Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Διαφωνείς; Κι εγώ διαφωνώ μαζί σου, μόνο που όπως ανέφερε και ο ecx, υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν τη δική μου άποψη.
Με το να "διαφωνείς" ξερά δε μου λες κάτι. Πες μου ΓΙΑΤΙ διαφωνείς, και τι σε κάνει να υποστηρίζεις ότι η γεωμετρία είναι τόσο "άχρηστη".
(BTW το να διαβάσεις και όχι απλά να αναγνώσεις μια εφημερίδα συμβάλλει στην ανάπτυξη της νοημοσύνης σου)



Μπορείς να διαβάσεις όσα βιβλία θες. Παρ' όλ' αυτά ελάχιστα άτομα που ξέρω, στα 17 τους είχαν διαβάσει περισσότερα από 5-6 βιβλία εκτός από χάρρυ πόττερ και τα συναφή...



α. Η νοημοσύνη δεν είναι άμεσα εμπλεκόμενη με την ικανοποίηση αναγκών. Ο Einstein δεν είχε καμμία ανάγκη να σκεφτεί και να εκφράσει τη θεωρία της σχετικότητας.
β. Το να παρακολουθείς τα μαθήματα του σχολείου όπως η γεωμετρία ΔΕΝ πρόκειται να σε κάνει από μόνο του πανέξυπνο.
γ. Το να είσαι πανέξυπνος δε συνεπάγεται να είσαι και δυστυχισμένος
δ. Πράγματι υπάρχουν προβλήματα καταπίεσης της προσωπικότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά δεν νομίζω πως ένα από αυτά είναι η γεωμετρία ή απλά τα μαθήματα που δεν πας εσύ. ;)



Πες μου μόνο πόσοι άνθρωποι στα 15 τους θα κάθονταν από μόνοι τους να μάθουν βασικά μαθηματικά. (και τα μαθηματικά δεν απαιτούν αποστήθιση)

Ασφαλως απαιτουν ΚΑΙ αποστηθηση τα μαθηματικα απλα σ μικρη κλιμακα.τα ατομα δεν ξερω να σ ου πω την αληθεια αλλα ειναι γελοιο να μου πεις οτι τα ΒΑΣΙΚΑ δεν τα ξερει καποιος στα 15 του

εγω επικεντρώνομαι περισσοτερο στη γεωμετρια δλδ soz ποσοι απο αυτους που διαβασαν το harry potter τους επιβληθηκε να διαβασουν ενα βιβλιο και δεν το βρηκαν πιο επικοδομητικο απο μια ασκηση γεωμετριας?
Η κατασκευη ενος σχηματος ειναι παντελως ανουσια και αχρηστη
η εφαρμογη της στη καθημερινη μου ζωη?καμια.Οταν κ αμα παει καποιος πανεπιστημιο τοτε θα τη χρησιμοποιησει
Ο Αινσταιν ηταν εξυπνος αλλα εμενε με τη μανα του..εγω αυτο το λεω τουλαχιστον δυστυχια(με τ πχ θελω να πω οτι η χαρα, εκπλήρωση συγκεκριμένων συναισθηματων πρεπει να ειναι πρωταρχικος στοχος και οχι η γνωση)
Γιατι δεν ειναι η γεωμετρια τετιο μαθημα?πες μου ποιος ειναι ο σκοπος της?
οξυνση κριτικης ικανοτητας ειναι γελοίοεπιχειρημα...

τα αλλα μαθηματα εχουν πιο συγκεκριμενο σκοπο και περιεχομενο...
Αν θες ενδελεχης γνωσεις μ τη γεωμετρια αυτο ναι το πετυχαινεις.
Αυτο ομως υφισταται με ολα τα αλλα μαθηματα ως αποτελεσμα της ενασχολισης μαζι τους,σωστα?
ολα οξυνουν τη σκεψη σου αρα το βασικο και μονο επιχειρημα της geo ειναι ατοπο(με μαθηματικους ορους διατυπωμενο ε??;))


Υ.Γ soz αλλα τωρα τ θυμήθηκα,γαματο αυτο μ την εφημεριδα δ τ ηξερα:))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Δε θα έλεγα ότι υπάρχουν γνωστικά πεδία που να μην έχουν να προσφέρουν κάτι,αλλά ότι ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται καθιστά τον εγκέφαλό μας ανίκανο να καταλάβει τη σύνδεση μεταξύ αυτών και των εφαρμογών που μπορεί να έχουμε στην καθημερινή μας ζωή,having as a result το αντίκτυπό τους στον άνθρωπο να είμαστε σαν να μην προσφέρουν τίποτα.Ας φανταστούμε την αποδοτικότητα κάθε γνωστικού πεδίου στον άνθρωπο,σαν μια συνάρτηση του τρόπου που διδάσκεται,f(x).Όταν διδάσκεται με τον x1 τρόπο,δίνει y1 αποτέλεσμα,όταν διδάσκεται με τον x2,δίνει y2,όταν διδάσκεται με τον x3,δίνει y3 κοκ.Ας φανταστούμε τώρα,δύο τιμές στον άξονα των y,που οριοθετούν το εύρος της ελάχιστης κατανόησης που απαιτείται για να γίνει η σύνδεση μεταξύ θεωρητικής γνώσης και πραγματικού αποτελέσματος,ώστε η εκμάθηση να αποδόσει καρπούς στον μέσο άνθρωπο,την y' και την y'' (y''>y').Για να θεωρηθεί πετυχημένη μια τυχαία μέθοδος εκμάθησης χ0,θα πρέπει το αποτέλεσμά της να αποδίδει σε κάθε άνθρωπο,δηλαδή f(x0)>y''.Συνεπώς,το στοίχημα δεν είναι να πούμε εάν όλα τα γνωστικά πεδία είναι απαραίτητα για τον άνθρωπο,αλλά να βρούμε το σύνολο τιμών της εκμάθησης του καθενός,δηλαδή τους διαφορετικούς τρόπους εκμάθησης του καθενός,που έχουν ως αποτέλεσμα να μπορούν να απορροφηθούν και εν τέλει να χρησιμοποιηθούν και πρακτικά,απ'τον κάθε ανθρώπινο εγκέφαλο.Το ζήτημα δηλαδή είναι το πως διδασκόμαστε,όχι το τι διδασκόμαστε...

Alehunter,τα κριτήρια της δυστυχίας είναι υποκειμενικά για τον καθένα.Δεν έχει σημασία τι θεωρείς εσύ δυστυχία για κάποιον,αλλά το τι θεωρεί αυτός,ώστε να θεωρηθεί δυστυχής.
Δεν μπορώ να φανταστώ μάθημα με περισσότερες πρακτικές εφαρμογές απ'αυτό της γεωμετρίας.Χωρίς γεωμετρία,όχι πολιτισμός,ούτε κάρα με ρόδες δε θα υπήρχαν.Οτιδήποτε βλέπεις τριγύρω σου χρησιμοποιεί basic geometric principles,απ'το σπίτι σου μέχρι το αυτοκίνητό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Ασφαλως απαιτουν ΚΑΙ αποστηθηση τα μαθηματικα απλα σ μικρη κλιμακα.τα ατομα δεν ξερω να σ ου πω την αληθεια αλλα ειναι γελοιο να μου πεις οτι τα ΒΑΣΙΚΑ δεν τα ξερει καπιος στα 15 του

Ελάχιστη αποστήθιση σε σχέση με την ουσία, που είναι να βάλεις λίγο τα γρανάζια του μυαλού σου να δουλέψουν.:)

Στα 15 του -άρα στη Γ' γυμνασίου- κάποιος διδάσκεται ρίζες πραγματικών αριθμών, πολυώνυμα, ταυτότητες, βασικές εξισώσεις (αχ + β = 0), ανισώσεις και συναρτήσεις (ψ = αχ^2 + βχ +γ), Θεώρημα του Θαλή και ομοιότητα τριγώνων, ημίτονα,συνημίτονα και άλλη τριγωνομετρία κα.
Αυτά τα λέω βασικά, ναι.

αναφερερομε περισσοτερο στη γεωμετρια δλδ soz ποσοι απο αυτους που διαβασαν το harry potter τους επιβληθηκε να διαβασουν ενα βιβλιο και δεν το βρηκαν πιο επικοδομητικο?

Έλα μου;

Η κατασκευη ενος σχηματος ειναι παντελως ανουσια και αχρηστη
η εφαρμογη της στη καθημερινη μου ζωη?καμια.Οταν κ αμα παει καποιος πανεπιστημιο τοτε θα τη χρησιμοποιησει

Ναι σωστά, η κατασκευή ρόμβου είναι εξειδικευμένη γνώση πανεπιστημιακού επιπέδου...
Είμαι σίγουρος πως αν κάτσει λίγο να σκεφτείς θα βρεις 2-3 χρήσεις στην καθημερινή ζωή (και όχι μόνο τη δική σου τωρινή καθημερινή ζωή, αλλά και στα επόμενα χρόνια της ζωής σου)

Ο Αινσταιν ηταν εξυπνος αλλα εμενε με τη μανα του..εγω αυτο το λεω τουλαχιστον δυστυχια

Οι οικονομικές συνθήκες μπορεί να οδηγήσουν τον καθένα μας, που κατά πάσα πιθανότητα είναι πολύ λιγότερο έξυπνος από τον Einstein, να ζήσει με τους γονείς του ακόμη και μέχρι τα 35 του. Δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση η νοημοσύνη με τέτοιου είδους προβλήματα. :confused:

Γιατι δεν ειναι η γεωμετρια?πες μου ποιος ειναι ο σκοπος της?
οξυνση κριτικης ικανοτητας ειναι γελιο επιχειρημα...
τα αλλα μαθηματα εχουν πιο συγκεκριμενο σκοπο και περιεχομενο...

Πρώτα απ' όλα το πρόγραμμα σπουδών του ελληνικού σχολείου είναι ένα από τα μικρότερα προβλήματά του, και κύριο ζήτημα εμφανίζεται να είναι το μάθημα των θρησκευτικών, όχι της γεωμετρίας.

Πες μου, ας πούμε ποιος είναι ο συγκεκριμένος σκοπός του να μάθεις τις πρωτεύουσες και άλλα στοιχεία χωρών που μπορεί να μην επισκεφθείς ποτέ στη ζωή σου;

Αν θες ενδελεχης γνωσεις μ τη γεωμετρια αυτο δεν το πετυχαινεις με ολα τα αλλα μαθηματα ως αποτελεσμα της ενασχολισης μαζι τους?
ολα οξυνουν τη σκεψη σου αρα το βασικο και μονο επιχειρημα της geo ειναι ατοπο(με μαθηματικους ορους διατυπωμενο ε??;))
ενδελεχής -ής -ές [enδele<x>ís] E10 : (λόγ.) που γίνεται με διαρκή και άοκνη φροντίδα, επιμέλεια: ~ μελέτη / έρευνα. ενδελεχώς EΠIPP. [λόγ. < αρχ. ἐνδελεχής, ἐνδελεχῶς]

Αιτιολόγησέ μου το άτοπο της σημασίας της γεωμετρίας ως εργαλείο όξυνσης του νου και ως πεδίο χρήσιμων γνώσεων για τη χωρική αντίληψη πληζ. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Εγω γιατι πχ πρεπει να γραφω καλη εκθεση αμα θελω να γινω βιολογος...? Ελα μου ντε...Ετσι ειναι δυστηχως το συστημα σημερα...
το να μάθεις να γράφεις έκθεση και να εκφράζεσαι σωστά είναι απαραίτητο!!! δεν σημαίνει ότι επειδή διάλεξα τεχνολογική πχ μπορώ να κάνω ορθογρφικά και να μην μπορώ να εκφραστώ...η γλώσσα και ο τρόπος χρήσης της αφορά τον καθένα ξεχωριστά!!! ένας εγοδότης όταν δει ένα βιογραφικό με ορθογραφικά εκφραστικά λάθη τότε συνήθως το απορρίπτει τελείως...εκτός αυτού η έκθεση είναι μάθημα ιδεών και σκέψεων!!! ο καθένας μας έχεις δικαίωμα και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μιλάει και να γράφει σωστααααααααααα!!!!!!!!!!!!!:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SOFIA19

Νεοφερμένος

Η SOFIA19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
Το να γνωρίζουμε λίγο απο όλα δε νομίζω ότι μας βλάπτει...μάλλον καλό μας κάνει.Διευρύνουμε τις γνώσεις μας,και αποκτούμε αποψη πάνω σε διάφορα θέματα!Με άλλα λόγια πώς θα ήταν ένας μαθηματικός που δε θα μπορούσε να εκφραστεί σωστά,γιατί θεώρησε άχρηστες τις γνώσεις τις νεοελληνικής,και απο την άλλη πως θα ήταν ένας φιλόλογος που δε θα ήξερε να κάνει πράξεις:hmm:
Ό,τι μαθαίνουμε δεν είναι ανάγκη να το εφαρμόσουμε στην επαγγελματική μας ζωή,αυτό πρέπει να αντιληφθούμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
μα δεν μιλαμε για καταργηση μαθηματων, αλλα για συρρίκνωση
διοτι η υλη εντος και εκτος κατευθυνσης ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη για λυκειακο επιπεδο!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
διοτι η υλη εντος και εκτος κατευθυνσης ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη για λυκειακο επιπεδο!!!!!
Αν το διάβαζε αυτός ένας απόφοιτος των δεσμών ή πιο μεγάλος, θα μας χαμογελούσε με συμπόνια...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
μα δεν μιλαμε για καταργηση μαθηματων, αλλα για συρρίκνωση
διοτι η υλη εντος και εκτος κατευθυνσης ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη για λυκειακο επιπεδο!!!!!

η ύλη δεν είναι καθόλου , μα καθόλου μεγάλη...
και όπως μας είπε και ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο , με τη μείωση της ύλης στα θετικά μαθήματα είναι λογικό αυτό που θέλουν να εισάγονται οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων σε σχολές και όχι σε τμήματα(για το πρώτο έτος).τι να κάτσει ο άλλος να σου κάνει γενική φυσική 1(μηχανική) αν εσύ δε ξέρεις ολοκληρώματα ή αν δεν έχεις κάποιες βασικές γνώσεις διανυσματικού λογισμού...γτ άκουσα ότι θέλουν αν αφαιρέσουν και τα ολοκληρώματα από την ύλη της γ λυκείου,ή ένα μέρος τέλος πάντων.
εγώ προσωπικά στα πρώτα μαθήματα της γενικής φυσικής δε καταλάβαινα τίποτα, γτ δεν είχα τις απαιτούμενες γνώσεις πάνω στο διανυσματικό λογισμό ...και δεν ήμουν ο μόνος εννοείται ..όλοι χαμένοι ήμασταν στο αμφιθέατρο...πάλι καλά είχα όρεξη στην αρχή και έκατσα και τα έμαθα:P

η ύλη μια χαρά είναι και θα μπορούσε να είναι και πιο μεγάλη...το εκπαιδευτικό σύστημα γενικά μπάζει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
και γω που δεν θελω να περασω φυσικος και θελω να παω ηλεκτρονικος
γιατι να κανω μηχανικη στερεου ας πουμε
δεν θα επρεπε να κανω καποιο αλλο μαθημα????

Παντως τα μαθηματικα της τριτης ειναι πολυ υψηλων απαιτησεων και δεν νομιζω οτι αμφιβαλλεις πανω σε αυτο.....
Για να επιβεβαιωσεις αυτο που σου ειπα ρωτα καποιο παιδι απο αλλη χωρα να δεις τι κανουν στην τελευταια λυκειακη ταξη και θα καταλαβεις.....

Αν το διάβαζε αυτός ένας απόφοιτος των δεσμών ή πιο μεγάλος, θα μας χαμογελούσε με συμπόνια...
δηλαδη τι??
θα ηθελες να υπαρχουν δεσμες τωρα ας πουμε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Το σχολείο είναι υποχρεωμένο να σου διδάξει τα πάντα. Και εσύ είσαι υποχρεωμένος (απέναντι στον εαυτό σου) να τα μάθεις. Τώρα το αν τα χρησιμοποιήσεις ή όχι και κατά πόσο θα σου φανούν χρήσιμα είναι κάτι το οποίο δεν μπορείς να ξέρεις ακόμα και αν είσαι 100% σίγουρος για το επάγγελμα ή την επιστήμη που θα ακολουθήσεις. Καμία γνώση δεν είναι άχρηστη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Τα παντα???
τι εννοεις τα παντα????
ειναι δυνατον ενας ανθρωπος να ξερει τα παντα??
Για φαντασου μια κοινωνια απο πολιτες που ξερουν τα παντα

Δεν θα κινουταν το χρημα,
θα υπηρχαν πολλες αντιζηλιες
Γενικα,
Δεν θα λειτουργουσε τιποτα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
από την στιγμή που κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να μάθει ούτε μια επιστήμη σε όλο το βάθος της λόγω χρονικού περιορισμού της ζωής του, δεν έχει νόημα να μιλάμε για κατοχή όλης της γνώσης σε προσωπικό επίπεδο

πανεπιστήμονας με την κυριολεκτική έννοια του όρου ήταν το μοντέλο του Βιτρουβιανού Ανθρώπου (πρότυπο-άνθρωπος της Αναγέννησης) αλλά τότε (στην Αναγέννηση) η γνώση ήταν περιορισμένη και πεπερασμένη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Όταν λέω δεν εννοώ όλη την γνώση της ανθρωπότητας ρε παιδιά...
Εννοώ πως στο επίπεδο του σχολείου θα πρέπει να μάθεις όλα σου τα μαθήματα εξίσου καλά και αργότερα αν εσύ θέλεις ή αν αυτό επιβάλλεται από τις σπουδές σου να εντρυφήσεις σε κάποιο ιδιαίτερα και να αποκτήσεις εκεί τις πολύ γερές γνώσεις. Όλοι οι άνθρωποι όμως πρέπει να έχουν μία στάνταρ μόρφωση και υπό αυτή την έννοια καμία γνώση από αυτές που θα πάρεις στο σχολείο δεν σου είναι άχρηστη. Πανεπιστήμων στην κυριολεξία φυσικά και δεν υπάρχει... Μπορείς να γνωρίζεις τέλεια κάτι αλλά μόνο ένα πράγμα. Δεν μπορείς να γνωρίζεις 100% τα πάντα! Αυτό δεν χρειάζεται ούτε πολύ μυαλό ούτε ιδιαίτερη ανάλυση για να το καταλάβει κανείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Karkabilios

Νεοφερμένος

Ο Karkabilios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδιά εγώ δεν διάβασα τα προηγούμενα για να ξέρω για τι μιλάμε αλλά ένα έχω να ρωτήσω: Γιατί να κάνουμε 6 ώρες αρχαία ( Α΄ Γυμνασίου);Τρείς δεν φτάνουνε;Δηλαδή έλεος πια.Εγώ προσωπικά που δεν είμαι καλός στα μαθηματικά και προσπαθώ να τα διαβάζω λίγο καλύτερα αυτές τις μέρες ( αφήστε πάτωσα ) έχω να κλίνω 10 ουσιαστικά γ΄ κλίσης λες και άλλη δουλειά δεν είχα.Και κάθε μέρα απο 2 ώρες ή τις 2 πρώτες ή τις 2 τελευταίες εκτός απο Παρασκευή και μια άλλη μέρα που δεν θυμάμαι πια είναι.Καλά κάνουνε και λείπουν σχεδόν όλοι τις πρώτες ώρες.Αν είναι δυνατών δηλαδή να μην έχει ανηξει το μάτι καλά καλά και να ρωτάει μεταφράσεις και ερωτήσεις απο μετάφραση :wall: :wall: :wall: .Και να πεις οτι μαθαίνουμε και φοβερά πράγματα... μας έχουν γκαστρώσει με κάτι αρχικούς χρόνους ρημάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Παιδιά εγώ δεν διάβασα τα προηγούμενα για να ξέρω για τι μιλάμε αλλά ένα έχω να ρωτήσω: Γιατί να κάνουμε 6 ώρες αρχαία ( Α΄ Γυμνασίου);Τρείς δεν φτάνουνε;Δηλαδή έλεος πια.Εγώ προσωπικά που δεν είμαι καλός στα μαθηματικά και προσπαθώ να τα διαβάζω λίγο καλύτερα αυτές τις μέρες ( αφήστε πάτωσα ) έχω να κλίνω 10 ουσιαστικά γ΄ κλίσης λες και άλλη δουλειά δεν είχα.Και κάθε μέρα απο 2 ώρες ή τις 2 πρώτες ή τις 2 τελευταίες εκτός απο Παρασκευή και μια άλλη μέρα που δεν θυμάμαι πια είναι.Καλά κάνουνε και λείπουν σχεδόν όλοι τις πρώτες ώρες.Αν είναι δυνατών δηλαδή να μην έχει ανηξει το μάτι καλά καλά και να ρωτάει μεταφράσεις και ερωτήσεις απο μετάφραση :wall: :wall: :wall: .Και να πεις οτι μαθαίνουμε και φοβερά πράγματα... μας έχουν γκαστρώσει με κάτι αρχικούς χρόνους ρημάτων.

πωπω τι μου θύμησες ...εφιάλτης .....δε θα ήθελα να το ξαναζήσω...τι καλά που είμαι τώρα ...και ας έχω τη γ@μημένη εξεταστική :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Τα παντα???
τι εννοεις τα παντα????
ειναι δυνατον ενας ανθρωπος να ξερει τα παντα??
Για φαντασου μια κοινωνια απο πολιτες που ξερουν τα παντα

Δεν θα κινουταν το χρημα,
θα υπηρχαν πολλες αντιζηλιες
Γενικα,
Δεν θα λειτουργουσε τιποτα....


Actually,σε strictly θεωρητικό επίπεδο,μια κοινωνία με παντογνώστες θα ήταν η ideal κοινωνία.Αφού θα ήταν όλοι πάνσοφοι,θα μπορούσαν ανά πάσα στιγμή να καταλάβουν πως να πράξουν ώστε να ωφελούνται ταυτόχρονα και αυτοί και η κοινωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Παιδιά εγώ δεν διάβασα τα προηγούμενα για να ξέρω για τι μιλάμε αλλά ένα έχω να ρωτήσω: Γιατί να κάνουμε 6 ώρες αρχαία ( Α΄ Γυμνασίου);Τρείς δεν φτάνουνε;Δηλαδή έλεος πια.Εγώ προσωπικά που δεν είμαι καλός στα μαθηματικά και προσπαθώ να τα διαβάζω λίγο καλύτερα αυτές τις μέρες ( αφήστε πάτωσα ) έχω να κλίνω 10 ουσιαστικά γ΄ κλίσης λες και άλλη δουλειά δεν είχα.Και κάθε μέρα απο 2 ώρες ή τις 2 πρώτες ή τις 2 τελευταίες εκτός απο Παρασκευή και μια άλλη μέρα που δεν θυμάμαι πια είναι.Καλά κάνουνε και λείπουν σχεδόν όλοι τις πρώτες ώρες.Αν είναι δυνατών δηλαδή να μην έχει ανηξει το μάτι καλά καλά και να ρωτάει μεταφράσεις και ερωτήσεις απο μετάφραση :wall: :wall: :wall: .Και να πεις οτι μαθαίνουμε και φοβερά πράγματα... μας έχουν γκαστρώσει με κάτι αρχικούς χρόνους ρημάτων.
Όντως έχεις δίκιο, το 6ωρο στην Α' είναι απανθρωβάρβαρο. Έρχονταν στιγμές που είχα σιχαθεί να βλέπω τη συγκεκριμένη φιλόλογο......:hypno:

Σκέψου, όμως, από την άλλη ότι η Α λυκείου αποτελεί καθοριστική τάξη για αρκετούς και αρκετές. Για παράδειγμα, ενώ στο Γυμνάσιο μισούσα σφοδρά τα Αρχαία, στην Α λυκείου ξεκίνησα συστηματικό διάβασμα & μαθήματα και διαπίστωσα ότι δεν ήταν και τόσο άσχημα τελικά. (+του γεγονότος ότι είμαι σκράπας στις ΦυσικοΜαθηματικοΧημείες.) Το αποτέλεσμα ? Επέλεξα θεωρητική. Γι'αυτό λοιπόν, η συμβουλή μου είναι η εξής: α), κάνετε υπομονή & β) μην θεωρείτε τα αρχαία (+ οποιοδήποτε γενικα μαθημα) αχρηστες γνωσεις. Ολο και κατι σου προσφερουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
παιδια το 6ωρο στα αρχαια δεν παλευεται απλα!
ειναι λες και το εκαναν επιτηδες για να μισησουν τα παιδια τα αρχαια....και πιστεψτε με στην δικη μου περιπτωση το πετυχαν....μπορει να τα συμπαθουσα αλλα τωρα .........μια αρμονικη συνηπαρξη απλα.....φυσικα και διαβαζουμε αλλα οχι και τρελα ....ιδιαιτερα το καθμερινο ειναι αθλιο...ευτυχως εμεις εχουμε πεσει ΣΤΗΝ φιλολογο...ειναι μια χαρα τουλαχιστον σε εμας που δεν θα ακολουθησουμε θεωρητικη κατευθυνση...τα αρχαια παλι........:kill::xtipao::xtipao::xtipao:παλι καλα που τα εχουμε τελευταιες ωρες...και μπορει να την κανουμε:whistle::whistle::whistle: ή απλα με την φασαρια που γινεται να μην κανουμε μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Actually,σε strictly θεωρητικό επίπεδο,μια κοινωνία με παντογνώστες θα ήταν η ideal κοινωνία.Αφού θα ήταν όλοι πάνσοφοι,θα μπορούσαν ανά πάσα στιγμή να καταλάβουν πως να πράξουν ώστε να ωφελούνται ταυτόχρονα και αυτοί και η κοινωνία.

Ναι αλλα στην Ελλαδα θα καταλαβαιναν πως να πραξουν ωστε να επωφεληθουν αυτοι για να μην επωφεληθει καποιος αλλος:whistle:



Αρχαια + ΑΟΔΕ + ΑΕΠΠ
καποιοι απο τους λογους που στην Β λυκειου πηγα στο ΕΠΑΛ:D:D

Τα αρχαια στην Ελληνικη εκπαιδευση ειναι παντελως fail
κακογραμμενα βιβλια που χανονται μεσα στο δεντρο και αγνοουν το ΔΑΣΟΣ:/::/:

Μας μαθαινουν ενα σωρο: αχρηστους χρονους, εγκισεις, επιρρηματα και βλακειες
Αντι να αναλυσουμε εις βαθος τι θελει να πει ο συγγραφεας
και να δουμε απο που προερχονται λεξιλογικα μερικες συγχρονες λεξεις

Τι να πω, τοσο παρμενοι ειναι αυτοι που φτιαχνουν τα προγρμματα σπουδων εκει στο ΠΙ?????


Α και ενα τελευταιο @αδαμαντια

Καλο κουραγιο!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Ναι αλλα στην Ελλαδα θα καταλαβαιναν πως να πραξουν ωστε να επωφεληθουν αυτοι για να μην επωφεληθει καποιος αλλος:whistle:

Dude,θεωρητική συζήτηση είναι.Απ'τη στιγμή που όλοι θα ήταν πάνσοφοι,προφανώς και θα καταλάβαιναν,εκτός και αν νομίζεις ότι ως Έλληνας έχεις κανά ξεχωριστό βιολογικό χαρακτηριστικό που δεν έχουν οι άλλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top