Μου αρέσει η Πληροφορική, αλλά δεν ξέρω αν θα τα βγάλω πέρα στη σχολή

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Είναι μεγάλη η σύγκρουση που θα υποστείς... Θα περάσεις στο πανεπιστήμιο και δεν θα ξέρεις τίποτα από Πληροφορική. Η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Και αν θέλεις να μάθεις καλό προγραμματισμό μάλλον θα χρειαστείς και γνώσεις Μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Πάντως για τη κοπέλα που ρωτάει να της πω ότι πρέπει να καταλάβει τί ακριβώς της αρέσει στους υπολογιστές για να πάει στην ανάλογη σχολή.
Αν σου αρέσει το hardware(μηχανικός υπολογιστών) τότε θα πας ΗΜΜΥ.Αν σου αρέσει το software καθαρά και μόνο τότε πας σε μια σχολή πληροφορικής.Αλλά και στους ΗΜΜΥ έχει πολύ προγραμματισμό και γενικά μεγαλύτερη ευελιξία επαγγελματικά.Αλλά οι ΗΜΜΥ κάνουν και κάποια μαθήματα που δεν έχουν άμεση σχέση με υπολογιστές(πχ ηλεκτρικά κυκλώματα,ηλεκτρονική και άλλα).

Εννοεις οτι τα ηλεκτρικα κυκλωματα και η ηλεκτρονικη δεν εχουν αμεση σχεση με υπολογιστες;
Αν εισαι φοιτητης πχ. Φιλοσοφικης, τοτε οκ. Αλλα αν σπουδαζεις τεχνικες επιστημες τοτε εχεις βαθια χαραματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KostasTheGreek

Δραστήριο μέλος

Ο KostasTheGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Το ειμαι ασχετη με τους υπολογιστες βγαλτο απο τις πιθανες δικαιολογιες για να μην μπεις στην σχολη υπολογιστων που θελεις.:nono:
Για παραδειγμα...

Η αδερφη μου περασε βιομηχανικη πληροφορικη και οταν περασε στα 18 της δεν ηξερε να αναβει τον υπολογιστη που λεει ο λογος..τοσο τραγικα..παρολα αυτα μπηκε στην σχολη που ηθελε και σπουδαζει το αντικειμενο που της αρεσε παρολο που δεν ηξερε τιποτα απο υπολογιστες...τωρα εχει γινε εξπερτ...εμαθε βημα βημα...

Δηλωσε την σχολη υπολογιστων που θες...μην το σκεφτεσαι καν..:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Είναι μεγάλη η σύγκρουση που θα υποστείς... Θα περάσεις στο πανεπιστήμιο και δεν θα ξέρεις τίποτα από Πληροφορική. Η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Και αν θέλεις να μάθεις καλό προγραμματισμό μάλλον θα χρειαστείς και γνώσεις Μαθηματικών.

Τα οποία τα μαθαίνεις στο Πανεπιστήμιο, τελεία και παύλα, στην ώρα τους και με την σωστή σειρά.

Πολύ περισσότερη σχέση έχει το ΑΕΠΠ με προγραμματισμό, απο την random ενασχόληση με το "Μάθετε C για αρχάριους". Αλλα ακόμα και απο θετική να μπείς, δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Όσο για τα μαθηματικά, δεν κάνετε τα μαθηματικά που χρειάζεται στο Λύκειο, έτσι και αλλιώς.

Εννοεις οτι τα ηλεκτρικα κυκλωματα και η ηλεκτρονικη δεν εχουν αμεση σχεση με υπολογιστες;
Αν εισαι φοιτητης πχ. Φιλοσοφικης, τοτε οκ. Αλλα αν σπουδαζεις τεχνικες επιστημες τοτε εχεις βαθια χαραματα.

Ποια είναι αυτή η "άμεση" σχέση;

Η αδερφη μου περασε βιομηχανικη πληροφορικη και οταν περασε στα 18 της δεν ηξερε να αναβει τον υπολογιστη που λεει ο λογος..τοσο τραγικα..παρολα αυτα μπηκε στην σχολη που ηθελε και σπουδαζει το αντικειμενο που της αρεσε παρολο που δεν ηξερε τιποτα απο υπολογιστες...τωρα εχει γινε εξπερτ...εμαθε βημα βημα...

Δηλωσε την σχολη υπολογιστων που θες...μην το σκεφτεσαι καν..:no1:
+1000. Στο 90% των περιπτώσεων έτσι γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Ποια είναι αυτή η "άμεση" σχέση;

Αμεση σχεση; Δλδ δν αναγνωριζεις οτι ολη η φιλοσοφια των υπολογιστων στιριζεται στα ηλεκτρικα κυκλωματα, τους πυκνωτες και τις φυσικες ιδιοτητες του πυριτιου;:(
Ειναι σαν να ρωτα κανεις ποια "αμεση" σχεση εχουν οι τροχοι με το αυτοκινητο το ιδιο.:P

Νταξ δν ειμαι θεος(=ΗΜΜΥ) αλλα και εδω στην ΑΣΟΕΕ μας μαθαινουν καποια πραγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Αμεση σχεση; Δλδ δν αναγνωριζεις οτι ολη η φιλοσοφια των υπολογιστων στιριζεται στα ηλεκτρικα κυκλωματα, τους πυκνωτες και τις φυσικες ιδιοτητες του πυριτιου;:(
Ειναι σαν να ρωτα κανεις ποια "αμεση" σχεση εχουν οι τροχοι με το αυτοκινητο το ιδιο.:P

Νταξ δν ειμαι θεος(=ΗΜΜΥ) αλλα και εδω στην ΑΣΟΕΕ μας μαθαινουν καποια πραγματα.

Με την ίδια λογική, η ηλεκτροχημεία και η κβαντική φυσική έχουν άμεση σχέση με το iSchool. Πώς μπορείς και χρησιμοποιείς το iSchool αν δεν ξέρεις κβαντική φυσική;

Είναι τελείως γενικό και αόριστο να μιλάς για "την φιλοσοφία" κάποιου πράγματος. Οι υπολογιστές δεν είναι φιλοσοφία, είναι επιστήμη η οποία βασίζεται στα μαθηματικά. Απλά υλοποιείται "πατώντας" πάνω στην ηλεκτρονική σε ένα πολύ αφηρημένο επίπεδο το οποίο θα σε απασχολήσει μόνο αν θες να... δουλεψεις στην intel και άν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tilemaxos

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βαθύ (Σάμος). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
τα πάντα!!!!!! όπως λειτουργούν, όπως δείχνουν.... μ αρέσει να περνάω την ώρα προσπαθώντας να καταλάβω πως λειτουργεί ένα πρόγραμμα, ή προσπαθώντας να μάθω κάτι μόνη μου αφού δεν έχω κανέναν να μου δείξει το θαυμαστό κόσμο της πληροφορικής. φέτος που άρχισα να κάνω προγραμματισμό πάντως τα πάω πολύ καλά και ο καθηγητής μου μου είπε αν θέλω να με μάθει να κάνω αλληθινά προγράμματα σε κανονική γλώσσα προγραμματισμού.... τεσπά... σε ζάλισα..... γενικά μ αρέσει η πληροφορική....

Ειλικρινά θυμήθηκα το δικό μου ξεκίνημα πριν 9 χρόνια και συγκινήθηκα… ποτέ δεν είναι αργά αν θες να ασχοληθείς κάντο!!!! Κανένας δεν έχει δικαίωμα να στο στερήσει!!! Στην αρχή είναι λίγο δύσκολα… άντε και ελπίζω του Χρόνου να είμαστε και στην ίδια σχολή


ναι αλλα δεν συγκρίνομαι με τα μυαλά που είναι εκεί μέσα.... θα πατώσω!:'(:'(

ηρέμησε... πάντα υπάρχουν και αρχάριοι όπου μπορούν να γίνουν κορυφή


το δυσκολότερο , είναι ότι υπάρχουν και άλλα περίπλοκα ρε παιδιά!!

Αν υπάρχει θέληση ολα μπορεί να τα καταφέρει


Τώρα αν θες να ασχοληθείς με τον προγραμματισμό από τώρα θα σου πρότεινα να αρχίσεις ή με Pascal ή με Visual Basic
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RebeccaforJimani

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ρεβέκκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
thanks ρε παιδιά!!!! Συγνώμη που δεν άφησα σχόλιο τόσο καιρό αλλά διαβάζω και δεν προλαβαίνω!!! είστε όλοι πολύ καλοί και με ενθαρρύνατε!!! ρε συ tilemaxe σε ποιά σχολή θες να περάσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isidorosrigas

Νεοφερμένος

Ο isidorosrigas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
:bye:
Ο αδερφός μου θέλει να γίνει καθηγητής πληροφορικής. Μήπως ξέρετε τι πρέπει αν κάνει για να το επιτύχει; του αρέσουν πολύ οι Η/Υ. Διάβασα όλο το θέμα αλλά δεν πήρα καμία μια απάντηση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
:bye:
Ο αδερφός μου θέλει να γίνει καθηγητής πληροφορικής. Μήπως ξέρετε τι πρέπει αν κάνει για να το επιτύχει; του αρέσουν πολύ οι Η/Υ. Διάβασα όλο το θέμα αλλά δεν πήρα καμία μια απάντηση....
Πληροφορική ΑΕΙ από τεχνολογική ή θετική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
:bye:
Ο αδερφός μου θέλει να γίνει καθηγητής πληροφορικής. Μήπως ξέρετε τι πρέπει αν κάνει για να το επιτύχει; του αρέσουν πολύ οι Η/Υ. Διάβασα όλο το θέμα αλλά δεν πήρα καμία μια απάντηση....

Και με πτυχίο μαθηματικών μπορείς να διδαξεις πληροφορική στα σχολεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Δεν πιστεύω να γίνεται να διδάξει ο Μαθηματικός μαθήματα Πληροφορικής σε σχολεία, διότι ανήκει σε άλλον κλάδο (κλάδο ΠΕ03).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ναι αλλα δεν συγκρίνομαι με τα μυαλά που είναι εκεί μέσα.... θα πατώσω!:'(:'(


θα πατωσεις?????!!! τι να πω κ γω?:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Την πληροφορική σκέψη και λογική, πιστεύω ότι πρέπει να την έχεις και λίγο...:p Εν γένει, δεν αποκτιέται με το διάβασμα. Φυσικά και δεν εννοώ ότι δεν χρειάζεται διάβασμα σαν μια αυτοτελής κορυφαία επιστήμη. Γενικώς, πολλοί καθηγητές μας στο Πανεπιστήμιο, μας λένε ότι οι δυσκολίες στον προγραμματισμό υπάρχουν διότι δεν έχουμε καλό μαθηματικό υπόβαθρο και άριστες ικανότητες σχεδιασμού ενός σωστού διαγράμματος ροής πριν γράψουμε ένα πρόγραμμα σε κάποιον κώδικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Δεν πιστεύω να γίνεται να διδάξει ο Μαθηματικός μαθήματα Πληροφορικής σε σχολεία, διότι ανήκει σε άλλον κλάδο (κλάδο ΠΕ03).

Οταν πηγαινα σχολειο ειχαμε μια μαθηματικο που μας διαδσκε ΑΕΠΠ.
Αν και νομιζω πως εκτος απο πτυχιο μαθηματικων πρεπει να εχεις παρακολουθησει και μερικα σεμιναρια για να διδαξεις πληροφορικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Και εμείς είχαμε μια καθηγήτρια που στο λύκειό μας δίδασκε Μαθηματικά και ΑΕΠΠ κατεύθυνσης και ήταν απόφοιτος πληροφορικής.
Η οδηγία του ΑΣΕΠ είναι σαφής! Για θέσεις πληροφορικής στην εκπαίδευση διορίζονται μόνο όσοι ανήκουν στον κλάδο ΠΕ20 ως πτυχιούχοι ΑΕΙ και στον κλάδο ΠΕ19 ως πτυχιούχοι ΤΕΙ. Μάλλον για τις περιπτώσεις μας, θα υπήρχε κενή θέση καθηγητή Μαθηματικού στο πρόγραμμα και πήγε με σειρά το πτυχίο με την δεύτερη ανάθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Donald

Νεοφερμένος

Ο Δονάτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάποιος που τελειώνει μαθηματικό μετά μπορεί να συνεχίσει εύκολα στην πληροφορική ή στα οικονομικά αφού θα έχει καλές βάσεις?? Δηλαδή μπορεί να κάνει πολλά μεταπτυχιακά και να αποροφηθεί στην αγορά ή δύσκολο και χωρίς νόημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάποιος που τελειώνει μαθηματικό μετά μπορεί να συνεχίσει εύκολα στην πληροφορική ή στα οικονομικά αφού θα έχει καλές βάσεις?? Δηλαδή μπορεί να κάνει πολλά μεταπτυχιακά και να αποροφηθεί στην αγορά ή δύσκολο και χωρίς νόημα?

Απ΄οσο ξέρω, οι μαθηματικοί προτιμώνται απο μεταπτυχιακά προγράμματα. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις καλές γνώσεις μαθηματικών, αφού τα μαθηματικά είναι η βάση κάθε θετικής επιστήμης.
Τώρα, αν μπορεί να απορροφηθεί δεν ξέρω. Όχι οτι δεν το αξίζει, απλά οι οικονομικές συγκυρίες στις μέρες μας δεν είναι ευοίωνες.
Γενικά, μαθηματικός+μεταπτυχιακό είναι πολύ καλός συνδυασμός.

Αν θέλεις να πας μαθηματικό να είσαι σίγουρος οτι το αγαπάς το αντικείμενο, γιατί είναι πολλοί που έχουν μείνει αιώνιοι φοιτητές σε αυτό.

Πάντως να ξέρεις οτι άνθρωποι με γνώσεις και δεξιότητες δεν πάνε ποτέ χαμένοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Απ΄οσο ξέρω, οι μαθηματικοί προτιμώνται απο μεταπτυχιακά προγράμματα. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις καλές γνώσεις μαθηματικών, αφού τα μαθηματικά είναι η βάση κάθε θετικής επιστήμης.
Τώρα, αν μπορεί να απορροφηθεί δεν ξέρω. Όχι οτι δεν το αξίζει, απλά οι οικονομικές συγκυρίες στις μέρες μας δεν είναι ευοίωνες.
Γενικά, μαθηματικός+μεταπτυχιακό είναι πολύ καλός συνδυασμός.

Αν θέλεις να πας μαθηματικό να είσαι σίγουρος οτι το αγαπάς το αντικείμενο, γιατί είναι πολλοί που έχουν μείνει αιώνιοι φοιτητές σε αυτό.

Πάντως να ξέρεις οτι άνθρωποι με γνώσεις και δεξιότητες δεν πάνε ποτέ χαμένοι.

Bέβαια, αν ο φίλος μας θέλει οπωσδήποτε πληροφορική ή οικονομικά, είναι κρίμα και άδικο να αναλωθεί στα 4 συν χρόνια των Μαθηματικών σπουδών.

Στο Μαθηματικό δεν γίνεται τόση πληροφορική ή "οικονομία" όση σε Τμήματα Πληροφορικής ή Οικονομικών (ή συναφούς κλάδου) διότι δίνεται κυριότερη έμφαση στην mathematical theory (θεωρήματα - αποδείξεις) και λιγότερο σε πρακτικές εφαρμογές (π.χ. μικροοικονομία). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να πάρεις κάποιες γνώσεις Πληροφορικής (προγραμματισμού) ή Οικονομικών (μέσω μαθημάτων όπως οικονομετρίας, οικονομικών μαθηματικών, ασφαλιστικών μαθηματικών και επιχειρησιακών μαθηματικών) μέσω των Μαθηματικών σπουδών. Κυριότερη έμφαση δίνεται στα μαθηματικά της οικονομίας μέσω high level στατιστικής. Αμιγή μαθήματα οικονομίας δεν υπάρχουν (π.χ. μικροοικονομία).

Ως απόφοιτος Μαθηματικός, θα έχεις μόνο την πλήρη βάση για να κάνεις μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδο Πληροφορικής ή Οικονομικών. Δηλ., στα 4 συν χρόνια σπουδών σου, δηλ., θα έχεις μάθει πολύ καλά (εξαρτάται από το διάβασμα) τα μαθηματικά της οικονομίας (π.χ. πολυωνυμικά μοντέλα στην οικονομετρία) ή και τα μαθηματικά της πληροφορικής (υπολογιστικά μαθηματικά - αριθμητική ανάλυση και προγραμματισμό) μόνο. Ίσως μάθεις και κανένα εφαρμοσμένο μάθημα (οικονομίας ή πληροφορικής) το οποίο μπορεί να το βρεις σε κάποιο Τμήμα Μαθηματικών της χώρας μας. Κάθε Τμήμα Μαθηματικών στην χώρα μας, δεν προσφέρει τα ίδια μαθήματα εφαρμοσμένων επιστημών (π.χ. οικονομίας, φυσικής,...κτλ).

Σαν Μαθηματικός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών έχουμε τα εξής:

  • Μαθήματα Πληροφορικής: Εξαμηνιαία μαθήματα προγραμματισμού σε γλώσσες Assembly, C++, Ada, Lisp, Prolog και εφαρμοσμένα εξαμηνιαία μαθήματα όπως: Λειτουργικά Συστήματα, Βάσεις - Δομές Δεδομένων, Τεχνολογία Λογισμικού, Μεταφραστές, Μικροϋπολογιστές, Αλγόριθμοι & Πολυπλοκότητα, Αυτόματα & Τυπικές Γλώσσες (Μηχανές Turing) και Δίκτυα Υπολογιστών
  • Μαθήματα Υπολογιστικών Μαθηματικών: Εξαμηνιαία μαθήματα μαθηματικών με εκμάθηση Matlab όπως Αριθμητική Ανάλυση, Αριθμητική Επίλυση Συνήθων/Μερικών Διαφορικών Εξισώσεων, Αριθμητική Επίλυση Συστημάτων Μη Γραμμικών Αλγεβρικών & Υπερβατικών Εξισώσεων και Νευρωνικά Δίκτυα, Ανάλυση Διαστημάτων, Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα, Διακριτά Μαθηματικά (συνδυαστική και θεωρία γραφημάτων)
  • Μαθήματα Στατιστικής & Επιχειρησιακής Έρευνας: εξαμηνιαία μαθήματα στην Θεωρία Πιθανοτήτων, Εκτιμητική & Έλεγχοι Υποθέσεων, Γραμμικά Μοντέλα & Οικονομετρία, Ανάλυση Δεδομένων και εκμάθηση του πακέτου SPSS, Στοχαστική Ανάλυση, Οικονομικά Μαθηματικά, Ασφαλιστικά Μαθηματικά, Θεωρία Δειγματολοψίας, Μη Παραμετρική Στατιστική, Θεωρία Πληροφοριών & Κωδίκων, Επιχειρησιακή Έρευνα και Μαθηματικός (Γραμμικός) Προγραμματισμός με εκμάθηση του πακέτου LINDO
Τα μαθήματα πληροφορικής ή στατιστικής, προσφέρονται στα πλαίσια των προπτυχιακών ομώνυμων κατευθύνσεων του τμήματος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Donald

Νεοφερμένος

Ο Δονάτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Φίλε σε ευχαριστώ πολύ ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός
Απλώς τίθεται το θέμα αφού δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ καθαρά με τα μαθηματικά μήπως δεν είναι τόσο συνετό να κάνω πρώτο πτυχίο μαθηματικός
Κυρίως με ενδιαφέρει να έχω ένα συνδυασμό πιο δυνατό και με ευρύ φάσμα εφαρμογών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top