Μηχανολόγοι Μηχανικοί

βιλλαρασ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο βασιλης (ειμαι απο τους καλους αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 337 μηνύματα.
Οι μηχανολόγοι μηχανικοί κάνουν μηχανολογικές μελέτες,επιβλέπουν ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις,μπορεί να σχεδιάσουν το σύστημα θέρμανσης-ψύξης σε μια πολυκατοικία,μπορεί να σχεδιάζουν κινητήρες,μηχανές αυτοκινήτων,αεροπλάνων ή πλοίων,να επιβλέπουν την συντήρηση-επισκευή μηχανολογικού εξοπλισμού σε βιομηχανιές,να δουλέψουν ως μηχανικοί στην αεροπλοϊα,ναυσιπλοϊα ή ακόμα και στη F1 και πολλά πολλά άλλα.Ο τομέας της μηχανολογίας είναι τεράστιος και με τα ανάλογα μεταπτυχιακά μπορείς να ασχοληθείς με ότι πραγματικά θέλεις.Μπορούν να συνεργαστούν με τους πολιτικούς μηχανικούς αλλά κατά βάση ελάχιστη σχέση έχουν με αυτούς.
απ οτι καταλαβα...οτι εχει σχεση με σχεδιασμο μηχανων-φυσικη-μαθηματικα
ειναι μεσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
απ οτι καταλαβα...οτι εχει σχεση με σχεδιασμο μηχανων-φυσικη-μαθηματικα
ειναι μεσα
Εννοείται αυτό;)
Οι μηχανολόγοι έχουν πολλά μαθηματικά και φυσική και πολλά άλλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

erinys

Νεοφερμένος

Η erinys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
κ εγω θέλω MHXANOΛOΓΩN MHXANIKΩN...
αλλα δεν ξερω αν θα βγαλω τοσα μορια...:hmm:

ππππφφφφφφ....

η σχολή πως είναι..?
κ γενικά όποιος έχει περάσει ασ μας πει τιποτα........:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
εγω γειτονας ειμαι. δεν μπορω να σας πω πολλα πραγματα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Ωραία σχολή με καλές προοπτικές αλλά παλούκι :P
Στο 1ο έτος θα κάνεις περισσότερο φυσικομαθηματικά (8 από τα 16 μαθήματα) και ίσως να ψιλοξενερώσεις, αλλά από το 3ο και 4ο εξάμηνο θα αρχίσεις να μπαίνεις πιο βαθειά στο αντικείμενο.
Τέλος, έχει αρκετές εργασίες και αναλογία άνδρες-γυναίκες 80-20 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Καποιος πριν ειπε οτι οι Μηχ.Μηχ ΜΠΟΡΟΥΝ να συνεργαστουν με πολιτικους μηχ. και οτι ελαχιστη σχεση εχουν μεταξυ τους.

Στην πραξη οι μηχ μηχ και συνεργαζονται και εχουν σχεση με τους πολιτικους. Συνεργαζονται σε μικρα και μεγαλα κατασκευαστικα εργα, ο καθενας στον τομεα που του αντιστοιχει και εχουν σχεση τα αντικειμενα καθως αρκετα μαθηματα ειναι κοινα οπως η μηχανικη, η αναλυση κατασκευων, η αντοχη υλικων κ.α
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Καποιος πριν ειπε οτι οι Μηχ.Μηχ ΜΠΟΡΟΥΝ να συνεργαστουν με πολιτικους μηχ. και οτι ελαχιστη σχεση εχουν μεταξυ τους.

Στην πραξη οι μηχ μηχ και συνεργαζονται και εχουν σχεση με τους πολιτικους. Συνεργαζονται σε μικρα και μεγαλα κατασκευαστικα εργα, ο καθενας στον τομεα που του αντιστοιχει και εχουν σχεση τα αντικειμενα καθως αρκετα μαθηματα ειναι κοινα οπως η μηχανικη, η αναλυση κατασκευων, η αντοχη υλικων κ.α
Εγώ το είπα.Ο μηχανολόγος δεν εργάζεται αποκλειστικά σε κατασκευαστικά έργα όπως ο πολιτικός μηχανικός.Είναι επιλογή του αν θα επιλέξει αυτόν τον τομέα ή όχι.Επομένως δεν εργάζεται αποκλειστικά με τους πολιτικούς.Ναι μέσα στη σχολή έχουν κοινά μαθήματα όπως αυτά που προανέφερες και μερικά άλλα όπως η στατική.Στη πράξη όμως ο καθένας δουλεύει τον τομέα του και αν ο μηχανολόγος δεν εργαστεί σε κτιριακές μελέτες τότε ίσως να μην συνεργαστεί ποτέ του με πολιτικό μηχανικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Μηχανικη= στατικη σε πολυ απλουστευμενη μορφη για το μηχανολογο.
Και ποιος σου ειπε οτι ο μηχανολογος συνεργαζεται με το πολιτικο σε κτιριακες μελετες μονο...Μπορουν να συνεργαστουν ακομη και στην αεροναυπηγικη , και σε θεματα προηγμενων υλικων κλπ κλπ. Αποκλειστικα δεν συνεργαζεται με πολιτικους αλλα γενικα τα 2 επαγγελματα ειναι στενα συνδεδεμενα γιατι πχ φαντασου να ξεκινησεις ενα power plant χωρις την συνδρομη του πολιτικου στις εγκαταστασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Μηχανικη= στατικη σε πολυ απλουστευμενη μορφη για το μηχανολογο.
Και ποιος σου ειπε οτι ο μηχανολογος συνεργαζεται με το πολιτικο σε κτιριακες μελετες μονο...Μπορουν να συνεργαστουν ακομη και στην αεροναυπηγικη , και σε θεματα προηγμενων υλικων κλπ κλπ. Αποκλειστικα δεν συνεργαζεται με πολιτικους αλλα γενικα τα 2 επαγγελματα ειναι στενα συνδεδεμενα γιατι πχ φαντασου να ξεκινησεις ενα power plant χωρις την συνδρομη του πολιτικου στις εγκαταστασεις.
Πες μου τι σχέση μπορεί να έχει ο πολιτικός μηχανικός στην αεροναυπηγική.Ακόμη και τα υλικά σε αυτή τη περίπτωση είναι δουλειά του μηχανολόγου.Η στατική βασικά είναι η μηχανική του αποραμόρφωτου στερεού.Συνδέονται τα επαγγέλματα αλλά πιστεύω ότι πολύ περισσότερη σχέση (και συνεργασία) έχουν οι μηχανολόγοι με τους ηλεκτρολόγους παρά με τους πολιτικούς.Στην κατασκευαστική κατεύθυνση των μηχανολόγων μαθαίνουν για προηγμένα υλικά με στόχο την εφαρμογή τους σε τομείς των μηχανολόγων όπως η αεροναυπηγική,ναυπηγική,σχεδιασμός κινητήρων,αεροτομών κλπ.Τα λέω όλα αυτά γιατί είμαι φοιτητής στους μηχανολόγους και έχω γνωρίσει και παιδιά που έχουν τελειώσει τη σχολή και κάνουν διδακτορικά εκ των οποίων ένας στα υλικά με στόχο την εφαρμογή τους στην αεροδιαστημική.Ακόμα και αυτή είναι δουλειά του μηχανολόγου δλδ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Σπουδαζω και εγω Μηχανολογος, ειμαι 3ο ετος και ξερω πολυ καλα τι κανει η καθε κατευθυνση στην μηχανολογια...Αν ειχες σφαιρικη γνωση του θεματος θα καταλαβαινες οτι συνδεονται κυριως στο θεμα της κατασκευης της ατρακτου του αεροπλανου , τα δομικα στοιχεια ( υλικα ) και την στατικη αναλυση...το αεροπλανο δεν ειναι μονο μηχανη και αεροδυναμικη..εν πασει περιπτωση δεν θα διαφωνησω οτι ειναι κυριως θεμα μηχανολογων-αεροναυπηγων.

Φιλε εκανα μαθημα με καθηγητη που δουλευει σε project για την Airbus οποτε δεν μου φαινονται περιεργα αυτα που λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Σπουδαζω και εγω Μηχανολογος, ειμαι 3ο ετος και ξερω πολυ καλα τι κανει η καθε κατευθυνση στην μηχανολογια...Αν ειχες σφαιρικη γνωση του θεματος θα καταλαβαινες οτι συνδεονται κυριως στο θεμα της κατασκευης της ατρακτου του αεροπλανου , τα δομικα στοιχεια ( υλικα ) και την στατικη αναλυση...το αεροπλανο δεν ειναι μονο μηχανη και αεροδυναμικη..εν πασει περιπτωση δεν θα διαφωνησω οτι ειναι κυριως θεμα μηχανολογων-αεροναυπηγων.

Φιλε εκανα μαθημα με καθηγητη που δουλευει σε project για την Airbus οποτε δεν μου φαινονται περιεργα αυτα που λες.
Πάω πάσο γιατί ως παλιότερος θα ξέρεις περισσότερα.
Ενδιαφέρεσαι και εσύ για την αεροναυπηγική έ?Στο εμπ είσαι?Στο τσακ έχασα τους αεροναυπηγούς της πάτρας γαμώτο:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Δεν πειραζει που εχασες την πατρα ρε..Αλλωστε 30 παιδια το χρονο παιρνουν και συνηθως τους καλυτερους απ οτι ξερω...αφου σου αρεσει η αεροναυπικη μπορεις να συνεχισεις σε καποιο μεταπτυχιακο..Η συμβουλη μου ειναι να βρεις κατι συγκεκριμενο στην αεροναυπηγικη, δλδ η στο κατασκευαστικο κομματι που ειναι απο τα πλεον δυσκολα η στο αεροδυναμικο με αεροτομες κλπ κλπ ( δωσε εμφαση στην μηχανικη ρευστων!).Δεν ενδιαφερομαι τοσο για αεροναυπηγικη, θυμαμαι οταν ημουν πρωτο ετος ημουν πορωμενος βεβαια αλλα μετα στην ελλαδα δεν υπαρχει τιποτα σχετικο μονο η ΕΑΒ..που ειναι πληρης!! :)

Ναι στο ΕΜΠ..που εχει και αυτο τομεα εναεριων και επιγειων μεσων μεταφορας (ΕΕΜΜ) Ποσα μορια ειχες αν επιτρεπεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Δεν πειραζει που εχασες την πατρα ρε..Αλλωστε 30 παιδια το χρονο παιρνουν και συνηθως τους καλυτερους απ οτι ξερω...αφου σου αρεσει η αεροναυπικη μπορεις να συνεχισεις σε καποιο μεταπτυχιακο..Η συμβουλη μου ειναι να βρεις κατι συγκεκριμενο στην αεροναυπηγικη, δλδ η στο κατασκευαστικο κομματι που ειναι απο τα πλεον δυσκολα η στο αεροδυναμικο με αεροτομες κλπ κλπ ( δωσε εμφαση στην μηχανικη ρευστων!).Δεν ενδιαφερομαι τοσο για αεροναυπηγικη, θυμαμαι οταν ημουν πρωτο ετος ημουν πορωμενος βεβαια αλλα μετα στην ελλαδα δεν υπαρχει τιποτα σχετικο μονο η ΕΑΒ..που ειναι πληρης!! :)

Ναι στο ΕΜΠ..που εχει και αυτο τομεα εναεριων και επιγειων μεσων μεταφορας (ΕΕΜΜ) Ποσα μορια ειχες αν επιτρεπεται?
Ξέρω ότι δεν έχουν δουλειά στην ελλάδα οι αεροναυπηγοί αλλά δεν με νοιάζει.Εγώ μπήκα στους μηχανολόγους μόνο και μόνο για να ασχοληθώ μεταπτυχιακά με την αεροναυπηγική.Δεν με ενδιαφέρει καμιά άλλη θέση.Απ'ότι ξέρω όσοι θέλουν πλέον διαλέγουν την κατεύθυνση των αεροναυπηγών.Δεν υπάρχει όριο.Μου το είπε ένα παιδί που είναι εκεί.Τέσπα,εγώ είχα βγάλει 17527 μόρια αλλά η μκλ είναι ότι στις πανελλήνιες είχα χάσει την απόδειξη στα μαθηματικά που την ήξερα αλλά από μλκ μπλόκαρα και μπερδεύτηκα και έχασα έτσι 10 μόρια.Μετά είδα ότι αν δεν την είχα χάσει τώρα θα ήμουν στη πάτρα:'(
Σαν αεροναυπηγός θα μου άρεσε να ασχοληθώ με τον σχεδιασμό της δομής της ατράκτου,των φτερών,του ουραίου συγκροτήματος και γενικά με το σχήμα της ατράκτου.Ωραία πράγματα:xixi:
Το κατασκευαστικό κομμάτι της αεροναυπηγικής τί περιλαμβάνει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Χαλαρωσε ρε..δεν τρεχει κατι που εχασες την πατρα..Ενταξει η αληθεια ειναι οτι εχουν καποια μαθηματα αρκετα εξειδικευμενα και καλα ( δεν θυμαμαι ακριβως τωρα) αλλα θα υπαρχουν και στη κοζανη καποια μαθηματα σχετικα.Αυτο ειναι ενα θεμα στην τριτοβαθμια... Βγαινουμε ολοι μηχανολογοι εχοντας κανει στο περιπου ιδια μαθηματα..Θα επρεπε να υπαρχει αυστηρο προγραμμα σπουδων για να βγεις μηχανικος ιδιο σε ολες τις σχολες.Παντως να εισαι σιγουρος οτι θα βρεις επιστημονικα πεδια που να σε ενδιαφερουν, δλδ οχι μονο η αεροναυπηγικη...κι εγω ετσι σκεφτομουν αλλα στην πορεια ειδα πραγματα που μου τραβηξαν την προσοχη οπως τα ενεργειακα μαθηματα. Εισαι απο αθηνα η βορεια?

Δεν μπορεις να ασχοληθεις με ολα οσα αναφερεις..Καλως η κακως υπαρχει ο καταμερισμος της εργασιας-ερευνας που σου επιτρεπει να εστιασεις σε ενα κομματι μονο ( δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ξερεις τα αλλα) και να γινεις εκει καλος..Στις μεγαλες αεροναυτικες εταιρειες υπαρχουν αναριθμητες ομαδες μηχανικων-μελετητων που δουλευουν ανεξαρτητα μεταξυ τους..αλλα και ως συνολο.

Το κατασκευαστικο εχει 2 πεδια, την δυναμικη πτησης δλδ την μηχανικη συμπεριφορα του αεροσκαφους οταν πεταει ( δυναμικη κυριως,αυτοματοι πιλοτοι, πηδαλια ) και βεβαια τα υλικα που ειναι πολυ ενδιαφεροντα (googlαρε composite materials )....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
Χαλαρωσε ρε..δεν τρεχει κατι που εχασες την πατρα..Ενταξει η αληθεια ειναι οτι εχουν καποια μαθηματα αρκετα εξειδικευμενα και καλα ( δεν θυμαμαι ακριβως τωρα) αλλα θα υπαρχουν και στη κοζανη καποια μαθηματα σχετικα.Αυτο ειναι ενα θεμα στην τριτοβαθμια... Βγαινουμε ολοι μηχανολογοι εχοντας κανει στο περιπου ιδια μαθηματα..Θα επρεπε να υπαρχει αυστηρο προγραμμα σπουδων για να βγεις μηχανικος ιδιο σε ολες τις σχολες.Παντως να εισαι σιγουρος οτι θα βρεις επιστημονικα πεδια που να σε ενδιαφερουν, δλδ οχι μονο η αεροναυπηγικη...κι εγω ετσι σκεφτομουν αλλα στην πορεια ειδα πραγματα που μου τραβηξαν την προσοχη οπως τα ενεργειακα μαθηματα. Εισαι απο αθηνα η βορεια?

Δεν μπορεις να ασχοληθεις με ολα οσα αναφερεις..Καλως η κακως υπαρχει ο καταμερισμος της εργασιας-ερευνας που σου επιτρεπει να εστιασεις σε ενα κομματι μονο ( δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ξερεις τα αλλα) και να γινεις εκει καλος..Στις μεγαλες αεροναυτικες εταιρειες υπαρχουν αναριθμητες ομαδες μηχανικων-μελετητων που δουλευουν ανεξαρτητα μεταξυ τους..αλλα και ως συνολο.

Το κατασκευαστικο εχει 2 πεδια, την δυναμικη πτησης δλδ την μηχανικη συμπεριφορα του αεροσκαφους οταν πεταει ( δυναμικη κυριως,αυτοματοι πιλοτοι, πηδαλια ) και βεβαια τα υλικα που ειναι πολυ ενδιαφεροντα (googlαρε composite materials )....
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Ο κατασκευαστικός τομέας της αεροναυπηγικής έχει πολύ ενδιαφέρον,ειδικά η δυναμικής πτήσης που ανέφερες.Είμαι από Θεσσαλονίκη.Έχει πολλά ενδιαφέροντα μαθήματα η σχολή,έχει και για αεριοστρόβιλους,μηχανική ρευστών και πολλά άλλα.Γενικά είναι ένα κανονικό τμήμα μηχανολόγων με έμφαση στον ενεργειακό τομέα(αν και υπάρχει και δυνατότητα επιλογής κατασκευαστικής κατεύθυνσης).Ανακοινώθηκε και επίσημα η μετονομασία της σχολής σε μηχανολόγους μηχανικούς που θα είναι και το όνομα της σχολής στο φετινό μηχανογραφικό.Επιβάλλεται μεταπτυχιακό στο cranfield που είναι το καλύτερο (μαζί με το Delft) στον τομέα της αεροναυπηγικής στην ευρώπη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Just Veronica

Νεοφερμένος

Η Just Veronica αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με το αντικειμενο εργασιας των Μηχανολογων Μηχανικων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aredhel18

Νεοφερμένος

Η Gianna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
σκοπευω να περασω μηχανολογων μηχανικων στη θεσσαλονικη..ο πατερας μου ειναι μηχανολογος και επειδη θελω δικη μου φοιτητικη ζωη μακρια απο γονεις θα το τολμησω.η θεσσαλονικη ειναι υπεροχη και η σχολη αν και δυσκολη πολυ μα που μα πολυ ενδιαφερουσα;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βιλλαρασ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο βασιλης (ειμαι απο τους καλους αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 337 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epsilon

Δραστήριο μέλος

Ο epsilon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 549 μηνύματα.
σκοπευω να περασω μηχανολογων μηχανικων στη θεσσαλονικη..ο πατερας μου ειναι μηχανολογος και επειδη θελω δικη μου φοιτητικη ζωη μακρια απο γονεις θα το τολμησω.η θεσσαλονικη ειναι υπεροχη και η σχολη αν και δυσκολη πολυ μα που μα πολυ ενδιαφερουσα;)
Παντού η σχολή μηχανολόγων είναι δύσκολη,όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη.Και ναι η Θεσσαλονίκη είναι μακράν η καλύτερη φοιτητούπολη ever.Αρκεί να μην είσαι από εκεί όπως εγώ γιατί τότε χάνει τη χάρη της:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Ο πρόλογος από το Μάθημα Εισαγωγή στην Μηχανολογία του 1ου Εξαμήνου των Μηχ Μηχ του ΕΜΠ. Λέει κάποια πράγματα ενδιαφέροντα.

Το μάθημα «Εισαγωγή στη Μηχανολογία» δεν προσφέρει Επιστημονικές Γνώσεις στη Φυσική ή στα Μαθηματικά ούτε εργαλεία σχεδίασης στη Μηχανολογία, στις φυσικές διεργασίες ή στη κατασκευή προιόντων. Παρουσιάζει τα αντικείμενα επιστημονικής δράσης του Μηχανολόγου Μηχανικού και το επιστημονικό του υπόβαθρο. Τονίζει τις δεξιότητες του Μηχανικού που απαιτούνται για την άσκηση του επαγγέλματός του και την δομή της εκπαίδευσης που απαιτείται προκειμένου να αποκτηθούν οι δεξιότητες αυτές. Επίσης τονίζει την « κοινωνική ευθύνη» του Μηχανικού στην άσκηση του επαγγέλματός του. Έτσι το μάθημα «Εισαγωγή στη Μηχανολογία» είναι ένα μάθημα αυτογνωσίας του Μηχανικού και οριοθέτησης του επιστημονικού αντικειμένου της Μηχανολογίας. Όσον και αν εκ πρώτης όψεως φανεί παράξενο, από τις δεξιότητες του Μηχανικού που θεωρούνται πρώτης προτεραιότητας, οι πλέον βασικές είναι η ικανότητα επικοινωνίας του και η χρήση της πληροφορικής ως επαγγελματικού εργαλείου. Μετά ακολουθούν οι δεξιότητες που έχουν σχέση με τον επιστημονικό κλάδο και στην περίπτωσή μας η Μηχανολογία. Η ανάγκη επικοινωνίας του Μηχανικού με Μηχανικούς είτε της ίδιας επιστημονικής ειδικότητας είτε άλλων ειδικοτήτων οφείλεται σήμερα στην διεπιστημονικότητα των προβλημάτων και στην ανάγκη επίλυσής των μέσω συνεργασιών και ομαδικής εργασίας. Η ικανότητα χρήσης της πληροφορικής προκύπτει από την επικοινωνία ανθρώπου-υπολογιστή-μηχανής, την ανάγκη λειτουργίας του μηχανικού σε υπερτοπικό επίπεδο, τη παγκοσμιοποίηση της αγοράς (προμήθεια πρώτων υλών, ανταλλαγή πληροφοριών από βάσεις δεδομένων και πωλήσεων) χωρίς βέβαια να αναφερθεί η διασύνδεση ομάδων σχεδιασμού σε διαφορετικούς τόπους υπό τη μορφή «Εικονικού γραφείου σχεδιασμού» και η επικοινωνία μέσω διαδικτύου. Η βασική δεξιότητα του Μηχανικού πρέπει να είναι η δεξιότητα της Καινοτομίας. Η Μηχανολογία είναι η κατ' εξοχήν επιστήμη της Καινοτομίας με τη δημιουργία νέων ή βελτιωμένων βιομηχανικών προιόντων ή διεργασιών που πάντα στόχο έχουν την βελτίωση της ποιότητας της ζωής του ανθρώπου. Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την πληροφορική επανάσταση, αν προσέξουμε όμως καλύτερα θα δούμε οτι μάλλον χαρακτηρίζεται από την καινοτομία στη σχεδίαση νέων προιόντων και την γρήγορη εισαγωγή των στην αγορά πάντα με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των Ανθρώπων. Ο Μηχανολόγος Μηχανικός πάντα ήταν ο Καινοτόμος Μηχανικός, ο μηχανικός που δημιουργούσε νέα προιόντα ή προωθούσε καινοτόμους λύσεις και η Μηχανολογία στη σημερινή εποχή υφίσταται ριζική μεταμόρφωση γιατί έχει στη διάθεσή της εργαλεία πληροφορικής που επιτρέπουν την γρήγορη κατασκευαστική υλοποίηση της καινοτόμου ιδέας και την προώθηση του προιόντος στην αγορά.
Πολλοί από αυτούς που εισάγονται στις σχολές Μηχανολόγων της χώρας δεν έχουν σωστή γνώση της επιστήμης που πρόκειται να σπουδάσουν ή και αρκετοί νομίζουν ότι η Μηχανολογία είναι για εσωτερικές εγκαταστάσεις κτηρίων ή για συντήρηση και επισκευή μηχανημάτων. Αν και οι περιοχές αυτές ανήκουν στη σφαίρα δράσης του Μηχανολόγου Μηχανικού αξίζει το κόπο να ασχοληθεί κανένας μαζί τους μόνο αν εισαχθούν αρχές καινοτομίας στον σχεδιασμό τους, όπως συστήματα CAD , για τη τρισδιάστατη απεικόνιση της διαδρομής των δικτύων στο κτήριο, της εφαρμογής παθητικών συστημάτων ψύξης και θέρμανσης, της βιοκλιματικής ή αρχών ολικής ποιότητας στη μηχανολογική συντήρηση ή και αρχών προληπτικής συντήρησης και αντικατάστασης για ελαχιστοποίηση κόστους. Η Μηχανολογία αναφέρεται κυρίως στην κατασκευή προιόντων, συσκευών και εργαλείων, στην Ρομποτική, στην Μηχανοτρονική, στη βέλτιστη λειτουργία μηχανημάτων, στην παραγωγή και τη χρήση της ενέργειας, στην διοίκηση και οργάνωση επιχειρήσεων, αλλά Μηχανολογία είναι κυρίως η Καινοτομία στους παραπάνω κλάδους και ο επιτυχημένος Μηχανολόγος Μηχανικός είναι ο Καινοτόμος Μηχανικός.
Στην περίοδο που ζούμε, αυτή της μετάβασης από την βιομηχανική κοινωνία στην κοινωνία της γνώσης, οι διεργασίες κατασκευής θα εντατικοποιηθούν και θα υποστούν αλλαγές βασισμένες στην καινοτομία. Η κλίμακα αλλαγών θα είναι ανάλογη με αυτή της γεωργικής εποχής. Μήπως η γεωργία σταμάτησε με την βιομηχανική επανάσταση; Όχι, απλά στη γεωργική εποχή το 90% του πληθυσμού παρήγε το 100% της τροφής, ενώ τώρα το 3% παράγει το 120%. Στην εποχή της πληροφορικής και ειδικότερα στις προηγμένες χώρες η εστίαση της παραγωγής θα μετατοπισθεί από την κατασκευή, μαζική παραγωγή του προιόντος, στον σχεδιασμό του προιόντος καθώς και στην κατασκευή ειδικευμένων προιόντων και εργαλείων απαραίτητων για την υποστήριξη της μαζικής παραγωγής. Έτσι φαίνεται οτι στην κοινωνία της γνώσης έχουμε για πρώτη φορά μια οικονομία που θα βασίζεται όχι στην πρώτη ύλη αλλά στη γνώση ( π.χ λογισμικό) που όχι μόνο είναι αναλώσιμη (τεχνολογική παλαίωση) αλλά και αυτοδημιουργούμενη. Συγχρόνως η μαζική παραγωγή προιόντων θα μεταφερθεί (ήδη μεταφέρεται) στις υπό ανάπτυξη χώρες με φθηνά εργατικά και διαθέσιμη φθηνή πρώτη ύλη.
Η Πανεπιστημιακή εκπαίδευση είναι εκπαίδευση με προϋπόθεση ελευθερίας. Δεν υπάρχει το στοιχείο του πειθαναγκασμού στη μάθηση. Είναι εκπαίδευση όπου το μαθησιακό προφίλ διαμορφώνεται από τον ίδιο τον εκπαιδευόμενο. Το μοντέλο αυτό είναι τελείως διαφορετικό από το μοντέλο της αυστηρά ελεγχόμενης Λυκειακής εκπαίδευσης και πολλές φορές αυτή η εκπαιδευτική ελευθερία δεν γίνεται σωστά αντιληπτή από τους φοιτητές και οδηγεί σε μη ελεγχόμενες καταστάσεις από άποψη εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η δεύτερη ουσιαστική διαφοροποίηση της Πανεπιστημιακής έναντι της Λυκειακής εκπαίδευσης είναι η πολλαπλή βιβλιογραφία. Στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση είναι απαραίτητη η πολλαπλή βιβλιογραφία, η οποία σήμερα με την ύπαρξη των εικονικών βιβλιοθηκών μπορεί να ικανοποιηθεί ακόμα και από το σπίτι μας ή το χώρο εργασίας μας. Η δυνατότητα που υπάρχει σήμερα στην επίσκεψη των βιβλιοθηκών πραγματικών πανεπιστημίων ή εικονικών βιβλιοθηκών εικονικών πανεπιστημίων παρέχει στον φοιτητή την παγκοσμιοποιημένη εκπαίδευση και τη συνειδητοποίηση ότι λειτουργεί σε ενοποιημένη και ανταγωνιστική αγορά εργασίας, προιόντων και υπηρεσιών. Σίγουρα η εκπαίδευση του Μηχανολόγου Μηχανικού στη χώρα μας πρέπει να βρίσκεται μέσα στο πνεύμα μιας ενιαίας Ερωπαικής αγοράς όπου υπηρεσίες, προιόντα, σχεδιασμοί και καινοτομίες κυκλοφορούν με οικονομική αξία στο διαδίκτυο.
Τα κεφάλαια του εγχειριδίου αυτού έχουν τη μορφή των διαλέξεων του μαθήματος. Κάθε κεφάλαιο πραγματεύεται αυτόνομα ένα θέμα μέσα σε μια δίωρη διάλεξη η οποία συνοδεύεται και από την ανάπτυξη αντιστοίχων παραδειγμάτων. Οι διαλέξεις καλύπτουν θέματα όπως: Δεξιότητες μηχανικού και εκπαιδευτική υποδομή, παρουσίαση βασικών μηχανολογικών συσκευών και εγκαταστάσεων, μηχανολογική προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων, μαθήματα από επιτυχημένες ή άστοχες μηχανολογικές συσκευές και εγκαταστάσεις, ο μηχανικός και το διαδίκτυο. Η καινοτομική σκέψη και ο καινοτόμος μηχανικός, αρχές γραπτής και προφορικής επικοινωνίας, επαγγελματικές αρχές μηχανικού και κώδικας ηθικής. Ιδιαίτερη επίσης έμφαση και ενθάρυνση δίνεται στην ανάπτυξη της πνευματικότητας του φοιτητή, η οποία μαζί με την κοινωνική συναίσθηση της αποστολής του διακρίνουν τον τεχνοκράτη μηχανικό από τον επιστήμονα μηχανικό, τον μηχανικό που μέτρο των πράξεών του έχει τον άνθρωπο ( π.χ ευαισθησία για το περιβάλλον), από τον τεχνοκράτη μηχανικό που αδιαφορεί για τις συνέπειες των πράξεων του, όπως τελευταία συμβαίνει στη περιοχή της Γενετικής ή πρόσφατα με το περιβάλλον ή στη περίοδο του 1950 στην περιοχή της πυρηνικής φυσικής.
Η εκπαίδευση του Μηχανολόγου Μηχανικού σε διάφορες χώρες στην κοινή αντίληψη των κοινωνιών των χωρών αυτών έχει διαφορετικύς στόχους. Δυστυχώς στη χώρα μας λόγω στρεβλής ανάπτυξης και του προστατευτισμού της παραγωγής και της οικονομίας γενικότερα θεωρούμε οτι ο Μηχανολόγος Μηχανικός προορίζεται κυρίως για συντήρηση μηχανολογικών εγκαταστάσεων, ενώ σε άλες χώρες, όπως στη Γαλλία, η εκπαίδευση του Μηχανολόγου οδηγεί στη δημιουργία Μηχανικών που προορίζονται για τα ανώτερα επίπεδα διοίκησης των επιχειρήσεων ή οργανισμών, ενώ στην Αμερική οδηγεί στη δημιουργία καινοτόμων επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας. Τα νέα προγράμματα σπουδών στη Μηχανολογία των Πανεπιστημίων της χώρας έχουν σαφώς υιοθετήσει τη Γαλλική και Αμερικανική φιλοσοφία και έχουν απελευθερωθεί από την εκπαίδευση μηχανικών κατάλληλων για κλειστή προστατευόμενη οικονομία παλαιού τύπου, αλλά για εκπαίδευση μηχανικών στην νέα οικονομία στην οποία επικρατεί είτε το θέλουμε είτε όχι η Παγκοσμιοποίηση, ο Ανταγωνισμός και η Καινοτομία.
Η Μηχανολογία υφίσταται σήμερα μία ριζική αναμόρφωση και το εγχειρίδιο αυτό έχει σκοπό να τονίσει τον υπέροχο δρόμο της επαγγελματικής και επιστημονικής ενασχόλησης του Καινοτόμου Μηχανολόγου Μηχανικού.

Εδώ: https://mycourses.ntua.gr/course_description/index.php?cidReq=MECH1025 μπορείς και να βρείς διαφάνειες αυτού του μαθήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top