chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Με την παπαγαλία μπορείς να γράψεις όμως οτιδήποτε και αν σου βάλουν,στα μαθηματικά και 1000 και 10000 (λέμε τώρα!)ασκήσεις να κάνεις το 17 δεν είναι δεδομένο.Σου πετάνε κάτι κουλά(δύσκολα,που δε σου πάει το μυαλό στη λεπτομέρεια για να τη λύσεις(βλ. φετινό Β3,άκυρο,αλλά και ψυχολογικός πόλεμος,αφού το έβαλαν στη μέση των θεμάτων και έπιανε πόσα μόρια)) και χάνεις το παιχνίδι που είναι πιο εύκολο σαφώς στη βιολογία(συνήθως,σύμφωνα με τα στατιστικά).Δυστυχώς τα πρώτα δύο συγκρίνονται χαλαρά. Οι εργατοώρες που πρέπει να ρίξεις για την παπαγαλία της βιο κατ είναι στην ίδια τάξη μεγέθους με τις ώρες λιωσίματος σε ασκήσεις μαθ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Λίγο άκυρο αυτό που λες γιατί όσα παιδιά της θετικής σας ανταγωνίζονταν δηλαδή ήθελαν 2ο 4ο είχαν και αυτά βαρύτητας τα μαθηματικά και τη φυσική.Τώρα στο 3ο που είχαν βαρύτητας τη βιολογία και τη χημεία εσένα (και οποιονδήποτε της τεχνολογικής) δεν σε ενδιαφέρει αφού δεν δηλώνεις σχολές του 3ου.Εμάς από τεχνολογική που μας τσάκισαν στα θέματα από άποψη δυσκολίας φέτος σε φυσική και μαθηματικά κατ., στα βαρύτητας, τι να πούμε δηλαδή?Συγκρίνεται η βιολογία κατ. με τα μαθηματικά κατ. και η χημεία με τη φυσική κατ.?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Για το 3ο πεδίο λέω και με ενδιαφέρει ως εξής:Δε θα έπρεπε να βάζουν ίσης δυσκολίας θέματα σε μαθήματα βαρύτητας και των δύο κατευθύνσεων?Γιατί έτσι καθίσταται πιο εύκολο να μπεις ιατρική(να γράψεις 18/18.5+ βιολογία και χημεία) και δυσκολότερο να περάσεις σε οποιαδήποτε υψηλόβαθμη από τεχνολογική(όπου σαφώς ο μέσος όρος σε μαθηματικά και φυσική είναι κατά πολύ χαμηλότερος από εκείνον στα αντίστοιχα βαρύτητας της θετικής).Λίγο άκυρο αυτό που λες γιατί όσα παιδιά της θετικής σας ανταγωνίζονταν δηλαδή ήθελαν 2ο 4ο είχαν και αυτά βαρύτητας τα μαθηματικά και τη φυσική.Τώρα στο 3ο που είχαν βαρύτητας τη βιολογία και τη χημεία εσένα (και οποιονδήποτε της τεχνολογικής) δεν σε ενδιαφέρει αφού δεν δηλώνεις σχολές του 3ου.
ΥΓ.:Μπορεί να ενδιαφέρει αυτούς που παίρνουν βιολογία γεν.(μην αρχίσω τώρα για το επίπεδο σε μαθ.γεν. και βιολογία γεν. για φέτος...).Γενικά μου φάνηκε ότι ευνοημένοι φέτος στα θέματα φέτος μόνο της τεχνολογικής δεν ήταν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
glykeria_
Νεοφερμένος
Πάντως μας είπε ότι είναι εύκολα.
ναι δεν ειναι τιποτα, λιγη παρατηρηση χρειαζεται και να ξερεις καλα τη θεωρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
youhou
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΥΓ: Προς τον φίλο που σύγκρινε ποσοστά αριστούχων ΑΟΔΕ-χημείας, μην ξεχνάς, πως στην θετική, ήμουν σε τμήμα 20+ παιδιών, και ακόμα και ο "χειρότερος" μαθητής διάβαζε καθημερινά για τις πανελλήνιες. Στα τμήματα τεχνολογικής υπάρχει ένα αξιόλογο ποσοστό που ξύνει τ' @@ του.
Μαλλον το εθεσα λαθος.Δε σκοπευα να κανω συγκριση αοδε-χημειας αφου δεν ξερω καθολου τι παιζεται με την χημεια.
Δεδομενου του χρονου,ομως, που αφιερωνουν τα παιδια της θετικης στα υπολοιπα μαθηματα το να γραφουν 1 στους 5 αριστα δειχνει οτι ειναι ευκολοτερο απο τα υπολοιπα (π.χ βιο.κατ., φυσ.κατ. κτλ.).
Δεν λεω οτι ειναι ευκολο μαθημα.Ειναι δυσκολο να ορισουμε τα κριτηρια με τα οποια ενα μαθημα θα θεωρειται ευκολο.Η συγκριση γινεται μεταξυ των μαθηματων της καθε κατευθυνσης και σε σχεση με την αναλογια χρονου διαβασματος/βαθμου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Γιατί να είναι πιο εύκολο;Μπορεί στη θετική τα βαρύτητας (βιολογία,χημεία) να είναι πιο εύκολα απο τα αντιστοιχα της τεχνολογικής αλλά θα είναι πιο εύκολα για όλους της θετικής άρα οι βάσεις θα είναι πιο υψηλές.Γενικά αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν τα παιδιά που θέλουν τις ίδιες σχολές εξετάζονται στα ίδια μαθήματα τότε δεν έχει σημασία αν τα θέματα θα είναι εύκολα ή δύσκολα γιατί το ίδιο θα είναι για όλους.Για το 3ο πεδίο λέω και με ενδιαφέρει ως εξής:Δε θα έπρεπε να βάζουν ίσης δυσκολίας θέματα σε μαθήματα βαρύτητας και των δύο κατευθύνσεων?Γιατί έτσι καθίσταται πιο εύκολο να μπεις ιατρική(να γράψεις 18/18.5+ βιολογία και χημεία) και δυσκολότερο να περάσεις σε οποιαδήποτε υψηλόβαθμη από τεχνολογική(όπου σαφώς ο μέσος όρος σε μαθηματικά και φυσική είναι κατά πολύ χαμηλότερος από εκείνον στα αντίστοιχα βαρύτητας της θετικής).
ΥΓ.:Μπορεί να ενδιαφέρει αυτούς που παίρνουν βιολογία γεν.(μην αρχίσω τώρα για το επίπεδο σε μαθ.γεν. και βιολογία γεν. για φέτος...).Γενικά μου φάνηκε ότι ευνοημένοι φέτος στα θέματα φέτος μόνο της τεχνολογικής δεν ήταν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Για κάποιο λόγο είναι βαρύτητας,γιατί δίνουν πλεονέκτημα σε αυτούς που γράφουν καλά σε αυτά και όταν δεν είναι ίσης δυσκολίας για τις κατευθύνσεις τότε υπάρχουν αδικίες και διακρίσεις σε ομάδες μαθητών(μπορεί να εξυπηρετούν και κοινωνικοοικονομικά συμφέροντα να περάσουν χ μαθητες στη σχολή τάδε με κάποια απόκλιση και το χ να προσπαθούν να το ελέγξουν,ποιός ξέρει?) .Επίσης,μακάρι οι βάσεις να εξαρτιόταν μόνο από το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων...Εξαρτώνται από πολύ άλλα,οπότε δεν είναι βέβαια η υψηλή βάση εισαγωγής για τη θετική,με αποτέλεσμα να ευνοούνται και δεν είναι δίκαιο.Γιατί να είναι πιο εύκολο;Μπορεί στη θετική τα βαρύτητας (βιολογία,χημεία) να είναι πιο εύκολα απο τα αντιστοιχα της τεχνολογικής αλλά θα είναι πιο εύκολα για όλους της θετικής άρα οι βάσεις θα είναι πιο υψηλές.Γενικά αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν τα παιδιά που θέλουν τις ίδιες σχολές εξετάζονται στα ίδια μαθήματα τότε δεν έχει σημασία αν τα θέματα θα είναι εύκολα ή δύσκολα γιατί το ίδιο θα είναι για όλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τζέημς
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis207
Νεοφερμένος
Υ.Γ: Να υπενθυμήσω ότι είχε βγει απόφαση για 2 χρόνια να μην υπάρχουν στο μηχανογραφικό.Μην μπερδευτήτε με τα παιδιά των πανελληνίων του 2013 που όσοι μπήκαμε θα μπούμε το 2015, γιατί εκεί έγινε μια τροπολογία ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για αυτή τη χρονιά και για καμία άλλη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά καλημέρα.Να σας ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή δύναμη στη φετινή δύσκολη πορεία σας που ήρθε η ώρα να διασχίσετε κι εσείς.Κεφάλι κάτω,διάβασμα όσο μπορείτε περισσότερο και στο τέλος το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.Θα ήθελα μια τεράστια χάρη από σας εάν μπορείτε να μάθετε έγκυρα αν οι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ( Αστυφυλάκων - Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ) θα υπάρχουν φέτος στο μηχανογραφικό ή όχι.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Υ.Γ: Να υπενθυμήσω ότι είχε βγει απόφαση για 2 χρόνια να μην υπάρχουν στο μηχανογραφικό.Μην μπερδευτήτε με τα παιδιά των πανελληνίων του 2013 που όσοι μπήκαμε θα μπούμε το 2015, γιατί εκεί έγινε μια τροπολογία ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για αυτή τη χρονιά και για καμία άλλη.
και φετος που δωσαμε εμεις υπηρχανε..γενικα υπαρχουν για να τις δηλωσεις απλα θα μπεις μετα απο 2 χρονια...θα ηταν λιγο χαζο να θες να μπεις εστω και 2 χρονια μετα και να μην μπορεις να τις δηλωσεις...μετα τι θα κανεις θα πας και θα τους πεις γεια σας ηρθα?! λογικα θα υπαρχουν και παλι για 2 χρονια μετα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
youhou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά καλημέρα.Να σας ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή δύναμη στη φετινή δύσκολη πορεία σας που ήρθε η ώρα να διασχίσετε κι εσείς.Κεφάλι κάτω,διάβασμα όσο μπορείτε περισσότερο και στο τέλος το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.Θα ήθελα μια τεράστια χάρη από σας εάν μπορείτε να μάθετε έγκυρα αν οι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ( Αστυφυλάκων - Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ) θα υπάρχουν φέτος στο μηχανογραφικό ή όχι.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Υ.Γ: Να υπενθυμήσω ότι είχε βγει απόφαση για 2 χρόνια να μην υπάρχουν στο μηχανογραφικό.Μην μπερδευτήτε με τα παιδιά των πανελληνίων του 2013 που όσοι μπήκαμε θα μπούμε το 2015, γιατί εκεί έγινε μια τροπολογία ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για αυτή τη χρονιά και για καμία άλλη.
Κανονικα, δεν πρεπει να υπαρχουν στο μηχανογραφικο γιατι ετσι γραφει το μνημονιο.
Τωρα, επειδη ειμαστε στην Ελλαδα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να γινει.Παντως παιδια που ειχαν παει στις πκε της αστυνομιας μου λεγανε οτι οι αξ/κοι εκει, πιστευανε πως θα υπαρχει και φετος και θα μπουν το 2015.
Ειναι νωρις ακομα για να αλλαξει κατι.Αν συμβει αυτο, θα γινει απο το 2014 οπως εγινε και την περυσινη χρονια.
Γι αυτο καλυτερα μην ακουσεις καποιον που θα σου πει οτι εχει εγκυρη πηγη, γιατι αυτη η πηγη θα ειναι μαλλον κανας θειος απο την περα ραχουλα που δεν ξερει απο αυτα.
ΥΓ:Αυτο που λεει το παιδι απο πανω, δλδ να υπαρχει στο μηχανογραφικο καθε χρονο και να μπαινεις 2 χρονια μετα δεν παιζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sophia<3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι ωραία τα λες δηλαδή εμείς της θετικής να γράφουμε δυσκολία 4μαθημάτων βαρύτητας και εκτός αυτού αν κάποιος διαλέξει 4-2 να διαγωνιζονται οι ώρες διαβάσματος αοδε -αεππ με χημεία και βιολογία ( απέξω και ασκήσεις!)Για το 3ο πεδίο λέω και με ενδιαφέρει ως εξής:Δε θα έπρεπε να βάζουν ίσης δυσκολίας θέματα σε μαθήματα βαρύτητας και των δύο κατευθύνσεων?Γιατί έτσι καθίσταται πιο εύκολο να μπεις ιατρική(να γράψεις 18/18.5+ βιολογία και χημεία) και δυσκολότερο να περάσεις σε οποιαδήποτε υψηλόβαθμη από τεχνολογική(όπου σαφώς ο μέσος όρος σε μαθηματικά και φυσική είναι κατά πολύ χαμηλότερος από εκείνον στα αντίστοιχα βαρύτητας της θετικής).
ΥΓ.:Μπορεί να ενδιαφέρει αυτούς που παίρνουν βιολογία γεν.(μην αρχίσω τώρα για το επίπεδο σε μαθ.γεν. και βιολογία γεν. για φέτος...).Γενικά μου φάνηκε ότι ευνοημένοι φέτος στα θέματα φέτος μόνο της τεχνολογικής δεν ήταν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Θα μπορούσε π.χ. να δώσουν διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας ή διαφορετικά θέματα ακόμα σε μαθ και φυσική σε εσάς για να είναι δίκαιοι.Επίσης,στη χημεία και στη βιολογία όσο να είναι είστε εξοικειωμένοι από προηγούμενα έτη,έχετε κάποια σχέση,ενώ κάποιος της τεχνολογικής πρώτη φορά έρχεται σε επαφή με προγραμματισμό(αεππ).Ναι ωραία τα λες δηλαδή εμείς της θετικής να γράφουμε δυσκολία 4μαθημάτων βαρύτητας και εκτός αυτού αν κάποιος διαλέξει 4-2 να διαγωνιζονται οι ώρες διαβάσματος αοδε -αεππ με χημεία και βιολογία ( απέξω και ασκήσεις!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sophia<3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Θέλω να πω βιολογία είχατε μια ιδέα,είχατε και στο γυμνάσιο και στο λύκειο,ενώ αεππ δεν είχαμε κάποια εμπειρία πριν την τρίτη λυκείου και πολλά μας ήταν άγνωστα (η λογική του μαθήματος) στην αρχή μέχρι να συνηθίσουμε.Επίσης,όπως λες πιο δύσκολα στα βαρύτητάς σας δε γίνεται να μπούνε.Στα δικά μας όμως μπορούν άνετα να βάλουν δύσκολα όσο θέλουν...Ναι δν διαφωνώ για τη χημεία πχ αλλά η βιολογία όχι καμία σχέση... Όσο για τους συντελεστές ή για διαφορετικά θέματα δν θα διαφωνήσω,αλλά με το υπάρχον συστημά είναι απλά λίγο περίεργο να δυσκολέψουν κιαλο χημεία βιολογία. Για το αεππ δν μπορώ να ξέρω απλά για βιολογία ούτε και εμείς είχαμε επαφή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θέλω να πω βιολογία είχατε μια ιδέα,είχατε και στο γυμνάσιο και στο λύκειο,ενώ αεππ δεν είχαμε κάποια εμπειρία πριν την τρίτη λυκείου και πολλά μας ήταν άγνωστα (η λογική του μαθήματος) στην αρχή μέχρι να συνηθίσουμε.Επίσης,όπως λες πιο δύσκολα στα βαρύτητάς σας δε γίνεται να μπούνε.Στα δικά μας όμως μπορούν άνετα να βάλουν δύσκολα όσο θέλουν...
καμια συναφεια σε ολες τις βιολογιες απο γυμνασιο μεχρι λυκειο με αυτη της γ λυκειου...δεν ξερω τι κανουν τωρα πρωτη λυκειου εμεις παντως του 95 δεν ειχαμε βιολογια α λυκειου...
αμα το λες ετσι και στην πληροφορικη της γ γυμνασιου ειχε κατι πραγματα στριψε 2 μπροστα 5 κ κατι τετοια χαζα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Άλλο γυμνάσιο άλλο λύκειο.Στο λύκειο ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με προγραμματισμό άλλη χρονιά.Και αυτό με τη χελώνα που λες δεν κάναμε και τίποτα.Η λογική που εμπεριέχεται στη λύση προβλημάτων στο αεππ,στη δημιουργία ενός προγράμματος με δομημένες εντολές που να επιλύουν πραγματικά προβλήματα,δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο στη χελώνα.Αντιθέτως με τη βιολογία,την οποία διδάσκεστε και στο λύκειο και σας εισάγει(ίσως και παραπάνω) στις έννοιες και τη λογική της βιολογίας.καμια συναφεια σε ολες τις βιολογιες απο γυμνασιο μεχρι λυκειο με αυτη της γ λυκειου...δεν ξερω τι κανουν τωρα πρωτη λυκειου εμεις παντως του 95 δεν ειχαμε βιολογια α λυκειου...
αμα το λες ετσι και στην πληροφορικη της γ γυμνασιου ειχε κατι πραγματα στριψε 2 μπροστα 5 κ κατι τετοια χαζα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άλλο γυμνάσιο άλλο λύκειο.Στο λύκειο ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με προγραμματισμό άλλη χρονιά.Και αυτό με τη χελώνα που λες δεν κάναμε και τίποτα.Η λογική που εμπεριέχεται στη λύση προβλημάτων στο αεππ,στη δημιουργία ενός προγράμματος με δομημένες εντολές που να επιλύουν πραγματικά προβλήματα,δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο στη χελώνα.Αντιθέτως με τη βιολογία,την οποία διδάσκεστε και στο λύκειο και σας εισάγει(ίσως και παραπάνω) στις έννοιες και τη λογική της βιολογίας.
ελα πες την αληθεια...ποιος διαβαζε βιολογια γενικης β λυκειου? :Ρ
παντα 1η ωρα ηταν και δεν πατουσαμε καν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχω το βοήθημα της ελληνοεκδοτικής, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου και έχει λίγες ασκήσεις.
Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα βοήθημα κατάλληλο για αρχή, δηλαδή που να έχει εύκολες-μέτριες ασκήσεις. Προς το παρόν δεν με ενδιαφέρουν τα παλούκια θέματα, αλλά το να μπω στο σκεπτικό και μετά έρχονται και αυτά. Επίσης, αν γίνεται να έχει τι ακριβώς πρέπει να γράψουμε σε κάθε απάντηση ως αιτιολόγηση και αν είχε και ανάλυση της θεωρίας (όχι copy-paste το σχολικό) δεν θα με χαλούσε.
Σκέφτομαι αυτό: https://savalas.gr/viologia-g-lukeiou-thetikis-kai-texnologikis-kateythunsis/ Τι λέτε????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.