιδί μπορεί να διαβάσει ΑΟΔΕ μετα το πασχα για x,y,z λογους , να του βαλει 16 και να παει να γραψει 20.
Τσουπ έφυγαν μοριακια που μπορούν να κοστίσουν σχολή και ειδικά όταν επρόκειτο για μάθημα βαρύτητας.
Καλά δεν είπαμε κάποιος να γράφει 01 στα μαθηματικα και να του βαλει 20.Μην υπερβάλλεται!
Μαθήματα όπως όμως το ΑΟΔΕ,ΑΟΘ,Μαθηματικά Γενικής,ΑΕΠΠ (+Εκθεση που ειναι πολυ υποκειμενικη η βαθμολογηση) που διαβάζονται έστω και καθυστερημένα γιατί να είναι αυστηροί και να τσεκουρώνουν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Τα θέματα που βάζουν έτσι κι αλλιώς στις ενδοσχολικές της Γ' είναι τόσο εύκολα που αν διαβάσεις 2-3 ώρες μια ημέρα πριν την εξέταση γράφεις για 20 χαλαρά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Μαθηματικά , 2 παιδιά γράφαμε πάνω απο τη βάση στα διαγωνίσματα.Έπρεπε να πάρουμε 15?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Δεν πρέπει να γίνει διαχωρισμός όμως..; Αυτός που αξίζει το 20 δεν θα αισθάνεται μ....ς;
κλασσικος νεοελληνας...αντι να χαιρεται με τον εαυτο του που πήρε το εικοσι...πρεπει να κλαιγεται γιατι και ο φιλος του πηρε και αυτος εικοσι...
Τοτε ποιος ο λογος να ασχοληθεις με το μαθημα...Αφου ετσι και αλλιως 20 θα παρεις...Και θα τα ακουσεις και καλυτερα στο φροντιστηριο.
Μηπως να κανουμε και την παρουσια προαιρετικη??Και τα φροντιστηρια να γινουν ιδιωτικα σχολεια??
αα να το κάνουμε καπως ετσι?
παντως μαν δεν διαφέρει και πολυ απο την πραγματικότητα... μονο τα ποσα σκαει τον μηνα ενας μαθητης της τρίτης λυκείου...ανετα πηγαινε σε ιδιωτικό σχολείο..
η παρουσια ειναι ηδη προαιρετικη... με 165 απουσίες...
και thank god δεν θα πηγαινω καθε μερα σχολειο να ακουω τον καθε αχρηστο που δεν του καιγεται καρφι για την πιεση που θα δέχομαι και θα με φορτωνει με ενα κάρο ασκησεις χωρις να μου τις εχει εξηγησει κιολας .
στο πρωτο διαγωνισμα μαθηματκα κατευθυνση ..απο εναν σοβαρότατο καθηγητη στα διανυσματα ..την προβολή δεν μας την εξηγησε ΠΟΤΕ...στο διάγωνισμα έβαλε ενα ερώτημα...και οταν του ειπαμε δεν μας την έχει εξηγήσει .η απάντηση του ήταν "δεν θυμασαι καλα"
και αυτος ο μαλακας στο τετράμηνο μου έβαλε 17,ενώ του σηκωνομαι στον πινακα τουλαχιστον 2/3 φορες την εβδομαδα..(ειμαι τεχνολογικη και ειμαστε 11 ατομα...και οι 4-5 ειναι πλ κάτω του μετριου...
και ναι σαν καθηγητής είναι καλός ...οταν παραδίδει μάθημα...και οταν λύνει ασκησεις...και? όρεξη τον έχω..
Γιατί,χρωστάνε χάρη σε κανέναν;
Τα θέματα που βάζουν έτσι κι αλλιώς στις ενδοσχολικές της Γ' είναι τόσο εύκολα που αν διαβάσεις 2-3 ώρες μια ημέρα πριν την εξέταση γράφεις για 20 χαλαρά...
το ευκολα ειναι υποκειμενικο..
και ιστορια μπορει να διαβασω 10/50 σελιδες που θα έχω..να πέσουν αυτες..και να λεω ..ηταν γελοία...
ναι χρώστανε...σε μενα που τους ανέχομαι κάθε μέρα..χωρίς να τους γουστάρω με τις μαλακίες που μου λένε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν πρέπει να γίνει διαχωρισμός όμως..; Αυτός που αξίζει το 20 δεν θα αισθάνεται μ....ς;
Ο διαχωρισμός θα γίνει στις πανελλήνιες, όχι μέσα σε μια τάξη που υπάρχουν 1002 υποκειμενικοί παράγοντες.
Τοτε ποιος ο λογος να ασχοληθεις με το μαθημα...Αφου ετσι και αλλιως 20 θα παρεις...Και θα τα ακουσεις και καλυτερα στο φροντιστηριο.
Μηπως να κανουμε και την παρουσια προαιρετικη??Και τα φροντιστηρια να γινουν ιδιωτικα σχολεια??
Εσύ θεωρείς πως ο μόνος λόγος να παρακολουθήσει κάποιος στο σχολείο είναι ο βαθμός του τετραμήνου; αν φτάσαμε να κουβαλάμε τέτοιες νοοτροπίες τότε λυπάμαι που το λέω αλλά δεν υπάρχει σωτηρία. Αν ο καθηγητής κάνει καλά το μάθημά του τότε οι μαθητές θα έχουν κίνητρο να προσέξουν και να συμμετέχουν, αν όχι θα χρησιμοποιήσει το βαθμό για να τους υποχρεώσει να το κάνουν όπως και πολλοί άλλοι ανίκανοι καθηγητές ανά την Ελλάδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitelioness
Πολύ δραστήριο μέλος
και αν ειναι αντικειμενικα χτυπημενος και σου διορθωσει αντικειμενικα χτυπημενος το γραπτο θα νιωσεις ευχαριστημενος;Είναι όμως πιο αντικειμενικό από τον κάθε καθηγητή σε οποιοδήποτε σχολείο της Ελλάδας (που δεν ξέρεις τι σχέση έχει με τους μαθητές του), βάζοντας μέσα και τη διαφορά ιδιωτικών και δημοσίων σχολείων...
Μπορείς να γίνεις λοιπόν καθηγητής, για να τα διορθώσεις όλα...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Peacebreaker
Νεοφερμένος
Στην ζωή πρέπει να γίνει πρώτα η προσπάθεια για να έρθει το αποτέλεσμα (είτε βαθμός ,είτε προαγωγή,είτε αξιολόγηση), γιατί να ισχύει το αντίθετο στο σχολείο ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Σε μια άλλη κοπέλα της βαλανε χαμηλότερους βαθμούς, που μάλιστα είναι και καλή μαθήτρια, γιατί έχει αγόρι και τη θεωρούν "τσουλάκι" που δε χώρισε τρίτη λυκείου για να είναι αφοσιωμένη στο διάβασμα.
Μη μιλάτε για αντικειμενικότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Μέγα λάθος. Ένα από τα κακά της μονόπλευρης και ελλειπούς παιδείας του νεο-Έλληνα.Ίσως δεν θα έπρεπε να μετράει καθόλου ο προφορικός βαθμός. Ότι γράφεις, παίρνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Μέγα λάθος. Ένα από τα κακά της μονόπλευρης και ελλειπούς παιδείας του νεο-Έλληνα.
Δεν εκφράζει ούτε εμένα απόλυτα, αλλά στο συγκεκριμένο πλαίσιο του σχολείου έτσι όπως είναι, νομίζω ότι θα ήταν μία λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.