Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Οι περισσοτεροι αντιμετωπιζουν με δυσφορια το μαθημα,ισως λογω του τεχνοκρατικου και χρησιμοθηρικου χαρακτηρα του εκπαιδευτικου μας συστηματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελεναα
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Minerv@
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4635393Ας διαβάσουμε κανένα βιβλίο γλωσσολογίας, για να δούμε, πόσο και αν είναι χρήσιμα ή άχρηστα τα αρχαία! Έπειτα, σύμφωνα με πολλούς γλωσσολόγους το γεγονός οτι γραφουμε με λατινικούς χαρακτήρες δεν εγκυμονεί κινδύνους για την ελληνική γλώσσα, καθώς γλώσσα ορίζεται ο γραπτός με τον προφορικό λόγο μαζί. Από αρχαιοτάτων χρόνων υπήρχαν τέτοια φαινόμενα για να εξυπηρετούνται πρακτικά θέματα, όπως οτι τα τυπογραφεία τύπωναν μόνο λατινικούς χαρακτήρες! Ας διαβάσουμε λοιπόν καμία εμπεριστατωμένη άποψη περι αρχαίων, νέων και γραπτού λόγου με λατινικούς χαρακτήρες και μετά μιλάμε!! Το να λέει ο καθένας την άποψή του χωρίς να έχει στοιχειώδη γνώση αρχαίων ή χωρίς να έχει μελετήσει βιβλία γλωσσολογίας είναι άτοπο! Σα να πάει κάποιος άσχετος με την ταδε επιστήμη και να προσπαθεί να δηλώσει τη χρησιμότητά της ή μη! Ας σοβαρευτούμε!
Για αυτους τους γλωσσολογους μιλας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lena1993
Νεοφερμένος
Απλά θεωρώ λάθος τον τρόπο διδασκαλίας...Θεωρώ πως θα ήταν προτιμότερο να μάθουμε πράγματα σχετικά με τη νοοτροπία των αρχαίων ελλήνων και όχι να εστιάζουμε τόσο πολύ στη σύνταξη και στις υποσημειώσεις της κλασσικής γραμματικής του Οικονόμου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Υποτίθεται ότι τα αρχαία ελληνικά επανήλθαν στο γυμνάσιο εξαιτίας την γλωσσικής και λεξιλογικής πενίας των νέων και της γενικότερης αδυναμίας στην έκφραση και στην διατύπωση των σκέψεων-ιδεών. Επειδή λοιπόν δεν "έπιασε" το εγχείρημα και το πρόβλημα εντάθηκε πολλοί σκέφτονται ότι θα πρέπει να καταργηθούν!
Για όλα αυτά τα προβλήματα όμως η λύση δεν είναι η κατάργηση του μαθήματος αλλά το "γκρέμισμα" και η εκ θεμελίων συγκρότηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Άσχετο το αν και πότε θα γίνει αυτό σωστά.
Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται το μάθημα των αρχαίων είναι το λιγότερο απαράδεκτος. Αυτό άλλωστε φαίνεται από την αποστροφή πολλών μαθητών από αυτό και από τις απόψεις του τύπου: "και πού θα μου χρειαστούν τα αρχαία;" ή "τα αρχαία είναι κινέζικα για εμένα" και άλλα τέτοια ωραία. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο όλο αυτό! Και εγώ αρχικά -το παραδέχομαι- είχα τέτοιες απόψεις! Ένας-δύο καθηγητές με έκαναν να αλλάξω γνώμη.
Από την άλλη όμως πρόβλημα ως προς τον τρόπο διδασκαλίας υπάρχει και στα μαθηματικά, και στην φυσική και αλλού. Γιατί δεν ζήτησε κανείς ή δν σκέφτηκε κάποιος " Αφού δεν γίνεται σωστή δουλειά... γιατί δεν τα καταργούμε;; ποιος ο λόγος της ύπαρξής τους στο γυμνάσιο; Να τα πάμε όλα στο λύκειο!" Πολύ απλά δεν θα ήταν λύση.
Άλλοι πάλι είναι της άποψης πως τα αρχαία ελληνικά θα πρέπει να διδάσκοται μόνο στο λύκειο για να υπάρχουν περισσότερες διδακτικές ώρες πάνω στα Νέα Ελληνικά, με την λογική ότι τα παιδιά δεν είναι έτοιμα να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσουν αρχαία κείμενα από την στιγμή που δεν γνωρίζουν σε βάθος τη Νέα. Για εμένα αυτό δεν στέκει. Πέρα από το γεγονός ότι δεν είναι δυνατόν να μάθει κάποιος και να κατανοήσει τα αρχαία μέσα στα 3 χρόνια του λυκείου, έχει αποδειχτεί ότι η καλή γνώση των αρχαίων ελληνικών βοηθά στην έκφραση και στην διατύπωση ιδεών στην δημοτική.
Μπορεί να φανώ υπερβολική αλλά πιστεύω πως θα ήταν καλό όχι να καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά από το δημοτικό ακόμα να έχουν μια κάποια μικρή επαφή τα παιδιά. Για εμένα βέβαια θα ήταν καλό να επιστρέψουμε και στο πολυτονικό σύστημα γιατί είχα διαβάσει κάπου πως ένας από τους λόγους που αποστρέφονται τα παιδιά τα αρχαία είναι είναι το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στα νέα και τα αρχαία καθώς στα μεν γράφουμε με μονοτονικό και στα δε με πολυτονικό. (ή κάπως έτσι δεν το θυμάμαι και ακριβώς) Γιατί το εύκολο και το γρήγορο δεν σημαίνει ότι είναι και ορθό!
Όσο για την αξία που έχει η Αρχαία Ελληνική γλώσσα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να γίνει μεγάλη αναφορά. (απόκτηση συγκροτημένης σκέψης, καλύτερη γνώση ορθογραφίας, καλύτερη έκφραση και διατύπωση.... όλα αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά) Είναι το λιγότερο παράλογο να τίθεται υπό αμφισβήτηση η παιδευτική και η μορφωτική της αξία την στιγμή που κατέχει σημαντική θέση στο εξωτερικό. Με λίγα λόγια εμείς ως Ελληνες αντιδρούμε και θέλουμε να αποκοπούμε τελείως από την αρχαία ελληνική υπερυψώνοντας την δημοτική, την στιγμή που οι ξένοι μελετούν εντρυφούν στα αρχαία ελληνικά. Ίσως εμείς να ξέρουμε κάτι παραπάνω και ίσως αυτοί να είναι οι βλάκες!! Δεν ξέρω.
Πάντως επειδή κάποιοι το είπαν και αυτό... τα αρχαία ελληνικά δεν είναι ακριβώς "νεκρή" γλώσσα!! Διατηρούν μια σχέση με το παρόν, με τον σύγχρονο κόσμο. Ρίχτε μια ματιά εδώ: https://www.matia.gr/7/78/7806/7806_5_18.html
Συνεπώς με λίγα λόγια θα έλεγα: "ναι να καταργηθούν τα αρχαία από το γυμνάσιο (τα αρχαία ως μάθημα με τον τρόπο που γίνονται σήμερα) αλλά να μην "χαθούν" από αυτό.
Αυτά τα ολίγα! Συγγνώμη για την έκταση και αν "ξέφυγα" σε ορισμένα σημεία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Φυσικά και να ΜΗ καταργηθούν ! Πότε δεν μπορώ να πω πως μου άρεσαν τα αρχαία , αλλά δεν πολυ-παρακολουθούσα κιόλας ... Στη Β λυκείου που επέλεξα τη θεωρητική κατεύθυνση και αναγκάστηκα να διαβάζω αρχαία , η ορθογραφία μου πραγματικά βελτιώθηκε πάρα πολύ...
Μόνη σου το είπες. Αφού δεν παρακολουθούσες στο γυμνάσιο, αλλά μόνο στο λύκειο, τότε γιατί να μην καταργηθούν στο γυμνάσιο? Αντιτίθεσαι στα λόγια σου.
Όντως είναι.Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται το μάθημα των αρχαίων είναι το λιγότερο απαράδεκτος.
Γιατί ίσως έχουν κάποια αξία? Η αξία των αρχαίων στο γυμνάσιο δεν υφίσταται.Από την άλλη όμως πρόβλημα ως προς τον τρόπο διδασκαλίας υπάρχει και στα μαθηματικά, και στην φυσική και αλλού. Γιατί δεν ζήτησε κανείς ή δν σκέφτηκε κάποιος " Αφού δεν γίνεται σωστή δουλειά... γιατί δεν τα καταργούμε;; ποιος ο λόγος της ύπαρξής τους στο γυμνάσιο; Να τα πάμε όλα στο λύκειο!" Πολύ απλά δεν θα ήταν λύση.
Ακριβώς αυτής της άποψης είμαι.Άλλοι πάλι είναι της άποψης πως τα αρχαία ελληνικά θα πρέπει να διδάσκοται μόνο στο λύκειο για να υπάρχουν περισσότερες διδακτικές ώρες πάνω στα Νέα Ελληνικά, με την λογική ότι τα παιδιά δεν είναι έτοιμα να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσουν αρχαία κείμενα από την στιγμή που δεν γνωρίζουν σε βάθος τη Νέα.
Για να το λέει τόσος κόσμος κάτι ξέρει. Και φυσικά στέκει. Δεν χρειάζεται να κατανοεί κανείς αρχαία κείμενα. Επίσης θα προτιμούσα να είχα 6 ώρες νέα ελληνικά παρά αρχαία στην Α' Λυκείου... Στην ουσία δεν κάναμε τίποτα! Ήμασταν αδιάφοροι για τα αρχαία και τα νέα δεν έφταναν! Ακόμη δεν θυμάμαι ποτέ να με βοήθησε η αρχαία σε διατύπωση κάποιας ιδέας...Για εμένα αυτό δεν στέκει. Πέρα από το γεγονός ότι δεν είναι δυνατόν να μάθει κάποιος και να κατανοήσει τα αρχαία μέσα στα 3 χρόνια του λυκείου, έχει αποδειχτεί ότι η καλή γνώση των αρχαίων ελληνικών βοηθά στην έκφραση και στην διατύπωση ιδεών στην δημοτική.
Όντως το έχασες το παιχνίδι. Δεν είναι έτοιμα τα παιδιά του δημοτικού για κάτι τέτοιο (εδώ λέμε ούτε στα γυμνάσια να υπάρχουν). Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν ΝΕΑ.Μπορεί να φανώ υπερβολική αλλά πιστεύω πως θα ήταν καλό όχι να καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά από το δημοτικό να έρχονται ακόμα να έχουν μια κάποια μικρή επαφή τα παιδιά.
Όλα αυτά τα αποκτάς και με εξάσκηση της νέας. Ποια η διαφορά?Όσο για την αξία που έχει η Αρχαία Ελληνική γλώσσα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να γίνει μεγάλη αναφορά. (απόκτηση συγκροτημένης σκέψης, καλύτερη γνώση ορθογραφίας, καλύτερη έκφραση και διατύπωση.... όλα αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά)
Το κάνουν όλοι οι ξένοι? Όχι! Σταματήστε να υπερβάλλετε δίνοντας συνέχεια αυτό το επιχείρημα. Αρχαία μαθαίνουν μόνο αυτοί που θέλουν να ασχοληθούν και οι επιστήμονες. Εμείς εδώ δηλαδή πρέπει να γίνουμε όλοι επιστήμονες? Ή μήπως να αφήσουμε εντελώς την νέα γιατί η αρχαία μας προσφέρει ανύπαρκτα εφόδια?Είναι το λιγότερο παράλογο να τίθεται υπό αμφισβήτηση η παιδευτική και η μορφωτική της αξία την στιγμή που κατέχει σημαντική θέση στο εξωτερικό. Με λίγα λόγια εμείς ως Ελληνες αντιδρούμε και θέλουμε να αποκοπούμε τελείως από την αρχαία ελληνική υπερυψώνοντας την δημοτική, την στιγμή που οι ξένοι μελετούν εντρυφούν στα αρχαία ελληνικά. Ίσως εμείς να ξέρουμε κάτι παραπάνω και ίσως αυτοί να είναι οι βλάκες!! Δεν ξέρω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος
Απο την αλλη μερια ομως ειμαι της αποψης πως σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να καταργηθουν.
Προσωπικα θεωρω οτι ο τροπος διδασκαλιας τους ειναι λανθασμενος, γιαυτο πολλα παιδια δεν τα συμπαθουν και ιδιαιτερα.
Ασφαλως ομως, τα αρχαια μας βοηθανε σε μεγαλο βαθμο ωστε να χειριζομαστε καλυτερα τα νεοελληνικα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Minerv@
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος
με τα αρχαια εμβαθυνουμε περισσοτερο.. ανακαλυπτουμε τις ριζες των λεξεων... μαθαινουμε να γραφουμε διχως ορθογραφικα!Γιατί να μην μαθαίνουμε κατευθείαν νεοελληνικά?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Μάλλον δεν πρόσεξες τι έγραψα! Σύφμωνα με "πολλούς" γλωσσολόγούς. Ο κ. Μπαμπινιώτης είναι ένας εξαίρετος επιστήμονας αλλά υπάρχουν κι άλλοι εξίσου καλοί . Δε σου λέω οτι είναι υπέρμαχοι των "greeklish" αλλά τουλάχιστον δεν κινδυνολογούν μιας και μια γλώσσα αποτελείται από το γραπτό και τον προφορικό λόγο.Επίσης, όσοι γράφουν με τον παραπάνω τρόπο δε σημαίνει ότι δεν ξέρουν ελληνικά. Είναι στο χέρι του καθενός, αν θα τα μάθει ή όχι. Από την άλλη ανορθόγραφα άτομα εκφράζονται πλέον και γραπτώς μιας και δεν έχουν το φόβο της κριτικής! Αυτό δεν είναι ένα θετικό στοιχείο; Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Ο κ. Ανδρουτσόπουλος για παραδειγμα έχει κάνει ολόκληρη έρευνα πάνω σ΄αυτό. Το θέμα μας όμως δεν είναι τα 'greeklish' αλλά τα αρχαία ελληνικά,η χρησιμότητα των οποίων μπορεί κάλλιστα να φανεί σε ένα βιβλίο γλωσσολογίας! Δε λέω ότι είμαι η κατάλληλη να κρίνω αλλά σίγουρα έχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τα αρχαία μιας και έχω περάσει από όλα τα στάδια! ('Oσον αφορά τα 'greeklish' μπορείς να δεις την εκπομπή escape και τις απόψεις του κ. Ανδρουτσόπουλου.
όταν αντι να γραφεις ελληνικα γραφεις (μην φαω παρατηρηση αν γινεται) ya c t knc? αντι για : Γεια σου, τι κάνεις; Αυτο δεν ειναι κινδυνος; Ααα ρε γλωσσολογοι να σου πετυχουνν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Στη χειρότερη, ας περιοριστούν μόνο στην τρίτη τάξη ως προετοιμασία/εισαγωγή για το Λύκειο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Καθίστε και συγκρίνετε! Πόσο θα ωφελούμασταν σε αυτόν το τομέα αν έστω τις μισές των αρχαίων κάναμε νέα!
Το άλλο πάλι!... Λένε ότι είναι γραμμένα στα αρχαία τόσα σημαντικά κείμενα (ως επιχείρημα σε αυτό το θέμα)! Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό, και πιστεύω ότι ακριβώς από αυτό καθορίζεται και η αξία μιας γλώσσας! Αλλά για να τα μελετήσεις αυτά, που είναι το μόνο πράγμα στο οποίο βασίζεται αυτό το επιχείρημα, πρέπει να κατανοείς ένα οποιοδήποτε κείμενο στα αρχαία! ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΟΥΜΕ; Έχει κανείς την εντύπωση ότι θα τελειώσει το λύκειο και θα μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό που προανέφερα!; Και για να σας προλάβω και να μην μου κοτσάρετε απάντηση την γνωστή ατάκα "φταίει ο τρόπος διδασκαλίας!" , θα πω ότι για να ότι όχι δεν φταίει! δεν μας φτάνει ο χρόνος! για να φτάσει θα πρέπει να κοπεί από αλλού, και κλασικότατα, ο μόνος τρόπος για αυτούς θα ήταν να μειώσουν την ύλη στα θετικά μαθήματα ως συνήθως! Βέβαια ζήσαμε και το ακούσαμε και το άλλο το "να βάλλουν αρχαία στο δημοτικό!" ! Αυτό δεν τραβάει καν συζήτηση, είναι εντελώς μάταιο την στιγμή που αυτός που το πε δεν το βλέπει μόνος του!
Προτείνω να φύγουν τελείως από το λύκειο, βέβαια θα υπάρξει ένα θεματάκι με την Α' τάξη, αλλά ας το λύσουνε μόνοι τους! Εξάλλου προτείνω και κατευθύνσεις στην Α' λυκείου απλώς λίγο πιο χαλαρά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ε, αφού "όντως είναι" πρέπει να γίνει κάτι και να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας τους. Ακριβώς για να μην είναι ένα βαρετό και ανούσιο μάθημα. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό! Το πώς θα γίνει αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.Όντως είναι.
Το ίδιο λέμε! Τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία έχουν αξία. κανείς δεν λέει δεν ότι έχουν. Ήταν ειρωνικό αυτό που είπα. Εξήγησα την λογική αυτών που τάσσονται υπέρ την κατάργησης των αρχαίων. Πιο απλά : "υπάρχει πρόβλημα με τα αρχαία, να τα καταργήσουμε!" και όχι: "να κάνουμε αλλαγές στο σύστημα ώστε να γίνεται σωστή δουλειά με τα αρχαία." και απλώς έκανα παραλληλισμό με τα άλλα μαθήματα...Γιατί ίσως έχουν κάποια αξία? Η αξία των αρχαίων στο γυμνάσιο δεν υφίσταται.
Ναι οκ, πολύ ωραία!! Πραγματικά φαίνεται ωραίο, δεν λέω. Αλλά πρόσεξε τι λέει "από την στιγμή που δεν γνωρίζουν σε βάθος τη νέα." αν γινόταν σωστή δουλειά στα σχολεία, τα παιδιά θα γνώριζαν την νέα ελληνική και θα ήταν "έτοιμα" Υπάρχουν τρόποι να γίνει αυτό. Και μερικούς τους έγραψα. Αν είναι λάθος δεν το ξέρω. Δεν έχουν εφαρμοστεί για να το ξέρουμε αυτό.Ακριβώς αυτής της άποψης είμαι.
επειδή συμφωνούν οι πολλοί δεν σημαίνει ότι έχουν και δίκιο. Εγώ μπορώ να σου απαντήσω ότι υπάρχουν άλλοι τόσοι που έχουν αντίθετη γνώμη! Μπορούμε εγώ και εσύ να πούμε ποιος έχει δίκιο;Για να το λέει τόσος κόσμος κάτι ξέρει.
Ας μην λέμε τα ίδια και τα ίδια!! Είπαμε δεν γίνεται με σωστό τρόπο το μάθημα των αρχαίων. Στην ουσία προωθείται η παπαγαλία κτλ. Αλλά και πού δεν γίνεται αυτό; Για αυτό και όλη αυτή η κατάσταση... Πρέπει να γίνουν αλλαγές, το είπαμε! Αλλά ποιος θα τις κάνει;Ακόμη δεν θυμάμαι ποτέ να με βοήθησε η αρχαία σε διατύπωση κάποιας ιδέας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Φυσικά λαμβάνεις υπόψη σου τη Β & τη Γ τάξη, riight?Προτείνω να φύγουν τελείως από το λύκειο, βέβαια θα υπάρξει ένα θεματάκι με την Α' τάξη, αλλά ας το λύσουνε μόνοι τους! Εξάλλου προτείνω και κατευθύνσεις στην Α' λυκείου απλώς λίγο πιο χαλαρά...
Honey, τα αρχαία από το Λύκειο δεν καταργούνται όσο και να χτυπιούνται οι αντιφρονούντες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Minerv@
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.