Περί οδηγικών κανόνων και ορίων ταχύτητας

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
+10000000000000000000000000000000000 στο γιαννη...

ποτε δεν ημουν της αποψης να αγορασω το "ονομα" του αυτοκινητου, και οχι ενα αυτοκινητο, οπως με τις ΥΠΕΡακριβες bmw που αγοραζεις το "ονομα" και τη φημη της εταιριας... γιατι να δωσω 30000 ευρω και να αγορασω "μαρκα" (πχ bmw, mercedes, audi) και οχι ενα αυτοκινητο με περισσοτερα εξτρα και καλυτερο κινητηρα (πχ ενα mazda, ενα toyota ή ακομα ακομα ενα skoda) ?!!! χαζος ειμαι???!!! δηλαδη εσυ (γενικα μιλαω) αγοραζεις ενα bmw και βγαινεις και λες οτι αγορασες ενα κουτι με ροδες και μηχανη, και εγω με τα ιδια λεφτα ενα πολυ καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο... ποιος εχει δικιο? εσυ (γενικα) που αγορασες τη μαρκα, ή εγω που αγορασα την ποιοτητα???


Φιλικα
:)

tnx... Στην bmw θα πληρώσεις 20,000 παραπάνω και θα έχεις ένα υποδιαίστερο αυτοκινητο απ το δικό μου. Θες να το κάνεις? Πρόβλημα σου.

Φιλε mmpf οχι οτι οι bmw ειναι κακες απλα μην υποτιμας την ιαπωνια καθως ειναι πολυ μπροστα στο θεμα κινητηρας και αξιοπιστια

Φυσικά και η ιαπωνία πάντα βγαίνει πρώτη και όσον αφορά την αξιοπιστία, αλλα που να το ξερει αυτό ο mmpf.

Ναι βέβαια, έχει περισσότερα extra. Τα mazda ας πούμε έχουν αντίστοιχα του idrive, head up display, ενεργά προσκέφαλα, θήκη για κινητό με εξωτικερική κεραία και πλήτρα απάντησης στο τιμόνι, active steering, ενεργό cruise control στην προσπέραση, δεν ξέρω αν έχει dvd και τηλεόραση (πλοηγό όλα έχουν), BMW Night Vision, Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας, Ελαστικά runflat, Σύστημα υποβοήθησης φώτων διασταύρωσης, Φώτα φρένων δύο βαθμίδων.

Για να μην πω για τα efficient dynamics

Από τα extra κρίνεις ένα αυτοκίνητο????!!!!! Θα μας τρελάνεις :lol::lol:

Τώρα να σχολιάσω την θηκη για κινητο με εξωτρεική κεραια και τα πληκτρα απάντησης στο τιμόνι???? Αγόρασε αυτοκίνητο για το dvd και για την θερμενόμενη χεστρα που έχει.... Και σχετικά με efficient dynamics... Δεν θες να μάθεις τι fuel efficiency εχουν τα μοντελα της mazda και τι οι τεράστιοι κινητηρες της bmw.


Είναι είναι μπροστά...
Ένα σύστημα αντίστοιχου του efficient dynamics δεν έχει εφέυρει ακόμα.
Και μην είσαι τόσο θρασύς ώστε να συγκρίνεις τους φτηνιάρικους κινητήρες της mazda με τους προχωρημένους κινητήρες της bmw

Βρες μου κινητήρα της bmw που να έχει κάνει 400,000 χλμ χωρις rebuild...
Eπίσης επειδή μας έπρηξες τα @@@@ χωρις να ξέρεις... Καθε εταιρεία προσπαθεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου των κινητηρων της.. Aπό εκεί και περα η honda και toyota έχουν κατασκευασει υβριδικά, που δεν το έχει κανει η bmw, οπότε αστο..

Και στην τελική ΝΙΩΣΕ, εγώ θα δωσω 30.000Ε και θα έχω ένα αυτοκόνητο πολύυυυ ανώτερο απ το δικό σου, ενώ εσύ με 50,000 δεν θα έχεις ούτε κατα διάνοια το γκάζι, τα κρατηματα, την ενεργητική ασφάλεια, τα φρενα που θα έχω εγώ... Α! ξέχασα! Θα χαίρεσαι την ηλεκτρική σου χέστρα και την είσοδο για i-pod... (τα οποία θα τα πληρώνεις και extra).

Εκτός κι αν η stock σειρά 3 ή η 5 έχει HUD από μόνη της... ΝΙΩΣΕ

A και σχετικά με τις καινοτομιες της bmw... E, ξερω γω και η mazda εχει το CVT που δεν το εχει καμια άλλη εταιρεία.. Η honda εχει τους vtec κινητηρες που δεν έχει καμια άλλη. H KΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΞΕΚΟΛΑ!

Kαι για να μάθεις και την μόνη διαφορά που έχει η bmw από τις άλλες εταιρείες ... είναι όπως πολύ σωστά είπε ο Hammond the "snob value" of the badge

KAI ΔΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=M--kAu6XpKY&feature=related[/ame]


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Εγώ φέτος το καλοκαίρι άρχισαα να κυκλοφορώμε μηχανάκι. Βέβαια φοράω πάντα το κράνος, γιατί δεν έχω ούτε δίπλωμα ούτε άδεια. Και επιπλέον δεν είμαι ο μόνος. ΚΑι όσο για την ταχύτητα, μέχτι 40 πιάνω μετά δεν πατάω άλλο το γκάζι μην χτυπήσω κανέναν. Μήπως ξέρετεεάν υπάρχει κάποιο όριο ταχήτυτας μέσα σε πόλεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Εγώ φέτος το καλοκαίρι άρχισαα να κυκλοφορώμε μηχανάκι. Βέβαια φοράω πάντα το κράνος, γιατί δεν έχω ούτε δίπλωμα ούτε άδεια. Και επιπλέον δεν είμαι ο μόνος. ΚΑι όσο για την ταχύτητα, μέχτι 40 πιάνω μετά δεν πατάω άλλο το γκάζι μην χτυπήσω κανέναν. Μήπως ξέρετεεάν υπάρχει κάποιο όριο ταχήτυτας μέσα σε πόλεις?

1) Μαλακία κάνεις...
2) Μεγάλη μαλακία κάνεις...
3) Το κράνος δεν το φοράς επειδή δεν έχεις δίπλωμα, το φοράς για να σωσεις την ζώη σου.
4) Κλεμμενο είναι το μηχανακι και δεν έχεις ούτε άδεια?!
5) Το ότι δεν είσαι ο μόνος δεν σε δικαιολογεί.
6) Δεν ξέρεις καν πιο είναι το όριο και οδηγείς ρε φίλε?
7) Περίμενε να βγάλεις κανονικά δίπλωμα σε παρακαλώ... Ειλικρινά δεν φανταζεσαι του κινδύνους που υπάρχουν στον δρόμο και τωρα δεν τους καταλαβαινεις...
8) Προφανώς ούτε λόγος για ασφάλιστρο, καρτα καυσαερίων, κτεο?!
9) Μήπως του έχεις βγαλει και τους καθρευτες όπως κάνουν κάποιοι ηλίθιοι?
10) Τεράστια μαλακια κάνεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
sorry που επεμβαίνω ... φίλε DJohn να σου πω οτι είμαι και γώ σαν κ σένα λάτρης των ιαπωνικών αυτοκινήτων ( κυρίως Τoyota ) και μου τη σπάει όταν κάποιοι υποστηρίζουν οτι τα Γερμανικά είναι ανώτερα . Τεσπα δικαιωμα του καθενός να πιστεύει οτι νομίζει ..

Οσον αφορα το μηχανάκι που οδηγάει ο Ηλίας πιστεύω οτι καλο θα ήταν να είχε τουλαχιστον αδεια - ασφάλεια .. Απο εκει και πέρα αν ξέρει τους βασικούς κανόνες οδικής κυκλοφορίας ας οδηγεί αφου ακόμα δεν μπορεί να βγάλει δίπλωμα λόγω ηλικίας αρκει να είναι προσεκτικός .. Και πάνω απο όλα προσεκτικός με τους άλλους γιατι στο μηχανάκι μπορεί να πηγαίνεις σιγα και να έρθει ένα αμάξι απο πίσω με 200 και να σε στείλει αδιάβαστο ..

Επίσης κάρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ δεν υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες και στα μοτοποδήλατα .. Και όσον αφορά τους καθρέφτες εγώ προσωπικά στα 4 χρόνια που οδηγω δν είχα ποτέ αν και πιστεύω οτι χρειάζονται ορισμένες φορες ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ ότι και τα ιαπωνικά και τα γερμανικά είναι υψηλής τεχνολογίας, αλλά προσοχή. Η BMW για τη μούρη της και μόνο θα έπρεπε να έχει βγάλει πολύ καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που βγάζει. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά η μόνη σοβαρή γερμανική εταιρεία είναι η VW.
Φυσικά ένα αμάξι δεν κρίνεται ΠΟΤΕ από τις έξτρα πίπες. Τα ελαστικά που κολλάνε; Ούτε ένας άνθρωπος που ξέρει τι του γίνεται δεν κρατάει τα ελαστικά της μάνας του. Ό,τι ανέφερες είναι πρόσθετο και μπαίνει σε οποιοδήποτε αμάξι και μάλιστα χωρίς να το χρυσοπληρώσεις. Τα υπόλοιπα που είναι ενσωματωμένα είναι ανούσια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Εκτός αν τα ελαστικά είναι runflat ;)

Και για τα VW συμφωνώ, πληρώνεις ακριβώς ότι αξίζουν και είναι άριστης ποιότητας, εφάμιλης ίσως και καλύτερης αρκετές φορές μιας BMW, Audi ή μιας Mercedes
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
sorry που επεμβαίνω ... φίλε DJohn να σου πω οτι είμαι και γώ σαν κ σένα λάτρης των ιαπωνικών αυτοκινήτων ( κυρίως Τoyota ) και μου τη σπάει όταν κάποιοι υποστηρίζουν οτι τα Γερμανικά είναι ανώτερα . Τεσπα δικαιωμα του καθενός να πιστεύει οτι νομίζει ..

Tι σορρυ ρε αρχηγέ? Συζήτηση κάνουμε..

Οσον αφορα το μηχανάκι που οδηγάει ο Ηλίας πιστεύω οτι καλο θα ήταν να είχε τουλαχιστον αδεια - ασφάλεια .. Απο εκει και πέρα αν ξέρει τους βασικούς κανόνες οδικής κυκλοφορίας ας οδηγεί αφου ακόμα δεν μπορεί να βγάλει δίπλωμα λόγω ηλικίας αρκει να είναι προσεκτικός .. Και πάνω απο όλα προσεκτικός με τους άλλους γιατι στο μηχανάκι μπορεί να πηγαίνεις σιγα και να έρθει ένα αμάξι απο πίσω με 200 και να σε στείλει αδιάβαστο ..

Αδεια -δίπλωμα-ασφάλεια οπωσδήποτε...Αν εμπλακεί και στο παραμικρό ατύχημα ακόμα και χωρίς να φταίει... Θα φταίει.. Η οδήγηση δεν είναι μόνο πράσινο-κόκκινο και στοπ. Γνώμη μου ότι πρέπει να ξέρει πολλάαα πράγματα πριν πιάσει πρώτα τιμόνι.

Επίσης κάρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ δεν υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες και στα μοτοποδήλατα .. Και όσον αφορά τους καθρέφτες εγώ προσωπικά στα 4 χρόνια που οδηγω δν είχα ποτέ αν και πιστεύω οτι χρειάζονται ορισμένες φορες ...

Σχετικά με το ΚΤΕΟ ήταν να περάσει νομοσχέδιο που προέβλεπε να περνανε όλα κτεο... Από εκεί και περα δηλαδή όσο και να ντουμανιάζει η μοτοσυκλετα μου είμαι νόμιμος?! Δεν το ήξερα... Ειλικρινά φίλε πιστεύω ότι οι καθρεύτες χρειάζονται, δεν γίνεται να γυρνάς πίσω για να κοιτάξεις...

Εγώ θεωρώ ότι και τα ιαπωνικά και τα γερμανικά είναι υψηλής τεχνολογίας, αλλά προσοχή. Η BMW για τη μούρη της και μόνο θα έπρεπε να έχει βγάλει πολύ καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που βγάζει. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά η μόνη σοβαρή γερμανική εταιρεία είναι η VW.

Όλο το group VW βγάζει σοβαρα αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα σίγουρα η bmw όταν της τα σκας τόσο χοντρά περιμένεις πολύ περισσότερα..

Φυσικά ένα αμάξι δεν κρίνεται ΠΟΤΕ από τις έξτρα πίπες. Τα ελαστικά που κολλάνε; Ούτε ένας άνθρωπος που ξέρει τι του γίνεται δεν κρατάει τα ελαστικά της μάνας του. Ό,τι ανέφερες είναι πρόσθετο και μπαίνει σε οποιοδήποτε αμάξι και μάλιστα χωρίς να το χρυσοπληρώσεις. Τα υπόλοιπα που είναι ενσωματωμένα είναι ανούσια.

Καλά φυσικά τα λάστιχα είναι το μόνο που μπαίνει σε κάθε αμάξι..

Εκτός αν τα ελαστικά είναι runflat ;)

Και για τα VW συμφωνώ, πληρώνεις ακριβώς ότι αξίζουν και είναι άριστης ποιότητας, εφάμιλης ίσως και καλύτερης αρκετές φορές μιας BMW, Audi ή μιας Mercedes

Runflat μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα η VW έχει σίγουρα πολύ καλή σχέση απόδοσης/τιμής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zaxosm

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χαρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πεύκη (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Μη συγκρινεται ανομοια πραγματα.......
Να συγκρινεται 1600 με 1600 κυβικα και οχι 1600 με 5000.
Πρεπει επισης να τονισω οτι τα 0-100 δεν υποδηλωνουν τη δυναμη του κινητηρα. Ουτε τοσο τα αλογα. Τη διαφορα κανει η ΡΟΠΗ.
Επισης να συγκρινεται αυτοκινητα με ιδια τιμη......

Τελος να πω οτι οταν ο πατερας μου πηρε το renault με 188 αλογα παρακαλω, με τα ιδια λεφτα (30000) ευρω μονο την 316 απο bmw μπορουσε να παρει με τον μετριο εξοπλισμο και 115 (τοτε) αλογα. ΕΛΕΟΣ δηλαδη. Και μπορω να σας πω πως η Laguna ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενη και πολυ πιο "γκαζιαρα"
Αυτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top