Πανεπιστήμια vs TEI

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Χμμ, επειδή βλέπω ότι συζητάτε για τα 3+2 χρόνια σπουδών και την ισοδυναμία με μεταπτυχιακό, ας πω πώς έχουν τα πράγματα στη Φινλανδία.

Εδώ όταν περνάς σε κάποια σχολή στο πανεπιστήμιο, γίνεσαι κατευθείαν δεκτός και στο προπτυχιακό (3 χρόνια, 180 ects) και στο μεταπτυχιακό (2 χρόνια, 120 ects) πρόγραμμα σπουδών. Έτσι, τελειώνοντας τη σχολή, έχεις master (συνολικά 300 ects). Αυτό ισχύει για όλες τις σχολές εκτός από των νηπιαγωγών και της φαρμακευτικής, στις οποίες αρχικά γίνεσαι δεκτός μόνο στο προπτυχιακό. Ο λόγος είναι ότι σε όλα τα άλλα επαγγέλματα απαιτείται να έχεις master, ενώ σε αυτά τα δύο φτάνει το bachelor. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό στις σχολές νηπιαγωγών και φαρμακευτικής. Απλά τελειώνοντας το bachelor, πρέπει να κάνεις ξεχωριστή αίτηση και να δώσεις εισαγωγικές.

Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στην Ελλάδα τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά πληρώνονται άσχετα με το αν χρειάζονται ή όχι στη δουλειά που κάνεις. Εδώ ο μισθός είναι ανάλογος των απαιτήσεων της δουλειάς. Εάν ο εργοδότης απαιτεί να έχεις διδακτορικό, τότε φυσικά και πληρώνεσαι ανάλογα. Αν όμως απαιτείται master κι εσύ έχεις διδακτορικό, δεν έχει υποχρέωση ο εργοδότης να σε πληρώνει παραπάνω, επειδή εσύ έχεις κάνει και διδακτορικό. :confused: Αν πάλι θέλεις να πληρώνεσαι ανάλογα με τα πτυχία που έχεις (που είναι απολύτως λογικό), φροντίζεις να βρεις δουλειά ανάλογη των προσόντων σου. Ναι, συμφωνώ, μπορεί να μην είναι εύκολο να βρεις τέτοια δουλειά, αλλά δεν είναι πρόβλημα του εργοδότη σου αυτό, όσο άσχημο κι αν ακούγεται.

Στην Φινλαδία από ότι έχω ακούσει έχει ένα από τα καλύτερα συστήματα εκπαίδευσης παγκοσμίως, αν όχι το καλύτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Χμμ, επειδή βλέπω ότι συζητάτε για τα 3+2 χρόνια σπουδών και την ισοδυναμία με μεταπτυχιακό, ας πω πώς έχουν τα πράγματα στη Φινλανδία.

Εδώ όταν περνάς σε κάποια σχολή στο πανεπιστήμιο, γίνεσαι κατευθείαν δεκτός και στο προπτυχιακό (3 χρόνια, 180 ects) και στο μεταπτυχιακό (2 χρόνια, 120 ects) πρόγραμμα σπουδών. Έτσι, τελειώνοντας τη σχολή, έχεις master (συνολικά 300 ects). Αυτό ισχύει για όλες τις σχολές εκτός από των νηπιαγωγών και της φαρμακευτικής, στις οποίες αρχικά γίνεσαι δεκτός μόνο στο προπτυχιακό. Ο λόγος είναι ότι σε όλα τα άλλα επαγγέλματα απαιτείται να έχεις master, ενώ σε αυτά τα δύο φτάνει το bachelor. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό στις σχολές νηπιαγωγών και φαρμακευτικής. Απλά τελειώνοντας το bachelor, πρέπει να κάνεις ξεχωριστή αίτηση και να δώσεις εισαγωγικές.

Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στην Ελλάδα τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά πληρώνονται άσχετα με το αν χρειάζονται ή όχι στη δουλειά που κάνεις. Εδώ ο μισθός είναι ανάλογος των απαιτήσεων της δουλειάς. Εάν ο εργοδότης απαιτεί να έχεις διδακτορικό, τότε φυσικά και πληρώνεσαι ανάλογα. Αν όμως απαιτείται master κι εσύ έχεις διδακτορικό, δεν έχει υποχρέωση ο εργοδότης να σε πληρώνει παραπάνω, επειδή εσύ έχεις κάνει και διδακτορικό. :confused: Αν πάλι θέλεις να πληρώνεσαι ανάλογα με τα πτυχία που έχεις (που είναι απολύτως λογικό), φροντίζεις να βρεις δουλειά ανάλογη των προσόντων σου. Ναι, συμφωνώ, μπορεί να μην είναι εύκολο να βρεις τέτοια δουλειά, αλλά δεν είναι πρόβλημα του εργοδότη σου αυτό, όσο άσχημο κι αν ακούγεται.

Πως είναι τα πράγματα στη Φινλανδία αυτή τη στιγμή αναφορικά με τη μετανάστευση? Είχα ακούσει πως λόγω της μεγάλης εισροής μεταναστών απ' τον χρεοκοπημένο Νότο σκέπτονται να βάλουν όριο στην μετανάστευση μιας και ο αντίστοιχος πληθυσμός των Σκανδιναβικών χωρών είναι σχετικά μικρός. Άλλες χώρες με παρόμοιο σκεπτικό είναι η Σουηδία και η Ολλανδία. Γεγονός βέβαια που αντιβαίνει στην αρχή περί ελεύθερης μετακίνησης πολιτών της Ε.Ε. αλλά εδώ που έχουμε φτάσει, ποια Ευρώπη και ποια δημοκρατία να συζητάμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Detp

Νεοφερμένος

Ο Detp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ανδόρρα (Ευρώπη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Μακράν του 2ου, η Φινλανδία έχει το κορυφαίο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Σοφό!!!
Μην ξεχνάς και το άλλο παράλογο που όμως γίνεται!!!!Πάει ο άλλος να βρει δουλειά και λέει εγώ στις πανελλήνιες έβγαλα τόσα μόρια!!!!!! :clapup: :clapup: :clapup: :clapup:

Μην ξεχάσει να γράψει αν ήταν στη σημαία στην παρέλαση όταν πήγαινε δημοτικό.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Μην ξεχάσει να γράψει αν ήταν στη σημαία στην παρέλαση όταν πήγαινε δημοτικό.:P

Επίσης να μη ξεχάσει να γράψει πόσες φορές ήταν απουσιολόγος στο γυμνάσιο και στο λύκειο...:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Πως είναι τα πράγματα στη Φινλανδία αυτή τη στιγμή αναφορικά με τη μετανάστευση? Είχα ακούσει πως λόγω της μεγάλης εισροής μεταναστών απ' τον χρεοκοπημένο Νότο σκέπτονται να βάλουν όριο στην μετανάστευση μιας και ο αντίστοιχος πληθυσμός των Σκανδιναβικών χωρών είναι σχετικά μικρός. Άλλες χώρες με παρόμοιο σκεπτικό είναι η Σουηδία και η Ολλανδία. Γεγονός βέβαια που αντιβαίνει στην αρχή περί ελεύθερης μετακίνησης πολιτών της Ε.Ε. αλλά εδώ που έχουμε φτάσει, ποια Ευρώπη και ποια δημοκρατία να συζητάμε...
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.

Giorgos1987

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Giorgos1987 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Θαρρώ πως αυτό δεν είναι το κατάλληλο topic γι΄αυτή τη συζήτηση, αλλά τα φινλανδικά είναι η μητρική μου γλώσσα. Δεν ξέρω αν είναι δύσκολη γλώσσα, αλλά ούτε για καμιά πανεύκολη πρόκειται.

Α! Εντάξει, άμα είναι η μητρική σου γλώσσα τότε μιλάμε για άλλου παπά ευαγγέλιο. Παίζει να δυσκολεύτηκες περισσότερο να μάθεις τα ελληνικά παρά τα φινλανδικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.esos.gr/article/eidisis-...fetai-proth-omospondopoiish-panepisthmioy-tei

Υπογράφεται η πρώτη Ομοσπονδοποίηση Πανεπιστημίου - ΤΕΙ

Υπογράφεται αύριο Τρίτη από τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο η πρώτη Ομοσπονδοποίηση Πανεπιστημίου ΤΕΙ και αφορά το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, όπως ενημερώθηκε το esos από το υπουργείο Παιδείας.
Θα ονομάζεται «Eκπαιδευτικό Ίδρυμα Διονύσιος Σολωμός» και θα είναι πιλοτικό πείραμα για άλλες συνενώσεις και συνομοσπονδίες που προβλέπει το Σχέδιο Αθηνά.
Σε ερώτηση που έκανε το esos προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο, στις 31 Ιανουαρίου του 2013, όταν παρουσιάστηκε το ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ εάν τα Ομόσπονδα όργανα των ΑΕΙ που καθιερώνονται με το ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ θα παρεμβαίνουν στα οικονομικά, διοικητικά και Ακαδημαικά ζητήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ μας απάντησε:
«Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ που εντάσσονται στα Ομόσπονδα Ιδρύματα, διατηρούν την ακαδημαϊκή τους αυτοτέλειά, τα προγράμματα σπουδών τους, τα πτυχία τους και την εξέλιξη του προσωπικού τους».
Ο κ. υπουργός μας εξήγησε πως «πρόκειται για μια υπερδομή από τα υφιστάμενα Συμβούλια σε ένα ομόσπονδο Κεντρικό Συμβούλιο».
ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι διοικήσεις των των Ομόσπονδων Οργάνων θα διορίζονται ή θα εκλέγονται
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Οι διοικήσεις θα αποτελούνται από τα ήδη εκλεγμένα μέλη των διοικήσεων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ .Δεν θα διορίζονται , αλλά θα υπάρξει μια διαδικασία εκλογών μεταξύ των Ιδρυμάτων.
Η Ενωση Διδασκόντων του Ιονίου Πανεπιστημίου που αντιδρά στην Ομοπονδιοποίηση , έχει προγραμματίσει για αύριο Τρίτη το πρωί, έκτακτη Γενική Συνέλευση στο Αμφιθέατρο 1 των Τμημάτων Ιστορίας και Αρχειονομίας.
«Για μια ακόμη φορά δηλώνουμε κατηγορηματικά την αντίθεσή μας τόσο συνολικά στο σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» για την ανώτατη εκπαίδευση όσο και ειδικότερα σε κάθε μορφή «σύμπραξης» ή «ομοσπονδιοποίησης» του Πανεπιστημίου μας με ΤΕΙ η οποία πέραν της καταφανούς αντισυνταγματικότητάς της, πέραν της ομόφωνης απόρριψής της από τις Γενικές Συνελεύσεις όλων των Τμημάτων του Ιονίου, προοιωνίζεται την πλήρη υποβάθμιση και συρρίκνωση του ακαδημαϊκού χαρακτήρα του Ιδρύματος» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Διδασκόντων του Ιονίου Πανεπιστημίου και καταγγέλλει «την αδιαφάνεια και την πλήρη αυθαιρεσία λήψης αποφάσεων, που αφορούν την επιβίωση του Ιδρύματος, ερήμην της ακαδημαϊκής κοινότητας που το απαρτίζει και τη βούληση της οποίας οφείλουν να εκφράζουν τα όργανα Διοίκησης του πανεπιστημίου».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Μακράν του 2ου, η Φινλανδία έχει το κορυφαίο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη.

Πράγματι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joanna95

Νεοφερμένος

Η Joanna95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα , είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο ΤΕΙ Πειραιά ( τμήμα τουριστικών επιχειρήσεων ) . Παρόλο που έχουν περάσει λίγες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων , αισθάνομαι μια τρομερή απογοήτευση για την επιλογή μου . Τα τουριστικά ήταν η πρώτη μου επιλογή , όμως παρατηρηρώ πολλά προβλήματα και μειονεκτήματα στο τμήμα.. Στα μαθήματα βρίσκω ένα ενδιαφέρον . αλλά το επίπεδο των παιδιών είναι πραγματικά χαμηλό , όχι μόνο σε θέμα παιδείας αλλά και σε θέματα νοοτροπίας , όπως επίσης και οι καθηγητές είναι τελείως αδιάφοροι . Αυτό που σκέφτομαι λοιπόν είναι μήπως ξανά έδινα πανελλήνιες. Χρειάζομαι όμως και τη δική σας γνώμη ! Αξίζει να μπω πάλι στην διαδικασία των πανελληνίων για να περάσω ενδεχομένως σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα , κατά πάσα πιθανότητα εκτός Αθηνών? 'Η θα ταν καλύτερα να παραμείνω στο τμήμα μου , να δίνω τα μαθήματα χωρίς ιδιαίτερη παρακολούθηση ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CollegeLife

Νεοφερμένος

Η CollegeLife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Καλησπέρα , είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο ΤΕΙ Πειραιά ( τμήμα τουριστικών επιχειρήσεων ) . Παρόλο που έχουν περάσει λίγες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων , αισθάνομαι μια τρομερή απογοήτευση για την επιλογή μου . Τα τουριστικά ήταν η πρώτη μου επιλογή , όμως παρατηρηρώ πολλά προβλήματα και μειονεκτήματα στο τμήμα.. Στα μαθήματα βρίσκω ένα ενδιαφέρον . αλλά το επίπεδο των παιδιών είναι πραγματικά χαμηλό , όχι μόνο σε θέμα παιδείας αλλά και σε θέματα νοοτροπίας , όπως επίσης και οι καθηγητές είναι τελείως αδιάφοροι . Αυτό που σκέφτομαι λοιπόν είναι μήπως ξανά έδινα πανελλήνιες. Χρειάζομαι όμως και τη δική σας γνώμη ! Αξίζει να μπω πάλι στην διαδικασία των πανελληνίων για να περάσω ενδεχομένως σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα , κατά πάσα πιθανότητα εκτός Αθηνών? 'Η θα ταν καλύτερα να παραμείνω στο τμήμα μου , να δίνω τα μαθήματα χωρίς ιδιαίτερη παρακολούθηση ?


Κατα την ταπεινη μου γνωμη, δεν πρεπει να σε επιρρεασουν οι εξωτερικοι παραγοντες (μαθητες), αλλα αν οι καθηγητες δεν κανουν καλο μαθημα ειναι αλλο θεμα.... Μηπως να κανεις το 10% για να εχεις χρονο να αποφασισεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joanna95

Νεοφερμένος

Η Joanna95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
καταρχήν σε ευχαριστώ εκ των προτέρων
πολύ φοβάμαι ότι η βαθμολογία μου δεν θα με βάλει πουθενά με το 10% .. δυστυχώς λόγω άγχους πήγα πολύ πίσω ( λιποθυμιά , κρίση πανικού κτλ )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,361 μηνύματα.
Στα μαθήματα βρίσκω ένα ενδιαφέρον . αλλά το επίπεδο των παιδιών είναι πραγματικά χαμηλό , όχι μόνο σε θέμα παιδείας αλλά και σε θέματα νοοτροπίας , όπως επίσης και οι καθηγητές είναι τελείως αδιάφοροι .
Καλωσήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα...γιατί στα άλλα τμήματα πόσο διαφορετικά νομίζεις ότι θα είναι;Θα έχεις συμφοιτητές αστέρια με αδαμάντινους χαρακτήρες και καθηγητές που θα πασχίζουν να σου μάθουν πράγματα;
Δύο λύσεις βλέπω:
α)Να αλλάξεις χώρα (προς Βορρά κατά προτίμηση) ή
β)Να αναζητήσεις έστω και 1-2 παιδιά που ενδιαφέρονται για τις σπουδές τους όσο εσύ (εεε του κερατά όλο και κάποιον θα βρεις),1-2 καθηγητές που ενδιαφέρονται για σας,να συναναστρέφεσαι για τα θέματα της σχολής μόνο με αυτούς και να γράψεις τους υπόλοιπους στα παλιά σου τα παπούτσια!

Κι εμένα στο έτος μου 5-6 φοιτητές όλοι κι όλοι είμασταν οι "καλοί" που προσπαθούσαμε να μάθουμε...ευτυχώς ήμουν τυχερός και είχα πάρα πολύ καλούς καθηγητές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Joanna95

Νεοφερμένος

Η Joanna95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
σιγουρα ειναι πολυ σωστα αυτα που λες!! και τα βρισκω πολυ λογικα.. ισως εγω να ειχα κανει υποθεσεις και να περιμενα παραπανω πραγματα.. ειμαι ομως σε απογνωση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Αν θεωρείς το επίπεδο χαμηλό και οι καθηγητές είναι τόσο κακοί γιατί να μην ξαναδώσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Καλησπέρα , είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο ΤΕΙ Πειραιά ( τμήμα τουριστικών επιχειρήσεων ) . Παρόλο που έχουν περάσει λίγες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων , αισθάνομαι μια τρομερή απογοήτευση για την επιλογή μου . Τα τουριστικά ήταν η πρώτη μου επιλογή , όμως παρατηρηρώ πολλά προβλήματα και μειονεκτήματα στο τμήμα.. Στα μαθήματα βρίσκω ένα ενδιαφέρον . αλλά το επίπεδο των παιδιών είναι πραγματικά χαμηλό , όχι μόνο σε θέμα παιδείας αλλά και σε θέματα νοοτροπίας , όπως επίσης και οι καθηγητές είναι τελείως αδιάφοροι . Αυτό που σκέφτομαι λοιπόν είναι μήπως ξανά έδινα πανελλήνιες. Χρειάζομαι όμως και τη δική σας γνώμη ! Αξίζει να μπω πάλι στην διαδικασία των πανελληνίων για να περάσω ενδεχομένως σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα , κατά πάσα πιθανότητα εκτός Αθηνών? 'Η θα ταν καλύτερα να παραμείνω στο τμήμα μου , να δίνω τα μαθήματα χωρίς ιδιαίτερη παρακολούθηση ?

Ταπεινή γνώμη, αλλά με λίγες εβδομάδες μαθημάτων δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για την πορεία ενός τμήματος τετραετούς φοίτησης. Θα εξηγήσω γιατί:
1. Συμφοιτητές: Έχουμε διάφορες κατηγορίες. Έχουμε αυτούς που επειδή πέρασαν κάπου πιστεύουν ότι θα γίνουν οι νέοι λαμπροί επιστήμονες και έχουν το ύφος του σούπερ-γαμάτου τύπου (είναι η χαρά του πρώτου εξαμήνου μέχρι να ξενερώσουν). Έχουμε τους σαβουρογαμίκουλες κλαρινογαμπρούς (ξες, με εγκέφαλο σαν φυστίκι αιγίνης). Έχουμε αυτούς που πέρασαν στην σχολή καθαρά από σπόντα, δεν έχουν ιδέα τι σπουδάζουν και γράφτηκαν στην σχολή μόνο για να μπορούν να γράφουν στις info του φέισμπουκ "studies at...". Όλοι αυτοί στα πρώτα 2,5-3 εξάμηνα θα έχουν εξαφανιστεί από την πλειοψηφία των μαθημάτων (μπορεί και να κατασκηνώνουν στο κυλικείο). Θα μείνουν αυτοί που ενδιαφέρονται και τους αρέσει αυτό που σπουδάζουν και το σπουδάζουν επειδή το διάλεξαν και όχι για άλλους 1000 ανεξήγητους λόγους.

2. Μαθήματα: Δεν είδα κάποιο σχόλιο για τα μαθήματα, πάντως αν απογοητεύτηκες με αυτά που κάνετε μέχρι τώρα, κάνε κουράγιο για τα άλλα εξάμηνα. :P Το πρώτο (και πολλές φορές και το 2ο) εξάμηνο, είναι καθαρά εισαγωγικό, με "βαρετά" πράγματα που λες "τι σκατά πέρασα και πού κολλάει αυτό?". Θα κολλήσει στην πορεία. :P

3. Καθηγητές: Άλλη πληγή του Φαραώ κι αυτή. Ντάξει εξαρτάται από το εκάστοτε ίδρυμα θα μου πεις, αλλά με αυτά που ακούω, ελάχιστα (ή ίσως και ανύπαρκτα?) είναι τα πανεπιστημιακά ιδρύματα εδώ πέρα με πλειοψηφία καθηγητών που έχουν όρεξη για μάθημα και μετάδοση γνώσεων. Δεν λέω ότι πουθενά δεν θα πετύχεις μερακλή καθηγητή, απλά δύσκολα θα μπεις σε σχολή και θα είναι σχεδόν όλοι τέτοιοι.

Και επειδή μόλις είδα ότι ήταν η 1η σου επιλογή στο μηχανογραφικό, επομένως έστω και ένα στοιχειώδες ψάξιμο σχολών έκανες, θα σου πω να μην την παρατήσεις την σχολή. Εκτός και αν βρήκες κάποιον άλλον κλάδο που σε τραβάει περισσότερο (απλά δεν είδα να γράφεις ότι θέλεις να φύγεις για να περάσεις κάπου συγκεκριμένα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,361 μηνύματα.
σιγουρα ειναι πολυ σωστα αυτα που λες!! και τα βρισκω πολυ λογικα.. ισως εγω να ειχα κανει υποθεσεις και να περιμενα παραπανω πραγματα.. ειμαι ομως σε απογνωση..
Καταλαβαίνω ακριβώς τι σου συμβαίνει,μια που μίλησες για "νοοτροπίες"...όταν πρωτομπήκα σε αμφιθέατρο ήθελα να πυροβολήσω όποιον μιλούσε για να κάνω μάθημα με την ησυχία μου!:P
Με τον καιρό θα συνηθίσεις και θα σου φαίνονται ασήμαντοι,κάτι σαν το κουνούπι την ώρα που κοιμάσαι!
Όσο για τους καθηγητές...πάρτους με το καλό,μίλησε τους όμορφα για το μάθημα τους,δείξτους ότι ενδιαφέρεσαι και θα κερδίσεις το ενδιαφέρον τους!
Σκέψου ότι κι αυτοί άνθρωποι είναι όπως εμείς και κατά καιρούς μπουχτίζουν απ'τη γαϊδουριά των φοιτητών,αρκετοί έχουν το καθηγητιλίκι σε δεύτερη μοίρα (ειδικά οι έκτακτοι) μια που πλέον οι μισθοί τους έχουν κοπεί αισθητά (άρα επιπλέον σκοτούρες στο κεφάλι τους) και γενικά με όσα συμβαίνουν δεν έχουν πολύ καλή ψυχολογία...το μόνο που μπορεί να τους αναζωογονεί εκείνες τις ώρες είναι να βλέπουν φοιτητές να ενδιαφέρονται,να τους προσέχουν και να τους κάνουν ερωτήσεις,try it!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Καλησπέρα , είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο ΤΕΙ Πειραιά ( τμήμα τουριστικών επιχειρήσεων ) . Παρόλο που έχουν περάσει λίγες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων , αισθάνομαι μια τρομερή απογοήτευση για την επιλογή μου .

Δεν έχετε κλείσει ούτε μήνα μαθημάτων, το περίεργο θα ήταν να τα έβλεπες όλα τέλεια από τις πρώτες μέρες!!το μεγαλύτερο ποσοστό πρωτοετών έχει την ίδια ακριβώς άποψη σε οποιαδήποτε σχολή ανήκει

παρατηρηρώ πολλά προβλήματα και μειονεκτήματα στο τμήμα..
Με 2 & 3 εβδομάδες μαθημάτων δεν μπορείς να έχεις ούτε γενική εικόνα! Είμαι σίγουρος ότι ούτε το σχέδιο του κτιρίου δεν ξέρεις καλά καλά!!εδώ εγώ στο τέλος του πρώτου έτους άρχισα να μπαίνω στις σωστές αίθουσες δηλαδή το χάος!!Όχι να αποκτήσω και σαφή εικόνα τόσο νωρίς...

αλλά το επίπεδο των παιδιών είναι πραγματικά χαμηλό , όχι μόνο σε θέμα παιδείας αλλά και σε θέματα νοοτροπίας ,
Σίγουρα δεν τους έχεις γνωρίσει όλους
Τι εννοείς νοοτροπίας?

όπως επίσης και οι καθηγητές είναι τελείως αδιάφοροι .
μέσα σε αυτές τις λίγες εβδομάδες πόσες φορές έτυχες τους καθηγητές σε μαθήματα για να αποκτήσεις αυτή την εικόνα?
Φοβάμαι ότι σαν πρωτοετής που είσαι έχεις ακόμη στο μυαλό σου το σχολείο που οι καθηγητές από την πρώτη μέρα μάθαιναν τα ονοματα μας..Εδώ δεν είναι έτσι οι καθηγητές δεν θα σε ξέρουν ούτε φατσικα...Επίσης με τον οικονομικό εφιάλτη που ζει η χώρα μας σίγουρα επηρεάστηκαν όλοι οι θεσμοί και δυστυχώς θα δεις πολλά που δεν γινόταν ούτε κατα διάνοια παλαιότερα


Αξίζει να μπω πάλι στην διαδικασία των πανελληνίων για να περάσω ενδεχομένως σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα ,
Σε πιο ανώτατο ίδρυμα δεν θα μπορέσεις να περάσεις η εκτός και αν έχει εφευρεθεί καινούργια ελληνική λέξη που να διαχωρίζει τα ανώτατα ιδρύματα(τει, πανεπιστήμια) με κάποια υπερανώτατα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos1987

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Giorgos1987 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με αυτόν που ανέφερε οτι αν θές να συνεχίσεις βρές μερικά παιδιά που ενδιαφέρονται για την σχολή και επίσης μερικούς καθηγητές καλούς και βασίσου σε αυτά για την συνέχεια. Εγώ όταν είχα περάσει στο 1ο εξάμηνο δεν είχα θέμα με συμφοιτητές μου αλλά οι καθηγητές ήτανε απαράδεκτοι ειδικά κάποιοι άνω των 50 και κάτι γέροι, μας προσβάλλανε συνεχώς και μας χλεύαζαν, επειδή δεν άντεξα παράτησα ένα εργαστήριο και συνέχισα στα υπόλοιπα για να τα περάσω, μερικοί τότε είχαν παρατήσει και την σχολή. Αργότερα μετά από 3 έτη πήρα το εργαστήριο στο τέλος των σπουδών με άλλο καθηγητή και το πέρασα, γενικώς οι περισσότεροι από αυτούς τους καθηγητές έχουν αντικατασταθεί με νέους και δεν υπάρχουν τέτοια θέματα συμπεριφορών.

Όσο για τους φοιτητές και σε εμάς από τα 60-70 άτομα που περνούσαν κάθε έτος το πολύ οι 10 ερχόντουσαν στη σχολή, άλλους 10 τους έβλεπες με τα 1000 ζόρια και όλοι οι υπόλοιποι εξαφανησμένοι στο υπερπέραν. Κάνε φιλίες με τέτοια άτομα και θα ωφεληθείτε όλοι σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top