Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,620 μηνύματα.
12-11-24
18:23
Αυτο λεω τοσο καιρο.Γιατι πιστευεις εσυ εχουν ασυλια οι καθηγητες?H ένσταση που έχω είναι γιατί δεν γίνεται αναθεώρηση του άρθρου που αναφέρει ρητά ότι δεν προβλέπεται απόλυση Πανεπιστημιακών μετά από ανεπάρκεια καθήκοντος. Η νομική ασυλία καθήκοντος των καθηγητών Πανεπιστημίου είναι τόσο ισχυρή που απαιτεί πολλές ... επιτροπές ή αλλιώς όπως τις ονομάζω: επιΝτροπές
Τμήματος (κλίκα 1),
Κοσμητεία (κλίκα 2),
Πρυτανεία (κλίκα 3)
και δικαστικό συμβούλιο (μεγαλοδικηγόροι, διαπλοκή δικαιοσύνης κτλ).
Δεν θα έπρεπε να απολύονται ρητά και Πανεπιστημιακοί που κάνουν κατάχρηση εξουσίας εντός Πανεπιστημιακής κοινότητας ή είναι ανεπαρκείς τόσο διδακτικά όσο και επιστημονικά;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
12-11-24
18:37
Αυτο λεω τοσο καιρο.Γιατι πιστευεις εσυ εχουν ασυλια οι καθηγητες?
Μεγάλη ασυλία και εξηγώ.
Τι σημαίνει ακαδημαϊκή ασυλία - απόλυση Καθηγητών Πανεπιστημίου:
Η ασυλία αυτή υπάρχει λόγω ασάφειας και νομικίστικης εμπλοκής για την υπηρεσιακή αξιολόγηση στους καθηγητές Πανεπιστημίου επειδή αυτοί που έφτιαξαν τους νόμους ήταν και οι ίδιοι καθηγητές Πανεπιστημίου (Νομικής) αλλά και κάποιοι εξ' αυτών πολιτικοί. Είναι απολύτως λογικό να χαίρουν ασυλίας υπηρεσίας καθώς σε όλες τις χώρες του κόσμου ακόμη και σε χώρες-κουκουρούκου, οι καθηγητές δημόσιου Πανεπιστημίου έχουν τεράστιο κοινωνικό κύρος.
Είναι η πρώτη βαθμίδα ενδεχόμενα πάνω και από Βασιλιά καθώς ο Βασιλιάς μπορεί να εκθρονιστεί. Στην Ελλάδα μια ενδεχόμενη παύση καθηκόντων καθηγητή Πανεπιστημίου έχουμε μόνο για καταγγελίες ή σκάνδαλα οικονομικού περιεχομένου ή άλλων αιτιών που συνδέονται με ποινικά αδικήματα. Δεν υπάρχει κανένα νομικό προηγούμενο να τεθεί υπηρεσιακή ανεπάρκεια διδακτικού προσωπικού σε ένα Τμήμα ή ορισμένα μέλη ΔΕΠ να κριθούν υπηρεσιακά ακατάλληλοι (και επιστημονικά άσχετοι)! Ποιος θα μπορούσε να ελέγξει την επιστημονική εγκυρότητα ενός μέλους ΔΕΠ στην πράξη;
Κοινωνικές Συνέπειες για το Κράτος:
Αυτό θα ήταν πρωτοφανές σκάνδαλο περί αναξιοπιστίας για την ανώτατη εκπαίδευση με ευθύνες σε πολιτικό επίπεδο. Μετά θα έβαζε την ίδια την κοινωνία σε έναν εμφύλιο πόλεμο καθώς πολλοί άνθρωποι θα διαπίστωναν ότι οι σπουδές τους ήταν μάταιες. Οπότε έρχεται το ίδιο το σύστημα και σου λέει, ότι φταίνε μόνο οι φοιτητές. Το ίδιο ισχύει και στην δημόσια μέση εκπαίδευση. Βάση Συνταγματικής νομοθεσίας και άλλων ... ατελείωτων νόμων το κράτος προστατεύει τους δημόσιους λειτουργούς όλων των βαθμίδων και αντικειμένων, με ειδική νομοθεσία και ιδιαίτερη ασυλία υπηρεσιακού καθήκοντος σε επιστημονικά θέματα για να μπορεί η δημόσια διοίκηση να έχει συνέχεια και να μην επηρεάζεται από την υποκειμενική κρίση του πολίτη.
Δημόσια Εξουσία και η Υποκειμενική Κρίση των Φοιτητών:
Οπότε αν κάποιος πολίτης θεωρεί ότι ο χ καθηγητής Πανεπιστημίου δεν είναι καλός στη δουλειά του και υπάρχουν επιστημονικές ή υπηρεσιακές αδικίες, τότε απλά σηκώνεται και φεύγει ο ίδιος ο πολίτης (και όχι ο καθηγητής από τη θέση του) γιατί έχουμε μια καθαρά υποκειμενική κρίση πολίτη και όχι γνωμοδοτική άποψη ειδικού συμβουλίου (από καθηγητές, δικαστικούς κτλ). Δεν υποχρεώνει κανένας κάποιον πολίτη να σπουδάσει στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Το δημόσιο Πανεπιστήμιο είναι αυτό που είναι, αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει δωρεάν εκπαίδευση, βάση νόμων σύμφωνα με την κοινωνική αποστολή της παιδείας. Την ίδια στιγμή δεν σημαίνει ότι το κράτος (μέσω Πανεπιστημίων, σχολείων) θα πρέπει να καλύπτει όλες τις δυνατές απαιτήσεις των πολιτών. Το κράτος επειδή δεν είναι φυσικό πρόσωπο δεν μπαίνει σε "διάλογο" ατομικά με κάθε πολίτη για να δει τις σκέψεις, προτιμήσεις κτλ. Το κράτος απλά ικανοποιεί με μια νομική βάση κανόνων με εγγυήσεις, ρυθμίσεις, υποχρεώσεις και δικαιώματα για την εμπέδωση του δικαίου από την νομική ορολογία με αποδέκτη ΟΛΟΥΣ (σαν ένα απρόσωπο σύνολο πολιτών).
Τι είναι το κράτος και ποιος ο ρόλος των μη κρατικών Πανεπιστημίων:
Γι' αυτό σε όλες τις χώρες του κόσμου (ίσως) υπάρχουν και ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο καλύπτει αυτό που δεν μπορεί να καλύψει ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο, γιατί το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο δεν παρέχει την παιδεία ως δημόσιο αγαθό μέσω δημόσιας διοίκησης. Το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο δεν ασκεί δημόσια διοίκηση με παράξενο νομικό τρόπο οργάνωσης, οπότε η παιδεία αποτελεί προϊόν με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας, αγοράς, πελατών και ερευνητικών χορηγών. Έχει πιο εξατομικευμένη προσέγγιση της παιδείας γιατί υπάρχουν άμεσα και έμμεσα οφέλη από αυτό. Αντίθετα το κράτος δεν έχει κανένα (οικονομικό, επιστημονικό, κτλ) όφελος από τους 35.000 φοιτητές Πανεπιστημίου Πατρών γιατί οι σπουδές σε κόστος διδακτικής ώρας, υλικού, συντήρηση κτιρίων, εργαστηρίων κτλ, έχουν πληρωθεί από τη φορολογία των πολιτών. Οπότε ποιο είναι το όφελος του κράτους σε όρους οικονομικής αξίας; Μηδέν. Αυτό φυσικά έχει λογική γιατί το κράτος δεν είναι επιχείρηση αλλά μια αφηρημένη νομική έννοια με δίκτυο οργάνων εξουσίας.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,869 μηνύματα.
13-11-24
21:21
Τι να σου πω ρε φίλε, να ζητήσουν τα εργαστήρια συγγνώμη από τους αιώνιουςΔεν αρκει αυτο, πρεπει να επαναλαμβάνονται τα μαθηματα ανα εξαμηνο. Τι να την κανω την εξεταστικη αν δεν εχω καταφερει να παρακολουθησω σωστα τις διαλεξεις ωστε να βγαλω μια ακρη? Επισης αν ειναι εργαστηρια με υποχρεωτικη παρουσια, με προοδους και εργασιες? Αυτα εχουν εξεταση μονο μια φορα το χρονο, αλλα και να ειχαν ανα εξαμηνο, πως θα τα βγαλεις περα μονο με την εξεταστικη, οταν σου λεει οτι αν δεν παραδωσεις εργασιες κοβεσαι ή η προοδος μετραει για 20% του τελικου βαθμου κλπ και πρεπει να γραψεις παραπανω για να ισοφαρισεις? Και στην τελικη, γιατι να σου δινει αυτη τη δυνατοτητα μονο κατοπιν εορτης στα ν+ χρονια και οχι εξ αρχης, πριν χασεις εντελως τη μπαλα?
Φίλε, έβγαλα μαθηματικό Ιωαννίνων στα 4 χρόνια δουλεύοντας παράλληλα.Πες μου οτι εισαι βολεμενος, χωρις να μου το πεις... Αυτη ειναι η πραγματικοτητα ομως φιλος, κ ας μη μπορεις να τη διακρινεις απ τον πλουσιοπαροχο θρονο σου. Τι να κανουμε, ειμαστε κ εμεις οι αυλικοί που δεν ειχαμε την τυχη σου!
Κάποια πράγματα αν δεν τα ξες μη τα θίγεις. Πάντως ποτέ δεν ήμουν κλαψιάρης. Έστρωσα κώλο κάτω και διάβασα. Ήρεμα όμορφα και ωραία.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δηλαδή το πανεπιστήμιο να πάψει να λειτουργεί επειδή κάποιοι το παίζουν σερβιτόροι ήκαποιοι το καλοκαιρι δουλευουν σεζον.Δεν γινεται αυτο που λες.
να μη λειτουργεί το καλοκαίρι λόγω καύσωνα;Ασε που απο τις 11:00-20:00 δεν γινεται να βγεις στην αθηνα πλεον.Ο καυσωνας δεν αντεχεται.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,620 μηνύματα.
14-11-24
11:05
Get a life.Τι να σου πω ρε φίλε, να ζητήσουν τα εργαστήρια συγγνώμη από τους αιώνιους
Φίλε, έβγαλα μαθηματικό Ιωαννίνων στα 4 χρόνια δουλεύοντας παράλληλα.
Κάποια πράγματα αν δεν τα ξες μη τα θίγεις. Πάντως ποτέ δεν ήμουν κλαψιάρης. Έστρωσα κώλο κάτω και διάβασα. Ήρεμα όμορφα και ωραία.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δηλαδή το πανεπιστήμιο να πάψει να λειτουργεί επειδή κάποιοι το παίζουν σερβιτόροι ή
να μη λειτουργεί το καλοκαίρι λόγω καύσωνα;
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,604 μηνύματα.
14-11-24
14:01
Αυτό θέλει μεγάλα "μπιπ" για να το καταφέρειςΦίλε, έβγαλα μαθηματικό Ιωαννίνων στα 4 χρόνια δουλεύοντας παράλληλα
Ούτε γω ήμουν μαθητής του 20 αλλά δεν νομίζω οι διαγραφές να επηρεάσουν την ακαδημαική μου πορεία (οπότε αυτό που λες δεν στέκει)Υπαρχουν καποιοι φοιτητες, οι οποιοι δεν ηταν μαθητες του 20 στο λυκειο, με αποτελεσμα να χρειαζονται περισσοτερο χρονο φοιτησης μεχρι να βρουν το ρυθμο τους, να αναπληρωσουν κενα και να κανουν την προσπαθεια τους.
Πίστεψε με αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά δεν είσαι αιώνιος ούτε τελειώνεις στα 8 χρόνια επειδή "δουλεύεις"Ειναι πολυς κοσμος που δε μπορει να ανταπεξελθει οικονομικα και αναγκαζεται να δουλευει παραλληλα
Η δική μου η σχολή έχει μέσο όρο αποφοίτησης τα 7,5 χρόνια (και δεν είναι καν τόσο δύσκολη όσο πχ το μαθηματικό ή το φυσικό) γιατί απλά είναι τεμπέληδες οι περισσότεροι εκεί μέσα-αν έχεις λίγο σωστό πρόγραμμα τελειώνεις στα 4 χρόνια σχετικά εύκολαδε θα πρεπε να προσαρμοστει και το προγραμμα σπουδων της καθε σχολης στο χρονοπλαισιο αυτο?
Συμφοιτητής μου τελείωσε τη σχολή στα 4 χρόνια και οι γονείς του είναι και οι 2 άνεργοιουτε εχουμε φραγκατους γονεις να μας τα εχουν ολα ετοιμα
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
14-11-24
14:51
Αυτό όπου στην Ελλάδα υπάρχει μόνιμα φτώχεια και μίρλα δεν το καταλαβαίνω.
Ο μέσος Φιλιππινέζος ή Περουανός όταν εννοεί φτώχεια εννοεί αυτό που ζει το 2024, δηλαδή ένα "σπίτι" με πάτωμα πάνω σε ξύλινες τάβλες, τοίχο από απλά τοποθετημένα τούβλα και λίγη λάσπη και ταβάνι από πλαστική σανίδα ή φύλλο από αμίαντο. Όσο για το ρεύμα, απλά μπορεί να δανείζεται από τον γείτονα μέσω εξωτερικού καλωδίου που μπαίνει από το παράθυρο.
Ο μέσος Φιλιππινέζος ή Περουανός όταν εννοεί φτώχεια εννοεί αυτό που ζει το 2024, δηλαδή ένα "σπίτι" με πάτωμα πάνω σε ξύλινες τάβλες, τοίχο από απλά τοποθετημένα τούβλα και λίγη λάσπη και ταβάνι από πλαστική σανίδα ή φύλλο από αμίαντο. Όσο για το ρεύμα, απλά μπορεί να δανείζεται από τον γείτονα μέσω εξωτερικού καλωδίου που μπαίνει από το παράθυρο.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,205 μηνύματα.
14-11-24
14:57
Ίσως γιατί ανήκεις στους προύχοντες / μπρούκληδες.Αυτό όπου στην Ελλάδα υπάρχει μόνιμα φτώχεια και μίρλα δεν το καταλαβαίνω.
Πολλά δεν καταλαβαίνεις...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Λίγοι θα το καταλάβουν αυτό.Συμφοιτητής μου τελείωσε τη σχολή στα 4 χρόνια και οι γονείς του είναι και οι 2 άνεργοι
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
14-11-24
17:55
Αυτό θέλει μεγάλα "μπιπ" για να το καταφέρεις
Ούτε γω ήμουν μαθητής του 20 αλλά δεν νομίζω οι διαγραφές να επηρεάσουν την ακαδημαική μου πορεία (οπότε αυτό που λες δεν στέκει)
Πίστεψε με αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά δεν είσαι αιώνιος ούτε τελειώνεις στα 8 χρόνια επειδή "δουλεύεις"
Η δική μου η σχολή έχει μέσο όρο αποφοίτησης τα 7,5 χρόνια (και δεν είναι καν τόσο δύσκολη όσο πχ το μαθηματικό ή το φυσικό) γιατί απλά είναι τεμπέληδες οι περισσότεροι εκεί μέσα-αν έχεις λίγο σωστό πρόγραμμα τελειώνεις στα 4 χρόνια σχετικά εύκολα
Συμφοιτητής μου τελείωσε τη σχολή στα 4 χρόνια και οι γονείς του είναι και οι 2 άνεργοι
Μη βλέπεις μονο το δέντρο, από πίσω υπάρχει και το δάσος...
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,869 μηνύματα.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
14-11-24
22:34
Αυτό θέλει μεγάλα "μπιπ" για να το καταφέρεις
Εμείς είχαμε συμφοιτητή που τελείωσε το Μαθηματικό σε 1 έτος. Απλά δεν ξαναπάτησε. Αυτός είχε μεγάλες μπάλες.
strsismos88
Νεοφερμένος
Ο strsismos88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
15-11-24
19:44
Νομιζω δεν υπαρχει πουθενα (τουλαχιστον σε χωρα της ΕΕ) αυτο που μπορεις να δηλωνεσαι στο εξαμηνο για παντα. Επειδη ομως υπαρχει (ακομα) στην Ελλαδα, θα πρεπει να βρεθει μια λυση, και θεωρω την ιδεα της καταβολης ενος αντιτιμου για να την συμμετοχη σε εξεταστικη την μονη λυση, εναντι της οριστικης διαγραφης. Υπηρχαν φορες τον καιρο που ακομη ηταν τα αποτελεσματα δημοσια σε πινακα να δω εγγραφες τη δεκαετια του 80' (το 2011). Προφανως μιλαμε για φοιτητη που δεν θελει να ολοκληρωσει τις σπουδες του. Ομως αν εισαι πχ στο 70% των περασμενων μαθηματων και φαινεται οτι στις προηγουμενες εξεταστικες υπηρχαν επιτυχεις εξετασεις, τί διαγραφη να κανεις; Μιλαμε για ατομο που καταβαλει προσπαθεια. Οποτε, εγω προσωπικα θα εβρισκα τα χρηματα να πληρωσω για συμμετοχη σε εξεταστικη και αν εισαι τελος παντων απορος υπαρχουν δικαιολογητικα που μπορεις να παρουσιασεις και να παρεις απαλλαγη. Τελος, ειναι πραγματικοτητα οτι μεγαλο πληθος φοιτητων δινουν λεφτα σε φροντιστηρια, οποτε λεφτα θα δωσεις ετσι και αλλιως.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
15-11-24
19:49
Νομιζω δεν υπαρχει πουθενα (τουλαχιστον σε χωρα της ΕΕ) αυτο που μπορεις να δηλωνεσαι στο εξαμηνο για παντα. Επειδη ομως υπαρχει (ακομα) στην Ελλαδα, θα πρεπει να βρεθει μια λυση, και θεωρω την ιδεα της καταβολης ενος αντιτιμου για να την συμμετοχη σε εξεταστικη την μονη λυση, εναντι της οριστικης διαγραφης. Υπηρχαν φορες τον καιρο που ακομη ηταν τα αποτελεσματα δημοσια σε πινακα να δω εγγραφες τη δεκαετια του 80' (το 2011). Προφανως μιλαμε για φοιτητη που δεν θελει να ολοκληρωσει τις σπουδες του. Ομως αν εισαι πχ στο 70% των περασμενων μαθηματων και φαινεται οτι στις προηγουμενες εξεταστικες υπηρχαν επιτυχεις εξετασεις, τί διαγραφη να κανεις; Μιλαμε για ατομο που καταβαλει προσπαθεια. Οποτε, εγω προσωπικα θα εβρισκα τα χρηματα να πληρωσω για συμμετοχη σε εξεταστικη και αν εισαι τελος παντων απορος υπαρχουν δικαιολογητικα που μπορεις να παρουσιασεις και να παρεις απαλλαγη. Τελος, ειναι πραγματικοτητα οτι μεγαλο πληθος φοιτητων δινουν λεφτα σε φροντιστηρια, οποτε λεφτα θα δωσεις ετσι και αλλιως.
Υπάρχει η διαγραφή μετά από έναν ορισμένο αριθμό αποτυχιών σε ένα μάθημα ή σημαντικά μαθήματα κατά το Τμήμα. Η ποινή χρημάτων για επιπλέον εξάμηνο εφαρμόζεται ως μέσο επιπλέον εσόδων για το Τμήμα και το Πανεπιστήμιο. Απλά στην Ελλάδα επειδή έχουμε καεί στο χυλό, φυσάμε και τη γιαούρτη, εφαρμόζοντας κάθε αυστηρότητα γενικά και αόριστα. Βέβαια αμφιβάλλω αν γνωρίζει η κρατική αρχή τον πραγματικό αριθμό φοιτητών που έχουν να εμφανιστούν πάνω από 2 εξάμηνα. Εκεί έπρεπε να εστιάζει η ρητή διαγραφή.
strsismos88
Νεοφερμένος
Ο strsismos88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
15-11-24
20:08
Απο προσωπικη εμπειρια (δεν εχω στοιχεια εννοειται), εχω δει οτι γενικα οι φοιτητες κανουν δηλωση μαθηματων κι ας χρωστανε ολη τη σχολη, απλως για "λογους" δεν πανε να δωσουν. Δλδ απτη μια εχεις συνεπεια στο να φαινονται ενεργοι, απτην αλλη μη συμμετοχη στις εξετασεις (ή αποτυχημενη συμμετοχη). Αρα πρεπει το κριτηριο να ειναι κατα ποσο εμφανιζονται στις εξετασεις και αν ειναι επιτυχημενες οι προσπαθειες.Υπάρχει η διαγραφή μετά από έναν ορισμένο αριθμό αποτυχιών σε ένα μάθημα ή σημαντικά μαθήματα κατά το Τμήμα. Η ποινή χρημάτων για επιπλέον εξάμηνο εφαρμόζεται ως μέσο επιπλέον εσόδων για το Τμήμα και το Πανεπιστήμιο. Απλά στην Ελλάδα επειδή έχουμε καεί στο χυλό, φυσάμε και τη γιαούρτη, εφαρμόζοντας κάθε αυστηρότητα γενικά και αόριστα. Βέβαια αμφιβάλλω αν γνωρίζει η κρατική αρχή τον πραγματικό αριθμό φοιτητών που έχουν να εμφανιστούν πάνω από 2 εξάμηνα. Εκεί έπρεπε να εστιάζει η ρητή διαγραφή.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,869 μηνύματα.
15-11-24
20:57
Δεν είναι "λόγοι".Απο προσωπικη εμπειρια (δεν εχω στοιχεια εννοειται), εχω δει οτι γενικα οι φοιτητες κανουν δηλωση μαθηματων κι ας χρωστανε ολη τη σχολη, απλως για "λογους" δεν πανε να δωσουν. Δλδ απτη μια εχεις συνεπεια στο να φαινονται ενεργοι, απτην αλλη μη συμμετοχη στις εξετασεις (ή αποτυχημενη συμμετοχη). Αρα πρεπει το κριτηριο να ειναι κατα ποσο εμφανιζονται στις εξετασεις και αν ειναι επιτυχημενες οι προσπαθειες.
Το κάνουν για να φαίνονται ενεργοί, να διατηρούν πάσο με εκπτώσεις και για να παίρνουν οι γονείς τους μόρια για επιδόματα ΔΥΠΑ.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,134 μηνύματα.
16-11-24
21:25
Το πρώτο βήμα για την αναχαίτιση του φαινομένου των λιμναζόντων φοιτητών
Θεόδωρος Χριστόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Χημείας,Πανεπιστήμιο Πατρών Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Χώρας μας είναι πώς θα αναχαιτισθεί η συνεχής ροή των φοιτητών προς τη ‘λίμνη’ της ακαδημαϊκής στασιμότητας ώστε, με τα εφόδια που έχουν αποκτήσει κατά την...
www.esos.gr
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 106 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- exotic xo
- Unboxholics
- TERMITISSSS
- KwnnaPap
- Debugging_Demon
- sophiaa
- jYanniss
- Maynard
- strsismos88
- Hased Babis
- oteletampis
- Athens2002
- Entropy24
- Corfu kitty
- Mammy Nun
- Paragontas7000
- Nala
- iiTzArismaltor_
- Hecticism
- constansn
- AggelikiGr
- fgk
- phleidhs
- fmarulezkd
- giorgos5002
- Obi-Wan Kenobi
- rseven
- Drglitterstar
- GeorgePap2003
- Ryuzaki
- Mapz
- Scandal
- Totreno
- physicscrazy
- EFAKIT
- userguest
- dst15
- antonis97
- Arvacon
- despoina13
- bibliofagos
- Αντικειμενικός
- Γιωργος15773
- BiteTheDust
- ioanna2007
- ch2006
- Saradhs michalopoulo
- iew
- Φινεύς
- charmander
- FNC_Sophia
- iminspain
- gegeorgiou90
- Giorgosvr
- Ramon
- UnderGroundGr
- fyllidas
- phoni
- Sotiris 12
- seoulution21
- Joji
- agg41
- Reader
- Kate1914
- Helen06
- tsiobieman
- A350
- jellojina
- panosT436
- kath717
- Pierre Bezukhov
- nearos
- blissele
- Jojo K
- sofia07
- lyfestyle.123
- giannhs2001
- Lia 2006
- Aggel0sss
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.