Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
όχι, έκτη πάω. απλά δεν υπάρχει η ιδιώτητα...

Είσαι ψιλο-παράνομος εδώ. :P

pS: Σε έχω κάνει και add στο facebook, αν θέλεις, κάνεις accept. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vaggos_93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
α αυτό το είχα ρωτήσει και εγώ πολύ πολύ παλιά και είχαν πέσει όλοι να με φάνε
Γιατί να μάθω αρχαία.???άντε να μελετήσω κάνω κειμενάκι, αλλά γιατί να κάτσω να μάθω πώς τα απαρέμφατα μερικές φορές χρησιμοποιούνται ώς υποκείμενα, σε απρόσωπα ρήματα...?
Γιατί να μάθω όλες εκείνες τις εγκλίσεις, όλα εκείνα τα είδη μετοχών, όλα τα ρήματα που παίρνουν κατηγορηματικές??Ε?Ε?
Μα γιατί θα μου χρειαστούνε στο άμεσο μέλλον...Βέβαια...Για να γράψω έκθεση, για να γίνω καλύτερη στην γλώσσα...(όχι δεν θέλω, εγώ θετική ή τεχνολογική θα πάω)
Πάντως στην αναγέννηση, ένα νέο πρότυπο ανθρώπου είχε βγει, ο καθολικός άνθρωπος όπου είχε άποψη για τα πάντα, ήταν καλός στην φιλοσοφία, στα μαθηματικά, στην ζωγραφική στην μουσική και είχε αναπτυχθεί σωματικά, ψυχολογικά κλπ κλπ...(πρότυπο ο Ντα Βίντσι-> καλλιτέχνης, επιστήμονας)Μήπως αυτό είναι το πρότυπο της εποχής μας? Δεν νομίζω...Γιατί σήμερα οι περισσότεροι μαθαίνουν κάτι μόνο και μόνο για να περάσουν κάπου, για να πάρουν έναν καλό βαθμό και μετά το ξεχνάνε. Όχι μόνο δεν τους χρησιμεύει...αλλά το ξεχνάνε... Είναι σχεδόν σαν να μην το μάθανε ποτέ...
Πάντως μπορεί τα αρχαία και οι μιγαδικοί να μην σου χρησιμέψουν για να πάς για πληροφορική όμως πρέπει να έχεις μια άποψη σε διάφορα μαθήματα..Ίσως αυτό έπρεπε να γίνεται πιο επιφανειακά. Δεν ξέρω.

+απειρο
κατω τα αρχαια λεμε, αντε να γινομαστε πολλοι!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Γιατι ετσι λεει το υπουργειο παιδειας?
Δεν καταλαβα!!! Εχεις προβλημα????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Γιατι ετσι λεει το υπουργειο παιδειας?
Δεν καταλαβα!!! Εχεις προβλημα????
Δεν το έπιασα...
Ποιο είναι το πρόβλημα σου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
κατω τα αρχαια λεμε, αντε να γινομαστε πολλοι!!!:P

και ομως θα γινεστε λιγοτεροι χρης στην καθηγητρια μου ολη η πρωτη συμπαθει τα αρχαι εστω και λιγο χαχαχα και εχουν να προσφερουν πολλα αν και ειμαι δεσμευμενος με την βιολογια και του χρονου προβλεπω μεγαλο κολλημα με χημεια αλλα και τα αρχαια ειναι ωραια.


  1. Ολα εχουν να προσφερουν κατι
  2. Καλο ειναι να εχουμε γνωσεις σε διαφορα πραγματα
  3. Ολα οφελουν
  4. Ολα παιζουν σηαμντικο ρολο στην ζωη
  5. Αν δεν ξερεις να κανεις π.χ μια εξισωση δευτερου βαθμου που πας ρε καρανιτρο
  6. Αν δεν εχεις υπο την κατοχη σου την καλη εκφρση απο τα κειμενα τοτε σαν πολιτικος πααδειγμα πατωσες
Αν θες παραδειγματα ειναι πολλα για ολου του τυπου μαθηματα!!!

οφφ=μιγαδικος δεν ειναι ενας αριθμος που αποτελειται απο ενα φανταστικο και ενα πραγματικο αριθμο?;?;:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Για όσους που πιστεύουν ότι δεν υπάρχει νόημα να κάνουν αρχαία ελληνικά:

Το ξέρετε ότι αρχαία ελληνικά κάνουν στην Αμερική στο Πανεπιστήμιο; Το ξέρετε ότι η NASA χρησιμοποιεί τα αρχαία ελληνικά για να κατασκευάσει αλγορίθμους με την μορφή ψευδοκωδίκων;

Καιρός είναι να το μάθετε. Θα είναι ντροπή να βγουν τα αρχαία ελληνικά από το σχολείο και γι αυτό δεν θα βγουν. Όπως και να το κάνουμε τα αρχαία ελληνικά είναι κομμάτι του πολιτισμού μας. Τα νέα ελληνικά είναι εξέλιξη των αρχαίων ελληνικών. Βέβαια καταλαβαίνω ότι είστε μικροί και πολλοί δεν έχετε την ωριμότητα να καταλάβετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος95

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,158 μηνύματα.
πολυ απλα εγω προσωπικα θα επιθυμουσα να κανουμε Αρχαι Ελληνικα με ενα πιο ωραιο και ευχαριστω τροπο και οχι με αυτον τον στενομυαλος τροπο τη αποστηθησης. Αγαπαω την Αρχαια Ελλαδα και την Αρχαι Ελληνικη γλωσσα αλλα φτανω σε σημειο να την μισω οταν κανω με αυτον τον αθλιο τροπο Αρχαια στο σχολιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Άλλο ο τρόπος διδασκαλίας και άλλο το ίδιο τα μάθημα.
Και στο κάτω κάτω στο χέρι μας είναι να μην παπαγαλίζουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
"Το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα ουσιαστικά καταπιέζει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, κάθε ταλέντο και ξεχωριστό χάρισμα που έχει καθένας απο εμάς, προκειμένου να αντλήσει την εκμεταλλεύσιμη ανθρώπινη ύλη που χρειάζεται. Αντί να εντοπίζει ταλέντα και να τα καλλιεργεί, επιβάλλει τις δικές του απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μόνο ενεργειακή και οικονομική κρίση, αλλά ακαδημαικός πληθωρισμός και πανάκριβα πτυχία που δεν αξίζουν τίποτε."

Απο ομιλία του Sir Ken Robinson.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Falcon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο - αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 363 μηνύματα.
"Το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα ουσιαστικά καταπιέζει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, κάθε ταλέντο και ξεχωριστό χάρισμα που έχει καθένας απο εμάς, προκειμένου να αντλήσει την εκμεταλλεύσιμη ανθρώπινη ύλη που χρειάζεται. Αντί να εντοπίζει ταλέντα και να τα καλλιεργεί, επιβάλλει τις δικές του απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μόνο ενεργειακή και οικονομική κρίση, αλλά ακαδημαικός πληθωρισμός και πανάκριβα πτυχία που δεν αξίζουν τίποτε."

Απο ομιλία του Sir Ken Robinson.

Συμφωνώ απόλυτα, όσο δεν μπορείς να φανταστείς... :no1::no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John-wj

Νεοφερμένος

Ο John-wj αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Για όσους που πιστεύουν ότι δεν υπάρχει νόημα να κάνουν αρχαία ελληνικά:

Το ξέρετε ότι αρχαία ελληνικά κάνουν στην Αμερική στο Πανεπιστήμιο; Το ξέρετε ότι η NASA χρησιμοποιεί τα αρχαία ελληνικά για να κατασκευάσει αλγορίθμους με την μορφή ψευδοκωδίκων;

Καιρός είναι να το μάθετε. Θα είναι ντροπή να βγουν τα αρχαία ελληνικά από το σχολείο και γι αυτό δεν θα βγουν. Όπως και να το κάνουμε τα αρχαία ελληνικά είναι κομμάτι του πολιτισμού μας. Τα νέα ελληνικά είναι εξέλιξη των αρχαίων ελληνικών. Βέβαια καταλαβαίνω ότι είστε μικροί και πολλοί δεν έχετε την ωριμότητα να καταλάβετε.

Έχω κουραστεί να ακούω αυτή τη μπούρδα.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που χρειάζεται να ξέρεις το πως δουλεύουν οι υπολογιστές, ακόμα κι αν δε σου χρειάζεται άμεσα, για να καταλάβεις το πόσο λαθος είναι αυτό που υποστηρίζουν ακόμα και οι υπουργοί. Και αντίστοιχα, σου χρειάζεται να ξέρεις αρχαία, ακόμη κι αν είσαι προγραμματιστής (κι όχι επειδή θα προγραμματίσεις σε αρχαία). Και αντίστοιχα πρέπει να ξέρεις μιγαδικούς αν είσαι πληροφορικός, ή πρέπει να ξέρεις διαφορικό λογισμό και να μπορείς να σκεφτείς με μαθηματικό τρόπο αν είσαι φιλόλογος. Και όλα αυτά όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά για να γίνεις καλύτερος στον κύριό σου τομέα, έχοντας πιο σφαιρική εμπειρία, μαθαίνοντας πράγματα που είχες μόνο ακουστά και ανοίγοντας το μυαλό σου να δεχτείς ακόμα περισσότερα.

(παρ'όλα αυτά είμαι κάθετα αντίθετος με τον ΤΡΟΠΟ που γίνεται αυτό στο ελληνικό σχολείο.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Και πάλι.
Τα αρχαία ελληνικά οφείλουμε ως έλληνες έστω να τα γνωρίζουμε.
Δηλαδή να κάνουν στην Γερμανία και εμείς όχι γιατί θα κουραστεί ο μαθητής.
Όλα τα μαθήματα είναι εξίσου το ίδιο.
Όπως δεν μπορώ να φανταστώ σχολείο χωρίς μαθηματικά τόσο δεν μπορώ να το φανταστώ χωρίς αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
τα αρχαία είναι μια μλ*ία και μισή (για μένα)

τόσα χρόνια τα διάβαζα και δε ξέρω γιατί, σε τίποτα δε μου χρησίμευσαν, παλιά τα διάβαζα με το ζόρι και παιρνα 20 με λεγαν "θα σου χρησιμεύσουν κωστάκη μου θα σου χρησιμεύσουν"

πολύ μου χρησίμευσαν τι να πω, είμαι απόφοιτος τώρα και δε θυμάμαι τίποτα (ευτυχώς).

και μη μου λέτε τώρα είμαστε έλληνες και πρέπει να τα ξέρουμε, το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει σαν έλληνας που είμαι είναι να ξέρω τα τελείως άχρηστα για μένα αρχαία ελληνικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ωραία τότε όμως μη λέτε και τις ίδιες παπαριές για τη μεγάλη Ελλάδα και πόσο γαμάτοι είμαστε.
Τα αρχαία ελληνικά περιλαμβάντονται στην γαμάτη Ελλάδα και κατα τη γνώμη μου όποιος δεν τα διδάσκεται μένει στο τίτλο και μόνο Έλληνας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Ωραία τότε όμως μη λέτε και τις ίδιες παπαριές για τη μεγάλη Ελλάδα και πόσο γαμάτοι είμαστε.
Τα αρχαία ελληνικά περιλαμβάντονται στην γαμάτη Ελλάδα και κατα τη γνώμη μου όποιος δεν τα διδάσκεται μένει στο τίτλο και μόνο Έλληνας
γιατί υπάρχει και τίτλος "αρχαίος έλληνας";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Και πάλι.
Τα αρχαία ελληνικά οφείλουμε ως έλληνες έστω να τα γνωρίζουμε.

Πολλές φορές όμως, αν όχι τις περισσότερες, το ιδανικό δεν είναι και το υλοποιήσιμο, πόσο μάλλον το ισχύον. Πρόσεξε απλά το παρακάτω σχόλιο:

τα αρχαία είναι μια μλ*ία και μισή (για μένα)

τόσα χρόνια τα διάβαζα και δε ξέρω γιατί, σε τίποτα δε μου χρησίμευσαν, παλιά τα διάβαζα με το ζόρι και παιρνα 20 με λεγαν "θα σου χρησιμεύσουν κωστάκη μου θα σου χρησιμεύσουν"

πολύ μου χρησίμευσαν τι να πω, είμαι απόφοιτος τώρα και δε θυμάμαι τίποτα (ευτυχώς).

Βλέπεις λοιπόν πως ενώ πράγματι οφείλουμε να τα γνωρίζουμε, δε γίνεται να ισοπεδωθούν άλλωστε όλα χάριν της εποχής μας, δε μας δίνεται το κίνητρο για να το κάνουμε; Είναι άλλο πράγμα το ''Γνωρίζω τις ρίζες μου, γνωρίζω τη γλώσσα των προγόνων μου'' και άλλο αυτό που γίνεται στα ελληνικά σχολεία. Στο κάτω κάτω και πρακτικά αν το δούμε το θέμα, τα Αρχαία Ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα χωρίς άμεση χρήση για τον μαθητή που αναζητά τον λόγο για να τα διδαχθεί. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει πραγματικά αυτή η άμεση χρήση τους δεν πρέπει να προσεγγίσουμε αλλιώς το θέμα; Ποιό κίνητρο εν τέλει δίνει το σχολείο για να τα μάθουμε; Γιατί αν ποντάρει στη μελλοντική τους χρησιμότητα, μάλλον κάνει λάθος όπως διαπίστωσε και ο kwstass.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vaggos_93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Και πάλι.
Τα αρχαία ελληνικά οφείλουμε ως έλληνες έστω να τα γνωρίζουμε.
Δηλαδή να κάνουν στην Γερμανία και εμείς όχι γιατί θα κουραστεί ο μαθητής.
Όλα τα μαθήματα είναι εξίσου το ίδιο.
Όπως δεν μπορώ να φανταστώ σχολείο χωρίς μαθηματικά τόσο δεν μπορώ να το φανταστώ χωρίς αρχαία.


σίγουρα αλλά 2 ώρες ΝΕΑ ελληνικά, 3 μαθηματικά και 6 αρχαία??? κάτι δεν μου κολλάει.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εμενα τα Αρχαια ηταν το καλυτερο μου μαθημα μεχρι τη Β' Λυκειου (βαθμολογικα παντα), οποτε και επαψα παντελως να ασχολουμαι μ' αυτα λογω κατευθυνσης και επεσα κατακορυφα. :P Ποτε ομως δεν βρηκα ενδιαφερον σ' αυτο το μαθημα, οσο κι αν προσπαθουσα. Θεωρητικα γνωριζω ειναι οι ριζες του πολιτισμου μας κλπ, αλλα πραγματικα δεν εβρισκα ενα ισχυροτερο κινητρο για να τα μαθω. Τα βαριομουν αφορητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Μου τη σπάει που το σχολείο μας μαθαίνει ό,τι θέλει αυτό και δεν μπορούμε να μάθουμε ό,τι θέλουμε εμείς.:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Το σχολείο έχει την υποχρέωση να σου μάθει τα βασικά, γνώσεις αυτονόητες για έναν άνθρωπο είτε αυτός επιλέξει να τις διευρύνει είτε όχι, ύστερα. Ούτως ή άλλως, κακά τα ψέματα, δε ξέρουν όλοι πάντα τι θέλουν να μάθουν. Εδώ που τα λέμε δε θα ήταν και λογικό η ευθύνη να πέσει στο μαθητή για το τι αυτός θα μάθει συνολικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top