"ΟΧΙ στις Διαγραφές Φοιτητών" / Μαζεύουν υπογραφές πανελλαδικά

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,656 μηνύματα.
Θα ήθελα κάποτε να ειπωθεί η αλήθεια γιατί οι φοιτητές κάνουν 6.5 και 12 έτη να τελειώσουν τμήματα όπως Μαθηματικό, Φυσικό, ακόμη και Γεωλογικό. :happy:
Συνήθως οι βάσεις γι αυτες τις σχολές είναι εξαιρετικά χαμηλές (ιδίως σε τμηματα επαρχιακά) και δεν αποτελούν καν τις πρώτες επιλογές των υποψηφίων. Προφανώς μια βάση για το μαθηματικό πατρων στο 11.000 δεν αντικατοπτρίζει τη πραγματικότητα και το πραγματικό επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ένας φοιτητής του μαθηματικού. Αυτο σημαίνει 2 πράγματα : Οι φοιτητές που είσερχονται σε αυτά τα τμηματα αρχικά δεν τους ενδιαφέρει το αντικείμενο και έρχονται για τουρισμό και ταυτόχρονα το επίπεδο τους είναι ΠΟΛΥ χαμηλότερο από αυτό που απαιτείται + φυσικά τους καθηγητές οι οποίοι έχουν κομπλεξ και κόβουν αβέρτα χωρις ουσιαστικό λόγο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1.Φοιτητες τουριστες
2. Καθηγητες μουνοπανα με κομπλεξ
Κυρίως όμως το 1ο και (κάπως) λίγοτερο το δευτερο...60-40% θα το έβαζα σε ποσοστωση με αυτά που έχω δει στο μαθηματικό της Αθήνας από φίλους μου (εξαρτάται βέβαια και τη σχολή)
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.
Σε σχολη με ΜΟ αποφοιτησης 6,5 χρονια θελουν να τους διωξουν στα 6!!!
Που πουλαν μυαλο να αγορασουμε?

Ξέρω κάποιους από αυτούς που γράφουν την ανακοίνωση οπότε και όποιος άλλος έχει περάσει από μαθηματικό επαρχίας ξέρει ότι αυτά είναι μαλακίες.

Αντί να αναφέρουν για το πως θα φτιάξουν τη κατάσταση, και το πως θα διευκολύνουν τα κακόμοιρα παιδιά να πάρουν πτυχίο πριν διαγραφούν κάθονται αερολογώντας χωρίς πειστικά επιχείρηματα ότι -και καλά- θα ευνοηθούν τα κολλέγια.

Η πραγματικότητα είναι όμως πιο απλή:
  1. ΞΕΡΟΥΝ ότι ελάχιστοι πάνε από επιλογή σε τέτοιες σχολές -> με την απειλή διαγραφής θα μειωθεί περισσότερο ο ήδη χαμηλός λόγω ΕΒΕ αριθμός εισακτέων και θα αναγκαστεί το τμήμα να προβεί σε συγχώνευση -> θα χάσουν τη θέση/προοπτική εξέλιξής τους.
  2. Πώς γίνεται όταν ήμουν εγώ φοιτητής να μας έλεγαν πόσο άχρηστοι είμαστε επειδή μπαίνανε τότε στο μαθηματικό με 02 στα μαθηματικά και τώρα ξαφνικά να κόπτονται για την ποιότητα των φοιτητών και της εκπαίδευσης που και καλά βάλλονται λόγω διαγραφών/ΕΒΕ;
  3. Τα ακαδημαϊκά αυτά ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ έχουν το θράσος και γράφουν το εξής:
    Αν εφαρμοζόταν η συγκεκριμένη διάταξη, με επίσημα στοιχεία από τις Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) των Ιδρυμάτων, περισσότεροι του 50% των φοιτητριών/ών που πήραν το πτυχίο τους μεταξύ Σεπτεμβρίου 2023 και Σεπτεμβρίου 2024 δεν θα το είχαν επιτύχει γιατί θα είχαν προηγουμένως διαγραφεί.

    ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟ ΜΟΔΙΠ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ.

    Για όποιον δε κατάλαβε: όταν ήταν η εποχή του ΜΟΔΙΠ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΓΑΙΝΑΝ και έλεγαν ότι "αξιολογώντας το πανεπιστήμιο" θα πέσει το επίπεδό του και έρχονται ΤΩΡΑ και λένε ότι αφού το εφάρμοσαν, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

Για όποιον ξέρει, αυτά είναι όλα μαλακίες. Καθίστε εσείς και μαλώστε. Να μείνουν τρεις και ο κούκος (τα επαρχιακά, γιατί τα κεντρικά είναι πιο ανθρώπινα), να κλείσουν, να ησυχάσουμε.

Πανεπιστήμια που ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" με 3 βιβλία και 15 δημοσιεύσεις σε 25 χρόνια καριέρας, βγαίνουν και μας λένε πως να κάνουμε πολιτική.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,355 μηνύματα.
Παντως το δεχομαι οτι δεν ακουμπαμε τους καθηγητες,γιατι θα κοστισει πολιτικα. Τις φοιτητικες παραταξεις γιατι δεν τις ακουμπαμε? :whatever: :whatever:
Eσύ δεμ έλεγες πως είσαι αριστερός; Πως είσαι υπέρ της διαγραφής φοιτητών καθγητών και παρατάξεων :lol:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
Ξέρω κάποιους από αυτούς που γράφουν την ανακοίνωση οπότε και όποιος άλλος έχει περάσει από μαθηματικό επαρχίας ξέρει ότι αυτά είναι μαλακίες.

Αντί να αναφέρουν για το πως θα φτιάξουν τη κατάσταση, και το πως θα διευκολύνουν τα κακόμοιρα παιδιά να πάρουν πτυχίο πριν διαγραφούν κάθονται αερολογώντας χωρίς πειστικά επιχείρηματα ότι -και καλά- θα ευνοηθούν τα κολλέγια.

Η πραγματικότητα είναι όμως πιο απλή:
  1. ΞΕΡΟΥΝ ότι ελάχιστοι πάνε από επιλογή σε τέτοιες σχολές -> με την απειλή διαγραφής θα μειωθεί περισσότερο ο ήδη χαμηλός λόγω ΕΒΕ αριθμός εισακτέων και θα αναγκαστεί το τμήμα να προβεί σε συγχώνευση -> θα χάσουν τη θέση/προοπτική εξέλιξής τους.
  2. Πώς γίνεται όταν ήμουν εγώ φοιτητής να μας έλεγαν πόσο άχρηστοι είμαστε επειδή μπαίνανε τότε στο μαθηματικό με 02 στα μαθηματικά και τώρα ξαφνικά να κόπτονται για την ποιότητα των φοιτητών και της εκπαίδευσης που και καλά βάλλονται λόγω διαγραφών/ΕΒΕ;
  3. Τα ακαδημαϊκά αυτά ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ έχουν το θράσος και γράφουν το εξής:
    Αν εφαρμοζόταν η συγκεκριμένη διάταξη, με επίσημα στοιχεία από τις Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) των Ιδρυμάτων, περισσότεροι του 50% των φοιτητριών/ών που πήραν το πτυχίο τους μεταξύ Σεπτεμβρίου 2023 και Σεπτεμβρίου 2024 δεν θα το είχαν επιτύχει γιατί θα είχαν προηγουμένως διαγραφεί.

    ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟ ΜΟΔΙΠ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ.

    Για όποιον δε κατάλαβε: όταν ήταν η εποχή του ΜΟΔΙΠ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΓΑΙΝΑΝ και έλεγαν ότι "αξιολογώντας το πανεπιστήμιο" θα πέσει το επίπεδό του και έρχονται ΤΩΡΑ και λένε ότι αφού το εφάρμοσαν, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
Για όποιον ξέρει, αυτά είναι όλα μαλακίες. Καθίστε εσείς και μαλώστε. Να μείνουν τρεις και ο κούκος (τα επαρχιακά, γιατί τα κεντρικά είναι πιο ανθρώπινα), να κλείσουν, να ησυχάσουμε.

Πανεπιστήμια που ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" με 3 βιβλία και 15 δημοσιεύσεις σε 25 χρόνια καριέρας, βγαίνουν και μας λένε πως να κάνουμε πολιτική.

... και με διδακτορικό χωρίς ούτε ένα δικό τους θεώρημα στα 30 χρόνια καριέρας, αλλά θεωρούνται αξιοσέβαστοι ακαδημαϊκοί στην μαθηματική επιστήμη.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
Συνήθως οι βάσεις γι αυτες τις σχολές είναι εξαιρετικά χαμηλές (ιδίως σε τμηματα επαρχιακά) και δεν αποτελούν καν τις πρώτες επιλογές των υποψηφίων. Προφανώς μια βάση για το μαθηματικό πατρων στο 11.000 δεν αντικατοπτρίζει τη πραγματικότητα και το πραγματικό επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ένας φοιτητής του μαθηματικού. Αυτο σημαίνει 2 πράγματα : Οι φοιτητές που είσερχονται σε αυτά τα τμηματα αρχικά δεν τους ενδιαφέρει το αντικείμενο και έρχονται για τουρισμό και ταυτόχρονα το επίπεδο τους είναι ΠΟΛΥ χαμηλότερο από αυτό που απαιτείται + φυσικά τους καθηγητές οι οποίοι έχουν κομπλεξ και κόβουν αβέρτα χωρις ουσιαστικό λόγο

Κυρίως όμως το 1ο και (κάπως) λίγοτερο το δευτερο...60-40% θα το έβαζα σε ποσοστωση με αυτά που έχω δει στο μαθηματικό της Αθήνας από φίλους μου (εξαρτάται βέβαια και τη σχολή)

Ο Panzerkampfwagen εξηγεί την αιτία ... του κακού με απλότητα και σαφήνεια. Εξάλλου έχει σπουδάσει Μαθηματικά και ξέρει την κατάσταση από τα μέσα. Στα Φυσικομαθηματικά Τμήματα το πρόβλημα είναι η ωμή αδιαφορία τόσο της κοινωνίας όσο και της πολιτείας για να ληφθούν μέτρα. Η κοινωνία βολεύεται με την παραγωγή αδιάφορου αριθμού αδιόριστων αποφοίτων. Κάποιοι εξ' αυτών θα βρούν το δρόμο τους. Κάποιοι θα βασανίζονται με χαμένα εξάμηνα, μέχρι να τα παρατήσουν τελείως λόγω αδυναμίας να περάσουν το μάθημα. Βέβαια μέχρι τότε η κοινωνία συντηρείται από ξενοδοχεία, εστιατόρια, καύσιμα, εισητήρια κτλ. Το Τμήμα από την άλλη έχει φοιτητές. Αυτό από μόνο του δίνει ζωή στο Πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα οι φοιτητές δίνουν "δουλειά" σε μια σειρά υπαλλήλων που εργάζονται στο Πανεπιστήμιο και σε δημόσιες υπηρεσίες γύρω από αυτό.

Οι καθηγητές όσο και να "στραβώνουν" που πάνε στο Μαθηματικό Τμήμα άτομα άσχετα, άχρηστα, χαζά, κτλ όπως μας αποκαλούσαν, θέλουν να έχουν κόσμο για να νιώθουν ότι είναι καθηγητές Πανεπιστημίου. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ισχυρά projects πάνω στην έρευνα και να φαίνεται ο σωστός ακαδημαϊκός ρόλος τους στα σύγχρονα Μαθηματικά, αναλώνονται στην απλή διδασκαλία των ίδιων θεωρημάτων για ...25 και 30 χρόνια. Ούτε έρευνα κάνουν, ούτε φέρνουν σε επαφή την Ελληνική κοινότητα φοιτητών με την διεθνή μαθηματική σκέψη. Δεν υπάρχει και λόγος. Ακόμη και αν το κάνουν, τι θα αλλάξει; Αφού εφαρμοσμένα Μαθηματικά διδάσκονται και σε άλλα Τμήματα π.χ. Οικονομικών ΟΠΑ, Χημικών Μηχανικών, κτλ χωρίς απαραίτητα να βγαίνουν Μαθηματικοί.

Η ιστορία είναι γνωστή. Η πλειονότητα των φοιτητών του Μαθηματικού θέλουν απλά να τελειώσουν το βάσανο των σπουδών, να πάρουν το πτυχίο και να κάνουν ένα μεταπτυχιακό στα Οικονομικά, ή στην Στατιστική και κάποιοι άλλοι στην Ειδική Αγωγή για μόρια στις λίστες των αναπληρωτών καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Η μειοψηφία των 3-4 αρίστων φοιτητών από ένα Τμήμα Μαθηματικών απλά από το 2ο έτος στο προπτυχιακό έχει ξεκινήσει ειδική προετοιμασία για να πάει για έρευνα στις ΗΠΑ.

Το κράτος έρχεται με υποκρισία και απλά διασκεδάζει εντυπώσεις. Σου λέει θα εφαρμόσω και το νόμο διαγραφής αλλά δεν με ενδιαφέρει αν οι φοιτητές κάποιων Τμημάτων (όπως και του Μαθηματικού) δεν μπορούν να τελειώσουν. Αυτοί ούτως ή άλλως είναι καμένα χαρτιά. Δουλειά δεν θα βρούν εύκολα. Ούτε στα φροντιστήρια. Στα φροντιστήρια θέλει και λίγο σπρώξιμο αλλά και πόσοι να διοριστούν αμέσως; 2-3; οι υπόλοιποι 80-100 από την ορκωμοσία πού πάνε; Βασανίζονται με πιστοποιήσεις σε data science και πατάνε likes στο Linkedin; :dance2:

Τα Μαθηματικά για πολλές χώρες πλέον είναι μια επιστήμη ελίτ που αφορά μόνο όσους θα πάνε στην έρευνα, δηλαδή, μια αξιέπαινη καριέρα στο Πανεπιστήμιο. Λόγω τεχνητής νοημοσύνης ο χάρτης των επιστημών αλλάζει σχετικά με τις δεξιότητες για δουλειά. Τα Μαθηματικά έχουν τη θέση τους, είναι όντως μια κεντρική επιστήμη αλλά όχι όπως παίζουμε στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι γιατί τα Μαθηματικά στην Ελλάδα δεν έχουν σχέση με την αγορά εργασίας καθώς δεν προετοιμάζουν ούτε για την διδακτική στη μέση εκπαίδευση. Έγινε ένα στοχευμένο λάθος σε παλαιότερες εποχές όπου το Μαθηματικό Τμήμα αποτέλεσε φυτώριο της αριστεράς και για να διορίζονται κομματόσκυλα ως Πανεπιστημιακοί με αμφιλεγόμενες σπουδές και χαμηλής ποιότητας διδακτορικά και να απορροφούνται οι μαθητές που δεν μπορούν να περάσουν σε Τμήματα με υψηλότερα μόρια εισαγωγής. Όπως ξαναείπα, πώς γίνεται να θεωρούμε κάποιον εξαίρετο Πανεπιστημιακό στα Μαθηματικά ενώ δεν έχει δικό του γνωστό θεώρημα με το όνομά του; :happy:

Σε άλλες χώρες, το Τμήμα Μαθηματικών δεν έχει σχέση με τη διδακτική επαγγελματικά. Υπάρχει το Τμήμα Παιδαγωγικής για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,723 μηνύματα.
Κυρίως όμως το 1ο και (κάπως) λίγοτερο το δευτερο...60-40% θα το έβαζα σε ποσοστωση με αυτά που έχω δει στο μαθηματικό της Αθήνας από φίλους μου (εξαρτάται βέβαια και τη σχολή)
Εγω 50-50 φιλε , αλλα οπως ειπες και αναλογα τη σχολη. Παντως αμα δεν γινουν διαγραφες και καθηγητων θα υπαρξει μεγαλο προβλημα στη τριτοβαθμια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eσύ δεμ έλεγες πως είσαι αριστερός; Πως είσαι υπέρ της διαγραφής φοιτητών καθγητών και παρατάξεων :lol:
Οταν ερθεις με το καλο σε επαφη με τις φοιτητικες παραταξεις ελα ξαναγραψε μου. Οταν καταλαβεις τι εστι ελληνας κρατικος υπαλληλος που δεν ελεγχεται απο ΚΑΝΕΝΑΝ, ελα ξαναγραψε μου.Οσο για τις διαγραφες φοιτητων οπως εχω πει πολλες φορες δεν θεωρω δυνατο να συμβουν για λογους που εχουν αναφερθει στο παρελθον.
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,934 μηνύματα.
Ξέρω κάποιους από αυτούς που γράφουν την ανακοίνωση οπότε και όποιος άλλος έχει περάσει από μαθηματικό επαρχίας ξέρει ότι αυτά είναι μαλακίες.

Αντί να αναφέρουν για το πως θα φτιάξουν τη κατάσταση, και το πως θα διευκολύνουν τα κακόμοιρα παιδιά να πάρουν πτυχίο πριν διαγραφούν κάθονται αερολογώντας χωρίς πειστικά επιχείρηματα ότι -και καλά- θα ευνοηθούν τα κολλέγια.

Η πραγματικότητα είναι όμως πιο απλή:
  1. ΞΕΡΟΥΝ ότι ελάχιστοι πάνε από επιλογή σε τέτοιες σχολές -> με την απειλή διαγραφής θα μειωθεί περισσότερο ο ήδη χαμηλός λόγω ΕΒΕ αριθμός εισακτέων και θα αναγκαστεί το τμήμα να προβεί σε συγχώνευση -> θα χάσουν τη θέση/προοπτική εξέλιξής τους.
  2. Πώς γίνεται όταν ήμουν εγώ φοιτητής να μας έλεγαν πόσο άχρηστοι είμαστε επειδή μπαίνανε τότε στο μαθηματικό με 02 στα μαθηματικά και τώρα ξαφνικά να κόπτονται για την ποιότητα των φοιτητών και της εκπαίδευσης που και καλά βάλλονται λόγω διαγραφών/ΕΒΕ;
  3. Τα ακαδημαϊκά αυτά ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ έχουν το θράσος και γράφουν το εξής:
    Αν εφαρμοζόταν η συγκεκριμένη διάταξη, με επίσημα στοιχεία από τις Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) των Ιδρυμάτων, περισσότεροι του 50% των φοιτητριών/ών που πήραν το πτυχίο τους μεταξύ Σεπτεμβρίου 2023 και Σεπτεμβρίου 2024 δεν θα το είχαν επιτύχει γιατί θα είχαν προηγουμένως διαγραφεί.

    ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟ ΜΟΔΙΠ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ.

    Για όποιον δε κατάλαβε: όταν ήταν η εποχή του ΜΟΔΙΠ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΓΑΙΝΑΝ και έλεγαν ότι "αξιολογώντας το πανεπιστήμιο" θα πέσει το επίπεδό του και έρχονται ΤΩΡΑ και λένε ότι αφού το εφάρμοσαν, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
Για όποιον ξέρει, αυτά είναι όλα μαλακίες. Καθίστε εσείς και μαλώστε. Να μείνουν τρεις και ο κούκος (τα επαρχιακά, γιατί τα κεντρικά είναι πιο ανθρώπινα), να κλείσουν, να ησυχάσουμε.

Πανεπιστήμια που ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" με 3 βιβλία και 15 δημοσιεύσεις σε 25 χρόνια καριέρας, βγαίνουν και μας λένε πως να κάνουμε πολιτική.
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο Panzerkampfwagen εξηγεί την αιτία ... του κακού με απλότητα και σαφήνεια. Εξάλλου έχει σπουδάσει Μαθηματικά και ξέρει την κατάσταση από τα μέσα. Στα Φυσικομαθηματικά Τμήματα το πρόβλημα είναι η ωμή αδιαφορία τόσο της κοινωνίας όσο και της πολιτείας για να ληφθούν μέτρα. Η κοινωνία βολεύεται με την παραγωγή αδιάφορου αριθμού αδιόριστων αποφοίτων. Κάποιοι εξ' αυτών θα βρούν το δρόμο τους. Κάποιοι θα βασανίζονται με χαμένα εξάμηνα, μέχρι να τα παρατήσουν τελείως λόγω αδυναμίας να περάσουν το μάθημα. Βέβαια μέχρι τότε η κοινωνία συντηρείται από ξενοδοχεία, εστιατόρια, καύσιμα, εισητήρια κτλ. Το Τμήμα από την άλλη έχει φοιτητές. Αυτό από μόνο του δίνει ζωή στο Πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα οι φοιτητές δίνουν "δουλειά" σε μια σειρά υπαλλήλων που εργάζονται στο Πανεπιστήμιο και σε δημόσιες υπηρεσίες γύρω από αυτό.

Οι καθηγητές όσο και να "στραβώνουν" που πάνε στο Μαθηματικό Τμήμα άτομα άσχετα, άχρηστα, χαζά, κτλ όπως μας αποκαλούσαν, θέλουν να έχουν κόσμο για να νιώθουν ότι είναι καθηγητές Πανεπιστημίου. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ισχυρά projects πάνω στην έρευνα και να φαίνεται ο σωστός ακαδημαϊκός ρόλος τους στα σύγχρονα Μαθηματικά, αναλώνονται στην απλή διδασκαλία των ίδιων θεωρημάτων για ...25 και 30 χρόνια. Ούτε έρευνα κάνουν, ούτε φέρνουν σε επαφή την Ελληνική κοινότητα φοιτητών με την διεθνή μαθηματική σκέψη. Δεν υπάρχει και λόγος. Ακόμη και αν το κάνουν, τι θα αλλάξει; Αφού εφαρμοσμένα Μαθηματικά διδάσκονται και σε άλλα Τμήματα π.χ. Οικονομικών ΟΠΑ, Χημικών Μηχανικών, κτλ χωρίς απαραίτητα να βγαίνουν Μαθηματικοί.

Η ιστορία είναι γνωστή. Η πλειονότητα των φοιτητών του Μαθηματικού θέλουν απλά να τελειώσουν το βάσανο των σπουδών, να πάρουν το πτυχίο και να κάνουν ένα μεταπτυχιακό στα Οικονομικά, ή στην Στατιστική και κάποιοι άλλοι στην Ειδική Αγωγή για μόρια στις λίστες των αναπληρωτών καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Η μειοψηφία των 3-4 αρίστων φοιτητών από ένα Τμήμα Μαθηματικών απλά από το 2ο έτος στο προπτυχιακό έχει ξεκινήσει ειδική προετοιμασία για να πάει για έρευνα στις ΗΠΑ.

Το κράτος έρχεται με υποκρισία και απλά διασκεδάζει εντυπώσεις. Σου λέει θα εφαρμόσω και το νόμο διαγραφής αλλά δεν με ενδιαφέρει αν οι φοιτητές κάποιων Τμημάτων (όπως και του Μαθηματικού) δεν μπορούν να τελειώσουν. Αυτοί ούτως ή άλλως είναι καμένα χαρτιά. Δουλειά δεν θα βρούν εύκολα. Ούτε στα φροντιστήρια. Στα φροντιστήρια θέλει και λίγο σπρώξιμο αλλά και πόσοι να διοριστούν αμέσως; 2-3; οι υπόλοιποι 80-100 από την ορκωμοσία πού πάνε; Βασανίζονται με πιστοποιήσεις σε data science και πατάνε likes στο Linkedin; :dance2:

Τα Μαθηματικά για πολλές χώρες πλέον είναι μια επιστήμη ελίτ που αφορά μόνο όσους θα πάνε στην έρευνα, δηλαδή, μια αξιέπαινη καριέρα στο Πανεπιστήμιο. Λόγω τεχνητής νοημοσύνης ο χάρτης των επιστημών αλλάζει σχετικά με τις δεξιότητες για δουλειά. Τα Μαθηματικά έχουν τη θέση τους, είναι όντως μια κεντρική επιστήμη αλλά όχι όπως παίζουμε στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι γιατί τα Μαθηματικά στην Ελλάδα δεν έχουν σχέση με την αγορά εργασίας καθώς δεν προετοιμάζουν ούτε για την διδακτική στη μέση εκπαίδευση. Έγινε ένα στοχευμένο λάθος σε παλαιότερες εποχές όπου το Μαθηματικό Τμήμα αποτέλεσε φυτώριο της αριστεράς και για να διορίζονται κομματόσκυλα ως Πανεπιστημιακοί με αμφιλεγόμενες σπουδές και χαμηλής ποιότητας διδακτορικά και να απορροφούνται οι μαθητές που δεν μπορούν να περάσουν σε Τμήματα με υψηλότερα μόρια εισαγωγής. Όπως ξαναείπα, πώς γίνεται να θεωρούμε κάποιον εξαίρετο Πανεπιστημιακό στα Μαθηματικά ενώ δεν έχει δικό του γνωστό θεώρημα με το όνομά του; :happy:

Σε άλλες χώρες, το Τμήμα Μαθηματικών δεν έχει σχέση με τη διδακτική επαγγελματικά. Υπάρχει το Τμήμα Παιδαγωγικής για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Βρε Νίκο μου, δεν έχεις βαρεθεί να λες τα ίδια και τα ίδια τόσα χρόνια? Το καταλάβαμε...το μαθηματικό ήταν τραυματική εμπειρία για εσένα, αλλά δεν είναι για όλους. Εγώ στο Μαθηματικό Πατρών ούτε στη ΣΕΜΦΕ αντιμετωπίστηκα σαν "ηλίθιος" φοιτητής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Βρε Νίκο μου, δεν έχεις βαρεθεί να λες τα ίδια και τα ίδια τόσα χρόνια? Το καταλάβαμε...το μαθηματικό ήταν τραυματική εμπειρία για εσένα, αλλά δεν είναι για όλους. Εγώ στο Μαθηματικό Πατρών ούτε στη ΣΕΜΦΕ αντιμετωπίστηκα σαν "ηλίθιος" φοιτητής.

Αυτό βρήκες να πεις; Δηλαδή υπάρχει έλεγχος λογοκρισίας επειδή εκφέρουμε μια άποψη με στοιχεία που μπορεί να διαφέρει από τη δική σου; Δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία, γιατί είναι σαν να ακυρώνω αυτό που είδα και αυτό που συμβαίνει.

Μακράν οι χειρότερες επιδόσεις Τμημάτων σε σχέση με άλλα Τμήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου. Πιο πάνω αναφέρω μια μειοψηφία που αυτή έχει ήδη φύγει έξω και διαπρέπει. Δεν προσφέρει κάτι στο Τμήμα στην Ελλάδα και πάλι οι δείκτες ποιότητας δεν πάνε καλά.

Οι Χημικοί Μηχανικοί για παράδειγμα συνέχεια βραβεία λαμβάνουν.
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,934 μηνύματα.
Αυτό βρήκες να πεις; Δηλαδή υπάρχει έλεγχος λογοκρισίας επειδή εκφέρουμε μια άποψη με στοιχεία που μπορεί να διαφέρει από τη δική σου; Δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία, γιατί είναι σαν να ακυρώνω αυτό που είδα και αυτό που συμβαίνει.

Μακράν οι χειρότερες επιδόσεις Τμημάτων σε σχέση με άλλα Τμήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου. Πιο πάνω αναφέρω μια μειοψηφία που αυτή έχει ήδη φύγει έξω και διαπρέπει. Δεν προσφέρει κάτι στο Τμήμα στην Ελλάδα και πάλι οι δείκτες ποιότητας δεν πάνε καλά.

Οι Χημικοί Μηχανικοί για παράδειγμα συνέχεια βραβεία λαμβάνουν.
Καμία λογοκρισία, έχεις κάθε δικαίωμα στην έκφραση της άποψης σου!
Αλλά μια δεκαετία έχει περάσει και συνέχεια χρησιμοποιείς τα ίδια επιχειρήματα με το ίδιο θυματοποιημένο ύφος...και λέω δεν έχεις βαρεθεί?

Αν δεν υπήρχε το τμήμα Μαθηματικών Πατρών, δεν θα έπαιρνες καν πτυχίο Μαθηματικών, ίσως ήσουν σε κάποιο τμήμα του ΤΕΙ Πάτρας...
Είναι κρίμα πραγματικά να λες ότι ένα τόσο ιστορικό τμήμα Μαθηματικών δεν προσφέρει κάτι στην Ελλάδα...

Και εφόσον όπως λες ήταν αυτή η κατάσταση...γιατί δεν ξανάδωσες Πανελλήνιες αλλά αποφοίτησες από αυτό το "άχρηστο" τμήμα? Αυτό που είσαι τώρα, δεν έχει να κάνει και με αυτό το "άχρηστο" τμήμα?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
Ιστορικό Τμήμα είναι αλλά από το 1990 και μετά πήρε την κατηφόρα. Αρκετοί αξιόλογοι καθηγητές παραιτήθηκαν και πήγαν σε άλλα Τμήματα ή έφυγαν σε άλλες χώρες. Έχεις διαβάσει την εξωτερική έκθεση της ΜΟΔΙΠ για το Τμήμα; :happy: Συντάχθηκε από κορυφαίους Έλληνες ακαδημαϊκούς ξένων Πανεπιστημίων.

Όσο για την αθλιότητα που ξεστόμισες, απλά κάνω ότι δεν τη βλέπω. :)
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
  1. ΞΕΡΟΥΝ ότι ελάχιστοι πάνε από επιλογή σε τέτοιες σχολές -> με την απειλή διαγραφής θα μειωθεί περισσότερο ο ήδη χαμηλός λόγω ΕΒΕ αριθμός εισακτέων και θα αναγκαστεί το τμήμα να προβεί σε συγχώνευση -> θα χάσουν τη θέση/προοπτική εξέλιξής τους.
Τότε γιατί έχουν σταθερά την ΕΒΕ στο 1.2;
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,934 μηνύματα.
Ή θα αναλύσεις αυτοτελώς αυτά που λέω και θα τα αντικρούσεις ή θα σιωπήσεις.

Αυτό που γράφεις τώρα δεν αποτελεί κριτική.
Αρχικά, δεν μπορείς να μου επιβάλλεις εσύ αν θα σιωπήσω η όχι και τι θα κάνω η θα πω. Αυτά στους συμφοιτητές σου στη Νομική, στα φιλαράκια σου η/και στην οικογένεια σου.

Από εκεί βαριέμαι η αλήθεια να ασχοληθώ με ένα άτομο, που νομίζει ότι καταθέτει "εμπειριστατωμένες" απόψεις ενώ ξεκινάει με την την φράση: "Η πραγματικότητα είναι όμως πιο απλή:". Αγαπητέ, αυτή είναι η δική σου πραγματικότητα, ο τρόπος που βλέπεις ΕΣΥ τα πράγματα. Επίσης, όχι μόνο βαριέμαι αλλά απαξιώ να επιχειρηματολογήσω σε ένα φοιτητή Νομικής που νομίζει ότι είναι κάποιος.

Όσο για το:
Πανεπιστήμια που ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" με 3 βιβλία και 15 δημοσιεύσεις σε 25 χρόνια καριέρας, βγαίνουν και μας λένε πως να κάνουμε πολιτική.

1. Κατά πόσο εσύ μπορείς να κρίνεις την επιστημονικότητα καθηγητών Θετικών Σχολών και γενικότερα καθηγητών?
2. Από που και ως που εσύ κάνεις πολιτική και σε "ενοχλεί" που κάποιοι προσπαθούν να κάνουν πολιτική. Ένας φοιτητής Νομικής είσαι, ξεκαβάλα.

Τέλος, επισημαίνω ότι τα παραπάνω ερωτήματα είναι ρητορικά και δεν έχω καμία διάθεση να απαντήσω σε επόμενο μήνυμα-απάντησή σου.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.
Τότε γιατί έχουν σταθερά την ΕΒΕ στο 1.2;
Εύκολη απάντηση: γιατί οι σχολές δεν έχουν καμία αρμοδιότητα επιβολής των ΕΒΕ τους, μόνο προτείνουν!

Αν είχαν οι ίδιες αρμοδιότητα, και όχι το Υπουργείο, τα περιφερειακά μαθηματικά τμήματα δεν θα είχαν καν συντελεστή ΕΒΕ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αρχικά, δεν μπορείς να μου επιβάλλεις εσύ αν θα σιωπήσω η όχι και τι θα κάνω η θα πω. Αυτά στους συμφοιτητές σου στη Νομική, στα φιλαράκια σου η/και στην οικογένεια σου.

Από εκεί βαριέμαι η αλήθεια να ασχοληθώ με ένα άτομο, που νομίζει ότι καταθέτει "εμπειριστατωμένες" απόψεις ενώ ξεκινάει με την την φράση: "Η πραγματικότητα είναι όμως πιο απλή:". Αγαπητέ, αυτή είναι η δική σου πραγματικότητα, ο τρόπος που βλέπεις ΕΣΥ τα πράγματα. Επίσης, όχι μόνο βαριέμαι αλλά απαξιώ να επιχειρηματολογήσω σε ένα φοιτητή Νομικής που νομίζει ότι είναι κάποιος.

Όσο για το:
Πανεπιστήμια που ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" με 3 βιβλία και 15 δημοσιεύσεις σε 25 χρόνια καριέρας, βγαίνουν και μας λένε πως να κάνουμε πολιτική.

1. Κατά πόσο εσύ μπορείς να κρίνεις την επιστημονικότητα καθηγητών Θετικών Σχολών και γενικότερα καθηγητών?
2. Από που και ως που εσύ κάνεις πολιτική και σε "ενοχλεί" που κάποιοι προσπαθούν να κάνουν πολιτική. Ένας φοιτητής Νομικής είσαι, ξεκαβάλα.

Τέλος, επισημαίνω ότι τα παραπάνω ερωτήματα είναι ρητορικά και δεν έχω καμία διάθεση να απαντήσω σε επόμενο μήνυμα-απάντησή σου.
Έγραψες 5 παραγράφους και στις 3 ανέφερες την ιδιότητά μου, χωρίς να στο ζητήσω. Οπότε επί της αρχής σε ευχαριστώ για τη τσάμπα διαφήμιση.

Πέραν τούτου, φαίνεται ότι δεν αντιλαμβάνεσαι αυτά που γράφω και έχεις σοβαρά κενά στη κατανόηση. Και μάλιστα είσαι άτυχος, γιατί τυχαίνει να είμαι απόφοιτος μαθηματικού τμήματος πρόσφατα και στην ώρα μου, οπότε για τους καθηγητάδες μας έχω πολύ προχωρημένη και εμπεριστατωμένη γνώμη. Άσχετα που προσπαθώ να μη τα λέω δημόσια για ευνόητους λόγους.

Οπότε επανέρχομαι στα αρχικά, επί των οποίων δεν απάντησες καν:
  1. Το ότι στα μαθηματικά τμήματα ο Μ.Ο. αποφοίτησης είναι στα 7 χρόνια και με βαθμολογία 5,5/10 είναι γεγονός για το οποίο φταίνε αποκλειστικά και ισομερώς: οι φοιτητές που πάνε από σπόντα χωρίς να ξέρουν τα βασικά και οι ίδιοι οι καθηγητές που κάνουν, οι περισσότεροι, εντελώς ακατάλληλο μάθημα για προαγωγή γνώσης και μαθηματικής σκέψης.

    Η ΕΒΕ "έφτιαξε" κατά το δυνατόν το πρώτο σκέλος: δεν γίνεται πλέον να περάσεις (όπως όταν έδινα εγώ πανελλήνιες) μαθηματικό με 6.000 μόρια. Συνεπώς η ευθύνη βαρύνει πλέον εξ ολοκλήρου τα ΑΕΙ αυτά και μόνο.

    Οπότε το να βγαίνει ο κάθε μαθηματικός και αντί να προτείνει θεσμικές αλλαγές για καταπολέμηση των διαγραφών με θετικό τρόπο, δηλαδή να πάρουν μέτρα να περνάνε κόσμο, κάθεται και φορτώνει τη δική του αδυναμία στην "κακιά" πολιτεία που τόν "αναγκάζει" να διαγράφει φοιτητές.

    Αντί να φορέσουν αρχίδια και να μας πούνε: "Κάνουμε για το πέος μάθημα, δε μπορείτε να περάσετε μαθήματα και φταίμε εμείς" που είναι η αντικειμενική αλήθεια, λένε "Κοιτάξτε, εμείς δε θέλουμε να σας διαγράψουμε, αλλά μας αναγκάζουν :( ".

    Μπορεί εσύ να γουστάρεις το γλείψιμο και την υποκρισία, εγώ προσωπικά το απεχθάνομαι. Εξού και το σχόλιο.
  2. Ομολογουμένως, τα κεντρικά ΑΕΙ (ΕΚΠΑ και ΑΠΘ) έχουν αλλάξει πλέον ρότα και, πέραν του ότι έχουν μακράν το πιο κατάλληλο και εξειδικευμένο προσωπικό, έχουν και πιο νορμάλ έτη αποφοίτησης και περιεχόμενο διαλέξεων. Ιδιαίτερα για το Μαθηματικό ΑΠΘ έχω μόνο τα καλύτερα να πω, γιατί έκανα και έξι μήνες μεταπτυχιακό εκεί (το οποίο βέβαια παράτησα για να ασχοληθώ με νομική).

    Από εκεί και πέρα, από Γιάννενα και κάτω αρχίζει ειλικρινά το χάος. Έχω παράδειγμα μέλους ΔΕΠ που τώρα έχει θέση Καθηγητή σε τμήμα με τελευταία δημοσίευση πριν δύο χρόνια (!!!).

    Τώρα θα μου πεις οι δημοσιεύσεις δε κρίνουν έναν επιστήμονα και μέχρις ενός σημείου θα συμφωνήσω. Ωστόσο η αλήθεια παραμένει πως σε αντίστοιχα πανεπιστήμια του εξωτερικού τέτοιοι τυπάδες θα τρώγανε μπότα και πεζοδρόμιο για πλάκα.
  3. Δεν λέω να τους απολύσουμε καθώς κάτι τέτοιο αν μη τι άλλο θα προσέκρουσε στο Σύνταγμα το οποίο υπερασπίζομαι --αλλά όχι να τους αφήνουμε να μας το παίζουν καλύτεροι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,392 μηνύματα.
Και πανω που λεγαμε για παραταση στις διαγραφές ερχεται και ο ευσωματουλης να το επιβεβαιωσει...
Εχει τους υπόγειους λογους του βεβαια αλλα οκ.
Ειπε
Ο υπουργός Παιδείας επιφυλάχθηκε στο αίτημα Πρυτάνεων για να επανεξεταστεί κατά περίπτωση και κατά Πανεπιστήμιο το ζήτημα των διαγραφών των φοιτητών, ανάμεσα σε εκείνους που είναι ανενεργοί και εκείνους που αγωνίζονται για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Για το λόγο αυτό ζήτησε από τους Πρυτάνεις να του καταθέσουν συγκεκριμένα στοιχεία για το κάθε Ίδρυμα.
Μάλιστα ο Κυριάκος Πιερρακάκης υπενθύμισε στους Πρυτάνεις ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι υπέρ του μέτρου των διαγραφών. (Αυτο που το βρηκε?)

 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,723 μηνύματα.
Και πανω που λεγαμε για παραταση στις διαγραφές ερχεται και ο ευσωματουλης να το επιβεβαιωσει...
Εχει τους υπόγειους λογους του βεβαια αλλα οκ.
Ειπε
Ο υπουργός Παιδείας επιφυλάχθηκε στο αίτημα Πρυτάνεων για να επανεξεταστεί κατά περίπτωση και κατά Πανεπιστήμιο το ζήτημα των διαγραφών των φοιτητών, ανάμεσα σε εκείνους που είναι ανενεργοί και εκείνους που αγωνίζονται για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Για το λόγο αυτό ζήτησε από τους Πρυτάνεις να του καταθέσουν συγκεκριμένα στοιχεία για το κάθε Ίδρυμα.
Μάλιστα ο Κυριάκος Πιερρακάκης υπενθύμισε στους Πρυτάνεις ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι υπέρ του μέτρου των διαγραφών. (Αυτο που το βρηκε?)

Δεν ειναι δυνατον να διαγραφουν ατομα με 2-3 χρωστουμενα , τα οποια ειναι ενεργα στις εξεταστικες , τα εχουμε πει πολλακις. Απο τα πιο ηλιθια μετρα εβερ.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,392 μηνύματα.
Δεν ειναι δυνατον να διαγραφουν ατομα με 2-3 χρωστουμενα , τα οποια ειναι ενεργα στις εξεταστικες , τα εχουμε πει πολλακις. Απο τα πιο ηλιθια μετρα εβερ.
ναι σωστα...και ηδη τα πανεπιστημια με ανακοινώσεις εκαναν κινηση πριν, να τους δωσαν και μια ανασα να το γυρισουν σε μερικη φοιτηση να κερδισουν κανενα εξαμηνο ακομα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
Δεν ειναι δυνατον να διαγραφουν ατομα με 2-3 χρωστουμενα , τα οποια ειναι ενεργα στις εξεταστικες , τα εχουμε πει πολλακις. Απο τα πιο ηλιθια μετρα εβερ.

Το λένε για να το λένε.

- Πώς σε λένε;
- Μαρία;
- Πώς;
- Μαρία είπαμε
- Α, Μαρία;
- Ναι Μαρία με λένε
- Με λένε Μαρία (αντιμεταθετική ιδιότητα)

:happy: ... όπως με το χρόνια πολλά, πολύχρονος, και του χρόνου
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,392 μηνύματα.
Το λένε για να το λένε.

- Πώς σε λένε;
- Μαρία;
- Πώς;
- Μαρία είπαμε
- Α, Μαρία;
- Ναι Μαρία με λένε
- Με λένε Μαρία (αντιμεταθετική ιδιότητα)

:happy: ... όπως με το χρόνια πολλά, πολύχρονος, και του χρόνου
Ελα παμε
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top