Πειθαρχική συμπεριφορά

domenica7

Πολύ δραστήριο μέλος

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 1,056 μηνύματα.
Εχω βοηθησει και με εχουν βοηθησει
Δεν χρειαζεται να υπερασπιστω την πραξη αυτη για να μην εχω τυψεις, ετσι κι αλλιως δεν εχω. Αν δεν βοηθουσα θα ειχα
Ακριβώς.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,007 μηνύματα.
Κι εγώ δε βρίσκω ορθή την ποινή της μαθήτριας που βοήθησε (έστω και παράνομα). Από τη στιγμή που εξετάζεται στο μάθημα και είναι καλή μαθήτρια, θα πρέπει ασφαλώς και να της κατοχυρωθεί ο βαθμός που - δίκαια - θα γράψει στο διαγώνισμα. Με άλλα λόγια, η ποινή δε θα πρέπει να αφορά το βαθμό της μαθήτριας γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Από την άλλη, ο μαθητής που αντιγράφει θαρρώ ότι αξίζει το μηδενισμό από τη στιγμή που εν ώρα εξέτασης λαμβάνει πληροφορίες που αφορούν το μάθημα και τις απαντήσεις του διαγωνίσματος.


ΥΓ: Με ποιο τρόπο ακριβώς φταίει το σύστημα για τα σκονάκια; :what:

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Αν δεν στρώσεις τον από πίσω σου κάτω και πας και πορώνεσαι σε νετ καφέ, και την τελευταία στιγμή κάνεις σκονάκι ή αντιγράφεις, δεν μαθαίνεις τίποτα.

Ακριβώς αυτό,στην ζωή δεν σε βοήθαει κανείς μετά τα σχολικά χρόνια,για αυτό πρέπει να μάθεις να κερδίζεις με την αξία σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Δε δικαιολογώ το σκονάκι, προσπαθώ να καταλάβω τη βλακεία που μας δέρνει όλους.

"Εμένα με δε νοιάζει να πάρω 0, εξάλλου ο βαθμός δε μετράει."
"Πρέπει να πάρει 0 για να τιμωρηθεί"

Άτομα που υποστηρίζουν και τις δύο απόψεις κάτι κάνουν λάθος..

Τέσπα, ας μην ξεφύγω από το θέμα γιατί κατά εκεί το πάω..


Απλώς υπάρχουν 1002 τρόποι για να καταλάβουν το λάθος, δεν είνα ανάγκη να σχετίζονται με βαθμούς. :)

Μα το θέμα δεν είναι ότι λέμε "πρέπει να πάρει 0 για να τιμωρηθεί" και τέτοια. Όταν σε πιάνουν με σκονάκι, μηδενίζεσαι, είναι νόμος. Τώρα αν με ρωτήσεις, ναι πιστεύω πως μπορεί να υπάρξουν κι άλλοι τρόποι αντιμετώπισης.

Και πάλι λέω, ότι ο βαθμός μπορεί για κάποιους να μετράει. Το αν εγώ για παράδειγμα θεωρώ ότι οι βαθμοί δε μετράνε, οπότε δεν με ενδιαφέρει τίποτα δε σημαίνει πως ο άλλος δε πρέπει να μηδενιστεί, εφόσον έτσι λέει ο νόμος.

Στ αληθεια ενας βαθμος αρχαιων εχει τοση σημασια και δεν το ηξερα;; Και στο κατω κατω δεν ξερω γιατι μιλαμε για αδικια, απο τη στιγμη που δεν επηρεαζει αυτο τους υπολοιπους.

Προφανώς γι' αυτόν που επιχείρησε να αντιγράψει είχε μεγάλη σημασία ο βαθμός στα αρχαία. Ίσως ήταν απ' τα παιδιά που λένε στην αρχή χαλαρά "εμένα δε με ενδιαφέρουν οι βαθμοί" και μετά, τη κρίσιμη στιγμή αντιγράφουν, παρακαλάνε για κάνα σοσ μπας και πάρουν κάνα καλό βαθμό.

Και να στο πω και αλλιως. Τις 5 καταληξεις στα αρχαια αυριο μεθαυριο αυτη η κοπελια θα τις ξεχασει. Τι θα της εχει μεινει απο το όλο θεματακι που λεγεται σχολειο; Το να υποστηριζει και να βοηθαει τους συνανθρωπους της οταν εκεινοι το χρειαζονται. Αν τυχον μαθει απο τωρα να "καρφωνει" τους συμμαθητες της, ποιος σου λεει πως αυριο μεθαυριο δεν θα το κανει και στη ζωη της; Αυτη ειναι η κοινωνια που ονειρευεστε;

Εγώ λέω να αφήσουμε τις θεωρίες περί αλληλεγγύης μέσω σκονακιών. Η αλληλεγγύη φαίνεται αλλού, όχι στην αντιγραφή. Είναι τα σχολεία γεμάτα κλίκες και ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Και μετά μιλάμε για αλλυλεγγύη. Άλλο το να βοηθάς κάποιον και άλλο το να βοηθάς κάποιον να παρανομεί. Έχει διαφορά.

Η κοπέλα δεν ήταν ανάγκη να τον "καρφώσει". Μάθε όμως, πως στη κοινωνία μας αν δε μάθουμε να "καρφώνουμε" τους κακούς αυτοί θα συνεχίσουνε να είναι κακοί κι εμείς ή θα γίνουμε σαν κι αυτούς ή θα τον τρώμε. Μπορεί έτσι να πάει μπροστά μια κοινωνία;
-----------------------------------------
Εχω βοηθησει και με εχουν βοηθησει
Δεν χρειαζεται να υπερασπιστω την πραξη αυτη για να μην εχω τυψεις, ετσι κι αλλιως δεν εχω. Αν δεν βοηθουσα θα ειχα

Εφόσον έχεις "πάρει" κι έχεις "δώσει" προφανώς και θα υπερασπίζεσαι την παράνομη αυτή πράξη.

Η αντιγραφή συνεχίζεται και στο πανεπιστήμιο; Αν ναι, το θεωρείς σωστό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Το να αφήνεις τον άλλο να αντιγράφει δεν είναι βοήθεια.
Αν θέλει βοήθεια ο συμμαθητής σου, ας σου ζητήσει πριν το διαγώνισμα, οχι κατά τη διάρκεια. Κάποιος είπε απο πάνω οτι δεν έχει τόση σημασία ο βαθμός, και δε διαφωνώ. Αφού δεν έχει σημασία όμως, για ποιό λόγο θέλει ο άλλος να αντιγράψει; Αφού για τον βαθμό το κάνει. Μιλάω για στείρα αντιγραφή έτσι, όχι για συνεργασία, εκεί αλλάζει λίγο το πράγμα.

Εγώ προσωπικά σε εξετάσεις δεν αφήνω κάποιον να αντιγράψει. Να διασταυρώσουμε απαντήσεις ναι. Να του δώσω ή να μου δώσει ένα hint για τη λύση ναι. Αλλά όχι να αντιγράψει χωρίς να καταλαβαίνει καν τι αντιγράφει. Αυτό μόνο κακό κάνει, δε θα μάθει ο άλλος κάτι απο τη διαδικασία και θα συνεχίσει να νομίζει οτι θα μπορεί να κάνει τσατσιές για πάντα στη ζωή του (όχι οτι δε θα μπορεί, στην Ελλάδα είμαστε, αλλά λέμε).

Λένε κιόλας οι διάφοροι συνδικαλιστές εδώ οτι καλλιεργείται κλίμα ανταγωνισμού και δεν προωθείται η συνεργασία και η βοήθεια μεταξύ των φοιτητών και μπλαμπλα. Μάλλον καταλαβαίνω τελείως διαφορετικά τη λέξη "βοήθεια" εγώ. Δεν αρνήθηκα ποτέ να βοηθήσω κάποιον που μου το ζήτησε, αλλά έτοιμες εργασίες ας πούμε δεν δίνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εμείς (ποιοί; Εμείς! Τάξη δημοτικού) όταν γράφαμε μαθηματικά, η μισή τάξη τα έγραψε από 'μένα. Αλλά το θέμα είναι δεν τους είπα ποιές πράξεις να κάνουν, αυτό είναι το αποτέλεσμα, τελείωσε. Τους το έκανα παράδειγμα. Ας πούμε, ο διπλανός μουείχε πρόβλημα να βρει εμβαδό κυλίνδρου. Εγώ διαιρούσα τις διαστάσεις με το 4, κι ύστερα τις πολλαπλασίαζα με το 6. Του έλεγα πως να βρει αυτό και μετά τον άφηνα να συνεχίσει μόνος του. Η πλάκα ήταν που είχαν σκύψει μπροστά οι από πίσω, για να δουν τι γράφω, μιας και δεν πολυκαταλάβαιναν... τώρα, να μας είδε η δασκάλα, δεν νομίζω. Μπορεί. Πάντως, δεν θα είχε και ΤΟ πρόβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Εφόσον η αντιγραφή δεν επιτρέπεται δεν έχει το δικαίωμα να δώσει βοήθεια...Επίσης γιατί ένας μαθητής να πάρει παραπάνω βαθμό από ότι του αξίζει?Δεν είναι αδικία αυτό για τους υπόλοιπους μαθητές?
Aν αυτο ειναι τοοοοσο σοβαρη αδικια τοτε οταν βγεις εκει στον κοσμο εξω τι πως θα το θεωρεις?πιστεψε με δεν ξες τπτ απο αδικια,ειμαστε πολυ μικροι ακομα για να μιλαμε για αδικια.Επισης γιατι τοσο ανταγωνιστικοτητα,γιατι να μην βοηθηθει και ενας συμμαθητης?Δεν θα σε βλαψει κιολας..φυσικα και δεν φταις εσυ και συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα εχεις και καποιο δικιο αλλα δεν το θεωρω σωστο να καλλιεργειται απο το ιδιο το σχολειο τετοια αντιζηλεια και ανταγωνισμος...μας προετοιμαζουν βλεπεις για την επισης ανταγωνιστικη κοινωνια που εχουν φτιαξει και που απαιτουν εμμεσα να συνεχισουμε το θεμα ειναι αν αυτο επιθυμεις να το συνεχισεις,προσωπικα οχι δεν θελω..
Να διευκρινησω πως δεν επικροτω την αντιγραφη αλλα οχι να φανε και ποινη,ειδικα η κοπελα που δεν φταιει τοσο,το θεμα ειναι να τους δωσεις να καταλαβουν,οχι απλα να τους τιμωρησεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Δεν είναι το θέμα ο βαθμός,απλά δεν είναι ωραίο να βλέπεις παιδιά να παίρνουν βαθμό που δεν τους αξίζει,και ναι,δυστυχώς με τον υπάρχον σύστημα,έχει σημασία ο βαθμός στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Επίσης,δεν πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν έτσι γιατί αύριο μεθαύριο στη ζωή τους δεν θα τους βοηθήσει κανείς να έχουν "καλό βαθμό" στην δουλειά τους,με την αξία τους πρέπει να κερδίζουν βαθμούς...

Ναι αλλα ο βαθμος εχει σημασια μονο στις πανελλαδικες εξετασεις. Εδω δεν ειναι πανελλαδικες

Επισης, δεν μπορεις να ξερεις τους λογους που εκαναν αυτο το παιδι να ζητησει βοηθεια. Οπως επισης δεν ξερεις πως θα εξελιχθει μελλοντικα αυτο το ατομο επαγγελματικα αν το θες ετσι. Μια αντιγραφη λιγο πολυ ολοι την κανουν, ελεος

Αν δεν στρώσεις τον από πίσω σου κάτω και πας και πορώνεσαι σε νετ καφέ, και την τελευταία στιγμή κάνεις σκονάκι ή αντιγράφεις, δεν μαθαίνεις τίποτα.

Προφανως, επρεπε να αναφερω πρωτα τη σωστη κοινωνικοποιηση και μετα την αποκτηση (στειρων σε πολλες περιπτωσεις) γνωσεων. Επαναλαμβανω λοιπον: το αν θα μαθει η οχι τα αρχαια/μαθηματικα ουατεβερ ειναι μεν ενας απο τους ρολους του σχολειου, αλλα δεν σταματα εκει. Πρωτα πρεπει να μαθει ο αλλος να συνεργαζεται και να βοηθα τους αλλους. Τι να το κανω εγω αμα ξερει να κλινει τα πιο κουφα ρηματα στ αρχαια, αλλα δεν ειναι ανθρωπος;

Εγώ λέω να αφήσουμε τις θεωρίες περί αλληλεγγύης μέσω σκονακιών. Η αλληλεγγύη φαίνεται αλλού, όχι στην αντιγραφή. Είναι τα σχολεία γεμάτα κλίκες και ο καθένας κοιτάει το συμφέρων του. Και μετά μιλάμε για αλλυλεγγύη. Άλλο το να βοηθάς κάποιον και άλλο το να βοηθάς κάποιον να παρανομεί. Έχει διαφορά.

Η κοπέλα δεν ήταν ανάγκη να τον "καρφώσει". Μάθε όμως, πως στη κοινωνία μας αν δε μάθουμε να "καρφώνουμε" τους κακούς αυτοί θα συνεχίσουνε να είναι κακοί κι εμείς ή θα γίνουμε σαν κι αυτούς ή θα τον τρώμε. Μπορεί έτσι να πάει μπροστά μια κοινωνία;

Τους ποιους;
Δεν το πιστευω πως διαβαζω κατι τετοιο...
Αν παραλληλιζεις καποιον "κακο" οπως λες με εναν που απλως αντιγραφει, τι να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Εμείς (ποιοί; Εμείς! Τάξη δημοτικού)


Εμάς (καλά, τώρα δεν είμαι πια εκεί, αλλά έχω πράκτορες:P) Τα @@@@παιδα τα Πεμπτάκια πήγαν και κλέψαν τα γλυκά που έφερε ένας στους Δασκάλους. Δεν τους σταμάτησε ούτε η καγκελόπορτα, ούτε το ψυγείο.
(Σχετικό με τον τίτλο πάντα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Aν αυτο ειναι τοοοοσο σοβαρη αδικια τοτε οταν βγεις εκει στον κοσμο εξω τι πως θα το θεωρεις?πιστεψε με δεν ξες τπτ απο αδικια,ειμαστε πολυ μικροι ακομα για να μιλαμε για αδικια.Επισης γιατι τοσο ανταγωνιστικοτητα,γιατι να μην βοηθηθει και ενας συμμαθητης?Δεν θα σε βλαψει κιολας..φυσικα και δεν φταις εσυ και συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα εχεις και καποιο δικιο αλλα δεν το θεωρω σωστο να καλλιεργειται απο το ιδιο το σχολειο τετοια αντιζηλεια και ανταγωνισμος...μας προετοιμαζουν βλεπεις για την επισης ανταγωνιστικη κοινωνια που εχουν φτιαξει και που απαιτουν εμμεσα να συνεχισουμε το θεμα ειναι αν αυτο επιθυμεις να το συνεχισεις,προσωπικα οχι δεν θελω..
Να διευκρινησω πως δεν επικροτω την αντιγραφη αλλα οχι να φανε και ποινη,ειδικα η κοπελα που δεν φταιει τοσο,το θεμα ειναι να τους δωσεις να καταλαβουν,οχι απλα να τους τιμωρησεις..

Δεν είναι θέμα ανταγωνιστικότητα αλλά ηθικής. Αν ο άλλος θέλει να κάνει σκονάκι, ας το κάνει. Να μην έχει παράπονο αν πιαστεί όμως. Επίσης την παρανομία πρέπει να μάθει κανείς να τη διακρίνει και να την κατακρίνει από μικρός, δε σημαίνει πως επειδή γίνεται στο σχολείο είναι όλα μέλι γάλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Aν αυτο ειναι τοοοοσο σοβαρη αδικια τοτε οταν βγεις εκει στον κοσμο εξω τι πως θα το θεωρεις?πιστεψε με δεν ξες τπτ απο αδικια,ειμαστε πολυ μικροι ακομα για να μιλαμε για αδικια.Επισης γιατι τοσο ανταγωνιστικοτητα,γιατι να μην βοηθηθει και ενας συμμαθητης?Δεν θα σε βλαψει κιολας..φυσικα και δεν φταις εσυ και συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα εχεις και καποιο δικιο αλλα δεν το θεωρω σωστο να καλλιεργειται απο το ιδιο το σχολειο τετοια αντιζηλεια και ανταγωνισμος...μας προετοιμαζουν βλεπεις για την επισης ανταγωνιστικη κοινωνια που εχουν φτιαξει και που απαιτουν εμμεσα να συνεχισουμε το θεμα ειναι αν αυτο επιθυμεις να το συνεχισεις,προσωπικα οχι δεν θελω..
Να διευκρινησω πως δεν επικροτω την αντιγραφη αλλα οχι να φανε και ποινη,ειδικα η κοπελα που δεν φταιει τοσο,το θεμα ειναι να τους δωσεις να καταλαβουν,οχι απλα να τους τιμωρησεις..


δυστυχως δεν ειμαι ο ανθρωπος που θα αλλαξει το συστημα οποτε πρεπει να προσαρμοστω σε αυτο,και εμενα δεν μου αρεσει η ανατωνιστικοτητα που υπαρχει αλλα δυστυχως δεν μπορω να κανω ουτε εγω ουτε εσυ τιποτα,το αν ξερω απο αδικια εγω ασε με να το γνωριζω καλυτερα,οπως εγω δεν ξερω αν ξερεις τι ειναι αδικια ετσι δεν μπορεις να ξερεις εσυ για εμενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Καλά, αυτό δεν είναι τίποτα, ένα πεμπτάκι εμάς πήγε στο γραφείο των δασκάλων με τη δικαολογία της τουαλέτας, πήρε τους βαθμούς της τάξης του και κάατέβασε όλους τους βαθμούς στο 4-5 και δεν ξέρω πώς το έμαθαν ότι ήταν αυτός, πάντως μες στο γραφείο δεν τον έπιασαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Εχουν διατυπωθει πολλες αποψεις, αλλα εκεινες που με βρισκουν περισσοτερο συμφωνο ειναι αυτες της αλεκας και της razor!! Η ποινη αυτη ειναι περα για περα υπερβολικη για πολλους και διαφορους λογους... Πρωτα απ'ολα η επιτηρητρια θα μπορουσε να παρει απλως το σκονακι και να κανει επιπληξη στους μαθητες!! Με αυτο τον τροπο και τα συγκεκριμενα παιδια θα διορθωνονταν και οι υπολοιποι μαθητες θα παραδειγματιζονταν... Μια τοσο ακραια ποινη δε μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να εξαγριωσει το μαθητη, να σιχαθει το σχολειο και να φτασει στα ακρα!! Επισης ο ρολος του σωστου παιδαγωγου ειναι να συμβουλευει, να συμπαραστεκεται και να βοηθαει το μαθητη να γινει καλυτερος και οχι να τον τιμωρει τοσο σκληρα, γιατι πολυ απλα ετσι δε θα μπορεσει να πετυχει το στοχο του... Τελος, ειναι τρομερα αδικο ο μαθητης που <σφυριζει> στον απεναντι του την απαντηση να μενει ατιμωρητος και να την πληρωνει μονο εκεινος που ειχε την τολμη να γραψει την απαντηση!! Αν θεωρειτε τα λεγομενα μου λανθασμενα σας δινω το ελευθερο να πεσετε να με φατε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Δεν είναι θέμα ανταγωνιστικότητα αλλά ηθικής. Αν ο άλλος θέλει να κάνει σκονάκι, ας το κάνει. Να μην έχει παράπονο αν πιαστεί όμως. Επίσης την παρανομία πρέπει να μάθει κανείς να τη διακρίνει και να την κατακρίνει από μικρός, δε σημαίνει πως επειδή γίνεται στο σχολείο είναι όλα μέλι γάλα.

δεν ειπα πως ειναι μελι γαλα αλλα δεν βλεπω κατι ουσιαστικο να γινεται γι αυτο,επισης τι παει να πει παρανομια ποιος οριζει τι ειναι παρανομο και τι οχι?Το οτι εμεις εχουμε αποδεκτη οτι αυτο και αυτο θα το θεωρουμε παρανομο δεν σημαινει και πως ετσι οντως ειναι.Επισης παρανομια δεν πιστευω πως θωρειται η βοηθεια εστω και τελευταια στιγμη απο εναν συμμαθητη.Μονο εγκληματια δεν το βγαλατε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ποιος ειναι ο ρολος του σχολειου για σενα; Να μαθουν οι μαθητες 5 πραγματα και να κοινωνικοποιηθουν σωστα ή να βαθμολογηθουν "δικαια" οπως λες; Στ αληθεια ενας βαθμος αρχαιων εχει τοση σημασια και δεν το ηξερα;; Και στο κατω κατω δεν ξερω γιατι μιλαμε για αδικια, απο τη στιγμη που δεν επηρεαζει αυτο τους υπολοιπους.
Και να στο πω και αλλιως. Τις 5 καταληξεις στα αρχαια αυριο μεθαυριο αυτη η κοπελια θα τις ξεχασει. Τι θα της εχει μεινει απο το όλο θεματακι που λεγεται σχολειο; Το να υποστηριζει και να βοηθαει τους συνανθρωπους της οταν εκεινοι το χρειαζονται. Αν τυχον μαθει απο τωρα να "καρφωνει" τους συμμαθητες της, ποιος σου λεει πως αυριο μεθαυριο δεν θα το κανει και στη ζωη της; Αυτη ειναι η κοινωνια που ονειρευεστε;

Εσύ ποιά κοινωνία ονειρεύεσαι αλήθεια; Γιατί ωραία ακούγονται αυτά που λέμε τώρα, στην πράξη όμως τι γίνεται. Ονειρεύεσαι μια κοινωνία στην οποία η ανυπακοή στους κανόνες ερμηνεύεται ως βοήθεια στον συνάνθρωπο; Μια κοινωνία στην οποία άλλοι θα ευνοούνται από τις x,y συνθήκες και άλλοι όχι; Μια κοινωνία στην οποία δεν θα υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησης για όλους; Μια κοινωνία στην οποία οι ισχύοντες κανόνες και νόμοι θα παραβιάζονται και η επέμβαση του αρμόδιου φορέα θα θεωρείται παράλογη;

Εφόσον αντιμετωπίζουμε, πολύ σωστά, το σχολείο ως μέσο κοινωνικοποίησης καλό θα ήταν να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τι θα γίνει στην ουσία με την εξέλιξη των εν λόγω μαθητών και να αφήσουμε στην άκρη τα ωραία λόγια. Ο μαθητής και η μαθήτρια είναι οι ίδιοι αυριανοί πολίτες οι οποίοι θα διαπράττουν χειροπιαστά πια αδικήματα σε βάρος των συμπολιτών τους και θα το θεωρούν φυσιολογικό. Είναι οι ίδιοι πολίτες οι οποίοι θα αψηφήσουν τους νόμους επικαλούμενοι την αλληλεγγύη και τη συμπώνια προς το συνάνθρωπο. Είναι οι ίδιοι πολίτες που θα μάθουν να μην αγωνίζονται και να κατακτούν αυτό που τους αξίζει με τις δικές τους δυνάμεις αλλά με δεκανίκια. Και είναι αυτό που πραγματικά θέλουμε; Πολίτες με δεκανίκια;

Η πράξη της μαθήτριας μπορεί να φαίνεται αρχικά ωραία. Δεν το αρνούμαι κι εγώ άλλωστε πολλές φορές έχω πράξει αναλόγως, δυστυχώς. Ωστόσο πρέπει κάποτε να σκεφτόμαστε πραγματικά τον μαθητή που κάθεται απέναντί μας και πως θα τον βοηθήσουμε ουσιαστικά, όχι στα μάτια. Η βοήθεια που προσέφερε η μαθήτρια ήταν για τα μάτια. Και αυτό όχι γιατί ο μαθητής δε θα μάθει τελικά τους τύπους των αρχαίων. Ούτως ή άλλως δε θα τους μάθαινε ποτέ. Αλλά γιατί θα μάθει τον εύκολο τρόπο να ξεγελά τους κανόνες. Θα μάθει πως τα πράγματα δε χρειάζονται προσπάθεια αλλά κόλπα. Θα γίνει ένας κακός πολίτης αύριο μεθαύριο, και η δημοκρατία μόνο πολίτες ''ανάπηρους'' δεν έχει ανάγκη.

Πραγματικά, αυτόν τον πολίτη θέλεις στη μελλοντική κοινωνία σου; Έναν άνθρωπο που, εφόσον κανείς δεν του έδειξε πως ακολουθεί λάθος προσέγγιση θα συνεχίσει να την ακολουθεί και σε όλη του τη ζωή; Αν ναι, τότε απλά προτιμώ να χαρακτηριστώ βάρβαρος, άπονος, σκληρός και απάνθρωπος μιας και εγώ δεν ονειρεύομαι και δε θέλω μια τέτοιου είδους κοινωνία. Θα προτιμήσω αντίθετα αυτή στην οποία οι κανόνες θα είναι κανόνες, οι νόμοι θα είναι νόμοι και όλοι θα είμαστε ίσοι απέναντί τους. Μια οργανωμένη κοινωνία χωρίς εφαρμόσιμους κανόνες, παύει να λέγεται οργανωμένη.

Όλα τα παραπάνω φαντάζουν και είναι υπερβολικά. Αυτά όμως πρέπει να σκεφτεί κανείς σοβαρά, και όχι να τα βλέπει όλα επιφανειακά. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Τους ποιους;
Δεν το πιστευω πως διαβαζω κατι τετοιο...
Αν παραλληλιζεις καποιον "κακο" οπως λες με εναν που απλως αντιγραφει, τι να πω...

Κακούς εννοώ όσους παρανομούν ή δεν είναι σωστή στην μετέπειτα ζωή. Το έγραψα γιατί αναρωτήθηκες αν θα πρέπει κάποιο παιδί, μέσω του σχολείου να μαθαίνει να γίνεται καρφί. Το θέμα είναι να μπορεί να ξεχωρίζει το νόμιμο απ' το παράνομο.

Επειδή πιο πάνω σε είδα να γράφεις πάλι για αλληλεγγύη, ξαναλέω πως αλληλεγγύη μέσω αντιγραφής δεν υπάρχει.

Αν ένα παιδί δεχτεί επίθεση από συμμαθητές, πόσοι θα αντιδράσουν;
Αν ένα παιδί δεχτεί επίθεση από καθηγητή, πόσοι θα αντιδράσουν;
Αν ένα παιδί βιώσει μια οποιαδήποτε άσχημη κατάσταση (οικογενειακό δράμα, πρόβλημα υγεία κλπ), πόσοι θα του συμπαρασταθούν;

Εκεί φαίνεται η πραγματική αλληλεγγύη, η αλληλεγγύη μέσω αντιγραφής είναι ψευτοηθική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Ναι αλλα ο βαθμος εχει σημασια μονο στις πανελλαδικες εξετασεις. Εδω δεν ειναι πανελλαδικες

Επισης, δεν μπορεις να ξερεις τους λογους που εκαναν αυτο το παιδι να ζητησει βοηθεια. Οπως επισης δεν ξερεις πως θα εξελιχθει μελλοντικα αυτο το ατομο επαγγελματικα αν το θες ετσι. Μια αντιγραφη λιγο πολυ ολοι την κανουν, ελεος


Αμα δεν μαθεις απο μικρος να κοπιαζεις για να κερδισεις κατι τοτε δεν προκειται να πας μπροστα στη ζωη,ουτε επαγγελματικα ουτε προσωπικα,για αυτο θεωρω πως η ποινη ειναι σωστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
δυστυχως δεν ειμαι ο ανθρωπος που θα αλλαξει το συστημα οποτε πρεπει να προσαρμοστω σε αυτο

Ετσι σε εχουν κανει να πιστεψεις,σε τετοια ηλικια δεν ειναι να τα παρατας λεγοντας δεν μπορω να αλλαξω τπτ,τοτε να ανοιξουμε ενα λακκο να πεσουμε ομαδικως,φυσικα και μπορουμε λιγο λιγο με την καθημερινη συμπεριφορα και τις πραξεις μας,δεν λεω οτι θα αλλαξουν ριζα ολα αλλα οχι να παραιτηθουμε κι απο τωρα.Φυσικα και δεν μπορουμε ο ενας να ξερει αν γνωριζει απο αδικια ο αλλος,αυτο που ειπα ηταν πως γενικα απο αδικια εχουμε ακομα να αντιμετωπισουμε πιο σοβαρα απ οτι αυτου του ειδους.Δεν ειπα πως δεν ξερεις,δεν μπορω να ξερω αλλωστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Εχουν διατυπωθει πολλες αποψεις, αλλα εκεινες που με βρισκουν περισσοτερο συμφωνο ειναι αυτες της αλεκας και της razor!! Η ποινη αυτη ειναι περα για περα υπερβολικη για πολλους και διαφορους λογους... Πρωτα απ'ολα η επιτηρητρια θα μπορουσε να παρει απλως το σκονακι και να κανει επιπληξη στους μαθητες!! Με αυτο τον τροπο και τα συγκεκριμενα παιδια θα διορθωνονταν και οι υπολοιποι μαθητες θα παραδειγματιζονταν... Μια τοσο ακραια ποινη δε μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να εξαγριωσει το μαθητη, να σιχαθει το σχολειο και να φτασει στα ακρα!! Επισης ο ρολος του σωστου παιδαγωγου ειναι να συμβουλευει, να συμπαραστεκεται και να βοηθαει το μαθητη να γινει καλυτερος και οχι να τον τιμωρει τοσο σκληρα, γιατι πολυ απλα ετσι δε θα μπορεσει να πετυχει το στοχο του... Τελος, ειναι τρομερα αδικο ο μαθητης που <σφυριζει> στον απεναντι του την απαντηση να μενει ατιμωρητος και να την πληρωνει μονο εκεινος που ειχε την τολμη να γραψει την απαντηση!! Αν θεωρειτε τα λεγομενα μου λανθασμενα σας δινω το ελευθερο να πεσετε να με φατε...

Συμφωνω. η καθηγήτρια θα μπορουσε να παρει το χαρτακι και να τους κανει επιπληξη. τωρα εγινε σιγουρα μισητη στους μαθητες της τάξης. δεν ειναι και εγκλημα πια. δεν γνωριζουμε τις αναγκες που ωθησαν τις πραξεις των δυο παιδιων,κυριως αυτου που δεν ειχε τις γνωσεις. μηπως οι γονεις του του ζητουν πολλα;μηπως ειναι υπερβολικα αυστηροί μαζί του;
Η αλληλεγγυη δεν ειναι αξια που πρεπει να μας διδασκει το σχολειο;

Εκεί φαίνεται η πραγματική αλληλεγγύη, η αλληλεγγύη μέσω αντιγραφής είναι ψευτοηθική.

μονο εκει φαινεται η αλληλεγγυη; μηπως εισαι λιγο αυστηρος; εμενα αν καποιος μου ζητουσε κατι απεγνωσμενα θα τον βοηθουσα πιστευω. κανενας μας δεν εχει ποτε δεχθει βοηθεια από κανενα; πας αναμαρτητο πρωτος τη λιθο βαλετω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Ετσι σε εχουν κανει να πιστεψεις,σε τετοια ηλικια δεν ειναι να τα παρατας λεγοντας δεν μπορω να αλλαξω τπτ,τοτε να ανοιξουμε ενα λακκο να πεσουμε ομαδικως,φυσικα και μπορουμε λιγο λιγο με την καθημερινη συμπεριφορα και τις πραξεις μας,δεν λεω οτι θα αλλαξουν ριζα ολα αλλα οχι να παραιτηθουμε κι απο τωρα.Φυσικα και δεν μπορουμε ο ενας να ξερει αν γνωριζει απο αδικια ο αλλος,αυτο που ειπα ηταν πως γενικα απο αδικια εχουμε ακομα να αντιμετωπισουμε πιο σοβαρα απ οτι αυτου του ειδους.Δεν ειπα πως δεν ξερεις,δεν μπορω να ξερω αλλωστε.


Το οτι λεω πως δεν μπορω να αλλαξω κατι δεν ειναι οτι τα εχω παρατησει,απλα μονος μου δεν μπορω να κανω τιποτα,βλεπω τον κοσμο γυρω μου να μην προσπαθει και να προσαρμοζεται στην υπαρχουσα κατασταση,οποτε αυτο προσπαθω να κανω και εγω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top