Civilara
Περιβόητο μέλος
Στο θέμα των κατακτηρίων που κάνει το ΓΠΑ στο 7ο εξάμηνο , συνεχίζω να σου λέω ότι είναι γελοίο , γιατί δεν κάνουν το ίδιο τα πολυτεχνεία γιά τις ροές τους . Δηλαδή ένας ΠΜ που τελειώνει δομοστατικός , έχει όλα τα δικαιώματα του ΠΜ και δεν κάνει κατατακτήριες γιά να πάρουν του συγκοινωνιακού , η του γεωτεχνικού η κάποιας άλλης κατεύθυνσης .Αυτά προς το παρόν .
Συμφωνώ απολύτως. Εγώ είμαι υπέρ της διάσπασης του ενιαίου διπλώματος και τα επαγγελματικά δικαιώματα να είναι ανάλογα των σπουδών, καθώς ακόμα και 2 μηχανικοί που αποφοίτησαν από το ίδιο τμήμα έχουν το 1/4 με 1/3 των σπουδών τους διαφορετικό. Γιατί λοιπόν να μην έχουν και αντίστοιχες διαφορές στα επαγγελματικά τους δικαιώματα;
Εμένα η άποψη μου είναι κάθε τομέας από κάθε τμήμα πολυτεχνικής σχολής πανεπιστημίου ή πολυτεχνείου να γίνει ανεξάρτητος με 4ετές πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών.
Κάτι που ξέρω από πρώτο χέρι. Για παράδειγμα εγώ ήθελα να περάσω περισσότερα μαθήματα από όσα απαιτούνται για τη λήψη διπλώματος. Για την ακρίβεια ήθελα να ολοκληρώσω και τον κατασκευαστικό και τον γεωτεχνικό τομέα στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (αυτό σημαίνει επιπλέον 16 εξαμηνιαία μαθήματα από όσα απαιτούνται για τη λήψη διπλώματος) κι ας έκανα 3 εξάμηνα παραπάνω και δήλωσα ρητώς ότι δεν θα διεκδικούσα δωρεάν συγγράμματα για τα επιπλέον μαθήματα. Φυσικά και ΔΕΝ θα είχα περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά ήθελα να αναγράφονται τα μαθήματα αυτά στο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας. ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΑΝΕ! Γιατί το ΔΣ του τμήματος έχει βάλει ρήτρα ότι ο μέγιστος αριθμός υπεράριθμων μαθημάτων από εκείνα που απαιτούνται για τη λήψη διπλώματος είναι 2. Μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ και να ζητήσω να μπω στο 7ο εξάμηνο για να διαλέξω τον γεωτεχνικό τομέα. Ακούγεται κάπως χαζό αλλά ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ και όχι μόνο στο ΕΜΠ αλλά σε κανένα πανεπιστήμιο και γενικά ισχύει για κάθε ειδικότητα. Δηλαδή για παράδειγμα ένας Μηχανολόγος Μηχανικός του Πανεπιστημίου Πατρών που έχει επιλέξει τον κατασκευαστκό τομέα δεν μπορεί να δώσει κατατακτήριες εξετάσεις σε κανένα τμήμα/σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών πανεπιστημίου/πολυτεχνείου για να πάρει άλλον τομέα.
Γενικά τα ελληνικά πανεπιστήμια λειτουργούν τεχνοκρατικά/γραφειοκρατικά και θέτουν φραγμούς στη γνώση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paterasyp
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τώρα γιά αυτά που λές γιά τον διαχωρισμό των δικαιωμάτων , η λύση είναι ενοποίηση των πολυτεχνείων -τει σε 4ετές πρώτο πτυχίο και μετά μεταπτυχιακά που θα δίνουν προχωρημένα ΕΔ πέραν των βασικών που θα δίνει το βασικό πτυχίο .
Διπλάσιου χρόνου πιστοποιημένη εμπειρία , θα μπορεί να δίνει τα ίδια δικαιώματα των προχωρημένων σπουδών .
Ετσι και οι επιπλέον σπουδές και οι εμπειρίες θα έχουν εργασιακό αντίκρυσμα .
Αυτό το απεριόριστο του 23χρονου έχει δημιουργήσει πλέον πολλά προβλήματα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Λοιπόν ας αρχίσουμε με λίγο ιστορία , γιατί VOUDOU συνεχίζεις να κάνεις λάθη .
Το παλαιό σου σχόλιο που έδωσες είναι σε μεγάλο βαθμό λάθος .
Τα ΚΑΤΕΕ μηχανικών και γεωπόνων ήταν ΠΑΝΤΑ 3,5 χρόνια . Δεν ήταν ποτέ 2 . 2,5 χρόνια ήταν οι λογιστές . Δύο χρόνια τότε ήταν οι δάσκαλοι που πήγαιναν σε ακαδημίες και όχι ανώτερες σχολές .
Αρα ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΙΕΚ .
Επίσης σε όλο τον κόσμο οι βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι 3 . Κατώτερη , Μέση , Ανώτερη η πρωτοβάθμια , δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια .
Στην Ελλάδα όλες οι σχολές όταν ιδρύθηκαν λέγονταν ανώτερες . Κάποτε με την γνωστή καρμιριά του Ελληνα τις είπαν ανώτατες .
Αμα μπείς στις σχολές του ΕΜΠ σήμερα στα αγγλικά , ακόμα μιλάει γιά higher , αφού το highest θα ήταν ακατανόητο γιά ένα ξένο όταν μιλάει γιά προπτυχιακές σπουδές .
Ετσι τώρα έχουμε πήξει στις ανώτατες , αλλά πάντα μιλάμε γιά ένα μπατσελοράκι . Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά πως θα τα πούμε αφού τον υπερθετικό βαθμό τον έχουμε γιά τα προπτυχιακά ?
Οι καθηγητές των ΚΑΤΕΕ έχεις δίκιο , σπάνια είχαν διδακτορικό . Το πολύ κάποιο μεταπτυχιακό . Είχαν όμως μεγάλη επαγγελματική πείρα κάτι που δεν είναι αυτονόητο στους καθηγητές των πανεπιστημίων .
Πριν 40-50-60 χρόνια οι οικογένειες έκαναν πολλά παιδιά . Κάθε χρονιά πηγαίναν στην πρώτη δημοτικού πάνω από 300.000 παιδιά . Τότε υποχρεωτικό ήταν μόνο το δημοτικό και τελικά έφταναν να τελειώσουν το λύκειο όχι περισσότεροι από 100.000 .
Ετσι στις πανελλήνιες έδιναν περί τους 130.000 τελειόφοιτοι και απόφοιτοι γιά 15000 θέσεις στα πανεπιστήμια , 7000 στα ΚΑΤΕΕ και 3000 στις παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες . Δηλαδή έμπαιναν 1 στους 8 στα πανεπιστήμια και 1 στους 6 στο σύνολο της τριτοβάθμιας .
Ολοι αυτοί έδιναν σε μιά ύλη μη καθορισμένη , όπου μπορούσαν να σου ζητήσουν τα πάντα και γιά να μπείς οπουδήποτε έπρεπε να γράψεις πάνω 13000 σημερινά μόρια .
Αρα το επίπεδο των παιδιών όποιου έχει τελειώσει μιά σχολή εκείνη την εποχή ήταν πολύ υψηλό , ενώ ακόμα πιό δύσκολα με λιγότερους εισακτέους ήταν ακόμη πιό παλιά , αφού εγώ μιλάω γιά μετά το 70 .
Επίσης οι εισακτέοι στα ΚΑΤΕΕ ήταν 20-40 παιδιά σε κάθε τμήμα με υποχρεωτικές τα 2/3 των ωρών και το επίπεδο ήταν υψηλό .
Ακόμη ψηλότερο βέβαια ήταν το επίπεδο των πανεπιστημίων και γενικά παντού γινόταν δουλειά .
Την δουλειά την χάλασαν οι του εξωτερικού , εξ Ιταλίας τότε κυρίως , αλλά δεν έχει νόημα να επεκταθώ τώρα .
Αυτά γιά την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας .
Πάμε τώρα στα του ΓΠΑ . Το τι γράφουν τα τμήματα γιά το ΔΔ στην Ελλάδα το γνωρίζω . Η ερώτηση μου ήταν , ως τι θα αναγνωριστεί ο γιός μου όταν τελειώσει και πάει με 300 ects στο εξωτερικό να κάνει ΔΔ . Θα του πούν εντάξει , η θα του πούν κάνε πρώτα ένα μεταπτυχιακό και δίπλα του θα κάθετε ο εγγλέζος μπατσελοράκος των 180 ects ?
Tι γίνεται επίσης με τον ελληνα πτυχιούχο των 240 ects ?
Eπίσης θέλω να μου πείς την άποψη σου γιά αυτό
https://www.gewponoi.com/fytikh/index.php?topic=3582.0
Στο θέμα των κατακτηρίων που κάνει το ΓΠΑ στο 7ο εξάμηνο , συνεχίζω να σου λέω ότι είναι γελοίο , γιατί δεν κάνουν το ίδιο τα πολυτεχνεία γιά τις ροές τους . Δηλαδή ένας ΠΜ που τελειώνει δομοστατικός , έχει όλα τα δικαιώματα του ΠΜ και δεν κάνει κατατακτήριες γιά να πάρουν του συγκοινωνιακού , η του γεωτεχνικού η κάποιας άλλης κατεύθυνσης .
Οσο γιά το τι ζητούνται έξω , εγώ βλέπω ότι στις αγγελίες ζητάνε γεωπόνο φυτικής η ζωικής η τροφίμων , ενώ δεν ζητάνε πολιτικό μηχανικό δομοστατικό η γεωτεχνικό , η μηχανολόγο θέρμανσης .
Αυτά προς το παρόν .
Τέλος αγώνα (γαμώτο)! Απόψεις μου.
@paterasyp: αν έχω γράψει ότι τα ΚΑΤΕΕ ήταν 2, πληκτρολογικό λάθος. Ήθελα να πω 3 (μαζί με την πρακτική). Πολλές φορές ξεχνιέμαι περί πρακτικής, γιατί εμείς οι γεωπόνοι την κάνουμε καλοκαίρια (αλλά δεν λέω 5.5 έτη χρόνια σπουδών). Ναι, μπερδεύει έτσι τους άλλους.
Η παρομοίωσή μου είναι άστοχη (στα ΙΕΚ). Προσπάθησα να αντιπαραβάλω τα σημερινά ΙΕΚ με τα 2,5 έτη σπουδών (αφού μετράμε και πρακτική) στα 70ς (και ναι, προλαμβάνω και αναφέρω, ότι τα ΙΕΚ ειναι μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση).
Το ΓΠΑ χαρακτηρίζοταν με ανώτερες σπουδές, όταν στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του ήταν 3,5 χρόνια, σύντομα το έκανε 4 και από το ~45 και μετά έγινε 5 (τότε το «ανώτατες»). Ολοκληρωμένη ακαδημαϊκή υπόσταση απέκτησε όταν έφυγε από το Υπ. Γεωργίας και πήγε στο Υπ. Παιδείας. Επειδή αρέσκεσαι στα ιστορικά, ακόμα μεταξύ ΤΕΕ και ΓΕΩΤΕΕ υπάρχει «κόντρα», όπως και 5ετών σπουδών με 4ετείς.
Τα ΤΕΙ καθηγητές με επαγγελματική πείρα είναι κατανοητότατο βάσει του ιδρυτικού τους σκοπού. Τώρα έχει μπερδέψει το πράγμα που τούς δόθηκε ακαδημαϊκός χαρακτήρας, χωρίς να έχουμε μελετήσει καλά αν πρέπει, και για όλους τους κλάδους, βάσει της δυναμικής της ελληνικής οικονομίας.
Στις αναλογίες με τα νούμερα και επιτυχόντες, έδωσα πανελλήνιες πριν 20 χρόνια και τα ξέρω καλά. Αυτές οι αναλογίες είναι αδιανότητες για τους μικρότερους. Η μαζικοποίηση της τριτοβάθμιας την τελευταία δεκαετία έχει επιδράσει διαφορετικά στο όλον και φυσικά το επίπεδο έχει πέσει χαμηλά. Πολύ χαμηλά!
Προσπαθείς να μεταφράσεις αγγλικά κείμενα και έννοιες που απευθύνονται σε ξένους και να την ερμηνεύειες μετά στην Ελληνική πραγματικότητα. Προσπαθείς να αναφέρεις κάτι «λάθος» τις 5ετεις προπτυχιακές σπουδές στο σημερινό γίγνεσθαι και πραγματικότητας ΕΕ και Μπολώνια. Σε αυτό έχεις δίκιο και εγώ σού ανέφερα το μοντέλο 4+1+3, ότι προτιμάται πλέον και από μένα με μεγάλο συν την ευέλικτη βαθμίδα μονοετούς/διετούς μάστερ.
Οι 5ετείς σπουδές όμως όταν θεσπίστηκαν είχαν τη χρησιμότητά τους και (για το τότε) έχω και εγώ θετική άποψη. Ουσιαστικά είχαν το «σημερινό» μάστερ μέσα στο πτυχίο. Θα μπω σε λεπτομέρειες ακαδημαϊκού περιεχομένου (σόρρυ αν κουράζω), για να γίνω πιο αντιληπτός: Μελέτησε π.χ. το πρόγραμμα σπουδών του ΕΦΠ ΓΠΑ με τη σπονδυλωτή του κατασκευή: γενική επιστημονική γνώση, γενική γεωπονική του γνώση, μαθήματα «ειδικότητας» γενικά στη φυτική παραγωγή, εξειδίκευση (κατεύθυνση) μέσα στη φυτική παραγωγή. Κάνεις τα ΠΑΝΤΑ όλα από ΕΦΠ, γιατί όταν βγεις πρέπει να τα ξέρεις (και γεωργία, και δενδροκομία, και κηπευτικά και ανθοκομία-αρχιτεκτονική τοπίου και φυτοπροστασία). Δεν θα πεις π.χ. στον αγρότη «ααααα ξέρω αυτά μόνο»! Δες και ύλη σε κάποια μαθήματα, επιλεκτικά.
Κάνε τώρα το αντίστοιχο στο ΤΕΙ π.χ. ΦΠ με τα 3.5 έτη με μαθήματα. Πήγαινε στα γεωπονικής φύσεως μαθήματα. Θα δεις ότι επιλέγεις ή ΦΚΜ ή δένδρα. Οχι όλα. Θα κάνεις και ένα ή δύο λαχανοκομίας. Στη φυτοπροστασία θα κάνεις 3 μαθήματα συμμαζεμένα, ενώ, αντίστοιχα, στο uni κοίτα πόσα είναι. Πάρε και δύο μαθήματα ίδιου τίτλου και σύγκρινε τις ύλες τους.
Εν κατακλείδι, κάνε τις συγκρίσεις σε ό,τι επίπεδο θες και το ξανασυζητάμε.
Περί πτυχιούχων εξωτερικού, ο «μάγκας» Έλληνας πάντα κοίταγε την εύκολη λύση όταν έτρωγε πόρτα εδώ. Και Ιταλία και Βουλγαρία και μούφα ΜΔΕ από Αγγλία κ.ό.κ. (τα ΜΔΕ είχαν δυναμική στο εδώ για δουλειά αρχές 2000. Πλήθος κιόλας ως έκτακτοι καθηγητές στα ΤΕΙ).
Ναι, ο γιος σου με τα 300 ECTS παίζει να του που και «εντάξει, άντε για ΔΔ κατευθείαν. Θες να σου δώσω και ονοματεπώνυμα πού το έχουν πράξει? Πλέον και στο ΓΠΑ αυτό, υπό τις προϋποθέσεις που είδες, μπορεί να γίνει.
Περί κατατακτηρίων, τώρα κατάλαβα τι σκεφτόσουν. Είναι λανθασμένος ο συλλογισμός σου. Συγκρίνεις τη ροή κατεύθυνση ΕΝΟΣ Τμήματος με το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ Τμήμα. Στο παράδειγμα με τον ΠΜ και τις ροές του να το συγκρίνεις με το ΕΦΠ ΓΠΑ και τις κατευθύνσεις τους. Αυτό είναι το ίδιο και προφανώς κανένας δεν το κάνει. Έχω τελειώσει ΕΦΠ ΓΠΑ κατεύθυνσης Φυτοπροστασίας & Περιβάλλοντος! Έχεις ΟΟΟΟΟΛΑ τα δικαιώματα ΕΦΠ ΓΠΑ (αν θες έτσι) ακόμα και που ΔΕΝ έχω κάνει ΕΦΠ ΓΠΑ κατεύθυνσης π.χ. Κηπευτικών Καλλιεργειών.
Στο 7ο εξάμηνο κατατάσσομαι, όταν πάω σε ΑΛΛΟ Τμήμα, π.χ. Τρόφιμα ΓΠΑ (όπως π.χ. ο ΠΜ πάει στους Μηχ Μηχ). Αυτό είναι ίδιο πράγμα για συγκρίσεις και φυσικά πάω 7ο, γιατί εκεί είναι τα μαθήματα ειδικότητας «Τρόφιμα»! Άσχετα αν στην αγορά εργασίας με ΕΦΠ ΓΠΑ μπορώ να κάνω και μελέτες HACCP ως Γεωπόνος (ενιαίο πτυχίο, 344/2000). Άλλο το εργασιακό, άλλο το ακαδημαϊκό.
Το ίδιο ισχύει και στις αγγελίες που λες. Ελπίζω να κατάλαβες τη διαφορά. Μάλιστα, στις αγγελίες (και δημόσιο και ιδιωτικό) υπάρχει και η αντίθετη περίπτωση (Γεωπόνο γενικά), γιατί όλοι κάνουν τη «βασική γεωπονική ομπρέλα» (π.χ. αν και φυτικάριος έκανα π.χ. και μαθήματα ζώων). Καλό ή κακό αυτό, το συζητάμε.
Βλέπω και το λινκ και επανέρχομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Κάνε τώρα το αντίστοιχο στο ΤΕΙ π.χ. ΦΠ με τα 3.5 έτη με μαθήματα. Πήγαινε στα γεωπονικής φύσεως μαθήματα. Θα δεις ότι επιλέγεις ή ΦΚΜ ή δένδρα. Οχι όλα. Θα κάνεις και ένα ή δύο λαχανοκομίας. Στη φυτοπροστασία θα κάνεις 3 μαθήματα συμμαζεμένα, ενώ, αντίστοιχα, στο uni κοίτα πόσα είναι. Πάρε και δύο μαθήματα ίδιου τίτλου και σύγκρινε τις ύλες τους.
4 έτη δηλαδή 7 εξάμηνα μαθημάτων και ένα εξάμηνο πτυχιακή εργασία+πρακτική
με τα 300 ECTS παίζει να του που και «εντάξει, άντε για ΔΔ κατευθείαν. επειδή τους είδαν όμορφους και γυμνασμένους?δηλαδή δεν υπάρχει καποιος νόμος απλά μπορεί???
Στο εξωτερικό το bachelor είναι 180 διδακτικές μονάδες
Αυτόν από το τει με τις 240 διδακτικές μονάδες τι θα του πουν
Προφανώς μερικοί ξεχνάτε τη φύση του μεταπτυχιακού που είναι η εξειδίκευση σε μια επιστήμη και όχι γενικές σπουδές και μαθήματα..Με την λογική σας ο γιατρός στην Ελλάδα έχει bachelor master και λίγο διδακτορικο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αλκίμαχος
Εκκολαπτόμενο μέλος
@paterasyp: αν έχω γράψει ότι τα ΚΑΤΕΕ ήταν 2, πληκτρολογικό λάθος. Ήθελα να πω 3 (μαζί με την πρακτική). Πολλές φορές ξεχνιέμαι περί πρακτικής, γιατί εμείς οι γεωπόνοι την κάνουμε καλοκαίρια (αλλά δεν λέω 5.5 έτη χρόνια σπουδών). Ναι, μπερδεύει έτσι τους άλλους.
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι πως στα ΤΕΙ η πρακτική άσκηση δεν είναι η ίδια πρακτική άσκηση που κάνεις στο πανεπιστήμιο, ενδεχομένως για ένα δύο μήνες το καλοκαίρι... Έχει πολύ διαφορετική δομή. Συνδυάζεται με την πτυχιακή εργασία και επιβλέπεται από ομάδα καθηγητών που ελέγχουν το τι θα μάθεις. Εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών στο ίδιο εξάμηνο με την πτυχιακή εργασία ώστε να συνδυάσεις την προσωπική εμπειρία με την θεωρία και γίνεται για 6 συνεχόμενους μήνες. Σπουδές δεν είναι απαραίτητα μόνο διδασκαλία σε αίθουσες. Υπάρχουν και αυτές οι μέθοδοι και είναι αναγνωρισμένες κανονικά.
Γιαυτό λέμε τα ΤΕΙ έχουν 4 χρόνια σπουδών και όχι 3,5! Αν τα χρόνια σπουδών στα ΤΕΙ ήταν 3,5 τότε θα έπαιρνες πτυχίο στα 3,5 χρόνια και απλά θα χρώσταγες μία πρακτική για να βγάλεις άδεια εργασίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
4 έτη δηλαδή 7 εξάμηνα μαθημάτων και ένα εξάμηνο πτυχιακή εργασία+πρακτική
με τα 300 ECTS παίζει να του που και «εντάξει, άντε για ΔΔ κατευθείαν. επειδή τους είδαν όμορφους και γυμνασμένους?δηλαδή δεν υπάρχει καποιος νόμος απλά μπορεί???
Στο εξωτερικό το bachelor είναι 180 διδακτικές μονάδες
Αυτόν από το τει με τις 240 διδακτικές μονάδες τι θα του πουν?
Στο εξαμηνιαία πτυχιακή υφίσταται υποχρεωτικά στο γεωπονικό uni. Είναι κυρίως πειράματα πάγκου (δύσκολα στο εξάμηνο τελειώνεις). Στο ΤΕΙ επειδή κάνεις πρακτική σε διάφορα σημεία, για τη μάζα είναι βιβλιογραφική.
Δεν είναι περί όμορφων και γυμνασμένων. Είναι τα πολλά μαθήματα, ενώ στο εξωτερικό έχουν 180 ή 240 ects. Μπορεί η Μπολώνια να λέει 3+1+3 (180+60+180 ects ως φόρτος εργασίας), αλλά υπάρχουν πολλές χώρες που έχουν διαφορετικά τα πράγματα (antis νομίζω τα λινκς που σου είχα παραθέσει κάποτε) σε όλους τους κύκλους.
Όμως δεν είναι εικόνα των ECTS στις σπουδές. Αυτό είναι φόρτος εργασίας. Τα πανεπιστήμια έξω (παράδειγμα)μ όταν o study advisor δει μαθήματα π.χ. γεωργικά φάρμακα (πλήθος και ύλη τους), δει κατεύθυνση συναφής και εμφάθυνση στα γεωργικά φάρμακα, δει πτυχιακή μελέτη συναφής και ποιότητας και εσύ ζητάς ΔΔ στη γεωργική φαρμακολογία, ναι το κάνουν. Ακόμα και στην αυστηρή ΗΠΑ στα ΔΔ τους μπορεί να γίνει (με μία "τρίπλα" στην πορεία, δεν αναλύω για συντομία)...
Προσωπική άποψη (και paterasyp): το 3ετές προπτυχιακό της Μπολώνια και αν είναι "τει-ποίηση" (αν μπορώ να δανειστώ την έκφρασή σου).
Σχολιάζω το link paterasyp
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
@paterasyp: αν έχω γράψει ότι τα ΚΑΤΕΕ ήταν 2, πληκτρολογικό λάθος. Ήθελα να πω 3 (μαζί με την πρακτική). Πολλές φορές ξεχνιέμαι περί πρακτικής
Κάνε τώρα το αντίστοιχο στο ΤΕΙ π.χ. ΦΠ με τα 3.5 έτη με μαθήματα.
Πάντως κάνεις συχνά λαθάκια
Στο ΤΕΙ επειδή κάνεις πρακτική σε διάφορα σημεία, για τη μάζα είναι βιβλιογραφική Έχεις περάσει από πολλά τμήματα και το γνωρίζεις?διάβασες κάποια αξιολόγηση?είναι απορία μου εαν θέλεις απαντάς έστω με κάποιο λινκ
Ίσως κάνω λάθος ας μας απαντήσει κάποιος ειδικός---Στο πολυτεχνείο τα μαθήματα διδάσκονται στα πρώτα 4.5 έτη και το τελευταίο εξάμηνο αφιερώνεται στην διπλωματική εργασία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Αρχικά, τα ΕΔ του Τεχνολόγου Γεωπονίας, όπως έχω αναφέρει ξανά, είναι αρκετά, αναλογικά με τα ΕΔ άλλων κλάδων ΤΕΙ. Συγγνώμη, αλλά θα αναφέρω λεπτομέρειες (πέρα από τα όρια του i-school).
Όπως συμβαίνει σε άλλους κλάδους, έτσι και εδώ υφίστανται τομείς στην αγορά εργασία που ΤΕΙ-uni είναι το ίδιο. Παράδειγμα: άδεια καταστήματος πώλησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων. Μπορεί ο Γεωπόνος ΕΦΠ να έχει κάνει περισσότερα μαθήματα με φάρμακα (και τα άλλα τις φυτοπροστασίας που προηγούνται επιστημονικά στο όλον) σε σχέση με τον αντίστοιχο ΦΠ ΤΕΙ, ωστόσο το ΕΔ είναι το ίδιο και για τους δύο. Μάλιστα, ακόμα και το Γεωργικά Μηχανήματα ΤΕΙ έχει αυτό το ΕΔ βάσει νόμου, παρόλο που δεν διδάχθηκε τα σχετικά μαθήματα.
Ωστόσο, υφίστανται άλλοι τομείς εργασίας που ΔΕΝ έχουν τα ίδια ΕΔ (uni<TEI). Προσπερνώ το παράδειγμα Δακοκτονίας που έχω αναφέρει ήδη (με Γεωπόνο οποιοδήποτε τμήματος > ΦΠ ΤΕΙ, ενώ ο ΒιοΘεΚΑ ΤΕΙ αποκλείεται στην προκήρυξη εξαρχής... paterasyp εδώ έχουμε μειονέκτημα ευεληξίας της "ειδικότητας", που έλεγες στα ΤΕΙ, που είναι μόνο μία) και πάω στο υπολείμματα φυτοπροστατευτικών προϊόντων σε αγροτικά προϊόντα. Εδώ ΔΕΝ μπορεί να αποφανθεί (δώσει απάντηση) ο ΤΕΙ, παρά μόνο ο Γεωπόνος και αυτό βάσει ρητής οδηγίας της ΕΕ.
Άλλο παράδειγμα: ο ΕΛΓΑ (οργανισμός αποζημιώσεων σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο λόγω θεομηνιών) δέχεται στις τάξεις τους και Τεχνολόγο Γεωπονίας και Γεωπόνο (οποιουδήποτε Τμήματος! ενιαίο πτυχίο βάσει ενιαίου κορμού στο uni). ΑΛΛΑ ο ΤΕΙ έχει το ΕΔ να είναι μόνο στο γραφείο, ενώ ο uni "βγαίνει έξω" και αποφαίνεται για το λόγω του προβλήματος καλλιέργειας και, κατ΄ επέκταση, αν ο αγρότης θα λάβει αποζημίωση ή όχι. Δηλαδή και οι δύο εργάζονται εκεί, αλλά...
Περί συνταγογράφησης, αποκλείεται antis να είπα κάτι τέτοιο, γιατί απλά ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ακόμα (στάδιο συζητήσεων για χρόνια και το νομοσχέδιο είναι στα γραφεία του αρμόδιου υπουργού). Για να μη ζαλίζω, επί του θέματος υφίστανται δύο πλευρές: ο έμπορος/κατάστημα και ο σύμβουλος. Τις δύο ιδιότητες δεν θα τις έχει ένα φυσικό πρόσωπο και είχε "αποφασιστεί" σύμβουλος ("συνταγογραφέας") να μπορεί να γίνεται μόνο ο unis και να το εκτελεί (πώλησησ) ή unis ή ΤΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αλκίμαχος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως κάνεις συχνά λαθάκια
Στο ΤΕΙ επειδή κάνεις πρακτική σε διάφορα σημεία, για τη μάζα είναι βιβλιογραφική Έχεις περάσει από πολλά τμήματα και το γνωρίζεις?διάβασες κάποια αξιολόγηση?είναι απορία μου εαν θέλεις απαντάς έστω με κάποιο λινκ
Ίσως κάνω λάθος ας μας απαντήσει κάποιος ειδικός---Στο πολυτεχνείο τα μαθήματα διδάσκονται στα πρώτα 4.5 έτη και το τελευταίο εξάμηνο αφιερώνεται στην διπλωματική εργασία
Έχω "περάσει" από περίπου 10 και το έχουν ως συνήθη τακτική. Δεν είπα, όπως διαφαίνεται από τη σύνταξη, ότι είναι η μοναδική περίπτωση. Οι πιο ψαγμένοι φοιτητές που ενδιαφέρονται το ψάχνουν περισσότερο.
Στο πολυτεχνείο (θαρρώ ΕΜΠ εννοείς ή όλα τα πολυτεχνικά τμήματα στις διάφορες πόλεις?) δεν θα πω, για να μην "χώνομαι" παντού. Στις γεωπονικές σχολές στο 10 εξάμηνο υπάρχει η πτυχιακή ΚΑΙ ή μαθήματα ή επιστημονικά σεμινάρια υποχρεωτικής παρακολούθησης. Στο ΓΠΑ υφίσταται το 2ο. Στον π.χ, Βόλο είναι πτυχιακή ΚΑΙ μαθήματα. ΟΛΑ σε πανεπιστημιακό χώρο.
Η πρακτική καλοκαίρια για τους κανονικούς φοιτητές, αν είσαι "παλιός" όποτε θες. Υποχρεωτική και αυτή. Η διαφορά είναι ότι δεν είναι ίδιας διάρκειας παντού στις γεωπονικές. Αυτά τα έχω αναφέρει πάλι, αλλά με ξαναρωτάς.
Έχω αναλύσει και αριθμούς μαθημάτων και αριθμούς εργαστηρίων. Και ξεχωριστά και σύνολο (uni>TEI σε όλα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχω "περάσει" από περίπου 10 και το έχουν ως συνήθη τακτική
Στο πολυτεχνείο (θαρρώ ΕΜΠ εννοείς ή όλα τα πολυτεχνικά τμήματα στις διάφορες πόλεις?)
Σε ποια και τι φύσεως?Έτσι αόριστα σχόλια δεν αποσκοπούν πουθενά.
Μιλάω γενικά για το πολυτεχνείο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
όσες φορές έχει γραφτεί πράμα εδώ μέσα για την πρακτική των τει λάθος είναι....απλούστατα γιατί ποτέ κανένας ΤΕΙτζής δεν έκατσε να περιγράψει τον κανονισμό της πρακτικής τους και το τι πρέπει να κάνει... Άρα τι να λέμε. Για συγκρίνετε κανονικά με στοιχεία να δείτε τι πρακτική κάνει ο ένας και τι ο άλλος (τηρουμένων των αναλογιών)
Αλκίμαχος και στο uni δεν είναι άγια όλα στην πρακτική. Αν θέλει κάποιος να λουφάρει θα βρει τον τρόπο. Έστω ως αρχικό θέμα είναι, ότι το έχεις στις υποχρεώσεις σου. Και ο σκοπός της πρακτικής (ας πούμε όπως το βλέπω προσωπικά) εν τέλει ως μια πρώτη εμπειρία σε χώρο εργασίας είναι και να μάθεις να συνεργάζεσαι με άλλους σε πραγματική κατάσταση και να μάθεις 2 πράγματα και να ψιλοεφαρμόσεις αυτά που νομίζεις ότι ξέρεις.
Και στην πτυχιακή υπάρχουν διαφόρων ταχυτήτων. Και για αυτό ένας θα πάρει 10, ο άλλος 9, ο άλλος 8 κ.λ.π..
Πολλές φορές στα λεγόμενά μου μεταφέρονται εμπειρίες και καταστάσεις που θεωρώ ως πραγματικότητα. Φυσικά συζητάμε στα πάντα και μπορεί να σφάλουμε. Όταν γράφεται κάτι από πλευράς μου σε κλίμακα σύγκρισης δεν είναι αυτόματα "κατηγορώ το ένα και εξυψώνω το άλλο"! Αναφέρω ξανά, ότι να έχουμε στο μυαλό μας και εργασιακά και ακαδημαϊκά. Είναι δύο τομείς διακριτοί, αλλά στα ΕΔ εμπλέκονται. Ωστόσο πολλά ποστς αναφέρει ένας κάτι στα ακαδημαϊκά, μετά ο άλλος ανταπαντάει βάσει ΕΔ, μετά ο τρίτος αναφέρει στο κουκουρούκου τις βάσεις και διαρκών ανακυκλώνεται η ίδια κατάσταση.
Η ΑΔΙΠ και η Αθηνά (συγχωνεύσεις/καταργήσεις) θα συμμαζέψουν τα πράγματα. Μην ξεχνάτε, ότι η Ελλάδα έχει οργανωμένα ΠΜΣ από το 1998 μαζικά, ενώ τα 4-5-6 έτη σπουδών προϋπήρχαν χρόνια πριν. Ναι, τα βάλαμε τα ΜΔΕ, αλλά ουδέποτε έγιναν οργανωμένες ανασυντάξεις και αυτά "πληρώνουμε" τώρα. Καλά και άγια και η Μπολώνια και τα προγράμματα σπουδών στο έξω, αλλά δεν είναι μονοδιάστατα τα πράγματα και παντού τα ίδια. Άλλες χώρες προσαρμόστηκαν γρηγορότερα, εμείς με τις αγκυλώσεις μας δυσκολευόμασταν. Παραδεχόμαστε όλοι τις στρεβλώσεις και αυτά συζητάμε μπας και βγάλουμε άκρη. Από την άλλη ό,τι εφαρμόζεται κάπου, δεν είναι απαραίτητα σωστό και πρέπων να γίνει και εδώ (προσφέρεται αυτή η ευελιξία στα κράτη-μέλη). Παράδειγμα είμαι αντίθετος κάθετα και οριζόντια στο 3ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Μπορώ να το δεχθώ μόνο σε ΤΕΙ που προβλεπόταν πριν χρόνια και αν αποφασίσουμε ότι τα θέλουμε έτσι. Το χρόνιο "τσούκου-τσούκου" αναβάθμισής τους, όπως έχω ξαναπεί, δημιούργησε περισσότερα προβλήματα, παρά έλυσε, για όλους. Αυτό πιστεύω προσωπικά.
Αν θέλουμε ΤΕΙ με ακαδημαϊκό προφίλ το θεωρώ πολυτέλεια της δυναμικής οικονομίας της χώρας μας. Μπορεί σε δεδομένο κλάδο να πρέπει, οκ. Ούτε πρέπει να υπάρχει απαραίτητα και ΙΕΚ και ΤΕΙ και uni σε κάθε κλάδο και μάλιστα τόσα σε αριθμό. Ουδέποτε έγινε εμπεριστατωμένη μελέτη επί τούτου. Συνεχώς ιδρύαμε και χώναμε κόσμο. Από την άλλη ακόμα και σήμερα τα ΤΕΙ υπολείπονται από τα unis και αυτό φαίνεται πιο έντονο με τις 5ετίες (ακαδημαϊκά στα προπτυχιακά σχετικά με φοιτητές). Δεν μπορώ να ισχυριστώ το αντίθετο όσο και να το τραβήξω. Αυτό όμως δεν σημαίνει "τα τει ένα τίποτα, τα unis τα πάντα όλα", που αμέσως καρφώνεται στο μυαλό ορισμένων.
Στο προφίλ μου στα αριστερά αναφέρεται καθηγητής τμήματος ---. Το τμήμα δηλώνει πολλά και έχω δηλώσει στο παρελθόν ότι διδάσκω σε ΙΕΚ, ΤΕΙ και Πανεπιστήμιο (περνάω κατά καιρούς από όλες τις βαθμίδες). Έχω και ΕΠΠΑΙΚ.
Άντε, πάλι σεντόνι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Στο εξαμηνιαία πτυχιακή υφίσταται υποχρεωτικά στο γεωπονικό uni. Είναι κυρίως πειράματα πάγκου (δύσκολα στο εξάμηνο τελειώνεις). Στο ΤΕΙ επειδή κάνεις πρακτική σε διάφορα σημεία, για τη μάζα είναι βιβλιογραφική.
Κανονισμός Εκπόνησης Πτυχιακών Εργασιών
Εγκριση και Ανάθεση Θέματος Πτυχιακής Εργασίας
Κάθε μέλος Ε.Π. του Τμήματος, στα πλαίσια της απασχόλησής του, υποχρεωτικά προτείνει την επίβλεψη τουλάχιστον δύο (2) πτυχιακών εργασιών (Π. Ε.) ανά εξάμηνο. Κάθε Επιστημονικός - Εργαστηριακός συνεργάτης, ανάλογα με το ωράριο του, υποχρεωτικά προτείνει τον αντίστοιχο αριθμό Π. Ε.
Η Π.Ε. δεν μπορεί να είναι μόνο βιβλιογραφική, πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει και πειραματικό μέρος. Ως πειραματικό μέρος μπορεί να θεωρηθεί η παραγωγή λογισμικού, η χρήση συγκεκριμένου λογισμικού σε μια εφαρμογή, η ανάπτυξη μοντέλων και η διεξαγωγή μετρήσεων.
κτλ....Από το τμήμα μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σε ποια και τι φύσεως?Έτσι αόριστα σχόλια δεν αποσκοπούν πουθενά.
Μιλάω γενικά για το πολυτεχνείο
Γεωπονικοτροφιματζίδικα ως καθηγητής και μια εποχή σε οικονομικής φύσεως ως εργαζόμενος (αυτό πιο παλιά). Δεν έχει νόημα σε ποια.
Για το πολυτεχνείο δεν έχω ψάξει αν έχουν εκτός πτυχιακής και άλλες υποχρεώσεις οι φοιτητές (πολλά τα λινκς να τσεκάρω τώρα). Στα γεωπονικά που γνωρίζω, είπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Παράδειγμα είμαι αντίθετος κάθετα και οριζόντια στο 3ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Μπορώ να το δεχθώ μόνο σε ΤΕΙ που προβλεπόταν πριν χρόνια και αν αποφασίσουμε ότι τα θέλουμε έτσι. Το χρόνιο "τσούκου-τσούκου" αναβάθμισής τους, όπως έχω ξαναπεί, δημιούργησε περισσότερα προβλήματα, παρά έλυσε, για όλους. Αυτό πιστεύω προσωπικά.
Από την άλλη ακόμα και σήμερα τα ΤΕΙ υπολείπονται από τα unis και αυτό φαίνεται πιο έντονο με τις 5ετίες (ακαδημαϊκά στα προπτυχιακά σχετικά με φοιτητές). Δεν μπορώ να ισχυριστώ το αντίθετο όσο και να το τραβήξω.
Πότε τα τει ήταν 3 χρόνια?
Υπολείπονται σε τι?κάνε μια αναφορά να καταλάβουμε.Η ΑΔΙΠ όποια τμήματα υπολείπονται θα τα ξεσκεπάσει και είναι λογικό.
Μέχρις στιγμής έχω διαβάσει την αξιολόγηση του πανεπιστημίου νοσηλευτικής και του τει νοσηλευτικής.Εκεί διαπυστώνει ο κάθε ένας ότι δεν υπάρχει διαφορά ακαδημαική ανάμεσα στα δυο ιδρύματα φυσικά στα επαγγελματικά δεν υπήρχε διαφορά ουτως η άλλος.
Για το πολυτεχνείο δεν έχω ψάξει αν έχουν εκτός πτυχιακής και άλλες υποχρεώσεις οι φοιτητές Όπως??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Κανονισμός Εκπόνησης Πτυχιακών Εργασιών
Εγκριση και Ανάθεση Θέματος Πτυχιακής Εργασίας
Κάθε μέλος Ε.Π. του Τμήματος, στα πλαίσια της απασχόλησής του, υποχρεωτικά προτείνει την επίβλεψη τουλάχιστον δύο (2) πτυχιακών εργασιών (Π. Ε.) ανά εξάμηνο. Κάθε Επιστημονικός - Εργαστηριακός συνεργάτης, ανάλογα με το ωράριο του, υποχρεωτικά προτείνει τον αντίστοιχο αριθμό Π. Ε.
Η Π.Ε. δεν μπορεί να είναι μόνο βιβλιογραφική, πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει και πειραματικό μέρος. Ως πειραματικό μέρος μπορεί να θεωρηθεί η παραγωγή λογισμικού, η χρήση συγκεκριμένου λογισμικού σε μια εφαρμογή, η ανάπτυξη μοντέλων και η διεξαγωγή μετρήσεων.
κτλ....Από το τμήμα μου
Ναι antis δεν είπα ότι δεν προβλέπεται. Τι προτιμούν να κάνουν οι περισσότεροι ανέφερα. Επίσης, στα ΤΕΙ είναι πολλοί οι έκτακτοι καθηγητές (σε απόλυτα νούμερα), οι οποίοι αλλάζουν, απολύονται, ξαναπροσλαμβάνονται κ.λ.π.. Οι πολλοί φοιτητές στα ΤΕΙ δεν "χωράνε" να βρουν κάποιον σε ποιο μόνιμη βάση για να κάνουν και πειράματα, άμα θέλουν. Έτσι η βιβλιογραφική αποφασίζεται ως η καλύτερη λύση για όλους.
Επιπλέον, τα ΤΕΙ Αθήνας, Πειραία, Θεσ/κης έχουν λιγότερους φοιτητές τα τελευταία έτη και έχουν πριμοδοτηθεί θέσεις στα ΤΕΙ επαρχίας. Το μόνιμο προσωπικό όμως εκεί είναι λίγοι. Αυτό εντείνει το πρόβλημα με τις αναθέσεις πτυχιακών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Πότε τα τει ήταν 3 χρόνια?
Υπολείπονται σε τι?κάνε μια αναφορά να καταλάβουμε.Η ΑΔΙΠ όποια τμήματα υπολείπονται θα τα ξεσκεπάσει και είναι λογικό.
Μέχρις στιγμής έχω διαβάσει την αξιολόγηση του πανεπιστημίου νοσηλευτικής και του τει νοσηλευτικής.Εκεί διαπυστώνει ο κάθε ένας ότι δεν υπάρχει διαφορά ακαδημαική ανάμεσα στα δυο ιδρύματα φυσικά στα επαγγελματικά δεν υπήρχε διαφορά ουτως η άλλος.
Όταν ήμουν φοιτητής (προ 2001). Έχω και αναλυτική βαθμολογία παλιού φοιτητή τει με 6 εξάμηνα με μαθήματα από κατατακτήριες, για αναγνωρίσεις μαθημάτων.
Εδώ αναφέρομαι στο BSc αγγλοσαξωνικού τύπου (Αγγλία π.χ.). Όχι στα ΤΕΙ.
Η ΑΔΙΠ θέλω να το πιστεύω και εγώ, αλλά τα βλέπω στρογγυλεμένα τα σχόλια. Πολύ φοβάμαι ότι στο τέλος δεν θα γίνουν τα πράγματα βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων (το απεύχομαι). Τουλάχιστον οι κοιτίδες αριστείας να διασωθούν.
Καληνύχτα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
1ο ο κανονισμός το λέει ρητά ότι εκτός της βιβλιογραφικής χρειάζεται και η πειραματική..Τουλάχιστον στη σχολή μου αυτό βλέπω. Οι πολλοί φοιτητές στα ΤΕΙ δεν "χωράνε" να βρουν κάποιον σε ποιο μόνιμη βάση για να κάνουν και πειράματα, άμα θέλουν. Έτσι η βιβλιογραφική αποφασίζεται ως η καλύτερη λύση για όλους.
.
2ο δεν νομίζω ένας καθηγητής σήμερα να κάνει μάθημα και την άλλη βδομάδα να φεύγει!!!!!!!!!Που γίνεται αυτό?Σε εμάς γιατί δεν φεύγουν?
CONCLUSIONS
Overall, the EEC was impressed with the high quality theoretical and clinical teaching
offered, the motivation and commitment of the peoplepower and the innovative practices
that have started being incorporated in the curriculum. Before putting forward specific
conclusions and recommendations, the EEC would like to make a clear statement that the
departments of Nursing A & B at the TEI of Athens deliver University level nursing education
and this should be equivocally recognized by all relevant stakeholders, including the Ministry
of Education.
Αυτό από τη νοσηλευτική μιλάει και για θεωρητικό υπόβαθρο..Μπορείς να το μεταφράσεις
Μιλάω για τη νοσηλευτική γιατί έχω δει μόνο από αυτό το τμήμα την εξωτερική αξιολόγηση του πανεπιστημιου και του τει
Σύμφωνα με την ΑΔΙΠ δεν βλέπω κάπου να υστερεί, ούτε σε ακαδημαικό επίπεδο ούτε σε πρακτικο..
Όταν ήμουν φοιτητής (προ 2001). τότε και τα πολυτεχνεία ήταν 3.5 χρόνιακαι η γεωπονία και οι ακαδημίες ήταν διετής..Πιο το νόημα λοιπόν???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αλκίμαχος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κάτι άλλο στο οποίο κάνεις λάθος είναι στο σημείο π λες ότι υπάρχουν Πανεπιστήμια και ΤΕΙ (λες και για ΙΕΚ μετά) με το ίδιο αντικείμενο. Η άποψη αυτή είναι αυθαίρετα γενικευμένη. Υπάρχουν το πολύ 2 με 3 ίδιες σχολές σε παν. και ΤΕΙ. (Με ίδια δια νόμου επαγγελματικά δικαιώματα) Πολλές σχολές ομοιάζουν μεταξύ τους στην ονομασία αλλά ο προσανατολισμός και το αντικείμενο τους είναι εντελώς διαφορετικό. Το πρόβλημα είναι πως ο καθένας θέλει να μπαίνει στα λημέρια του άλλου.
Τα ΤΕΙ έχουν ακαδημαϊκό προφίλ. Συντελούν έρευνα και μάλιστα πολύ σημαντική και δεν πρέπει να συνδέονται αυθαίρετα με τα ΙΕΚ που ειναι αδιαβάθμητα ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης. Δεν νομίζω ότι από το πρόγραμμα σπουδών ενός ΤΕΙ το μόνο που καταλαβαίνεις πως αποκτά ο φοιτητής είναι μία απλή εργασιακή "ειδίκευση".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
όσες φορές έχει γραφτεί πράμα εδώ μέσα για την πρακτική των τει λάθος είναι....απλούστατα γιατί ποτέ κανένας ΤΕΙτζής δεν έκατσε να περιγράψει τον κανονισμό της πρακτικής τους και το τι πρέπει να κάνει... Άρα τι να λέμε. Για συγκρίνετε κανονικά με στοιχεία να δείτε τι πρακτική κάνει ο ένας και τι ο άλλος (τηρουμένων των αναλογιών)
Μεταξύ μας ρε φίλε,είχα μια σκασίλα να κάθομαι να εξηγώ στον κάθε άσχετο τι γίνεται πως!
Άστους να ψάχνονται και να αναρωτιούνται που πήγαν οι δουλειές...
Και μια που γράφω τώρα να τονίσω και το εξής,που συνδέεται μ'αυτό που σου λέω:
ααα ρε jumbo που σας χρειαζεται ...σταματηστε να κλαιτε επειδη απλα δεν πιασατε το αει που θελατε ..
Ακούω συχνά από κάτι τυπάκια σαν εσένα (συνήθως "φρέσκοι" αριστεύσαντες των Πανελληνίων) να λένε "κλαψουρίζετε","κλαίτε" και γενικά να χρησιμοποιούν αυτή τη λέξη σε ότι έχει να κάνει μ'αυτές τις συζητήσεις...
Προσωπικά δεν έχω δει κανέναν φοιτητή ή απόφοιτο Τ.Ε.Ι. να "κλαψουρίζει" είτε σε forum είτε έξω από αυτό κι ακόμη κι ο antis που ομολογουμένως παίρνει τα σχόλιά σας πιο σοβαρά απ'ότι πρέπει,απλώς απαντά σε επιθέσεις και συκοφαντίες,τίποτε άλλο!
Η πλειοψηφία των ΤΕΙτζήδων δεν έχουν τουπέ,συμπλέγματα κ.λπ. και ασχολούνται με την πάρτη τους μόνο και αν κρίνω απ'τις επιδόσεις απόφοιτων της δικής μου σχολής σε εγχώριες και ξένες εταιρίες,ειλικρινά δε βρίσκω λόγο να ασχολείται κανείς με άλλους συναδέλφους του και με το τι κοτσάνα θα γράψουν εδώ κι εκεί...
Όταν ο άλλος δεν έχει δουλειά ή έχει αλλά δεν του αποφέρει τα οφέλη που προσδοκούσε,απλά κάθεται όλη μέρα σ'ένα forum και αναλώνεται σε ανούσια θέματα όπως τι βάση εισαγωγής έχει η σχολή του,που βρίσκεται στις ακαδημαϊκές λίστες,πόσο super wow είναι κ.λπ. καθ'ότι δεν έχει και να επιδείξει κάτι άλλο σε ακαδημαϊκό,εργασιακό,προσωπικό ή άλλο επίπεδο...
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=50859&page=121
Αυτοί που "κλαψουρίζουν" στην πραγματικότητα είστε εσείς,που (όπως έγραψα και σε έναν άλλο στο πιο πάνω link) αυτό που σας καίει είναι ότι χάσατε ένα χρόνο απ'τη ζωή σας για να δώσετε εξετάσεις και να περάσετε σε σχολές που και θα σας δυσκολέψουν να τις βγάλετε και το "όφελος" σας θα είναι το ίδιο ή ελάχιστα μεγαλύτερο απ'αυτό ενός ΤΕΙτζή ή ενός άλλου απόφοιτου ξένης σχολής με Bachelor και ΑΝ...
Σας καίει,γιατί στα φροντιστήρια που πληρώνατε και στα λύκεια που πηγαίνατε σας λέγανε ότι τα Τ.Ε.Ι. είναι κάτι σαν Ι.Ε.Κ. και στην πορεία διαπιστώσατε ότι βγάζουν π.χ. μηχανικούς και μάλιστα μηχανικούς έτοιμους να τους τσιμπήσει εταιρεία,με minimum 6 μήνες προϋπηρεσία,με εργαστηριακή κατάρτιση κ.λπ.
Όπως δηλαδή σας καίει που έρχονται οι πτυχιούχοι από σχολές του Εξωτερικού (με τις ανύπαρκτες βάσεις εισαγωγής,όπως λέτε) και σας κουνάνε τα καμπανέλια τους!Ένα τέτοιο πράμα...
Καλή χώνεψη παιδάκια!
Υ.Γ. Προσωπικά,μόνο όταν σταματήσω να διαβάζω σχόλια σαν τα δικά σου,της Mr. Blonde,του Demlogic κ.α. θα αρχίσω να ανησυχώ για το πτυχίο και τις σπουδές μου!Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 372 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- GeorgePap2003
- charmander
- theodle
- exotic xo
- Corfu kitty
- Hased Babis
- ayahuasca97
- Unboxholics
- userguest
- Ryuzaki
- constansn
- nikos nikolaou
- Paragontas7000
- despoina13
- sakplat
- χημεια4λαιφ
- Reader
- EFAKIT
- KwnnaPap
- Obi-Wan Kenobi
- Leo komm
- Than003
- tsiobieman
- Helen06
- AggelikiGr
- Frozensun
- Mapz
- Qwerty 0
- BiteTheDust
- Nala
- back2967
- Praxis
- thanahss
- bibliofagos
- bboys
- Calamis
- Sotiris 12
- Entropy24
- Jack of Spades
- giorgos5002
- Drglitterstar
- physicscrazy
- Debugging_Demon
- NamelessHero
- nickd
- ch2006
- Steliosgkougkou
- Andante
- chjan
- ένας τυχαίος
- phoni
- feni
- BatGuin
- Eagle Eye
- shuuu
- V@Per
- Robert_6
- Hecticism
- george777
- Evangeloz
- Bleach_enjoyer
- nearos
- Arvacon
- SKG
- pgn
- UnderGroundGr
- katerinavld
- agg41
- Msp1
- marina.marina
- savvas l
- patatosalata22
- peter347
- roum
- Alessandra Eliza
- Kzaro
- melver
- Maynard
- Νικολινα
- vasiliki.
- VIVA
- Mitsaras23
- ismember
- kost28
- Viktor
- Tsos
- carnage
- Enhypen
- Joji
- Primary Care
- Scandal
- P.Dam.
- Φινεύς
- Mary Jane
- gegeorgiou90
- Μιχαήλ
- Kabamaru Hayate
- kiyoshi
- jYanniss
- Τρελας123
- Yolo06
- johnstamatis34
- Mammy Nun
- Kate1914
- ROM32
- estrela
- giannoulis5672
- antonis97
- dmav
- Alexecon1991
- TheNorth
- Mathitis_tou_15
- eukleidhs1821
- Wonderkid
- nickd6776
- EllieKal
- mermaid89
- Dionyshs1
- Χρήστος2006
- fmarulezkd
- phleidhs
- hello1234
- ggl
- iiTzArismaltor_
- hirasawayui
- Startx0
- Victwras777
- American Economist
- missharoula
- Totreno
- Claire05
- guest24440
- VouDou
- thecrazycretan
- aggorf
- ΚΤr
- Lifelong Learner
- Ecomaniac
- elevag
- giannhs2001
- flaura
- Javier7
- panagiotis23
- ninnan
- Sofos Gerontas
- Specon
- Hellomyfriend
- Alexandros.Kourtis
- Kostas_Athens
- ditaaa
- Peter Pan13
- elektrologospatra
- Nick254
- SoyN
- thenutritionist
- augustine
- Giii
- George35
- Athens2002
- brizoulis
- Steve9393
- maria!!!
- paterasyp
- lepipini
- Memetchi
- Christos1971
- Abiogenesis
- katia.m
- art_of_poetry
- air_fish
- Billys 13
- angies
- το κοριτσι του μαη
- marioushi
- Kitana
- EmperorPalpatine
- Scott
- Libertus
- fairyelly
- Antonius
- Pharmacist01
- Σόλωνας καρ.
- johnsala
- ΘανάσοςG4
- Apocalypse
- Παναρας
- Ioanna98
- Anastasia98
- oups
- Mary_03
- Πληροφορικάριος
- Sminagos
- Marsel
- antis
- NasosJet
- CoolCowboy
- Kostakis45
- NikoBellic
- F1L1PAS
- Imperator
- Γιώργος1
- alexgiann
- PanosBat
- rempelos42
- Idontknoww
- Ευτυχια Αδαμοπουλου
- roud
- Nickt23
- Nikoletaant
- vasilis123321
- Schlimazel
- korlef
- Panagiotis849
- Eri0611
- Appolon
- Ksenia. Ksenia77
- salasjr
- diamag
- Tedi
- Αννα1
- paulkin94
- Spyro
- Jimmy20
- StudyFreak04
- No name
- Αλκίμαχος
- Joy
- Polipolikalos
- Lab13
- SlimShady
- xriiistiiinaaa
- T C
- jimis2001
- barkos
- eri548
- Bak563
- CuHg
- Viedo
- Rene2004
- Vasilis2000kak
- lnesb
- civilian
- Κλημεντίνη
- stefan
- Mukumbura
- Maraki196
- mpampouras
- Intravenous_drug
- pangeo
- Gary
- katelogic
- angelaRet
- Thanos_D
- Monster Hunter
- azula
- tasost
- Άρτεμις Α.
- Lydia6902
- Slytherin
- kvstas92
- Revekka
- gregory nub
- JohnGreek
- kristinbacktoschool
- mikevard
- iason
- Destroyer00
- don_vito
- MarcoReus
- fockos
- jj!
- Ststst02
- Μάρκος Βασίλης
- Thoba19
- tslef8
- PanosCh002
- J.Cameron
- sweater weather
- Yiorgosk
- nucomer
- aggelosst9
- Εχέμυθη
- Cand3llaX
- Eleni54
- Jocaste
- ros
- Stroka
- Unseen skygge
- DimitraA.
- mickie
- rekcoR
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.