[Πανελλήνιες 2012] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
:look:

Σας λέω τον πόνο μου και ειρωνεύεστε :cry_x:

Καλά focko, θα δεις τρολάρισμα σε δικά σου post :whistle::devil:

Δε το λέω ειρωνικά . Και δε τρολαρω σε τέτοια θέματα . Επειδή θα βγω θα απαντήσω αύριο. Χρησιμοποιεί μια μέθοδο που εγώ την προτιμώ θα το αναλύσω αύριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Και για να συνεχισω την συζητηση.
Θα σας πω μια συντομη ιστορια συμμαθητων μου.:clapup::P

Ητανε που λετε λοιπον 4 συμμαθητες μου που κανανε μαθημα φροντιστηριο μαζι με αλλους 3 τουριστες αλλα δεν ηταν ικανοποιημενοι(οχι οι τουριστες ντε:D) απο το επιπεδο της καθηγητριας τους στο μαθημα των μαθηματικων κατευθυνσης.....

Αυτη ομως η καθηγητρια ηταν μια απιθανη κωλαρου:clapping:(οπως γλαφυρα μου ειπαν)που σηκωνοταν και ελυνε ασκησεις στον πινακα και
παραυτα το τζινακι γινοταν αντισκηνο.

Μιλαμε για καυλιαρα γυναικα,ξανθια(αν βοηθαει),που δεν ηξερε την τυφλα της απο μαθ κατευθυνσης αλλα κατι το κοντα σορτς που φοραγε καλοκαιριατικα κατι που σε κοιταγε στα ματια οταν της ειχες απορια και ηθελες κανα διωρο να επανελθεις..

και αντε μετα αυτοι να φυγουν...Να χασουν τετοιο θεαμα?

Λοιπον δεν ειναι ολα τα παιδια με προγραμμα,διαβαστερα,με μοχθο,κτλ..
Υπσρχουν και τετοιοι για αυτο και τα υψηλα ποσοστα αποτυχιας στις πανελληνιες

Btw μολις εδωσα πανελληνιες εγω.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Αυτό εννοώ. Εσένα σου φαίνεται κορυφή, αλλά εγώ στο σχολειό μου δεν έχω ξανακάνει παρόμοιο μάθημα, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια που δεν έχει καμία σχέση ο ένας με τον άλλον τρόπο μαθήματος. Προτιμώ πιο σταθερό μάθημα, και όχι πολύ γράψιμο θεωρίας μέσα στην τάξη, αυτήν την κάνω και μόνος μου.

Και είναι λίγο επικίνδυνη χρονιά για ρίσκα.
Θα σου πρότεινα να ξεκινούσες ιδιαίτερο αν οι γονείς σου έχουν υπόψη κάποιον καλό καθηγητή/καθηγήτρια. Ενδείξεις του τύπου "τα λένε γρήγορα, δεν τα καταλαβαίνω" φωνάζουν από μόνες τους πως πρέπει να σε αναλάβει ένας με μεγαλύτερη πείρα και υπομονή να ασχοληθεί αποκλειστικά μαζί σου.

Στο ιδιαίτερο υπάρχει άπλετος χρόνος να λύσεις τις απορίες σου, συνήθως ο ιδιαιτεράς σου φέρνει κάθε φορά έτοιμα φυλλάδια με θεωρία & ασκήσεις και γενικά υπάρχει περιθώριο να εστιάσει στα κενά σου. Για φαντάσου αν αυτό συνέβαινε στο φροντιστήριο! Ούτε 3 ασκήσεις δεν θα προλάβαινες να λύσεις μέχρι τη λήξη της ώρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
H καθηγήτρια σου όσο και αν σου φαίνεται περίεργο πρέπει να είναι πολυ καλή. Λάθος της είναι ότι δε χρησιμοποιεί πίνακα και τα γράφει σε χαρτιά. Όπως και το ότι δεν είναι αυστηρή. Πόσο γράψανε οι περσινοι της;


Προσωπικά θεωρώ αυτή που εφαρμοΕι την καλύτερη μέθοδο, εκνευριζει τους μαθητές γιατί θεωρούν ότι σπαταλαται χρόνος στις εξετάσεις όμως αποδεικνύεται η αξία της.

Μπορεί να τρολάρει αλλά σε κάποια πράγματα εδώ συμφωνώ, για μένα αυτή η μέθοδος θα ήταν καλή. Δεν είναι όλοι ίδiοι όμως focko. Αλλιώς έχει συνηθίσει να δουλεύει ο καθένας. Αν το παιδί δεν τον ικανοποιεί τότε τελείωσε μην το κουράζουμε.

@Johny15
Γνώμη μου είναι πήγαινε πες της το στα ίσα. Ότι δεν είσαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που γίνεται το μάθημα για συγκεκριμένους λόγους και να κάνει κάτι για αυτό αλλιώς δεν μπορείς να συνεχίσεις έτσι. Μπας και ταρακουνηθεί λίγο. Σαν προσωρινή λύση έστω.

Είμαι λίγο επιφυλακτικός σε λύσεις τύπου παράτα τα κατευθείαν και ψάξε για αλλού. Βέβαια δεν είμαι και στη θέση σου για να ξέρω, τι γνώμη έχεις για το φροντιστήριο γενικά και πώς είναι το κλίμα στην τάξη. Πρέπει να έχεις υπόψη σου πολλά πράγματα επίσης, τη διαφορά του να κάνεις ιδιαίτερα αντί για φροντιστήριο, όπως και το ότι και από το ιδιαίτερο μπορεί να μην ικανοποιηθείς αν πας σε κάποιον που δεν ξέρεις (αν και εκεί δεν τίθεται θέμα βιασύνης).

Όμως μην ακούω βλακείες τα θερινά δεν είναι και ζήτημα ζωής και θανάτου. Ναι μιλάμε γα πανελλήνιες, ναι όλα μετράνε αλλά όλα καλύπτονται. Μην τον αγχώνετε χωρίς λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
H μεθοδολογία αυτή έχει και κακά αλλά και καλά. Γράφοντας την θεωρία σε φύλλα χαρτιά και βάζοντας μετά σε ντοσιέ στην ουσία είναι τρόπος διαβάσματος. Ο καλύτερος τρόπος να μάθεις απέξω μια ύλη είναι να γράφεις.

Οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει να σας δίνουν έτοιμες φωτοτυπίες να τις διαβάζετε στα γρήγορα στην τάξη και να έχετε για το σπίτι 30 ασκήσεις (αν είναι δυνατό να έχεις να λύσεις κατακαλοκαιρο 30 ασκήσεις). Με αυτόν τον τρόπο ένας καλός μαθητής θα προχωράει (με πολύ προσπάθεια) αλλά ο μέτριος και ο κακός θα μένει στάσιμος (γιατί προφανώς δεν μπορεί ο μέτριος μαθητής να κάτσι να λύσει 30 ασκήσεις και μετά να τις θυμάσαι όλες.


Η μεθοδολογία κάθομαι στο τραπεζάκι μιλάει ο/η φροντιστής τα παδιά γράφουν την ύλη στην ουσία διαβάζετε καλά την θεωρία καλά στο φροντιστήριο και στο σπίτι μπορείς να κάνεις επανάληψη. Το να βάζει ο / η φροντιστής ασκήσεις για 5 λεπτά για να προσπαθήσουν να λύσουν οι μαθητές και αυτό προσφέρει αρκετά γιατί σας βάζει να σκέφτεσται και όχι να εφαρμόζεται μια μεθοδολογία (πιστεύω ότι στην φυσική αυτο΄χρειάζεται). Στο τέλος της εβδομάδας με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολα επανάληψη (ακόμα και αν μερικοί δε το πιστεύουν αυτό). Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ένας μέτριος μαθητής να γίνει άριστος.

Επίσης με αυτόν τον τρόπο ο καθηγητής πρέπει να είναι αυστηρός για να αναγκάζει τους μαθητές όχι να χαζολογούν μέσα στην τάξη αλλά να διαβάζουν. Επίσης πρέπει να υπάρχουν πάρα πολλά διαγωνισματα. Τα διαγωνίσματα είναι ο καλύτερος τρόπος επανάληψης (ο μαθητης αναγκάζεται να διαβάζει σοβαρά)....

Τα αρνητικά της μεθοδολογίας αυτής είναι ότι η ύλη περνάει αργά και οι μαθητές μπορεί να γκρινιάζουν (ότι ειναι πιο πίσω από τα άλλα φροντιστήρια και αλλά τέτοια0.

Ανακεφαλαιώνοντας. Αν το φροντιστήριο είναι φροντιστηριακό κέντρο τότε φύγε (πιστεύω ότι είναι το χειρότερο είδος φροντιστηρίου)
........ αν το έχει η καθηγήτρια (θα το σκεφτόμουνα πολύ πριν αποχωρήσω).

Γενικά ΄πιστεύω ότι τα ιδιαίτερα με καλό καθηγητή είναι τα καλύτερα για έναν άριστο μαθητή. Επίσης πιστεύω ότι οι καθηγητές που διδάσκουν στα δημόσια είναι κατά μέσο όρο πιο έμπειροι και πιο καλοί από τους φροντιστές.

Χειρότερη μέθοδο φροντιστηρίου θεωρώ το μάθημα με διαφάνειες (:mad:) κακή μέθοδο θεωρώ να φτιάχνει ο καθηγητης σημειώσεις και να τις μοιράζει στους μαθητές και καλύτερη ο μαθητής να κάνει χειρογραφες σημειώσεις υπαγορεύοντας ο καθηγητής.



Επειδή τώρα είδα ότι η επόμενη επιλογή που έχεις είναι να κάνεις ιδιαίτερα λέω να πας ιδιαίτερα..... Και θα συμφωνήσω με τους άλλους βρες τον τώρα... και σταμάτα το αλλο φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Γράφοντας την θεωρία σε φύλλα χαρτιά και βάζοντας μετά σε ντοσιέ στην ουσία είναι τρόπος διαβάσματος. Ο καλύτερος τρόπος να μάθεις απέξω μια ύλη είναι να γράφεις.




Η μεθοδολογία κάθομαι στο τραπεζάκι μιλάει ο/η φροντιστής τα παδιά γράφουν την ύλη στην ουσία διαβάζετε καλά την θεωρία καλά στο φροντιστήριο και στο σπίτι μπορείς να κάνεις επανάληψη. Το να βάζει ο / η φροντιστής ασκήσεις για 5 λεπτά για να προσπαθήσουν να λύσουν οι μαθητές και αυτό προσφέρει αρκετά γιατί σας βάζει να σκέφτεσται και όχι να εφαρμόζεται μια μεθοδολογία (πιστεύω ότι στην φυσική αυτο΄χρειάζεται). Στο τέλος της εβδομάδας με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολα επανάληψη (ακόμα και αν μερικοί δε το πιστεύουν αυτό). Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ένας μέτριος μαθητής να γίνει άριστος.

Kαλα ρε focko αυτα που λες τα πιστευεις τωρα?:eek::eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Παιδια ενθαρρυνετε με ψυχολογικα :P
Εχω ενα προβλημα. Απο τις 27 Ιουνιου κανω καλοκαιρινα σε ολα τα μαθηματα της κατευθυνσης (Θεωρητικη). Εχω μια που μου κανει Αρχαια,Λατινικα και Εκθεση (αυτη την ειχα απο περσι και την κρατησα γιατι ημουν ευχαριστημενος) και μια αλλη που μου κανει Ιστορια και Λογοτεχνια (αυτη την προσελαβα φετος). Με την δευτερη λοιπον, δεν εμεινα ευχαριστημενος διότι 1ον καναμε πολλες ωρες για Ιστορια και Λογοτεχνια (=6 ωρες), 2ον γιατι δεν προχωραει η υλη [στη Λογοτεχνια εχω αρχισει απο τον Κρητικο οπου εχω φτασει μεχρι την 4η ενοτητα και απ' οτι μου εχουν πει υπαρχει περιπτωση να βγει απο την υλη (i'm gonna kill her :devil:) και στην Ιστορια τωρα τελειωσα το πρωτο κεφαλαιο.. ελεος], 3ον γιατι μου τα υπεραναλυει ολα και με πιανει κοτσο, πχ στη Λογοτεχνια δεν μου δινει καμια σημειωση ετοιμη κανενα φυλλαδιο δικο της, αλλα με αναγκαζει να γραφω την αναλυση καθε στιχου στο λαπτοπ μου και στο τελος θελει και το αρχειο για το δινει στις αλλες μαθητριες της. Βεβαια οταν γραφω στο λαπτοπ δεν κατανοω τι μου λενε (λογικο ετσι?) και φυσικα κουραζομαι σε μια οθονη για 1.5 + 3-4 σελιδες. Ακομη δεν με εξεταζει σε κατι στη Λογοτεχνια και ουτε μου βαζει ασκησεις (και αυτες που μου εχει βαλει ειναι απο το βιβλιο και δεν τις εχει ελεγξει καν). Στην ιστορια μετα δεν μου εχει κανει ΟΥΤΕ μια πηγη ολοκληρωμενη, και δεν κατανοω και πολυ τι μου λεει γιατι τη βαριεμαι και λεει απειρα ιστορικα γεγονοτα το ενα πανω στ' αλλο, κανοντας και παρεμβολες ασχετες με το μαθημα, καταληγοντας να κανω μαθημα 2 ωρες για να αναπληρωσει τον χαμενο χρονο.
ΕΤΣΙ αποφασισα χθες το πρωι να την εγκταταλειψω (:P). Ζητησα απο την αλλη καθηγητρια μου που δουλευει σε φροντιστηριο και επομενως εχει αμεση επαφη με συναδελφους, καλους καθηγητες για ιστορια και κειμενα. Μου προτεινε λοιπον μια πολυ καλη κατα τη γνωμη της καθηγητρια που τελειωσε το ιστορικο και εναν καθηγητη που ειναι ειναι υπευθυνος του φροντ να μου κανει ιδιαιτερα στο φροντ Λογοτεχνια.
Σημερα ειναι το τελευταιο μαθημα μαζι της και απο δευτερα ξεκιναω με τους καινουριος καθηγητες που ειναι και πιο φθηνοι. Και οι δυο παιρνουν 20 ευρω την ωρα ενω η αλλη επαιρνε 25.
Το προβλημα μου ειναι οτι στην ιστορια φοβαμαι μη γινει καμια στραβη, πχ μεινω πολυ πισω γιατι θα πρεπει να αναπληρωσει πραγματα... Η ξερω γω χρειαστει να κανω παραπανω (μεχρι τις 15 Αυγουστου σταματαω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

betoto.1220

Νεοφερμένος

Ο betoto.1220 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Δηλαδη ξεκινησατε απο ορια, μετα θα κανετε ολα τα παλουκια και αφηνετε για το τελος τους λεγομενους ευκολους μιγαδικους? Δε μου φαινεται και η καλυτερη μεθοδος αν οντως ετσι γινεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Σημερα ειναι το τελευταιο μαθημα μαζι της και απο δευτερα ξεκιναω με τους καινουριος καθηγητες που ειναι και πιο φθηνοι. Και οι δυο παιρνουν 20 ευρω την ωρα ενω η αλλη επαιρνε 25.
Το προβλημα μου ειναι οτι στην ιστορια φοβαμαι μη γινει καμια στραβη, πχ μεινω πολυ πισω γιατι θα πρεπει να αναπληρωσει πραγματα... Η ξερω γω χρειαστει να κανω παραπανω (μεχρι τις 15 Αυγουστου σταματαω).

Δε νομίζω να μείνεις πολύ πίσω στην ύλη. Εμείς στο φροντιστήριο τελειώσαμε το 1ο κεφάλαιο μέσα σε 4 2ωρα. Και φαντάσου μας είπε ότι την ύλη θα την τελειώσει γύρω στον Φεβρουάριο. Οπότε μετά θα υπάρχει χρόνος για επαναλήψεις. Μην αγχώνεσαι λοιπόν. Τώρα για τη Λογοτεχνία δε μπορώ να σου πω επειδή εμείς ξεκινήσαμε με το Αμάρτημα της Μητρός μου και το τελειώσαμε πάλι μέσα σε 4 2ωρα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δηλαδη ξεκινησατε απο ορια, μετα θα κανετε ολα τα παλουκια και αφηνετε για το τελος τους λεγομενους ευκολους μιγαδικους? Δε μου φαινεται και η καλυτερη μεθοδος αν οντως ετσι γινεται.

Αν αναφέρεσαι σε εμένα... ναι. Τώρα δεν ξέρω αν θα κάνουμε μιγαδικούς (αν μείνω εκεί στο φροντιστήριο μαθηματικά) μετά ή πριν τα παλούκια που λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
@Νίκο: Καλύτερα η ύλη να βγαίνει αργά, αλλά να προλαβαίνεις να μαθαίνεις τέλεια όσα κάνετε, παρά γρήγορα και να πρέπει να διαβάζεις διπλάσια ώρα. Κι εμένα η κολλητή μου είχε τελειώσει την ιστορία τα Χριστούγεννα και μετά επειδή βαριόταν να διαβάζει τα ίδια και τα ίδια τα είχε ψιλοαφήσει με τη λογική του "τα έχω δει τόσες φορές, τα ξέρω" και δεν έγραψε το πολυπόθητο 19+. Η ιστορία ειδικά, μου φαίνεται μάθημα που θέλει τον χρόνο της, λόγω των αμέτρητων μπρος-πίσω που έχει το βιβλίο και του ότι θα δείς την ίδια πληροφορία από 3 ή 4 διαφορετικές οπτικές γωνίες. Οι πηγές που αφορούν το πρώτο κεφάλαιο μόνο, είναι εύκολες και βαρετές, μη σκας. Οι συνδυαστικές χρειάζονται περισσότερες γνώσεις και αρχίζουν πιο μετά. Όσον αφορά τη Λογοτεχνία βλακεία α) που αρχίσατε με Κρητικό και β) που δεν σου βάζει ερωτήσεις, άμα δεν λιώσει το χέρι στη Λογοτεχνία για να μάθεις να γράφεις δεν γίνεται δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Το προβλημα μου ειναι οτι στην ιστορια φοβαμαι μη γινει καμια στραβη, πχ μεινω πολυ πισω γιατι θα πρεπει να αναπληρωσει πραγματα... Η ξερω γω χρειαστει να κανω παραπανω (μεχρι τις 15 Αυγουστου σταματαω).
Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι, ακόμα κι αν χρειαστεί να αναπληρώσει κάποια πράγματα θα είσαι μια χαρά. Πέρσυ το καλοκαίρι εγώ έκανα μόνο το πρώτο κεφάλαιο, ενώ άλλοι είχαν φτάσει στον βενιζέλο (:eek:) και καμία απολύτως πηγή, τις πηγές τις αρχίσαμε στα μέσα του δεύτερου κεφαλαίου περίπου και η ύλη βγήκε μια χαρά, αρχές φεβρουαρίου την είχαμε τελειώσει.
Καλύτερα να προχωράς αργά, τα καταλαβαίνεις πιο σωστά και μπορείς να τα χειριστείς καλύτερα μετά σε συνδυαστικές πηγές και ερωτήσεις. Δεν υπάρχει λόγος να βιάζεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Παιδια, οσοι θα δωσετε βιολογια γενικης κοιταξτε αυτο
https://www.esos.gr/index.php?option...-mathites-tou-gimnasiou-likeiou-kai-epal-epas
και πατηστε στα βιβλια λυκειου.

Λεει οτι στη βιολογια γεν. γ'λυκειου εχουν γινει πολλες αλλαγες στο βιβλιο, με αποτελεσμα να μην ισχυει το περσινο...ελπιζω να μην πηγε τζαμπα ο κοπος σας:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Kαλα ρε focko αυτα που λες τα πιστευεις τωρα?:eek::eek:

Τα εχω ζήσει φυσικα και τα πιστεύω .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

^MaRiA7^

Νεοφερμένος

Η ^MaRiA7^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
παιδια πως τα πατε με αοδε?εμενα μου βγαζει το λαδι καθε φορα :$ ειναι το χειροτερο μου να μαθαινω κατι παπαγαλια ,και φοβαμαι μηπως σε λιγο καιρο δεν θα θυμαμαι τιποτε,το μαθημα για να το μαθω μου περνει περιπου 2.30 ωρες :/επειδη καθομαι και τα γραφω ξανα και ξανα αφηστε που πιανετε το χερι μου,και παλι καλα δν τα μαθαινω ,και το χειμωνα δν θα εχω την πολυτελεια να ασχολουμε τοση ωρα με αοδε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Με την δευτερη λοιπον, δεν εμεινα ευχαριστημενος διότι 1ον καναμε πολλες ωρες για Ιστορια και Λογοτεχνια (=6 ωρες), 2ον γιατι δεν προχωραει η υλη [στη Λογοτεχνια εχω αρχισει απο τον Κρητικο οπου εχω φτασει μεχρι την 4η ενοτητα και απ' οτι μου εχουν πει υπαρχει περιπτωση να βγει απο την υλη (i'm gonna kill her :devil:) και στην Ιστορια τωρα τελειωσα το πρωτο κεφαλαιο.. ελεος], 3ον γιατι μου τα υπεραναλυει ολα και με πιανει κοτσο, πχ στη Λογοτεχνια δεν μου δινει καμια σημειωση ετοιμη κανενα φυλλαδιο δικο της, αλλα με αναγκαζει να γραφω την αναλυση καθε στιχου στο λαπτοπ μου και στο τελος θελει και το αρχειο για το δινει στις αλλες μαθητριες της. Βεβαια οταν γραφω στο λαπτοπ δεν κατανοω τι μου λενε (λογικο ετσι?) και φυσικα κουραζομαι σε μια οθονη για 1.5 + 3-4 σελιδες. Ακομη δεν με εξεταζει σε κατι στη Λογοτεχνια και ουτε μου βαζει ασκησεις (και αυτες που μου εχει βαλει ειναι απο το βιβλιο και δεν τις εχει ελεγξει καν). Στην ιστορια μετα δεν μου εχει κανει ΟΥΤΕ μια πηγη ολοκληρωμενη, και δεν κατανοω και πολυ τι μου λεει γιατι τη βαριεμαι και λεει απειρα ιστορικα γεγονοτα το ενα πανω στ' αλλο, κανοντας και παρεμβολες ασχετες με το μαθημα, καταληγοντας να κανω μαθημα 2 ωρες για να αναπληρωσει τον χαμενο χρονο.

Σημερα ειναι το τελευταιο μαθημα μαζι της και απο δευτερα ξεκιναω με τους καινουριος καθηγητες που ειναι και πιο φθηνοι. Και οι δυο παιρνουν 20 ευρω την ωρα ενω η αλλη επαιρνε 25.

Ρε Νικολα θελω να σε ρωτησω κατι σοβαρα τωρα...

Με τα 25 ευρω που της εδινες σου καθοτανε?
:D
Γιατι με τετοιο μαθημα που κανει επρεπε να σε πληρωνε που δακτυλογραφουσες τις σημειωσεις της.......:whistle:


Fockos ενταξει αγορινα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παιδια, οσοι θα δωσετε βιολογια γενικης κοιταξτε αυτο
https://www.esos.gr/index.php?option...-mathites-tou-gimnasiou-likeiou-kai-epal-epas
και πατηστε στα βιβλια λυκειου.

Λεει οτι στη βιολογια γεν. γ'λυκειου εχουν γινει πολλες αλλαγες στο βιβλιο, με αποτελεσμα να μην ισχυει το περσινο...ελπιζω να μην πηγε τζαμπα ο κοπος σας:/:

Εδω πρεπει να πω ενα φιλο μου που απο το αγχος να χει ενα μαθημα λιγοτερο εκατσε και τη διαβασε απο τον Ιουνη επειδη και καλα ειχξ μικρη υλη.Αυτα παθαινει καποιος οταν βιαζεται να βγαλει την υλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
ΕΤΣΙ . ΚΑΙ . ΒΓΑΛΟΥΝ . ΕΞΕΛΙΞΗ .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Συμφωνώ, ήταν ωραίο κεφάλαιο.:P
Shadowfax, αχρησία ή αχρηστία;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Πρέπει να το κάνουμε θέμα ΚΑΙ ΕΔΩ;

Αρκετή ξεφτίλα θα ήταν να το έγραφα έτσι τελικά αν έπεφτε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top