Chris1993
Περιβόητο μέλος
Για τα πρώτα, ναι, δεν μπορώ να αποδείξω αυτό που λέω, ούτε κι εσύ όμως. Ήξερα ότι είσαι από επαρχεία ( ), φυσικά και δεν μπορώ να αμφισβητίσω τι γίνεται στο σχολείο σου, και φυσικά δεν πήγαινε σε εσένα ( προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης). Δεν μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι όμως ότι τουλάχιστον σε κάποια σχολεία δεν γίνεται αυτό που περιγράφω ( και δική μου εκτίμηση είναι ότι πρόκειται για πολλά).
Οι βαθμοί αυτοί, δεν έχουν χαριστικό χαρακτήρα (έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον). Είναι για να σε εφοδιάσουν, με ότι και οι υπόλοιποι, να πας να δώσεις, και να ξέρεις ότι δεν θα υστερείς από κανένα ο οποίος τυχαίνει να είναι πιο τυχερός επειδή είχε πιο ελαστικό καθηγητή. Από αυτό το κατεστραμένο σύστημα που αναφέρεις, ζητάς να είναι όσο πιο αξιοκρατικό γίνεται. Και αυτό επιτυγχάνεται, με το να ξέρεις, ότι για την επίδοσή σου, θα είσαι υπεύθυνος εσύ και μόνο εσύ, και κανένας καθηγητής που πιθανόν έχει βγάλει λάθος συμπεράσματα με υποκειμενικά κριτήρια. Και ξαναλέω το "τι αξίζω " είναι υποκειμενικό". Τώρα το αν πιστεύεις ότι δεν έχει σημασία το 20 στον προφορικό είναι θέμα του καθενός πιστεύω, για μένα έχει τεράστια σημασία, για το λόγο ότι όταν ανταγωνίζεσαι την υπόλοιπη Ελλάδα το κάθε παραπάνω μόριο μετράει, και εκεί δεν χωράνε υποχωρήσεις. Για την τελευταία πρόταση. Οποιοδήποτε από τα και να ισχύει, ο καθηγητής δεν θα έπρεπε να έχει το δικαίωμα να το ερμηνεύσει όπως θέλει αυτός, και να πάρει τον άλλον στο λαιμό του. Δεν έχουν όλοι οι καθηγητές άλλωστε την ίδια κρίση.
Δε λέω, μαγκιά του καθενός να προσπαθεί παραπάνω, για να έχει το επιχείρημα να διεκδικήσει κάτι, απλά αυτό το κάτι για εμένα, θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο, τη στιγμή που όπως έχω πει κάποιοι (αρκετά περισσότεροι) το δέχονται χωρίς αυτήν την παραπάνω προσπάθεια, εκεί είναι το point μου. Δεν ζητώ χάρισμα, ζητώ ίση αντιμετώπιση σε όλους.
Τα ίδια είπα πιο πάνω εγώ αλλά πιο συμπυκνωμένα...συμφωνούμε!
Ξέρω παιδί που έχασε Ιατρική , απο έναν προφορικο στην βιολογία κατ ( 18 ) και έγραψε 100!
Στο δικό μου σχολείο , οι καθηγητές βάζουν το πολύ +2 απο τα γραπτά...δηλαδή πες ότι στα μαθ.κατ γράφεις 16 απο ένα-δυο ερωτήματα που δεν έγραψες είτε λόγω περιορισμένου χρόνου είτε δυσκολίας και μετα πάει και σου βάζει 17-18 επειδή ετσι γουστάρει και στοχεύεις για ΗΜΜΥ , γράφεις 19-20 χάνεις μόρια και χάνεις τη σχολή επιθυμίας σου...τι ωραία!!!Όταν κρίνεται το μέλλον σου απο κάποιες εξετάσεις και όταν όλοι υποτίθεται ότι συναγωνιζόμαστε και απο το σχολείο πρέπει να έχουμε όλοι ίση "στήριξη" και "μεταχείρηση",γιατί να αντιμετωπιζόμαστε με διαφορετικό τρόπο είτε απο βαθμολογητή είτε απο καθηγητή???
----------------------------------------------
Καλά αυτά που λες ρε Δια , συμφωνώ!
Αλλά,είναι όλοι σωστοί καθηγητές?Αφού το μεγαλύτερο ποσοστό δεν πληρεί τα 14(+++) κριτήρια που έθεσες,πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή,ώστε κανείς να μην βγαίνει χαμένος και ειδικά όταν κρίνεται το μέλλον όλων μας.Τονίζω ότι δεν συμφωνώ στο να βάζουν σε όλους 20 αλλά όταν βλέπουν ότι ένα παιδί προσπαθεί και ας μην είναι άριστος να του δίνει πολλά +++ στο βαθμό(πολύ σημαντική η επιβράβευση) , όχι μόνο +2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Θα σας απαντήσω συνολικά:
α) Το αν θα έπρεπε να μετράει ή όχι ο προφορικός βαθμός είναι άλλο θέμα. Εδώ συζητάμε με δεδομένο ότι μετράει.
β) Το να βάλει κάποιος καθηγητής σε όλους 20 ανεξάρτητα από την επίδοση του καθενός, αποτελεί πλήρη αδικία και φτύσιμο αυτών που διαβάζουν. Το θεωρώ σαν την εύκολη λύση του ανίκανου και ευθυνόφοβου καθηγητή.
γ) Ο ικανός καθηγητής μπορεί άνετα να βρει τη χρυσή τομή. Έχοντας κάνει σωστά τη δουλειά του και έχοντας βάλει διαγωνίσματα και τεστ, μπορεί εύκολα να δει την πραγματική επίδοση του καθενός και να προβλέψει με αρκετή ακρίβεια το μέγιστο που μπορεί να γράψει κάποιος στις πανελλήνιες. Έτσι ο καθηγητής μπορεί να κλιμακώσει τη βαθμολογία του, από τη μια δίνοντας σε όλους το πριμ του προφορικού και από την άλλη χωρίς να ισοπεδώσει τα πάντα.
δ) Ας πάρω μια ακραία περίπτωση που συνέβη πέρυσι στο σχολείο μου: Κάποιος μαθητής στη βιολογία γενικής απαξίωνε τα πάντα. Ποτέ δεν είχε μιλήσει για το μάθημα, ενοχλούσε την καθηγήτρια στη δουλειά της, στα διαγωνίσματα και τα τεστ έδινε κοροϊδευτικά λευκή κόλλα. Παρόλα αυτά η καθηγήτρια του έβαλε προφορικό 15. Ο μαθητής αυτός τελικά έγραψε στις πανελλήνιες 19,5 και προφανώς είχε μείωση του βαθμού του κατά 0,6. Ήρθε λοιπόν στο σχολείο και έκανε καυγά στην καθηγήτρια ότι τον έκαψε και έχασε τη σχολή που ήθελε. Εδώ ποιος έφταιγε?
ε) Με προβληματίζει το ότι αντί τελικά να κατηγορούμε αυτούς που χαρίζουν 20ρια σαν καραμέλες, κατηγορούμε αυτούς που προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Είναι σαν να λέμε: αφού οι άλλοι κλέβουν, γιατί όχι και μεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
@ Chris1993 + Vassilis 497
Θα σας απαντήσω συνολικά:
α) Το αν θα έπρεπε να μετράει ή όχι ο προφορικός βαθμός είναι άλλο θέμα. Εδώ συζητάμε με δεδομένο ότι μετράει.
β) Το να βάλει κάποιος καθηγητής σε όλους 20 ανεξάρτητα από την επίδοση του καθενός, αποτελεί πλήρη αδικία και φτύσιμο αυτών που διαβάζουν. Το θεωρώ σαν την εύκολη λύση του ανίκανου και ευθυνόφοβου καθηγητή.
γ) Ο ικανός καθηγητής μπορεί άνετα να βρει τη χρυσή τομή. Έχοντας κάνει σωστά τη δουλειά του και έχοντας βάλει διαγωνίσματα και τεστ, μπορεί εύκολα να δει την πραγματική επίδοση του καθενός και να προβλέψει με αρκετή ακρίβεια το μέγιστο που μπορεί να γράψει κάποιος στις πανελλήνιες. Έτσι ο καθηγητής μπορεί να κλιμακώσει τη βαθμολογία του, από τη μια δίνοντας σε όλους το πριμ του προφορικού και από την άλλη χωρίς να ισοπεδώσει τα πάντα.
δ) Ας πάρω μια ακραία περίπτωση που συνέβη πέρυσι στο σχολείο μου: Κάποιος μαθητής στη βιολογία γενικής απαξίωνε τα πάντα. Ποτέ δεν είχε μιλήσει για το μάθημα, ενοχλούσε την καθηγήτρια στη δουλειά της, στα διαγωνίσματα και τα τεστ έδινε κοροϊδευτικά λευκή κόλλα. Παρόλα αυτά η καθηγήτρια του έβαλε προφορικό 15. Ο μαθητής αυτός τελικά έγραψε στις πανελλήνιες 19,5 και προφανώς είχε μείωση του βαθμού του κατά 0,6. Ήρθε λοιπόν στο σχολείο και έκανε καυγά στην καθηγήτρια ότι τον έκαψε και έχασε τη σχολή που ήθελε. Εδώ ποιος έφταιγε?
ε) Με προβληματίζει το ότι αντί τελικά να κατηγορούμε αυτούς που χαρίζουν 20ρια σαν καραμέλες, κατηγορούμε αυτούς που προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Είναι σαν να λέμε: αφού οι άλλοι κλέβουν, γιατί όχι και μεις?
α) Νομίζω πως αυτά τα 2 συνδέονται. Το ένα είναι συνέπεια του άλλου. Το θεωρώ σωστότερο, ότι αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε έναν αξιοκρατικό τρόπο εξέτασης ( όσο αξιοκρατικές μπορεί να γίνουν οι πανελλήνιες ) τότε θα πρέπει τον βαθμό σου να τον καθορίζουν τα γραπτά, και μόνο, όπου εκεί υπάρχουν κοινά κριτήρια για όλους. Με δεδομένο όμως όπως λες ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά παίζουν ρόλο και τα προφορικά, υποστηρίζω κάτι που θα μείωνε την ισχύ τους στο ελάχιστο.
β) Όχι, το να βάλει ο καθηγητής σε όλους 20, ανεξάρτητα από την επίδοση του μαθητή, δείχνει ότι για την τελική τύχη του μαθητή, αφήνει υπεύθυνο τον μαθητή και μόνο. Και κάτι άλλο. Δεν μπορώ φυσικά να πω για τον καθένα προσωπικά αλλά κατά βάση ( και έτσι βλέπω και από την συντριπτική πλειονότητα των συμμαθητών μου δηλαδή), κάποιος που πάει στη Γ' φροντιστήριο, και τα πάει καλά στα μαθήματα (δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα στοχεύει ψηλά ), στο σχολείο δεν διαβάζει για να μάθει, υ π ο κ ρ ί ν ε τ α ι. Την δουλειά την έχει ήδη κάνει στο φροντιστήριο, αυτά που είναι μάθει, σε μεγάλο βαθμό τα έχει ήδη μαθει, και ο μόνος λόγος που πατάει στο σχολείο είναι από τη μία ίσως για να λύσει και καμία άσκηση παραπάνω (για να μη φανώ και απόλυτος), αλλά προπάντων για να εξασφαλίσει ότι ο βαθμός, αυτό που χρειάζεται για να έχει το συν που πρέπει στις πανελλήνιες, θα το έχει, ακόμη κι αν σημαίνει ότι σφήζει από βαρεμάρα, θα πιεστεί, θα κάνει υπομονή, γιατί ξέρει ότι εκεί είναι μόνος του, και όσο άδικο κι αν είναι κάτι τέτοιο, δεν θα τον λυπηθεί κανείς. Τέτοιοι μαθητές λοιπόν, οι οποίοι πιστεύουν ότι μόνο έτσι μπορούν να καταφέρουν κάτι, ναι ας φάνε φτύσιμο, γιατί δεν κάνουνε τίποτα πιο αξιόλογο από κάποιον που φέρεται φυσιολογικά.Επίσης, εδώ δεν τίθεται θέμα ευθύνης του καθηγητή, η επιτυχία ή όχι του μαθητή στις πανελλήνιες, είναι ( ή θα έπρεπε να είναι ) αποκλειστικά θέμα του μαθητή, άρα η κάθε ευθύνη θα έπρεπε να βαραίνει αυτόν αποκλειστικά.
γ) Πρώτον μιας και αναφέρεις τρόπους αξιολόγησης, να ξεκαθαρίσουμε ότι κάτι τέτοιο βέβαια αφορά μόνο μαθητές που δίνουν την πρέποντα σημασία στο σχολείο ( γιατί υποχρεωμένοι δεν είναι). Επίσης ας παραλείψω και οποιονδήποτε παράγοντα είπα πριν όσον αφορά τον τελικό βαθμό, όπως άγχος, επίπεδο θεμάτων, κλπ, όπως και το γεγονός ότι δεν μου αρέσει να βάζεις ταμπέλες 1-20 στους μαθητές. Πες ότι ο καθηγητής βάζει τεστ κάθε βδομάδα, και ασχολείται με όλους ανεξαιρέτως του μαθητές. Τους ελέγχει καθημερινά και ξέρει με αρκετή προσέγγιση (αποφεύγω να χρησιμοποιήσω τη λέξη ακρίβεια ) το επίπεδο κάθε του μαθητή. Να σου κάνω μια ερώτηση εδώ, Πόσοι καθηγητές ξέρεις να λειτουργούν έτσι; Α, κάτσε να σου δώσω ένα δείγμα ας πούμε από τους καθηγητές που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία στο δικό μου σχολείο, Ωπ, δεν ξέρω κανέναν, δεν πειράζει, είμαι σίγουρος ότι αποτελώ την εξαίρεση και σίγουρα υπάρχουν πολλά σχολεία με πάρα πολλούς τέτοιους υπεργάματους καθηγητές.
δ) Νομίζω ότι κι εδώ πάνε πολλά από αυτά που αναφέρω στο (β). Αν θες να το σχολιάσω, πιστεύω ότι τέτοιοι μαθητές, υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό, και δεν αποτελούν εξαιρέσεις. Κι εγώ αλλωστε, δεν κρύβω ότι υποτιμώ κάποια μαθήματα (όχι όμως σε καθηγητές που δεν το αξίζουν). Είναι καθαρά συνέπεια του σημερινού συστήματος, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα όπως προείπα το σχολείο να είναι σε μεγάλο βαθμό άχρηστο για σένα, και να το βλέπει ο μαθητής, ως κάτι το περιττό, που του τρώει χρόνο από την μελέτη, συνεπώς κάποιος που έχει μάθει να δρα χωρίς μάσκες, θα το δείξει αυτό, με το να υποτιμήσει το μάθημα. Το θεωρώ λάθος φυσικά, αλλά δεν μπορώ να ρίξω το φταίξιμο για κάτι τέτοιο στον μαθητή. Εκεί όμως που πιστεύω ότι έχει ευθύνη είναι η φασαρία στο μάθημα. Αν κάποιος δεν θέλει να συμμετάσχει στο μάθημα, είναι φυσικά δικαίωμά του, αλλά δεν μπορεί να αποτρέψει τους υπόλοιπους από το να προσέξουν. Ωστόσο, την συμπεριφορά δεν την τιμωρείς με κακό βαθμό. Στην έσχατη περίπτωση θα τον βγάλεις έξω, για να μπορέσεις να συνεχίσεις το μάθημα, δεν το χρησιμοποιείς ως δικαιολογία όμως για να τον χαντακώσεις στο τετράμηνο. Το φταίξιμο που μπορεί αν έχει ο μαθητής, είναι "φταίξιμο". Του τύπου "το ξέρω ότι το μάθημα δεν σε ελκύει, αλλά παίξε έξυπνα όπως και οι υπόλοιποι, κάνε υπομονή, και πάρε το βαθμό που θες, άλλωστε και ο ίδιος ο καθηγητής δεν θέλει να του κάνεις τη ζωή δύσκολή, αν δει ότι υπάρχει ενδιαφέρον (sic) για το μάθημα του, σίγουρα θα τον χαροποιήσει, και θα σου ανταποδώσει ανάλογα ".
ε) Θέλω να μου εξηγήσεις ποια είναι κατά τη γνώμη σου η "σωστή δουλειά του καθηγητή". Δεν είναι θέμα κλεψίματος. Για να το κάνω όσο πιο ξεκάθαρο μπορώ. Μπορείς να μου εγγυηθείς ότι ο κάθε καθηγητής είναι σε θέση να ξέρει με ακρίβεια τον βαθμό που πρόκειται να γράψει εν τέλει ο μαθητής στις πανελλήνιες; Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, και υπάρχουν έστω και λίγοι ( που μόνο λίγοι δεν είναι ) μαθητές οι οποίοι αδικούνται, τότε θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο κριτήριο με το οποίο κρίνεις την τύχη του άλλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σορυ, δεν άντεξα. :Ρ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για τις απαντήσεις σου στα α, β, γ, ε δεν θα το συνεχίσω. Απλά έχουμε διαφορετικές απόψεις. Αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Ίσως κρίνω με βάση το ότι στο σχολείο μου έχω στα μαθήματα κατεύθυνσης, καθηγητές πολύ καλούς από κάθε άποψη.
Για το δ όμως έχω τελείως αντίθετη γνώμη και δεν μπορώ να δεχθώ με τίποτα τη δική σου:
δ) Ας πάρω μια ακραία περίπτωση που συνέβη πέρυσι στο σχολείο μου: Κάποιος μαθητής στη βιολογία γενικής απαξίωνε τα πάντα. Ποτέ δεν είχε μιλήσει για το μάθημα, ενοχλούσε την καθηγήτρια στη δουλειά της, στα διαγωνίσματα και τα τεστ έδινε κοροϊδευτικά λευκή κόλλα. Παρόλα αυτά η καθηγήτρια του έβαλε προφορικό 15. Ο μαθητής αυτός τελικά έγραψε στις πανελλήνιες 19,5 και προφανώς είχε μείωση του βαθμού του κατά 0,6. Ήρθε λοιπόν στο σχολείο και έκανε καυγά στην καθηγήτρια ότι τον έκαψε και έχασε τη σχολή που ήθελε. Εδώ ποιος έφταιγε?
δ) Αν θες να το σχολιάσω, πιστεύω ότι τέτοιοι μαθητές, υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό, και δεν αποτελούν εξαιρέσεις. Κι εγώ αλλωστε, δεν κρύβω ότι υποτιμώ κάποια μαθήματα (όχι όμως σε καθηγητές που δεν το αξίζουν). Είναι καθαρά συνέπεια του σημερινού συστήματος, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα όπως προείπα το σχολείο να είναι σε μεγάλο βαθμό άχρηστο για σένα, και να το βλέπει ο μαθητής, ως κάτι το περιττό, που του τρώει χρόνο από την μελέτη, συνεπώς κάποιος που έχει μάθει να δρα χωρίς μάσκες, θα το δείξει αυτό, με το να υποτιμήσει το μάθημα. Το θεωρώ λάθος φυσικά, αλλά δεν μπορώ να ρίξω το φταίξιμο για κάτι τέτοιο στον μαθητή. Εκεί όμως που πιστεύω ότι έχει ευθύνη είναι η φασαρία στο μάθημα. Αν κάποιος δεν θέλει να συμμετάσχει στο μάθημα, είναι φυσικά δικαίωμά του, αλλά δεν μπορεί να αποτρέψει τους υπόλοιπους από το να προσέξουν. Ωστόσο, την συμπεριφορά δεν την τιμωρείς με κακό βαθμό. Στην έσχατη περίπτωση θα τον βγάλεις έξω, για να μπορέσεις να συνεχίσεις το μάθημα, δεν το χρησιμοποιείς ως δικαιολογία όμως για να τον χαντακώσεις στο τετράμηνο. Το φταίξιμο που μπορεί αν έχει ο μαθητής, είναι "φταίξιμο". Του τύπου "το ξέρω ότι το μάθημα δεν σε ελκύει, αλλά παίξε έξυπνα όπως και οι υπόλοιποι, κάνε υπομονή, και πάρε το βαθμό που θες, άλλωστε και ο ίδιος ο καθηγητής δεν θέλει να του κάνεις τη ζωή δύσκολή, αν δει ότι υπάρχει ενδιαφέρον (sic) για το μάθημα του, σίγουρα θα τον χαροποιήσει, και θα σου ανταποδώσει ανάλογα ".
Έκεις ντίκιο!!!https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=49337
Σορυ, δεν άντεξα. :Ρ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δηλαδή τι θέλουμε από τον καθηγητή μας? Να είναι ο μαλάκας που θα φτύνουμε αυτόν και το μάθημα του και αυτός να μας βάζει 20ρια για να μην ...αδικηθούμε? Όταν λέμε ότι θέλουμε ένα καλύτερο σχολείο αυτό εννοούμε? Αν ήμουν εγώ καθηγητής και είχα μαθητή ένα τέτοιο κωλόπαιδο που παρίστανε το μάγκα και απαξίωνε τα πάντα, θα ήμουν πολύ περισσότερο αυστηρός. (Εννοείται το "φιλικά" ε?)
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρείς δεδομένο ότι με βάση αυτά που σου λέω ο οποιοσδήποτε μαθητής που δεν σκοτώνεται για το βαθμό θα σνομπάρει το μάθημα. Φροντιστήρια υπάρχουν και το καταδικάζω. Δεν θα είμαι όμως εγώ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ' την τρύπα. Νομίζω πως ο κάθε καθηγητής σε κάθε σχολείο που τον αφορά το θέμα, έχει υπόψη του ότι αυτά που θα διδάξει, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι ) οι μαθητές τα έχουν ήδη διδαχθεί. Από εκεί και πέρα ο καθηγητής είναι σε θέση να διαμορφώσει το μάθημά του όπως θέλει αυτός. Καλό είναι όμως να προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις συνθήκες. Αν τον άλλον δεν τον ενδιαφέρει τι κάνουν οι μαθητές έξω από το σχολείο, τότε να περιμένει ότι οι μαθητές δεν θα ικανοποιηθούν από το μάθημά του. Δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένο επίσης ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν ένα έμφυτο ενδιαφέρον για τα μαθήματα της κατεύθυνσης όπως μαθηματικά, φυσική. Αν ο καθηγητής διαπιστώσει ότι κάποιος μαθητής δεν είναι τόσο πρόθυμος όσο θα έπρεπε τότε το θεωρώ χρέος του να τον βοηθήσει να συμμετάσχει στο μάθημα σε έναν καλύτερο βαθμό. Αν δεν τον κάνει, και τον αφήσει στην τύχη του, τότε τι περιμένεις. Φυσικά θα αρχίσει να κάνει άλλα πράγματα μες στο μάθημα, φασαρία, και τα γνωστά. Ο καθηγητής δεν πρέπει να λειτουργεί σαν δημόσιος υπάλληλος, πρέπει να ενδιαφέρεται για το κάθε παιδί ξεχωριστά.Επίσης, για αυτό το κωλόπαιδο που λες, ξεχνάς κάτι (κι εγώ δεν το είχα σκεφτεί ). Δεν μπορείς να ξέρεις τι κάνει ο άλλος μετά το εφτάωρο. Δεν μπορείς να ξέρεις πόσες ώρες έχει λιώσει στο διάβασμα, κι ούτε τι πίεση τρώει. Για πολλούς το σχολείο είναι η ώρα της εκτόνωσης, η ώρα που θα κάνεις χαβαλέ με τον διπλανό σου, και θα ξεχαστείς λίγο ( τώρα θα μου πεις σχήμα οξύμωρο αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Αλλά να το δω κι αλλιώς όμως. Έχω πει ότι αυτά που λέω δεν είναι λύση για τα καίρια προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως πιστεύω ότι τουλάχιστον βελτιώνουν την τρέχουσα κατάσταση. Έστω όμως ότι έχεις δίκιο, και ο καθηγητής βαθμολογεί με βάση την εικόνα που παίρνει κάθε φορά από τον μαθητή. Πιστεύεις ότι αυτό είναι λύση, έστω και στο ελάχιστο; Αυτό πιστεύεις ότι είναι το σωστό; ο καθηγητής να είναι ο μπαμπούλας που με την απειλή του βαθμού πιέζει τους μαθητές να κάνουν στο μάθημα τα καλά παιδάκια; Πώς πιστέυεις ότι βελτιώνεται ο καθηγητής αν δεν έχει ένα feedback για το μάθημά του (γιατί ναι ακόμη και η απαξίωση, είναι ένας τρόπος να δείξεις κάτι); Πιστεύεις ότι θα κερδίσει κάτι ο καθηγητής αν τρώει τέτοιο δούλεμα; είναι αυτό λύση δηλαδή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Έλα, πολύ κάθεστε χωρίς λόγο. Δε θα αλλάξετε τον κόσμο μέσα στις πανελλήνιες, σε τρεις μήνες φωνάξτε με να τον φτιάξουμε μαζί. Καλό να συζητάς από μέσα βέβαια, όταν βλέπεις άμεσα πώς δουλεύει το πράγμα, αλλά ΟΚ, τα υπόλοιπα το Μάιο στην Έκθεση. Τσάμπα κουράζεστε, τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
H καθηγήτρια για την οποία μιλώ είναι ένα πολύ σοβαρό άτομο, πολύ καλή στη δουλειά της, πολύ καλός άνθρωπος και αγαπητή σε όλους. Είναι ακριβώς αυτό που λες: ενδιαφέρεται για κάθε παιδί ξεχωριστά. Την είχα πέρυσι στη βιολογία, την έχω φέτος και βιολογία και βιοχημεία και την ξέρω πολύ καλά. Ο μαθητής που λέμε ήταν της θεωρητικής κατεύθυνσης. Δεν ξέρω αν ήθελε να εκτονωθεί στο μάθημα της βιολογίας, επειδή η καθηγήτρια ήταν χαμηλών τόνων, αλλά δεν του βρίσκω κάποια δικαιολογία. Δεν είχε απολύτως καμία συμμετοχή στο μάθημα, ενώ ήταν γνωστό ότι θα το δώσει πανελλαδικά. Όταν έγραφε διαγώνισμα ή τεστ, χωρίς να διαβάσει τα θέματα, έδινε την κόλλα του λέγοντας "βαριέμαι να γράψω" και έφευγε. Ας αφήσουμε το ότι έκανε φασαρία στο μάθημα. Δηλαδή, έπρεπε η καθηγήτρια να του βάλει 20 μετά από όλα αυτά? Για μένα και το 15 που του είχε προφορικά πολύ ήταν. (Για την ιστορία: στα άλλα μαθήματα ο μαθητής δεν έγραψε και σπούδαία: 10 - 12 ήταν οι βαθμοί του στις πανελλήνιες. Μόνο στη βιολογία έγραψε μεγάλο βαθμό). Εσύ αν ήσουν καθηγητής και είχε τέτοια επίδοση και συμπεριφορά στην τάξη θα του έβαζες 20?Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρείς δεδομένο ότι με βάση αυτά που σου λέω ο οποιοσδήποτε μαθητής που δεν σκοτώνεται για το βαθμό θα σνομπάρει το μάθημα. Φροντιστήρια υπάρχουν και το καταδικάζω. Δεν θα είμαι όμως εγώ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ' την τρύπα. Νομίζω πως ο κάθε καθηγητής σε κάθε σχολείο που τον αφορά το θέμα, έχει υπόψη του ότι αυτά που θα διδάξει, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι ) οι μαθητές τα έχουν ήδη διδαχθεί. Από εκεί και πέρα ο καθηγητής είναι σε θέση να διαμορφώσει το μάθημά του όπως θέλει αυτός. Καλό είναι όμως να προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις συνθήκες. Αν τον άλλον δεν τον ενδιαφέρει τι κάνουν οι μαθητές έξω από το σχολείο, τότε να περιμένει ότι οι μαθητές δεν θα ικανοποιηθούν από το μάθημά του. Δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένο επίσης ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν ένα έμφυτο ενδιαφέρον για τα μαθήματα της κατεύθυνσης όπως μαθηματικά, φυσική. Αν ο καθηγητής διαπιστώσει ότι κάποιος μαθητής δεν είναι τόσο πρόθυμος όσο θα έπρεπε τότε το θεωρώ χρέος του να τον βοηθήσει να συμμετάσχει στο μάθημα σε έναν καλύτερο βαθμό. Αν δεν τον κάνει, και τον αφήσει στην τύχη του, τότε τι περιμένεις. Φυσικά θα αρχίσει να κάνει άλλα πράγματα μες στο μάθημα, φασαρία, και τα γνωστά. Ο καθηγητής δεν πρέπει να λειτουργεί σαν δημόσιος υπάλληλος, πρέπει να ενδιαφέρεται για το κάθε παιδί ξεχωριστά.Επίσης, για αυτό το κωλόπαιδο που λες, ξεχνάς κάτι (κι εγώ δεν το είχα σκεφτεί ). Δεν μπορείς να ξέρεις τι κάνει ο άλλος μετά το εφτάωρο. Δεν μπορείς να ξέρεις πόσες ώρες έχει λιώσει στο διάβασμα, κι ούτε τι πίεση τρώει. Για πολλούς το σχολείο είναι η ώρα της εκτόνωσης, η ώρα που θα κάνεις χαβαλέ με τον διπλανό σου, και θα ξεχαστείς λίγο ( τώρα θα μου πεις σχήμα οξύμωρο αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Αλλά να το δω κι αλλιώς όμως. Έχω πει ότι αυτά που λέω δεν είναι λύση για τα καίρια προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως πιστεύω ότι τουλάχιστον βελτιώνουν την τρέχουσα κατάσταση. Έστω όμως ότι έχεις δίκιο, και ο καθηγητής βαθμολογεί με βάση την εικόνα που παίρνει κάθε φορά από τον μαθητή. Πιστεύεις ότι αυτό είναι λύση, έστω και στο ελάχιστο; Αυτό πιστεύεις ότι είναι το σωστό; ο καθηγητής να είναι ο μπαμπούλας που με την απειλή του βαθμού πιέζει τους μαθητές να κάνουν στο μάθημα τα καλά παιδάκια; Πώς πιστέυεις ότι βελτιώνεται ο καθηγητής αν δεν έχει ένα feedback για το μάθημά του (γιατί ναι ακόμη και η απαξίωση, είναι ένας τρόπος να δείξεις κάτι); Πιστεύεις ότι θα κερδίσει κάτι ο καθηγητής αν τρώει τέτοιο δούλεμα; είναι αυτό λύση δηλαδή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
H καθηγήτρια για την οποία μιλώ είναι ένα πολύ σοβαρό άτομο, πολύ καλή στη δουλειά της, πολύ καλός άνθρωπος και αγαπητή σε όλους. Είναι ακριβώς αυτό που λες: ενδιαφέρεται για κάθε παιδί ξεχωριστά. Την είχα πέρυσι στη βιολογία, την έχω φέτος και βιολογία και βιοχημεία και την ξέρω πολύ καλά. Ο μαθητής που λέμε ήταν της θεωρητικής κατεύθυνσης. Δεν ξέρω αν ήθελε να εκτονωθεί στο μάθημα της βιολογίας, επειδή η καθηγήτρια ήταν χαμηλών τόνων, αλλά δεν του βρίσκω κάποια δικαιολογία. Δεν είχε απολύτως καμία συμμετοχή στο μάθημα, ενώ ήταν γνωστό ότι θα το δώσει πανελλαδικά. Όταν έγραφε διαγώνισμα ή τεστ, χωρίς να διαβάσει τα θέματα, έδινε την κόλλα του λέγοντας "βαριέμαι να γράψω" και έφευγε. Ας αφήσουμε το ότι έκανε φασαρία στο μάθημα. Δηλαδή, έπρεπε η καθηγήτρια να του βάλει 20 μετά από όλα αυτά? Για μένα και το 15 που του είχε προφορικά πολύ ήταν. (Για την ιστορία: στα άλλα μαθήματα ο μαθητής δεν έγραψε και σπούδαία: 10 - 12 ήταν οι βαθμοί του στις πανελλήνιες. Μόνο στη βιολογία έγραψε μεγάλο βαθμό). Εσύ αν ήσουν καθηγητής και είχε τέτοια επίδοση και συμπεριφορά στην τάξη θα του έβαζες 20?
1) Έχω πει τι πιστεύω για τη φασαρία στο μάθημα.
2) Κοιτάς τι κάνει ο άλλος στο μάθημά σου και μόνο, δεν σε ενδιαφέρει η παραπέρα επίδοσή του σε άλλα μαθήματα.
3) Κατά πάσα πιθανότητα η απάντηση στην ερώτησή σου είναι ναι. Με μια επιφύλαξη όμως αφού δεν είμαι στο σχολείο σου και δεν μπορώ να ξέρω το πως ακριβώς έχει η κατάσταση, για αυτό και δεν θέλω να επιμείνω άλλο σε αυτό το σημείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Απόρροια της Δημοκρατίας είναι: δίνει σε κάθε λαό αυτό που του αξίζει.πιστευω οτι οι πανελληνιες ειναι γενικα ενας ηλιθιος θεσμος
Εφόσον διακατέχεται η χώρα από πτυχιομανία - να μπει ο γιόκας μου στο Πανεπιστήμιο (για να περηφανεύομαι στα κουτσομπολιά του χωριού), να πάρει το χαρτί του και να μπει στο δημόσιο - έχουμε σαν σύστημα αυτό που μας αξίζει. Ένα ηλίθιο, ψυχοφθόρο, αλλά κατ' εμέ άκρως αποτελεσματικό.
Με την ελεύθερη εισαγωγή φερ' ειπείν, το 1ο έτος της Ιατρικής θα έκανε μάθημα στο ΟΑΚΑ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Με την ελεύθερη εισαγωγή φερ' ειπείν, το 1ο έτος της Ιατρικής θα έκανε μάθημα στο ΟΑΚΑ...
αυτό μόνο του τα λέει όλα...
δείχνει και το επίπεδο σκέψης του Ελληνικού λαού
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Πηραμε και εμεις τωρα προσφτα βαθμους.Καλα στο σχολειο εγινε χαμος.Ωριαιες αποβολες,χαρακτηρισμους απο μαθητες σε καθηγητες και το αντιθετο.Εγινε χαμος
Φυσικα για τους βαθμους που μας εβαλαν.Παιζει να ειμαστε το σχολειο με τους πιο αυστηρους καθηγητες.Εδω η αλλη πηγε να κλαψει (καθηγητρια) επειδη μια ολοκληρη ταξη την ειχε στην μπουκα με τους βαθμους που μας εβαλε.Καλα να παθει
Τωρα δεν ξερω.Τα εχουμε συζητησει τοσο στο σχολειο που εχω βαρεθει να τα λεω συνεχεια.Θα γραψω 2-3 λογακια και αμα θελετε τα καταλαβενετε
Καταρχην για καποιο λογο δινουμε εξετασεις.Για καποιον λογο ειναι ανωνυμα τα γραπτα και πανε και διωρθωνονται αλλου.Ο λογος φυσικα ειναι η αντικειμενικοτητα.Οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι να επηρεαζουν οι βαθμοι στα τετραμηνα (υποκειμενικο στοιχειο) τα γραπτα????Οτι ναναι
Δευτερον.Ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι συμφωνω.Σε εναν ιδανικο κοσμο και εγω θα ελεγα να βαθμολογουσαν αντικειμενικα,σωστα και οπως αξιζουν.Αλλα τωρα οχι.Και εξηγω
Πραγματικα δεν με νοιαζει αν ο βαθμος θα ειναι 20 η 19 η 10 η 13.Αυτο που με νοιαζει ειναι ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΟ BONUS.Αν γραψω 10 και με βαλει 12 τοτε δεν εχω κανενα παραπονο.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ ΚΑΙ ΧΑΣΩ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Με το μελλον μου δεν παιζει κανεις.Αν θελει ο καθηγητης να το παιξει ηρωας και σωστος αλλου.Οχι στο μελλον μου.Γιατι οταν ξερεις οτι ολοι οι αλλοι <<ανταγωνιστες>> σου ξεκινανε την διαδικασια των εξετασεων με ενα BONUS και εσυ δεν το εχεις αυτο τοτε και δεν ειναι αξιοπιστες οι εξετασεις και δεν ειναι σωστο (εσεις που μας το παιζετε σωστοι και καλα και καθως πρεπει)
Δεν με νοιαζει ο βαθμος.Το μπονους θελω.Αλλα το ρισκαρεις να βαλεις χαμηλο βαθμο???Και αν στο τελος χασει ο μαθητης μια σχολη για το ρισκο που πηρε και δεν το ανεβασε 1 βαθμο (δεν θα του πεσει ο κ....λος) τοτε του πας το γραπτο να του το τριψεις στην μουρη η δεν πας???
Εγω δεν εχω προβλημα ενας που ειναι χειροτερος απο εμενα να παρει τον ιδιο βαθμο με εμενα.Εξαλλου αυτος ο βαθμος δεν παιζει κανενα απολυτος ρολο.Ας παρουμε και οι 2 το μπονους και ο καλυτερος θα φανει στα γραπτα
Απο την στιγμη που ολοι οι αλλοι ξεκινανε με ενα πλεονεκτημα τοτε για να χαρακτηριστουν οι εξεταεις σωστες και αξιοπιστες θα πρεπει να παρουν αυτο το μπονους ΟΛΟΙ.Αλλιως ειναι τερμα αδικο
Αυτα.Καλυνηχτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
...γενικά σε όσα μαθήματα διάβαζα πολύ και έγραφα άριστα έπαιρνα και τον αντίστοιχο βαθμό...
Με πάτημα αυτό που λέει η Νάνσυ, να ρωτήσω κάτι όλα τα παιδιά.
Αν θέλετε το 20, γιατί δεν διαβάζετε να το πάρετε...; Δεν το λέω επιθετικά ή ειρωνικά, το λέω σαν απλή απορία. Διαβάζοντας για 15 ή και καθόλου, θέλετε μεν το 20 για το μπόνους (το οποίο είναι λογικό μέσα στον πανικό σας) αλλά πώς περιμένετε να σας το βάλει ο άλλος;
Και επίσης..Ξαφνικά όλοι αυτοί που γράφουν 13 και 15 στα τετράμηνα, θα πάνε στο τέλος να γράψουν 20 στις πανελλαδικές; Μακάρι με τα χίλια, αλλά παιδιά δεν το νομίζω...συγγνώμη.Κρατάνε όλες τις δυνάμεις για το τέλος;
Θα μου πείτε γιατί να μην έχουν όλοι την ίδια ευκαιρία; ΟΚ, δεν διαφωνώ. Αλλά πιστεύω (προσωπική άποψη) ότι πρέπει να μπορεί να καταλάβει ο καθένας μέχρι που φτάνουν οι δυνανατότητές του. Μην φτάσει στις πανελλαδικές, με 20 στα τετράμηνα, και γράψει 11. Εκεί η απογοήτευση θα χτυπήσει κόκκινο, μόνο και μόνο επειδή τα μυαλά είχαν πάρει αέρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διοτι το προβλημα ενυπαρχει απο τη στιγμη που της γραφεις ενα 19 και σε βάζει 18,με την πρόφαση οτι δεν συμμετεχεις στην ταξη.Όσο και να μην συμμετεχεις όταν κανεις επιπεδο Α2 και εχεις παρει Γ2,εεε τι στο διάλο δεν ξερεις αγγλικα;Τουλαχιστον δεν ειχαν τα παιδια στη Γ' την ιδια αντιμετωπιση στα Θρησκευτικα,που ηταν και αυτη προβληματικη,αλλα κοπανησε 20αρια.Αυτο φυσικα εγινε και σε μενα και της ειπα επι λέξει:"Θα σκίσω τα πτυχία μου"Δηλαδη πως ειναι να εχεις σε ολα 19 και 20 και στα Αγγλικά 18.Και να πω πως ητανε αγγλικα επιπεδου,παει και ερχεται,αλλα εδω τα παιδια σκιζονται και βαζει τετοιους βαθμους.Και ειπε και το κουλο πως το 18 για αυτη ειναι το Αριστα.
Καθηγητες να σου πετυχουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gio
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το αναφέρω απλά για να μην νομίζουν οι μικρότεροι ότι μετά το λύκειο αλλάζουν τα πράγματα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ξέρω περίπτωση καθηγητή πανεπιστημίου που έπιασε φοιτήτρια με σκονάκι και όχι μόνον της μηδένισε το γραπτό, αλλά της απαγόρευσε να γράψει στο μάθημα του και για τις δύο επόμενες εξεταστικές.Όποιος φοιτητής πιάνεται με σκονάκι από καθηγητή ή επιτηρητή απλά χάνει το μάθημα γιατί του μηδενίζουν το γραπτό επί τόπου χωρίς έλεος (στην περίπτωση που κάνει ο φοιτητής φασαρία πάει στο πειθαρχικό με τις ανάλογες συνέπειες που προβλέπει ο νόμος από τον εσωτερικό κανονισμό του Τμήματος ή του Ιδρύματος)...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.