Πανεπιστήμια vs TEI

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Για την ώρα τα ΑΕΙ θεωρούνται ανώτερα. Στο άμεσο μέλλον τα Α.Τ.Ε.Ι. θα γίνουν Α.Ε.Ι. (για μένα αφού τα Α.Τ.Ε.Ι. έχουν δικαίωμα για μεταπτυχιακές σπουδές είναι πλέον πανεπιστημία) όπως και τα κολέγια.



-Μελλοντικός Πρωθυπουργός της χώρας. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Για την ώρα τα ΑΕΙ θεωρούνται ανώτερα. Στο άμεσο μέλλον τα Α.Τ.Ε.Ι. θα γίνουν Α.Ε.Ι. (για μένα αφού τα Α.Τ.Ε.Ι. έχουν δικαίωμα για μεταπτυχιακές σπουδές είναι πλέον πανεπιστημία) όπως και τα κολέγια που είναι θέμα χρόνου να αναγνωριστούν.

Ένας φίλος πιο πάνω ανέβασε το νόμο που ισχύει σήμερα,με βάση του οποίοι ΕΙΝΑΙ Α.Ε.Ι. (όπως μπορείς να διαβάσεις) και προφανώς ο νόμος έχει τον "πρώτο λόγο" για να κρίνουμε κάτι και όχι το τι λέει ο ένας και ο άλλος...το "θέμα" που αντιμετωπίζουν τα Τ.Ε.Ι. είναι επαγγελματικής φύσεως και το εξηγώ κάπως στο προηγούμενό μου post...
Επίσης,τα Κολλέγια έχουν ΗΔΗ αναγνωριστεί (ψηφίστηκε το Π.Δ. που ενσωματώνει την Κοινοτική Οδηγία κι εκεί τελείωσε το πράγμα) και μένουν διαδικαστικά θέματα,όπως π.χ. οι τρόποι εγγραφής τους στα Επιμελητήρια κ.λπ.

Ρε παιδιά, τι σημασία έχει ο τίτλος όταν το επίπεδο είναι για κλάματα;
Αυτό ισχύει και για τα ΑΕΙ και για τα ΤΕΙ, δεν διαχωρίζω!

Εννοείται πως όλο το ζουμί είναι εδώ και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...απλά καλό είναι να λέγονται κάποια πράγματα να ξέρουμε και τι μας γίνεται!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εννοείται πως όλο το ζουμί είναι εδώ και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...απλά καλό είναι να λέγονται κάποια πράγματα να ξέρουμε και τι μας γίνεται!:D

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα με την εξίσωση...; Ότι αυτόματα βγαίνουν ισάξια τα Πολυτεχνεία και ένα ΤΕΙ που θέλει 8 για να μπεις...Και αν όχι τα Πολυτεχνεία λόγω πενταετούς φοίτησης, άλλες σχολές εξίσου δύσκολες και αξιόλογες. Μήπως πριν την εξίσωση, θα έπρεπε να γίνει ένα ξεκαθάρισμα;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Νομίζω ότι είτε μας αρέσει είτε όχι, το εύρος της διδακτέας και εξεταστέας ύλης σε πάρα πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα ή Πολυτεχνικές Σχολές σε προπτυχιακό επίπεδο, είναι μεγαλύτερο (άρα και περισσότερη δυσκολία κατανόησης) από διάφορα Τμήματα ΤΕΙ. Εξάλλου μιλάμε για φοιτητές με διαφορετικές βαθμολογικές επιδόσεις από την μαθητική περίοδο. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν αλλάζει στην πράξη ας ονομαστούν ΑΤΕΙ ή ας γίνουν 1.000.000 νομοθετικές ρυθμίσεις για "εξίσωση". Η εξίσωση δεν πετυχαίνεται με νόμους αλλά και με την ουσία. Πώς θα εξισωθούν, όταν υπάρχει περισσότερη ύλη, διαφορετικά προγράμματα σπουδών, διαφορετική φιλοσοφία παρουσίασης της επιστήμης, διαφορετικοί ερευνητικοί-ακαδημαϊκοί στόχοι,..κτλ στα Πανεπιστήμια; Μην ξεχνάμε ότι οι νομοθετικές ρυθμίσεις πολλές φορές ειδικά στην Ελλάδα γίνονται για πελατειακές σχέσεις. Αυτό πληρώνουμε τώρα ακριβά...

Συμφωνούμε στην ύπαρξη ενιαίας Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Απλά, ας δεχτούμε να υπάρχουν διαβαθμίσεις στο επίπεδο σπουδών,...κτλ με ανάλογα εργασιακά δικαιώματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Ξέρεις ποιο είναι το θέμα με την εξίσωση...; Ότι αυτόματα βγαίνουν ισάξια τα Πολυτεχνεία και ένα ΤΕΙ που θέλει 8 για να μπεις...Και αν όχι τα Πολυτεχνεία λόγω πενταετούς φοίτησης, άλλες σχολές εξίσου δύσκολες και αξιόλογες. Μήπως πριν την εξίσωση, θα έπρεπε να γίνει ένα ξεκαθάρισμα;:hmm:

Το "ξεκαθάρισμα" που λες είναι απολύτως λογικό και θα βοηθούσε ουσιαστικά όλους εμάς (να ξέρουμε και "που βαδίζουμε") αλλά δυστυχώς είναι δουλειά και αρμοδιότητα "άλλων" και δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά!

Αυτό που μπορώ να σου πω εγώ σ'αυτό που έγραψες,είναι πως εκτός του ότι η βάση διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση και για την οποία (χαμηλή ή υψηλή) δεν ευθύνονται οι κακοί καθηγητές και το κακό Τ.Ε.Ι. ή Πανεπιστήμιο (αντίστοιχα δηλαδή η απάντηση από κάποιον που θέλει να σου πουλήσει "τρέλα" θα μπορούσαν να ήταν "ας μπουν όλοι στο Τ.Ε.Ι. να θέλει το Πολυτεχνείο 8 μετά") και άρα δεν σημαίνει ότι μια σχολή με χαμηλή βάση γίνεται οπωσδήποτε κακή δουλειά,σκέψου πως σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα όπως π.χ. η Αγγλία είτε τελειώσεις στο Imperial είτε στο University of Clain Main έχεις το ίδιο (σε ακαδημαϊκή αξία και δυνατότητα πρόσβασης στο επάγγελμα) πτυχίο!Με λίγα λόγια,το θέμα "ποιότητα" δεν σχετίζεται με τη δυνατότητα να εργαστεί κανείς σ'αυτό που σπούδασε ούτε με τη δυνατότητα να διευρύνει τις δεξιότητές του,συνεχίζοντας τις σπουδές του από εκεί που σταμάτησε σε υψηλότερο επίπεδο!Σε κάλυψα;:)

Πρόσεξε,είναι πολύ σημαντικά τα bold της πιο πάνω παρένθεσης καθ'ότι στον κλάδο των μηχανικών συγκεκριμένα (μια που το αναφέρεις και τον ξέρω καλά) στην Ελλάδα υπάρχει ένα σκηνικό όπου ένας π.χ. 23χρονος απόφοιτος Πολυτεχνείου (π.χ. Μηχανολόγος Μηχανικός) γράφεται στο Τ.Ε.Ι. και έχει αμέσως ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ επαγγελματικά δικαιώματα (ΔΕΝ υπάρχουν διαβαθμίσεις μέσα στο Τ.Ε.Ε.:eek:,είτε είσαι "noob engineer" είτε με 5 διδακτορικά και 10.000 έργα έχεις σε ΚΑΘΕ περίπτωση ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ "ΙΣΧΥ" ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ) και ένας π.χ. 50χρονος απόφοιτος Τ.Ε.Ι. με Μεταπτυχιακό και Προϋπηρεσία 25 χρόνια ΚΑΘΟΛΟΥ επαγγελματικά δικαιώματα!
Πως σου φαίνεται αυτό;:P

Υ.Γ. Η μόνη "κατάφορη" αδικία που μπορώ προσωπικά να διακρίνω στην παρούσα φάση (εκτός από αυτή που υφίστανται τα Τ.Ε.Ι. φυσικά) είναι ότι οι 6ετής,5ετής και 4ετής σπουδές στην Ελλάδα οδηγούν στον ίδιο τίτλο "Bachelor" και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο όταν θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους,πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζεται ΚΥΡΙΩΣ στο Εξωτερικό (π.χ. απόφοιτος Πολυτεχνείου κάνει απευθείας Διδακτορικό στην Ελλάδα,στο Εξωτερικό όχι)...

Νομίζω ότι είτε μας αρέσει είτε όχι, το εύρος της διδακτέας και εξεταστέας ύλης σε πάρα πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα ή Πολυτεχνικές Σχολές σε προπτυχιακό επίπεδο, είναι μεγαλύτερο (άρα και περισσότερη δυσκολία κατανόησης) από διάφορα Τμήματα ΤΕΙ. Εξάλλου μιλάμε για φοιτητές με διαφορετικές βαθμολογικές επιδόσεις από την μαθητική περίοδο. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν αλλάζει στην πράξη ας ονομαστούν ΑΤΕΙ ή ας γίνουν 1.000.000 νομοθετικές ρυθμίσεις για "εξίσωση". Η εξίσωση δεν πετυχαίνεται με νόμους αλλά και με την ουσία. Πώς θα εξισωθούν, όταν υπάρχει περισσότερη ύλη, διαφορετικά προγράμματα σπουδών, διαφορετική φιλοσοφία παρουσίασης της επιστήμης, διαφορετικοί ερευνητικοί-ακαδημαϊκοί στόχοι,..κτλ στα Πανεπιστήμια; Μην ξεχνάμε ότι οι νομοθετικές ρυθμίσεις πολλές φορές ειδικά στην Ελλάδα γίνονται για πελατειακές σχέσεις. Αυτό πληρώνουμε τώρα ακριβά...

Συμφωνούμε στην ύπαρξη ενιαίας Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Απλά, ας δεχτούμε να υπάρχουν διαβαθμίσεις στο επίπεδο σπουδών,...κτλ με ανάλογα εργασιακά δικαιώματα.

Χεχεχε,μα φίλε μου,τα περισσότερα πράγματα γύρω από τους νόμους περιστρέφονται!Νόμος υπάρχει για να σου λέει πόσα θα πάρεις στο Δημόσιο!Συλλογικές συμβάσεις υπάρχουν στον ιδιωτικό τομέα που ορίζουν το μισθό σου!Νόμος καθορίζει το πλαίσιο άσκησης του κάθε επαγγέλματος!Και άλλα πολλά παραδείγματα!Δεν είναι έτσι λοιπόν...
Τώρα αν μιλάς για το ότι για έναν ακριβοπληρωμένο υπάλληλο υπάρχει προτίμηση στον τάδε απόφοιτο απ'ότι στον δείνα εδώ συμφωνώ,εδώ είναι το σημείο όπου ένα καλό πτυχίο εξαργυρώνεται!Το οποίο και πάλι δεν είναι κάτι απόλυτο,καθώς όλοι ξέρουμε πως γίνονται τέτοιες προσλήψεις (και όχι μόνο στο Ελλάντα)...

Τώρα αν π.χ. στο μεταπτυχιακό του ΑΠΘ στη Νανοτεχνολογία ένας Μηχανολόγος Μηχανικός από Τ.Ε.Ι. τα βρει πιο "σκούρα" από έναν του Πολυτεχνείου,με συγχωρείς αλλά αφοδεύτηκε η φοράδα,θα στρώσει λόκω και θα καλύψει ό,τι του λείπει (ΑΝ του λείπει)!:DΑυτά είναι λεπτομέρειες,η ουσία είναι αλλού...

Να πω εδώ και κάτι γενικό...ακούω πολλούς να λένε ότι "τα Τ.Ε.Ι. έχουν άλλη φιλοσοφία από τα Πανεπιστήμια" και συμφωνώ...γιατί όμως αυτή η "άλλη φιλοσοφία" να είναι λάθος;Ή καλύτερα,γιατί η φιλοσοφία των Πανεπιστημίων να είναι πανάκεια και "σημείο αναφοράς" για να ορίσουμε αν κάτι είναι "ορθό" ή όχι;Γιατί να μην υπάρχουν ας πούμε ιδρύματα με διαφορετική "νοοτροπία" στην ίδια βαθμίδα;
Και (για να την "πω" και λίγο στους Πανεπιστημιάκιδες γιατί είμαι κακός:P) για "όλα φταίνε τα Τ.Ε.Ι.",για τους Στρατιωτικούς και τους Δασκάλους π.χ. και τα Κολλέγια δε σας ακούω να λέτε τίποτα!:D

Όσο για την τελευταία σου παράγραφο,διάβασε το παράδειγμα που έγραψα πιο πάνω για το Τ.Ε.Ε. και θα καταλάβεις γιατί είμαστε εδώ που είμαστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το "ξεκαθάρισμα" που λες είναι απολύτως λογικό και θα βοηθούσε ουσιαστικά όλους εμάς (να ξέρουμε και "που βαδίζουμε") αλλά δυστυχώς είναι δουλειά και αρμοδιότητα "άλλων" και δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά!

Αυτό που μπορώ να σου πω εγώ σ'αυτό που έγραψες,είναι πως εκτός του ότι η βάση διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση και για την οποία (χαμηλή ή υψηλή) δεν ευθύνονται οι κακοί καθηγητές και το κακό Τ.Ε.Ι. ή Πανεπιστήμιο (αντίστοιχα δηλαδή η απάντηση από κάποιον που θέλει να σου πουλήσει "τρέλα" θα μπορούσαν να ήταν "ας μπουν όλοι στο Τ.Ε.Ι. να θέλει το Πολυτεχνείο 8 μετά") και άρα δεν σημαίνει ότι μια σχολή με χαμηλή βάση γίνεται οπωσδήποτε κακή δουλειά,σκέψου πως σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα όπως π.χ. η Αγγλία είτε τελειώσεις στο Imperial είτε στο University of Clain Main έχεις το ίδιο (σε ακαδημαϊκή αξία και δυνατότητα πρόσβασης στο επάγγελμα) πτυχίο!Με λίγα λόγια,το θέμα "ποιότητα" δεν σχετίζεται με τη δυνατότητα να εργαστεί κανείς σ'αυτό που σπούδασε ούτε με τη δυνατότητα να διευρύνει τις δεξιότητές του,συνεχίζοντας τις σπουδές του από εκεί που σταμάτησε σε υψηλότερο επίπεδο!Σε κάλυψα;:)

Πρόσεξε,είναι πολύ σημαντικά τα bold της πιο πάνω παρένθεσης καθ'ότι στον κλάδο των μηχανικών συγκεκριμένα (μια που το αναφέρεις και τον ξέρω καλά) στην Ελλάδα υπάρχει ένα σκηνικό όπου ένας π.χ. 23χρονος απόφοιτος Πολυτεχνείου (π.χ. Μηχανολόγος Μηχανικός) γράφεται στο Τ.Ε.Ι. και έχει αμέσως ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ επαγγελματικά δικαιώματα (ΔΕΝ υπάρχουν διαβαθμίσεις μέσα στο Τ.Ε.Ε.:eek:,είτε είσαι "noob engineer" είτε με 5 διδακτορικά και 10.000 έργα έχεις σε ΚΑΘΕ περίπτωση ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ "ΙΣΧΥ" ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ) και ένας π.χ. 50χρονος απόφοιτος Τ.Ε.Ι. με Μεταπτυχιακό και Προϋπηρεσία 25 χρόνια ΚΑΘΟΛΟΥ επαγγελματικά δικαιώματα!
Πως σου φαίνεται αυτό;:P

Υ.Γ. Η μόνη "κατάφορη" αδικία που μπορώ προσωπικά να διακρίνω στην παρούσα φάση (εκτός από αυτή που υφίστανται τα Τ.Ε.Ι. φυσικά) είναι ότι οι 6ετής,5ετής και 4ετής σπουδές στην Ελλάδα οδηγούν στον ίδιο τίτλο "Bachelor" και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο όταν θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους,πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζεται ΚΥΡΙΩΣ στο Εξωτερικό (π.χ. απόφοιτος Πολυτεχνείου κάνει απευθείας Διδακτορικό στην Ελλάδα,στο Εξωτερικό όχι)...

Δεν τα ξέρω καθόλου αυτά με τα επαγγελματικά δικαιώματα, το ομολογώ...Ξέρω όμως ότι απόφοιτος Πολυτεχνείου κάνει διδακτορικό στο εξωτερικό χωρίς μεταπτυχιακό....(έχω πολλά παραδείγματα και αυτό οφείλεται ΚΑΙ στην καλή φήμη των Πολυτεχνείων μας.)

Διαφωνώ σε αυτό που λες για την ακαδημαϊκή αξία πάντως. Η ακαδημαϊκή αξία δεν βρίσκεται στον τίτλο, τη λέξη ("πτυχίο"), βρίσκεται στο επίπεδο σπουδών του κάθε πανεπιστημίου. Και αυτό το βλέπεις όταν θες να προχωρήσεις ακαδημαϊκά. (πρόσεξε, δεν λέω για την αγορά εργασίας, γιατί για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω, αλλά λέω για τον ακαδημαϊκό χώρο τον οποίον και έχω ψάξει). Δεν το είναι το ίδιο το imperial και το ίδιο to city...Ούτε καν στην αγορά εργασίας.

Αυτό προσπαθώ να πω και για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ, δεν εξετάζω ποιος φταίει, αλλά είναι λίγο πιο χαμηλού επιπέδου...Μπορεί να φταίνε και οι ίδιοι οι φοιτητές που μπαίνουν. Άχετα βέβαια αν σε πολλές περιπτώσεις, είναι πολύ περισσότερο χρήσιμα από πολλά ΑΕΙ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=40364&page=14 (στο μέσο της σελίδας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,165 μηνύματα.
Ένας φίλος πιο πάνω ανέβασε το νόμο που ισχύει σήμερα,με βάση του οποίοι ΕΙΝΑΙ Α.Ε.Ι. (όπως μπορείς να διαβάσεις) και προφανώς ο νόμος έχει τον "πρώτο λόγο" για να κρίνουμε κάτι και όχι το τι λέει ο ένας και ο άλλος...το "θέμα" που αντιμετωπίζουν τα Τ.Ε.Ι. είναι επαγγελματικής φύσεως και το εξηγώ κάπως στο προηγούμενό μου post...
Επίσης,τα Κολλέγια έχουν ΗΔΗ αναγνωριστεί (ψηφίστηκε το Π.Δ. που ενσωματώνει την Κοινοτική Οδηγία κι εκεί τελείωσε το πράγμα) και μένουν διαδικαστικά θέματα,όπως π.χ. οι τρόποι εγγραφής τους στα Επιμελητήρια κ.λπ.
Άλλο αν ένα μέτρο ψηφίστηκε και άλλο ότι αν κάποιο εφαρμόζεται

για την ώρα τα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ δεν είναι ίδια τουλάχιστον για το δημόσιο γιατί οι θέσεις αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι διαφορετικές κατηγορίες https://www.asep.gr/asep/site/home/Tabs/search+job/search.csp η ισοβάθμιση πιστεύω είναι θέμα χρόνο να συμβεί αλλά ακόμα δεν έχει γίνει. Το ίδιο και τα κολέγια δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα (είναι υπό αναγνώριση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τι σχέση έχουν οι στρατιωτικοί....?:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Αυτό που postάρεις από που το ξεσήκωσες;
Γιατί πιο πολύ για ευσεβείς πόθους μιλάει παρά για την πραγματικότητα και κάθε άλλο παρά αντικειμενικό είναι...κάτι σαν "άντε κάντε τούμπες ρε απόφοιτοι Εξωτερικού,Κολλεγιάκηδες και ΤΕΙτζήδες που θέλετε και δικαιώματα ΕΜΠίτη"!:clapup:
Και εκτός αυτού,δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έγραψα πιο πάνω,τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ δηλαδή των απόφοιτων Τ.Ε.Ι. από το επάγγελμα του Μηχανικού...
Ούτε για τα "Βασιλικά Διατάγματα" του '30 που φυλλάσονται ως κόρη οφθαλμού μιλάει,ούτε για τους απόφοιτους Γερμανικών Τ.Ε.Ι. που γράφονται στο Τ.Ε.Ε.,μάλλον γιατί δε μας συμφέρει...;)

Τι σχέση έχουν οι στρατιωτικοί....?:confused:

Ισότιμοι των Πανεπιστημίων δεν είναι;:D

Διαφωνώ σε αυτό που λες για την ακαδημαϊκή αξία πάντως. Η ακαδημαϊκή αξία δεν βρίσκεται στον τίτλο, τη λέξη ("πτυχίο"), βρίσκεται στο επίπεδο σπουδών του κάθε πανεπιστημίου. Και αυτό το βλέπεις όταν θες να προχωρήσεις ακαδημαϊκά. (πρόσεξε, δεν λέω για την αγορά εργασίας, γιατί για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω, αλλά λέω για τον ακαδημαϊκό χώρο τον οποίον και έχω ψάξει). Δεν το είναι το ίδιο το imperial και το ίδιο to city...Ούτε καν στην αγορά εργασίας.

Μάλλον μιλάμε για άλλο πράγμα...
Τι θες να πεις,ότι ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου χαμηλού επιπέδου δεν συνεχίζει σε Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό;Δεν προσλαμβάνεται σε Πανεπιστήμια (κι ας έχει παρουσιάσει μεγάλο επιστημονικό έργο) επειδή...τελείωσε "αυτό" το Πανεπιστήμιο κι όχι "εκείνο";!
Ή μήπως όταν πάει στο Τ.Ε.Ε. της Αγγλίας του λένε "δεν είσαι μηχανικός";!

Δεν τα ξέρω καθόλου αυτά με τα επαγγελματικά δικαιώματα, το ομολογώ...

Όχι ότι με πείραξε εμένα προσωπικά (κάθε άλλο),αλλά επειδή υπάρχουν οικογένειες που ακόμη και δάνειο έχουν πάρει να σπουδάσουν το παιδί τους σε ένα τέτοιο Τ.Ε.Ι. που κατέληξε να του λέει ο κάθε γιεγιες "δεν σε γράφουμε,δεν σε θεωρούμε μηχανικό",είναι ένα θέμα εξαιρετικά σοβαρό κι επειδή δεν μπορεί να το ξέρει ο απλός πολίτης καλό είναι να ρωτά πριν βγαίνουν συμπεράσματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ισότιμοι των Πανεπιστημίων δεν είναι;:D


Μάλλον μιλάμε για άλλο πράγμα...
Τι θες να πεις,ότι ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου χαμηλού επιπέδου δεν συνεχίζει σε Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό;Δεν προσλαμβάνεται σε Πανεπιστήμια (κι ας έχει παρουσιάσει μεγάλο επιστημονικό έργο) επειδή...τελείωσε "αυτό" το Πανεπιστήμιο κι όχι "εκείνο";!
Ή μήπως όταν πάει στο Τ.Ε.Ε. της Αγγλίας του λένε "δεν είσαι μηχανικός";!

Η Σχολή Ευελπίδων είναι και αυτό ΑΕΙ, και εκτός όλων των άλλων είναι μια κατηγορία μόνοι τους, δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης.

Σου είπα και πριν ότι δεν γνωρίζω για επαγγελματικά δικαιώματα κλπ, σου μιλάω μόνο για τα ακαδημαϊκά όπου ναι, το όνομα του πανεπιστημίου και η φήμη του παίζουν ρόλο. Μεταπτυχιακό ναι, κάνει ο οποιοσδήποτε (μπαίνει σε αυτό τουλάχιστον, αν το τελειώνει είναι άλλο θέμα) αλλά όταν έρχεται η ώρα για το διδακτορικό παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο. Εκτός αυτού, αν είσαι σε κωλοχανείο πανεπιστήμιο, δεν θα μπορέσεις και ποτέ να παρουσιάσεις αξιόλογο ακαδημαϊκό έργο. Εσύ θα το έχεις κάνει αλλά δεν θα έχεις βγει προς τα έξω. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το πανεπιστήμιο.

Το πιο βασικό από όλα, είναι ότι αν είσαι σε χαμηλού επιπέδου πανεπιστήμιο, θα πάρεις χαμηλού επιπέδου βάσεις, οι οποίες θα φανούν πρακτικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Η Σχολή Ευελπίδων είναι και αυτό ΑΕΙ, και εκτός όλων των άλλων είναι μια κατηγορία μόνοι τους, δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης.

Σου είπα και πριν ότι δεν γνωρίζω για επαγγελματικά δικαιώματα κλπ, σου μιλάω μόνο για τα ακαδημαϊκά όπου ναι, το όνομα του πανεπιστημίου και η φήμη του παίζουν ρόλο. Μεταπτυχιακό ναι, κάνει ο οποιοσδήποτε (μπαίνει σε αυτό τουλάχιστον, αν το τελειώνει είναι άλλο θέμα) αλλά όταν έρχεται η ώρα για το διδακτορικό παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο. Εκτός αυτού, αν είσαι σε κωλοχανείο πανεπιστήμιο, δεν θα μπορέσεις και ποτέ να παρουσιάσεις αξιόλογο ακαδημαϊκό έργο. Εσύ θα το έχεις κάνει αλλά δεν θα έχεις βγει προς τα έξω. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το πανεπιστήμιο.

Το πιο βασικό από όλα, είναι ότι αν είσαι σε χαμηλού επιπέδου πανεπιστήμιο, θα πάρεις χαμηλού επιπέδου βάσεις, οι οποίες θα φανούν πρακτικά...

Χεχεχε μην το λες,καθ'ότι την εν' λόγω "ισοτιμία" οι καραβανάδες την εκμεταλλεύονται σε διάφορες occasions και με όχι και τόσο "κομψό" τρόπο!;)

Τώρα τα είπες σωστά...έτσι είναι,οι "πόρτες" ανοίγουν ανάλογα ΚΑΙ με το "που" βρίσκεσαι ή βρισκόσουν...η συζήτηση όμως ξεκίνησε αλλού και αλλού με πήγες!:P
Εγώ μίλησα καθαρά για νόμους και δικαιώματα...άλλο δικαίωμα και άλλο πρόσβαση όμως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,165 μηνύματα.
Όχι ότι με πείραξε εμένα προσωπικά (κάθε άλλο),αλλά επειδή υπάρχουν οικογένειες που ακόμη και δάνειο έχουν πάρει να σπουδάσουν το παιδί τους σε ένα τέτοιο Τ.Ε.Ι. που κατέληξε να του λέει ο κάθε γιεγιες "δεν σε γράφουμε,δεν σε θεωρούμε μηχανικό",είναι ένα θέμα εξαιρετικά σοβαρό κι επειδή δεν μπορεί να το ξέρει ο απλός πολίτης καλό είναι να ρωτά πριν βγαίνουν συμπεράσματα...


Mπορεί να έχεις δίκιο (δε μπορώ να κρίνω αφού δεν είμαι μηχανικός) :)
παρόλα αυτά δε πιστεύω ότι το ελληνικό ΤΕΕ θα αναγνωρίσει ποτέ αποφοίτους Τ.Ε.Ι. ως ισάξιους με τους Α.Ε.Ι. (τουλάχιστον αν θα γίνει αυτό θα αργήσει και θα απαιτεί επιπλέον σπουδές για να γίνει η εξίσωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Χεχεχε μην το λες,καθ'ότι την εν' λόγω "ισοτιμία" οι καραβανάδες την εκμεταλλεύονται σε διάφορες occasions και με όχι και τόσο "κομψό" τρόπο!;)

Τώρα τα είπες σωστά...έτσι είναι,οι "πόρτες" ανοίγουν ανάλογα ΚΑΙ με το "που" βρίσκεσαι ή βρισκόσουν...η συζήτηση όμως ξεκίνησε αλλού και αλλού με πήγες!:P
Εγώ μίλησα καθαρά για νόμους και δικαιώματα...άλλο δικαίωμα και άλλο πρόσβαση όμως!

Κοίτα, επειδή έχω μεγαλώσει σε στρατιωτική οικογένεια, σου λέω ότι η Ευελπίδων (γι' αυτήν ξέρω, γι'αυτήν λέω....;) ) είναι πολύ πιο δύσκολη από το 99% των ΑΕΙ...:D

Βασικά σε έχω χάσει...Μου συνέκρινες στην αρχή το imperial και ένα του κώλου, και μου λες οτι έχουν την ίδια ακαδημαϊκή βαρύτητα. Πάνω σε αυτό σου σχολίασα,ότι ακαδημαϊκά απέχουν έτη φωτός και ακόμα και στην αγορά έχουν διαφορά καθώς έχουν διαφορετικό επίπεδο σπουδών ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ. Τι σχέση έχει το δικαίωμα και η πρόσβαση; Όλοι έχουν δικαίωμα, τι σημαίνει, ότι είναι όλοι ίσοι;
(μην παρεξηγηθεί το "ίσοι"..το λέω σαν ικανότητες/γνώσεις κλπ...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Κοίτα, επειδή έχω μεγαλώσει σε στρατιωτική οικογένεια, σου λέω ότι η Ευελπίδων (γι' αυτήν ξέρω, γι'αυτήν λέω....;) ) είναι πολύ πιο δύσκολη από το 99% των ΑΕΙ...:D

Βασικά σε έχω χάσει...Μου συνέκρινες στην αρχή το imperial και ένα του κώλου, και μου λες οτι έχουν την ίδια ακαδημαϊκή βαρύτητα. Πάνω σε αυτό σου σχολίασα,ότι ακαδημαϊκά απέχουν έτη φωτός και ακόμα και στην αγορά έχουν διαφορά καθώς έχουν διαφορετικό επίπεδο σπουδών ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ. Τι σχέση έχει το δικαίωμα και η πρόσβαση; Όλοι έχουν δικαίωμα, τι σημαίνει, ότι είναι όλοι ίσοι;
(μην παρεξηγηθεί το "ίσοι"..το λέω σαν ικανότητες/γνώσεις κλπ...)

Παραμένει όμως "Ακαδημία" και όχι "Πανεπιστήμιο",if you get my point!:P

Χαχαχα ήθελα να πω ότι "bachelor το μεν,Bachelor το δε" συγνώμη αν σε μπέρδεψα!Αλλά κι εσείς μην το προχωράτε τόσο κ.Διδάκτωρ!:DΤους περισσότερους αυτό μας απασχολεί το πτυχίο (άντε και το μεταπτυχιακό) και το επάγγελμα!:clapup:

Και μην είσαι τόσο σίγουρη ότι έχουμε ΟΛΟΙ έχουν δικαιώματα,ήδη απ'το παράδειγμα που σου έφερα θα έπρεπε να αναθεωρήσεις!;)

Mπορεί να έχεις δίκιο (δε μπορώ να κρίνω αφού δεν είμαι μηχανικός) :)
παρόλα αυτά δε πιστεύω ότι το ελληνικό ΤΕΕ θα αναγνωρίσει ποτέ αποφοίτους Τ.Ε.Ι. ως ισάξιους με τους Α.Ε.Ι. (τουλάχιστον αν θα γίνει αυτό θα αργήσει και θα απαιτεί επιπλέον σπουδές για να γίνει η εξίσωση.

Καλά κάνεις και δεν το πιστεύεις γιατί ξέρεις σε ποιά χώρα ζεις!:DΑν ήταν να γίνει θα γίνοταν υπό προϋποθέσεις δεκάδες χρόνια πριν,απλά το Τ.Ε.Ε. είναι ένας φορέας με συντεχνιακή νοοτροπία και μεγάλη επιρροή στα κέντρα αποφάσεων,δεν τους συμφέρει να φορτωθούν άλλους 30.000+ μηχανικούς!Βέβαια τα Κολλέγια θα τα υποστούν,δεν έχουν άλλη επιλογή βλέπεις...
Το μόνο που μένει στους απόφοιτους Τ.Ε.Ι. είναι να φύγουν έξω για εργασία ή να πάνε στα Δικαστήρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Τις βάσεις νομίζω Ρεβέκκα δεν τις χτίζει τόσο το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ, όσο ο ενδιαφερόμενος φοιτητής που σπουδάζει σε αυτό με δικό του προσωπικό ψάξιμο, διάβασμα,...κτλ. Γι' αυτό και υπάρχει διαβάθμιση ποιότητας των πτυχιούχων είτε είμαστε στο Warrick είτε στο ΑΠΘ. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα η πλειοψηφία των φοιτητών είναι μη ενδιαφερόμενοι (γιατί απλά μπήκαν με κάποιον τρόπο σε ένα Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ και άραξαν), αν κοιτάξουμε τις αποχές τόσο από μαθήματα όσο από εξεταστικές αλλά και τις χαμηλές βαθμολογικές επιδόσεις στις εξεταστικές (π.χ. το γνωστό πρόβλημα της αιώνιας φοίτησης) σε δύσκολες σχολές. Δεν φταίει μόνο το γεγονός ότι το δημόσιο σχολείο στην Ελλάδα είναι υποβαθμισμένο. Φταίνε και άλλοι παράγοντες (π.χ. η θέληση των φοιτητών για μάθηση).

Για το ΤΕΕ έχω να πω ότι είναι μια συντεχνεία πελατειακών συμφερόντων που θρέφεται από το κρατικό ταμείο. Η μόνη έγνοια τόσο των εμπλεκομένων Πανεπιστημίων με αυτό είναι να αποκτούν "εν μια νυκτί" επαγγελματικά δικαιώματα και να βαφτίζουν "μηχανικούς" αερολόγους (σε ξεκάρφωτες επιστήμες που ιδρύθηκαν από το κομματικό κράτος του ΠΑΣΟΚ-ΝΔ την τελευταία 20ετία για βόλεμα αδιόριστων διδακτορικών φοιτητών). Αντί να κοιτάξουμε να δούμε σαν νέα γενιά, πως θα αναβαθμίσουμε το service σπουδών, επίπεδο και ποιότητα εισακτέων φοιτητών και φοιτητικής εξυπηρέτησης στα Ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, αναπροσαρμόζοντας τα προγράμματα σπουδών στις νέες τεχνολογικές απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς, καθόμαστε και συγκρίνουμε ποιος την έχει καλύτερη (την επιστήμη) με κριτήριο σύγκρισης τον εαυτό μας! Αυτή δεν είναι βάσιμη σύγκριση.

Ας κατανοήσουμε επιτέλους ότι είναι διαφορετικοί οι στόχοι σε ακαδημαϊκό, εργασιακό και ερευνητικό πλαίσιο ενός Πανεπιστημίου και ενός ΤΕΙ. Όσο για το επίπεδο προσφερόμενης γνώσης στα Πανεπιστήμια στην Ελλάδα έναντι των ΤΕΙ, ας μου επιτραπεί να είμαι κάθετος. Η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα. Επειδή οι τίτλοι μας μπερδεύουν, ας το δούμε από πλευράς ποσότητας. Στα Πανεπιστήμια προσφέρεται η γνώση στην ακαδημαϊκή της μορφή με την ελευθερία στον φοιτητή να την επεκτείνει όσο θέλει εκείνος. Τώρα αν κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό, πάω πάσο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τις βάσεις νομίζω Ρεβέκκα δεν τις χτίζει τόσο το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ, όσο ο ενδιαφερόμενος φοιτητής που σπουδάζει σε αυτό με δικό του προσωπικό ψάξιμο, διάβασμα,...κτλ. Γι' αυτό και υπάρχει διαβάθμιση ποιότητας των πτυχιούχων είτε είμαστε στο Warrick είτε στο ΑΠΘ. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα η πλειοψηφία των φοιτητών είναι μη ενδιαφερόμενοι (γιατί απλά μπήκαν με κάποιον τρόπο σε ένα Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ και άραξαν), αν κοιτάξουμε τις αποχές τόσο από μαθήματα όσο από εξεταστικές αλλά και τις χαμηλές βαθμολογικές επιδόσεις στις εξεταστικές (π.χ. το γνωστό πρόβλημα της αιώνιας φοίτησης) σε δύσκολες σχολές. Δεν φταίει μόνο το γεγονός ότι το δημόσιο σχολείο στην Ελλάδα είναι υποβαθμισμένο. Φταίνε και άλλοι παράγοντες (π.χ. η θέληση των φοιτητών για μάθηση).

Ας κατανοήσουμε επιτέλους ότι είναι διαφορετικοί οι στόχοι σε ακαδημαϊκό, εργασιακό και ερευνητικό πλαίσιο ενός Πανεπιστημίου και ενός ΤΕΙ. Όσο για το επίπεδο προσφερόμενης γνώσης στα Πανεπιστήμια στην Ελλάδα έναντι των ΤΕΙ, ας μου επιτραπεί να είμαι κάθετος. Είναι η μέρα με την νύχτα. Επειδή οι τίτλοι μας μπερδεύουν, ας το δούμε από πλευράς ποσότητας. Στα Πανεπιστήμια προσφέρεται η γνώση στην ακαδημαϊκή της μορφή με την ελευθερία στον φοιτητή να την επεκτείνει όσο θέλει εκείνος. Τώρα αν κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό, πάω πάσο...

Συμφωνώ ότι είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα του φοιτητή. Αλλά, και λυπάμαι πραγματικά που το λέω, παίζει και το πανεπιστήμιο στο οποίο είσαι, ρόλο. Δεν μπορούν όλα τα πανεπιστήμια να προσφέρουν τις ίδιες ευκαιρίες και τις ίδιες βάσεις. Κάποια πράγματα πρέπει να στα δείξει κάποιος, να σου προσφέρει την γνώση, την τεχνοτροπία, να σου εξηγήσει κάποια πράγματα που όσο διάβασμα και να κάνεις μόνος σου, δεν μπορείς να τα βρεις/κατανοήσεις.

Συμφωνώ και εγώ στη δεύτερη παράγραφο...Τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ έχουν διαφορετικούς στόχους...

Εμένα δεν μου αρέσει πάντως αυτή η μεταμόρφωση ορισμένων φοιτητών ΤΕΙ...Στα μηχανογραφικά τους είχαν μόνο ΑΕΙ στις πρώτες θέσεις και τα ΤΕΙ κάπου παραχωμένα στο τέλος...Ξαφνικά μόλις μπήκαν, αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους...Αν με πιάνετε....;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Συμφωνώ ότι είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα του φοιτητή. Αλλά, και λυπάμαι πραγματικά που το λέω, παίζει και το πανεπιστήμιο στο οποίο είσαι, ρόλο. Δεν μπορούν όλα τα πανεπιστήμια να προσφέρουν τις ίδιες ευκαιρίες και τις ίδιες βάσεις. Κάποια πράγματα πρέπει να στα δείξει κάποιος, να σου προσφέρει την γνώση, την τεχνοτροπία, να σου εξηγήσει κάποια πράγματα που όσο διάβασμα και να κάνεις μόνος σου, δεν μπορείς να τα βρεις/κατανοήσεις.

Ναι αλλά στην Ελλάδα, σε όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ λίγο-πολύ συμβαίνουν φαινόμενα παθογένειας που δυσκολεύουν την διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Οπότε, ας παραδεχτούμε δημοσίως ότι το επίπεδο των πτυχιούχων είναι προβληματικό. :/: Ενδεικτικά αναφέρω τα παραδείγματα:

Λόγω φαινομένων «ακραίας οικογενειοκρατίας», ο υφυπουργός Παιδείας κ. Γιάννης Πανάρετος, με έγγραφο που έστειλε την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου στη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Αθηνών, προτείνει την κατάργηση του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και την απαλοιφή του από το μηχανογραφικό δελτίο των Πανελληνίων Εξετάσεων. Για τους φοιτητές που είναι τώρα γραμμένοι στην Κοινωνική Θεολογία, ο κ. Πανάρετος προτείνει την ένταξη τους στο Τμήμα Θεολογίας.

Ο υφυπουργός επισημαίνει ότι «το διδακτικό του προσωπικό απαρτίζεται σχεδόν αποκλειστικά από συγγενείς πάσης φύσεως, όπως σύζυγοι, τέκνα, γαμπροί, κουμπάροι κ.α., φαινόμενο που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία των Πανεπιστημίων στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς».

Επισημαίνει επίσης την ύπαρξη «σωρείας παρανομιών» (όπως χορήγηση διδακτορικών με επιβλέποντες τους γονείς των υποψηφίων και διπλών πρακτικών συνεδριάσεων εκλεκτορικών σωμάτων) και την παραβίαση κανόνων ακαδημαϊκής δεοντολογίας που είχαν ως αποτέλεσμα πολλαπλές ακυρώσεις διορισμών μελών ΔΕΠ που είχαν γίνει από το Τμήμα.

Ως γνωστόν, στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας ο καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος κ. Παναγιώτης Χριστινάκης είχε την εποπτεία του διδακτορικού της θυγατέρας του Ειρήνης Χριστινάκη, η οποία μετά την απόκτηση του τίτλου εξελέγη αμέσως Επίκουρος Καθηγήτρια και στη συνέχεια κατευθείαν τακτική καθηγήτρια. Επίσης, εξελέγη επίκουρος καθηγητής ο κ. Αθανάσιος Γλάρος, σύζυγος της κ. Ειρήνης Χριστινάκη. Η κυρία Ελένη Χριστινάκη (σύζυγος του Παναγιώτη) είναι αυτή καθηγήτρια στο ίδιο Τμήμα και διετέλεσε κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής.

Διαβάστε περισσότερα: Πηγή: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΟ ΒΗΜΑ" 20/11/2010


«Φρένο» στην οικογενειοκρατία στα πανεπιστήμια βάζει το υπουργείο Παιδείας, «επιστρέφοντας» τη μία μετά την άλλη τις προαγωγές διδασκόντων στις οποίες έχουν αναμειχθεί άτομα του συγγενικού περιβάλλοντος. Αφού τα πανεπιστήμια δεν δίνουν στοιχεία, η μέθοδος που αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική είναι οι ενστάσεις συναδέλφων τους που δεν έχουν προαχθεί κατά τη διάρκεια των κρίσεων, παρ΄ ότι είχαν τα προσόντα.

Χθες ο υφυπουργός Παιδείας και αρμόδιος για τα θέματα ανώτατης εκπαίδευσης κ. Ι. Πανάρετος ακύρωσε την εκλογή επίκουρου καθηγητή από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας επειδή εξελέγη στο Τμήμα που διοικούσε ο πατέρας του στο οποίο, όπως αναφέρουν πληροφορίες, εργαζόταν πριν από την εκλογή του σε θέση διδακτικού προσωπικού. Κατά της εκλογής του είχαν προσφύγει συνυποψήφιοί του που δεν εξελέγησαν.

Υπενθυμίζεται ότι ο υφυπουργός Παιδείας έχει ήδη αποστείλει επείγον έγγραφο προς όλα τα πανεπιστήμια της χώρας με το οποίο και ζητείται να δώσουν στοιχεία σχετικά με τους διορισμούς καθηγητών-συγγενών των ήδη υπηρετούντων διδασκόντων.

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ωστόσο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Κατά τη διαδικασία εκλογής του υποψηφίου ο πατέρας του και πρόεδρος του Τμήματος αυτοεξαιρέθηκε από τη διαδικασία καθώς ο νόμος απαγορεύει ρητά τη συμμετοχή συγγενούς α΄ βαθμού σε αντίστοιχη διαδικασία. Ετσι, καθήκοντα προέδρου του εκλεκτορικού σώματος αλλά και της γενικής συνέλευσης του Τμήματος ανέλαβε ο αναπληρωτής πρόεδρός του.

Απότο περιεχόμενο όμως του φακέλου εκλογής στο υπουργείο Παιδείας διαπιστώθηκε ότι η απαραίτητη πρόσκληση προς τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του εκλεκτορικού σώματος και προς τα μέλη της γενικής συνέλευσης του Τμήματος δεν απεστάλη από τον αναπληρωτή πρόεδρο αλλά από τον πρόεδρό του και πατέρα του υποψηφίου. Οπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο που απέστειλε το υπουργείο Παιδείας προς το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας «το γεγονός αυτό έρχεται σε αντίθεση τόσο με το γράμμα του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας περί αποχής από οποιαδήποτε ενέργειαόσο και με το πνεύμα των σχετικών διατάξεων περί αμεροληψίας των διοικητικών οργάνων».

«Το Βήμα» επικοινώνησε με τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Κ. Γουργουλιάννη , ο οποίος διενεργεί εκ του νόμου τον τυπικό έλεγχο όλων των κρίσεων διδασκόντων στο ίδρυμά του. Οπως δήλωσε δεν είχε ενημερωθεί για τις κινήσεις του υπουργείου Παιδείας, ούτε για το πρόβλημα που έχει ανακύψει. «Θα το δούμε όταν λάβουμε επίσημη ενημέρωση» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Το Βήμα» αναζήτησε χωρίς επιτυχία και τον πρόεδρο του Τμήματος στο οποίο έγινε η εκλογή που ακυρώθηκε.

Καταγγελίες για παράτυπες εκλογές πανεπιστημιακών έχουν υποβληθεί υπό μορφήν ενστάσεων στο υπουργείο Παιδείας και από πανεπιστημιακούς του Αριστοτελείου, του Πανεπιστημίου Πειραιώς και των Πανεπιστημίων Θράκης, Ιωαννίνων και Πελοποννήσου. Το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει από τα ΑΕΙ και στοιχεία για τον αριθμό των ατόμων που αποφοίτησαν τα τελευταία δέκα χρόνια, σε μια προσπάθεια να καταγραφούν οι «αιώνιοι φοιτητές» και να αναδειχθεί η πραγματική εικόνα που επικρατεί στις πανεπιστημιακές σχολές....κτλ


Διαβάστε περισσότερα: Πηγή: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΟ ΒΗΜΑ", 19/11/2010
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marianna.pa

Νεοφερμένος

Η marianna.pa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ερχεται ο αλλος απο το ΙΕΚ μαθαινει λογιστικη ας πουμε και βγαινει και δουλευει χαλαρα στο λογιστικο γραφειο ,και ερχεται α αλλος απο την ΧΡΗΜ,ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ της ασοεε και του λενε ελα μωρε λογιστης θα εισαι.Αμα πας στο τει λογιστικης θα σου πουν οτι ειναι τεχνη ,οχι επιστημη,καταλλα οταν η λογιστικη διδασκεται στην ασοεε ειναι επιστημη,τα ιδια ισχυουν και για το marketing ,και αλλα!
Ακουγα τις προαλλες μια που ελεγε εγω σπουδαζω στελεχος επιχειρησεων και αυτη που εχει το ιεκ μου ειπε οτι θα με παιρνουν σε υψηλη βαθμιδα(και καλα αυτην θα βαλουν στις διοικητικες θεσεις)Που το βρηκαν ολοι το υφακι ηθελα ναξερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top