Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Βέβαια, γνώμη μου είναι ότι το υπουργείο(και κατ' επέκταση η επιτροπή) έχουν εγκαταλείψει τις ερωτήσεις ανάπτυξης για την εισαγωγή. Αυτό, ωστόσο, είναι προσωπική εκτίμηση και μόνο - δεν εδράζεται στις εξαγγελθείσες αλλαγές ούτε συνάγεται από αυτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis_and
Νεοφερμένος
Θα υπάρχει:
1 ερώτηση κατανόησης του κειμένου (θα αντλείς μόνο από το κείμενο στοιχεία).
1 ερώτηση για σύγκριση με παράλληλο.
Αυτά που αναφέρεις για χαρακτηρισμούς κλπ θα είναι 2 ερμηνευτικές, όπως τις ξέρεις.
Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ίδια στο Γνωστό με τη διαφορά ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται ΜΟΝΟ με κλειστού τύπου ερωτήσεις!
1 ερωτηση κατανοησης και αλλη μια με το παραλληλο οκ ναι υπηρχαν και τα προηγουμενα χρονια αλλα οι αλλες γαμωτο πωςς γιατιι δηλαδη τι θα ειναι σιγουρο οτι οι αλλες δυο θαναι ντε και καλα χαρακτηρισμους και τα αλλα που ειπαμε
Πως θα γινει
Χαρακτηρισμους ας το πουμε μπορουμε να κανουμε οκ εδω στο πρωταγορα αλλα στα ηθικα πολιτεια ή πολιτικα δεν γινεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως καθηγήτρια φίλης μου που ξαναδίνει ισχυρίζεται πως δεν διευκρινίζεται με ενάργεια ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται εξ ολοκλήρου με ασκήσεις κλειστού τύπου. Και πράγματι, οι αλλαγές δεν αναφέρονται στην εισαγωγή αυτή καθ' εαυτή.
Βέβαια, γνώμη μου είναι ότι το υπουργείο(και κατ' επέκταση η επιτροπή) έχουν εγκαταλείψει τις ερωτήσεις ανάπτυξης για την εισαγωγή. Αυτό, ωστόσο, είναι προσωπική εκτίμηση και μόνο - δεν εδράζεται στις εξαγγελθείσες αλλαγές ούτε συνάγεται από αυτές.
Στο ΦΕΚ αναφέρει:
iii) Μία (1) ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή στο έργο του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis_and
Νεοφερμένος
Εε στο σχολειο ο καθηγητης στα αρχαια σας το κανει το μαθημα με βαση τα παλια δεδομενα ή ακολουθει τις φετινες αλλαγες???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Έμμα
Νεοφερμένος
Για παράδειγμα ακόμα και όταν εξετάζει την εισαγωγή έχει μπροστά της ερωτήσεις σωστού-λάθους για να εξασκηθούμε στη διατύπωση κλειστού τύπου ερωτήσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis_and
Νεοφερμένος
Σε εμάς όχι μόνο ακολουθεί τις νέες αλλαγές αλλά μας έχει διαβάσει μέχρι τώρα εκατό φορές τις οδηγίες που έχει βγάλει το Υπουργείο "για να τις εμπεδώσουμε"
Για παράδειγμα ακόμα και όταν εξετάζει την εισαγωγή έχει μπροστά της ερωτήσεις σωστού-λάθους για να εξασκηθούμε στη διατύπωση κλειστού τύπου ερωτήσεων.
Πωω χαχα
Παντως ρωτησα εναν καθηγητη μ και μ ειπε οτι δεν ειναι σιγουρο τωρα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης
Η χρησιμοθηρική αντιμετώπιση των ερμηνευτικών σχολίων, στην οποία κατευθύνουν οι αλλαγές, δεν θεραπεύει την παπαγαλία, εντούτοις τρόπον τινά την ενισχύει. Θεμιτή θεωρώ σαφώς την απαγκίστρωση από την τυπολατρία, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι υποβαθμίζεται η γραμματική ή το συντακτικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.