Πανεπιστήμια vs TEI

Maria17

Δραστήριο μέλος

Η Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 450 μηνύματα.
Υπάρχουν σχολές ΑΤΕΙ με υψηλές βάσεις !!!
Σαφως και υπαρχουν,ομως ποιο τει εχει μεγαλυτερες βασεις απο αντιστοιχο αει πχ αει και τει πληροφορικης και νοσηλευτικης τα αει εχουν μεγαλυτερες βασεις.Σε ποια σχολη γινεται το αντιθετο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το θέμα δεν έχει σχέση με την Γ΄ Λυκείου γι αυτό και το μετακίνησα στο Σχολές-Τμήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kritikaros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
το θέμα πάει ως εξής τα αει σου δίνουν περισσότερη θεωρητική κατάρτιση μετά είναι τα τει που βγαίνεις έχοντας και αρκετή πρακτική γνώση και μετά είναι οι σχολές του οαεδ και τα επαλ όπου είσαι κατά κύριο λόγο "εργαλείο" κάνεις αυτό και τέλος.
το ένα δεν αναιρεί το άλλο ως προς την ποιότητα του ατόμου,το καθένα είναι σημαντικό και απαραίτητο και εκεί μπαίνει το θέμα γούστου του καθενός.
ας πούμε παίρνουμε την ιατρική που λόγο κόμπλεξ όσοι είναι καλοί μαθητές τους σπρώχνουν όλοι προς τα εκεί για να είναι σπουδαίοι,έχουν από τα πιο ψηλά ποσοστά ανεργίας και πιάνουν δουλιά τουλάχιστον μετά τα 30,από την άλλη υπάρχει ένα τει που βγάζει χειριστές ιατρικών μηχανημάτων(νομίζω) που πιάνουν όλοι τους δουλειά πριν καν τελειώσουν τη σχολή γιατί είναι απαραίτοιτοι.

άρα δεν πρέπει να καταφεύγουμε σε αφορισμούς τόσο εύκολα...γνώμη μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MONTA

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MONTA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 164 μηνύματα.
Ποιος στο ειπε αυτο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KostasTheGreek

Δραστήριο μέλος

Ο KostasTheGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Βοηθοι?Ελεος ποιος τα λεει αυτα ρε παιδια...
Μια χαρα ΑΦΕΝΤΙΚΟ γινεσαι και αν θες και βοηθος...Δες τα επαγγελματικα δικαιωματα:bye:

[FONT=#]Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος καθορίζονται στο Π.Δ. 346/8-6-89 (ΦΕΚ 158/14-6-89/τ.Α) ως εξής:

1.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικής της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με την μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς της ηλεκτρονικής στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.

2.
Ειδικότερα απασχολούνται:
2.1 Σε βιοτεχνίες, βιομηχανίες και επιχειρήσεις που έχουν ως αντικείμενο την παραγωγή ηλεκτρονικών στοιχείων, διατάξεων, συσκευών και συστημάτων για την παραγωγή άλλων προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών προς αυτές και προς τρίτους.
2.2 Έχουν δικαίωμα εκπόνησης μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συναρμολόγησης, συντήρησης εγκατάστασης, χειρισμών, ελέγχου λειτουργίας και μετατροπής ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως συσκευής και συστημάτων των τομέων: τηλεπικοινωνιών, οπτικοακουστικών, ραδιοτηλεόρασης, προστασίας και πυρασφάλειας, οργάνων μέτρησης και ηλεκτρονικών ισχύος, καθώς επίσης αυτόματου ελέγχου. Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Ιατρικών Οργάνων σε συνεργασία με τεχνικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Τα παραπάνω δικαιώματα ασκούνται, είτε τα συστήματα αυτά είναι αμιγή ηλεκτρονικά, είτε μικτά με ηλεκτρολογική, μηχανολογικά ως προς το ηλεκτρονικό μέρος αυτών.
2.3 Ιδρύουν και διευθύνουν ηλεκτρονικά εργαστήρια.

3.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εξελίσσονται μέσα στη διοικητική και τεχνική ιεραρχία, τη σχετική με τους τομείς της ειδικότητάς τους.

4.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να καλύπτουν τις θέσεις υπεύθυνων στελεχών στις βιοτεχνίες, βιομηχανίες και γενικά στις επιχειρήσεις που προβλέπονται στη νομοθεσία που ισχύει κάθε φορά για τη λειτουργία των επιχειρήσεων αυτών.

5.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος ασκούν κάθε άλλη επαγγελματική δραστηριότητα που εμφανίζεται στο αντικείμενο της ειδικότητάς τους με την εξέλιξη της τεχνολογίας, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της κάθε φορά ισχύουσας νομοθεσίας.

6.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος απασχολούνται στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία και στην έρευνα σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, πάνω σε θέματα εξέλιξης της ηλεκτρονικής επιστήμης και εφαρμογής των πορισμάτων της.

7. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος έχουν δικαίωμα να ενεργούν μόνοι τους ή σαν μέλη επιτροπών εκτιμήσεις και πραγματογνωμοσύνες σε ζημιές που προκλήθηκαν από οποιαδήποτε αιτία σε ηλεκτρονικές διατάξεις, συσκευές, συστήματα και εγκαταστάσεις, αξιολόγηση προσφορών κάθε φύσης ηλεκτρονικού εξοπλισμού και ελέγχους σε αντίστοιχες βιοτεχνίες και βιομηχανίες, προκειμένου να τους χορηγηθεί άδεια λειτουργίας.

8. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος με την απόκτηση του πτυχίου τους ασκούν το επάγγελμα στα πλαίσια των πιο πάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων.

9. Τα αναφερόμενα στις προηγούμενες παραγράφους δικαιώματα και δραστηριότητες νοούνται σύμφωνα και αντίστοιχα με την ορολογία που ακολουθεί:
9.1 Μελέτη: Είναι η εκπόνηση πλήρων και ολοκληρωμένων σχεδίων υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών, σύνθεσης και συναρμολόγησης ηλεκτρονικών συσκευών, διατάξεων και συστημάτων.
9.2 Κατασκευή: Είναι η υλοποίηση των κατασκευαστικών σχεδίων μιας μελέτης ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως υποσυστήματος, συσκευής ή συστήματος.
9.3 Συναρμολόγηση συσκευής: Είναι η τοποθέτηση των εξαρτημάτων και σύνδεση αυτών, ως και των υποσυστημάτων για την κατασκευαστική ολοκλήρωση μιας συσκευής σε ενιαίο λειτουργικό σύνολο, βάσει των σχεδίων, υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών της μελέτης.
9.4 Εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι η εκτέλεση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται για την τοποθέτηση και ομαλή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, βάσει της σχετικής μελέτης.
9.5 Επίβλεψη εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των εκτελούμενων εργασιών για την ακριβή εκτέλεση του έργου, βάσει της μελέτης που περιλαμβάνει:
Α. Τεχνική επίβλεψη
Β. Ποιοτικό έλεγχο
Γ. Επιμέτρηση και παραλαβή
9.6 Συντήρηση ηλεκτρονικής συσκευής: Είναι η εκτέλεση στο εργαστήριο ή στο χώρο της εγκατάστασης των απαιτούμενων επισκευαστικών εργασιών συντήρησης, λειτουργίας και ελέγχου, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή της συσκευής και τις σχετικές προδιαγραφές.
9.7 Συντήρηση εγκατάστασης ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι επίβλεψη και εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών γενικής συντήρησης, επισκευής και περιοδικού ελέγχου καλής λειτουργίας, σύμφωνα με τις έγγραφες οδηγίες του μελετητή ή του κατασκευαστή και τις σχετικές προδιαγραφές.
9.8 Επίβλεψη λειτουργίας εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των απαιτούμενων εργασιών και χειρισμών για τη λειτουργία της εγκατάστασης.
9.9 Χειρισμός: Είναι η θέση και διατήρηση σε λειτουργία και παύση λειτουργίας μιας συσκευής ή ενός συστήματος.
9.10 Μετατροπή: Είναι η τροποποίηση της συσκευής ή του συστήματος για να επιτευχθεί διαφοροποίηση της λειτουργίας και λοιπών χαρακτηριστικών. Η μετατροπή πρέπει να γίνεται πάντοτε βάσει γραπτών οδηγιών του κατασκευαστή ή του μελετητή και να βρίσκεται μέσα στα καθοριζόμενα όρια λειτουργίας.[/FONT]
[FONT=#]
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Βοηθοι?Ελεος ποιος τα λεει αυτα ρε παιδια...
Μια χαρα ΑΦΕΝΤΙΚΟ γινεσαι και αν θες και βοηθος...Δες τα επαγγελματικα δικαιωματα:bye:

[FONT=#]Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος καθορίζονται στο Π.Δ. 346/8-6-89 (ΦΕΚ 158/14-6-89/τ.Α) ως εξής:[/FONT]

[FONT=#]1.[/FONT][FONT=#] Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικής της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με την μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς της ηλεκτρονικής στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.[/FONT]

[FONT=#]2.[/FONT][FONT=#] Ειδικότερα απασχολούνται:[/FONT]
[FONT=#]2.1 Σε βιοτεχνίες, βιομηχανίες και επιχειρήσεις που έχουν ως αντικείμενο την παραγωγή ηλεκτρονικών στοιχείων, διατάξεων, συσκευών και συστημάτων για την παραγωγή άλλων προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών προς αυτές και προς τρίτους.[/FONT]
[FONT=#]2.2 Έχουν δικαίωμα εκπόνησης μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συναρμολόγησης, συντήρησης εγκατάστασης, χειρισμών, ελέγχου λειτουργίας και μετατροπής ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως συσκευής και συστημάτων των τομέων: τηλεπικοινωνιών, οπτικοακουστικών, ραδιοτηλεόρασης, προστασίας και πυρασφάλειας, οργάνων μέτρησης και ηλεκτρονικών ισχύος, καθώς επίσης αυτόματου ελέγχου. Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Ιατρικών Οργάνων σε συνεργασία με τεχνικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων.[/FONT]
[FONT=#]Τα παραπάνω δικαιώματα ασκούνται, είτε τα συστήματα αυτά είναι αμιγή ηλεκτρονικά, είτε μικτά με ηλεκτρολογική, μηχανολογικά ως προς το ηλεκτρονικό μέρος αυτών.[/FONT]
[FONT=#]2.3 Ιδρύουν και διευθύνουν ηλεκτρονικά εργαστήρια.[/FONT]

[FONT=#]3.[/FONT][FONT=#] Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εξελίσσονται μέσα στη διοικητική και τεχνική ιεραρχία, τη σχετική με τους τομείς της ειδικότητάς τους.[/FONT]

[FONT=#]4.[/FONT][FONT=#] Οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να καλύπτουν τις θέσεις υπεύθυνων στελεχών στις βιοτεχνίες, βιομηχανίες και γενικά στις επιχειρήσεις που προβλέπονται στη νομοθεσία που ισχύει κάθε φορά για τη λειτουργία των επιχειρήσεων αυτών.[/FONT]

[FONT=#]5.[/FONT][FONT=#] Οι πτυχιούχοι του Τμήματος ασκούν κάθε άλλη επαγγελματική δραστηριότητα που εμφανίζεται στο αντικείμενο της ειδικότητάς τους με την εξέλιξη της τεχνολογίας, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της κάθε φορά ισχύουσας νομοθεσίας.[/FONT]

[FONT=#]6.[/FONT][FONT=#] Οι πτυχιούχοι του Τμήματος απασχολούνται στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία και στην έρευνα σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, πάνω σε θέματα εξέλιξης της ηλεκτρονικής επιστήμης και εφαρμογής των πορισμάτων της.[/FONT]

[FONT=#]7. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος έχουν δικαίωμα να ενεργούν μόνοι τους ή σαν μέλη επιτροπών εκτιμήσεις και πραγματογνωμοσύνες σε ζημιές που προκλήθηκαν από οποιαδήποτε αιτία σε ηλεκτρονικές διατάξεις, συσκευές, συστήματα και εγκαταστάσεις, αξιολόγηση προσφορών κάθε φύσης ηλεκτρονικού εξοπλισμού και ελέγχους σε αντίστοιχες βιοτεχνίες και βιομηχανίες, προκειμένου να τους χορηγηθεί άδεια λειτουργίας.[/FONT]

[FONT=#]8. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος με την απόκτηση του πτυχίου τους ασκούν το επάγγελμα στα πλαίσια των πιο πάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων.[/FONT]

[FONT=#]9. Τα αναφερόμενα στις προηγούμενες παραγράφους δικαιώματα και δραστηριότητες νοούνται σύμφωνα και αντίστοιχα με την ορολογία που ακολουθεί:[/FONT]
[FONT=#]9.1 Μελέτη: Είναι η εκπόνηση πλήρων και ολοκληρωμένων σχεδίων υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών, σύνθεσης και συναρμολόγησης ηλεκτρονικών συσκευών, διατάξεων και συστημάτων.[/FONT]
[FONT=#]9.2 Κατασκευή: Είναι η υλοποίηση των κατασκευαστικών σχεδίων μιας μελέτης ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως υποσυστήματος, συσκευής ή συστήματος.[/FONT]
[FONT=#]9.3 Συναρμολόγηση συσκευής: Είναι η τοποθέτηση των εξαρτημάτων και σύνδεση αυτών, ως και των υποσυστημάτων για την κατασκευαστική ολοκλήρωση μιας συσκευής σε ενιαίο λειτουργικό σύνολο, βάσει των σχεδίων, υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών της μελέτης.[/FONT]
[FONT=#]9.4 Εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι η εκτέλεση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται για την τοποθέτηση και ομαλή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, βάσει της σχετικής μελέτης.[/FONT]
[FONT=#]9.5 Επίβλεψη εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των εκτελούμενων εργασιών για την ακριβή εκτέλεση του έργου, βάσει της μελέτης που περιλαμβάνει:[/FONT]
[FONT=#]Α. Τεχνική επίβλεψη[/FONT]
[FONT=#]Β. Ποιοτικό έλεγχο[/FONT]
[FONT=#]Γ. Επιμέτρηση και παραλαβή[/FONT]
[FONT=#]9.6 Συντήρηση ηλεκτρονικής συσκευής: Είναι η εκτέλεση στο εργαστήριο ή στο χώρο της εγκατάστασης των απαιτούμενων επισκευαστικών εργασιών συντήρησης, λειτουργίας και ελέγχου, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή της συσκευής και τις σχετικές προδιαγραφές.[/FONT]
[FONT=#]9.7 Συντήρηση εγκατάστασης ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι επίβλεψη και εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών γενικής συντήρησης, επισκευής και περιοδικού ελέγχου καλής λειτουργίας, σύμφωνα με τις έγγραφες οδηγίες του μελετητή ή του κατασκευαστή και τις σχετικές προδιαγραφές.[/FONT]
[FONT=#]9.8 Επίβλεψη λειτουργίας εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των απαιτούμενων εργασιών και χειρισμών για τη λειτουργία της εγκατάστασης.[/FONT]
[FONT=#]9.9 Χειρισμός: Είναι η θέση και διατήρηση σε λειτουργία και παύση λειτουργίας μιας συσκευής ή ενός συστήματος.[/FONT]
[FONT=#]9.10 Μετατροπή: Είναι η τροποποίηση της συσκευής ή του συστήματος για να επιτευχθεί διαφοροποίηση της λειτουργίας και λοιπών χαρακτηριστικών. Η μετατροπή πρέπει να γίνεται πάντοτε βάσει γραπτών οδηγιών του κατασκευαστή ή του μελετητή και να βρίσκεται μέσα στα καθοριζόμενα όρια λειτουργίας.[/FONT]


σε ποιο site μπορω να βρω τα επαγγελματικα δικαιωματα καθε σχολης??:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Annamaria

Νεοφερμένος

Η Annamaria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Παιδιά συμφωνείτε πως πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή αξιολόγηση των ΑΤΕΙ από τους αρμοδίους;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει από Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Παιδιά συμφωνείτε πως πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή αξιολόγηση των ΑΤΕΙ από τους αρμοδίους;;

Ναι στην αξιολογιση των ΑΤΕΙ αλλα και των ΑΕΙ !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Annamaria

Νεοφερμένος

Η Annamaria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Φυσικά και των ΑΕΙ !!
Ποιος θα μπορούσε να πεί οχι.
Αν και έτσι όπως πάνε τα πράματα πολύ φοβάμαι πως αναβάθμιση θα έχουν μονο τα ιδιωτικά κολέγια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ είτε τα πούνε ΑΤΕΙ είτε Μήτσο το ίδιο θα παραμείνουν! Εγώ από φέτος θα είμαι στο ΤΕΙ πληροφορικής στην Θεσσαλονίκη και είμαι χαρούμενος! Εγώ ξέρω αυτός που θέλει να ασχοληθεί με κάτι από παντού προκόβει! Τι να το κάνω να είμαι στο ΑΕΙ και να κάνω φροντιστήρια για να βγάλω την σχολή αν κάποιος άλλος είναι στο ΤΕΙ και κάνει παπάδες και έχει 10 φορές περισσότερες γνώσεις από μενα γιατί εγώ ήμουν καλός ΚΑΙ στην φυσική ΚΑΙ έκθεση και αυτός στο ΑΝΕΦ και στα μαθηματικά μόνο. Και στο κάτω κάτω το μόνο που χαλάει την εικόνα των ΤΕΙ είναι η νοοτροπία του Γιατρός-Δικηγόρος ή Μηχανικός που έχουμε σε αυτήν την χώρα!

Α! Και κάτι άλλο! Με 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ πχ. Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής ή ότι άλλο και 2 χρόνια για αναγνώριση ως Bachelor και μεταπτυχιακά στο εξωτερικό είναι το ίδιο με πολυτεχνείο! Και αν κάποιος θέλει και μπορεί μέχρι και καθηγητής στο ΜΙΤ μπορεί να γίνει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 351 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ είτε τα πούνε ΑΤΕΙ είτε Μήτσο το ίδιο θα παραμείνουν! Εγώ από φέτος θα είμαι στο ΤΕΙ πληροφορικής στην Θεσσαλονίκη και είμαι χαρούμενος! Εγώ ξέρω αυτός που θέλει να ασχοληθεί με κάτι από παντού προκόβει! Τι να το κάνω να είμαι στο ΑΕΙ και να κάνω φροντιστήρια για να βγάλω την σχολή αν κάποιος άλλος είναι στο ΤΕΙ και κάνει παπάδες και έχει 10 φορές περισσότερες γνώσεις από μενα γιατί εγώ ήμουν καλός ΚΑΙ στην φυσική ΚΑΙ έκθεση και αυτός στο ΑΝΕΦ και στα μαθηματικά μόνο. Και στο κάτω κάτω το μόνο που χαλάει την εικόνα των ΤΕΙ είναι η νοοτροπία του Γιατρός-Δικηγόρος ή Μηχανικός που έχουμε σε αυτήν την χώρα!

Α! Και κάτι άλλο! Με 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ πχ. Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής ή ότι άλλο και 2 χρόνια για αναγνώριση ως Bachelor και μεταπτυχιακά στο εξωτερικό είναι το ίδιο με πολυτεχνείο! Και αν κάποιος θέλει και μπορεί μέχρι και καθηγητής στο ΜΙΤ μπορεί να γίνει!

υπερβαλεις νομιζω...ολοι σε αυτο το φορουμ λετε οτι οταν καποιος θελει κατι πολυ τοτε μπορει...ομως δεν εχετε δει πως πραγματικα εχει η κατασταση...ακομα δεν εχεις μπει καν στη σχολη να δεις πως ειναι και σκεφτεσαι για μεταπτυχιακα???και η αληθεια ειναι οτι σε ενα τει δεν παρεχονται σε καμια περιπτωση περισσοτερες γνωσεις απο ενα πανεπιστημιο πανω στο ιδιο αντικειμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Γιατί τόσο χάλια είναι στην σχολή;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 351 μηνύματα.
Γιατί τόσο χάλια είναι στην σχολή;;

οχι ρε δεν ειμαι στην ιδια σχολη απλα οταν μπαινεις σε μια σχολη και αντιμετωπιζεις την ολη κατασταση και αρχιζεις να σκεφτεσαι το μελλον αλλαζει εντελως η οπτικη γωνια των πραγματων...σκεψου μονο οτι σαν εσενα μπορει να σκεφτονται αλλα 200 ατομα μονο φετος....πιστευεις οτι ολοι αυτοι μπορουν να φτασουν εκει που λες?????????φιλικα παντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Είμαι τυχερός από την άποψη οτι μπορώ να πάω, να δω και αν δεν μου αρέσει να κάνω αίτηση σε κάποιο καλό Βρετανικό και να σπουδάσω εκεί. Προσωπικά τις γνώσεις τις θέλω για τον εαυτό μου, γι αυτό και ψάχνομαι γενικά! Δεν είπα πως θα θέλω να γίνω καθηγητής στο ΜΙΤ ή στο κάθε ΜΙΤ και ούτε το έχω στόχο. Αλλά επειδή έχω γνωρίσει άτομα και από τις 2 πλευρές (ΑΕΙ και ΤΕΙ) σε αυτόν τον τομέα βλέπω πως είναι καθαρά θέμα εξέλιξης του κάθε φοιτητή μέσα στο πανεπιστήμιο του. Ενδιαφέρεσαι; Μαθαίνεις. Δεν ενδιαφέρεσαι; Τελειώνεις σε 6-7 χρόνια πέρνεις τον φραπέ αγκαλιά και "παραιτείσαι" από την ζωή. Τι να πω, εγώ κάπως έτσι το βλέπω. Επίσης υπάρχουν πολλά κρητήρια. Αν πχ. κάνω 2-3 δημοσιεύσεις σαν φοιτητής, δεδομένο ότι στα πανεπιστήμια οι καθηγητές κάνουν 10 το πολύ, γιατί να μην αξίζω περισσότερο από κάποιον από ΑΕΙ; Δεν σου λέω ότι το να κάνεις δημοσίευση είναι εύκολο γιατί τότε θα έκανε και η κουτση μαρία αλλά λέω υπάρχουν και εναλλακτικά κριτήρια αν θέλει κάποιος πραγματικά να ξεχωρίσει. Πάντως το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ είναι περισσότερο Τεχνοκρατικό από του ΑΕΙ. Μπορεί να βοηθήσει περισσότερο έναν Ελευθ.Επαγγελματία ενώ του ΑΕΙ έναν ερευνητή. Φιλικά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 351 μηνύματα.
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Είμαι τυχερός από την άποψη οτι μπορώ να πάω, να δω και αν δεν μου αρέσει να κάνω αίτηση σε κάποιο καλό Βρετανικό και να σπουδάσω εκεί. Προσωπικά τις γνώσεις τις θέλω για τον εαυτό μου, γι αυτό και ψάχνομαι γενικά! Δεν είπα πως θα θέλω να γίνω καθηγητής στο ΜΙΤ ή στο κάθε ΜΙΤ και ούτε το έχω στόχο. Αλλά επειδή έχω γνωρίσει άτομα και από τις 2 πλευρές (ΑΕΙ και ΤΕΙ) σε αυτόν τον τομέα βλέπω πως είναι καθαρά θέμα εξέλιξης του κάθε φοιτητή μέσα στο πανεπιστήμιο του. Ενδιαφέρεσαι; Μαθαίνεις. Δεν ενδιαφέρεσαι; Τελειώνεις σε 6-7 χρόνια πέρνεις τον φραπέ αγκαλιά και "παραιτείσαι" από την ζωή. Τι να πω, εγώ κάπως έτσι το βλέπω. Επίσης υπάρχουν πολλά κρητήρια. Αν πχ. κάνω 2-3 δημοσιεύσεις σαν φοιτητής, δεδομένο ότι στα πανεπιστήμια οι καθηγητές κάνουν 10 το πολύ, γιατί να μην αξίζω περισσότερο από κάποιον από ΑΕΙ; Δεν σου λέω ότι το να κάνεις δημοσίευση είναι εύκολο γιατί τότε θα έκανε και η κουτση μαρία αλλά λέω υπάρχουν και εναλλακτικά κριτήρια αν θέλει κάποιος πραγματικά να ξεχωρίσει. Πάντως το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ είναι περισσότερο Τεχνοκρατικό από του ΑΕΙ. Μπορεί να βοηθήσει περισσότερο έναν Ελευθ.Επαγγελματία ενώ του ΑΕΙ έναν ερευνητή. Φιλικά :)

σε καμια περιπτωση δεν υποτιμω τις σπουδες σου και κανενα τει...και ολα ειναι θεμα θελησης...αλλα μην προσπαθησουμε να ισοτιμησουμε ενα πτυχιο αει και το αντιστοιχο απο ενα τει προβαλοντας μονο τον παραγοντα θεληση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Μα αντιθέτως από την αρχή είπα πως από το ΤΕΙ θες κάποια επιπλέον χρόνια για θεωρείσαι ΑΕΙ. Αλλά επίσης το ΤΕΙ δεν μπορεί να υποτιμά κάποιον φοιτητή του. Γιατί ας πούμε μπήκα σε ένα ΑΕΙ τελευταίος και κάποιος το έχασε για 2,3,5,10 μόρια αυτό δεν σημαίνει πως αυτός πχ. είναι πιο ηλίθιος από μένα. Μπορεί εγώ να ήμουν τυχερός και να μ έκατσε κάτι στις πανελλήνιες και σε αυτόν όχι και να είναι 30 φορές πιο έξυπνος και ας έμεινε από έξω. Αυτό είναι και όλο το λάθος του συστήματος και εκεί χάνεται και η μπάλα. Πάντως ένα πτυχίο ΑΕΙ είναι πτυχίο ΑΕΙ και ένα ΤΕΙ είναι ΤΕΙ. Το κάθε ένα όμως έχει και τα υπέρ του έχει και τα κατά του πιστεύω όπως και αν ονομάζεται. Ο ένας είναι Τεχνολόγος και άλλος επιστήμονας. Ακόμη και σε αυτό έχουν διαφορά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prototype

Νεοφερμένος

Ο Andreas Vesalius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' ΕΠΑΛ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 44 μηνύματα.
sixtyOne με εμπνέει ο ενθουσιασμός σου :no1:.Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι και να μην ξενερώσεις στα χρόνια που έρχονται και όσα θα δουν τα μάτια σου και ούτε φυσικά απο κομπλεξικούς που ίσως προσπαθήσουν να σε μειώσουν. Τώρα δεν γνωρίζω αν απόφοιτος των ΤΕΙ μπορει να γίνει καθηγητης σε ΑΕΙ ή μόνο σε ΤΕΙ και επίσης δεν αρκεί μονο ένα μεταπτυχιακό για να γίνεις καθηγητής :) αλλά καταλαβαίνω οτι το έφερες σαν παράδειγμα.
---
Επίσης άλλο τα ΑΕΙ και άλλο τα ΤΕΙ γιαυτό έχουν και διαφοτερικό όνομα :Ρ. Καλά τα λεει κ ο κότσος, οτι τα πτυχία διαφέρουν. Ο καθένας έχει άλλο ρόλο και άλλη προσφορά στη κοινωνία.Δεν αμφισβητώ το γεγονός ο ΑΕΙ έχει διαβάσει περισσότερο και ίσως ξέρει περισσότερες θεωρητικές γνώσεις. Το γεγονός όμως οτι υπάρχει κάποιου είδους στιγματισμός στους ΤΕΙ είναι κατακριτέο και συνήθως οφείλέται α) σε κόμπλε3 των ΑΕΙ(είμαι καλύτερος) β) σε κόμπλε3 των ΤΕΙ (δεν πέρασα στην ΑΕΙ σχολή άρα μειώνω τους ΑΕΙτζιδες) γ) κυρίως σε κόμπλε3 των γονέων που εμφυσούν στα παιδιά τους απο πολύ μικρά οτι αν δεν περάσεις σε ΑΕΙ είσαι αποτυχημένος,τα ΤΕΙ είναι για τους αγράμματους, ενώ τα πιέζουν ασφηκτικά να διαβάζουν. (γιαυτό βλέπεις και παιδια να παιρνάνε σε ΑΕΙ χωρίς αντίκροισμα ενώ μπορούσαν να περάσουν σε ΤΕΙ πρώτοκλασατα).

Συνήθως είναι γονείς χαμηλού-μετρίου κοινωνικού επιπέδου. Αυτοί που θα πάνε να πάρουν τους βαθμούς στο σχολείο και θα έχουν παραμάσχαλα το κομπιουτεράκι να υπολογίσουν το Μ.Ο. και θα προσβάλλουν τα παιδιά τους δημοσίως αν δεν τα πήγαν καλά.
Αυτοί που πια η ματαιοδοξία τους, η επιδειξιομανία τους και η ανικανότητα να συζητήσουν κάτι άλλο εκτός απο τα "αποκτήματα" τους, τους έχει οδηγήσει να συγκρίνουν τα παιδιά τους λες και είναι αυτοκίνητα ή π@#$%!ς "Ο γιός μου την έχει 19.2 ενώ ο δικός σου μόνο 11;;;" (την Γενική βαθμολογία!που πήγε το μυαλό σας). Κάτι τέτοιοι γονείς με αηδιάζουν ενώ παράλληλα δείχνουν πόσο δυστυχισμένοι είναι πραγματικα. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ & ΣΧΕΔ.ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 19487
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ TEI ΑΘΗΝΑΣ 17808
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI ΑΘΗΝΑΣ 16634

https://www.ischool.gr/downloads/html/Vaseis2009-90.htm


:D:D

Το πρώτο έχει 4 χιλιάδες μορια απ'το σχέδιο. ;)
Ξεκολλάτε, η βάση ειναι δείκτης προτίμησης, όχι ποιότητας. Κι επειδή έχω περάσει απ'το λούκι, στους 10 υποψήφιους, ζήτημα οι 2 να κάνουν συνειδητές και σοβαρά αιτιολογημένες επιλογές, δεν σημαίνει κάτι όταν μια σχολή την επιλέγουν 4 χιλιάδες άσχετοι επειδή "ακούνε" ότι είναι καλή ή γιατί έτσι εχει δημιουργηθεί η εντυπωση στο κοινωνικό σύνολο. Απ'τον τροπο με τον οποίο συμπληρώνονται τα μηχανογραφικά, η προτίμηση σε μια σχολή δε μπορεί να επηρεάσει καθόλου την άποψή μου για την ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της.
-----------------------------------------
sixtyOne με εμπνέει ο ενθουσιασμός σου :no1:.Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι και να μην ξενερώσεις στα χρόνια που έρχονται και όσα θα δουν τα μάτια σου και ούτε φυσικά απο κομπλεξικούς που ίσως προσπαθήσουν να σε μειώσουν. Τώρα δεν γνωρίζω αν απόφοιτος των ΤΕΙ μπορει να γίνει καθηγητης σε ΑΕΙ ή μόνο σε ΤΕΙ και επίσης δεν αρκεί μονο ένα μεταπτυχιακό για να γίνεις καθηγητής :) αλλά καταλαβαίνω οτι το έφερες σαν παράδειγμα.
---
Επίσης άλλο τα ΑΕΙ και άλλο τα ΤΕΙ γιαυτό έχουν και διαφοτερικό όνομα :Ρ. Καλά τα λεει κ ο κότσος, οτι τα πτυχία διαφέρουν. Ο καθένας έχει άλλο ρόλο και άλλη προσφορά στη κοινωνία.Δεν αμφισβητώ το γεγονός ο ΑΕΙ έχει διαβάσει περισσότερο και ίσως ξέρει περισσότερες θεωρητικές γνώσεις. Το γεγονός όμως οτι υπάρχει κάποιου είδους στιγματισμός στους ΤΕΙ είναι κατακριτέο και συνήθως οφείλέται α) σε κόμπλε3 των ΑΕΙ(είμαι καλύτερος) β) σε κόμπλε3 των ΤΕΙ (δεν πέρασα στην ΑΕΙ σχολή άρα μειώνω τους ΑΕΙτζιδες) γ) κυρίως σε κόμπλε3 των γονέων που εμφυσούν στα παιδιά τους απο πολύ μικρά οτι αν δεν περάσεις σε ΑΕΙ είσαι αποτυχημένος,τα ΤΕΙ είναι για τους αγράμματους, ενώ τα πιέζουν ασφηκτικά να διαβάζουν. (γιαυτό βλέπεις και παιδια να παιρνάνε σε ΑΕΙ χωρίς αντίκροισμα ενώ μπορούσαν να περάσουν σε ΤΕΙ πρώτοκλασατα).

Συνήθως είναι γονείς χαμηλού-μετρίου κοινωνικού επιπέδου. Αυτοί που θα πάνε να πάρουν τους βαθμούς στο σχολείο και θα έχουν παραμάσχαλα το κομπιουτεράκι να υπολογίσουν το Μ.Ο. και θα προσβάλλουν τα παιδιά τους δημοσίως αν δεν τα πήγαν καλά.
Αυτοί που πια η ματαιοδοξία τους, η επιδειξιομανία τους και η ανικανότητα να συζητήσουν κάτι άλλο εκτός απο τα "αποκτήματα" τους, τους έχει οδηγήσει να συγκρίνουν τα παιδιά τους λες και είναι αυτοκίνητα ή π@#$%!ς "Ο γιός μου την έχει 19.2 ενώ ο δικός σου μόνο 11;;;" (την Γενική βαθμολογία!που πήγε το μυαλό σας). Κάτι τέτοιοι γονείς με αηδιάζουν ενώ παράλληλα δείχνουν πόσο δυστυχισμένοι είναι πραγματικα. ;)

Αυτά τα κάνουν αμόρφωτοι γονείς που δε μπόρεσα ποτέ να συμβιβαστούν με τις λάθος επιλογές τους. Κι απ'οτι καταλαβαίνω, με τις λάθος επιλογές δεν συμβιβάζεται ποτέ ο άνθρωπος, οπότε στο μηχανογραφικό κοιτάξτε, οι επόμενοι, να κάνετε τις σωστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Ουφ... είναι τόσα πολλά... οι απόψεις μου περία ΑΕΙ και ΑΤΕΙ που είχα αναφέρει αρκετό καιρί πριν και νομίζω κολλάει και εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showthrea...7%EB%E5%EA%F4%F1%EF%EB%EF%E3%DF%E1%F2&page=14
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prototype

Νεοφερμένος

Ο Andreas Vesalius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' ΕΠΑΛ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 44 μηνύματα.
VouDou σε συγχαίρω για εκείνο το ποστ. Έδωσες μια πραγματικά ξεκάθαρη εικόνα του τόπιου χωρίς υποκειμενικά στοιχεία, και ούτε καν διαφαίνεται τι σπούδασες(!), είναι η σκοπιά που θαυμάζω. Βέβαια, το ποστ σου περιορίζεται σε ένα μικρό φάσμα του επαγγελματικού χώρου, αυτό του ηλεκτρολόγου. Φυσικά, μια αναλογία μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα επαγγέλματα. Επίσης, την επόμενη φορά που θα γράψεις τόσο μεγάλο ποστ άφηνε κενά μεταξύ των παραγράφων (2 enter ,οχι 1) γιατί κουράζει έτσι, ενω μερικές φορές χανόμουν στης γραμμές αν δεν πλησίαζα την οθόνη. Ασε που πολλοί απλά δεν θα το διαβάσουν και θα προχωρήσουν στην επόμενη απάντηση.

Κάτι αλλο: μερικες σχολές π.χ. ΤΕΙ διατροφολογίας - ΑΕΙ διατροφολογίας είναι δύσκολο να τις "διακρίνεις" μεταξύ τους. Τελικά και οι 2 ανοίγουν ..."ιατρεία" όπως τα αποκαλούν, και με τους δυο να γράφουν "Διαιτολόγος-Διατροφολόγος" στην ταμπέλα τους. Σε αυτή την περίπτωση γιατί έφτιαξαν ΤΕΙ διατροφολογίας (ή ΑΕΙ); εξάλλου μια τέτοια επιστήμη δεν νομίζω πως έχει "τεχνικό" κομμάτι (όπως ηλεκτρολόγος). Τέλος, για να συμπληρώσουν το μπέρδεμα έρχονται και οι ενδοκρινολόγοι που πολύ συχνά έχουν και αυτοί επιπρόσθετα το ρόλο του διατροφολόγου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top