Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
νομίζω είσαι δημοτικό so:D δεν έχεις την εμπειρία να μιλάς

γκουχ... ναι, δεν έπρεπε να πω ότι είμαι έκτη... βιβλίο αρχαίων έχω δει, δεν είμαι στερημένο... έχω και δύο αδέρφια, 2α γυμνασίου, 3η Λυκείου... κάτι ξέρω κι εγώ...:P Το μονοπώλιο στα θρησκευτικά είναι σε όλες τις τάξεις και ΕΙΔΙΚΑ στο δημοτικό... εκεί είναι ΦΑΝΑΤΙΚΑ τα βιβλία... λένε την αλήθεια και το ψέμα, δηλαδή λένε την αλήθεια που πιστεύουν ΑΥΤΟΙ. Έτσι δουλέυει το σύστημα... όσο για την ιστορία... δεν έχω τίποτα μαζί της...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Καλα μαλακιες λεει μεσα το βιβλιο μη νομιζεις. Εγω δηλαδη που το ειχα ξεφυλλισει, δεν ηταν τιποτα παρα απλη καταγραφη θεωριων και ορισμων απο διαφορες εννοιες.
Αλλη ενσταση μου αφορα την αστρονομια. Γιατι να ειναι μαθημα επιλογης τη στιγμη που εξελισσομαστε ραγδαια σε αυτον τον τομεα; Θα επρεπε τουλαχιστον να γινεται καποια σχετικη ενημερωση μια στο τοσο στα σχολεια, ειναι τραγικο να μην ξερεις ουτε ποσους πλανητες εχει το ηλιακο συστημα.

και το βιβλιο να τους εχει και λαθος:P
δεν ειναι 9, 8 ειναι πλεον

Καλύτερα φιλοσοφία, παρά αρχαία.

Τουλάχιστον στη φιλοσοφία κάνεις κάτι ουσιαστικό (αν δεν παπαγαλίζεις το μάθημα). Το βιβλίο το έχω ξεφυλίσσει. Νομίζω ότι το κατά πόσο το μάθημα είναι μ@@@@@ ή όχι, εξαρτάται από το αν μαθαίνεις απ' έξω όλα όσα γράφει, ή από το αν αναλύεις τις έννοιες και τις συζητάς, επειδή σου αρέσει και όχι επειδή παπαγάλισες μια φράση από το λεξικό βασικών εννοιών. Θα έπρεπε να αντικατασταθούν τα Αρχαία Γεν. από τη Φιλοσοφία. Τελοσπάντων, πολλά είναι τα θα έπρεπε (και συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την αστρονομία - επίσης πιστεύω πως είναι αδικαιολόγητη η 1 ώρα Βιολογίας (εξίσου, να μην πω περισσότερο, ταχεία αναπτυσσόμενη με την Αστρονομία/Αστροφυσική) στη Β' και η παντελής παράλειψή της στην Α'.

Στην Α' ειδικά, με τις 6 ώρες αρχαία, το έχουμε το περιθώριο.

Βρίσκουν Ό,ΤΙ πιο ΒΑΡΕΤΟ υπάρχει και το βάζουν στην ύλη, για να κάνουν τα παιδιά να σιχαθούν το σχολείο και να μπορούν να ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΘΟΥΝ ευκολότερα.

Αν λοιπόν συναθροίσουμε όλα αυτά μαζί, και τόσα άλλα τόσων άλλων, προκύπτει η καλύτερη γενική παιδεία, οι καλύτερες γενικές γνώσεις. Γιατί αυτό; Γιατί πολύ απλά, το πρόγραμμα προέρχεται από την επιθυμία των μαθητών να μελετήσουν και να ασχοληθούν με ένα μάθημα και όχι να καλλιεργήσουν το πνεύμα τους και λοιπές (βλακείες). Τέλος πάντων, I guess world isn't perfect. Δεν είναι λόγος όμως αυτός να μην τον κάνουμε εμείς τέλειο.

Και κάτι προς την Kotatsuneko: στην υπογραφή σου, στο σημείο ''a cat'' φτιάξ' το κάπως έτσι: ''a(n) cat'', γιατί όταν πας να το διαβάσεις χωρίς τη ''γάτα'' υπάρχει αυτό το χαζό ''a idiot''. :P:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
η αστρονομια θελει μαθηματικα. αρα τα μαθηματικα ενω καποιοι τα θεωρουν ανουσια δεν ειναι. δε βρισκω ανουσια τα αρχαια. ισα ισα η μελετη καποιων κειμενων ειναι καλο να γινεται απο το πρωτοτυπο. θα μπορουσαν να κανουν πιο ενδιαφεροντα μαθηματα, ναι. αλλα καποιες γνωσεις ειναι απαραιτητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Μήπως τα θεωρούμε όλα άχρηστα γιατί βαριόμαστε να διαβάσουμε οτιδήποτε αντίθετο με την κατευθυνσή μας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πάρτε το χαμπάρι, δεν έχετε και δεν θα έχετε κατευθύνσεις στο Γυμνάσιο. Υποχρεωτική εκπαίδευση είναι και μέχρι κάποιου επιπέδου είστε υποχρεωμένοι, για να μην είστε μπάζα, να ξέρετε τα πάντα. Ευθέως σας λέω ότι στα 12 και τα 13 είστε εντελώς ανίκανοι να κρίνετε τι σας χρειάζεται και τι όχι. Οι περισσότεροι αυτά τα καταλαβαίνουν πολύ αργότερα και είναι κρίμα γιατί μετά αναγκάζονται να τα σκάνε σε καθηγητές έξω και να έρχονται μετά να βγαίνουν από πάνω για το κακό το κράτος με τα κακά σχολεία. Όσο για τα 6ωρα των αρχαίων στην Α' Λυκείου, μπορεί με το μάτι να φαίνονται μονοκοπανιά πολλές οι ώρες (και είναι, για μένα θα έπρεπε να είναι ας πούμε 4), αλλά αντιστοίχως υπάρχουν και πολλά θετικά μαθήματα, 4 αν θυμάμαι καλά, έναντι δύο θεωρητικών, Αρχαία και Λογοτεχνία. Την Ιστορία, αν και τυπικά είναι, δε μπορώ να τη χαρακτηρίσω μάθημα αποκλειστικά θεωρητικής κατεύθυνσης σε καμία τάξη του Λυκείου. Όσο για τη Φιλοσοφία, υπάρχει για τον απλούστατο λόγο ότι όλο το μη γλωσσικό μέρος των Αρχαίων της Γ' Θεωρητικής είναι φιλοσοφία και ειλικρινά απορώ με ποιο σκεπτικό απορρίπτετε το μοναδικό μέρος της Θεωρητικής κατεύθυνσης που καλλιεργεί το υπόβαθρο της σκέψης και δεν είναι τυφλή παπαγαλία.
-----------------------------------------
Βεβαίως δεν σχολιάζω τα περί "κύριας-δευτερεύουσας" γιατί αν δεν ξέρεις τη δομή του λόγου, δε μπορείς να δομήσεις το λόγο. Απλό δεν είναι; Κι έρχονται μετά και κλαίνε που γράφουν κάτι 9αρια στην Έκθεση στις Πανελλήνιες. Δεν λέω ότι εγώ θα γράψω παραπάνω, 6 βδομάδες πριν τις εξετάσεις δε μιλάω για βαθμούς, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ ότι η Γλώσσα είναι άχρηστη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Όσο για τη Φιλοσοφία, υπάρχει για τον απλούστατο λόγο ότι όλο το μη γλωσσικό μέρος των Αρχαίων της Γ' Θεωρητικής είναι φιλοσοφία και ειλικρινά απορώ με ποιο σκεπτικό απορρίπτετε το μοναδικό μέρος της Θεωρητικής κατεύθυνσης που καλλιεργεί το υπόβαθρο της σκέψης και δεν είναι τυφλή παπαγαλία.
Ρε miv,φυσικά και η φιλοσοφία είναι ένα μάθημα που αξίζει πολλά,αλλά μπροστά στα άλλα μαθήματα κατεύθυνσης χάνει έδαφος συνεπώς αγνοείται ή απορρίπτεται ως μάθημα ''παπαγαλίας''...(δεν είναι πανελληνίως εξεταζόμενο νομιζω...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μέχρι να βρεθεί ο ηλίθιος εκείνος εγκέφαλος που κατήργησε τις Πανελλήνιες στη Β' Λυκείου, ήταν. Αλλά σου ξαναλέω ότι τα Αρχαία Θεωρ. Γ' έχουν φιλοσοφία μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
ποιος ανεφερε οτι η φιλοσοφια ειναι αχρειαστη;
απλα δεν ειναι μαθημα θεωρητικης παιδιας.
γιατι η φιλοσοφια αν δειδαχθει σωστα θα κανει πολυ πιο ενδιαφεροντα αλλα μαθηματα. βιολογια, φυσικη, μαθηματικα. και αυτα εχουν το υποβαθρο τους στη φιλοσοφια. ειναι πολυ σημαντικο μαθημα για να υπαρχει σε κατευθυνση

τα μαθηματικα της β λυκειου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Μέχρι να βρεθεί ο ηλίθιος εκείνος εγκέφαλος που κατήργησε τις Πανελλήνιες στη Β' Λυκείου, ήταν. Αλλά σου ξαναλέω ότι τα Αρχαία Θεωρ. Γ' έχουν φιλοσοφία μέσα.

Γιατί ηλίθιος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
τα μαθηματικα της β γυμνασιου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.
Δεν το έπιασα...Δηλαδή τα γενικής είναι πιο σημαντικά από της κατεύθυνσης?
-----------------------------------------
Γιατί ηλίθιος;
Γιατί θα ήταν καλύτερο να γράφαμε και στην δευτέρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
τα μαθηματικα γενικης της β προσφερουν περισσοτερα εργαλεια για την υλη της γ'

υποκειμενικο ειναι το αν ειναι ηλιθιος ή οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Δεν είναι,γιατί οι Πανελλήνιες στην δευτέρα μετρούσαν και εππλέον προετοιμαζόσουν για τη επόμενη χρονιά..Δεν θα είχες όλο αυτό το άγχος. Έτσι πιστεύω δηλαδή.
-----------------------------------------
(πρέπει να ανοίξει thread με αυτό το θέμα μου φαίνεται)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Δεν είναι,γιατί οι Πανελλήνιες στην δευτέρα μετρούσαν και εππλέον προετοιμαζόσουν για τη επόμενη χρονιά..Δεν θα είχες όλο αυτό το άγχος. Έτσι πιστεύω δηλαδή.

Βασικά οι απόψεις όλων για το θέμα παραμένουν υποκειμενικές, εφόσον δεν το έχουμε ζήσει και ούτε και πρόκειται να το ζήσουμε.:xixi:

Απλά ρώτησα για να δω από ποιά σκοπιά το βλέπει και λέει ''ηλίθιος''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πρώτον, γιατί ξεψάρωνες ένα χρόνο νωρίτερα και δεν πήγαινες στη Γ' με το ίδιο άγχος που πας τώρα, χωρίς να έχεις ξαναγράψει Πανελλήνιες ποτέ. Απομυθοποίηση της όλης ιστορίας.
Και δεύτερον, γιατί για κάθε μάθημα είχες δύο ευκαιρίες. Κοινώς, μπορούσες να κρατήσεις ή να πετάξεις βαθμό. Σαν άμεση συνέπεια, έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τα 4 μαθήματα τη μία χρονιά, θα γράψεις καλά και με τα άλλα 4 την άλλη χρονιά, οπότε μοιράζεις το βάρος. Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να καλύπτεις 6 ή 7 μαθήματα σε μία εξεταστική. Άσε με να το ξέρω καλά αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν το έπιασα...Δηλαδή τα γενικής είναι πιο σημαντικά από της κατεύθυνσης?
Τελείως.Κυρίως το 4ο κεφάλαιο με τους λογάριθμους είναι πολύ απαραίτητο αλλά και το 1ο με την τριγωνομετρία που χρειάζεται πολύ και στη Φυσική της Γ'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Φυσική γενικής?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πέντε ημίτονα και δυο κανόνες χρειάζεται η Φυσική και το έχετε κάνει θέμα...
Ναι, συμβαίνει ορισμένες φορές κομμάτια γενικής να είναι πιο σημαντικά από κατεύθυνσης. Αν και δε βλέπω το λόγο να κάνει τόση ανάλυση στους λογαρίθμους στα μαθηματικά γενικής. Πέντε πράγματα για την f(x)=lnx και τα παρελκόμενα έπρεπε να λέει και το υπόλοιπο μέρος, αν και άσχετο με το πρόγραμμα, θα έπρεπε να φορά την κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Βασικά οι απόψεις όλων για το θέμα παραμένουν υποκειμενικές, εφόσον δεν το έχουμε ζήσει και ούτε και πρόκειται να το ζήσουμε.:xixi:

Ατομο που εδωσε Πανελληνιες και στη Β Λυκειου υποστηριζει πως φυσικα και ηταν σημαντικες οι Πανελληνιες σε αυτη την ταξη γιατι περιοριζες αυτο το αγχος του ''μεγαλειου'' των Πανελληνιων,εχοντας εμπειρια,εστω και ελαχιστη.Συμφωνω,καθως τωρα επικεντρωνονται ως επι το πλειστον αποκλειστικα στη Γ,οι υπολοιπες ταξεις παραμελουνται,και εξαιρεσεις γινονται παρα μονο σε μαθηματα που θα χρησιμεψουν στο αμεσο μελλον,δηλαδη στην εισαγωγη στην τριτοβαθμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Πρώτον, γιατί ξεψάρωνες ένα χρόνο νωρίτερα και δεν πήγαινες στη Γ' με το ίδιο άγχος που πας τώρα, χωρίς να έχεις ξαναγράψει Πανελλήνιες ποτέ. Απομυθοποίηση της όλης ιστορίας.
Και δεύτερον, γιατί για κάθε μάθημα είχες δύο ευκαιρίες. Κοινώς, μπορούσες να κρατήσεις ή να πετάξεις βαθμό. Σαν άμεση συνέπεια, έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τα 4 μαθήματα τη μία χρονιά, θα γράψεις καλά και με τα άλλα 4 την άλλη χρονιά, οπότε μοιράζεις το βάρος. Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να καλύπτεις 6 ή 7 μαθήματα σε μία εξεταστική. Άσε με να το ξέρω καλά αυτό...

μυθος ειναι το δευτερο.
ειχες τη δυνατοτητα να κρατησεις ενα πολυ μικρο μερος του βαθμου σου και ετσι και αλλιως δ απο τη δευτερα. σε καμια περιπτωση ομως δεν εσπαγες τις εξετασεις. αυτο ειναι μεγαλος μυθος.
δε διαφωνω οτι η καταργηση στη β ηταν λαθος κινηση. τα μαθηματα ομως ηταν πολλα.

το ξερω αρκετα καλα, ισως καλυτερα γιατι την ολοκληρωσα τη χρονια.
επιπλεον η αδερφη μου εδωσε με το παλιο συστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Η αλγεβρα φετος εχει μακραν περισσοτερη σημασια για την κατευθυνση του χρονου απ'οτι τα μαθηματικα.
Και το λεω αυτο οχι και τοσο εκ του ασφαλους μιας και κανω ηδη καποια κεφαλαια απο μαθηματικα κατευθυνσης της γ' και εχω δει οτι απο κατευθυνση της β' μου χρειαζονται μονο οι κωνικες τομες και τιποτα αλλο.
Επισης το αλλο μπουρδελο που πρεπει να εχετε ηδη παρατηρησει οσοι εχετε περασει αυτες τις ταξεις.. στην φυσικη κατευθυνσης στο πρωτο κεφαλαιο μαθαινεις λογαριθμους, εστω και 2-3 βασικες ιδιοτητες και στο βιβλιο της αλγεβρας ειναι στο τελος.
Ε ελεος..

Επισης αυτο με τις φυσικες. Προς το τελος η υλη της μιας συμβαδιζει με την υλη της αλλης. Δηλαδη ο φυσικος εχει πει απειρες φορες στη γενικη ''αυτο θα το δουμε στην κατευθυνση πιο μετα'' ή ''αυτο το καναμε στην κατευθυνση''. Εγω αν ημουν θεωρητικη θα ενιωθα αδικημενη δηλαδη.

Ενω οι μεταβολες αεριων κι αυτα μου αρεσαν, τα κυκλωματα και τα μαγνητικα πεδια τα ΣΙ-ΧΑ-ΘΗ-ΚΑ. Σε μεγαλο βαθμο.

ah επισης λεω κι εγω ηλιθιο το μυαλο που καταργησε τις πανελληνιες στη β'. Πολυ ηλιθιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top