Οινοχοος
Νεοφερμένος
Και προφανώς πολύ καλοί/άριστοι βαθμοί χωρίς φροντιστήρια/ιδιαίτερα/καλούς καθηγητές πάνω απ το κεφάλι σου συνεχώς...Θα πρέπει να είσαι ο 1/1000 που λέμε για να το πετύχεις και αρκεί κανείς που έχει ιδέα να κοιτάξει το σχολικό βιβλίο της φυσικής Γ' προσανατολισμού για να καταλάβει για τι αίσχος μιλάμε. Ένας μέσος μαθητής δημόσιου σχολείου χωρίς φροντ. κλπ, απλά δε μπορεί να το προσεγγίσει και λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού το πιθανότερο είναι να μείνει εκτός σχολών που έχουν κάποια αξία και σήμερα...
Τώρα σχετικά με το ΠΔΑ/βιοατρικά, όντως αν γίνει έτσι θα είναι δυσλειτουργικό. Γιατί κάποιος που κατάφερε να μπει σε αυτό το τμήμα να προτιμήσει αισθητική ή οδοντοτεχνική ή οπτομετρία πχ και όχι εργαστήρια η ακτινολογίας? I mean, ξέρω απόφοιτους αυτών των τμημάτων που δίνουν κατατακτήριες για να μπουν στα 2 τελευταία !
ΥΓ: Πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, αυτή η διασύνδεση των σχολών και της αγοράς εργασία για την οποία όλοι μιλάνε, στην Ελληνική πραγματικότητα έστω, θα μπορούσε να γίνει δυστύχως μόνο εντός ιδιωτικών ΑΕΙ που θα μιλάνε τα λεφτά καθαρά και όχι τα όποια γνωστά και άγνωστα συμφέροντα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Προσωπικά θεωρώ πως η ύλη τον Πανελληνίων είναι ήδη γιγάντια και εξαντλητική. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως αρκετά φροντιστήρια την ξεκινάνε απ το Φλεβάρη της προηγούμενης χρονιάς, η στην καλύτερη απ το καλοκαίρι, για να μην αναφερθούμε και στο πόσες ώρες θα πρέπει να ρίξει κάποιος για να πει πως έχει καλύψει επαρκώς όλα τα ενδεχόμενα(μέσα σε λογικά πλαίσια) στη Χημεία πχ.
Και προφανώς πολύ καλοί/άριστοι βαθμοί χωρίς φροντιστήρια/ιδιαίτερα/καλούς καθηγητές πάνω απ το κεφάλι σου συνεχώς...Θα πρέπει να είσαι ο 1/1000 που λέμε για να το πετύχεις και αρκεί κανείς που έχει ιδέα να κοιτάξει το σχολικό βιβλίο της φυσικής Γ' προσανατολισμού για να καταλάβει για τι αίσχος μιλάμε. Ένας μέσος μαθητής δημόσιου σχολείου χωρίς φροντ. κλπ, απλά δε μπορεί να το προσεγγίσει και λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού το πιθανότερο είναι να μείνει εκτός σχολών που έχουν κάποια αξία και σήμερα...
Τώρα σχετικά με το ΠΔΑ/βιοατρικά, όντως αν γίνει έτσι θα είναι δυσλειτουργικό. Γιατί κάποιος που κατάφερε να μπει σε αυτό το τμήμα να προτιμήσει αισθητική ή οδοντοτεχνική ή οπτομετρία πχ και όχι εργαστήρια η ακτινολογίας? I mean, ξέρω απόφοιτους αυτών των τμημάτων που δίνουν κατατακτήριες για να μπουν στα 2 τελευταία !
ΥΓ: Πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, αυτή η διασύνδεση των σχολών και της αγοράς εργασία για την οποία όλοι μιλάνε, στην Ελληνική πραγματικότητα έστω, θα μπορούσε να γίνει δυστύχως μόνο εντός ιδιωτικών ΑΕΙ που θα μιλάνε τα λεφτά καθαρά και όχι τα όποια γνωστά και άγνωστα συμφέροντα...
Ναι διοτι ο τροπος εισαγωγης αυτη τη στιγμη ρουφαει.Το ειπες και μονος σου καθεσαι και διαβαζεις ολα τα ενδεχομενα.
Αντι να σπαταλας χρονο για να μαθαινεις συνεχως νεες εννοιες η να καταλαβαινεις καλυτερα τις ηδη γνωστες σε βαθος καθονται και βαζουν ασκησιολογια και μεθοδολογιες.Αυτο δεν ειναι επιστημη,αυτο εξυπηρετει συμφεροντα καθηγητων στην δευτεροβαθμια.Εαν δεις θεματα εξετασεων πιο παλια,πηγαινε οσο παλια μπορεις,ακομα και το 80 η 90 θα δεις οτι τα θεματα ηταν πολυ πιο απλα.Με την παροδο του χρονου η ανταγωνιστικοτητα αυξηθηκε και στα πλαισια αυτης της αυξησης,καποιος που εβλεπε οτι δεν παιρνουσε σου ελεγε,εγω εχω λεφτα οποτε θα φερω εναν καθηγητη να μου κανει ιδιαιτερα να βοηθηθω να περασω,αφου το σχολειο δεν μπορει να ασχοληθει με εμενα περισσοτερο λογω περιορισμενου ωραριου-ισως και διαθεσης καθηγητων.Εαν θες ενα ειδος "cheating" αφου αυτο το παιδι θα ειχε παραπανω βοηθεια σε σχεση με τα υπολοιπα που θα ειχαν μονο την επιβλεψη των καθηγητων του σχολειου.Αυτο σιγα σιγα εγινε μοδα διοτι ως γνωστον οταν ολοι κανουν αυτο το ελαφρυ "cheating" αναγκαζεσαι και εσυ να το κανεις ωστε "επιβιωσεις" δηλαδη να περασεις και ουσιαστικα να επελθει νεα ισορροπια.Θα μου πεις ναι ρε φιλε αλλα οκει και γιατι δεν σταματαγαν ολοι αυτο το cheating με φροντηστηρια και ιδιαιτερα αφου πλεον ειχε χαθει το νοημα εαν το κανουν ολοι καθως ο ανταγωνισμος αυξανεται ξανα(ιδιο πλεονεκτημα) ωστε να μην χαλανε και χρηματα.
Φυσικα η αιτια εδω ειναι οτι τα θεματα δυσκολεψαν για να αντισταθμισουν αυτο το cheating και φυσικα το cheating συνεχισε να υπαρχει διοτι πλεον το σχολειο δεν ηταν επαρκης για να καλυψει τα πιο δυσκολα θεματα.
Τα αντιμετρα δηλαδη κατα των φροντιστηριων/ιδιαιτερων και η προσπαθεια να δωθουν πιο ισες ευκαιριες στους υποψηφιους οδηγησαν σε εναν φαυλο κυκλο που το προβλημα οχι απλα δεν βοηθησαν να λυθει,αλλα το εκαναν και χειροτερο μαλιστα.Τα ξενα στοιχεια των φροντιστηριων και των ιδιαιτερων οχι απλα ενσωματώθηκαν στο σωμα των πανελληνιων αλλα εγιναν οργανικης σημασιας μερη των εξετασεων.Απο εκει βεβαια συνεβησαν κιαλλα πραγματα που ειτε βοηθησαν παραπανω η λιγοτερο το ολο κλιμα και ετσι οδηγηθηκαμε στη σημερινη μορφη των εξετασεων.
Για το ΠΔΑ προς το παρων μην αγχωνεσαι δεν ειναι ακομα η ωρα.Να προσπαθησεις να γραψεις οσα περισσοτερα μορια μπορεις,ωστε να εξασφαλισεις θεσεις οπου θες και οταν ερθει η ωρα για το μηχανογραφικο μπορεις να συζητησεις τις επιλογες σου.
Φυσικα εαν θες παρακολουθα τα νεα απλα μην τα πολυσκεφτεσαι αυτη τη στιγμη,ολοι εχουμε αποριες και αναρωτιομαστε τι επιφυλασει το μελλον.
Τα φαινομενα απατουν,πουθενα σε ολο τον πλανητη δεν θεωρω οτι γινεται επιστημη για τον ανθρωπο η ουτε καν επιστημη για την επιστημη.Ολα τα δημοσια αλλα και τα ιδιωτικα ΑΕΙ δινουν λογο ειτε στην πολιτικη ηγεσια τα μεν που ενδιαφερεται κυριως για το κερδος ειτε σε μετοχους/ιδικοτητες κτλπ. Ολα γινονται απο και για το χρημα.Οι παραγομενες γνωσεις σκοπο εχουν να αποφερουν χρηματα.Τωρα εαν μπορουν να κανουν και κανα καλο βεβαια θα το κανουν αλλα δεν θα υπηρχε συλλογικο ενδιαφερον εαν δεν υπηρχε το χρημα στη μεση.Προσωπικα εμενα αυτο δεν μου αρεσει αλλα απλα ετσι ειναι τα πραγματα.Ομως υπαρχουν ανθρωποι που πραγματικα ενδιαφερονται για την επιστημη φοιτητες και φυσικα καθηγητες που ειναι διατεθειμένοι να βοηθησουν οποτε υπαρχει παντα ελπιδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Κρούσεις (ελαστικές,πλαστικες,πλάγιες)
Ταλαντώσεις (Α.Α.Τ., λίγη θεωρία σε φθινουσες, εξαναγκασμενες, σύνθεση τάλαντωσεων)
Κύματα(Απλό αρμονικό, συμβολή κυμάτων, στάσιμο κυμα, Doppler στον ηχο)
Ρευστά (υδροστατικη πίεση, Bernoulli, εξίσωση συνέχειας, λίγα πράγματα για το Ιξωδες)
Στερεο (στροφικη, μεταφορική κίνηση, ροπή δύναμης, ροπη αδρανειας,2ος Νόμος Νεύτωνα για στροφικη κίνηση, Α.Δ.Σ, ενεργειακά θεωρήματα)
Αυτά τα πράγματα αν δεν λυναμε 100 ίδιες ασκήσεις στα πάντα θα έβγαιναν σε 5 μήνες περίπου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Η υλη στην φυσική της Γ Λυκείου αν το καλοσκεφτουμε είναι πολύ μικρή. Στην Κύπρο στις παγκυπριες η ύλη περιλαμβάνει την ύλη της Γ λυκείου, την ύλη της Β Λυκείου γενικής, την ύλη της Β κατεύθυνσης και τον ηλεκτρομανητισμο. Όμως στην Ελλάδα προφανώς όταν καθόμαστε να λύσουμε 2000 ασκήσεις με μια τροχαλία, με έναν δίσκο να κάνει Κ.Χ.Ο εννοείται πως θα μας φαίνεται μεγάλη η ύλη. Δεν είναι η υλη ομως μεγάλη είναι οτι προσπαθούμε να κανουμε τον κακό μαθητή μέτριο και τον μέτριο καλό γιατί τα φροντιστήρια πρέπει να δείξουν ότι κάνουν δουλειά. Για αυτό δίνουν 50 μεθοδολογίες σε κάθε κεφάλαιο που να μπορούν καλύψουν το 95% των ασκήσεων που θα πέσουν, ώστε να μπορεί να τα απομνημόνευσει τουλαχιστον. Άμα είχαμε μεγάλη υλη στην φυσική απλώς δεν θα έγραφαν όλοι. Το '16 με τα θέματα που έπεσαν έγραψαν όλοι πάνω από 15. Τι σημαίνει αυτο; Ότι όλοι οι μαθητές κατάφεραν να κατανοήσουν τα 5 κεφάλαια που είχε η υλη; Όχι, σημαίνει ότι όλοι οι μαθητές είχαν λύσει αρκετές ασκήσεις ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν απλά προβλήματα σε αυτα τα κεφάλαια. Αν είχαμε 12 κεφάλαια όμως θα γινόταν πανικός. Αν το καλοσκεφτει κάνεις η ύλη της φυσικής αυτή την στιγμή περιλαμβάνει:
Κρούσεις (ελαστικές,πλαστικες,πλάγιες)
Ταλαντώσεις (Α.Α.Τ., λίγη θεωρία σε φθινουσες, εξαναγκασμενες, σύνθεση τάλαντωσεων)
Κύματα(Απλό αρμονικό, συμβολή κυμάτων, στάσιμο κυμα, Doppler στον ηχο)
Ρευστά (υδροστατικη πίεση, Bernoulli, εξίσωση συνέχειας, λίγα πράγματα για το Ιξωδες)
Στερεο (στροφικη, μεταφορική κίνηση, ροπή δύναμης, ροπη αδρανειας,2ος Νόμος Νεύτωνα για στροφικη κίνηση, Α.Δ.Σ, ενεργειακά θεωρήματα)
Αυτά τα πράγματα αν δεν λυναμε 100 ίδιες ασκήσεις στα πάντα θα έβγαιναν σε 5 μήνες περίπου.
Χαχαχα δεν ειναι μονο αυτα ειναι πολυ παραπανω.Παραπεμπει και σε φυσικη 1.Κανουν και εκκρεμες και απ'ολα.Απλα σε αναλογια με τους Ελληνες μαθητες οι Κυπριοι ειναι πολλοι λιγοτεροι,οποτε μπαινουν σχετικα πιο ευκολα στις σχολες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silvia
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zilda
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.iefimerida.gr/news/341477/panellinies-2017-odigies-eidikon-gia-pos-tha-fygei-aghos«Είμαστε μαζί σας, στηρίζουμε την προσπάθειά σας ολόψυχα. Καλή επιτυχία!».
Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει το «Τζάνειο» νοσοκομείο στους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά και στους γονείς τους, μέσω ειδικού ιστότοπου, στον οποίο περιλαμβάνονται συμβουλές για τη διαχείριση του στρες, τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας με ειδικούς ψυχολόγους εφήβων καθ΄ όλη τη διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων.
Το παιδοψυχιατρικό τμήμα του νοσοκομείου δίνει απλές συμβουλές, που όπως αναφέρει «φέρνουν αποτελέσματα σε γονείς και μαθητές».
Αναφέρει ότι το άγχος είναι μια φυσιολογική αντίδραση σε κάποια πρόκληση. Μέχρι ενός σημείου είναι ευεργετικό, γιατί μας βοηθάει να συγκεντρωθούμε και να οργανωθούμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση.
Εργαζόμαστε πιο αποδοτικά, σκεφτόμαστε πιο γρήγορα, βελτιώνουμε την επίδοσή μας.
Όμως τί γίνεται όταν το άγχος ξεπεράσει το όριο αυτό και αρχίσει και γίνεται καταστροφικό; Τότε η απόδοσή μας κινδυνεύει σοβαρά. Υπογραμμίζει ότι την περίοδο των εξετάσεων πολλοί μαθητές υποφέρουν από στρες.
Συνήθη συμπτώματα είναι οι δυσκολίες στον ύπνο, τα νεύρα, οι στομαχικές ενοχλήσεις, η μειωμένη ή αυξημένη όρεξη για φαγητό.
Αιτίες του άγχους
Το να γνωρίζουμε την αιτία που προκαλεί το άγχος βοηθάει πολύ στο να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα ώστε να το ελέγξουμε.
Σκεφτείτε: αν είστε γενικά αγχώδης, μήπως δεν έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα για τις εξετάσεις, μήπως είχατε μια παλαιότερη κακή εμπειρία με εξετάσεις, είσαστε τελειομανής περισσότερο από όσο χρειάζεται, δεν νοιώθετε καλά στο σώμα μας ή παίρνετε κάποια φαρμακευτική αγωγή;
(σε αυτή την περίπτωση πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας )
Μια εβδομάδα πριν από τις εξετάσεις
Είναι ώρα για επαναλήψεις. Θυμηθείτε: επανάληψη σημαίνει ξανα-κοιτάζω και επαναφέρω στη μνήμη μου όχι μαθαίνω καινούρια ύλη! Ζητήστε βοήθεια από καθηγητές για την ύλη που χρειάζεται να επαναλάβετε ή αν κάτι δεν καταλαβαίνετε.
Μη μελετάτε συνεχώς. Μετά από δυόμιση ώρες, το πολύ, κάντε διάλειμμα.
Τα διαλείμματά σας να είναι παραγωγικά. Ξεκουραστείτε, συνεχίστε με τις συνήθεις δραστηριότητές σας. Μην εγκαταλείψετε τελείως το χόμπι ή το άθλημα με το οποίο σας αρέσει να ασχολείστε! Σας βοηθάει να ξεφύγετε λίγο. Η άσκηση βοηθάει να χαλαρώσετε.
Τρώτε υγιεινά, μικρά και συχνά γεύματα. Πίνετε πολύ νερό, αποφύγετε τον καφέ, το κάπνισμα, το αλκοόλ και τα ενεργειακά ποτά. Έχουν παρενέργειες που θα σας βλάψουν και είστε τόσο κοντά στις εξετάσεις.
Φροντίστε να έχετε τελειώσει την επανάληψη αρκετή ώρα προτού πέσετε για ύπνο. Η έντονη εργασία πριν από τον ύπνο προκαλεί υπερένταση.
Εάν αισθάνεστε ότι το άγχος είναι τόσο έντονο που μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την απόδοσή σας την ώρα των εξετάσεων κάντε κάτι από τώρα! Μιλήστε με κάποιο φίλο σας, γονιό, δάσκαλο/καθηγητή ή ειδικό αν χρειαστεί.
Κάντε ό,τι περνάει από το χέρι σας να είστε καλά προετοιμασμένοι...
Τεχνικές χαλάρωσης
Για να είστε ήρεμοι την ημέρα των εξετάσεων, χρειάζεται να εφαρμόσετε τεχνικές χαλάρωσης:
Μια μέρα πριν από τις εξετάσεις
- Ρυθμίστε την αναπνοή σας. Όταν αγχωνόμαστε, συνήθως παίρνουμε γρήγορες και σύντομες ανάσες. Αυτό αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς. Πάρτε 10 βαθιές εισπνοές και αργές εκπνοές. Ρυθμίζετε έτσι την ταχυπαλμία.
- Φέρτε στο μυαλό σας μια γαλήνια εικόνα. Μια ανάμνηση ή νοερή εικόνα ενός μέρους που σας φέρνει ηρεμία και γαλήνη. Οραματιστείτε αυτή την εικόνα κάθε φορά που αγχώνεστε και προσπαθήστε να χαλαρώσετε.
- Το χιούμορ βοηθάει τις αρνητικές σκέψεις. Βρείτε την ευκαιρία να γελάστε, να δείτε αστεία βιντεάκια, να διαβάσετε κόμικ.
Προετοιμαστείτε κατάλληλα από το προηγούμενο βράδυ. Τι θα φορέσετε, τι θα πάρετε μαζί μας, πώς θα πάτε. Γνωρίζετε ακριβώς πού δίνετε εξετάσεις; Ποια ώρα πρέπει να είσαστε εκεί;
Καλό είναι να μην πάρετε μαζί σας βιβλία και σημειώσεις.
Μην φύγετε νηστικοί από το σπίτι, ακόμα κι αν δεν έχετε όρεξη.
Κοιμηθείτε νωρίς, μη μελετάτε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Την ώρα των εξετάσεων
Μόλις καθίσατε στη θέση σας και αισθάνεστε ότι θα πάθετε κρίση άγχους. Τι κάνετε;
Είναι φυσιολογικό να αγχώνεστε. Συμβαίνει στους περισσότερους γύρω σας. Έχετε να επικεντρωθείτε στον στόχο σας και να βάλετε τα δυνατά σας.
Εφαρμόστε τις τεχνικές χαλάρωσης. Πάρτε βαθιές αναπνοές, νοιώστε άνετα στη καρέκλα, κινείστε τα χέρια σας, τα πόδια σας, το κεφάλι για να φύγει από επάνω σας η ένταση. Φέρτε στο νου σας την εικόνα που σας ηρεμεί. Πείτε θετικά λόγια στον εαυτό σας. Πιείτε λίγο νερό.
Αγνοήστε τους άλλους γύρω σας
Εάν εξακολουθείτε να μην αισθάνεστε καλά, ενημερώστε τον επιτηρητή.
Διαβάστε προσεκτικά τις ερωτήσεις και απαντήστε καταρχήν σε αυτές για τις οποίες είστε σίγουροι, τις άλλες αφήστε τις για αργότερα.
Για τους γονείς
Το άγχος επηρεάζει τη σκέψη, το συναίσθημα, το σώμα μας και την απόδοση. Είναι ένας φαύλος κύκλος από αρνητικές σκέψεις («δεν θα τα καταφέρω», «δεν ξέρω τίποτα»), αρνητικά συναισθήματα (όπως απελπισία, θυμός) και ψυχοσωματικές αντιδράσεις (ζαλάδες, αϋπνία, κοιλιαλγίες).
Για να σπάσει αυτός ο κύκλος τα παιδιά και οι έφηβοι χρειάζονται βοήθεια και από τους γονείς τους. Τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν να ελέγχουν αυτό το «τέρας» που λέγεται ΑΓΧΟΣ και όχι να ελέγχονται από αυτό.
Εξηγήστε τους πως έχουν τη δύναμη να ρυθμίσουν τις σωματικές τους αντιδράσεις και να μην επιτρέπουν στο «κακό στρες» να τους καταστρέψει. Πώς; Ενθαρρύνετε τα να κάνουν θετικές σκέψεις για τον εαυτό τους. Μιλήστε τους εσείς οι ίδιοι ενθαρρυντικά: «Συνέχισε, πας καλά», «έχεις κάνει μεγάλη πρόοδο», «είσαι σπουδαίο παιδί» και όχι «αν δεν περάσεις κάηκες», «αν δεν περάσεις, θα αρρωστήσουμε» κλπ.
Μάθετέ τα να χαλαρώνουν και να ηρεμούν. Βοηθήστε το κλίμα μέσα στο σπίτι να είναι ήρεμο και σταθερό. Όχι μουσική στη διαπασών, ούτε γεμάτο το σπίτι με καπνό από τα τσιγάρα.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι είσαστε κοντά ακόμα και αν δεν κάνετε κάτι μαζί. Προσπαθήστε να είστε σταθεροί στις ώρες που βρισκόσαστε στο σπίτι, έτσι ώστε να γνωρίζουν πότε θα σας βλέπουν.
Βρείτε χρόνο να χαλαρώσετε μαζί, να πείτε κάποιο αστείο, να πάτε μια βόλτα.
Ως γονείς μπορεί να ανησυχείτε για την πίεση και το στρες που περνάνε τα παιδιά σας. Πράγματι είναι μια δύσκολη περίοδος για αυτά οι εξετάσεις. Σκεφτείτε όμως πως και τα παιδιά, όπως και εσείς κάποτε, έχουν να μάθουν κι αυτά να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις.
Χρειάζεται λοιπόν να μάθουν να διαχειρίζονται το άγχος τους, να είναι παραγωγικά, να δοκιμάζονται και να προχωράνε.
Έτσι θα μεγαλώσουν. Κι όλα αυτά τα μαθαίνουν με εσάς στο πλευρό τους.
«Κρατήστε λοιπόν την ψυχραιμία σας και στηρίξτε τα παιδιά σας σε αυτά τα πρώτα σοβαρά βήματα προς την αυτονόμηση και την ενηλικίωση» καταλήγει το παιδοψυχιατρικό τμήμα του νοσοκομείου «Τζάνειο».
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Το άγχος όσο περνάει ο καιρός γίνεται και μεγαλύτερο . Αυτό πως το αντιμετωπιζουμε?
Το ξεπερνας η δεν περνας.
Υπνος+νερο οπως ειχα πει και ταυτοχρονα διαβασμα.Εαν κανεις σωστα τα προηγουμενα δεν πρεπει να σου μενει πολυς χρονος να αγχωθεις.Παντως εαν κανεις διαφορες ασκησεις αναπνοης για να ελεγξεις το αγχος σου μαλλον θα το χειροτερεψεις,διοτι δεν το ξεχνας φυσικα,προσπαθεις να το "θαψεις" δια της βιας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silvia
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οινοχοος
Νεοφερμένος
Η υλη στην φυσική της Γ Λυκείου αν το καλοσκεφτουμε είναι πολύ μικρή. Στην Κύπρο στις παγκυπριες η ύλη περιλαμβάνει την ύλη της Γ λυκείου, την ύλη της Β Λυκείου γενικής, την ύλη της Β κατεύθυνσης και τον ηλεκτρομανητισμο. Όμως στην Ελλάδα προφανώς όταν καθόμαστε να λύσουμε 2000 ασκήσεις με μια τροχαλία, με έναν δίσκο να κάνει Κ.Χ.Ο εννοείται πως θα μας φαίνεται μεγάλη η ύλη. Δεν είναι η υλη ομως μεγάλη είναι οτι προσπαθούμε να κανουμε τον κακό μαθητή μέτριο και τον μέτριο καλό γιατί τα φροντιστήρια πρέπει να δείξουν ότι κάνουν δουλειά. Για αυτό δίνουν 50 μεθοδολογίες σε κάθε κεφάλαιο που να μπορούν καλύψουν το 95% των ασκήσεων που θα πέσουν, ώστε να μπορεί να τα απομνημόνευσει τουλαχιστον. Άμα είχαμε μεγάλη υλη στην φυσική απλώς δεν θα έγραφαν όλοι. Το '16 με τα θέματα που έπεσαν έγραψαν όλοι πάνω από 15. Τι σημαίνει αυτο; Ότι όλοι οι μαθητές κατάφεραν να κατανοήσουν τα 5 κεφάλαια που είχε η υλη; Όχι, σημαίνει ότι όλοι οι μαθητές είχαν λύσει αρκετές ασκήσεις ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν απλά προβλήματα σε αυτα τα κεφάλαια. Αν είχαμε 12 κεφάλαια όμως θα γινόταν πανικός. Αν το καλοσκεφτει κάνεις η ύλη της φυσικής αυτή την στιγμή περιλαμβάνει:
Κρούσεις (ελαστικές,πλαστικες,πλάγιες)
Ταλαντώσεις (Α.Α.Τ., λίγη θεωρία σε φθινουσες, εξαναγκασμενες, σύνθεση τάλαντωσεων)
Κύματα(Απλό αρμονικό, συμβολή κυμάτων, στάσιμο κυμα, Doppler στον ηχο)
Ρευστά (υδροστατικη πίεση, Bernoulli, εξίσωση συνέχειας, λίγα πράγματα για το Ιξωδες)
Στερεο (στροφικη, μεταφορική κίνηση, ροπή δύναμης, ροπη αδρανειας,2ος Νόμος Νεύτωνα για στροφικη κίνηση, Α.Δ.Σ, ενεργειακά θεωρήματα)
Αυτά τα πράγματα αν δεν λυναμε 100 ίδιες ασκήσεις στα πάντα θα έβγαιναν σε 5 μήνες περίπου.
Καλά τα λες αλλά ας μη ξεχνάμε πως οι πανελλήνιες δεν είναι ολυμπιάδα για να πρέπει να υπάρχει και πχ η άσκηση που την λύνει ο ένας στους 1000 αλλά ένα "απλό" σύστημα ώστε να διαμοιραστούν οι μαθητές στην τριτοβάθμια. Η πραγματικότητα έχει διαμορφωθεί έτσι όπου ο μέτριος ή κάτω του μετρίου μαθητής δεν έχει σοβαρές επιλογές.
Για να το κάνω λιανά. Η βαθμολογική κλίμακα στην οποία κατανέμονται οι μαθητές είναι από 1-20.000 μόρια. Έχεις να προτείνεις πχ σχολές του 3ου πεδίο που να αξίζουν(με την ευρύτερη έννοια, από αποκατάσταση κλπ) που να είναι κάτω από, ας πούμε 16Κ μόρια? Στην τελική(αν κι εδώ μπαίνω σε σουπερ πολυσυζητημένα χωράφια) το αν αξίζει κάποιος να μπει σε μια σχολή/πάρει πτυχίο/δουλέψει στο αντικείμενο κλπ, θα το κρίνει η ίδια η σχολή και η αγορά εργασίας μετά όπου όπως είπα, εκεί θα μιλάνε τα λεφτά και επομένως...
Εγώ ας πούμε έχω τελειώσει μια σχολή του 1ου πεδίου που τότε είχε 17.7Κ βάση. Ε ίσως με 1-2 εξαιρέσεις, κανένα μάθημα της σχολής δε μου φάνηκε πιο δύσκολο απ'των πανελληνίων, με άλλα λόγια η όλη ιστορία ήταν να καταφέρω να μπω, μετά το ότι θα τελείωνα ήταν 100% δεδομένο. Αυτό δε μου ακούγεται σωστό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φετος θα βαλουν πιο δυσκολα απο περυσι στην φυσικη,οποτε θεωρω ρευστα 3ο θεμα λιγακι δυσκολο (εκτος κι αν συνδιαζει με κανα ρευστο ή αντλια για να παρεις ΘΜΚΕ)
πως το γνωρίζεις ότι φέτος θα μπουν πιο δύσκολα φυσική; μας τρομάζεις τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Δεν το ξέρει Αλλά και εγω ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι φέτος θα πέσουν πιο δύσκολα φυσική. Δεν είναι φυσιολογικό να γράφει πάνω από 18 το 40% των μαθητών και μετά οι ιατρικές και άλλες υψηλόβαθμος σχολές να καθορίζονται από την έκθεση.
Μην ξεχνάτε τι έγινε στα μαθηματικά.Εγω δεν είμαι σίγουρος αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαίο ότι τα θέματα ήταν τόσο εύκολα την επόμενη μέρα...Που μου κάνει εντύπωση διότι άνθρωπος από την επιτροπή θεμάτων είχε πει ακριβώς το αντίθετο ότι έβαλαν πολύ δύσκολα στα μαθηματικά για να μην κριθεί ποιος θα περάσει που με βάση την έκθεση.Τελικα μάλλον κάποιος πρέπει να στοχεύει να γράψει καλά στο δύσκολο μάθημα παρά στην έκθεση.Αλλα όπως τα βγάλει κανείς τα μόρια .
Επισης δεν έχει και τόση διαφορα,εύκολα θέματα σημαίνει απλά βάσεις στον Θεό και δυσκολα θέματα σημαίνουν βάσεις χαμηλές.Προκειται για trade off καθώς η δυσκολία είναι ίδια για όλους τους υποψηφίους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
πως το γνωρίζεις ότι φέτος θα μπουν πιο δύσκολα φυσική; μας τρομάζεις τωρα
Δεν το ξέρει Αλλά και εγω ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι φέτος θα πέσουν πιο δύσκολα φυσική. Δεν είναι φυσιολογικό να γράφει πάνω από 18 το 40% των μαθητών και μετά οι ιατρικές και άλλες υψηλόβαθμος σχολές να καθορίζονται από την έκθεση.
Μην ξεχνάτε τι έγινε στα μαθηματικά.Εγω δεν είμαι σίγουρος αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαίο ότι τα θέματα ήταν τόσο εύκολα την επόμενη μέρα...Που μου κάνει εντύπωση διότι άνθρωπος από την επιτροπή θεμάτων είχε πει ακριβώς το αντίθετο ότι έβαλαν πολύ δύσκολα στα μαθηματικά για να μην κριθεί ποιος θα περάσει που με βάση την έκθεση.Τελικα μάλλον κάποιος πρέπει να στοχεύει να γράψει καλά στο δύσκολο μάθημα παρά στην έκθεση.Αλλα όπως τα βγάλει κανείς τα μόρια .
Επισης δεν έχει και τόση διαφορα,εύκολα θέματα σημαίνει απλά βάσεις στον Θεό και δυσκολα θέματα σημαίνουν βάσεις χαμηλές.Προκειται για trade off καθώς η δυσκολία είναι ίδια για όλους τους υποψηφίους.
2 συνεχομενες χρονιες ευκολα-μετρια(τα περυσινα ο,τι και να μου πειτε ευκολα ηταν) στην φυσικη.Συν οτι η ιατρικη αυξηθηκε σχεδον κατα 100 στην αθηνα σε σχεση με περυσι(σημειωση: απ'το 15 και μετα τα μορια για την εισαγωγη στην ιατρικη αυξανονται).Για τους λογους αυτους γινεται αντιληπτο οτι στην φυσικη θα βαλουν δυσκολα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
παιδια, πως δουλεύετε με τις επαναλήψεις; δηλάδη με βοηθήματα;
Κυρίως από το study4exams, εκτός χημείας που δυστυχώς δεν έχει οπότε με ασκήσεις από διαδίκτυο και βοήθημα και Έκθεση απλά κάνω θέματα πανελληνιων, πότε δεν μπόρεσα να κάτσω να διαβάσω διαβάσω έκθεση. Θετική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 57 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Ilma
- elevag
- bkal1
- phleidhs
- Τρελας123
- suaimhneas
- AggelikiGr
- Ness
- Marianna.diamanti
- Joji
- petrosln
- Than003
- Silvia
- Ioanna98
- arrow25
- Fanimaid123
- buffon85
- Panagiotis849
- SlimShady
- Eri0611
- DemetriaP
- Σωτηρία
- eri548
- Jimmy20
- GiorgosM
- den antexw allh apotyxia
- luisnazariodelima
- Fanimaid
- J.Cameron
- CuHg
- DrsKatia
- Έμμα
- Σταβι
- Power-13
- MarcoReus
- igeorgeoikonomo
- efi25
- Adolfo valencia
- Dreamer_SW
- ifikis
- Γατόπαρδος.
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.