Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η Φυσική βασικά πάντα συμβαίνει να τρέχει εν σχέσει με τα Μαθηματικά και είναι απόλυτα λογικό, από τη στιγμή που όλα τα μαθηματικά εργαλεία για τη φυσική επιστήμη θεωρούνται αυτονόητα. Αυτό, δηλαδή, που λένε στα παιδάκια της Γ' Γυμνασίου περί εμβαδού γραφικής παράστασης u-t ότι είναι ίσο με το Δχ ή όλες οι σχέσεις μετατόπισης-ταχύτητας-επιτάχυνσης ή ενέργεια-ισχύς δεν είναι τίποτα παραπάνω από καθαρόαιμος διαφορικός και ολοκληρωτικός λογισμός, τον οποίο βεβαίως δε μπορούν να διδάξουν στο Γυμνάσιο ή στην Α' Λυκείου.
-----------------------------------------
Βασικά και τα ΜΚ της Β' μόνο στους Μιγαδικούς έχουν εφαρμογή απ'ολη την ύλη της Γ'. Στην Ανάλυση, που είναι και η ουσία όλης της ύλης, αν και συνδέονται (κωνικές τομές) δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ουτε αυτο αποτελει επιχειρημα:P


γκουχ... ναι, δεν έπρεπε να πω ότι είμαι έκτη... βιβλίο αρχαίων έχω δει, δεν είμαι στερημένο... έχω και δύο αδέρφια, 2α γυμνασίου, 3η Λυκείου... κάτι ξέρω κι εγώ...:P Το μονοπώλιο στα θρησκευτικά είναι σε όλες τις τάξεις και ΕΙΔΙΚΑ στο δημοτικό... εκεί είναι ΦΑΝΑΤΙΚΑ τα βιβλία... λένε την αλήθεια και το ψέμα, δηλαδή λένε την αλήθεια που πιστεύουν ΑΥΤΟΙ. Έτσι δουλέυει το σύστημα... όσο για την ιστορία... δεν έχω τίποτα μαζί της...

αποτελεί:)... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Αν λοιπόν συναθροίσουμε όλα αυτά μαζί, και τόσα άλλα τόσων άλλων, προκύπτει η καλύτερη γενική παιδεία, οι καλύτερες γενικές γνώσεις. Γιατί αυτό; Γιατί πολύ απλά, το πρόγραμμα προέρχεται από την επιθυμία των μαθητών να μελετήσουν και να ασχοληθούν με ένα μάθημα και όχι να καλλιεργήσουν το πνεύμα τους και λοιπές (βλακείες). Τέλος πάντων, I guess world isn't perfect. Δεν είναι λόγος όμως αυτός να μην τον κάνουμε εμείς τέλειο.

Και κάτι προς την Kotatsuneko: στην υπογραφή σου, στο σημείο ''a cat'' φτιάξ' το κάπως έτσι: ''a(n) cat'', γιατί όταν πας να το διαβάσεις χωρίς τη ''γάτα'' υπάρχει αυτό το χαζό ''a idiot''. :P:bye:

(Το τελευταίο το παρατήρησα κι εγώ:P)

Το πνεύμα καλλιεργείται, αλλά όχι με τον τρόπο που κάνουμε τα μαθήματα τώρα. Με πολύ λίγα από αυτά.
Λογοτεχνία (λόγω της φύσης του μαθήματος, αλλά εμείς στερούμαστε και αυτό λόγω καθηγητή).
Ε... Έκθεση, ούτε λόγος, αυτό που κάνουμε απλούστατα δε μπορεί να λέγεται έκθεση...
Κάποιο άλλο δε βρίσκω, δεν ξέρω αν υπάρχει.

Να μάθουμε αρχαία; Γραμματική; Συντακτικό; Ανώμαλα;
Και πάμε στη Β', όπου κάνουμε ΠΟΙΗΤΙΚΟ, ναι, ποιητικό κείμενο, και δεν καταλαβαίνουμε χριστόψωμο, ούτε καν οι της θεωρητικής. Ένα σωρό προτάσεις που "εννοούνται", ένα σωρό περίεργοι τύποι, περίεργες συντάξεις... Ποιητικά ρήματα... Ο ποιητής να κόβει συλλαβές χάριν του μέτρου...
Flasdag(:P), τα παραπάνω τα λέω (εκτός εξαιτίας μιας ολικής αγανάκτησης:p) και επειδή δεν έχει νόημα σε ένα τέτοιο κείμενο να τα διαβάζουμε από το πρωτότυπο.

Δεν καταλαβαίνω, βασικά, πότε έχει νόημα να διαβάζουμε από το πρωτότυπο. Προσέχω το μάθημα, προσπαθώ να καταλάβω τί λέει το κείμενο, αλλά στο τέλος καταλήγω like this:stars:.

Πάρτε το χαμπάρι, δεν έχετε και δεν θα έχετε κατευθύνσεις στο Γυμνάσιο. Υποχρεωτική εκπαίδευση είναι και μέχρι κάποιου επιπέδου είστε υποχρεωμένοι, για να μην είστε μπάζα, να ξέρετε τα πάντα. Ευθέως σας λέω ότι στα 12 και τα 13 είστε εντελώς ανίκανοι να κρίνετε τι σας χρειάζεται και τι όχι. Οι περισσότεροι αυτά τα καταλαβαίνουν πολύ αργότερα και είναι κρίμα γιατί μετά αναγκάζονται να τα σκάνε σε καθηγητές έξω και να έρχονται μετά να βγαίνουν από πάνω για το κακό το κράτος με τα κακά σχολεία. Όσο για τα 6ωρα των αρχαίων στην Α' Λυκείου, μπορεί με το μάτι να φαίνονται μονοκοπανιά πολλές οι ώρες (και είναι, για μένα θα έπρεπε να είναι ας πούμε 4), αλλά αντιστοίχως υπάρχουν και πολλά θετικά μαθήματα, 4 αν θυμάμαι καλά, έναντι δύο θεωρητικών, Αρχαία και Λογοτεχνία. Την Ιστορία, αν και τυπικά είναι, δε μπορώ να τη χαρακτηρίσω μάθημα αποκλειστικά θεωρητικής κατεύθυνσης σε καμία τάξη του Λυκείου. Όσο για τη Φιλοσοφία, υπάρχει για τον απλούστατο λόγο ότι όλο το μη γλωσσικό μέρος των Αρχαίων της Γ' Θεωρητικής είναι φιλοσοφία και ειλικρινά απορώ με ποιο σκεπτικό απορρίπτετε το μοναδικό μέρος της Θεωρητικής κατεύθυνσης που καλλιεργεί το υπόβαθρο της σκέψης και δεν είναι τυφλή παπαγαλία.

Αρχαία Γ' Θεωρητικής είναι, όχι αρχαία γενικής. Δε τα ξέρουμε. Δε θα τα μάθουμε. Εξάλλου, μόνος σου είπες ότι είναι το μη γλωσσικό μέρος τους. Οπότε ας τα μαθαίνουμε καλύτερα μεταφρασμένα.
Ποιο το νόημα του να μαθαίνουμε αρχαία, όταν ξεχνάμε τα πάντα εκτός από τον ενεστώτα οριστικής του ειμί, λίγα χρόνια αφότου φύγουμε από το σχολείο (για να μην πω μήνες αφότου τελειώσουμε την τάξη και θεωρηθώ υπερβολικός);

Βεβαίως δεν σχολιάζω τα περί "κύριας-δευτερεύουσας" γιατί αν δεν ξέρεις τη δομή του λόγου, δε μπορείς να δομήσεις το λόγο. Απλό δεν είναι; Κι έρχονται μετά και κλαίνε που γράφουν κάτι 9αρια στην Έκθεση στις Πανελλήνιες. Δεν λέω ότι εγώ θα γράψω παραπάνω, 6 βδομάδες πριν τις εξετάσεις δε μιλάω για βαθμούς, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ ότι η Γλώσσα είναι άχρηστη...

Δεν έχει σημασία να μαθαίνεις πώς λέγεται το τάδε και το δείνα γραμματικό φαινόμενο. Σημασία έχει να νιώθεις τη γλώσσα. (Και για να το κάνεις αυτό, θέλει διάβασμα και συχνή επαφή με τη γραπτή γλώσσα.) Να σου βγαίνει αυθόρμητα αυτό που γράφεις και όχι μετά από τη σκέψη "εεε... τώρα τί να βάλω, κύρια ή δευτερεύσουσα, χρησιμοποιώντας τί είδους σύνδεσμο, εναντιωματικό/αντιθετικό, τελικό, αιτιολογικό ή συπλεκτικό;".

Μέχρι να βρεθεί ο ηλίθιος εκείνος εγκέφαλος που κατήργησε τις Πανελλήνιες στη Β' Λυκείου, ήταν.

Θα έλεγα, συμφωνώντας και επαυξάνοντας, "ο ηλίθιος αυτός ανεγκέφαλος":P:lol:.

ποιος ανεφερε οτι η φιλοσοφια ειναι αχρειαστη;
απλα δεν ειναι μαθημα θεωρητικης παιδιας.
γιατι η φιλοσοφια αν δειδαχθει σωστα θα κανει πολυ πιο ενδιαφεροντα αλλα μαθηματα. βιολογια, φυσικη, μαθηματικα. και αυτα εχουν το υποβαθρο τους στη φιλοσοφια. ειναι πολυ σημαντικο μαθημα για να υπαρχει σε κατευθυνση

τα μαθηματικα της β λυκειου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.

Σωστά. Η Βιοηθική, η ιστορία του Σύμπαντος, η αντικειμενική σκοπιά θεώρησης των πραγμάτων και διάφορες μαθηματικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως φιλοσοφικές είναι κοινά κομμάτια της Επιστήμης και της Φιλοσοφίας.
Δε θέλουν να κάνουμε φιλοσοφία, γιατί είναι ενδιαφέρον μάθημα, και είπαμε γιατί δε τα θέλουν τα ενδιαφέροντα μαθήματα (βέβαια, αν το μαθαίνουν παπαγαλία, όπως κάνουν οι συμμαθήτριές μου της θεωρητικής -οι περισσότερες-, πάει, χάθηκε κι αυτό).

Επισης αυτο με τις φυσικες. Προς το τελος η υλη της μιας συμβαδιζει με την υλη της αλλης. Δηλαδη ο φυσικος εχει πει απειρες φορες στη γενικη ''αυτο θα το δουμε στην κατευθυνση πιο μετα'' ή ''αυτο το καναμε στην κατευθυνση''. Εγω αν ημουν θεωρητικη θα ενιωθα αδικημενη δηλαδη.

Εγώ πάλι που είμαι θετική, νιώθω ηλίθιος που κάνω τα ίδια πράγματα δύο φορές.

Ενω οι μεταβολες αεριων κι αυτα μου αρεσαν, τα κυκλωματα και τα μαγνητικα πεδια τα ΣΙ-ΧΑ-ΘΗ-ΚΑ. Σε μεγαλο βαθμο.

Ναι, με τον ηλεκτρισμό ούτε κι εγώ τα πάω καλά:D. Μου τη σπάει το "αυτό τον τύπο δε τον αποδεικνύουμε, γιατί χρειάζονται ανώτερα μαθηματικά". Τότε γιατί τον έχει μέσα το ρημαδιασμένο το βιβλίο;!

ah επισης λεω κι εγω ηλιθιο το μυαλο που καταργησε τις πανελληνιες στη β'. Πολυ ηλιθιο.

Δεν ήταν μυαλό, είπαμε, σβολαράκι από... άστο καλύτερα...:P:lol2:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arti

Νεοφερμένος

Η arti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
σε αυτο το υπουργειο παιδειας τα εχουνε παιξει ολοι.οι καθηγητες καθονται και μας διδασκουν οτι πιο ασκετο μπορουμε να σκεφτουμε που δεν θα μας χρησιμεψει πουθενα......ασε που σε μια εβδομαδα θα το εχουμε ξεχασει.........αυτο που το πας!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
σε αυτο το υπουργειο παιδειας τα εχουνε παιξει ολοι.οι καθηγητες καθονται και μας διδασκουν οτι πιο ασκετο μπορουμε να σκεφτουμε που δεν θα μας χρησιμεψει πουθενα......ασε που σε μια εβδομαδα θα το εχουμε ξεχασει.........αυτο που το πας!!!:)
Αυτό εξαρτάται από το διάβασμα που θα κάνεις εσύ,όχι από τον καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αποτελεί:)... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ:bye:

ουτε αυτο αποτελει:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το μη γλωσσικό μέρος (φιλοσοφία) ούτως ή άλλως μεταφρασμένο είναι, δεν είναι αρχαίο κείμενο. Βασικά, έλεος, δεν διοικούν ηλίθιοι το υπουργείο, σταματήστε να λαικίζετε. Πάρτε πρώτα τα χαρτιά τους και μετά μιλάτε. Μια χαρά αναλυτικό πρόγραμμα είναι, πολύ ανώτερο σε επίπεδο από το αντίστοιχο άλλων χωρών, δεν το έφτιαξε η θεία σας η Γιώργαινα, λίγο έλεος. Το πρόβλημα, και είναι μεγάλο, έγκειται στην υλοποίηση του προγράμματος, όχι στο ίδιο το πρόγραμμα. Κι εκεί κολλάμε γιατί εκεί δε δουλεύουν τα κεφάλια του ΕΣΥΠ, δουλεύουν, ως άτομα, κάμποσα εκατομμύρια καθηγητές, γονείς και μαθητές, με τα οικονομικά συμφέροντα των φροντιστηρίων από δίπλα, οπότε σκαλώνει πολύ πιο εύκολα το πράγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αν κρινω πως δουλευει το υπουργειο, μπορω να πω οτι εκει μεσα ειναι πολλοι ηλιθιοι.
εσυ ο ιδιος το ειπες."ποιος ηλιθιος αποφασισε να σταματησει τις πανελληνιες στη δευτερα;". η διαφορα ειναι οτι δεν ηταν ενας, ηταν ομαδικη αποφαση.

δε χρειαζεται να παρω τα χαρτια τους για να κρινω το εργο τους και ιδιαιτερα τα αποτελεσμα τους. αυτο ειναι δικαιολογια. αφου δεν ειναι σε θεση να οργανωσουν την παιδεια, τοτε ειναι ανικανοι και δεν αξιζει να βρισκονται σε αυτες τις θεσεις- λειτουργηματα. αυτο περιεχει ΚΑΙ την εφαρμογη του προγραμματος, ενος προγραμματος που εχει οντως πολλα κενα. Και δεν το λεω εγω, πανεπιστημιακοι το λενε.

η ευθυνη σιγουρα δε βρισκεται μονο στο υπουργειο. αλλα σιγουρα εχει ενα σημαντικο μεριδιο ευθυνης.
αλλωστε με τη λογικη σου, ο καθηγητης δεν ειναι "υποχρεωμενος να κανει κατι περα απο το προγραμμα του υπουργειου", μπορει να εχει μπλεξιματα. (το περιστατικο με το πειραμα για τον ελεγχο της ομαδας αιματος των μαθητων το θυμασαι;)

μη κατηγορεις τους αλλους ετσι ευκολα για λαϊκισμο. προσεχε τα λογια σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο καθηγητής, φίλε μου, έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει, εντός κι εκτός προγράμματος, από τη στιγμή που δεν παρανομεί. Μην πας να τα μπλέξεις για να πας την κουβέντα εκεί που θέλεις. Το πείραμα, προφανώς, είναι παράνομο με την έννοια ότι τα βιομετρικά χαρακτηριστικά ενός ατόμου, είναι προσωπικά δεδομένα και δε μπορούν να δίνονται χωρίς συγκατάθεση του κηδεμόνα, αν μιλάμε για ανήλικα άτομα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
η παρατηρηση σου επεσε εξω ως προς το πειραμα. τις λεπτομερειες ας τις ψαξεις εσυ, και να κρινεις αν ειναι αληθεια ή οχι
το ζητημα ειναι οτι ενας καθηγητης μπορει να μπλεξει ανετα, αν κανει κατι εκτος προγραμματος, με τους γονεις, το υπουργειο, τη διευθυνση κτλ. οπως εσυ ισχυριστηκες.
αυτος που θελει να αλλαξει το θεμα δεν ειμαι εγω. δεν απαντησες στα αλλα σημεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ουτε αυτο αποτελει:P

Aντε πάαααααλι... επειδή μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ θέλω να πω στο μικρό μας φίλο ότι εφόσον δεν έχει ζήσει από μόνος τους κάποιες εμπειρίες δεν ΜΠΟΡΕΙ να κρίνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Συγνώμη δηλαδή, εγώ τις αποδείξεις στα μαθηματικά γιατί τις μαθαίνω, αφού το μόνο που θα μου χρειαστεί στις ασκήσεις είναι το πόρισμα;
Είναι σαν να θέλει κάποιος να μιλάει σωστά τα νέα ελληνικά, όμως να μην ξέρει γιατί είναι έτσι, πως προέκυψαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
αποτελεί:)... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ:bye:

Μάλλον διάβασες τη ποσότητα του ποστ στην οποία μπορούσες να απαντήσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η λογική της επιστήμης είναι στην απόδειξη. Είναι, λοιπόν, απαραίτητη και η απόδειξη στα Μαθηματικά και η γλωσσική ανάλυση στη Γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
μα, σάυτή τη ζωή, τα ΠΑΝΤΑ είναι λογική όχι μόνο τα μαθηματικα...απλά αυτά μαζί με τη φυσική ερμηνεόυν τον κόσμο μας φέρνοντας τη λογική, πιο κοντά στον άνθρωπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρουλάκι

Δραστήριο μέλος

Η Χρονοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Σωστηηηη!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Μόνο που η λογική ξεκίνησε από την φιλοσοφική σκέψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
So what...Η επιστήμη που βασίζεται περισσότερο από κάθε άλλη έως σήμερα στις αρχές της Δυτικής Φιλοσοφίας από τον Πλάτωνα ως σήμερα, είναι τα Μαθηματικά.
Δεν είναι θεωρητικό πράγμα η Φιλοσοφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Μάλλον διάβασες τη ποσότητα του ποστ στην οποία μπορούσες να απαντήσεις...

ε ναι γιατί σε αντίθεση με σένα το λακωνίζειν(και όχι τίποτα άλλο:fss:) φιλοσοφείν....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αυτή η ερώτηση με απασχολεί και εμένα..Θα προτιμούσα να μάθαινα βασικά πράγματα από όλα τα μαθηματα και όχι αποκλειστηκα τα μαθήματα της κατεύθυνσης στα οποία ουσιαστικά εξειδικευόμαστε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top