Πειθαρχική συμπεριφορά

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Εγώ πάντως νιώθω ότι βοηθάω περισσότερο όταν δεν δίνω την απάντηση.

Στην ώρα των Αρχαίων της τρίτης Γυμνασίου η μαθήτρια που τυχαίνει να είναι αριστούχος υπέκυψε στην έντονη πίεση και στις παρακλήσεις του συμμαθητού της που ζητούσε τη βοήθειά της για μία άσκηση.

Συμπλήρωσε το χαρτάκι που της είχε στείλλει ο συγκεκριμένος μαθητής με τις καταλήξεις της άσκησης που ζητούσε. Έτυχε της προσοχής της επιτηρήτριας η οποία δεν αντέδρασε. Τα παιδιά ούτε κατάλαβαν ότι αυτή τους πρόσεξε. Ο δε μαθητής άρχισε προφανώς να αντιγράφει από το χαρτάκι τις καταλήξεις. Η επιτηρήτρια βγήκε από την αίθουσα λίγα λεπτά μετά και ειδοποίησε την υπεύθυνη του μαθήματος, Αποτέλεσμα - μηδενίστηκαν και ο μαθητής που αντέγραψε αλλά και η μαθήτρια που επέστρεψε συμπληρωμένο το χαρτάκι.

Οι "έντονες πιέσεις και παρακλήσεις" δεν έπεσαν στην προσοχή της;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Μάλλον όχι.
Απλά έτυχε να την δει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Κακώς. Σε ένα οποιοδήποτε παράπτωμα/αδίκημα, λαμβάνουμε υπόψη και τα κίνητρα του το πταίσμα διαπράξαντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
δεν ειναι δικαστηριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δεν αναφέρομαι σε δικαστική κατάσταση:P. Αναφέρομαι στο τί θα ήταν δίκαιο. Όταν τσακώνονται δύο παιδιά, ας πούμε, θα ρωτήσει ο διευθυντής γιατί τσακώθηκαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
εδω δε ρωτησαν γιατι αντιγραφουν - απλως επεβαλαν ποινη / δε θα επρεπε να γινουν συστάσεις πρώτα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρουλάκι

Δραστήριο μέλος

Η Χρονοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Θα έπρεπε. Αλλά σπανίζουν οι δίκαιοι καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Βλέπω ότι οι απόψεις διίστανται. Πρέπει όμως να αφήνουμε τους συναισθηματισμούς και να πράττουμε ως παιδαγωγοί καθώς πολλοί από εδώ θα γίνουν καθηγητές...

Ως μαθητής δε μου αρέσει αυτό που έγινε. Καθώς όλα τα έχουμε λυμμένα στη παιδεία μας και μας έφταιξε ένα σκονάκι;;;;

Ως παιδαγωγός όμως δεν είναι ορθό να τον αφήσεις. Δεν πρέπει να λες "Άσε τον εαυτό του βλάπτει...ή σιγά μωρέ...παιδί είναι...".Μέγα λάθος. Μας φαίνονται μικρά αυτά αλλά από αυτά τα μικρά κρίνεται η πορεία του καθενός. Μπαίνει στν νοοτροπία του "Έλα σιγά μωρέ...και τί έγινε;; Ή θα μάθει να "κλέβει" ή να κάνει πιτσικουλιές..."κάτι που γίνεται μετέπειτα. Εάν τον μηδενίσει (ξέρω σκληρό), όμως με αυτόν τον τρόπο θα μάθει πως υπάρχουν κανόνες...Και όποιος δεν τους τηρεί τιμωρείται.

Αυτά που γίνονται με τους βουλευτές και που καν΄'ενας δεν τιμωρείται ΔΕΝ είναι τυχαίο...Τϊποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον κόσμο... Το σχολείο είναι ο καθρέφτης της αυριανής κοινωνίας...."

Ξαναλέω ως μαθητής δε μου αρέσει...ΑΝ ήμουν καθγητής όμως θα αναγκαζ¨ομουν να το κάνω...Για το καλό αυτού και όχι γιατί είμαι μίζερος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
εγω αν ημουν στν θεση τς καθηγητριας θα εκανα τα ''στραβα ματια''....το βρισκω υπερβολικο να μηδενισει τσ κολες κ απορω με τα ατομα που συμφωνουν εσεις δν βρεθηκατε ποτε σε παρομοια θεση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
εδω δε ρωτησαν γιατι αντιγραφουν - απλως επεβαλαν ποινη / δε θα επρεπε να γινουν συστάσεις πρώτα;

Σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ έχεις δίκιο.

δείτε την ερώτηση 15 του ασέπ

https://www.alfavita.gr/ASEP/asepbgenikididaktikh.pdf

η σωστή απάντηση σύμφωνα με τον ασέπ είναι
να κάνει στο μαθητή χαμηλόφωνη παρατήρηση



Μήπως τελικά κάποιοι ήταν πολύ αυστηροί;

(και εδώ τό παράπτωμα είναι μεγαλύτερο - χρήση βιβλίου)​


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mefistofelis

Δραστήριο μέλος

Ο Mefistofelis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 433 μηνύματα.
Ο μηδενισμός θα έπρεπε να εφαρμοστεί μόνο στον αντιγραφέα, στην κοπέλα μια απλή παρατήρηση.
-----------------------------------------
εγω αν ημουν στν θεση τς καθηγητριας θα εκανα τα ''στραβα ματια''....το βρισκω υπερβολικο να μηδενισει τσ κολες κ απορω με τα ατομα που συμφωνουν εσεις δν βρεθηκατε ποτε σε παρομοια θεση?

και θα περάσει στην σχολή σου αυτός που αντέγραψε, (και λογικά είναι τεμπέλης και αδιάφορος σε όλες τις πτυχές της ζωής του) και θα σου φάει εσένα τη θέση που έκατσες και κωλοξεσκίστηκες και έβαλες και 5 κιλά. όχι κύριε. όποιος θέλει αντιγραφές θα παίρνει και το ρίσκο που τους αναλογεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Εγω διαφωνω με τη λογικη ενταξει ο αντιγραφεας αλλα η αριστουχος σε τι εφταιξε. Εφταιξε περισσοτερο αυτη!Γιατι ο αδιαβαστος θα τα κανει σκατα μια, δυο, τρεις, καποτε θα κατσει να διαβασει. Και μονο τοτε θα προχωρησει. Ετσι αντι για καλο κανεις κακο οταν βοηθας στα διαγωνισματα.

Εχω βοηθησει πολλες φορες ιδιως στα διαγωνισματα Φυσικης και αρκετες φορες αναρωτιεμαι αν ειναι σωστοτερο να μην βοηθησω. Αλλα δεν μπορω να μην το κανω. Αισθανομαι ασχημα. Αλλα και αφου βοηθησω αισθανομαι ασχημα! Γιατι ετσι δεν μαθαινει ο αδιαβαστος. Απλα παιρνει εναν βαθμο που δεν αξιζει με αποτελεσμα να αδικηθουν οι υπολοιποι.
Οπως και να εχει ομως αν βοηθησω διακινδυνευω μηδενισμο και εφοσον αποδεχομαι το ρισκο, το φταιξιμο ειναι ξεκαθαρα δικο μου. Και την εχω πληρωσει δυο φορες, ευτυχως οχι πολυ. Αλλα δεν παραπονιεμαι. Αυτοι ειναι οι κανονες. Θες να τους αψηφησεις;Καντο, αλλα αν σε πιασουν θα υποστεις τις συνεπειες. Και ειναι δικαιο πιστευω να τιμωρεισαι σε τετοια περιπτωση.

Οσο για τα λεγομενα περι αναπτυσσομενου χαφιεδισμου, πιστευω οτι ειναι εντελως ανεδαφικα.
Η σωστη ενεργεια ειναι να συνεχισει κανεις στο γραπτο του. Ετσι, ο αλλος ισως στρωθει να διαβασει στο μελλον. Δεν ειπαμε να το καρφωσει στον επιτηρητη. Απλα να τον αγνοησει. Οσο δυσαρεστο και αν ειναι.

Αυτα.Και συγνωμη για την πολυλογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
άλλη ερώτηση του ασέπ (το σωστό με μπλε γράμματα)

Σε ποιον από τους παρακάτω παράγοντες οφείλει να στηρίζει λιγότερο την παιδαγωγική του αυθεντία ο σύγχρονος εκπαιδευτικός;

α) Στα θεσμοθετημένα δικαιώματα που απορρέουν από τη θέση του
β) Στην εξειδικευμένη γνώση που κατέχει ως ειδικός της εκπαίδευσης
γ) Στο προσωπικό ενδιαφέρον για τους μαθητές του δ
δ) Στη σύμφυτη με το διδακτικό έργο δικαιοδοσία του εκπαιδευτικού να χρησιμοποιεί ποινές και αμοιβές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Εγω διαφωνω με τη λογικη ενταξει ο αντιγραφεας αλλα η αριστουχος σε τι εφταιξε. Εφταιξε περισσοτερο αυτη!Γιατι ο αδιαβαστος θα τα κανει σκατα μια, δυο, τρεις, καποτε θα κατσει να διαβασει. Και μονο τοτε θα προχωρησει. Ετσι αντι για καλο κανεις κακο οταν βοηθας στα διαγωνισματα.

Εχω βοηθησει πολλες φορες ιδιως στα διαγωνισματα Φυσικης και αρκετες φορες αναρωτιεμαι αν ειναι σωστοτερο να μην βοηθησω. Αλλα δεν μπορω να μην το κανω. Αισθανομαι ασχημα. Αλλα και αφου βοηθησω αισθανομαι ασχημα! Γιατι ετσι δεν μαθαινει ο αδιαβαστος. Απλα παιρνει εναν βαθμο που δεν αξιζει με αποτελεσμα να αδικηθουν οι υπολοιποι.
Οπως και να εχει ομως αν βοηθησω διακινδυνευω μηδενισμο και εφοσον αποδεχομαι το ρισκο, το φταιξιμο ειναι ξεκαθαρα δικο μου. Και την εχω πληρωσει δυο φορες, ευτυχως οχι πολυ. Αλλα δεν παραπονιεμαι. Αυτοι ειναι οι κανονες. Θες να τους αψηφησεις;Καντο, αλλα αν σε πιασουν θα υποστεις τις συνεπειες. Και ειναι δικαιο πιστευω να τιμωρεισαι σε τετοια περιπτωση.

Οσο για τα λεγομενα περι αναπτυσσομενου χαφιεδισμου, πιστευω οτι ειναι εντελως ανεδαφικα.
Η σωστη ενεργεια ειναι να συνεχισει κανεις στο γραπτο του. Ετσι, ο αλλος ισως στρωθει να διαβασει στο μελλον. Δεν ειπαμε να το καρφωσει στον επιτηρητη. Απλα να τον αγνοησει. Οσο δυσαρεστο και αν ειναι.

Αυτα.Και συγνωμη για την πολυλογια...
Σε ό,τι λες έχεις απόλυτο δίκιο. Ο μηδενισμός όμως της μαθήτριας που (κακώς) βοήθησε δεν είναι υπερβολικός; Πιστεύεις πως αποτελέσματα θα είχε μόνο αυτή η ακρότητα και όχι μία απλή επίπληξη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
Ερώτηση παιδαγωγικών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2005

15 Αν υποτεθεί ότι κατά τη διάρκεια ενός γραπτού διαγωνίσματος ένας μαθητής αντιγράφει από το βιβλίο του, ποια αντίδραση του εκπαιδευτικού θεωρείτε παιδαγωγικώς ορθή στην περίπτωση αυτή;
α) Να μην κάνει καμία παρατήρηση εκείνη τη στιγμή, αλλά να κατεβάσει βαθμό στη βαθμολόγηση του γραπτού του μαθητή.
β) Να κάνει στο μαθητή χαμηλόφωνη παρατήρηση.
γ) Να επιπλήξει το μαθητή, ώστε να συνετιστούν και οι υπόλοιποι.
δ) Να αποφύγει να κάνει κάποια αναφορά.

Στη δική μας περίπτωση το παράπτωμα ήταν ακόμα πιο μικρό (ζήτησε βοήθεια από συμμαθήτριά του). και εμείς εξαντλούμε τα όρια της αυστηρότητάς μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Ο μηδενισμός όμως της μαθήτριας που (κακώς) βοήθησε δεν είναι υπερβολικός; Πιστεύεις πως αποτελέσματα θα είχε μόνο αυτή η ακρότητα και όχι μία απλή επίπληξη;
Οχι νομιζω οτι δεν ειναι υπερβολικος γιατι αν μου εκαναν το ιδιο και εμενα εκεινες τις φορες που βοηθησα και με επιασαν δεν θα το ξανακανα.
Ενω ετσι υπο συνθηκες θα βοηθησω ξανα.
Επισης, μετα απο αυτο δεν θα ξανακανει κανεις κατι τετοιο. Σκληρο μεν αλλα απαραιτητο απο πολλες αποψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
Κρίνεται όμως ως αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση σύμφωνα με τις σύγχρονες και επικρατούσες παιδαγωγικές αντιλήψεις. Και σίγουρα πολλοί υποψήφιοι μελλοντικοί καθηγητές που έδωσαν εξετάσεις έδωσαν λάθος απάντηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Οχι νομιζω οτι δεν ειναι υπερβολικος γιατι αν μου εκαναν το ιδιο και εμενα εκεινες τις φορες που βοηθησα και με επιασαν δεν θα το ξανακανα.
Ενω ετσι υπο συνθηκες θα βοηθησω ξανα.
Επισης, μετα απο αυτο δεν θα ξανακανει κανεις κατι τετοιο. Σκληρο μεν αλλα απαραιτητο απο πολλες αποψεις.
Πέραν του τι πρέπει να πράττεται από τους εκπαιδευτικούς (από παιδαγωγικής άποψης) τέτοιοι παραδειγματισμοί είναι ακραίοι. Η μαθήτρια βοήθησε το συμμαθητή της και κακώς το έκανε. Με μία επίπληξη θα συνετιζόταν μιας και δε θα ήθελε να επακολουθήσει ο μηδενισμός της κόλλας της, που τελικώς συνέβη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Με μία επίπληξη θα συνετιζόταν μιας και δε θα ήθελε να επακολουθήσει ο μηδενισμός της κόλλας της, που τελικώς συνέβη.
Σε εκεινο το διαγωνισμα και στα επομενα 2-3, μαλλον οχι, αλλα στο μελλον θα το ξανακανε. Επισης, ετσι κοπηκαν τα φτερα και των αλλων που ισως να βοηθουσαν. Πολλες φορες τρωει κανεις σκληρες τιμωριες για παραδειγματισμο οχι μονο του ιδιου αλλα και των υπολοιπων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Σε εκεινο το διαγωνισμα και στα επομενα 2-3, μαλλον οχι, αλλα στο μελλον θα το ξανακανε. Επισης, ετσι κοπηκαν τα φτερα και των αλλων που ισως να βοηθουσαν. Πολλες φορες τρωει κανεις σκληρες τιμωριες για παραδειγματισμο οχι μονο του ιδιου αλλα και των υπολοιπων.

Αναλογικά θα μπορούσες να φυλακίσεις κάποιον για Χ μήνες, εξαιτίας κλοπής τσιχλών (δε βρήκα κάτι μικρότερης αξίας:P) προς παραδειγματισμό και των υπολοίπων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top