jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Με αυτούς που θέλουν να ξαναδώσουν τι θα γίνει δηλαδή?
Αυτό θα ισχύσει σε βάθος χρόνου. Όσοι δώσουν, θα δώσουν με το σύστημα των 4+1 μαθημάτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αυτό το σχέδιο επεξεργάζεται η ηγεσία του υπουργείου σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», ενώ αναμένονται ανακοινώσεις μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά. Οξύμωρο είναι το γεγονός ότι ο βαθμός απολυτηρίου για πρώτη χρονιά φέτος έχασε τη δυναμική του στις πανελλήνιες εξετάσεις καθώς δεν προσμετράται για τον τελικό μέσο όρο, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται η ηγεσία έχει σχέδιο να τον επαναφέρει και να τον ενισχύσει.
Το υπουργείο Παιδείας παλεύει εδώ και μήνες να προλειάνει το έδαφος για τις επερχόμενες αλλαγές ασκώντας σκληρή κριτική στο υπάρχον σύστημα. Ο υπουργός Νίκος Φίλης παρά την επιτυχημένη διεξαγωγή των φετινών εξετάσεων δεν δίστασε την ίδια μέρα με την ανακοίνωση των βάσεων να κάνει λόγο για ένα σύστημα το οποίο έχει χάσει τη δυναμική του και υποβαθμίζει το σχολείο. Στο πλαίσιο του International Baccalaureate, το υπουργείο μελετάει τη δημιουργία ενός εθνικού απολυτηρίου που θα αποτελεί και το διαβατήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. «Το σύστημα πρέπει να αλλάξει και ο βαθμός απολυτηρίου θα αποτελεί τον βαθμό με τον οποίο θα εισάγονται οι υποψήφιοι στις σχολές. Στόχος με τις αλλαγές αυτές είναι η αναβάθμιση του Λυκείου, και πρώτα πρέπει να προχωρήσουμε στην αναμόρφωσή του. Γι’ αυτό το λόγο είναι δύσκολο να ορίσω πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νέο εισαγωγικό σύστημα», σημειώνει στον «Ε.Τ.» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννης Παντής. Οι αλλαγές στις οποίες αναφέρεται αφορούν το Λύκειο των δύο τάξεων και το Γυμνάσιο των τεσσάρων. Κατά καιρούς έχουν τοποθετηθεί τόσο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας κ. Σία Αναγνωστοπούλου όσο και μέλη του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία σε αυτό, προαναγγέλλοντας την ολοκληρωτική αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Αντώνης Λιάκος είχε παρουσιάσει και μία ολοκληρωμένη πρόταση που αφορούσε το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου προβάλλοντας την Ελληνική αλλά και την Αγγλική Γλώσσα ως βασικά διδακτικά αντικείμενα στις δύο τάξεις του Λυκείου, αποκλείοντας όμως μαθήματα όπως τα Αρχαία και τα Μαθηματικά. Με τον τρόπο που είχε διαμορφωθεί το πρόγραμμα και οι κατευθύνσεις μαθημάτων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκλείσουν τα παραπάνω αντικείμενα και στη θέση τους να συμπεριλάβουν άλλα όπως Σχέδιο και Ιστορία της Τέχνης.
Ακόμα η ηγεσία κρατάει κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος, καθώς δεν είναι γνωστό αν η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα ισχύει και στο νέο σύστημα και αν θα υπάρξει αυτούσιο το σύστημα των βάσεων εισαγωγής. Αντίθετα, επιμένει στο επιχείρημα για μεταρρυθμίσεις που στοχεύουν στην αναβάθμιση του Λυκείου.
Πηγή: Foititikanea.gr
Η ύλη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα για τις Πανελλήνιες του 2016-17. Έχει αργήσει χαρακτηριστικά...
Μάλλον ή κάτι σοβαρό ετοιμάζουν να βγάλουν και να προσθέσουν ή θα βρεθούμε προ εκπλήξεως με όλα όσα ακούγονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aphrodite_25
Νεοφερμένος
Αν θέλησεις να αποκτήσεις δεύτερο πτυχίο η να εξειδικευτεις στο αντικείμενο σου,θα διαπιστώστεις ποσο διαβλητές ειναι οι κατατακτήριες και οι εισαγωγικές σε μεταπτυχιακά !Σε σύγκριση με αυτά λοιπόν,ναι,οι πανελληνιες ειναι πιο αξιοκρατικός θεσμός!Σαφως και χωλαίνει σε πολλα σημεία και πρεπει να γίνουν αλλαγές!Αλλα και η ιδεα του εθνικού απολυτηρίου δε θα λύσει τα προβλήματα!οχι δεν ξεχνάω καθολου τα ιδιωτικά κ όσα ανέφερες!κι εγω προσπαθω να κυνηγήσω μεποιο αξιοκρατικος;;;χαχαχαχα ωραιο αστειο....ξεχνας τα ιδιωτικα και γενικα τους λεφταδες τους εχοντες και κατεχοντες..και τους κακομοιρους τους μπατηρηδες που τα δινουν ολα για να περασουν σε μια σχολη
Νύχια και με δόντια τ όνειρο μου!Γιωαυτο σου λεω...σκέψου αν ισχυει μονο ο βαθμός απολυτηριου,ποιος θα επωφεληθεί;το παιδί που φοιτά σε ιδιωτικό δίνοντας χιλιάδες ευρώ η ενα παιδί που φοιτά σε δημόσιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas G.
Νεοφερμένος
Με 3 19-20 αρια και εναν βαθμο κοντα στη βαση ο αλλος δεν μπαινει ουτε ιατρικη ουτε πολυτεχνειο.
Ισως θα γινουν καλες οι πανελληνιες αν φτιαχτει ο τροπος εξετασης(δηλ. μαθηματα).
Φετος ειδικα με τα ευκολα θεματα φυσικη, το παιχνιδι κυριως στα θετικα πεδια πεχτηκε στην εκθεση, δηλαδη επι το πλειστον στην τυχη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Αξιοκρατικος τροπος με την υποκειμενικοτατη βαθμολογηση της εκθεσης;
Με 3 19-20 αρια και εναν βαθμο κοντα στη βαση ο αλλος δεν μπαινει ουτε ιατρικη ουτε πολυτεχνειο.
Ισως θα γινουν καλες οι πανελληνιες αν φτιαχτει ο τροπος εξετασης(δηλ. μαθηματα).
Φετος ειδικα με τα ευκολα θεματα φυσικη, το παιχνιδι κυριως στα θετικα πεδια πεχτηκε στην εκθεση, δηλαδη επι το πλειστον στην τυχη.
Αν το σκεφτείς, οι εξετάσεις ως εξετάσεις είναι ο πιο αξιοκρατικός και διαδεδομένος θεσμός για την αξιολόγηση επιδώσεων. Απολυτήριο λυκείου, πτυχίο γ-βάθμιας εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, δίπλωμα οδήγησης, τα πάντα χρειάζονται εξετάσεις. Δείχνουν αν ο εξεταζόμενος έχει τις απαραίτητες γνώσεις και αντέχει στην πίεση που επιβάλλουν.
Σίγουρα, οι πανελλήνιες επιδέχονται πολλές διορθώσεις, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούν να αντικατασταθούν από το απολυτήριο. Μόνο να βελτιωθούν. Όσο για την έκθεση, δυστυχώς αυτή είναι η φύση του μαθήματος. Ωστόσο, ένας μαθητής που έχει παραδώσει ένα καλό γραπτό, όσο υποκειμενική κι αν είναι η διόρθωση, να πάρει 10 ενώ αξίζει 16-17 πχ πολύ δύσκολο να γίνει. Όμως δε γίνεται να καταργηθεί η έκθεση, καθώς δε νοείται απόφοιτος β-βάθμιας εκπαίδευσης να μη γνωρίζει τη γλώσσα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Αληθεύει ? αν ναι μήπως ξέρετε από πότε θα ισχύ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
Και οχι δεν ισχυει απλως ειναι μια ιδεα δεν ξέρουμε ποτε και ΑΝ θα ισχύσει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν το σκεφτείς, οι εξετάσεις ως εξετάσεις είναι ο πιο αξιοκρατικός και διαδεδομένος θεσμός για την αξιολόγηση επιδώσεων. Απολυτήριο λυκείου, πτυχίο γ-βάθμιας εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, δίπλωμα οδήγησης, τα πάντα χρειάζονται εξετάσεις. Δείχνουν αν ο εξεταζόμενος έχει τις απαραίτητες γνώσεις και αντέχει στην πίεση που επιβάλλουν.
Σίγουρα, οι πανελλήνιες επιδέχονται πολλές διορθώσεις, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούν να αντικατασταθούν από το απολυτήριο. Μόνο να βελτιωθούν. Όσο για την έκθεση, δυστυχώς αυτή είναι η φύση του μαθήματος. Ωστόσο, ένας μαθητής που έχει παραδώσει ένα καλό γραπτό, όσο υποκειμενική κι αν είναι η διόρθωση, να πάρει 10 ενώ αξίζει 16-17 πχ πολύ δύσκολο να γίνει. Όμως δε γίνεται να καταργηθεί η έκθεση, καθώς δε νοείται απόφοιτος β-βάθμιας εκπαίδευσης να μη γνωρίζει τη γλώσσα του.
Να μην καταργηθεί το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας από τις Πανελλαδικές, αλλά να αλλάξει ριζικά.
Καταρχάς μου φαίνεται αδιανόητο να έχουμε υποκειμενικά δοκίμια σκέψεων για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Οι γλωσσικές ικανότητες που απαιτούνται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι τελείως διαφορετικές, και κυρίως στηρίζονται στην ανάλυση πηγών και την συγγραφή επιστημονικών εργασιών.
Αδιάφορο μου είναι αν ένας υποψήφιος π.χ. του φυσικού μπορεί να μου κάνει περίληψη ενός φιλοσοφικού κειμένου, τουλάχιστον όσο αφορά την εισαγωγή του στη σχολή. Με ενδιαφέρει να μπορεί να κατανοήσει ένα δύσκολο κείμενο, να εξετάσει το περιεχόμενό του και να εξάγει από αυτό συγκεκριμένες πληροφορίες. Δεν έχει σημασία το αν μπορεί να γράψει 500-600 λέξεις για την μουσική, αλλά το αν μπορεί να γράψει μερικές παραγράφους στις οποίες θα κάνει σύνθεση του περιεχομένου πολλών πηγών και να περιγράψει ένα διάγραμμα, όπως θα έκανε σε μία ακαδημαϊκή εργασία.
Γενικά πρέπει να εξοντωθεί κάθε ίχνος υποκειμενικής αξιολόγησης από τις πανελλαδικές, όπως γίνεται και στον υπόλοιπο κόσμο, με την στροφή σε μικρές απαντήσεις και απαντήσεις κλειστού τύπου (Σ/Λ, πολλαπλή επιλογή, αντιστοίχηση, κλπ.) ώστε να ανταγωνίζονται όλοι οι υποψήφιοι σε ίσους όρους. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και στα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά σε αυτά τουλάχιστον οι βαθμολογίες συνήθως έχουν μικρή απόκλιση. Στην έκθεση μιλάμε σχεδόν πάντα για τεράστιες διαφορές μεταξύ των βαθμολογητών.
Μα θα μου πείτε, 'και αν τα απαντάνε στην τύχη'? Υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης για αυτό. Αρνητική βαθμολόγηση, μονολεκτικές απαντήσεις ανοιχτού τύπου. Λύσεις υπάρχουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το καλύτερο, βέβαια, θα ήταν κάθε μία Σχολή, χωρίς εξαίρεση, να έχει τις δικές της εξετάσεις-συνεντεύξεις με λίγα μαθήματα που σχετίζονται με το αντικείμενό της. Μια Ιατρική, Πολυτεχνική κλπ. σχολή δε νοείται να έχει την Έκθεση ως μάθημα εισαγωγής. Η Έκθεση να διδάσκεται απλά για σφαιρική γνώση κ.ο.κ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Όχι, δεν καταργήθηκαν οι πανελλήνιεςΟ τίτλος τα λέει όλα , καταργήθηκαν η πανελλήνιες ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.