Πειθαρχική συμπεριφορά

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Ε ναι, επειδή δεν υπάρχουν φυσικοί νόμοι να δεσμεύσουν τον άνθρωπο, δημιούργησε δικούς του και βάση αυτών των νόμων θεωρούμε κάτι σωστό, ηθικό, παράνομο. Βάση λογικής όμως δε μπορεί να καταλάβει κάποιος πως η αντιγραφή δεν είναι σωστή;

Ωραία, εγώ είπα πριν πως η ποινή θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Ο μηδενισμός δεν είναι ένα μέσω "σωφρονισμού";
Πριν τον διαφωτισμο ειχε θεμελιωθει το φυσικο δικαιο , και αργοτερα αποτελεσε ενα απο τα τρια επιχειρηματα για την χρηση του αναρχοατομικιστικου μηδενισμου του στιρνερ ως κοινωνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εμενα μου φαινεται υπερβολικο. Αν και στο Γυμνασιο εχω μηδενιστει (μοναδα βασικα) σε διαγωνισμα γιατι βοηθουσα παιδι, ενω εκεινος που αποδεχτηκε τη βοηθεια δεν ειχε καποια κυρωση (πηρε απλα 8 με ο,τι προλαβα να του πω :P). Η πραξη μου αυτη ηταν μερος των απελπισμενων μου προσπαθειων να σταματησουν να με λενε "φυτο" και να με κανουν παρεα. Δεν μπορω να πω οτι σταματησα να βοηθαω παιδια απο τοτε, και επισης καποια χρονια μετα εκανα κι εγω ενα μικροοο σκονακι. :zilia:

Γενικα τον μηδενισμο στο Γυμνασιο τον βρισκω υπερβολικο. Δεν ειναι δα και πανελλαδικες. Νομιζω οτι υπαρχουν και αλλες πιο "ανωδυνες" πρακτικες για να αντιμετωπιστει το φαινομενο. Παντως συμφωνω με κατι που διαβασα στα γρηγορα παραπανω, οτι αυτο ειναι ενα βαθυτερο προβλημα της κοινωνιας. Αν δεν καταλαβει το παιδι οτι διαβαζει και γραφει διαγωνισματα για τον εαυτο του και οτι το σκονακι ειναι μονο μια κοροιδια, δεν γινεται τιποτα.

Επισης ειναι αλλο μεγαλο θεμα οι γονεις που ζητανε υψηλους βαθμους απο τα παιδια (για να 'χουν να καμαρωνουν). Γενικα, θεωρω πως το συστημα μας παραειναι "βαθμοκεντρικο" (δεν ξερω, υπαρχει τετοια λεξη; :P). Αυτη ειναι μια μεγαλη πληγη του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

myrto.s

Πολύ δραστήριο μέλος

Η myrto.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,379 μηνύματα.
κι εγώ εχω δώσει σε πολλούς συμμαθητες μου απαντήσεις αλλά ποτέ όταν ξέρω ότι ήρθαν αδιάβαστοι αλλά ότι διάβασαν και απλα κόλλησαν εκείνη την ώρα, συμβαίνει καμιά φορά και δεν θα τους άξιζε ένας χαμηλός βαθμός.Δεν υποστηρίζω βέβαια ότι είναι σωστό και πιστεύω ότι το φταίξιμο είναι 25% αυτού που βοηθά και 75% αυτοού που αντιγράφει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Και εγώ το θεωρω υπερβολικό αλλά ας πρόσεχε. Όλα έχουν επιπτώσεις. Ναι δεν λέω,θα μπορούσαν απλά να της κάνουν επίπληξη ή να της μειώσουν το βαθμό 2-3 μονάδες αλλά όχι και μηδενισμό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Δεν υποστηρίζω βέβαια ότι είναι σωστό και πιστεύω ότι το φταίξιμο είναι 25% αυτού που βοηθά και 75% αυτοού που αντιγράφει...
Ο καθηγητης που μου ειχε βαλει μοναδα τοτε, υποστηριξε πως το φταιξιμο ηταν περισσοτερο δικο μου γιατι ως καλος μαθητης επρεπε να δινω το καλο παραδειγμα και οχι να βοηθαω στο να γινονται αντιγραφες. Τωρα εχω καταληξει οτι μαλλον 50-50 παει η ευθυνη σε τετοιες περιπτωσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Εγώ στην Β' Γυμνασίου έγραφα ιστορία και είχα κάποιες σημειώσεις μαζί μου σε Α4. Και αντί να το πετάξω το κράτησα στην τσέπη μ -.-'. Και έπεσε και το είδε η επιτηρήτρια και άρχισε να φωνάζει κτλ κτλ κτλ. Αποδείχθηκε ότι τίποτα από τις σημειώσεις δεν ήταν στα θέματα παρά μόνο μια ερώτηση και έτσι μου αφαίρεσαν 5 μοναδες ως πραδειγματική τιμωρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
5 μοναδες; ε νταξει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
παιδια τι λετε?τι φταιει η κοπελα που απλα βοηθησε?Επισης αν το συστημα ηταν σωστο ο μαθητης δεν θα χρειαζοταν να αντιγραψει, γιατι να το κανει αν ηξερε οτι θα μπορουσε να γραψει?Αν ειχε μια κατανοηση απο τους καθηγητες?Καποιος οδηγει αυτα τα παιδια να αντιγραψουν δεν νομιζω να θελουν να τους τιμωρησουν ή το βρισκουν ευχαριστο.Για μενα οχι δεν ειναι σωστη τετοια ποινη ,στο κατω κατω τον εαυτο του εβλαψε και κανεναν αλλον.

ετσι...πολυ σωστο. συμφωνω απολυτα.

Βασικα, η τελεια παιδεια θα υπαρξει αν στην εξεταση δεν υπαρχουν επιτηρητες και τα παιδια μεινουν μονα τους να γραψουν. Οταν φτασουμε σε αυτο το σημειο θα εχουμε την ιδανικη , τελεια εκπαιδευση.

Δυστυχως, το συστημα, περισσοτερο ανουσιες τυπικουρες ειναι γεματο, παρα ουσια.

Επιχειρημα:
απο την πλευρα αυτου που αντεγραψε:
ειναι αδικο να χανονται ολες οι μοναδες με μηδενισμο , τη στιγμη που αντεγραψε ενα μονο κομματι που επιανε καποιες λιγες μοναδες, και ολα τα αλλα ηταν σε θεση να τα συμπληρωσει.

απο την πλευρα αυτου που βοηθησε:
περισσοτερο ανθρωπιστικο ειναι να βοηθησεις καποιον (εστω κι αν δεν του προσφερεις κατι στην τελικη) με το να του δωσεις τις απαντησεις, γιατι αυτος που βοηθας μπορει να χει σοβαρο προβλημα να μεινει στην ταξη και να μην εχει την οικονομικη δυνατοτητα για φροντιστηρια πχ. κτλ..
Και στην τελικη αφου αυτος που δινει τις λυσεις , τα ξερει, ειναι αδικια να μηδενιστει.


Δεν τιθεται θεμα κανονων ή ηθικης. Τιθεται θεμα αδικιας.
Και ναι ειναι αδικο και ανουσιο το μετρο.
Προσωπικα αν με επιαναν να βοηθαω καποιον και μου μηδενιζαν την κολλα, θα συνεχιζα να βοηθαω σε αλλα μαθηματα...οποτε δεν εχει αποτελεσμα η εφαρμογη του μετρου..


ελευθερια σε ολους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλά, βασικά, για να μη λαικίζουμε, τον πειρασμό της αντιγραφής τον έχουν όλοι. Ακόμη και σε συστήματα αντικειμενικά άριστα. Το γεγονός ότι ενα σύστημα εκπαίδευσης είναι καλό δε σημαίνει ότι ο άνθρωπος σταματάει να επιθυμεί να πάει απ'το 18 στο 20, με οποιονδήποτε τρόπο, ούτε στη Φινλανδία είναι πιο "ηθικά" και πιο "τίμια" τα παιδάκια. Αυτη η φιλολογία "φταίει το σύστημα" καταντάει γελοία ώρες ώρες.
Η διαβλητότητα της εξέτασης, σε όποιο επίπεδο κι από οποιονδήποτε κι αν γίνεται, πρέπει να τιμωρείται, δεν το διαπραγματεύομαι αυτό. Γιατί όταν η καθηγήτρια των Αγγλικών μεροληπτεί υπέρ μαθητού σε προσημειωμένο τετράδιο να αποπέμπεται απ'την υπηρεσία κι όταν ένας εξεταζόμενος αντιγράφει να του δίνουμε συγχωροχάρτι; Στο ίδιο πράγμα συντελούν και οι δύο, στη διαφθορα.
Παρ'ολα αυτά η στάση της καθηγήτριας να μην κάνει τη δουλειά της εκείνη τη στιγμή, να μην ενημερώσει τους παραβάτες για την πράξη τους και τις συνέπειές της είναι αντιδεοντολογική. Ο επιτηρητής δεν είναι για να βάζει σπιουνιές, είναι για να τηρεί το αδιάβλητο επί τόπου και ρητά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Καλά, βασικά, για να μη λαικίζουμε, τον πειρασμό της αντιγραφής τον έχουν όλοι. Ακόμη και σε συστήματα αντικειμενικά άριστα. Το γεγονός ότι ενα σύστημα εκπαίδευσης είναι καλό δε σημαίνει ότι ο άνθρωπος σταματάει να επιθυμεί να πάει απ'το 18 στο 20, με οποιονδήποτε τρόπο, ούτε στη Φινλανδία είναι πιο "ηθικά" και πιο "τίμια" τα παιδάκια. Αυτη η φιλολογία "φταίει το σύστημα" καταντάει γελοία ώρες ώρες.
Η διαβλητότητα της εξέτασης, σε όποιο επίπεδο κι από οποιονδήποτε κι αν γίνεται, πρέπει να τιμωρείται, δεν το διαπραγματεύομαι αυτό.
Πιστευω ομως οτι φαινομενα αντιγραφης ειναι πιο συχνα σε συστηματα που δινουν μεγαλη βαση στο βαθμο και σε τιποτε αλλο παραπερα (το δικο μας καλη ωρα).

Σαφως και απο σχεδον ολων το μυαλο περναει το σκονακι. Κι εγω σχεδον πριν απο καθε διαγωνισμα εμπαινα στον πειρασμο να κανω (για να νιωθω πιο σιγουρος, οσο και να διαβαζα παντα ειχα μια ανασφαλεια) αλλα μονο μια φορα εχω κανει.

Παντως, ναι, μου κανει εντυπωση κι εμενα που δεν εγινε ο μηδενισμος επιτοπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πάντα κρίνεσαι απ'το βαθμό σου, σε οποιοδήποτε σύστημα. Όταν μιλάμε για εξετάσεις, παντού έτσι γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Πάντα κρίνεσαι απ'το βαθμό σου, σε οποιοδήποτε σύστημα. Όταν μιλάμε για εξετάσεις, παντού έτσι γίνεται.
Βεβαια. Αλλα αλλο να κρινεσαι απο το βαθμο σου και αλλο να κανεις τα παντα για το βαθμο χωρις να σε νοιαζει να παρεις και κατι ουσιαστικο απο το σχολειο. Πιστευω (δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια βεβαια) οτι σε αλλες χωρες δεν υπαρχει το φαινομενο αυτο, σε τετοια εκταση τουλαχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
αυτο ειναι αρκετο αυθαιρετο συμπερασμα , πρεπει να το στηριξεις με επιχειρηματα και οχι με μια γενικη δικη σου αισθηση του τι συμβαινει που απορρεει απο μερικες περιορισμενες εμπειριες.Που το στηριζετε εσεις που διατείνεστε πως το συστημα φταιει και οχι τα στοιχεια που απαρτιζουν την προσωπικοτητα των ανθρωπων που κανουν την "παρανομια"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ισως να φταινε και τα δυο εξισου. Η ισως κατι απ' τα δυο να φταιει περισσοτερο. Καθε περιπτωση ειναι μοναδικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Ναι οντως, πιστευω καθε περιπτωση πρεπει να μελεταται ξεχωριστα ως μεμονωμενο συμβαν και οχι να γενικευουμε.
Το βαθμοθηρικο εκπαιδευτικο ελληνικο συστημα παντως ειναι σιγουρα αιτια αυτης της καταντιας.
Οταν το σχολειο μας μαθει κατι πιο ουσιαστικο περα απο το "να μπειτε σε καμια καλη σχολη" ή "να πιασετε καλη δουλεια", τοτε τα πραγματα θα βελτιωθουν.
Λειπει η ανθρωπιστικη παιδεια. Δυστυχως. Αυτη ειναι η μεγαλη πληγη του συστηματος, περα απο τα χιλια αλλα μυρια που υποδαυλιζουν την μορφωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
ρηση της κοινωνιας αποτελει το "να μπειτε σε καμια καλη σχολη"
Το οτι λειπει η ανθρωπιστικη παιδεια , παρολο που ναι ειναι θλιβερο , δεν προκειται να γεφυρώσει την διαφορα χαους που υπαρχει αναμεσα στους ανθρωπους , βλεπω πολλους να ζητανε το αδυνατο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
ρηση της κοινωνιας αποτελει το "να μπειτε σε καμια καλη σχολη"
Το οτι λειπει η ανθρωπιστικη παιδεια , παρολο που ναι ειναι θλιβερο , δεν προκειται να γεφυρώσει την διαφορα χαους που υπαρχει αναμεσα στους ανθρωπους , βλεπω πολλους να ζητανε το αδυνατο

ναι οντως ειναι ρηση της κοινωνιας, και το σχολειο ομως ειναι μια μικρογραφια της κοινωνιας.
Η ανθρωπιστικη παιδεια ισως αφυπνισει λιγο τον κοσμο, σχετικα με το τι αξιζει να επιδιωκει κανεις.
Δεν ξερω αν δωσει λυσεις, αλλα θεωρω οτι θα βοηθησει σημαντικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
ρηση της κοινωνιας αποτελει το "να μπειτε σε καμια καλη σχολη"
Το οτι λειπει η ανθρωπιστικη παιδεια , παρολο που ναι ειναι θλιβερο , δεν προκειται να γεφυρώσει την διαφορα χαους που υπαρχει αναμεσα στους ανθρωπους , βλεπω πολλους να ζητανε το αδυνατο


Το αδύνατο και το ουτοπικό και η φαντασία όμως πρέπει να υπάρχουν σε ένα βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρουλάκι

Δραστήριο μέλος

Η Χρονοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Στην ώρα των Αρχαίων της τρίτης Γυμνασίου η μαθήτρια που τυχαίνει να είναι αριστούχος υπέκυψε στην έντονη πίεση και στις παρακλήσεις του συμμαθητού της που ζητούσε τη βοήθειά της για μία άσκηση.

Συμπλήρωσε το χαρτάκι που της είχε στείλλει ο συγκεκριμένος μαθητής με τις καταλήξεις της άσκησης που ζητούσε. Έτυχε της προσοχής της επιτηρήτριας η οποία δεν αντέδρασε. Τα παιδιά ούτε κατάλαβαν ότι αυτή τους πρόσεξε. Ο δε μαθητής άρχισε προφανώς να αντιγράφει από το χαρτάκι τις καταλήξεις. Η επιτηρήτρια βγήκε από την αίθουσα λίγα λεπτά μετά και ειδοποίησε την υπεύθυνη του μαθήματος, Αποτέλεσμα - μηδενίστηκαν και ο μαθητής που αντέγραψε αλλά και η μαθήτρια που επέστρεψε συμπληρωμένο το χαρτάκι.

Αυτό μου το διηγήθηκε η μητέρα της εν λόγω μαθήτριας. Πως κρίνετε αυτή την ποινή; από την πλευρά των καθηγητών; Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η γνώμη σας γιατί είστε μαθητές. Δεν ξέρω αν είχατε ανάλογη εμπειρία. Εμένα μου φαίνεται ανήκουστο αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς την άποψη των μαθητών.
Εγώ νομίζω ότι ήταν αυστηρή η ποινή. Αν η καθηγήτρια δεν ξέρει τι διαδραματίζεται στην τάξη δεν της πέφτει λόγος. Εφόσον δεν ήξερε ότι η μαθήτρια δέχτηκε ασφυκτική πίεση δεν έπρεπε να είναι αυστηρή μαζί της. Μονάχα αν έβλεπε ότι η μαθήτρια το συνέχιζε με την θέλησή της. Όσο για τον μαθητή η ποινή του ήταν μια χαρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
επειδη στην κοινωνια δεν ειμαστε μονοι μας, το σχολειο δεν πρεπει να προωθει την νοοτροπια της "ατομικης πορευσης" και γενικοτερα τη λογικη του "ατομικου συμφεροντος".
με την τιμωρια αυτη, δυστυχως, δεν καταφερε να βοηθησει στην διαπαιδαγωγιση των παιδιων και, ισα ισα, οδηγησε την κοπελα στο να κοιταζει μονο τον εαυτο της. για μενα ειναι λαθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top