Selestian
Δραστήριο μέλος
Την οικονομική του βάση.
Εσύ;
Όταν λες οικονομική βάση εννοείς την χρηματοδότηση του σωστά;
Σίγουρα αποτελεί βασικό παράγοντα για την ανάπτυξη τον σχολών και σκεφτοντας και για την δικιά μου σχολή που είναι ακόμα σε ΠΡΟΚΆΤ κτήρια και η οποία υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είναι στις καινούργιες εγκαταστάσεις εδώ και χρόνια, αλλά λόγω έλλειψης χρηματοδότησης άργησαν και αργούν υπερβολικά έχοντας ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουμε αρκετά κτιριακά προβλήματα.
Παρ'ολα αυτά, η χρηματοδότηση όμως είναι κάτι που αλλάζει πολύ δυσκολότερα και που εξαρτάται από πολύ λιγότερους ανθρώπους. Σκέψου ότι ένας λόγος που οι περισσότερες σχολές αντιμετωπίζουν προβλήματα "υπερπληθυσμού" των αμφιθεάτρων που να μην μπορεί να κανένας να ανασάνει οφείλεται και στους αιωνίους φοιτητές. Η συμπεριφορά των καθηγητών προς τους φοιτητές είναι συνήθως ανάλογη με αυτήν των φοιτητών προς τους καθηγητές. Όταν βλέπεις τη σχολή σου κατεστραμμένη λες και μπήκαν μέσα οι χουλιγκανς αλλά ήταν απλά μια φοιτητική παράταξη που είπε να κάνει μια δική της συνέλευση ξεριζώνοντας έδρανα για να τα πάρει μαζί της (ναι έχει γίνει στη σχολή μου). Πετώντας σκουπίδια και γεμίζοντας αφίσες όλη τη σχολή. Διαλύοντας δημόσια περιουσία. Που είναι λοιπόν ο σεβασμός του φοιτητή προς αυτό που του προσφέρει το κράτος και έχει πληρώσει και ο κάθε φορολογούμενος ; Και την ιδία στιγμή ζητάει περισσότερα ενώ ο ίδιος φροντίζει στην "καταστροφή" του;
Οπότε και σαφώς υποστηρίζω ότι ο φοιτητής αποτελεί βασικό παράγοντα του πανεπιστημίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρόζα Νέρα Flamingo
Δραστήριο μέλος
@ζαρακι εγω λεω οτι 1000 δεν ειναι μια χαρα λιγα ειναι , ας το ανεβασουμε λιγο το ποσο μιας και μας τρεχουν απο παντου τα φραγκα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Όταν λες οικονομική βάση εννοείς την χρηματοδότηση του σωστά;
Σίγουρα αποτελεί βασικό παράγοντα για την ανάπτυξη τον σχολών και σκεφτοντας και για την δικιά μου σχολή που είναι ακόμα σε ΠΡΟΚΆΤ κτήρια και η οποία υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είναι στις καινούργιες εγκαταστάσεις εδώ και χρόνια, αλλά λόγω έλλειψης χρηματοδότησης άργησαν και αργούν υπερβολικά έχοντας ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουμε αρκετά κτιριακά προβλήματα.
Παρ'ολα αυτά, η χρηματοδότηση όμως είναι κάτι που αλλάζει πολύ δυσκολότερα και που εξαρτάται από πολύ λιγότερους ανθρώπους. Σκέψου ότι ένας λόγος που οι περισσότερες σχολές αντιμετωπίζουν προβλήματα "υπερπληθυσμού" των αμφιθεάτρων που να μην μπορεί να κανένας να ανασάνει οφείλεται και στους αιωνίους φοιτητές. Η συμπεριφορά των καθηγητών προς τους φοιτητές είναι συνήθως ανάλογη με αυτήν των φοιτητών προς τους καθηγητές. Όταν βλέπεις τη σχολή σου κατεστραμμένη λες και μπήκαν μέσα οι χουλιγκανς αλλά ήταν απλά μια φοιτητική παράταξη που είπε να κάνει μια δική της συνέλευση ξεριζώνοντας έδρανα για να τα πάρει μαζί της (ναι έχει γίνει στη σχολή μου). Πετώντας σκουπίδια και γεμίζοντας αφίσες όλη τη σχολή. Διαλύοντας δημόσια περιουσία. Που είναι λοιπόν ο σεβασμός του φοιτητή προς αυτό που του προσφέρει το κράτος και έχει πληρώσει και ο κάθε φορολογούμενος ; Και την ιδία στιγμή ζητάει περισσότερα ενώ ο ίδιος φροντίζει στην "καταστροφή" του;
Οπότε και σαφώς υποστηρίζω ότι ο φοιτητής αποτελεί βασικό παράγοντα του πανεπιστημίου.
Ώπα-ώπα. Χάθηκε το σήμα.
Kαμία σχέση όσα αναφέρεις με την οικονομική βάση δεν έχουν.
Οικονομική βάση=Καπιταλισμός.
Ξαναπιάσ' το από την αρχή τώρα και πες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
1)Προφανως δεν χρειαζεται να εχω προσωπικο προβλημα με αυτους για να καταλαβω οτι κατι τετοιο ευτελιζει το εκπαιδευτικο συστημα ακομα περισσοτερο.Επισης, ριχνουν το μεσο επιπεδο των αποφοιτων καθε σχολης.Αυτο κανει τους εργοδοτες περισσοτερο επιφυλακτικους και η ευρεση εργασιας γινεται δυσκολοτερη για ολους.
2)1000 ευρω το εξαμηνο ειναι μια χαρα ποσο για τα εξαμηνα μετα το ν+2.Οι λεφταδες ειναι λιγοι στις παραταξεις, τα απλα μελη δεν εχουν οικονομικα οφελη απο την παραταξη.Αν ομως φυγουν τα μελη, οι παραταξεις χανουν ολη τους τη δυναμη.
3)Δεν εχει ξεκαθαριστει, αλλα τα διδακτρα θα ειναι για μετα το ν+2 απ οτι καταλαβαινω.Αντι να διαγραφονται οι αιωνιοι δηλαδη, θα πληρωνουν.Δεν το βρισκω κακο.
1)Έχεις δίκιο,αυτοί οι κιαρατάδες το ευτελίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα!Ούτε το P.S.I.,ούτε οι περικοπές κονδυλίων ούτε καμιά απ'αυτές τις σαχλαμάρες!
Είχανε μια σκασίλα οι εργοδότες πότε,που τελείωσες και πόσα χαρτιά έχεις...
2)Προφανώς και μιλούσα υποθετικά...δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να επιβληθεί τέτοιο "χαράτσι",τότε θα μιλάμε για πλήρη κατάργηση της δωρεάν Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!
3)Θα πληρώνουν 200€-300€ το χρόνο και θα κάθονται για όσο θέλουν...οπότε όλα καλά!Έτσι;
Τι θα αλλάξει αν γίνει λοιπόν αυτό που λες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
1)Έχεις δίκιο,αυτοί οι κιαρατάδες το ευτελίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα!Ούτε το P.S.I.,ούτε οι περικοπές κονδυλίων ούτε καμιά απ'αυτές τις σαχλαμάρες!
Είχανε μια σκασίλα οι εργοδότες πότε,που τελείωσες και πόσα χαρτιά έχεις...
2)Προφανώς και μιλούσα υποθετικά...δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να επιβληθεί τέτοιο "χαράτσι",τότε θα μιλάμε για πλήρη κατάργηση της δωρεάν Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!
3)Θα πληρώνουν 200€-300€ το χρόνο και θα κάθονται για όσο θέλουν...οπότε όλα καλά!Έτσι;
Τι θα αλλάξει αν γίνει λοιπόν αυτό που λες;
Ευτελίζω: ευ(=καλά)+τέλος = έχω/δίνω καλό τέλος.
Εξευτελίζω: Εκ+ευ+τέλος. Το «εκ» αναιρεί τη σημασία του «ευ», αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Άρα, έχω/δίνω όχι καλό τελος.
Sorry, αν φάνηκα σπασίκλας, αλλά έγραψες το αντίθετο από αυτό που εννοούσες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Δεν το πιανεις εσυ μιας και εχεις τοσο ορεξη βραδιάτικα;Ώπα-ώπα. Χάθηκε το σήμα.
Kαμία σχέση όσα αναφέρεις με την οικονομική βάση δεν έχουν.
Οικονομική βάση=Καπιταλισμός.
Ξαναπιάσ' το από την αρχή τώρα και πες...
Εγώ πάντως εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι ο φοιτητής παίζει σοβαρό ρόλο.
Δεν νομίζω να χρειάζεται να συγκρίνω κάθε φορά κατηγορίες και το πως επηρεάζει η κάθε μια την "ποιότητα" των σχολών, πιστεύω ήμουν ξεκάθαρος σε αυτό (ότι ο φοιτητής παίζει μεγάλο ρόλο) , απλά κάποιοι δεν θέλουν να το αποδεχτούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Το «ευτελίζω» έχει την ακριβώς αντίθετη σημασία από το «εξευτελίζω».
Ευτελίζω: ευ(=καλά)+τέλος = έχω/δίνω καλό τέλος.
Εξευτελίζω: Εκ+ευ+τέλος. Το «εκ» αναιρεί τη σημασία του «ευ», αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Άρα, έχω/δίνω όχι καλό τελος.
Sorry, αν φάνηκα σπασίκλας, αλλά έγραψες το αντίθετο από αυτό που εννοούσες.
Το ξέρω,απλώς όφειλα να απαντήσω χρησιμοποιώντας την ίδια λέξη που χρησιμοποίησε ο άλλος χρήστης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Μέχρι εδώ έφτασα. Όπως φαίνεται, δεν υπάρχει σαφής εικόνα.
Πλέον δεν απορώ για απόψεις που εκφράζονται στον παρόντα ιστοτοπο.Τέλος συζήτησης.
Χάρηκες τώρα με τη μπούρδα που έγραψες;Γούσταρες;
Ξεκαθάρισε μας εσύ το τοπίο,Ω μεγάλε στοχαστή των 2 γραμμών/post...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Δεν το πιανεις εσυ μιας και εχεις τοσο ορεξη βραδιάτικα;
Εγώ πάντως εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι ο φοιτητής παίζει σοβαρό ρόλο.
Δεν νομίζω να χρειάζεται να συγκρίνω κάθε φορά κατηγορίες και το πως επηρεάζει η κάθε μια την "ποιότητα" των σχολών, πιστεύω ήμουν ξεκάθαρος σε αυτό (ότι ο φοιτητής παίζει μεγάλο ρόλο) , απλά κάποιοι δεν θέλουν να το αποδεχτούν.
Δεν έχω όρεξη. Απλώς, αν θέλεις να κάνεις σοβαρή συζήτηση, οφείλεις να απαντήσεις σοβαρά -εφόσον, βέβαια, γνωρίζεις.
Anw, μάλλον δεν κατάλαβες το όλο νόημα της συζήτησης. Κράτα αυτό που σου είπα και επεξεργάσου το, και ξεκόλλα από τον φοιτητή που καλλιεργείται από το εποικοδόμημα. Στην προκειμένη, ο φοιτητής προϊόν είναι. Επαναλαμβάνω, ψάξε στη βάση.
Φιλικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Τσάμπα μαθήματα δεν κάνω.Ξεκαθάρισε μας εσύ το τοπίο,Ω μεγάλε στοχαστή των 2 γραμμών/post...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Τσάμπα μαθήματα δεν κάνω.
Απ'αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς για τι ανθρωπάριο μιλάμε!
Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι είσαι κατάπτυστος και ξεφτίλας που,όχι μόνο έχεις την εντύπωση ότι τα ξέρεις όλα κι ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι χαζούληδες είμαστε ανάξιοι διαλόγου με την αφεντιά σου και ανάξιοι της προσοχής σου,αλλά και το μόνο που κάνεις στα διάφορα post που trollάρεις είναι να μας το διατυμπανίζεις κάθε τόσο!
Πρέπει να ζεις πολύ μίζερη ζωή εκεί έξω,πραγματικά...έχεις κάνα φίλο;
Υ.Γ. Από μένα έχεις ignore,θα φάω μια φορά ένα 20% αλλά θα το ευχαριστηθώ τουλάχιστον!Αρκετή τροφή σου έδωσα,ηλεκτρονικέ κουραμπιέ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Άσε ρε Ρόζα, λες κι εμείς κατεβήκαμε απ' το διάστημα! Δεν ξέρουμε τι παρτάλια είναι αυτοί οι αιώνιοι φοιτητές, που ζουν παρασιτικά εις βάρος του μπαμπά μέχρι 29-30, κάθε μέρα πάνε σε κουλτουριάρικα μπαράκια για μπύρες, σε συναυλίες, μεθύσια, μπάφους, έλα τώρα. Τα περισσότερα παιδιά που αποφοιτούν στην ώρα τους ή με μία μικρή δικαιολογημένη καθυστέρηση, τι είναι; Αϊνστάιν είναι;
Στο μάθημα "Στερεότυπα-Αυθαίρετες Γενικεύσεις ΙΙΙ",παίρνεις 10.Συγκεκριμένα,αυτά τα 10:
Υψηλου επιπεδου δημοσια παιδεια χωρις τη χρηματοδοτηση των πανεπιστημιων ΚΑΙ απο ιδιωτες δεν μπορει να υπαρξει με τιποτα.
Είσαι ο slowpoke μήπως?Την εποχή που τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανά τον κόσμο διαμαρτύρονται ότι δεν πάει άλλο η κατάσταση να είναι έρμαια των εταιρειών και να κάνουν ό,τι έρευνα βολεύει αυτές για χάρη της χρηματοδότησης,και ζητούν να βρεθεί μια λύση ώστε να μην είναι τα πουτανάκια τους,εσύ ζητάς να βάλουμε τους ίδιους νταβάδες πάνω απ'τα κεφάλια μας?
Προφανώς αντιλαμβάνεσαι ότι η ανωτέρω επιχειρηματολογία είναι σαθρή.
Actually,αυτό θα πει "δικαίωμα στη δημόσια,δωρεάν παιδεία".Ο καθένας έχει το δικαίωμα να σπουδάσει,στους ρυθμούς που επιθυμεί,όπως το επιθυμεί.Δεν καταλαβαίνω τι ενοχλεί αυτό τον κόσμο.Για διάφορους λόγους,πολλοί καθυστερούν να πάρουν το πτυχίο τους.Ε,και?Απ'τη στιγμή που πληρούν τις προϋποθέσεις όταν ορκίζονται,τι μας νοιάζει πόσα χρόνια τους πήρε?Αυτό θα πει ότι το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι καθολικό,και είναι κάτι που ο άνθρωπος έχει συλλάβει απ'τον Διαφωτισμό ακόμα.
Ηθελα να ξερα τι θα ελεγαν ατομα που σπουδαζουν σε προηγμενες χωρες αν εβλεπαν αυτα που γραφετε
Θα έλεγαν για τα δίδακτρα που πληρώνουν,τα οποία κάθε χρόνο αυξάνονται.Θα σου έλεγαν ότι στο εξωτερικό,με τα γαμάτα ιδιωτικά πανεπιστήμια,για να αξίζει το πτυχίο σου κάτι παραπάνω απ'το χαρτί πάνω στο οποίο είναι τυπωμένο,θα πρέπει να είσαι ή πάμπλουτος ή διάνοια.Βγες απ'τον μικρόκοσμό σου,δες τι γίνεται και έξω,στο Μόντρεαλ π.χ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παρουσιαζεις ως παραδειγμα χωρες στι ς οποιες η κατασταση εχει ξεφυγει.Αλλο να επιβαλλεις διδακτρα 10.000 ευρω και αλλο καθολου,ουτε καν σε αυτους που εχουν να δωσουν.Οσο για το πτυχιου,στη ελλαδα βλεπω να μην εχει αξια.Στο εξωτερικο βρισκεις δουλεια αρκετα πιο ευκολα.[/IMG]
Είσαι ο slowpoke μήπως?Την εποχή που τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανά τον κόσμο διαμαρτύρονται ότι δεν πάει άλλο η κατάσταση να είναι έρμαια των εταιρειών και να κάνουν ό,τι έρευνα βολεύει αυτές για χάρη της χρηματοδότησης,και ζητούν να βρεθεί μια λύση ώστε να μην είναι τα πουτανάκια τους,εσύ ζητάς να βάλουμε τους ίδιους νταβάδες πάνω απ'τα κεφάλια μας?
Θα έλεγαν για τα δίδακτρα που πληρώνουν,τα οποία κάθε χρόνο αυξάνονται.Θα σου έλεγαν ότι στο εξωτερικό,με τα γαμάτα ιδιωτικά πανεπιστήμια,για να αξίζει το πτυχίο σου κάτι παραπάνω απ'το χαρτί πάνω στο οποίο είναι τυπωμένο,θα πρέπει να είσαι ή πάμπλουτος ή διάνοια.Βγες απ'τον μικρόκοσμό σου,δες τι γίνεται και έξω,στο Μόντρεαλ π.χ.
Τα εκπαιδευτικα ιδρυματα (λιγα οχι ολα) καλως διαμαρτυρονται,γιατι καποιες φορες δεν τους αφηνουν να κανουν ερευνα πολυ σημαντικη που μπορει πχ. να θεραπευσει μια ασθενεια.
Στην ελλαδα ομως μιλαμε για ελλειψη ερευνας.Απο το να μην κινειται λοιπον τιποτα και οι φοιτητες να μεταναστευουν ωστε να εκπαιδευτουν σοβαρα,καλυτερα να κανουμε ποτε ποτε το χατηρι των εταιριων.Ας αφησουμε επιτελους τους ρομαντισμους.
Αν βεβαια εχετε καποια αλλη εφικτη λυση,τοτε παω πασο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Παρουσιαζεις ως παραδειγμα χωρες στι ς οποιες η κατασταση εχει ξεφυγει.Αλλο να επιβαλλεις διδακτρα 10.000 ευρω και αλλο καθολου,ουτε καν σε αυτους που εχουν να δωσουν.Οσο για το πτυχιου,στη ελλαδα βλεπω να μην εχει αξια.Στο εξωτερικο βρισκεις δουλεια αρκετα πιο ευκολα.
Τα εκπαιδευτικα ιδρυματα (λιγα οχι ολα) καλως διαμαρτυρονται,γιατι καποιες φορες δεν τους αφηνουν να κανουν ερευνα πολυ σημαντικη που μπορει πχ. να θεραπευσει μια ασθενεια.
Στην ελλαδα ομως μιλαμε για ελλειψη ερευνας.Απο το να μην κινειται λοιπον τιποτα και οι φοιτητες να μεταναστευουν ωστε να εκπαιδευτουν σοβαρα,καλυτερα να κανουμε ποτε ποτε το χατηρι των εταιριων.Ας αφησουμε επιτελους τους ρομαντισμους.
Αν βεβαια εχετε καποια αλλη εφικτη λυση,τοτε παω πασο...
Σ'όλες τις χώρες που υπάρχουν δίδακτρα και ιδιωτικά πανεπιστήμια η κατάσταση έχει ξεφύγει.Πουθενά,σ'εκείνες τις χώρες,δεν υπάρχει μέση λύση:ή θα είσαι λεφτάς,οπότε μπαίνεις σ'ένα απ'αυτά τα cool πανεπιστήμια που όλοι ονειρευόμαστε,ή δεν είσαι λεφτάς,οπότε το πτυχίο σου δεν αξίζει κάτι παραπάνω από χαρτί τουαλέτας.
Όσο για το αν αξίζουν τα ελληνικά πτυχία,πήγαινε στο εξωτερικό και θα δεις.Μια χαρά σοβαρά θεωρούνται τα ελληνικά πανεπιστήμια,τα μεγάλα τουλάχιστον,δεν αναφέρομαι σ'αυτά που ξεφύτρωσαν σε κάτι κωλοχώρια τα τελευταία χρόνια.
Στην Ελλάδα,δεν υπάρχει έρευνα γιατί τα λεφτά πάνε στις στρατιές των διορισμένων καθηγητών,που οι περισσότεροι δεν προσφέρουν τίποτα.Στη σχολή μου,υπάρχουν πάνω από 100 επιλογής μαθήματα,η συντριπτική πλειοψηφία απ'αυτά αηδίες,μόνο και μόνο από ρουσφέτια στις έδρες,ώστε να βολέψουν όλο τους το προσωπικό.Όταν το πανεπιστήμιο δεν σέβεται τον φοιτητή,γιατί ο φοιτητής να σεβαστεί το πανεπιστήμιο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνω στην τελευταια παραγραφο,αλλα και εκει που υπαρχουν ελαχιστοι καρεκλοκενταυροι δε φτανει η κρατικη επιχορηγηση.Σ'όλες τις χώρες που υπάρχουν δίδακτρα και ιδιωτικά πανεπιστήμια η κατάσταση έχει ξεφύγει.Πουθενά,σ'εκείνες τις χώρες,δεν υπάρχει μέση λύση:ή θα είσαι λεφτάς,οπότε μπαίνεις σ'ένα απ'αυτά τα cool πανεπιστήμια που όλοι ονειρευόμαστε,ή δεν είσαι λεφτάς,οπότε το πτυχίο σου δεν αξίζει κάτι παραπάνω από χαρτί τουαλέτας.
Όσο για το αν αξίζουν τα ελληνικά πτυχία,πήγαινε στο εξωτερικό και θα δεις.Μια χαρά σοβαρά θεωρούνται τα ελληνικά πανεπιστήμια,τα μεγάλα τουλάχιστον,δεν αναφέρομαι σ'αυτά που ξεφύτρωσαν σε κάτι κωλοχώρια τα τελευταία χρόνια.
Στην Ελλάδα,δεν υπάρχει έρευνα γιατί τα λεφτά πάνε στις στρατιές των διορισμένων καθηγητών,που οι περισσότεροι δεν προσφέρουν τίποτα.Στη σχολή μου,υπάρχουν πάνω από 100 επιλογής μαθήματα,η συντριπτική πλειοψηφία απ'αυτά αηδίες,μόνο και μόνο από ρουσφέτια στις έδρες,ώστε να βολέψουν όλο τους το προσωπικό.Όταν το πανεπιστήμιο δεν σέβεται τον φοιτητή,γιατί ο φοιτητής να σεβαστεί το πανεπιστήμιο?
Δε βρισκω σωστο να σταματαμε καθε προσπαθεια συμφωνιας με εταιριες επειδη αργοτερα μπορει να γινουμε δεσμιοι αυτων.Καλως ή κακως ετσι λειτουργει το συστημα .Το θεμα ειναι να βρουμε τροπους για να κραταμε μια ισορροπια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the_truth
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πολυ τραγικα τα παρουσιαζεται τα πραγματα μερικοι απο εσας εδω.Σ'όλες τις χώρες που υπάρχουν δίδακτρα και ιδιωτικά πανεπιστήμια η κατάσταση έχει ξεφύγει.Πουθενά,σ'εκείνες τις χώρες,δεν υπάρχει μέση λύση:ή θα είσαι λεφτάς,οπότε μπαίνεις σ'ένα απ'αυτά τα cool πανεπιστήμια που όλοι ονειρευόμαστε,ή δεν είσαι λεφτάς,οπότε το πτυχίο σου δεν αξίζει κάτι παραπάνω από χαρτί τουαλέτας.
1)Ποιο πανεπιστημιο πχ Αμερικης δεχεται τους φοιτητες μονο βασει λεφτων?
2)Μια αγορα ακριβως οπως της Αμερικης πως καλυπτεται ακριβως,μονο με τους αποφοιτους των Ivy League schools?Τα δημοσια πανεπιστημια της Αμερικης ειναι αρκετα αξιολογα οπως και αρκετα ιδιωτικα που ειναι φθηνα και επιπλεον και τα ιδιωτικα που εχουν υψηλα διδακτρα εχουν ευνοικες ρυθμισεις για τους φοιτητες δανεια που η αποπληρωμη τους γινεται αφου ο φοιτητης πιασει δουλεια κλπ
Καταρχας στον νομο που περασε προσφατα τα διδακτρα ισχυουν τελικα ή οχι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Εκτονώθηκες;
Πάμε παρακάτω. Εντός θέματος πλέον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγνωστο
Δραστήριο μέλος
Το «ευτελίζω» έχει την ακριβώς αντίθετη σημασία από το «εξευτελίζω».
Ευτελίζω: ευ(=καλά)+τέλος = έχω/δίνω καλό τέλος.
Εξευτελίζω: Εκ+ευ+τέλος. Το «εκ» αναιρεί τη σημασία του «ευ», αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Άρα, έχω/δίνω όχι καλό τελος.
Sorry, αν φάνηκα σπασίκλας, αλλά έγραψες το αντίθετο από αυτό που εννοούσες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.